professor_pic
جمشید امانی تهرانی
جمشید امانی تهرانی متولد شهر اصفهان است . مرتبه علمی ایشان استادیار می‌باشد. ایشان عضو هیات علمی بیمه است.
منتشر شده در نشریات داخلی
  • امانی تهرانی جمشید، ادبیات سیاسی و گرایشات دوسویه، روزنامه اطلاعات، 28/12/1386، 24156، 1386/12/28
  • امانی تهرانی جمشید، انتخابات و اهمیت تاثیرگذاری بر تصاویر ذهنی مردم، روزنامه اطلاعات، 25/12/1386، 24153، 1386/12/25
  • امانی تهرانی جمشید، شیوه‌های سنجش افکار در عرصه‌های تئوری و عمل، روزنامه اطلاعات، 23/12/1386، 24152، 1386/12/23
  • امانی تهرانی جمشید، تبلیغ انتخاباتی، تبدیل حمایت مقطعی به وفاداری سیاسی، روزنامه اطلاعات، 26/12/1386، 24154، 1386/12/26
  • امانی تهرانی جمشید، نقش دولت ها در ارتباطات و مبادلات سیاسی، روزنامه اطلاعات، 27/12/1386، 24155، 1386/12/27
  • امانی تهرانی جمشید، بازاریابی سیاسی در انتخابات، تجربه بریتانیا، روزنامه اطلاعات، 22/12/1386، 24151، 1386/12/22
  • امانی تهرانی جمشید، توصیف و سنجش عملکرد سازمان ها بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی اداره کل امور مالیاتی استان همدان)، پژوهشنامه مالیات، 19، 59، 1390/09/30
  • امانی تهرانی جمشید، بررسی عوامل موثر بر ماندگاری سازمانی نیروی انسانی، دانشور رفتار، 1387، 29، 1387/04/31
  • امانی تهرانی جمشید، توانمندیِ زبان پارسی، تدبیر، 1387، 199، 1387/09/30
  • امانی تهرانی جمشید، پژوهشی در عوامل بازاریابی موثر بر خرید واحدهای مسکونی در برج‌های بلندمرتبه، مدیریت بازاریابی و تبلیغات، 1387، 11، 1387/11/30
  • امانی تهرانی جمشید، نفوذ آگاهی‌رسانی درباره پاسخ‌گوییِ اجتماعیِ دستگاهی در ارزش ویژه‌ی برند شرکت (گواه‌های بیمه‌ای)، پژوهشهای بیمه ای، 1/1، 1، 1395/04/01
  • امانی تهرانی جمشید، پوراشرف یاسان اله، آیبد رضا، اثر ویژگی‌های شخصیتی، بر رفتارِ دِگَرگُزینی مشتریان، و نقش ناکامی در خدمات‌رسانی، در تعدیل آن؛ مطالعه موردی: صنعت بیمه، مطالعات مدیریت بهبود و تحول، ف/817/4292
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Hafezi Samar, Amani Tehrani Jamshid, Examining the role of social media based brand communities on enhancement of brand loyalty using Customer Centric Model of Brand Communities: MOBINNET WIMAX case study, International Journal of Control Theory and Applications, 4, 8, 2016/03/03
  • Aibod Reza, Amani Tehrani Jamshid, Ghavami Shiva, Building bank brands: how leadership behavior has effect on employee's commitment? Case study: Melli bank of Ilam, GMP Review, 2015; V17(1), 2015; V17(1), 2015/05/01
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • امانی تهرانی جمشید، هفته پژوهش سال 1384، سخنران، مقاله کامل، کاربرد مدل روم (Vroom) در انگیزش استادان دانشگاه، 1384/09/15، 1384/09/15
  • امانی تهرانی جمشید، اولین همایش ملی مدیریت صنعتی، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، بررسی عوامل موثر بر ماندگاری سازمانی نیروی انسانی، 1385/03/02، 1385/03/02
  • امانی تهرانی جمشید، همایش کارآفرینی دانشگاه علامه، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، پیش‌درآمدی بر ضرورت انجام بررسی‌های بیشتر در نقطه تلاقی مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی، 1386/02/24، 1386/02/24
  • امانی تهرانی جمشید، اولین کنفرانس ملی بررسی فضای کسب و کار صنعت بیمه، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، ارائۀ الگوهای کاربردی ارزیابی اثربخشی آگهی‌های بازرگانی بیمه‌ای، 1387/08/12، 1387/08/12
  • امانی تهرانی جمشید، محمدی محمدی، همایش ملی ایران و سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، سخنران، مقاله کامل، تاثیر همگرای1ی منطقه ای بر کاهش هزینه های محصور بودن کشورهای آسیای مرکزی در خشکی، و نگاهی بر نقش آن بر روابط تجاری این کشورها با ایران، 1390/12/02، 1390/12/02
  • امانی تهرانی جمشید، محمدی محمدی، همایش ملی ایران و سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، بررسی مقایسه ای کشورهای آسیای مرکزی بر پایه شاخص های بازار و رفتار مصرف کننده، 1390/12/02، 1390/12/02
  • امانی تهرانی جمشید، اولین همایش بازاریابی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، ارائه پوستر، 1393/02/11، 1393/02/11
  • امانی تهرانی جمشید، اولین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی، ارائه پوستر، 1393/03/31، 1393/03/31
  • امانی تهرانی جمشید، هفته پژوهش دانشگاه علامه طباطائی، سخنران، 1393/09/25، 1393/09/25
  • امانی تهرانی جمشید، اولین کنفرانس ملّی تحقیقات بازاریابی، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، بررسی تاثیر تبلیغات مسئولیت‌پذیریِ اجتماعیِ سازمانی بر ارزش ویژه‌ی برندِ شرکت (شواهدی از صنعت بیمه ایران در شهر تهران)، 1393/12/03، 1393/12/03
  • امانی تهرانی جمشید، دومین کنفرانس ملّی پژوهش‌های نوین در علوم انسانی، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند: شواهدی از صنعت بیمه، 1394/03/22، 1394/03/22
  • امانی تهرانی جمشید، نقد کرسی‌های ترویجی، سخنران، 1394/09/08، 1394/09/08
  • امانی تهرانی جمشید، عدم‌توفیق شرکت‌های بیمه در ارائه خدمات و اثر آن بر رفتار (دِگَرگُزینیِ) مشتریان، سخنران، 1394/09/24، 1394/09/24
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Aibod Reza, Amani Tehrani Jamshid, International Conference on Economic, Accounting, Management and Social Science, Published Article, complete article, Service Failure and Consumer Switching Behavior: Evidences from the Insurance Industry, 2014/12/11, 2014/12/12
  • Amani Tehrani Jamshid, Hafezi Samar, International Conference on Economics, Management, and Social Sciences, Published Article, complete article, How social media brand communities can influence customer’s loyalty; MobinNet CaseStudy, 2015/04/15, 2015/04/15
  • Khodadadi Zhaleh, Amani Tehrani Jamshid, 6th International Conference on Economics, Management, Engineering Science and Art, Published Article, The impact of Employees’ Brand Trust and Brand Commitment on their Brand Citizenship Behavior: A Case Study on the Saderat Bank of Kermanshah Province, 2016/01/20, 2016/01/22
  • Aibod Reza, Amani Tehrani Jamshid, Ghavami Shiva, 6th International Conference on Economics, Management, Engineering Science and Art, Published Article, An Investigation on the Evaluation of the Factors Affecting Brand Love, 2016/01/20, 2016/01/22
  • Amani Tehrani Jamshid, Shadivand Mehrdad, The 3rd International Conference on Management & Humanities, Published Article, complete article, The impact of employee advocacy on job satisfaction and organizational commitment: a case study on the Saderat bank of Ilam province, 2016/12/13, 2016/12/13
  • Amani Tehrani Jamshid, Rutabi Shima, European Management-Update Summit 2017, Published Article, complete article, Influence of Strategic Opportunities and Strategic Entrepreneurship on business Performance ( A case Study on the Branches of Keshavaezi Bank in Kermanshah Province), 2017/03/09, 2017/03/10
  • امانی تهرانی جمشید، فتاحی امیر افشین، خدادادی وحیده، اولین کنفرانس بین‌المللی مطالعات اجتماعی و ...، مقاله چاپ شده، تاثیر پیوندهای تجاری و پیوندهای سیاسی روی عملکرد، 1395/02/30، 1395/02/30
ترجمه
  • امانی تهرانی جمشید، روش های کاربردی تحقیق، ترجمه، هرمس، 1390/01/01
  • امانی تهرانی جمشید، پیش‌درآمدی به فَرمَداریِ بازاریابی، ترجمه، مولف، 1393/06/01
  • امانی تهرانی جمشید، کارراهه‌ای از بینش تا کُنش، ترجمه، ارگ، 1391/01/01
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • طراحی discussion group، 1383/04/01
  • طرح ارزشیابی کارکنان اداری اکو، 1383/04/01
کارشناسی ارشد
  • Resurgence of Radical Islamism in Central Asia, Asghar Soufi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/02/03
  • Evidence on Adverse Selection in Iran’s Health Insurance Markets, Zahra Izadi Dastgerdi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/21
  • The impact of regional integration on the Consequences of being Landlocked: An Investigation on the Central Asia and Caucasus, Fatemeh Mohamadipur, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/25
  • Khazakhstan Foreign Policy; regional and International Collaboration, Karim Valizadeh Avati, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/25
  • The Presence of China in Central Asia and it’s implications on security of the region, Seid Vahid Sadjadi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • The Soviet Union foreign policy toward the war between Iran-Iraq, Farhad Deliri, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • The Geopolitics of Terrorism in Afghanistan and it’s impact on Instability in Central Asia, Zahra Radmehr, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • A study o the Components of Service Quality in Insurance and their impact on Customer Loyalty: The case of Isfahan’s Parsian Insurance Company, Laila Javadi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • Portfolio Risk Assessment through Value at Risk (VAR): the case of ENBAN, Safura Hesami, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/08
  • The impact of Democracy on the Economic Development: The case of Developing Countries, Mahdi Soltandehghan, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/02/19
  • The Test for “Adverse Selection” in Life Insurance Market: The Case of Mellat Insurance Company, Moghanlu Mahdi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • The Effect of Motoecyclist Characteristics on the Demand for Motorcycle Third Party Insurance, Rahman Kamali, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/03
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر صادرات سیب درختی استان آذربایجان غربی و راههای توسعه بازارهای هدف، علیرضا قهرمانی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/11/19
  • بررسی و ارائه راهکارهای بازاریابی جهت افزایش فروش سفال همدان، فؤاد نوری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/12/15
  • مطالعه و ارزیابی روشهای انتقال تکنولوژی در صنعت سنگ مصنوعی و بررسی نحوه مشارکت گیرنده تکنولوژی در فرایند انتقال، سیدپویان نواده، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/06/27
  • بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رفتار شغلی پرسنل بانک رفاه استان کرمانشاه، هوشنگ حقیقی پاک، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/06/27
  • بهره‌وری سیستم‌های اطلاعات مدیریت (MIS) سازمان گمرک ایران، حسین نیک‌بین، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/08/26
  • بررسی ارتباط بین مهارتهای کارآفرینانه‌ی مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) شهرستان سنندج، شهین خلیقی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/10/06
  • بررسی تاثیر فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی در ستاد شرکت ملّی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سیده‌مهناز موسوی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/10/12
  • نوگرایی (Modernization) و ارتباط آن با رفتار مصرف کننده با در نظر گرفتن فرهنگ تغذیه در قشر متوسط کلان شهر تبریز، علیرضا رضانژاد، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/12/02
  • معماری ساختار و اجزاء سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی، جمال ساروقی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/06/31
  • بررسی اثرات مدیریت دانش بر فرایند پی‌ریزیِ محصول جدید؛ مطالعه موردی: شرکت ایران‌خودرو، هوشنگ خرّم‌نیا، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/07/23
  • بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی: سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی شعبه دو اراک، غلامعلی فراهانی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/09/04
  • تبیین و سنجش عوامل زمینه‌ای موثر برپیاده‌سازی مدیریت‌دانش؛ مطالعه موردی: واحدهای ستادی شرکت ملی نفت ایران، فرشته حق‌نظر، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/09/26
  • بررسی اثرات آمیخته بازاریابی 4p برافزایش حجم فروش؛ مطالعه موردی: شرکت لبنیاتی مانیزان، محسن جعفری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/10/27
  • طراحی یک مدل مناسب جهت تدوین استراتژی شرکتهای دولتی در ایران ، مطالعه موردی : شرکت شهرکهای صنعتی کردستان، تورج شاه‌ویسی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/12/20
  • شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده در انتخاب محصول (مطالعه موردی : مصرف‌کنندگان پوشاک در ایلام)، مجتبی فریادیان، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/07/01
  • معماری مدیریت ارتباط با مشتری برای شهرداری‌ها، سیامک اسلامی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/07/08
  • رتبه‌بندی شخصیتِ برند محصولات آرایشی-بهداشتیِ وارداتی و ایرانی با بکارگیری مدل جنیفرآکر، محسن دستمرد، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/07/14
  • بررسی اثربخشی آموزش‌های ضمن‌خدمت بر عملکرد سازمانی مبتنی بر الگوی انتقال یادگیری هالتون، مهدی قاسمی وجودی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/09/11
  • تأثیر عوامل چونوچندی، همانگزینیِ نامداغ و دگرگزینیِ نامداغ بر تصمیماتِخرید مطالعة موردی (مصرفکنندگان خمیردندان شهر ارومیه)، حجت صفری قرالر، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/11/28
  • سنجش عملکرد بانک برپایۀ مدل کارت امتیازیِ متوازن مطالعه موردی؛ شعب بانک سپه شهرستان سنندج، سیده‌ندا مروتی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/11/28
  • بررسی رضایت‌مندی مشتریان بانک رفاه و ارتباط آن با کیفیت خدمات بانک، فاطمه داودیان، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/11/30
  • بررسی اثرات بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیتهای بازاریابی در صنعت بیمه (مطالعه موردی : بیمه های خصوصی استان کردستان)، آرام نوری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/02/29
  • ارزشیابی عملکرد دهیاران روستایی ازدیدگاه روستائیان (مطالعه موردی: دهیاران شهرستان کامیاران)، عباس فیضی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/05/01
  • بررسی ارتباط اهداف قیمت‌گذاری و روشهای قیمت‌گذاری، محمدرضا الوندی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/06/05
  • شناسایی و بررسی تاثیر یرخی عوامل آمیختۀ بازاریابی بر جذب و نگهداری مشتریان در بانک پارسیان، سیامک سلیمانی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/04
  • نقش بازارگرایی بر شاخص‌های مالی اقتصادی و بیمه‌ای شرکت‌های بیمه (مطالعۀ موردی، بیمۀ ملت)، نرگس یوسفی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/28
  • تعیین رابطه بین سرمایه اجتماعی و اثربخشی مدیران ادارات امورمالیاتی استان کردستان، محمدسعید احمدی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/08/05
  • عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش، محمدتقی عسکری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/12/04
  • رابطه بین نقش‌های مدیریتی و بهره‌وری نیروی انسانی (توانمندسازی نیروی انسانی) در جهاد کشاورزی استان ایلام، نورالدین زادفتاح، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/03/11
  • عوامل موثر بر رفتار شهروندی سازمانی، شهاب دل‌روشن، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/03/11
  • تاثیر مدیریت استراتژیک بر عوال مهم شغلی، ایمان میر، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/06/16
  • بررسی نقش میزان و تمایل استفاده از زبان و هویت قومی بر ترجیح زبان تبلیغات، ایمان صفرآبادی فراهانی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/11/07
  • بررسی و رتبه‌بندی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان، وریا عطایی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/12/08
  • مطالعه و مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در بازار هدف کردستان عراق، لیلا ارغوانی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/12/16
  • بررسی عوامل موثر بر تغییر درجه وفاداری مشتریان، سعید قبادی علی‌آبادی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1392/06/28
  • بررسی تاثیر یکپارچگی تصمیم‌گیری تولید و فروش بر عملکرد سازمانی شرکت‌های شهرک صنعتی شهرستان سنندج، جعفر حاجی‌رحیم، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1392/10/18
  • بررسی اثرات هوش فرهنگی (CQ) بر استراتژی‌های بازاریابی (مورد مطالعه: کارکنان و مدیران بانک‌های تجاری شهرستان سنندج)، سمیه الیاسی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1392/12/08
  • بررسی ارتباط میان مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی شرکتهای بیمه سامان، پارسیان و کارآفرین شهر کرمانشاه)، پدرام فخری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/05/30
  • بررسی اثر شخصیت برند بر نگرش مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان تهران)، سمیرا قدیری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/07/09
  • ناکامی در خدمات‌رسانی و اثر آن بر رفتارِ دِگَرگُزینیِ مشتریان: شواهدی از صنعت بیمه، رضا آیبد، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/07/09
  • ترجیح فارسی-کردی مخاطبانِ دوزبانی، برای زبانِ آگهی‌های بازرگانی و تأثیر هویت بر آن، زهرا اسفندیاری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/07/09
  • بررسی تأثیر تبلیغات مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی، بر شهرت و ارزش ویژه برند (شواهدی از شرکت بیمه ایران)، نرگس ذوالفقاری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/12/06
  • بررسی تأثیر دانش خارجی بر وفاداری مشتریان (رویکردهای مشتریان، طرفداری، پایبندی) به برند (مطالعه موردی: شعب بانک ملی در شهر کرمانشاه)، راشین بسطامی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/19
  • روابط بین تعهد سازمانی و ادراک کارکنان از رفتار سیاسی مدیران آموزش و پرورش در استان ایلام، مسعود خانی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/29
  • بررسی عوامل حیاتی موفقیت درایجاد اعتماد مشتریان به بانک انصار استان کرمانشاه، محمدعلی خالدی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/10/07
  • بررسی تاثیر حضور در رسانه‌های اجتماعیِ مبتنی‌بروب بر وفاداریِ مشتریان سرویس وایمکس مبین‌نت، سمر حافظی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/11/27
  • اثر اعتماد و پایبندی کارکنان به برند، بر رفتار شهروندیِ برند در آنان: مطالعه موردی بانک صادرات استان کرمانشاه، ژاله خدادادی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/11/29
  • بررسی اثر روابط کسب‌وکار و روابط سیاست‌گرانه‌ی شرکت، بر عملکرد آن (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی شهر تهران)، وحیده خدادادی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/12/10
PhD
  • ارائه چارچوب معماری سازمانی برای ارتقاء تعامل‌پذیری در سازمان‌های شبکه‌شدۀ همکار، مهدی سلطانی دلگشا، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/12/04
سمت‌های اجرایی
  • عضو شورای گروه مدیریت بیمه، ایران، تهران
  • عضو کمیته اداری مالی دانشگاه علامه، ایران، تهران
  • عضو تیم مصاحبه پذیرش نیمه متمرکز موسسه
  • معاون اداری و مالی موسسه بیمه اکو، 1383/07/14، 1386/07/01، ایران، تهران
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • کارگاه نمونه گیری در تحقیق، شركت كننده، ایران، تهران، 1383/01/01، 1384/01/01
  • کارگاه نرم افزار spss، شركت كننده، ایران، تهران، 1383/01/01، 1384/01/01
  • کارگاه آموزشی ارزیابی خرد و علو و فناوری، شركت كننده، ایران، 1383/01/01، 1384/01/01
  • کارگاه آموزشی یک هفته ای روسای شعب بانک ملی در زمینه مهارت های ارتباطی و هدایت و رهبری، ایران، تهران، 1384/04/01
  • کارگاه آموزشی شیوه نگارش مقاله، ایران، تهران، 1386/01/01