professor_pic
Jamshid Amani Tehrani
Jamshid Amani Tehrani . his degree is assistant professor . he is faculty member of Insurance .
Published in External Journal
  • Hafezi Samar, Amani Tehrani Jamshid, Examining the role of social media based brand communities on enhancement of brand loyalty using Customer Centric Model of Brand Communities: MOBINNET WIMAX case study, International Journal of Control Theory and Applications, 4, 8, 2016/03/03
  • Aibod Reza, Amani Tehrani Jamshid, Ghavami Shiva, Building bank brands: how leadership behavior has effect on employee's commitment? Case study: Melli bank of Ilam, GMP Review, 2015; V17(1), 2015; V17(1), 2015/05/01
Published in Internal Journal
  • Amani Tehrani Jamshid, ادبیات سیاسی و گرایشات دوسویه, news papar, 28/12/1386, 24156, 2008/03/18
  • Amani Tehrani Jamshid, انتخابات و اهمیت تاثیرگذاری بر تصاویر ذهنی مردم, news papar, 25/12/1386, 24153, 2008/03/15
  • Amani Tehrani Jamshid, شیوه‌های سنجش افکار در عرصه‌های تئوری و عمل, news papar, 23/12/1386, 24152, 2008/03/13
  • Amani Tehrani Jamshid, تبلیغ انتخاباتی، تبدیل حمایت مقطعی به وفاداری سیاسی, news papar, 26/12/1386, 24154, 2008/03/16
  • Amani Tehrani Jamshid, نقش دولت ها در ارتباطات و مبادلات سیاسی, news papar, 27/12/1386, 24155, 2008/03/17
  • Amani Tehrani Jamshid, بازاریابی سیاسی در انتخابات، تجربه بریتانیا, news papar, 22/12/1386, 24151, 2008/03/12
  • Amani Tehrani Jamshid, توصیف و سنجش عملکرد سازمان ها بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی اداره کل امور مالیاتی استان همدان), Iranian National Tax Administration, 19, 59, 2011/12/21
  • Amani Tehrani Jamshid, بررسی عوامل موثر بر ماندگاری سازمانی نیروی انسانی, Daneshvare raftar, 1387, 29, 2008/07/21
  • Amani Tehrani Jamshid, توانمندیِ زبان پارسی, tadbire, 1387, 199, 2008/12/20
  • Amani Tehrani Jamshid, پژوهشی در عوامل بازاریابی موثر بر خرید واحدهای مسکونی در برج‌های بلندمرتبه, management of Marketing and Advertising, 1387, 11, 2009/02/18
  • Amani Tehrani Jamshid, نفوذ آگاهی‌رسانی درباره پاسخ‌گوییِ اجتماعیِ دستگاهی در ارزش ویژه‌ی برند شرکت (گواه‌های بیمه‌ای), Insurance Researches, 1/1, 1, 2016/06/21
  • Amani Tehrani Jamshid, Purashraf Yasanolah, Aibod Reza, اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن؛ مطالعه موردی: صنعت بیمه, Journal of improvement and change management, ف/817/4292
Presented in External Exhibition
  • Aibod Reza, Amani Tehrani Jamshid, International Conference on Economic, Accounting, Management and Social Science, Published Article, complete article, Service Failure and Consumer Switching Behavior: Evidences from the Insurance Industry, 2014/12/11, 2014/12/12
  • Amani Tehrani Jamshid, Hafezi Samar, International Conference on Economics, Management, and Social Sciences, Published Article, complete article, How social media brand communities can influence customer’s loyalty; MobinNet CaseStudy, 2015/04/15, 2015/04/15
  • Khodadadi Zhaleh, Amani Tehrani Jamshid, 6th International Conference on Economics, Management, Engineering Science and Art, Published Article, The impact of Employees’ Brand Trust and Brand Commitment on their Brand Citizenship Behavior: A Case Study on the Saderat Bank of Kermanshah Province, 2016/01/20, 2016/01/22
  • Aibod Reza, Amani Tehrani Jamshid, Ghavami Shiva, 6th International Conference on Economics, Management, Engineering Science and Art, Published Article, An Investigation on the Evaluation of the Factors Affecting Brand Love, 2016/01/20, 2016/01/22
  • Amani Tehrani Jamshid, Shadivand Mehrdad, The 3rd International Conference on Management & Humanities, Published Article, complete article, The impact of employee advocacy on job satisfaction and organizational commitment: a case study on the Saderat bank of Ilam province, 2016/12/13, 2016/12/13
  • Amani Tehrani Jamshid, Rutabi Shima, European Management-Update Summit 2017, Published Article, complete article, Influence of Strategic Opportunities and Strategic Entrepreneurship on business Performance ( A case Study on the Branches of Keshavaezi Bank in Kermanshah Province), 2017/03/09, 2017/03/10
  • Amani Tehrani Jamshid, Fattahi Amir Afshin, Khodadadi Vahideh, اولین کنفرانس بین‌المللی مطالعات اجتماعی و ..., Published Article, تاثیر پیوندهای تجاری و پیوندهای سیاسی روی عملکرد, 2016/05/19, 2016/05/19
Presented in Internal Exhibition
  • Amani Tehrani Jamshid, هفته پژوهش سال 1384, announcer, complete article, کاربرد مدل روم (Vroom) در انگیزش استادان دانشگاه, 2005/12/06, 2005/12/06
  • Amani Tehrani Jamshid, اولین همایش ملی مدیریت صنعتی, Published Article, complete article, بررسی عوامل موثر بر ماندگاری سازمانی نیروی انسانی, 2006/05/23, 2006/05/23
  • Amani Tehrani Jamshid, همایش کارآفرینی دانشگاه علامه, Published Article, complete article, پیش‌درآمدی بر ضرورت انجام بررسی‌های بیشتر در نقطه تلاقی مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی, 2007/05/14, 2007/05/14
  • Amani Tehrani Jamshid, اولین کنفرانس ملی بررسی فضای کسب و کار صنعت بیمه, Published Article, complete article, ارائۀ الگوهای کاربردی ارزیابی اثربخشی آگهی‌های بازرگانی بیمه‌ای, 2008/11/02, 2008/11/02
  • Amani Tehrani Jamshid, mohammadi mohammadi, همایش ملی ایران و سازمان همکاری اقتصادی (اکو), announcer, complete article, تاثیر همگرای1ی منطقه ای بر کاهش هزینه های محصور بودن کشورهای آسیای مرکزی در خشکی، و نگاهی بر نقش آن بر روابط تجاری این کشورها با ایران, 2012/02/21, 2012/02/21
  • Amani Tehrani Jamshid, mohammadi mohammadi, همایش ملی ایران و سازمان همکاری اقتصادی (اکو), Published Article, brief article, بررسی مقایسه ای کشورهای آسیای مرکزی بر پایه شاخص های بازار و رفتار مصرف کننده, 2012/02/21, 2012/02/21
  • Amani Tehrani Jamshid, اولین همایش بازاریابی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها, poster presentation, 2014/05/01, 2014/05/01
  • Amani Tehrani Jamshid, اولین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی, poster presentation, 2014/06/21, 2014/06/21
  • Amani Tehrani Jamshid, هفته پژوهش دانشگاه علامه طباطائی, announcer, 2014/12/16, 2014/12/16
  • Amani Tehrani Jamshid, اولین کنفرانس ملّی تحقیقات بازاریابی, Published Article, complete article, بررسی تاثیر تبلیغات مسئولیت‌پذیریِ اجتماعیِ سازمانی بر ارزش ویژه‌ی برندِ شرکت (شواهدی از صنعت بیمه ایران در شهر تهران), 2015/02/22, 2015/02/22
  • Amani Tehrani Jamshid, دومین کنفرانس ملّی پژوهش‌های نوین در علوم انسانی, Published Article, complete article, اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند: شواهدی از صنعت بیمه, 2015/06/12, 2015/06/12
  • Amani Tehrani Jamshid, نقد کرسی‌های ترویجی, announcer, 2015/11/29, 2015/11/29
  • Amani Tehrani Jamshid, عدم‌توفیق شرکت‌های بیمه در ارائه خدمات و اثر آن بر رفتار (دِگَرگُزینیِ) مشتریان, announcer, 2015/12/15, 2015/12/15
translation
  • Amani Tehrani Jamshid, Practical Research Methods, translation, Hermes, 2011/03/21
  • Amani Tehrani Jamshid, A Preface to Marketing Management, translation, Self, 2014/08/23
  • Amani Tehrani Jamshid, A Career Between Theory and Practice, translation, JMR, 2012/03/20
Practical Projects outside The School
  • طراحی discussion group, 2004/06/21
  • طرح ارزشیابی کارکنان اداری اکو, 2004/06/21
Master
  • Resurgence of Radical Islamism in Central Asia, Asghar Soufi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/02/03
  • Evidence on Adverse Selection in Iran’s Health Insurance Markets, Zahra Izadi Dastgerdi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/21
  • The impact of regional integration on the Consequences of being Landlocked: An Investigation on the Central Asia and Caucasus, Fatemeh Mohamadipur, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/25
  • Khazakhstan Foreign Policy; regional and International Collaboration, Karim Valizadeh Avati, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/25
  • The Presence of China in Central Asia and it’s implications on security of the region, Seid Vahid Sadjadi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • The Soviet Union foreign policy toward the war between Iran-Iraq, Farhad Deliri, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • The Geopolitics of Terrorism in Afghanistan and it’s impact on Instability in Central Asia, Zahra Radmehr, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • A study o the Components of Service Quality in Insurance and their impact on Customer Loyalty: The case of Isfahan’s Parsian Insurance Company, Laila Javadi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • Portfolio Risk Assessment through Value at Risk (VAR): the case of ENBAN, Safura Hesami, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/08
  • The impact of Democracy on the Economic Development: The case of Developing Countries, Mahdi Soltandehghan, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/02/19
  • The Test for “Adverse Selection” in Life Insurance Market: The Case of Mellat Insurance Company, Moghanlu Mahdi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • The Effect of Motoecyclist Characteristics on the Demand for Motorcycle Third Party Insurance, Rahman Kamali, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/03
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر صادرات سیب درختی استان آذربایجان غربی و راههای توسعه بازارهای هدف, علیرضا قهرمانی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2007/02/08
  • بررسی و ارائه راهکارهای بازاریابی جهت افزایش فروش سفال همدان, فؤاد نوری, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2008/03/05
  • مطالعه و ارزیابی روشهای انتقال تکنولوژی در صنعت سنگ مصنوعی و بررسی نحوه مشارکت گیرنده تکنولوژی در فرایند انتقال, سیدپویان نواده, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2008/09/17
  • بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رفتار شغلی پرسنل بانک رفاه استان کرمانشاه, هوشنگ حقیقی پاک, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2008/09/17
  • بهره‌وری سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS) سازمان گمرک ایران, حسین نیک‌بین, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2008/11/16
  • بررسی ارتباط بین مهارتهای کارآفرینانه‌ی مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) شهرستان سنندج, شهین خلیقی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2008/12/26
  • بررسی تاثیر فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی در ستاد شرکت ملّی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران, سیده‌مهناز موسوی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2009/01/01
  • نوگرایی (Modernization) و ارتباط آن با رفتار مصرف کننده با در نظر گرفتن فرهنگ تغذیه در قشر متوسط کلان شهر تبریز, علیرضا رضانژاد, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2009/02/20
  • معماری ساختار و اجزاء سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی, جمال ساروقی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2009/09/22
  • بررسی اثرات مدیریت دانش بر فرایند پی‌ریزیِ محصول جدید؛ مطالعه موردی: شرکت ایران‌خودرو, هوشنگ خرّم‌نیا, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2009/10/15
  • بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی شعبه دو اراک, غلامعلی فراهانی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2009/11/25
  • تبیین و سنجش عوامل زمینه‌ای موثر برپیاده‌سازی مدیریت‌دانش؛ مطالعه موردی: واحدهای ستادی شرکت ملی نفت ایران, فرشته حق‌نظر, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2009/12/17
  • بررسی اثرات آمیخته بازاریابی 4p برافزایش حجم فروش؛ مطالعه موردی: شرکت لبنیاتی مانیزان, محسن جعفری, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2010/01/17
  • طراحی یک مدل مناسب جهت تدوین استراتژی شرکتهای دولتی در ایران ، مطالعه موردی : شرکت شهرکهای صنعتی کردستان, تورج شاه‌ویسی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2010/03/11
  • شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده در انتخاب محصول (مطالعه موردی : مصرف‌کنندگان پوشاک در ایلام), مجتبی فریادیان, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2010/09/23
  • معماری مدیریت ارتباط با مشتری برای شهرداری‌ها, سیامک اسلامی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2010/09/30
  • رتبه‌بندی شخصیتِ برند محصولات آرایشی-بهداشتیِ وارداتی و ایرانی با بکارگیری مدل جنیفرآکر, محسن دستمرد, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2010/10/06
  • بررسی اثربخشی آموزش‌های ضمن‌خدمت بر عملکرد سازمانی مبتنی بر الگوی انتقال یادگیری هالتون, مهدی قاسمی وجودی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2010/12/02
  • تأثیر عوامل چونوچندی، همانگزینیِ نامداغ و دگرگزینیِ نامداغ بر تصمیماتِخرید مطالعة موردی (مصرفکنندگان خمیردندان شهر ارومیه), حجت صفری قرالر, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/02/17
  • سنجش عملکرد بانک برپایۀ مدل کارت امتیازیِ متوازن مطالعه موردی؛ شعب بانک سپه شهرستان سنندج, سیده‌ندا مروتی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/02/17
  • بررسی رضایت‌مندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک, فاطمه داودیان, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/02/19
  • بررسی اثرات بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیتهای بازاریابی در صنعت بیمه (مطالعه موردی : بیمه های خصوصی استان کردستان), آرام نوری, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/05/19
  • ارزشیابی عملکرد دهیاران روستایی ازدیدگاه روستائیان (مطالعه موردی: دهیاران شهرستان کامیاران), عباس فیضی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/07/23
  • بررسی ارتباط اهداف قیمت‌گذاری و روشهای قیمت‌گذاری, محمدرضا الوندی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/08/27
  • شناسایی و بررسی تاثیر یرخی عوامل آمیختۀ بازاریابی بر جذب و نگهداری مشتریان در بانک پارسیان, سیامک سلیمانی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/09/26
  • نقش بازارگرایی بر شاخص‌های مالی اقتصادی و بیمه‌ای شرکت‌های بیمه (مطالعۀ موردی، بیمۀ ملت), نرگس یوسفی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/10/20
  • تعیین رابطه بین سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدیران ادارات امورمالیاتی استان کردستان, محمدسعید احمدی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/10/27
  • عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش, محمدتقی عسکری, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2012/02/23
  • رابطه بین نقش‌های مدیریتی و بهره‌وری نیروی انسانی (توانمندسازی نیروی انسانی) در جهاد کشاورزی استان ایلام, نورالدین زادفتاح, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2012/05/31
  • عوامل موثر بر رفتار شهروندی سازمانی, شهاب دل‌روشن, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2012/05/31
  • تاثیر مدیریت استراتژیک بر عوال مهم شغلی, ایمان میر, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2012/09/06
  • بررسی نقش میزان و تمایل استفاده از زبان و هویت قومی بر ترجیح زبان تبلیغات, ایمان صفرآبادی فراهانی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2013/01/26
  • بررسی و رتبه‌بندی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان, وریا عطایی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2013/02/26
  • مطالعه و مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در بازار هدف کردستان عراق, لیلا ارغوانی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2013/03/06
  • بررسی عوامل موثر بر تغییر درجه وفاداری مشتریان, سعید قبادی علی‌آبادی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2013/09/19
  • بررسی تاثیر یکپارچگی تصمیم‌گیری تولید و فروش بر عملکرد سازمانی شرکت‌های شهرک صنعتی شهرستان سنندج, جعفر حاجی‌رحیم, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2014/01/08
  • بررسی اثرات هوش فرهنگی (CQ) بر استراتژی‌های بازاریابی (مورد مطالعه: کارکنان و مدیران بانک‌های تجاری شهرستان سنندج), سمیه الیاسی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2014/02/27
  • بررسی ارتباط میان مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی شرکتهای بیمه سامان، پارسیان و کارآفرین شهر کرمانشاه), پدرام فخری, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2014/08/21
  • بررسی اثر شخصیت برند بر نگرش مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان تهران), سمیرا قدیری, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2014/10/01
  • ناکامی در خدمات‌رسانی و اثر آن بر رفتارِ دِگَرگُزینیِ مشتریان: شواهدی از صنعت بیمه, رضا آیبد, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2014/10/01
  • ترجیح فارسی-کردی مخاطبانِ دوزبانی، برای زبانِ آگهی‌های بازرگانی و تأثیر هویت بر آن, زهرا اسفندیاری, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2014/10/01
  • بررسی تأثیر تبلیغات مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی، بر شهرت و ارزش ویژه برند (شواهدی از شرکت بیمه ایران), نرگس ذوالفقاری, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2015/02/25
  • بررسی تأثیر دانش خارجی بر وفاداری مشتریان (رویکردهای مشتریان، طرفداری، پایبندی) به برند (مطالعه موردی: شعب بانک ملی در شهر کرمانشاه), راشین بسطامی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2015/09/10
  • روابط بین تعهد سازمانی و ادراک کارکنان از رفتار سیاسی مدیران آموزش و پرورش در استان ایلام, مسعود خانی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2015/09/20
  • بررسی عوامل حیاتی موفقیت درایجاد اعتماد مشتریان به بانک انصار استان کرمانشاه, محمدعلی خالدی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2015/12/28
  • بررسی تاثیر حضور در رسانه‌های اجتماعیِ مبتنی‌بروب بر وفاداریِ مشتریان سرویس وایمکس مبین‌نت, سمر حافظی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2016/02/16
  • اثر اعتماد و پایبندی کارکنان به برند، بر رفتار شهروندیِ برند در آنان: مطالعه موردی بانک صادرات استان کرمانشاه, ژاله خدادادی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2016/02/18
  • بررسی اثر روابط کسب‌وکار و روابط سیاست‌گرانه‌ی شرکت، بر عملکرد آن (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی شهر تهران), وحیده خدادادی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2016/02/29
PhD
  • ارائه چارچوب معماری سازمانی برای ارتقاء تعامل‌پذیری در سازمان‌های شبکه‌شدۀ همکار, مهدی سلطانی دلگشا, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2011/02/23
Executive Posts
  • عضو شورای گروه مدیریت بیمه, iran, tehran
  • عضو کمیته اداری مالی دانشگاه علامه, iran, tehran
  • عضو تیم مصاحبه پذیرش نیمه متمرکز موسسه
  • معاون اداری و مالی موسسه بیمه اکو, 2004/10/05, 2007/09/23, iran, tehran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • کارگاه نمونه گیری در تحقیق, شركت كننده, iran, tehran, 2004/03/20, 2005/03/21
  • کارگاه نرم افزار spss, شركت كننده, iran, tehran, 2004/03/20, 2005/03/21
  • کارگاه آموزشی ارزیابی خرد و علو و فناوری, شركت كننده, iran, 2004/03/20, 2005/03/21
  • کارگاه آموزشی یک هفته ای روسای شعب بانک ملی در زمینه مهارت های ارتباطی و هدایت و رهبری, iran, tehran, 2005/06/22
  • کارگاه آموزشی شیوه نگارش مقاله, iran, tehran, 2007/03/21