professor_pic
Vahid Nasehi Far
Vahid Nasehi Far is Associate Professor of --- in the Department of Business Management , Faculty of management and accouting .
International Journals
  • Nasehi Far Vahid. (2011). succession planing and its effects on employee career attitudes. African journal of business management, 1, 1
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Salehi Sedghiani Jamshid, Nasehi Far Vahid, Rezvani Chamazamin Mousa. (2013). The Interaction Model of Business Strategy with Research and Development Strategy and Effect of Interaction on Organizational Performance in Iran's Pharmacy Industry. International Journal of Basic and Applied Sciences, 1, 3
  • Mousavi Seyed Najomoddin, Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2013). An integrated for building brand in food industry. management science letters, 2, 2
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2013). an integrated model for building brand in food industry. management science letters, 1, 3
  • Dehghanpour Ali, Nasehi Far Vahid, Sanjari Ahmad. (2011). Succession planning and its effects on employee career attitudes: study of Iranian governmental organizations. African journal of business management, 5, 5
  • Nasehi Far Vahid, Mousavi Nasrin, Mousavi Seyed Keivan, Mohammadi Mehdi. (2014). A Qualitative branding model. Asian Journal of Research in Marketing, 3, 2
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghafourian Amir. (2015). Relationship between the Integratedness Criteria of Marketing Communication Tools and Consumer Based Brand Equity (CBBE) in Iran's Food Industry. Journal of Applied Sciences, 15, 8
Iranian Journals
  • Nasehi Far Vahid. (2007). الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی. journal of management studies in development &evolution, 1, 1
  • Nasehi Far Vahid, Saadat mohammad Rasol, Masomzadeh Abolfazl. (2010). استراتژی ها و سیاست های حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی. IRANIAN JOURNAL OF TRADE STUDIES (IJTS), 1, 55
  • Nasehi Far Vahid. (2007). استراتژی و تاکتیک های مختلف رفتار تجاری. managers, 1, 1
  • Nasehi Far Vahid. (2010). الگوی ارزیابی قابلیت ها و شایستگی های مدیران وزارت بازرگانی. Commercial Surveys, 1, 41
  • Nasehi Far Vahid. (2008). مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت. 1, 80
  • Nasehi Far Vahid. (2006). رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی. journal of management studies in development &evolution, 1, 50
  • Nasehi Far Vahid. (2010). شناسایی توانمندی های منطقه ای SME ها. Commercial Surveys, 1, 42
  • Nasehi Far Vahid. (2006). جنبه های مختلف بیانیه رسالت. managers, 1, 74
  • Nasehi Far Vahid. (2011). گستردگی مدیریت جانشین پرور. Human Sciences MODARES, 1, 1
  • Nasehi Far Vahid. (2009). جایگاه معنویت کاری در جامعه سازمانی. Ethics in Science & Technology, 1, 3/4
  • Nasehi Far Vahid. (2009). ارزشیابی عملکرد. managers, 1, 40
  • Nasehi Far Vahid. (2007). محیط بازاریابی در بخش خدمات مالی. Commercial Surveys, 1, 25
  • Nasehi Far Vahid. (2007). مدیریت بحران در تامین آب شهر تهران. Journal of Management Development, 1, 35
  • Nasehi Far Vahid. (2008). کیفیت سیستم پرداخت خسارت در بیمه ملت. Insurance Research, 1, 1/2
  • Nasehi Far Vahid. (2010). ممیزی بازاریابی صنعتی. Journal of Business Administration, 1, 4
  • Nasehi Far Vahid. (2012). دسته بندی ریسک های بین المللی موثر بر انتخاب ... ورود به بازار. Journal of Research in Human Resources Managment, 2, 2
  • Nasehi Far Vahid. (2013). رابطه رهبری تحول آفرین و خلاقیت و نوآوری. Insurance Research, 1, 28
  • Nasehi Far Vahid. (2012). عوامل ساختاری موثر بر نوآوری و خلق دانش. Iranian National Tax Administration, 1, 9
  • Nasehi Far Vahid. (2012). ارائه و آزمون مولفه های مدل سنجش آمادگی الکترونیکی در صنایع. Journal of New Economy and Commerce, 1, 15/16
  • Nasehi Far Vahid. (2012). اعتباریابی شاخص اندازه گیری گستردگی مدیریت جانشین پروری. Human Sciences MODARES, 1, 3
  • Nasehi Far Vahid. (2012). effective modeling financial services marketing.... 8, 9
  • Nasehi Far Vahid. (2012). a decision model for selecting of strategeis plans. 8, 8
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Nasehi Far Vahid, rezvani moosa. (2013). the interaction model of business strategy with research and development strategy and effect of...... 1
  • Nasehi Far Vahid, Dehghanpour Ali, Sanjari AHmadreza. (2011). ساخت اعتبار یابی شاخص اندازه گیری گستردگی مدیریت جانشین پروری بر اساس طبقه بندی بهترین تجارب. Human Sciences MODARES, 15, 3
  • Nasehi Far Vahid, Habibi badrabadi Mahboobe, Habibi badrabadi Ali. (2010). عوامل ساختاری موثر بر نوآوری و خلق دانش در سازمانها (مطالعه موردی سازمان امور مالیاتی کشور). Iranian National Tax Administration, 1, 9
  • Nasehi Far Vahid, Saadat M.R. (2009). ارائه و آزمون مولفه های مدل سنجش امادگی الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط مواد غذایی ایران. Journal of New Economy and Commerce, 4, 15 و16
  • Nasehi Far Vahid. (2014). Factors affecting consumer attitudes and their impact on purchase intention of leather clothes. 103, 1
  • Nasehi Far Vahid. (2007). استراتژی ها و تاکتیک های مختلف رفتار تجاری. managers, 0, 0
  • Nasehi Far Vahid. (2007). الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی دربورس اوراق بهادار تهران. journal of management studies in development &evolution, 0, 56
  • Nasehi Far Vahid. (2008). مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکتهای فناوری اطلاعات داخلی و خارجی. 21, 80
  • Nasehi Far Vahid, Hghbaian Akbar. (2008). کیفیت سیستم پرداخت خسارت در شرکت بیمه ملت از دیدگاه مشتری مداری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن (دررشته بیمه اتومبیل). Insurance Research, 23, 1و2
  • Nasehi Far Vahid, Almasi Fard mohammad Rasol. (2009). جایگاه معنویست کاری در جامعه سازمانی امروز. Ethics in Science & Technology, 4, 3و4
  • Masomzadeh Abolfazl, Nasehi Far Vahid. (2010). ممیزی بازاریابی صنعتی، مطالعه ی موردی مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن. Journal of Business Administration, 2, 4
  • Nasehi Far Vahid. (2006). رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی. journal of management studies in development &evolution, 16, 50
  • Ansari Ranani Ghasem, Nasehi Far Vahid. (2007). الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران. journal of management studies in development &evolution, 16, 56
  • Nasehi Far Vahid, Pourhosseini seyyed Javad. (2008). مطالعه تطبیقی اجزای تدوین بیانیه ماموریت شرکتهای فناوری اطلاعات. 21, 80
  • Nasehi Far Vahid, Gholami Fereshteh. (2013). تاثیر ریسک بین المللی بر تصمیم انتخاب شیوه ورود به بازارهای خارجی بر اساس مدلی جامع(مطالعه موردی شرکت ایران خودرو. Commercial Surveys, 10, 57
  • Nasehi Far Vahid, Yarahmadi Mohsehn. (2012). آسیب شناسی و اولویت بندی حمایتهای دولت از شرکتهای کوچک و متوسط. Commercial Surveys, 9, 51
  • Nasehi Far Vahid, Saadat mohammad Reza, Abbasi Zahra. (2010). شناسایی توانمندی های منطقه ای بنگاههای کوچک و متوسط (مطالعه موردی استانهای منتخب). Commercial Surveys, 8, 42
  • Nasehi Far Vahid, Almasi Fard mohammad Reza. (2010). جایگاه معنویت کاری در جامعه سازمانی امروز. Ethics in Science & Technology, 4, 3و4
  • Nasehi Far Vahid, giyahi yasaman. (2015). Managers and management system diegnosis and strategies to promote. journal of management studies in development &evolution, 24, 77
  • Razmjoo Hanieh, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2015). عوامل کلیدی پیاده سازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی. Insurance Research, 30, 1
  • Nasehi Far Vahid, Razmjoo Hanieh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2014). Integrated model of gorganizal change: a survey of content process and contextual dimensions as faztors of successful organizational change. Journal of Management and Development Process, 26, 4
  • Mazloomi Nader, Nasehi Far Vahid, ehsan far golshan. (2013). رابطه رهبری تحول آفرین، خلاقیت و نوآوری در شرکت های خصوصی بیمه در ایران. Insurance Research, 28, 33
  • sepandarand sadeq, Haghighi Kaffash Mehdi, Nasehi Far Vahid, Khasehi Varnamkhasti Vahid. (2016). Comparison of Iran's banking business model with comprehensive banking model. Journal of Business Administration, 8, 1
  • Afjei Seyyed Ali Akbar, Nasehi Far Vahid. (2003). مدیریت مشارکتی. Management Development, 11, 48
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghagourian Shagerdi Amir. (2016). بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. New Marketing Research Journal, شماره 20
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Ghasemi Hasan. (2007). چگونگی توانمندسازی شرکتهای ارایه کننده خدمات بازاریابی. Commercial Surveys, 25
  • Nasehi Far Vahid, arazmjoo haniyeh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2014). الگوی یکپارچه تغییرات سازمانی: بررسی ابعاد محتوایی، فرآیندی و زمینه ای در موفقیت تغییرات سازمانی. Journal of Management and Development Process, 26, 4
  • mohammad khani elahe, Nasehi Far Vahid. (2016). The relationship between human resource strategy and transformational leadership and emotional commitment of employees. journal of management studies in development &evolution, 25, 81
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Nasehi Far Vahid, Haghighi Kaffash Mehdi, behyar pedram. (2016). Factors Affecting Consumer Participation in Virtual Communities. Iranian journal of management sciences, 11, 42
  • Nasehi Far Vahid, askari masole saeid. (2017). تبیین مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت. Tomorrow Management, 16, 51
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Zargham boroujeni Hamid, Nakhaei Kamalabadi Hosnieh. (2017). A Progressive Multilevel Model for Selecting Medical Tourism Destinations: A Qualitative Study. International Journal of Travel Medicine and Global Health, 5, 2
  • Nasehi Far Vahid, askari masole saeid, Mohammadian Mahmoud. (2017). تبیین مدل توسعه منابع انسانی با رویکرد بهبود فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: وزارت دادگستری). Tomorrow Management, 16, 50
  • Nasehi Far Vahid, Farzaneh hassanzadeh Jaleh. (2018). The effect of organizational entrepreneurial orientation & market learning capability on entrepreneurial export. management Studies in Development&Evolution, 27, 89
  • Amiri Maghsoud, Nasehi Far Vahid, mobarak hoshang. (2018). مولفه های توسعه منابع انسانی . . .. Journal of Research in Human Resources Managment, 10, 3
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Farzaneh hassanzadeh Jaleh. (2017). شناسایی عوامل موثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت های پویا(مطالعه موردی صنعت مواد غذایی). Journal of International Business Adminisration, 1, 3
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Nasehi Far Vahid, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Danesh Parvar Mitra. (2019). نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی. Quarterly Journal of BI Management Studies, 7, 28
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghazi Moghaddam Hamid Reza. (---). Developing an integrated distribution channel model for fast moving consumer goods manufacturing and importing companies in Iran. 6, 2
Presented in External Exhibition
  • Nasehi Far Vahid, yazdani moghaddam alireza, Fifth International Conference on Entrepreneurship and Innovation Management, and Accounting Conference Open, brief article, complete article, Factors affecting retirees attracted to network marketing., 2016/07/20, 2016/07/20
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, yazdani moghaddam alireza, Fifth International Conference on Entrepreneurship and Innovation Management, and Accounting Conference Open, announcer, Ranking of Factors Affecting tend to people working in Network Marketing, 2016/07/20, 2016/07/20
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Yazdani Moghadam Ali Reza, عوامل موثر برانگیزه دانشجویان برای فعالیت در بازاریابی شبکه ای با توجه به نقش تعدیل گری عدم مطلوبیت اجتماعی, announcer, 2016/07/20, 2016/07/20
Presented in Internal Exhibition
  • Nasehi Far Vahid, Conference professionalism in Public Relations, brief article, brief article, Creative communication techniques, 2016/09/03, 2016/09/03
  • Nasehi Far Vahid, Celebration of Research Week 95, announcer, 2016/12/12, 2016/12/12
compilation
  • Nasehi Far Vahid. (2010). management of.... iran-tehran, trade
  • Nasehi Far Vahid. (2011). skills. iran-tehran, termeh
  • Nasehi Far Vahid. (2008). statics. iran-tehran
  • Nasehi Far Vahid. (2008). mathematics. iran-tehran, termeh
  • Nasehi Far Vahid. (2007). mathematics. iran-tehran, poorane pajoohesh
  • Nasehi Far Vahid, Asgari deh abadi Hamid Reza. (2016). 118Slolls in OB Management. Iran-Tehran, Soude
  • Nasehi Far Vahid. (2018). Professional Management and behavior. iran-tehran, mooshaveran soode mahan
  • Nasehi Far Vahid, Bashirpoor Mehdi. (2018). B2C Marketing. iran-tehran, yarmand
  • Nasehi Far Vahid, Bashirpoor Mehdi. (2018). Industrial Marketing. tehran, yarmand
  • Nasehi Far Vahid, Bashirpoor Mehdi. (2018). Strategic Marketing Management. yarmand
  • Nasehi Far Vahid, Havaseli Ashtiani Raheleh, Bashirpoor Mehdi. (2018). Organizational Development and Change Management. iran-Thehran, yarmand
  • Nasehi Far Vahid, Rahmatabadi Yazdan. (2018). Marketing Research. iran-tehran, Termh
  • Nasehi Far Vahid. (2015). education. iran-tehran, trade
  • Nasehi Far Vahid. (2015). industrial. iran-tehran, termeh
  • Nasehi Far Vahid, Saadat mohammad Reza, Deh Afarin Ebrahim, Shabaz Moradi Saeeid. (2011). Educational Needs Assessment ..... Iran-Tehran, The Commerce Printing & Publishing Company
  • Nasehi Far Vahid, Hossieni Jalaledin. (2015). Perfessional management skills. Iran-Tehran, Termeh
  • Nasehi Far Vahid, Rostami Fatemeh, Nikmehr Majid. (2015). 163 Commands in self recognttion for managers. Iran-Tehran, Thecommerce...
translation
  • Nasehi Far Vahid, emami reza. (2016). Programs and food safety management systems. iran-Tehran, bearing
  • Nasehi Far Vahid. (2009). مبانی مدیریت فروش. iran-tehran, trade
  • Nasehi Far Vahid. (2011). 60داستان موفقیت آمیز برای رسیدن به جایگاه ویژه در بازاریابی. iran-tehran
  • Nasehi Far Vahid. (2010). جعبه ابزار بازاریابان. iran-tehran, trade
  • Nasehi Far Vahid. (2009). Fundamentals of Sales Management for the Newly Appointed Sales Manager. Iran-Tehran, The Institute for Trade studies & ressearch
  • Nasehi Far Vahid, Masomzadeh Abolfazl, Ahmadi mohammad. (2011). Niche Marketing Strategies 60 Success Stories. Iran-Tehran, The Institute for Trade & Research
other
  • Nasehi Far Vahid. (2008). Lectus Deliverd in the Research Week at the School of Management & Accounting Allameh Tabataba'i University. Iran-Tehran, Allameh Tabataba'i University Press
Practical Projects outside The School
  • بررسی موانع موجود در راه بهبود و ارتقا کیفی و کمی تعاونی های مرزنشینان, کاربردی, 2012/01/23
  • تبیین جایگاه بازارچه های مرزی در اقتصاد و ضریب امنیت مناطق مرزی, سایر, 2013/02/25
Fundamental Designs
  • بازنگری و تدوین الگوی مطلوب عناوین دروس و سرفصل های دوره کارشناسی ارشد بازرگانی, 2013/02/27
  • بررسی موانع موجود در راه بهبود و ارتقا کیفی و کمی تعاون های مرزنشینان
  • تبیین جایگاه بازارچه های مرزی در اقتصاد و ضریب امنیت مناطق مرزی(شناخت مشکلات و ارائه راهبرد)
Master
  • عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران بیمه اتومبیل شرکت بیمه کارآفرین, محمدحقیقت زرنقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/10/29
  • بررسی موانع و مشکلات استقرار بانکداری الکترونیک در بانک کشاورزی, منصور ایراندوست, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/01/07
  • رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران با رضایت شغلی کارکنان در اداره کل مالیاتهای غرب تهران از دیدگاه کارکنان, روح اله هاشم پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/02/19
  • ارزیابی عملکرد بانک کارآفرین, شایگان, Allameh Tabataba'i University, 2007/03/21
  • بررسی سیستم خسارت در شرکت بیمه ملت از دیدگاه مشتریان, اکبر تی بیان, Allameh Tabataba'i University, 2007/03/21
  • آسیب شناسی فرهنگ سازمانی, بهشتی روی, Allameh Tabataba'i University, 2007/03/21
  • فاصله بین دانش موجود و دانش مورد نیاز شرکت پتروشیمی ایران و ارائه راهکارهایی برای از میان برداشتن این فاصله, نسترن سیمار اصل, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/07/04
  • بررسی رابطه میان رضایت شلی و رفتار شهروندی سازمانی کنشگران وزارت کشور, معصومه غفاری چراتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/10
  • الگوی بازاریابی صنعتی در مجموعه شرکتهای قطعه ساز گروه بهمن, ابوالفضل معصوم زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/15
  • عوامل راهبردی ماندگاری شرکتها(مطالعه موردی شرکتهای مهندسین مشاور طرح اندیشان و نا موران, اصفه سالاری نژاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • عوامل موثر بر افزایش آمادگی صنایع کوچک و متوسطSMEs در استفاده از تجارت الکترونیک, محمدرضا سعادت, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری خریداران حقیقی سهام شرکتهای تازه وارد به بورس اوراق بهادار تهران در اولین عرضه, محمد جعفر دوست, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • آسیب شناسی فرهنگ سازمانی در بخش خدمات مالی و شیوه بهبود آن از دیدگاه خبرگان شرکتهای سرمایه گذاری, علی بهشتی روی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • ارزیابی عملکرد بانک کارآفرین با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن, طلایه شایگان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/01/27
  • ارزیابی بکارگیری مدیریت ریسک در شرکتهای بیمه گذار شرکت بیمه ملت(باتاکید بر بیمه گذاران صنعتی در صنعت خودرو), محمد پناهی نیکو, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/02/19
  • بررسی سیستم پرداخت خسارت در شرکت بیمه ملت از دیدگاه مشتری مداری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن(در رشته بیمه اتومبیل), اکبر حق بیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/17
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ثمربخشی حمایت های دولت, یار احمدی, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • رابطه بازاریابی ارتباطی و وفاداری مشتری, سمیه آهنگری, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات محیطی(فضای آزاد), حسینی, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی اثر تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده, نیاکان, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی جایگاه شخصیتی نام و نشان توشیبا, یوسفی دستجردی, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • رابطه رضایت شغلی و رفتار شهروند سازمانی, غفاری, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • الگوی بازاریابی صنعتی در گروه بهمن, معصوم زاده, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • تحلیل رفتار خریداران کامپیوتر کیفی, فروتن, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • عوامل موثر بر افزایش آمادگی صنایع کوچک, سعادت, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اثر ساختار مالکیت از نظر میزان پراکندگی و تمرکز مالکیت, مظلومی, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اولویت بندی عوامل ارتقا بهره وری نیروی انسانی, سبزی, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • آسیب شناسی سازمانی در شرکت های تابعه گروه صنعتی بهمن, بهنام اسماعیلی فر, Allameh Tabataba'i University, 2008/04/28
  • عوامل موثر بر خلق دانش در سازمان و مطالعه موردی سازمان امور مالیاتی کشور, محبوبه حبیبی بدر آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/06/09
  • تحلیل رفتار خریداران کامپیوتر کیفی با استفاده از مدل تجزیه شده تئوری رفتار برنامه ریزی شده, فرشاد فروتن, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/06/15
  • عوامل موثر در تسهیل استقرار مدیریت دانش در سازمانهای وزارت راه و ترابری انستیتو پاستور، شرکت مشاوران توسعه آینده, محسن وروانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/06/24
  • ارزیابی جایگاه شخصیتی نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران با بهره گیری از مدل5 بعدی اکر, محمد حسن یوسفی دستجردی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • اثرساختار مالکیت ازنظر میزان پراکنگی و تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار, نرگس برادران خسروشاهی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • اولویت بندی عوامل موثر در ارتقای بهره وری نیروی انسانی در صنایع کوچک, سارا سبزی علی آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/12/30
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ثمربخشی حمایتهای دولت از شرکتهای کوچک و متوسط در زمینه صنایع غذایی, محسن یاراحمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/02/15
  • عوامل موثر بر تشکیل و رشد خوشه های صنعتی, پور حسن, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری, شهرابی, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه رفتار شهروند سازمانی باآمادگی پذیرش تحول, موسوی, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه فعالیت های مدیریت منابع انسانی و سطح رفتار, نصرالله زاده, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر بهبود بازاریابی روغن موتور, شهرابی, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه معنویت کاری با فرسودگی شغلی کارکنان, الماسی فرد, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر بهبود بازاریابی روغن موتور در شرکت نفت پارس, مجید شهرابی فراهانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/07/22
  • آُسیب شناسی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, سعیده سجادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/09/22
  • آسیب شناسی سازمانی در شرکتهای تابعه گروه صنعتی بهمن, بهنام اسماعیلی فر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/09/22
  • آسیب شناسی موسعه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, سعیده سجادی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/09/22
  • رابطه معنویت کاری با فرسودگی شغلی کارکنان, محمدرسول الماسی فرد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/09/22
  • رابطه فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و سطح رفتار مشتری مداری فروشندگان بیمه, دیاکو نصرالله زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/09/22
  • رابطه رفتار شهروند سازمانی با آمادگی پذیرش تحول در سازمان, سید موسی موسوی مرادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/02/02
  • عوامل موثر در تشکیل و رشد خوشه های صنعتی در ایران, آیدین پورحسن طنابچی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/02/16
  • عوامل موثر بر تمایل خرید محصولات خارجی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • الگوی مناسب ساختار مدیریت, قربانی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک به مشتریان در همکاران سیستم, مرشدی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • استراتژی های بازاریابی در بیمارستان های خصوصی, عبادی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل تاثیرگذار بر کارایی خدمات مشاوره, عزتی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • رابطه مدیریت استعداد و رضایت مندی کارکنان, نادرعلی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر بهبود بهره وری, باقری, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر تدوین استراتژی تامین کارکنان, امنیان, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر موفقیت مذاکرات, بهرامی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • رابطه ویژگی های دانش و نوآوری با تاکید نقش یادگیری, عرب سلمانی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • عوامل موثر بر موفقیت مذاکرات تجاری بین الملل, پریا بهرامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/06/20
  • عوامل موثر بر تمایل مشتری در استفاده از تلفن بانک مقایسه تطبیقی کاربران تلفن بانک سپه با سامان, حیدرعباسی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/07/18
  • عوامل موثر بر انتخاب توزیع کننده از دیدگاه تولید کنندگان مواد غذایی, نگار اسدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/07/18
  • عوامل موثر بر تمایل مشتری در استفاده از تلفن بانک, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/07/18
  • عوامل موثر بر انتخاب توزیع کننده از دیدگاه تولیدکنندگان مواد غذایی, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/07/18
  • الگوی مناسب ساختار مدیریت منابع اب در ایران با مقایسه چند کشور منتخب, محبوبه قربانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/07/20
  • ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک ارائه شده به مشتریان در گروه شرکتهای همکاران سیستم, محسن مرشدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/05
  • بررسی عوامل موثر بر بهبود بهره وری خدمات شهر داری گرگان, رامین باقری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/19
  • بررسی عوامل موثر بر بهبود بهره وری خدمات شهر داری گرگان, رامین باقری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/19
  • عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات خارجی در صنعت پوشاک محصولات ساخت ترکیه, محسن دربین, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/21
  • استراتژی های بازاریابی در بیمارستان های خصوصی شهر تهران, سیده مرضیه عبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/21
  • رابطه عناصر امیخته بازاریابی با فروش بیمه درمانی تکمیلی, حسین کرمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/22
  • رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با فروش بیمه درمان تکمیلی, حسین کرمی, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/22
  • بررسی رابطه توانمندسازی کارکنان سازمان و کیفیت خدمات..., سمانه مبشر توفیقی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/12/13
  • رابطه ویژگی های دانش و نوآوری با تاکید نقش یادگیری سازمانی و یکپارچه سازی دانش, رسول عرب سلمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/01/19
  • رابطه میان یادگیری سازمانی و آمادگی کارکنان..., ندا رضایی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/01/19
  • عوامل موثر در تدوین استراتژی تامین کارکنان مورد مطالعه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران, مجتبی امینیان ندوشن, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/07
  • عوامل تاثیر گذار بر کارایی خدمات مشاوره در کسب وکار, منصور عزتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/09
  • تاثیر آمیخته بازاریابی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک شرکت بیمه, احمد آزادی, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/16
  • تاثیر آمیخته بازاریابی بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک شرکت بیمه, احمد آزادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/16
  • رابطه مدیریت استعداد با رضایتمندی کارکنان تمایل به ترک و موفقیت درمسیر شغلی, معصومه نادرعلی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/19
  • رابطه مدیریت استعداد با رضایتمندی کارکنان، تمایل به ترک و موفقیت در مسیر شغلی, معصومه نادر علی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/19
  • رابطه میان سرمایه فکری و عملکرد شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادادر تهران, محمدرضا ترابی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/06/27
  • رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد شرکت های کارگذاری بورس اوراق بهادار تهران, Allameh Tabataba'i University, 2011/06/27
  • تاثیر خدمت در حد انتظار بر خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان مثبت/ مورد مطالعه شرکت همکاران سیستم, مجتبی نصیری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/07/10
  • تاثیر خدمت در حد انتظار بر خرید مجدد و تبلیغات دمان به دمان, Allameh Tabataba'i University, 2011/07/10
  • اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی از منظر تصمیم خریدار در بیمه ملت, سیداحمد حسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/18
  • تاثیر تجارت الکترونیک میان بنگاه B2BC بر تحویل به موقع کالا, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/18
  • اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی از منظر تصمیم خریدار در بیمه ملت, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/18
  • بررسی تاثیر تجارت الکترونیک میان بنگاههاB2B بر تحول به موقع کالا(مورد مطالعه صنعت تجهیزات پژشکی), احسان داسدار, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/18
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید خودروهای سواری پارس خودرو, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/19
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید خودروهای سواری گروه پارس خودرو, پریماه رضامند نهر خلجی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/19
  • عوامل موثر بر موفقیت واحد فروش در شرکت های بیمه, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/20
  • نقش نام های تجاری شناخته شده در انتخاب محصول, وحید رحمانی, 2011/09/20
  • عوامل موثر بر موفقیت مدیریت واحد فروش در شرکتهای بیمه, سیدسجاد حسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/20
  • رتبه بندی عوامل موثر در به کارگیری اینترنت در بین المللی سازی بنگاه های کوچک و متوسط, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/20
  • نقش نامهای تجاری شناخته شده در انتخاب محصول از دیدگاه مصرف کننده/مورد مطالعه تلفن همراه, وحید رحمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/20
  • رتبه بندی عوامل موثر بر بکارگیری اینترنت در بین الملل سازی بنگاههای کوچک و متوسط, مجید سلیمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/20
  • رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش e-crm دربخش های مرتبط با مردم در سازمان بازرگانی استان تهران, فاطمه حسن زاده سیاهگورابی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/11/09
  • رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش E...crm در بخش های مرتبط با مردم در سازمان بازرگانی استان تهران, Allameh Tabataba'i University, 2011/11/09
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر مخاطبین هدف, Allameh Tabataba'i University, 2011/12/25
  • رتبه بندی عوامل موثر بر ترک خدمت, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/01
  • اولویت بندی عوامل جایگاه یابی بازاریابی, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/08
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر ارتباط شفاهی, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/29
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر رفتار مشتری مداری, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/29
  • اولویت بندی عوامل موثر بر به کارگیری تجارت الکترونیک, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/30
  • رابطه رهبری تحول آفرین و خلاقیت و نوآوری, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/31
  • بررسی رابطه بین عدم قطعیت محیطی و ساختار سازمانی شرکت مادر تخصصی بازرگانی جمهوری اسلامی ایران, سعید صفری تجن, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/06
  • رابطه عوامل بازاریابی الکترونیکی با وفاداری مشتری, لیلا ضیایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/12
  • بهبود سیستم های سازمانی شرکت هولدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا, علی فوز مسلمیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/18
  • بهبود سیستم های سازمانی شرکت هولدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/18
  • رابطه هوش عاطقی و تعهد سازمانی کارمندان با کیفیت خدمات بیمه ای مورد مطالعه شرکت بیمه کارآفرین شهر تهران, مریم بزرگ حداد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/18
  • بهبود سیستم های سازمانی شرکت هولدینگ, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/18
  • رابطه هوش عاطفی و تعهد سازمانی, 2012/02/18
  • اولویت بندی برنامه های تحول سازمانی در سازمانهای کوچک و متوسط صنایع غذایی تهران, محمد حسین ارقمیری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/19
  • بررسی تاثیر استراتژی آمیخته بازاریابی صادارتی بر عملکرد صادرات, احسان جلالی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/19
  • اولویت بندی برنامه های تحول سازمانی, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/19
  • اولویت بندی ریسک های بین المللی اثرگذار, Allameh Tabataba'i University, 2012/06/26
  • اولویت بندی ریسک های بین المللی اثرگذار بر شیوه ورود به بازارهای خارجی, فرشته غلامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/06/26
  • تبیین و اولویت بندی عوامل سرمایه ساختاری, 2012/07/17
  • تعیین و اولویت بندی عوامل سرمایه ساختاری درشرکتهای صنایع غذایی, مریم خلیلی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/07/17
  • رابطه توسعه منابع انسانی و ... و اعتماد, 2012/07/18
  • رابطه میان توسعه منابع انسانی و بهبود و اعتماد متقابل بین کارکنان و مدیران, محمدصادق شمس ثانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/07/18
  • تاثیر عوامل توانمندسازی کارکنان بر افزایش عملکرد نیروی انسانی مورد مطالعه کارکنان شاغل در شرکتهای فعال در زمینه ICI, حسین اسعدی وانقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/15
  • تاثیر عوامل توانمندسازی کارکنان بر عملکرد, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/15
  • اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت SME ها, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تعهد شغلی در سازمان, شقایق بیهقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • رابطه سرمایه روان شناختی با OBC, 2012/09/17
  • اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنایع قطعه سازی خودرو کشور, محسن هداوندی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • رابطه سرمایه روانشناختی با رفتار شهروندی سازمانی کارشناسان در بانک کارآفرین شعب تهران, سیده سارا موسوی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تعهد شغلی, 2012/09/17
  • رابطه انواع سرمایه و مشوق های هیئت مدیره..., نسرین کاظم پور, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • تاثیر مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش نمایندگان (مورد مطالعه شرکت های بیمه سینا), سعادتی, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • تاثیر مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش نمایندگان مورد مطالعه شرکتهای بیمه سینا, پدرام سعادتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • رابطه انواع سرمایه و مشوق های هیات مدیره با عملکرد اعضای هیات مدیره, نسرین کاظم پور نوش آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • رابطه شهرت سازمانی ناشی از مشتری محوری با رفتارهای شهروندی مشتریان در شرکت خدمات بیمه ایران خودرو, زهرا دانش فر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • رابطه شهرت سازمانی با رفنار شهروندی مشتری, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • تاثیر خلق دانش از طریق کیفیت خدمات, 2013/01/13
  • تاثیر خلق دانش از طریق کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند بانک توسعه صادرات, سجاد خانی پردنجانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/13
  • عوامل موثر بر وفاداری مشتری در صنعت نرم افزار ایران مورد مطالعه شرکت سپیدار سیستم عضو گروه شرکتهای همکاران سیستم, محسن رضایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/16
  • نقش عملکرد فرایند مد یریت دانش قابلیت های زیربنایی و استراتژِ کسب و کار شرکت در ارتقا عملکرد, فرناز سادات افتخاری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/20
  • نقش عملکردی فرآیندمدیریت دانش قابلیت های زیربنایی و..., فرنازسادات افتخاری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/20
  • نقش عملکردی فرایند مدیریت دانش, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/20
  • اولویت بندی عوامل محیطی مرتبط با بازاریابی خلاق در شرکتهای ارائه دهنده سرویس های خدمات اینترنتی در ایران, ثتا اسدیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/07/07
  • اولویت بندی عوامل محیطی, Allameh Tabataba'i University, 2013/07/07
  • تاثیر تصویر ذهنی از کشور مبدا بر قصد خرید مصرف کنندگان مورد مطالعه گوشی تلفن همراه, آرمان دیلمی عضدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/15
  • ریسک های سیاسی تاثیر گذار بر صادرات غیرنفتی ایران, محسن مستاجران, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/17
  • تاثیر ویژگی های مدیریتی محیطی و بنگاهی بر عملکرد صادرات (صنعت مواد غذایی), سمیرا حسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/17
  • ریسک هاس سیاسی, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/17
  • رابطه شواهد فیزیکی عوامل گیرایی کارکنان و مکان با رضایت و وفاداری مشتری در نمایندگی های بیمه سینا, منانه دقیق, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/18
  • رابطه میان توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/18
  • رابطه شواهد فیزیکی, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/18
  • رابطه میان توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان, هادی اسماعیل زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/18
  • تاثیر تصویر شرکت و بازاریابی رابطه ای, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • عوامل موثر بر گزینش, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده و تاثیر آن بر قصد خرید منسوجات چرمی, سیدمحمد صادق اسحاقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • تاثیرتصویر شرکت و بازاریابی رابطه ای بر اعتماد و قصد خرید مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه تهران, خدیجه عقیلی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • تاثیر قصور خدمات بر رضایت و وفاداری مشتر, پرستو بختیاری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/10
  • تاثیر قصور خدمات بر رضایت و وفاداری مشتری, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/10
  • عوامل تاثیر گذار در گزارش به صادرات در شرکتهای نساجی, یاسمن فیاضی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/18
  • تاثیر کیفیت رابطه برند بر نیات رفتار مشتری پس از قصور از خدمت, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • عوامل تاثیرگذار بر نگرش مصرف کننده در ایجاد قصد خرید شرکتهای برتر ارائه کننده خدمات اینترنتی, ریحانه سادات نصرالهی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • تاثیر کیفیت رابطه برند بر نیات رفتار مشتری پس از قصور از خدمت, شبنم لطیفی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • رابطه مولفه های نگرش، رضایت و ریسک ادراک شده بر وفاداری کاربران به وب سایت های شبکه های اجتماعی, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/06/10
  • رابطه مولفه های نگرش رضایت و ریسک ادارک شده بر وفاداری کاربران به وب سایت های شبکه های اجتماعی, فرزانه قیصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/06/10
  • تاثیر توانمندسازی سازمانی و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان, ایوب مولایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/06/17
  • بررسی رابطه عزت نفس با سازگاری شغلی و تثبیت هویت سازمانی کارکنان بانک های استان چهارمحال و بختیاری, فاطمه اسدی گندمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/07/06
  • رابطه بین مداخلات فردی تحول سازمانی و توانمندسازی کارکنان, محمدحسن دهقانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/19
  • رابطه بین تصویر از فروشگاه و وفاداری به آن با توجه به ارزش ویژه فروشگاه, میثم گودرزی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • تاثیر پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری بر تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه بانک انصار, ابوالفضل علیزاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • تاثیر جامعه برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد وفاداری مشتریان به برند, حمید مظفری وانانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/22
  • الگوی پذیرش گمرک الکترونیک در شرکتهای ترخیص کار, مهدی محمد خانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/10/29
  • اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی تئاتر, زهره طاهری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/12/28
  • رابطه مداخلات فردی تحول سازمانی و توانمندسازی کارکنان, محمد حسن دهقانی, Practical , No Allameh Tabataba'i University, 2015/01/29
  • تاثیر توانمند سازی سازمانی و روان شناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان, ایوب مولایی, Allameh Tabataba'i University, 2015/01/30
  • رابطه عدم قطعیت محیطی و ساختار, 2015/01/31
  • بررسی تاثیر استراتژی آمیخته بازاریابی صادراتی به عملکرد صادرات, 2015/01/31
  • انواع تبلیغات محیطی شهری و رتبه بندی آنها, عاطفه فروزان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/02
  • رابطه رضایت شغلی مهارتهای فروش و فروش مشتری گرا با عملکرد فروشنده باتوجه به نقش تعدیل گری تجربه فروش, عدنان رنجبر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/09/22
  • رابطه میان ادراک فضای اخلاقی و تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی گری رضایت شغلی, آرام فرخی فیلاب, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/07
  • تاثیرتعاملات اجتماعی آنلاین بررفتار خرید واقعی مصرف کننده در تجارت اجتماعی, علی حسین پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/06/26
  • اولویت بندی عوامل موثر بر میزان تمایل افراد به حضور در بازاریابی شبکه ای با توجه به نقش تعدیل گری عدم مطلوبیت اجتماعی, علیرضا یزدانی مقدم, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/07/03
  • تاثیر شخصیت خرده فروش بروفاداری مشتری به خرده فروش با توجه به برداشت مشتری از خرده فروش, فرزاد مسعودی ملکی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/12
  • تاثیر آمیخته بازاریابی نمایشگاه بر عملکرد نمایشگاه های تخصصی صادراتی از دیدگاه بازدیدکنندگان در زمینه B2B, علی ملکی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/08/22
  • عوامل موثر بر روی عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسطSME, افشین یعقوبی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/17
  • رابطه بین درگیری مشتری و تامین کننده با عملکرد نوآوری محصول چابک درشرکت های تولیدی, عطاالله مست علی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/01/06
  • رابطه تجربه مشتری با وفاداری و تبلیغات توصیه ای مشتری با توجه به متغیرمیانجی رضایت مشتری در شرکتهای بیمه, مرتضی موسوی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/17
  • اثر ویژگیهای وبسایت در بستر بازی کاری آنلاین بر نیات رفتاری با توجه به نقش تجربه و ارزش های ادراک شده و نگرش کاربر (مورد مطالعه دیجی کالا), فریبا سنایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/13
  • تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر بازاریابی توصیه ای الکترونیکی و تعهد مشتریان, مونا ارجمند, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/17
  • تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بررفتار مشتریان با تاکید بر نقش میانجی آگاهی از برند تصویر برند هویت اجتماعی ارزش ادراک شده و رضایت, حسین غلامرضائی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر رفتار مشتریان با تاکید بر نقش میانجی آگاهی از برند، تصویر برند، هویت اجتماعی، ارزش ادارک شده و رضایت, حسین غلامرضائی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • رابطه شواهد فیزیکی و عوامل گیرایی کارکنان
  • تاثیر مدیریت ارتباط اجتماعی با مشتری و جهت گیری بازاریابی رابطه مند بر اثر بخشی عملکردی بانکداری با نقش میانجی استراتژی تجاری (مورد مطالعه بانک آینده), فاطمه رضایی نایه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
PhD
  • الگوی جانشین پروری در مجموعه سازمان های وزارت دفاع, دهقان فراشایی, Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • الگوی اثرگذاری سرمایه اجتماعی بر عملکرد سارمان, سیدمجتبی محمودزاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/07/11
  • الگوی اثر گذاری سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمان, مجتبی محمودزاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/07/11
  • الگوی برنامه ریزی جانشین پروری، بررسی موضوع در شرکتهای زیر مجموعه‎ی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران, علی دهقانپور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/07/18
  • الگوی تعامل استراتژی کسب و کار با استراتژی تحقیق و توسعه و تاثیر این تعامل بر عملکرد سازمانی در صنایع دارویی ایران, موسی رضوانی چمن زمین, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/02/11
  • الگوی یکپارچه برندسازی در صنعت مواد غذایی ایران, سیدنجم الدین موسوی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • الگوی یکپارچه برندسازی در صنعت مواد غذایی ایران, دانشجوی دکتری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • الگوی جامع پذیرش تغییرات سازمانی, هانیه آرزمجو, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2014/09/13
  • الگوی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی OCB برعملکرد سازمان, محمدجواد حسین زاده سلجوقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/11/26
  • تدوین چارچوب تغییر استراتژیک از بانکداری تجاری به بانکداری جامع, صادق سپندارند, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/02/16
  • الگوی مشارکت کاربران در جوامع مجازی آنلاین پیش زمینه ها و پیامدهای تعاملات اجتماعی, پدرام بهیار, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/05/22
  • طراحی مدل چند سطحی انتخاب کشور ایران به عنوان مقصد گردشگری پزشکی, حسنیه نخعی کمال آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/07/01
  • الگوی توسعه رقابت پذیری بنگاه های تولیدی در صادرات کارآفرینانه مورد مطالعه صنعت مواد غذایی, ژاله فرزانه حسن زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/12/30
  • الگوی توسعه منابع انسانی برای ارتقا عملکرد ..., هوشنگ مبارک آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/03/17
  • پایان نامه دکتری, موسی رضوانی چمن, Practical , Allameh Tabataba'i University
Executive Posts
  • عضویت در شورای انتشارات دانشگاه, 2008/06/29, Iran, Tehran
  • رئیس هیات مدیره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری, 2011/03/07, Iran, Tehran
  • کمیته نیمه حضوری و فراگیر, 2010/09/19, Iran, Tehran
  • کمیته مصاحبه کننده پذیرفته شدگان ازمون دکتری, 2014/06/19, Iran, tehran
  • عضو کمیته ترفیع دانشکده, 2015/02/01, iran, tehran
  • مدیر آموزش های تخصصی آزاد, 2016/05/14, iran, Tehran
Collaboration in Magazines
  • Business, scientific and promotional, 2007/04/30, 2014/05/25, 93/25-م ب
  • Business, scientific and promotional, 2011/07/13, 2015/07/22, 902343
  • Business, scientific and promotional, 2007/08/23, 2016/03/18, 863373
  • b, scientific and promotional, 2007/08/23, 2016/03/19, 863373
  • انتشارات دانشکده, other, 2015/01/31
  • دو ماهنامه بررسی های بازرگانی, scientific and research-based, 2011/07/13
Cooperation in The Provision And Workshops
  • aa, 2007/05/19
  • Marketing Management, 2009/01/22
  • کارگاه آموزشی در چهارمین کنفرانس مدیریت تامین خرید و تدارکات, 2011/03/21
  • آینده بازاریابی, 2012/12/19
  • کارگاه آموزشی کنفرانس توزیع و پخش, 2013/09/23
  • کارگاه آموزشی کنفرانس مدیریت راهبردی بنگاه های پرریسک, 2013/11/22
  • مثلث موفقیت در کسب و کار, 2013/11/22