professor_pic
Vahid Nasehi Far
Vahid Nasehi Far . his degree is associate professor . he is faculty member of Business Management .
Published in External Journal
  • Nasehi Far Vahid, succession planing and its effects on employee career attitudes, African journal of business management, 1, 1, 2011/05/04
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Salehi Sedghiani Jamshid, Nasehi Far Vahid, Rezvani Chamazamin Mousa, The Interaction Model of Business Strategy with Research and Development Strategy and Effect of Interaction on Organizational Performance in Iran's Pharmacy Industry, International Journal of Basic and Applied Sciences, 1, 3, 2013/01/01
  • Mousavi Seyed Najomoddin, Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, An integrated for building brand in food industry, Journal of management science letters, 2, 2, 2013/01/01
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, an integrated model for building brand in food industry, Journal of management science letters, 1, 3, 2013/10/24
  • Dehghanpour Ali, Nasehi Far Vahid, Sanjari Ahmad, Succession planning and its effects on employee career attitudes: study of Iranian governmental organizations, African journal of business management, 5, 5, 2011/05/04
  • Nasehi Far Vahid, Mousavi Nasrin, Mousavi Seyed Keivan, Mohammadi Mehdi, A Qualitative branding model, Asian Journal of Research in Marketing, 3, 2, 2014/04/01
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghafourian Amir, Relationship between the Integratedness Criteria of Marketing Communication Tools and Consumer Based Brand Equity (CBBE) in Iran's Food Industry, Journal of Applied Sciences, 15, 8, 2015/08/01
Published in Internal Journal
  • Nasehi Far Vahid, الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی, Journal of improvement and change management, 1, 1, 2007/03/21
  • Nasehi Far Vahid, Saadat mohammad Rasol, Masomzadeh Abolfazl, استراتژی ها و سیاست های حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی, IRANIAN JOURNAL OF TRADE STUDIES (IJTS), 1, 55, 2010/03/21
  • Nasehi Far Vahid, استراتژی و تاکتیک های مختلف رفتار تجاری, managers, 1, 1, 2007/05/22
  • Nasehi Far Vahid, الگوی ارزیابی قابلیت ها و شایستگی های مدیران وزارت بازرگانی, Commercial Surveys, 1, 41, 2010/03/21
  • Nasehi Far Vahid, مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت, 1, 80, 2008/03/20
  • Nasehi Far Vahid, رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی, Journal of improvement and change management, 1, 50, 2006/03/21
  • Nasehi Far Vahid, شناسایی توانمندی های منطقه ای SME ها, Commercial Surveys, 1, 42, 2010/03/21
  • Nasehi Far Vahid, جنبه های مختلف بیانیه رسالت, managers, 1, 74, 2006/03/21
  • Nasehi Far Vahid, گستردگی مدیریت جانشین پرور, Human Sciences MODARES, 1, 1, 2011/03/21
  • Nasehi Far Vahid, جایگاه معنویت کاری در جامعه سازمانی, Ethics in Science & Technology, 1, 3/4, 2009/03/21
  • Nasehi Far Vahid, ارزشیابی عملکرد, managers, 1, 40, 2009/03/21
  • Nasehi Far Vahid, محیط بازاریابی در بخش خدمات مالی, Commercial Surveys, 1, 25, 2007/03/21
  • Nasehi Far Vahid, مدیریت بحران در تامین آب شهر تهران, Journal of Management Development, 1, 35, 2007/03/21
  • Nasehi Far Vahid, کیفیت سیستم پرداخت خسارت در بیمه ملت, Insurance Research, 1, 1/2, 2008/03/20
  • Nasehi Far Vahid, ممیزی بازاریابی صنعتی, Journal of Business Administration, 1, 4, 2010/05/22
  • Nasehi Far Vahid, دسته بندی ریسک های بین المللی موثر بر انتخاب ... ورود به بازار, Journal of Research in Human Resources Managment, 2, 2, 2012/03/20
  • Nasehi Far Vahid, رابطه رهبری تحول آفرین و خلاقیت و نوآوری, Insurance Research, 1, 28, 2013/03/21
  • Nasehi Far Vahid, عوامل ساختاری موثر بر نوآوری و خلق دانش, Iranian National Tax Administration, 1, 9, 2012/09/22
  • Nasehi Far Vahid, ارائه و آزمون مولفه های مدل سنجش آمادگی الکترونیکی در صنایع, Journal of New Economy and Commerce, 1, 15/16, 2012/06/21
  • Nasehi Far Vahid, اعتباریابی شاخص اندازه گیری گستردگی مدیریت جانشین پروری, Human Sciences MODARES, 1, 3, 2012/03/20
  • Nasehi Far Vahid, effective modeling financial services marketing..., 8, 9, 2012/02/01
  • Nasehi Far Vahid, a decision model for selecting of strategeis plans, 8, 8, 2012/02/01
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Salehi Sedghiani Jamshid, Nasehi Far Vahid, rezvani moosa, the interaction model of business strategy with research and development strategy and effect of....., 1, 2013/01/01
  • Nasehi Far Vahid, Dehghanpour Ali, Sanjari AHmadreza, ساخت اعتبار یابی شاخص اندازه گیری گستردگی مدیریت جانشین پروری بر اساس طبقه بندی بهترین تجارب, Human Sciences MODARES, 15, 3, 2011/10/23
  • Nasehi Far Vahid, Habibi badrabadi Mahboobe, Habibi badrabadi Ali, عوامل ساختاری موثر بر نوآوری و خلق دانش در سازمانها (مطالعه موردی سازمان امور مالیاتی کشور), Iranian National Tax Administration, 1, 9, 2010/12/21
  • Nasehi Far Vahid, Saadat M.R, ارائه و آزمون مولفه های مدل سنجش امادگی الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط مواد غذایی ایران, Journal of New Economy and Commerce, 4, 15 و16, 2009/01/19
  • Nasehi Far Vahid, Factors affecting consumer attitudes and their impact on purchase intention of leather clothes, 103, 1, 2014/01/01
  • Nasehi Far Vahid, استراتژی ها و تاکتیک های مختلف رفتار تجاری, managers, 0, 0, 2007/05/22
  • Nasehi Far Vahid, الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی دربورس اوراق بهادار تهران, Journal of improvement and change management, 0, 56, 2007/06/22
  • Nasehi Far Vahid, مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکتهای فناوری اطلاعات داخلی و خارجی, 21, 80, 2008/04/18
  • Nasehi Far Vahid, Hghbaian Akbar, کیفیت سیستم پرداخت خسارت در شرکت بیمه ملت از دیدگاه مشتری مداری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن (دررشته بیمه اتومبیل), Insurance Research, 23, 1و2, 2008/06/30
  • Nasehi Far Vahid, Almasi Fard mohammad Rasol, جایگاه معنویست کاری در جامعه سازمانی امروز, Ethics in Science & Technology, 4, 3و4, 2009/10/24
  • Masomzadeh Abolfazl, Nasehi Far Vahid, ممیزی بازاریابی صنعتی، مطالعه ی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن, Journal of Business Administration, 2, 4, 2010/04/20
  • Nasehi Far Vahid, رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی, Journal of improvement and change management, 16, 50, 2006/06/24
  • Ansari Ranani Ghasem, Nasehi Far Vahid, الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران, Journal of improvement and change management, 16, 56, 2007/12/23
  • Nasehi Far Vahid, Pourhosseini seyyed Javad, مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکتهای فناوری اطلاعات, 21, 80, 2008/04/12
  • Nasehi Far Vahid, Gholami Fereshteh, تاثیر ریسک بین المللی بر تصمیم انتخاب شیوه ورود به بازارهای خارجی بر اساس مدلی جامع(مطالعه موردی شرکت ایران خودرو, Commercial Surveys, 10, 57, 2013/02/10
  • Nasehi Far Vahid, Yarahmadi Mohsehn, آسیب شناسی و اولویت بندی حمایتهای دولت از شرکتهای کوچک و متوسط, Commercial Surveys, 9, 51, 2012/01/21
  • Nasehi Far Vahid, Saadat mohammad Reza, Abbasi Zahra, شناسایی توانمندی های منطقه ای بنگاههای کوچک و متوسط (مطالعه موردی استانهای منتخب), Commercial Surveys, 8, 42, 2010/08/23
  • Nasehi Far Vahid, Almasi Fard mohammad Reza, جایگاه معنویت کاری در جامعه سازمانی امروز, Ethics in Science & Technology, 4, 3و4, 2010/01/21
  • Nasehi Far Vahid, giyahi yasaman, Managers and management system diegnosis and strategies to promote, Journal of improvement and change management, 24, 77, 2015/09/20
  • Razmjoo Hanieh, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, عوامل کلیدی پیاده سازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی, Insurance Research, 30, 1, 2015/06/21
  • Nasehi Far Vahid, Razmjoo Hanieh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Integrated model of gorganizal change: a survey of content process and contextual dimensions as faztors of successful organizational change, Journal of Management and Development Process, 26, 4, 2014/02/09
  • Mazloomi Nader, Nasehi Far Vahid, ehsan far golshan, رابطه رهبری تحول آفرین، خلاقیت و نوآوری در شرکت های خصوصی بیمه در ایران, Insurance Research, 28, 33, 2013/03/21
  • sepandarand sadeq, Haghighi Kaffash Mehdi, Nasehi Far Vahid, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Comparison of Iran's banking business model with comprehensive banking model, Journal of Business Administration, 8, 1, 2016/04/08
  • Afjei Seyyed Ali Akbar, Nasehi Far Vahid, مدیریت مشارکتی, Management Development, 11, 48, 2003/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghagourian Shagerdi Amir, بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران, New Marketing Research Journal, شماره 20, 2016/06/04
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Ghasemi Hasan, چگونگی توانمندسازی شرکتهای ارایه کننده خدمات بازاریابی, Commercial Surveys, 25, 2007/10/10
  • Nasehi Far Vahid, arazmjoo haniyeh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, الگوی یکپارچه تغییرات سازمانی: بررسی ابعاد محتوایی، فرآیندی و زمینه ای در موفقیت تغییرات سازمانی, Journal of Management and Development Process, 26, 4, 2014/03/15
  • mohammad khani elahe, Nasehi Far Vahid, The relationship between human resource strategy and transformational leadership and emotional commitment of employees, Journal of improvement and change management, 25, 81, 2016/10/15
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Nasehi Far Vahid, Haghighi Kaffash Mehdi, behyar pedram, Factors Affecting Consumer Participation in Virtual Communities, Iranian journal of management sciences, 11, 42, 2016/06/21
Presented in External Exhibition
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, yazdani moghaddam alireza, Fifth International Conference on Entrepreneurship and Innovation Management, and Accounting Conference Open, Published Article, complete article, Ranking of Factors Affecting tend to people working in Network Marketing, 2016/07/20, 2016/07/20
  • Nasehi Far Vahid, yazdani moghaddam alireza, Fifth International Conference on Entrepreneurship and Innovation Management, and Accounting Conference Open, Published Article, complete article, Factors affecting retirees attracted to network marketing., 2016/07/20, 2016/07/20
Presented in Internal Exhibition
  • Nasehi Far Vahid, Conference professionalism in Public Relations, Published Article, brief article, Creative communication techniques, 2016/09/03, 2016/09/03
  • Nasehi Far Vahid, Celebration of Research Week 95, announcer, 2016/12/12, 2016/12/12
compilation
  • Nasehi Far Vahid, management of..., compilation, trade, 2010/03/21
  • Nasehi Far Vahid, skills, compilation, termeh, 2011/03/21
  • Nasehi Far Vahid, statics, compilation, 2008/03/20
  • Nasehi Far Vahid, mathematics, compilation, termeh, 2008/03/20
  • Nasehi Far Vahid, mathematics, compilation, poorane pajoohesh, 2007/03/21
  • Nasehi Far Vahid, education, compilation, trade, 2015/02/01
  • Nasehi Far Vahid, industrial, compilation, termeh, 2015/02/01
  • Nasehi Far Vahid, Saadat mohammad Reza, Deh Afarin Ebrahim, Shabaz Moradi Saeeid, Educational Needs Assessment ...., compilation, The Commerce Printing & Publishing Company, 2011/09/11
  • Nasehi Far Vahid, Hossieni Jalaledin, Perfessional management skills, compilation, Termeh, 2015/04/20
  • Nasehi Far Vahid, Rostami Fatemeh, Nikmehr Majid, 163 Commands in self recognttion for managers, compilation, Thecommerce..., 2015/04/20
  • Nasehi Far Vahid, Asgari deh abadi Hamid Reza, 118Slolls in OB Management, compilation, Soude, 2016/04/20
translation
  • Nasehi Far Vahid, 60داستان موفقیت آمیز برای رسیدن به جایگاه ویژه در بازاریابی, translation, 2011/03/21
  • Nasehi Far Vahid, جعبه ابزار بازاریابان, translation, trade, 2010/03/21
  • Nasehi Far Vahid, مبانی مدیریت فروش, translation, trade, 2009/03/21
  • Nasehi Far Vahid, emami reza, Programs and food safety management systems, translation, bearing, 2016/04/18
  • Nasehi Far Vahid, Masomzadeh Abolfazl, Ahmadi mohammad, Niche Marketing Strategies 60 Success Stories, translation, The Institute for Trade & Research, 2011/04/25
  • Nasehi Far Vahid, Fundamentals of Sales Management for the Newly Appointed Sales Manager, translation, The Institute for Trade studies & ressearch, 2009/04/19
other
  • Nasehi Far Vahid, Lectus Deliverd in the Research Week at the School of Management & Accounting Allameh Tabataba'i University, other, Allameh Tabatabaei University Press, 2008/10/11
Practical Projects outside The School
  • بررسی موانع موجود در راه بهبود و ارتقا کیفی و کمی تعاونی های مرزنشینان, کاربردی, 2012/01/23
  • تبیین جایگاه بازارچه های مرزی در اقتصاد و ضریب امنیت مناطق مرزی, سایر, 2013/02/25
Fundamental Designs
  • بازنگری و تدوین الگوی مطلوب عناوین دروس و سرفصل های دوره کارشناسی ارشد بازرگانی, 2013/02/27
  • بررسی موانع موجود در راه بهبود و ارتقا کیفی و کمی تعاون های مرزنشینان
  • تبیین جایگاه بازارچه های مرزی در اقتصاد و ضریب امنیت مناطق مرزی(شناخت مشکلات و ارائه راهبرد)
Master
  • عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران بیمه اتومبیل شرکت بیمه کارآفرین, محمدحقیقت زرنقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2006/10/29
  • بررسی موانع و مشکلات استقرار بانکداری الکترونیک در بانک کشاورزی, منصور ایراندوست, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/01/07
  • رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران با رضایت شغلی کارکنان در اداره کل مالیاتهای غرب تهران از دیدگاه کارکنان, روح اله هاشم پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/02/19
  • ارزیابی عملکرد بانک کارآفرین, شایگان, Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • بررسی سیستم خسارت در شرکت بیمه ملت از دیدگاه مشتریان, اکبر تی بیان, Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • آسیب شناسی فرهنگ سازمانی, بهشتی روی, Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • فاصله بین دانش موجود و دانش مورد نیاز شرکت پتروشیمی ایران و ارائه راهکارهایی برای از میان برداشتن این فاصله, نسترن سیمار اصل, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/07/04
  • بررسی رابطه میان رضایت شلی و رفتار شهروندی سازمانی کنشگران وزارت کشور, معصومه غفاری چراتی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/09/10
  • الگوی بازاریابی صنعتی در مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن, ابوالفضل معصوم زاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/09/15
  • آسیب شناسی فرهنگ سازمانی در بخش خدمات مالی و شیوه بهبود آن از دیدگاه خبرگان شرکتهای سرمایه گذاری, علی بهشتی روی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/09/22
  • عوامل راهبردی ماندگاری شرکتها(مطالعه موردی شرکتهای مهندسین مشاور طرح اندیشان و نا موران, اصفه سالاری نژاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/09/22
  • شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری خریداران حقیقی سهام شرکتهای تازه وارد به بورس اوراق بهادار تهران در اولین عرضه, محمد جعفر دوست, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/09/22
  • عوامل موثر بر افزایش آمادگی صنایع کوچک و متوسطSMEs در استفاده از تجارت الکترونیک, محمدرضا سعادت, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2007/09/22
  • ارزیابی عملکرد بانک کارآفرین با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن, طلایه شایگان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/01/27
  • ارزیابی بکارگیری مدیریت ریسک در شرکتهای بیمه گذار شرکت بیمه ملت(باتاکید بر بیمه گذاران صنعتی در صنعت خودرو), محمد پناهی نیکو, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/02/19
  • بررسی سیستم پرداخت خسارت در شرکت بیمه ملت از دیدگاه مشتری مداری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن(در رشته بیمه اتومبیل), اکبر حق بیان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/03/17
  • تحلیل رفتار خریداران کامپیوتر کیفی, فروتن, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • رابطه بازاریابی ارتباطی و وفاداری مشتری, سمیه آهنگری, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات محیطی(فضای آزاد), حسینی, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی اثر تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده, نیاکان, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی جایگاه شخصیتی نام و نشان توشیبا, یوسفی دستجردی, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • رابطه رضایت شغلی و رفتار شهروند سازمانی, غفاری, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • الگوی بازاریابی صنعتی در گروه بهمن, معصوم زاده, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اولویت بندی عوامل ارتقا بهره وری نیروی انسانی, سبزی, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ثمربخشی حمایت های دولت, یار احمدی, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • عوامل موثر بر افزایش آمادگی صنایع کوچک, سعادت, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اثر ساختار مالکیت از نظر میزان پراکندگی و تمرکز مالکیت, مظلومی, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • آسیب شناسی سازمانی در شرکت..., اسماعیلی فر, Allame Tabataba'i University, 2008/04/28
  • عوامل موثر بر خلق دانش در سازمان و مطالعه موردی سازمان امور مالیاتی کشور, محبوبه حبیبی بدر آبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/06/09
  • تحلیل رفتار خریداران کامپیوتر کیفی با استفاده از مدل تجزیه شده تئوری رفتار برنامه ریزی شده, فرشاد فروتن, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/06/15
  • عوامل موثر در تسهیل استقرار مدیریت دانش در سازمانهای وزارت راه و ترابری انستیتو پاستور، شرکت مشاوران توسعه آینده, محسن وروانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/06/24
  • ارزیابی جایگاه شخصیتی نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران با بهره گیری از مدل5 بعدی اکر, محمد حسن یوسفی دستجردی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/09/21
  • اثرساختار مالکیت ازنظر میزان پراکنگی و تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار, نرگس برادران خسروشاهی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/09/21
  • اولویت بندی عوامل موثر در ارتقای بهره وری نیروی انسانی در صنایع کوچک, سارا سبزی علی آبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/12/30
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ثمربخشی حمایتهای دولت از شرکتهای کوچک و متوسط در زمینه صنایع غذایی, محسن یاراحمدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/02/15
  • عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری, شهرابی, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر تشکیل و رشد خوشه های صنعتی, پور حسن, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر بهبود بازاریابی روغن موتور, شهرابی, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه رفتار شهروند سازمانی باآمادگی پذیرش تحول, موسوی, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه فعالیت های مدیریت منابع انسانی و سطح رفتار, نصرالله زاده, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه معنویت کاری با فرسودگی شغلی کارکنان, الماسی فرد, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر بهبود بازاریابی روغن موتور در شرکت نفت پارس, مجید شهرابی فراهانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/07/22
  • آُسیب شناسی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, سعیده سجادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/09/22
  • آسیب شناسی موسعه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, سعیده سجادی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2009/09/22
  • آسیب شناسی سازمانی در شرکتهای تابعه گروه صنعتی بهمن, بهنام اسماعیلی فر, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/09/22
  • رابطه فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و سطح رفتار مشتری مداری فروشندگان بیمه, دیاکو نصرالله زاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/09/22
  • رابطه معنویت کاری با فرسودگی شغلی کارکنان, محمدرسول الماسی فرد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/09/22
  • رابطه رفتار شهروند سازمانی با آمادگی پذیرش تحول در سازمان, سید موسی موسوی مرادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/02/02
  • عوامل موثر در تشکیل و رشد خوشه های صنعتی در ایران, آیدین پورحسن طنابچی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/02/16
  • رابطه ویژگی های دانش و نوآوری با تاکید نقش یادگیری, عرب سلمانی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • الگوی مناسب ساختار مدیریت, قربانی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک به مشتریان در همکاران سیستم, مرشدی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • استراتژی های بازاریابی در بیمارستان های خصوصی, عبادی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر تمایل خرید محصولات خارجی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل تاثیرگذار بر کارایی خدمات مشاوره, عزتی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • رابطه مدیریت استعداد و رضایت مندی کارکنان, نادرعلی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر بهبود بهره وری, باقری, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر تدوین استراتژی تامین کارکنان, امنیان, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر موفقیت مذاکرات, بهرامی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر موفقیت مذاکرات تجاری بین الملل, پریا بهرامی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/06/20
  • عوامل موثر بر انتخاب توزیع کننده از دیدگاه تولیدکنندگان مواد غذایی, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/07/18
  • عوامل موثر بر تمایل مشتری در استفاده از تلفن بانک, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/07/18
  • عوامل موثر بر تمایل مشتری در استفاده از تلفن بانک مقایسه تطبیقی کاربران تلفن بانک سپه با سامان, حیدرعباسی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/07/18
  • عوامل موثر بر انتخاب توزیع کننده از دیدگاه تولید کنندگان مواد غذایی, نگار اسدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/07/18
  • الگوی مناسب ساختار مدیریت منابع اب در ایران با مقایسه چند کشور منتخب, محبوبه قربانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/07/20
  • ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک ارائه شده به مشتریان در گروه شرکتهای همکاران سیستم, محسن مرشدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/05
  • بررسی عوامل موثر بر بهبود بهره وری خدمات شهر داری گرگان, رامین باقری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/19
  • بررسی عوامل موثر بر بهبود بهره وری خدمات شهر داری گرگان, رامین باقری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/19
  • عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات خارجی در صنعت پوشاک محصولات ساخت ترکیه, محسن دربین, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/21
  • استراتژی های بازاریابی در بیمارستان های خصوصی شهر تهران, سیده مرضیه عبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/21
  • رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با فروش بیمه درمان تکمیلی, حسین کرمی, Allame Tabataba'i University, 2010/09/22
  • رابطه عناصر امیخته بازاریابی با فروش بیمه درمانی تکمیلی, حسین کرمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/22
  • بررسی رابطه توانمندسازی کارکنان سازمان و کیفیت خدمات..., سمانه مبشر توفیقی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/12/13
  • رابطه میان یادگیری سازمانی و آمادگی کارکنان..., ندا رضایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/01/19
  • رابطه ویژگی های دانش و نوآوری با تاکید نقش یادگیری سازمانی و یکپارچه سازی دانش, رسول عرب سلمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/01/19
  • عوامل موثر در تدوین استراتژی تامین کارکنان مورد مطالعه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران, مجتبی امینیان ندوشن, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/02/07
  • عوامل تاثیر گذار بر کارایی خدمات مشاوره در کسب وکار, منصور عزتی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/02/09
  • تاثیر آمیخته بازاریابی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک شرکت بیمه, احمد آزادی, Allame Tabataba'i University, 2011/02/16
  • تاثیر آمیخته بازاریابی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک شرکت بیمه, احمد آزادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/02/16
  • رابطه مدیریت استعداد با رضایتمندی کارکنان تمایل به ترک و موفقیت درمسیر شغلی, معصومه نادرعلی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/02/19
  • رابطه مدیریت استعداد با رضایتمندی کارکنان، تمایل به ترک و موفقیت در مسیر شغلی, معصومه نادر علی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/02/19
  • رابطه میان سرمایه فکری و عملکرد شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادادر تهران, محمدرضا ترابی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/06/27
  • رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد شرکت های کارگذاری بورس اوراق بهادار تهران, Allame Tabataba'i University, 2011/06/27
  • تاثیر خدمت در حد انتظار بر خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان مثبت/ مورد مطالعه شرکت همکاران سیستم, مجتبی نصیری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/07/10
  • تاثیر خدمت در حد انتظار بر خرید مجدد و تبلیغات دمان به دمان, Allame Tabataba'i University, 2011/07/10
  • بررسی تاثیر تجارت الکترونیک میان بنگاههاB2B بر تحول به موقع کالا(مورد مطالعه صنعت تجهیزات پژشکی), احسان داسدار, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/18
  • اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی از منظر تصمیم خریدار در بیمه ملت, Allame Tabataba'i University, 2011/09/18
  • اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی از منظر تصمیم خریدار در بیمه ملت, سیداحمد حسینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/18
  • تاثیر تجارت الکترونیک میان بنگاه B2BC بر تحویل به موقع کالا, Allame Tabataba'i University, 2011/09/18
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید خودروهای سواری پارس خودرو, Allame Tabataba'i University, 2011/09/19
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید خودروهای سواری گروه پارس خودرو, پریماه رضامند نهر خلجی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/19
  • رتبه بندی عوامل موثر در به کارگیری اینترنت در بین المللی سازی بنگاه های کوچک و متوسط, Allame Tabataba'i University, 2011/09/20
  • عوامل موثر بر موفقیت مدیریت واحد فروش در شرکتهای بیمه, سیدسجاد حسینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/20
  • رتبه بندی عوامل موثر بر بکارگیری اینترنت در بین الملل سازی بنگاههای کوچک و متوسط, مجید سلیمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/20
  • نقش نامهای تجاری شناخته شده در انتخاب محصول از دیدگاه مصرف کننده/مورد مطالعه تلفن همراه, وحید رحمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/20
  • عوامل موثر بر موفقیت واحد فروش در شرکت های بیمه, Allame Tabataba'i University, 2011/09/20
  • نقش نام های تجاری شناخته شده در انتخاب محصول, وحید رحمانی, 2011/09/20
  • رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش E...crm در بخش های مرتبط با مردم در سازمان بازرگانی استان تهران, Allame Tabataba'i University, 2011/11/09
  • رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش e-crm دربخش های مرتبط با مردم در سازمان بازرگانی استان تهران, فاطمه حسن زاده سیاهگورابی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/11/09
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر مخاطبین هدف, Allame Tabataba'i University, 2011/12/25
  • رتبه بندی عوامل موثر بر ترک خدمت, Allame Tabataba'i University, 2012/01/01
  • اولویت بندی عوامل جایگاه یابی بازاریابی, Allame Tabataba'i University, 2012/01/08
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر ارتباط شفاهی, Allame Tabataba'i University, 2012/01/29
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر رفتار مشتری مداری, Allame Tabataba'i University, 2012/01/29
  • اولویت بندی عوامل موثر بر به کارگیری تجارت الکترونیک, Allame Tabataba'i University, 2012/01/30
  • رابطه رهبری تحول آفرین و خلاقیت و نوآوری, Allame Tabataba'i University, 2012/01/31
  • بررسی رابطه بین عدم قطعیت محیطی و ساختار سازمانی شرکت مادر تخصصی بازرگانی جمهوری اسلامی ایران, سعید صفری تجن, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/02/06
  • رابطه عوامل بازاریابی الکترونیکی با وفاداری مشتری, لیلا ضیایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/02/12
  • بهبود سیستم های سازمانی شرکت هولدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا, علی فوز مسلمیان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/02/18
  • رابطه هوش عاطفی و تعهد سازمانی, 2012/02/18
  • بهبود سیستم های سازمانی شرکت هولدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/02/18
  • بهبود سیستم های سازمانی شرکت هولدینگ, Allame Tabataba'i University, 2012/02/18
  • رابطه هوش عاطقی و تعهد سازمانی کارمندان با کیفیت خدمات بیمه ای مورد مطالعه شرکت بیمه کارآفرین شهر تهران, مریم بزرگ حداد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/02/18
  • اولویت بندی برنامه های تحول سازمانی در سازمانهای کوچک و متوسط صنایع غذایی تهران, محمد حسین ارقمیری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/02/19
  • بررسی تاثیر استراتژی آمیخته بازاریابی صادارتی بر عملکرد صادرات, احسان جلالی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/02/19
  • اولویت بندی برنامه های تحول سازمانی, Allame Tabataba'i University, 2012/02/19
  • اولویت بندی ریسک های بین المللی اثرگذار, Allame Tabataba'i University, 2012/06/26
  • اولویت بندی ریسک های بین المللی اثرگذار بر شیوه ورود به بازارهای خارجی, فرشته غلامی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/06/26
  • تعیین و اولویت بندی عوامل سرمایه ساختاری درشرکتهای صنایع غذایی, مریم خلیلی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/07/17
  • تبیین و اولویت بندی عوامل سرمایه ساختاری, 2012/07/17
  • رابطه توسعه منابع انسانی و ... و اعتماد, 2012/07/18
  • رابطه میان توسعه منابع انسانی و بهبود و اعتماد متقابل بین کارکنان و مدیران, محمدصادق شمس ثانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/07/18
  • تاثیر عوامل توانمندسازی کارکنان بر افزایش عملکرد نیروی انسانی مورد مطالعه کارکنان شال در شرکتهای فعال در زمینه ICI, حسین اسعدی وانقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/15
  • تاثیر عوامل توانمندسازی کارکنان بر عملکرد, Allame Tabataba'i University, 2012/09/15
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تعهد شغلی در سازمان, شقایق بیهقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • رابطه سرمایه روانشناختی با رفتار شهروندی سازمانی کارشناسان در بانک کارآفرین شعب تهران, سیده سارا موسوی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تعهد شغلی, 2012/09/17
  • اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنایع قطعه سازی خودرو کشور, محسن هداوندی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • رابطه سرمایه روان شناختی با OBC, 2012/09/17
  • اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت SME ها, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • رابطه شهرت سازمانی با رفنار شهروندی مشتری, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • رابطه شهرت سازمانی ناشی از مشتری محوری با رفتارهای شهروندی مشتریان در شرکت خدمات بیمه ایران خودرو, زهرا دانش فر, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • رابطه انواع سرمایه و مشوق های هیات مدیره با عملکرد اعضای هیات مدیره, نسرین کاظم پور نوش آبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • تاثیر مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش نمایندگان مورد مطالعه شرکتهای بیمه سینا, پدرام سعادتی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • رابطه انواع سرمایه و مشوق های هیئت مدیره..., نسرین کاظم پور, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • تاثیر مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش نمایندگان (مورد مطالعه شرکت های بیمه سینا), سعادتی, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • تاثیر خلق دانش از طریق کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند بانک توسعه صادرات, سجاد خانی پردنجانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/13
  • تاثیر خلق دانش از طریق کیفیت خدمات, 2013/01/13
  • عوامل موثر بر وفاداری مشتری در صنعت نرم افزار ایران مورد مطالعه شرکت سپیدار سیستم عضو گروه شرکتهای همکاران سیستم, محسن رضایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/16
  • نقش عملکردی فرایند مدیریت دانش, Allame Tabataba'i University, 2013/01/20
  • نقش عملکرد فرایند مد یریت دانش قابلیت های زیربنایی و استراتژِ کسب و کار شرکت در ارتقا عملکرد, فرناز سادات افتخاری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/20
  • اولویت بندی عوامل محیطی, Allame Tabataba'i University, 2013/07/07
  • اولویت بندی عوامل محیطی مرتبط با بازاریابی خلاق در شرکتهای ارائه دهنده سرویس های خدمات اینترنتی در ایران, ثتا اسدیان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/07/07
  • تاثیر تصویر ذهنی از کشور مبدا بر قصد خرید مصرف کنندگان مورد مطالعه گوشی تلفن همراه, آرمان دیلمی عضدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/15
  • تاثیر ویژگی های مدیریتی محیطی و بنگاهی بر عملکرد صادرات (صنعت مواد غذایی), سمیرا حسینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/17
  • ریسک هاس سیاسی, Allame Tabataba'i University, 2013/09/17
  • ریسک های سیاسی تاثیر گذار بر صادرات غیرنفتی ایران, محسن مستاجران, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/17
  • رابطه میان توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان, Allame Tabataba'i University, 2013/09/18
  • رابطه شواهد فیزیکی عوامل گیرایی کارکنان و مکان با رضایت و وفاداری مشتری در نمایندگی های بیمه سینا, منانه دقیق, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/18
  • رابطه شواهد فیزیکی, Allame Tabataba'i University, 2013/09/18
  • رابطه میان توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان, هادی اسماعیل زاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/18
  • عوامل موثر بر گزینش, Allame Tabataba'i University, 2013/09/21
  • تاثیر تصویر شرکت و بازاریابی رابطه ای, Allame Tabataba'i University, 2013/09/21
  • عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده و تاثیر آن بر قصد خرید منسوجات چرمی, سیدمحمد صادق اسحاقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • تاثیرتصویر شرکت و بازاریابی رابطه ای بر اعتماد و قصد خرید مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه تهران, خدیجه عقیلی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • تاثیر قصور خدمات بر رضایت و وفاداری مشتر, پرستو بختیاری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/10
  • تاثیر قصور خدمات بر رضایت و وفاداری مشتری, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/10
  • عوامل تاثیر گذار در گزارش به صادرات در شرکتهای نساجی, یاسمن فیاضی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/18
  • تاثیر کیفیت رابطه برند بر نیات رفتار مشتری پس از قصور از خدمت, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • تاثیر کیفیت رابطه برند بر نیات رفتار مشتری پس از قصور از خدمت, شبنم لطیفی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • عوامل تاثیرگذار بر نگرش مصرف کننده در ایجاد قصد خرید شرکتهای برتر ارائه کننده خدمات اینترنتی, ریحانه سادات نصرالهی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • رابطه مولفه های نگرش رضایت و ریسک ادارک شده بر وفاداری کاربران به وب سایت های شبکه های اجتماعی, فرزانه قیصری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/06/10
  • رابطه مولفه های نگرش، رضایت و ریسک ادراک شده بر وفاداری کاربران به وب سایت های شبکه های اجتماعی, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/06/10
  • تاثیر توانمندسازی سازمانی و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان, ایوب مولایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/06/17
  • بررسی رابطه عزت نفس با سازگاری شغلی و تثبیت هویت سازمانی کارکنان بانک های استان چهارمحال و بختیاری, فاطمه اسدی گندمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/07/06
  • رابطه بین مداخلات فردی تحول سازمانی و توانمندسازی کارکنان, محمدحسن دهقانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/19
  • رابطه بین تصویر از فروشگاه و وفاداری به آن با توجه به ارزش ویژه فروشگاه, میثم گودرزی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • تاثیر پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری بر تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه بانک انصار, ابوالفضل علیزاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • تاثیر جامعه برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد وفاداری مشتریان به برند, حمید مظفری وانانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • الگوی پذیرش گمرک الکترونیک در شرکتهای ترخیص کار, مهدی محمد خانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/10/29
  • اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی تئاتر, زهره طاهری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/28
  • رابطه مداخلات فردی تحول سازمانی و توانمندسازی کارکنان, محمد حسن دهقانی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2015/01/29
  • تاثیر توانمند سازی سازمانی و روان شناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان, ایوب مولایی, Allame Tabataba'i University, 2015/01/30
  • بررسی تاثیر استراتژی آمیخته بازاریابی صادراتی به عملکرد صادرات, 2015/01/31
  • رابطه عدم قطعیت محیطی و ساختار, 2015/01/31
  • انواع تبلیغات محیطی شهری و رتبه بندی آنها, عاطفه فروزان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/02
  • رابطه میان ادراک فضای اخلاقی و تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی گری رضایت شغلی, آرام فرخی فیلاب, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/07
  • عوامل موثر بر روی عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسطSME, افشین یعقوبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/17
  • رابطه شواهد فیزیکی و عوامل گیرایی کارکنان
PhD
  • الگوی جانشین پروری در مجموعه سازمان های وزارت دفاع, دهقان فراشایی, Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • الگوی اثرگذاری سرمایه اجتماعی بر عملکرد سارمان, Allame Tabataba'i University, 2011/07/11
  • الگوی اثر گذاری سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمان, مجتبی محمودزاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/07/11
  • الگوی برنامه ریزی جانشین پروری، بررسی موضوع در شرکتهای زیر مجموعه‎ی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران, علی دهقانپور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/07/18
  • الگوی تعامل استراتژی کسب و کار با استراتژی تحقیق و توسعه و تاثیر این تعامل بر عملکرد سازمانی در صنایع دارویی ایران, دانشجوی دکتری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/11
  • الگوی تعامل استراتژی کسب و کار با استراتژی تحقیق و توسعه و تاثیر این تعامل بر عملکرد سازمانی در صنایع دارویی ایران, موسی رضوانی چمن زمین, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/02/11
  • الگوی یکپارچه برندسازی در صنعت مواد غذایی ایران, سیدنجم الدین موسوی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • الگوی یکپارچه برندسازی در صنعت مواد غذایی ایران, دانشجوی دکتری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • الگوی جامع پذیرش تغییرات سازمانی, هانیه آرزمجو, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2014/09/13
  • الگوی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی OCB بر عملکرد سازمان, محمدجواد حسین زاده سلجوقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/11/26
  • الگوی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی OCB برعملکرد سازمان, محمدجواد حسین زاده سلجوقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/11/26
  • تدوین چارچوب تغییر استراتژیک از بانکداری تجاری به بانکداری جامع, صادق سپندارند, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/02/16
  • پایان نامه دکتری, موسی رضوانی چمن, Practical , Allame Tabataba'i University
Executive Posts
  • عضویت در شورای انتشارات دانشگاه, 2008/06/29, Iran, Tehran
  • رئیس هیات مدیره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری, 2011/03/07, Iran, Tehran
  • کمیته نیمه حضوری و فراگیر, 2010/09/19, Iran, Tehran
  • کمیته مصاحبه کننده پذیرفته شدگان ازمون دکتری, 2014/06/19, Iran, tehran
  • عضو کمیته ترفیع دانشکده, 2015/02/01, iran, tehran
Collaboration in Magazines
  • Business, scientific and promotional, 2007/04/30, 2014/05/25, 93/25-م ب
  • Business, scientific and promotional, 2011/07/13, 2015/07/22, 902343
  • Business, scientific and promotional, 2007/08/23, 2016/03/18, 863373
  • b, scientific and promotional, 2007/08/23, 2016/03/19, 863373
  • انتشارات دانشکده, other, 2015/01/31
  • دو ماهنامه بررسی های بازرگانی, scientific and research-based, 2011/07/13
Cooperation in The Provision And Workshops
  • aa, مجری, Iran, Tehran, 2007/05/19, 2007/05/19
  • Marketing Management, مجری, Iran, Tehran, 2009/01/21, 2009/01/22
  • کارگاه آموزشی در چهارمین کنفرانس مدیریت تامین خرید و تدارکات, مجری, iran, tehran, 2011/03/21, 2011/03/21
  • آینده بازاریابی, مجری, iran, tehran, 2012/12/19, 2012/12/19
  • کارگاه آموزشی کنفرانس توزیع و پخش, مدرس, iran, tehran, 2013/09/23, 2013/09/23
  • کارگاه آموزشی کنفرانس مدیریت راهبردی بنگاه های پرریسک, مدرس, iran, tehran, 2013/11/22, 2013/11/22
  • مثلث موفقیت در کسب و کار, مدرس, iran, tehran, 2013/11/22, 2013/11/22