professor_pic
Akbar Pour Faraj
Akbar Pour Faraj is associate professor of --- in the Department of Tourism Management , Faculty of management and according .
Iranian Journals
  • Pour Faraj Akbar. (2006). تبیین دوران نوسنگی و کالکولیتک در استان اردبیل. 57, 180
  • Pour Faraj Akbar. (2002). نگاهی به فرهنگ های پیش از تاریخ شمال غرب ایران از آغاز تا پایان عصر آهن. Archaeology and history, 1, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2012). تبیین و گاه نگاری کورگان های شمال غرب ایران براساس بررسی و گمانه زنی در قلعه بوینی یوغون. Archaeological studies, 4, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2012). امکان سنجی فرصت های سرمایه گذاری صنعت گردشگری ( مطالعه موردی : شهرک تفریحی توریستی طارم استان زنجان ). History of Literature, 1, 9
  • Pour Faraj Akbar. (2010). تاثیر معماری ایرانی- اسلامی بر انگاره ادراکی گردشگران اروپایی از مقصد ایران. Tourism Management Studies, 1, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2012). الویت بندی عوامل موثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدار کننده از میدان نقش جهان اصفهان. tourism management study, 1, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2006). پیشنهاداتی پیرامون روش کاوش در قبرستان : براساس تجربیات مسجد کبود تبریز و شهر یری اردبیل. archealogist, 1, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2003). باستان شناسی کاربردی و اثرات آن در زندگی مردمان امروزی. Tourism Management Studies, 1, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2000). تکامل چرخ سفالی در شهر سوخته_ انقلابی های کند و تند به سوی تشکیل دولت. Archaeology and history, 1, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2013). بررسی الگوهای رفتاری کارکنان در مقابل تغییر. journal of management studies in development &evolution, 1, 22
  • Pour Faraj Akbar. (2013). فرهنگ و گردشگری. 1, 1
  • Pour Faraj Akbar, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Alipourianzadeh Rahil. (2013). ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران. Tourism Management Studies, 8, 21
  • Pour Faraj Akbar. (1999). گزارش های باستان شناسی یانیق تپه ( ترجمه مقاله ). Archaeology and history, 1, 1
  • Pour Faraj Akbar, Shari'ati Seyyed SadrEdDin, Heidari Hamid Reza. (2013). نقش تمدن اسلامی در توسعه گردشگری مقصدهای مذهبی ( مورد مطالعه : شهر مقدس قم ). economic and management, 1, 18
  • Pour Faraj Akbar. (2015). Trade ways in the Neolithic Societies in Iran. Social Sciences, 7, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2014). Analysis of Knucklebones Game as the oldest and the most continuous game in Iran based on archaeological and anthropological data. Anthropology..., 20, 1
  • Pour Faraj Akbar. (2016). And explain the chronology culture of the first millennium BC. The city Nir in Ardebil. Archaeological studies, 9, 1
Presented in External Exhibition
  • Pour Faraj Akbar, نخستین مجمع بین المللی پیوندهای فرهنگی کهن در ایران و غرب آسیا, announcer, brief article, ارتباطات فرهنگی، سیاسی شمال غرب و غرب ایران با منطقه قفقاز، آسیای صغیر در طول عصر مفرغ قدیم : براساس داده های باستان شناسی, 2003/03/21, 2003/03/21
  • Pour Faraj Akbar, همایش باستان شناسی ایران پژوهشکده باستان شناسی حوزه شمال غرب, announcer, brief article, بررسی و مقایسه داده های عصر آهن 1و2 شمال غرب ایران با عصر آهن فلات مرکزی و غرب ایران, 2004/03/20, 2004/03/20
  • Pour Faraj Akbar, conference, complete article, era, 2005/03/21, 2005/03/21
  • Pour Faraj Akbar, SustainableDevelopment of Heritage Tourism and Resistance Economics, announcer, Importance of iranian World Heritage and attracting international tourists, 2017/12/19, 2017/12/19
Presented in Internal Exhibition
  • Pour Faraj Akbar, Najafi Malek Mohammad, Heidari Hamid Reza, National Conference on Urbanism and Architecture over time, poster presentation, architecture, 2013/03/21, 2013/03/21
  • Pour Faraj Akbar, World Heritage Tourism and peace in the mirror Iran, Published Article, World Heritage Iran's role in tourism development, peace, 2016/05/18, 2016/05/18
  • Pour Faraj Akbar, Tehran in Iron age, announcer, Tehran in Iron age, 2017/08/21, 2017/08/21
translation
  • Pour Faraj Akbar. (2013). Cross-Cultural Behaviour in Tourism: Concepts and Analysis. iran-tehran, publish center
  • Pour Faraj Akbar. (2011). Cultural Heritage and Tourism in the Developing World. iran-tehran, mahkameh
  • Pour Faraj Akbar. (2006). chronology of iran. iran-tehran, publish center
  • Pour Faraj Akbar. (2011). the kay concept in archaeology. iran-tehran, publish center
  • Pour Faraj Akbar. (2016). cultural Heritage and Tourism. Iran-Tehran, mehreban nashr
other
  • Pour Faraj Akbar. (2003). edit. iran-tehran, omid danesh
  • Pour Faraj Akbar. (2014). Institutions and Organization related to tourism in Iran. iran-tehran, avaye zohor
Practical Projects outside The School
  • شرکت و معاون هیئت در بیش از ده طرح مهم باستان شناسی کشور( تپه زاغه - قلعه بسطام ماکو - مسجد کبود تبریز- شهر یری اردبیل- بررسی بستان آباد- طرح سامان دهی موزه های کشور), 2006/03/21
  • تدوین نقشه راه توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران, National project, 2013/02/19
  • بررسی و مطالعه چندین منطقه در آذربایجان شرقی (میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل), سایر
  • گزارش مقدماتی دومین فصل کاوش محوطه بوینی یوغون نیر اردبیل (پژوهشکده باستان شناسی سازمان میراث), سایر
  • گزارش مقدماتی سومین فصل کاوش محوطه بوینی یوغون نیر اردبیل (پژوهشکده باستان شناسی سازمان میراث), سایر
  • همایش گردشگری و آب, کاربردی
  • حفاری باستان شناسی در قلعه بوینی یوغون نیر در استان اردبیل ( میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل), سایر
  • طراحی و اجرای ماکت لایه نگاری و انتقال و نصب اسکلت دوره اشکانی در موزه ختایی اردبیل, سایر
  • حفاری باستان شناسی در قلعه بوینی یوغون نیر در استان اردبیل ( میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل), سایر
  • حفاری باستان شناسی در قلعه بوینی یوغون نیر در استان اردبیل ( میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل), سایر
Fundamental Designs
  • MA in Heritage Management, 2012/03/20, 2013/02/19
Master
  • تاثیر معماری ایرانی اسلامی بر تصویر گردشگران اروپایی از مقصد ایران, 2008/03/20
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب هتل, جواد یوسفی, 2010/09/18
  • عوامل موثر بر انتخاب مقصد از دیدگاه..., مریم محسنیان, 2010/09/22
  • بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران ..., مریم رحمانی, 2011/01/11
  • تاثیر تبلیغات اینترنتی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد, 2011/03/21
  • عوامل بازدارنده ایران به عنوان مقصد گردشگری بین المللی بازدیدکننده از هند, 2011/03/21
  • اولویت بندی عوامل موثر بر مدیریت پایدار گردشگری سایت های میراث فرهنگی, 2011/03/21
  • اولویت بندی عوامل موثر بر جذب گردشگر به شهرستان مراغه, 2011/03/21
  • رابطه ابعاد ارزش ویژه مشتری با رضایت مندی از دیدگاه گردشگران داخلی موردمطالعه هتل های 5ستاره تهران, 2011/03/21
  • رابطه بین ویزگی های گردشگران، سایت میراث و..., 2011/03/21
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی تجربه غذاهای ایرانی از دیدگاه گردشگران ورودی مورد مطالعه گردشگران اروپایی, 2011/03/21
  • بررسی نقش رسانه ها در معرفی جاذبه های توریستی به منظور ترویج ایرانگردی, 2011/03/21
  • عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور..., 2011/03/21
  • عوامل موثر بر قیمت گذاری بلیط ورودی موزه ها باتاکید بر کشورهای درحال توسعه ( مورد مطالعه : موزه ملی ), 2011/03/21
  • انتخاب الگوی برنامه ریزی توسعه, حامد هاجرپور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/07/13
  • اولویت بندی تاثیر ناهنجاری های اجتماعی, مسعود محمدی, 2011/09/17
  • تاثیر عوامل تصویر مقصد و رضیت گردشگری بر وفاداری, مروارید رجایی, 2012/01/17
  • رفتار جستجوی اطلاعات ..., Allame Tabataba'i University, 2012/01/31
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی بازدیدکننده از ایران, محمدرضاصالحی پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • عوامل موثر بر ایجاد تمایل برای خلاقیت مشارکتی در گردشگری, 2012/03/20
  • رابطه تفسیر اثربخش و کیفیت تجربه بازدیدکنندگان در سایت های تاریخی - فرهنگی, 2012/03/20
  • تحلیل رفتارهای عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران, 2012/03/20
  • بررسی تأثیر استقرار مدیریت دانش بر نظام بودجه‌ریزی بخش دولتی, زهره غفاری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/07/08
  • اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر ارزیابی تجربه غذاهای ایرانی از دیدگاه گردشگران اروپایی, نسیمه باغچه, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/16
  • چالش های پیاده سازی گردشگری جامعه محور در ایران, مهسا مختاری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/03
  • اولویت بندی عوامل موثر بر جذب گردشگر به شهر مراغه, فرج بابایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/03
  • نقش ادراکات قبل از سفر گردشگران بالقوه اروپایی از جشن نوروز ایرانیان در سفر ایران, Allame Tabataba'i University, 2013/03/21
  • تاثیر تجربه احساسی بازدیدکنندگان سایت موزه ها بر رضایت و وفاداری آنها, 2013/03/21
  • انگیزه های دیدار گردشگران فیلم از محل فیلم برداری در تهران, Allame Tabataba'i University, 2013/03/21
  • آسیب شناسی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان هتل های 5ستاره, Allame Tabataba'i University, 2013/03/21
  • شکاف های آموزش دانشگاهی و نیازهای صنعت گردشگری, Allame Tabataba'i University, 2013/03/21
  • نحوه انعکاس مطالب گردشگری در مطبوعات شهرستان خرم آباد, Allame Tabataba'i University, 2013/03/21
  • انتخاب الگوی مناسب شناسایی پتانسیل های توسعه جهانگردی مورد مطالعه شهرستان ماکو, سجاد زیتال پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/06/09
  • تاثیر تجربه احساسی بازدیدکنندگان سایت موزه ها بر رضایت و وفاداری آنها، مورد مطالعه : شهر شیراز, خاطره توانا, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/06/10
  • تجزیه تحلیل استراتژیک سیستم جانشین پروری در صنعت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران, حاجیان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/07/06
  • نحوه انعکاس مطالب گردشگری در مطبوعات شهرستان خرم آباد(تحلیل محتوای پنج هفته نامه ی محلی منتشرشده در شهرستان خرم آباد), داریوش شعبان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/07/07
  • آسیب شناسی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان هتلهای 5 ستاره تهران, علی اصغر حیدری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/15
  • انگیزه های دیدار گردشگران فیلم از محل فیلمبرداری در تهران, مینا برزگر, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/17
  • شکاف های آموزش دانشگاهی و نیازهای صنعت گردشگری, 2013/09/21
  • انتخاب الگوی مناسب برای شناسایی پتانسیل های توسعه گردشگری, سجاد زینال پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/21
  • عوامل موثر بر ایجاد تمایل برای خلاقیت مشارکتی در گردشگری, رزا رهبر, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • رابطه تفسیر اثربخش وکیفیت تجربه بازدیدکنندگان در سایتهای تاریخی فرهنگی, آمنه امامی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • نقش ادراکات قبل از سفر گردشگران بالقوه اروپایی از جشن نوروز ایرانیان در سفر به ایران, آذین بانج شفیعی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • تاثیر برنامه های شبکه تلویزیونی استان زنجان بر توسعه گردشگری شهر زنجان, 2013/09/22
  • تاثیر بازاریابی داخلی بر بازاریابی رابطه ای در صنعت گردشگری, 2014/01/14
  • نقش گردشگری مذهبی در تقویت هویت دینی و ملی گردشگران قم, مجید اردش, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/04
  • ویژگی های شخصیت مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی, 2014/02/08
  • اولویت بندی انگیزه های گردشگری عراقی. مورد مطالعه : شهر مشهد, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • اولویت بندی راهکارهای توسعه گردشگری ادبی در ایران, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • اولویت بندی شاخص های ارزیابی رضایت مندی بازدیدکنندگان از موزه ملی ایران, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • انتظارات گردشگران چینی و رضایت آنان پس از بازدید از ایران. مورد مطالعه : شهر اصفهان, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • نقش گردشگری مذهبی در تقویت هویت دینی و ملی گردشگران قم, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • تاثیر بازاریابی داخلی بر بازاریابی رابطه ای در صنعت گردشگری, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان از موزه ملی ایران, طاهره آشتیانی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • اولویت بندی راهکارهای توسعه گردشگری ادبی در ایران, طوبی کردآبادی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • اثرات اقتصادی توسعه گردشگری بر شکوفایی صنایع دستی ایران, مرضیه همتی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/02
  • تدوین و اولویت بندی استراتژی های ارتقای گردشگری مقصدهای شهری نوظهور مورد مطالعه شهربوکان, کالی مام خسروی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/16
  • مدیریت اثرات دیدارکنندگان از پارکهای ملی, مرتضی کاظم لو, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/02/18
Executive Posts
  • رئیس مرکز تحقیقات جغرافیا و برنامه ریزی, 2008/03/22, iran, tehran
  • معاون اداری مالی و دانشجویی دانشکده مدیریت و حسابداری, 2009/05/18, iran, tehran
  • عضویت در شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس نیمه حضوری, 2010/12/25, iran, tehran
  • دبیر کانون هماهنگی گردشگری, 2011/07/06, iran, tehran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • museam, iran, tehran, 2008/10/29, 2008/10/29