professor_pic
Mehdi Haghighi Kaffash
Mehdi Haghighi Kaffash . his degree is associate professor . he is faculty member of Business Management .
Research Interests are: برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک، ارزیابی عملکرد، مدیریت منابع انسانی، مدیریت در کسب و کارهای کوچک، ارزیابی سازمان و منابع انسانی
Published in Internal Journal
  • Seyyed Naghavi Mir Ali, Haghighi Kaffash Mehdi, Najafi Malek Mohammad, انعطاف پذیری منابع انسانی و عملکرد سازمان در صنعت بیمه, Journal of improvement and change management, 67, 2012/03/20
  • Haghighi Kaffash Mehdi, bahrami bahrami, وظایف واحد منابع انسانی اثربخش در سازمان..., basirat, 45, 2010/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, عوامل موثر بر ارزش ویژه نامه و نشان تجاری..., Insurance Research, 27, 3, 2012/09/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, mazloomi mazloomi, Akhavi Rad Batoul, تاثیر اعتماد آنلاین بر استفاده بیمه گزاران..., Insurance Research, 27, 4, 2012/12/21
  • abas nejad abas nejad, Haghighi Kaffash Mehdi, Sehat Saeed, رابطه رفتار فروش اخلاقی با وفاداری مشتریان در بیمه عمر(مورد مطالعه:یک شرکت بیمه), Insurance Research, 26, 4, 2011/12/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, mazloomi mazloomi, mirza mohamadi mirza mohamadi, پیش زمینه ها و پیامدهای بدبینی سازمانی, Journal of improvement and change management, 21, 64, 2011/06/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, arabi Dr., الگوی هماهنگی تلاطم محیطی و استراتژی, Journal of improvement and change management, 41 و 42, 2004/03/20
  • Haghighi Kaffash Mehdi, پیشتازان بازار, Avand, 21, 2004/03/20
  • Haghighi Kaffash Mehdi, momen zadeh mohammad mahdi, رهبری و ایدئولوژی در انقلاب اسلامی, Critical Journal of literature and humanities, 65, 2007/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, راهنمای مدیریت در سازمان ها, Avand, 24, 2005/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, مدیریت بازاریابی شرکت ها, Avand, 20, 2004/03/20
  • Haghighi Kaffash Mehdi, sadeghi foad, فرایند بهبود عملکرد در شرکت های دولتی, Administrat..., 2006/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, rasooli hatef, مدیریت بر مبنای مشارکت، استراتژی موثر بر مدیران, 129 و 130, 2007/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Salehi Hamid, mazloomi mazloomi, Hoseinpour Davoud, رابطه جستجوگری محیطی با عملکرد سازمان..., Insurance Research, 27, 4, 2010/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, bagheri bagheri, کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های 4 ستاره.., Tourism Management Studies, 20, 2012/12/21
  • ghorbani ghorbani, Haghighi Kaffash Mehdi, tajrishi tajrishi, rasteh moghadam rasteh moghadam, بررسی رابطه هوش عضوی و تعهد سازمانی در یک سازمان دولتی, Journal of Management and Development Process, 25, 3, 2012/09/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, assesing the quality of services provided by the mellat bank, 2, 2, 2013/06/22
  • Mazloomi Nader, Haghighi Kaffash Mehdi, khosravi mojtaba, شناسایی استراتژی های شرکت های بیمه و رابطه آن با عملکرد سازمانی این شرکت ها, Insurance Research, 27, 1, 2011/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, almasi frd mohammad rasol, Technology moral capacities: reviewing the benefits of teleworking initiatives in relation to corporate social responsibility, Ethics in Science & Technology, نهم, 29, 2014/09/23
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Mazloomi Nader, ghafory oarya, to life insurance and prioritizing effective factors on public trust Identify, Journal of improvement and change management, 24, 77, 2015/07/06
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Dehdashti Shahrokh Zohreh, gharibi hasan, The relationship between learning culture Organizational and customer satisfaction: The mediating role of satisfaction Job, Tomorrow Management, 13, 38, 2014/05/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Assessing the quality of services provided by the Mellat Bank, 2, 2, 2013/07/06
  • Haghighi Kaffash Mehdi, sadeghi davood, ghassemi ahad, Ranking Factors affecting the success of the strategic alliance Airlines of expert opinion, Tourism Management Studies, 11, 23, 2013/12/06
  • karimi jafari fatemeh, Haghighi Kaffash Mehdi, bahrami amir, The relationship between organizational culture and organizational excellence with an emphasis on the role of empowerment of employees' emotional commitment to the insurance industry, Insurance Research, 29, 113, 2014/06/05
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Sehat Saeed, Asnaashari Mohammad Asnaashari, Farahmand Sabet Mozhgan, تأثیر شهرت سازمانی بر نیات رفتاری مشتری در بانک اقتصاد نوین, Transformation Managemet Journal, 6, 11, 2014/09/06
  • Haghighi Kaffash Mehdi, almasi frd mohammad rasol, Bamdad Soufi Jahanyar, Review human resources activities affecting the productivity perception of teleworkers Case Study: Ministry of Cooperatives, Labour and Social Welfare, Management efficiency, 8, 31, 2015/02/04
  • Haghighi Kaffash Mehdi, mousavi moradi seyyed mousa, bahrami amir, akbari masud, A model for measuring satisfaction levels policyholders companies in the insurance industry of the country, Insurance Research, 29, 4, 2015/02/04
  • Haghighi Kaffash Mehdi, jalaeian dehghani mahmoud, Investigate the moderating role of control center personnel on the relationship between leadership style and organizational commitment, Journal of improvement and change management, 23, 73, 2014/06/05
  • Haghighi Kaffash Mehdi, hgghgh rthfghffg, jhmbnmgjm
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Mazloomi Nader, ghafoori pariya, شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد, Journal of improvement and change management, 24, 77, 2015/06/22
  • zahra omrani, Haghighi Kaffash Mehdi, Mazloomi Nader, اولویت بندی عوامل اثر گذار بر کارآفرینی اجتماعی, Journal of Entrepreneurship, 8, -, 2010/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Mazloomi Nader, momeni mostafa, Modeling organizational innovation capability, Management of public organizations, 3, 4, 2015/09/23
  • Haghighi Kaffash Mehdi, farhadi akram, ghafory oarya, The impact of transformational leadership and organizational learning in the reduction of organizational silence Case of: branches of Sepah Bank in Tehran, Transformation Managemet Journal, 7, 13, 2015/06/22
  • sepandarand sadeq, Haghighi Kaffash Mehdi, Nasehi Far Vahid, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Comparison of Iran's banking business model with comprehensive banking model, Journal of Business Administration, 8, 1, 2016/04/08
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Nasehi Far Vahid, Haghighi Kaffash Mehdi, behyar pedram, Factors Affecting Consumer Participation in Virtual Communities, Iranian journal of management sciences, 11, 42, 2016/06/21
  • momeni mostafa, Haghighi Kaffash Mehdi, Innovation as a multidimensional feature, Improve management, 10, 1, 2006/05/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Mohammadian Mahmoud, Taghva Mohammad Reza, Esmaili mohammadreza, Determination of Indicators of Reproduction of the Cultural-Iranian-Islamic Art in the Islamic Republic, Motale'at ghodrat narm, 7, 16, 2017/06/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Esmaili mohammadreza, Mohammadian Mahmoud, Taghva Mohammad Reza, The Classification of Effective Factors on the Demand of Cultural Products in the Internal Marke, Management Research in Iran, 21, 2, 2017/06/22
Presented in External Exhibition
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Innovative Services in the 21st, announcer, 2015/09/10, 2015/09/12
  • Haghighi Kaffash Mehdi, ghafori parya, Necessary competency-based approach in human resources insurance companies, announcer, 2014/06/21, 2014/06/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Review and prioritize the factors affecting the Bank's readiness to accept the phenomenon of "Bankbymh" Using 7s Mkynzy, announcer, 2014/06/21, 2014/06/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Dehghanan Hamed, jalali mohsen, Twenty-third National Conference and Ninth International Conference on Insurance and Development, Published Article, complete article, Identify and prioritize banks' risk management strategies through insurance and non-insurance activities, 2016/12/03, 2016/12/03
  • Dehghanan Hamed, Haghighi Kaffash Mehdi, jalali mohsen, بیست و سومین همایش ملی بیمه و توسعه, Published Article, complete article, شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه‌های اتحاد بانک‌ها و بیمه‌ها در شکل‌گیری بانک-بیمه, 2016/12/03
  • hadi zadeh hadi zadeh, Haghighi Kaffash Mehdi, ali zadeh mohammad, همایش بین المللی مدیریت, Published Article, complete article, راهکارهای کاهش ترک خدمت کارکنان..., 2011/12/01
Presented in Internal Exhibition
  • abas nejad abas nejad, Haghighi Kaffash Mehdi, Sehat Saeed, چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه, Published Article, complete article, رابطه رفتار فروش اخلاقی با وفاداری مشتریان, 2011/11/18, 2011/11/19
  • Jalali Ahmad, Haghighi Kaffash Mehdi, کنفرانس ملی توسعه مدیریت - مرکز پژوهش های بانک انصار, Published Article, complete article, ارزیابی سیستم کنترل استراتژیک بهینه برای پیاده سازی...., 2013/01/20
  • Haghighi Kaffash Mehdi, nobakhti nobakhti, نهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک, Published Article, brief article, تحول استراتژیک, 2012/10/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, shoja shoja, hanifeh zadeh hanifeh zadeh, همایش بیمه مرکزی, Published Article, brief article, ضرورت تاسیس صندوق بیمه ملی جهت مدیریت ریسک, 2013/02/19
  • Haghighi Kaffash Mehdi, moosavi moosavi, همایش بیمه, Published Article, brief article, ارائه الگویی جهت نظارت بر توسعه سلامت بازار بیمه, 2013/11/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, hanifeh zadeh hanifeh zadeh, نوزدهمین همایش ملی بیمه, Published Article, brief article, رویکرد انقلابی در توسعه بیمه های اشخاص..., 2012/11/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Akbari Mahnaz, lalian poor nooshin, نوزدهمین همایش ملی بیمه, Published Article, brief article, نظام مشتری مداری در بیمه های زندگی...., 2012/11/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, maleki maleki, ghorbani ghorbani, کنفرانس ملی بانکداری الکترونیک, Published Article, complete article, بررسی مدل های پذیرش تکنولوژی نوین..., 2011/12/28
compilation
  • Haghighi Kaffash Mehdi, esmaeely mohammad reza, akbari masood, Performance evaluation ..., compilation, amir kabir, 2013/09/23
  • Mahdavi Kalishami Ghadir, Daghighi Alireza, Niakan Leili, Ansari Ahmadreza, Haghighi Kaffash Mehdi, Handbook of insurance ,Private insurance(Personal,property and liability), compilation, IRC, 2015/05/15
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Mahdavi Kalishami Ghadir, Ansari Ahmadreza, Abbasi Ebrahim, daghighi Alireza, handbook of insurance principle and foundations, compilation, insurance research center, 2015/05/05
translation
  • Haghighi Kaffash Mehdi, khodadadi khodadadi, مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط, translation, amir kabir, 2010/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, شناخت پدیده بیمه بانک در دنیا و ابعاد مختلف آن, translation, Insurance..., 2013/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, پرسش و پاسخ بیمه ای جلد 2- قسمت دوم, translation, Insurance..., 2013/03/21
  • Haghighi Kaffash Mehdi, karimi ayat, پرسش و پاسخ بیمه ای جلد 2- قسمت اول, translation, Insurance..., 2013/03/21
Practical Projects outside The School
  • بررسی چگونگی فرآیند بهبود عملکرد در شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از زمان شروع فعالیت‏های مربوطه تا پایان سال 1384, کاربردی, 2007/12/22
  • بررسی عوامل موثر بر ترک خدمت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی, 2010/03/21
  • پرتال جامع علوم انسانی (فاز1) - در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی, 2011/03/21
  • بررسی سطح رضایت مندی بیمه گذاران صنعت بیمه.., National project
  • بررسی راهکارهای کاهش ترک خدمت و غیبت کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی, کاربردی
Fundamental Designs
  • چگونگی فرایند بهبود عملکرد در شرکت مترو تهران, 2006/03/21, 2007/03/21
  • ارزیابی درون گروه مدیریت بازرگانی، بیمه و اجرایی, 2006/03/21
  • بازنگری و تدوین الگوی مطلوب عناوین دروس و سرفصل های دوره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی, 2012/12/21
Master
  • پیامدهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی..., Allame Tabataba'i University, 2005/12/22
  • رابطه احساس عدالت سازمانی با رضایت شغلی, Allame Tabataba'i University, 2005/12/24
  • The Postmodernist Reading of Kurt Vonneguts Slaughterhouse- Five, امان اله بهاروند, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم رشد و توسعه بیمه های اعتبار داخلی در بازار بیمه کشور, پژمان زندی, Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • مقایسه کیفیت ارائه شده توسط شرکت های دولتی و خصوصی در صنعت بیمه, مسعود اکبری, Allame Tabataba'i University, 2007/07/08
  • ارزیابی عملکرد شرکت بهره برداری مترو تهران با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن, فواد صادقی, Allame Tabataba'i University, 2007/09/08
  • چگونگی استفاده از مدیریت ریسک در حوزه منازل مسکونی تهران, نوشین لالیان پور, Allame Tabataba'i University, 2007/09/21
  • رابطه شدت توجه مدیران شرکت های بیمه به محیط پیرامون با عملکرد آنان, مسلم صالحی, Allame Tabataba'i University, 2008/02/19
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ثمربخشی حمایتهای دولت از شرکتهای کوچک و متوسط در زمینه صنایع غذایی, محسن یاراحمدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/02/15
  • رابطه بین ویژگیهای بسته بندی آب میوه و تصمیم گیری خریدار, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/02/09
  • عوامل موثر در تشکیل و رشد خوشه های صنعتی در ایران, آیدین پورحسن طنابچی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/02/16
  • عوامل موثر بر موفقیت مذاکرات تجاری بین الملل, پریا بهرامی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/06/20
  • استراتژی های بازاریابی در بیمارستان های خصوصی شهر تهران, سیده مرضیه عبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/21
  • عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات خارجی در صنعت پوشاک محصولات ساخت ترکیه, محسن دربین, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/21
  • ارزیابی ادراک مدیران هتل نسبت به بازاریابی, مهسا منشی, 2010/09/22
  • رابطه ویژگی های دانش و نوآوری با تاکید نقش یادگیری سازمانی و یکپارچه سازی دانش, رسول عرب سلمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/01/19
  • بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی, نسرین میری, 2011/03/21
  • نقش انتقال دانش در توانمندسازی شناختی..., آسیه موسی لو, Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • رابطه بین شهرت سازمانی با نیات رفتاری.., مژگان فرهمند, Allame Tabataba'i University, 2011/09/13
  • بررسی پیش زمینه ها و پس زمینه های بدبینی..., فرزانه میرزامحمدی, 2011/09/17
  • تاثیر اعتماد بر مشارکت بیمه گذاران..., ریما اخوی راد, 2011/09/18
  • اولویت بندی موانع پیاده سازی سیستم مدیریت...., حسین جمشیدی, 2011/09/18
  • رابطه رفتار فروشی اخلاقی با وفاداری مشتری, سعید عباس نژاد, Allame Tabataba'i University, 2011/09/18
  • رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت ائتلاف..., احد قاسمی, 2011/11/22
  • رابطه اعتماد و رضایت الکترونیکی بر تمایل به خرید..., Allame Tabataba'i University, 2012/01/30
  • رابطه استراتژی منابع انسانی و فرهنگ سازمانی..., سارا طاهری پور, Allame Tabataba'i University, 2012/01/30
  • بررسی تاثیر فناوری نوین و پیشرفته بر رضایت...., نسیم ذوالفقاری, Allame Tabataba'i University, 2012/01/31
  • ارزیابی روش های پرداخت پاداش در شرکت پارس, احسان جهان دیده, Allame Tabataba'i University, 2012/02/05
  • عوامل مرتبط با تصمیم به پذیرش بیمه الکترونیک در شرکت های بیمه خصوصی, خانم قبادی, Allame Tabataba'i University, 2012/02/19
  • رابطه بین وابستگی هیجانی و شیفتگی به برند..., محمدرضا براهیمی, Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • رابطه ساختار مالکیت با مشارکت کارکنان..., آرش فانی پور, Allame Tabataba'i University, 2012/07/22
  • اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اجرای استراتژی سیستم‌های اطلاعاتی, یاسر رضوی حیدری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/16
  • اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای استراتژی های..., یاسر رضوی حیدری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/16
  • اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنایع قطعه سازی خودرو کشور, محسن هداوندی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • رابطه هوش عاطفی و رضایت شغلی با تعهد...., رضا هاجری, Allame Tabataba'i University, 2012/09/18
  • رابطه انواع سرمایه و مشوق های هیات مدیره با عملکرد اعضای هیات مدیره, نسرین کاظم پور نوش آبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • رابطه انواع سرمایه و مشوق های هیئت مدیره..., نسرین کاظم پور, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر عملکرد, محمد علی قنادها, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • بررسی ارزیابی فناوری اطلاعات بر اساس..., Allame Tabataba'i University, 2012/12/19
  • اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت..., حمیرا ستادل, Allame Tabataba'i University, 2013/01/13
  • رابطه قابلیت های سازمانی موثر بر بروز رفتار..., زهرا گرشاسب پور, Allame Tabataba'i University, 2013/01/22
  • رابطه حمایت مدیران ارشد با مدیریت استراتژیک, فهیمه ملا احمدی, Allame Tabataba'i University, 2013/02/02
  • نقش تعدیل کنندگی کانون کنترل کارکنان بر رابطه بین سبک رهبری و تعهد سازمانی, محمود جلاییان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/06/15
  • نقش تعدیل کنندگی کانون کنترل کارکنان, Allame Tabataba'i University, 2013/06/15
  • بررسی اثرات تیپ شخصیتی سرمایه گذاران, Allame Tabataba'i University, 2013/09/04
  • اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مردم..., Allame Tabataba'i University, 2013/09/16
  • رابطه توانمندسازی کارکنان با رضایت شغلی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات, حسین کاظمیان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی..., Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • اولویت بندی عوامل موفقیت نیروهای مسلح در سازندگی کشور, محمدحسن صادقی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • عوامل موثر بر ارزش ویژه برند صفتی, Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • اولویت بندی موفقیت نیروهای مسلح...., Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • رابطه توانمندسازی کارکنان با رضایت...., Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • رابطه تعهد سازمانی و بهره وری کارکنان, Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • اولویت بندی مضامین استراتژیک..., مریم دوستی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/18
  • اولویت بندی مضامین استراتژیک BSC بر اساس ماتریس SPACE, محمدمهدی نجفی شهرضا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/18
  • تاثیر ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی در تسهیم دانش سازمان های مبتنی بر تکنولوژی سطح بالا, امیر یوسفی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • رابطه بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی گری رضایت شغلی, حسن غریبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/19
  • رابطه ویژگی های شخصیتی و مهارتهای سیاسی مدیران با رهبری تحول آفرین, هادی قدیمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • رابطه بین توانمندسازی روانشناختی، طراحی مجدد شغل و تمایل به ترک خدمت کارکنان, نیوشا نیکجو, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد در بانک انصار, محمد ترقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • عوامل موثر بر رفتار تهیه موسیقی مصرف کننده, مهسا احمدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر مشتری گرایی در شرکتهای بیمه, محسن فلاحی سیف الدین, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/29
  • نقش حمایت سازمانی ادراک شده در رابطه میان جو اخلاقی سازمان و سکوت کارکنان, راضیه دزفولی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/10
  • رابطه ویژگی های شخصیتی و مهارت های سیاسی مدیران با رهبری تحول آفرین, هادی قدیمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/01/31
  • رابطه رهبری تحول آفرین و توانمند سازی روانشناختی کارکنان کتابخانه های عمومی استان تهران, ملیحه پاشا زاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/10
  • رابطه ویژگی های شخصیتی کارکنان با رفتارهای غیر مولد کاری, بهنوش زرندی باغینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/13
  • رابطه استرس شغلی و تمایل به جابجایی شغل و ترک خدمت کارکنان شرکت بیمه البرز, محمد اسفندیاری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/15
  • اثر اهرمهای کنترلی راهبردی برعملکرد شرکتی, سمیرا بوستانی امیری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/19
  • شناسایی خدمات بیمه ای مورد نیاز بخش تعاون, علی شاهرخ راد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/19
  • بررسی رابطه کنترل مدیریتی بر نوسازی استراتژیک( مورد مطالعه : گروه صنعتی ایران خودرو), پگاه پیرهادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/20
  • رابطه هم راستایی استراتژی های کسب و کار و استراتژی های منابع انسانی با کیفیت خدمات, سید ابوالفضل سجادپور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/20
  • بررسیی عوامل موثر بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر تصمیم گیری خرید مشتریان, نوید زحمتکش, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/21
  • بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمانی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران), هیوا تاسه, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/22
  • رابطه میان ادراک فضای اخلاقی و تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی گری رضایت شغلی, آرام فرخی فیلاب, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/07
  • رابطه خود مدیریتی کارکنان شرکتهای بیمه با رضایت بیمه گذاران( مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران), سلیمان خوجملی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/09
  • تاثیر کیفیت خدمات غیرپزشکی بیمارستان ها بر رضایت مندی گیرندگان خدمات, بهاره هاشمی مقدم, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/16
  • رابطه استراتژی های شرکت های بیمه با اثر بخشی سازمانی به واسطه نقش میانجی هوش تجاری, سعید رفیعی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/09/17
  • عوامل موثر بر رضایت دانشگران شرکت نفت و گاز پارس, محمود نیکوسخن, Practical , Allame Tabataba'i University, 2017/02/14
PhD
  • الگویی برای اجرای کلان برنامه های استراتژیک, علی متولی, 2012/03/20
  • مدلی برای پرداخت بر اساس عملکرد از دید کارکنان با تاکید ویژگیهای فرهنگی-اجتماعی ایران مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه های دولتی شهر تهران, مهدی موحدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/07/15
  • مدل شراکت استراتژیک برای خلق و تخصیص ارزش, حمید تاجیک, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/07/21
  • الگوی مدیریت منابع انسانی برای دور کاری, محمد الماسی فرد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/03
  • الگوی توسعه قابلیت نوآوری در سطح سازمان, مصطفی مومنی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/11/15
  • تدوین چارچوب تغییر استراتژیک از بانکداری تجاری به بانکداری جامع, صادق سپندارند, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/02/16
Executive Posts
  • معاون دانشکده حسابداری و مدیریت, 2007/01/07, iran, tehran
  • عضو شورای پردیس نیمه حضوری, 2011/12/26, iran, tehran
  • عضو شورای آموزشی دانشکده حسابداری و مدیریت, 2007/01/07, 2008/03/16, iran, tehran
  • عضو شورای پژوهشی دانشکده حسابداری و مدیریت, 2007/01/07, 2008/03/16, iran, tehran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • بررسی و تحلیل چالش های مدیریت, شركت كننده, iran, tehran, 2007/03/21, 2008/03/19
  • کنگره علوم انسانی, شركت كننده, iran, tehran, 2007/02/20
  • نقش بازی های آموزشی در 5 دقیقه, شركت كننده, iran, tehran, 2007/09/23