professor_pic
ژانت هاشمی آذر پیله رود
ژانت هاشمی آذر پیله رود ، استادیار رشته --- است. ایشان در گروه آموزشی روانشناسی (آ.ک)استثنایی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • نسائیان عباس، کاظمی فرنگیس، پیشیاره ابراهیم، هاشمی آذر پیله رود ژانت، فرخی نورعلی. (1392). بررسی الگوهای پردازش حسی کودکان اوتیسم 12-7 سال از دیدگاه معلمان. روانشناسی افراد استثنایی، 1، 3
  • علی زاده حمید، هاشمی آذر پیله رود ژانت. (1391). مقایسه کارکرد های اجرایی دانش آموزان دارای اختلال ریاضیات با دانش آموزان عادی. تازه های علوم شناختی، 1، 14
  • سلطانی کوهبنانی سکینه، علی زاده حمید، هاشمی آذر پیله رود ژانت، صرامی غلامرضا، سلطانی کوهبنانی ساجده. (1392). اثربخشی برنامه رایانه یار آموزش حافظه کاری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. تحقیقات علوم رفتاری، 11، 3
  • رجبی سنا، هاشمی آذر پیله رود ژانت، پزشک شهلا. (1393). تدوین و ارزیابی اثربخشی برنامهٔ شناختی رفتاری بر پذیرش تصویر بدنی کودکان سرطانی. مطالعات ناتوانی، 4، 9
  • اسدی گندمانی رقیه، پزشک شهلا، هاشمی آذر پیله رود ژانت، صرامی غلامرضا. (1394). بررسی رابطهٔ مهارت های اجتماعی با مشکلات رفتاری در دانش آموزان کم توان ذهنی خفیف. مطالعات ناتوانی، 5، 1
  • اسدی گندمانی رقیه، نسائیان عباس، پزشک شهلا، هاشمی آذر پیله رود ژانت، صرامی غلامرضا. (1395). مقایسه اثربخش آموزش حل مساله و ایفای نقش بر مهارت های اجتماعی افراد کم توان ذهنی خفیف. کودکان استثنایی، 16، 2
  • صادقی خورجستان زهرا، هاشمی آذر پیله رود ژانت، کاظمی فرنگیس. (1393). عملکرد عصب روانشناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و اختلالات برون نمود و درون نمود در مقیاس وکسلر و آزمدون بندر-گشتالت. کودکان استثنایی، 14، 4
  • ایمانی فریبا، پزشک شهلا، هاشمی آذر پیله رود ژانت. (1392). اثربخشی داستان های اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکان های عمومی به دانش آموزان کم توان ذهنی خفیف. روانشناسی افراد استثنایی، 3، 12
  • فراهانی سپهر فرنوش، هاشمی آذر پیله رود ژانت، پزشک شهلا. (1393). بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک. روانشناسی افراد استثنایی، 4، 15
  • سی جانی صدیقه، هاشمی آذر پیله رود ژانت، کاظمی فرنگیس. (1393). بررسی مقایسه ای تأثیر داستان های اجتماعی با محتوای انسانی و بی جان، مشارکت و همکاری، اتیسم، سندرم آسپرگر. روانشناسی افراد استثنایی، 4، 16
  • ملک محمدی حسین، هاشمی آذر پیله رود ژانت، پزشک شهلا، صرامی غلامرضا. (1393). ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی. روانشناسی افراد استثنایی، 4، 13
  • اسدی گندمانی رقیه، نسائیان عباس، پزشک شهلا، هاشمی آذر پیله رود ژانت، صرامی غلامرضا، سینا مرضیه. (1394). تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏ آموزان کم ‏توان‏ ذهنی خفیف. روانشناسی افراد استثنایی، 5، 18
  • توکلی الهام، پزشک شهلا، هاشمی آذر پیله رود ژانت، دلاور علی، صرامی غلامرضا. (1396). بررسی اثربخشی برنامۀ مداخله ای مبتنی بر بازی های عصب نمایشی بر دلبستگی مادر- جنین در زنان باردار. مطالعات روانشناسی بالینی، 7، 26
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Nikoo Ravesh Mina, Hashemi Azar Pilehrood janet, Kazemi Farangis. (2014). Effectiveness of Humor on Stress in Children with Cancer. Indian Journal of Health and Wellbeing, 3, 5
ترجمه
  • پزشک شهلا، هاشمی آذر پیله رود ژانت. (1395). راهنمای جامع بهداشت روانی و سلامت جسمانی. ارجمند
  • هاشمی آذر پیله رود ژانت. (1393). Interpreting projective Drawings. ارجمند
  • هاشمی آذر پیله رود ژانت. (1388). دانش آموزان استثنایی. ---
  • هاشمی آذر پیله رود ژانت. (1389). فرهنگ و بهزیستی درونی. ---
  • هاشمی آذر پیله رود ژانت. (---). هنر مشاوره تلفیقی. ---
  • هاشمی آذر پیله رود ژانت. (---). کتاب تمرین هنر مشاوره تلفیقی. ---
  • هاشمی آذر پیله رود ژانت. (---). روان درمانی، مفهوم سازی مورد پژوهی، اجرا. ---
  • پزشک شهلا، هاشمی آذر پیله رود ژانت. (1394). سال اول زندگی و بقیۀ عمر حرکت، تحول و تغییر روان‌درمانگرانه. ارجمند
طرح‌های درون دانشگاهی
  • راه اندازی بانک آزمون ها
کارشناسی ارشد
  • بررسی میزان شیوع انواع رفتارهای پرخطر در دختران دبیرستانی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/01/22
  • بررسی اثربخشی آموزش داستان های اجتماعی بر افزایش تماس چشمی کودکان ....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/25
  • بررسی تاثیر آموزش همدلی بر کاهش پرخاشگری در پسران بی سرپرست، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/12/07
  • بررسی مقایسه ای تاثیر داستان های اجتماعی با محتوای انسانی .....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/02/31
  • تاثیر داستان های اجتماعی با محتوای بی جان و جاندار بر مشارکت کودکان...، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/01/01
  • تاثیر آموزش شناختی- رفتاری بر تصویر بدنی کودکان، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/01/01
  • تاثیر شوخی بر کاهش استرس کودکان سرطانی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/01/01
  • تاثیر تکرار گفتار بر کاهش پژواک گویی کودکان در....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/01/01
  • اثربخشی شوخی بر کاهش استرس کودکان مبتلا به سرطان، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/02/21
  • مقایسه عملکرد زیر نوع های ADHD در آزمون....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/01
  • مقایسه عملکرد عصب روان شناختی کودکان با اختلال یادگیری دارای مشکلات درون نمود و برون نمود، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/01
  • مقایسه ی سازمان دهی زمانی در کودکان با اختلال های یادگیری و عادی، اردلان، نیما، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/15
  • تاثیر آموزش مداخلات رفتاری به مادران و ...، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • تاثیر آموزش رفتاری دیا.....گروهی بر...، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • مقایسه عملکرد کودکان دچار اختلالات یادگیری در...، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
PhD
  • بررسی رابطه الگوهای پردازشی حسی باکارکردهای اجرایی کودکان بااختلال طیف در خودمانده برای تدوین الگوی مداخله بهنگام، عباس نسائیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/04/29
  • پیش بینی خود بر اساس هوش و خلاقیت و ....، دانشجوی دکتری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/01
  • بررسی عوامل حفاظتی و عوامل خطر در میانجی گری آزاردیدگی هیجان و اختلال هیجانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/07/01
  • تاثیر آموزش مادران بارویکرد آدلر-درایکوس برنشانه های مثبت ومنفی در کودکان بااختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، محسن امیری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/07/27
  • بررسی نقش میانجیگری عامل های حفاظت فردی، خانوادگی واجتماعی در رابطه بین طیف آزاردیدگی هیجانی واختلال های هیججانی-رفتاری، مهدی عبداله زاده رافی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/10/08
سمت‌های اجرایی
  • عضویت در کمیته انتشارات، 1391/01/01، ایران
  • عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی، 1391/01/01، ایران
  • عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی، 1390/01/01، ایران
  • عضویت در شورای انتشارات، 1390/01/01
  • نماینده دانشکده در تحصیلات تکمیلی، 1390/01/01
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • نمره های خاص آزمون رور شاخ، 1388/04/01
  • تفسیر آزمون وکسلر، 1393/03/06