professor_pic
Mahmoud Mohammadian
If you need any further information , Don't hesitate to contact me
Research Interests are: Business Models , Business , Marketing , Strategy & Branding
International Journals
  • Mohammadian Mahmoud, Makhani Iman. (2016). RFM-BASED CUSTOMER SEGMENTATION AS AN ELABORATIVE ANALYTICAL TOOL FOR ENRICHING THE CREATION OF SALES AND TRADE MARKETING STRATEGIES. International Academic Journal of Accounting and Financial Management, Vol. 3, No. 6
  • Mohammadian Mahmoud, Mozafari Hamid, Madadi Rashid, Rad Sara. (2014). FACTORS AFFECTING STUDENTS' ATTITUDE TOWARDS TECHNOLOGY. international journal of management and humanity science
  • abdian saba, Ebrahimi Mahdi, Mohammadian Mahmoud. (2013). THE MODEL OF EFFECTIVE FACTORS ON BRAND EXTENSION ATTITUDE IN THE HOTEL INDUSTRY. Asian Journal of Research in Marketing, 25, Vol. 2, No. 6
  • Mohammadian Mahmoud, Asgari Dehabadi Hamidreza. (2012). COMPARING THE PERSONALITY OF THREE WELL-KNOWN SPORTING BRANDS IN IRAN. Journal of management science letters
  • Mohammadian Mahmoud, Moshabaki Asghar, Zarei Ghasem. (2014). ADVERTISING STRATEGY: A THEORETICAL MODEL FOR SELECTING ADVERTISING STRATEGY. SAJMR Spectrum: A Journal of Multidisciplinary Research, Vol. 3 Issue 9, September
  • Mohammadian Mahmoud, GIYAHI Yasam. (2012). DEVELOPING STARTEGIES TO PROMOTE THE IRANIAN INTERNATIONAL FILM MARKET. Journal of management science letters, 2, 3
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghafourian Amir. (2015). Relationship between the Integratedness Criteria of Marketing Communication Tools and Consumer Based Brand Equity (CBBE) in Iran's Food Industry. Journal of Applied Sciences, 15, 8
Iranian Journals
  • Mohammadian Mahmoud, shafi ha rahil. (2008). بررسی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویزه نام و نشان. marketing management, 1, 1
  • Mohammadian Mahmoud, FARAHMAND sina, dastjerdi MOHAMMAD. (2010). ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا. Journal of Business Administration, 1, 1
  • Mohammadian Mahmoud. (1964). انواع روشهای ارزیابی اثربخشی تبلیغات. Engineering development market, 1, سال چهارم، شماره 15
  • Mohammadian Mahmoud, Ansari Ghasem, Ghods Sina. (2010). عوامل موثر بر حفظ شرکت های اپراتور. marketing management, 1, 1
  • Mohammadian Mahmoud. (2007). اثربخشی تبلیغات وتبلیغات اثربخش. Engineering promotions, 1, 1
  • Mohammadian Mahmoud. (2007). کلیشه های ذهنی نادرست در تبلیغات. Engineering promotions, 1, 1
  • Mohammadian Mahmoud, mohammadian modjaba. (2007). مدل کاربردی تبلیغات از طریق sms. Engineering development market, 1, 1
  • Mohammadian Mahmoud, mohammadian modjaba. (2007). طراحی شعار تبلیغاتی در جنگ های سرد بازاریابی. Engineering promotions, 1, 2
  • Mohammadian Mahmoud, shamsi jafar. (2007). ریخت شناسی تبلیغات سیاسی در کشورهای غربی. Engineering development market, 1, 3
  • Mohammadian Mahmoud, mohammadian modjaba. (2007). دگردیسی بازاریابی پی محور با تاکید بر صنعت گردشگری. Engineering development market, 1, 2
  • Mohammadian Mahmoud, pour ghafari aghaye. (2007). عوارض تکرار در تبلیغات رسانه ها. marketing management, 1, 5
  • Mohammadian Mahmoud, pour ghafari aghaye. (2007). کالبد شکافی عوامل درگیر در عرصه تبلیغات ایران. Engineering promotions, 1, 2و3
  • Mohammadian Mahmoud. (2006). بازاریاب خاموش. forsat, 1, 4
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Mohammadian Mahmoud, Taghva Mohammad Reza, Faraj Shoushtari Poor Hamid Reza. (2019). The process model of services commercialization in the knowledge-based companies in Information and Communication Technology industry. Journal of Organizational Culture Managment, 17, 1
  • Kaviani Hossein, Mohammadian Mahmoud, Mazloomi Nader, Zargham boroujeni Hamid. (2016). طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی. Journal of Executive Management, 7, سال هفتم، شماره 13
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghagourian Shagerdi Amir. (2016). بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران. New Marketing Research Journal, شماره 20
  • Mohammadian Mahmoud, Khodadad hosseini Seyyed hamid, Kordnaeij Asadollah, Shafiei Meisam. (2015). طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران. سال ششم، شماره 11
  • Mohammadian Mahmoud, Khodadad hosseini Seyyed hamid, Kordnaeij Asadollah, Shafiei Meisam. (2014). مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران. Management Research in Iran, سال هجدهم، شماره 1 پیاپی 83
  • Mohammadian Mahmoud, Khodadad hosseini Seyyed hamid, Kordnaeij Asadollah, Shafiei Meisam. (2014). طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران. دوره جدید، سال بیست و یکم، شماره 3
  • Mohammadian Mahmoud, Rohani Amir Reza, Hashemzehi Ali, Karimian Mojtaba. (2015). عوامل موثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران. Journal of Information Technology Management., سال سوم، شماره 12
  • Mohammadian Mahmoud, bakhshandeh ghasem. (2014). بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان. journal of management studies in development &evolution, 75
  • Mohammadian Mahmoud, Ahmadi Mahsa. (2016). Consumer Behavior of Iranian People in Music Industry. Honar-Ha-Ye-Ziba: Honar-Ha-Ye Mosighi Va Namayeshi, 53
  • Mohammadian Mahmoud, Allahverdi Mostafa, Salimi Amir. (2013). بررسی تاثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونه ایران در سال 1390(. Journal of Business Administration, 5/4, سال پنجم، شماره 18
  • Mohammadian Mahmoud, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Jalal zadeh Arash. (2012). Prioritizing factors influencing on brand value of internet companies. Journal of Information Technology Management., 4, شماره 12
  • Mohammadian Mahmoud, Khatai Amir. (2011). رابطه میان عوامل روانی ، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز ( حامی محیط زیست ). Journal of Business Administration, دوره 3 ، شماره 7 ، بهار 1390
  • Mohammadian Mahmoud, Rabiei Ali, Jamili Bita. (2011). ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی اثرگذارترین عوامل بر افزایش آن در شهر تهران. New Marketing Research Journal, سال اول – شماره دوم
  • Mohammadian Mahmoud, Nedai Amir Hassan, GIYAHI Yasam. (2011). راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران. Honar-Ha-Ye-Ziba: Honar-Ha-Ye Mosighi Va Namayeshi, شماره 43
  • Mohammadian Mahmoud, Dadashi Mohammad Ali. (2016). MARKETING STRATEGIES FOR ORGANIC PRODUCTS IN IRAN. International Journal Of Agricultural Management & Development, 6, Volume 6, Issue 2
  • Mohammadian Mahmoud, Ahmadi Mahsa. (2015). INFLUENCIAL FACTORS ON CONSUMER MUSIC BUYING BEHAVIOR FROM MUSIC STORES. internatinal business and management, Vol. 10, No. 2
  • Mohammadian Mahmoud, Sezavar Elham. (2012). THE IMPACT OF MARKETING MIX ON ATTRACTING AUDIENCES TO THE CINEMA. internatinal business and management, Vol. 5, No. 1
  • Mohammadian Mahmoud, Rahimipour Negar. (2012). INFLUENTIAL FACTORS IN CUSTOMER'S BRAND IMAGE OF THE SPONSOR. internatinal business and management
  • Mohammadian Mahmoud, Parhizkar Mohammad mehdi, Dargi Gholamreza. (2007). شناسایی و اولویت بندی پارامترهای مؤثر در اثر بخشی تبلیغات اینترنتی. global media journal
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Ghasemi Hasan. (2007). چگونگی توانمندسازی شرکتهای ارایه کننده خدمات بازاریابی. Commercial Surveys, 25
  • Mohammadian Mahmoud, Amin Fereshteh. (2007). مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری. journal of management studies in development &evolution
  • Manian Amir, Ronaghi Mohammad hossein, Sohrabi Babak, Mohammadian Mahmoud, Amiri Mojtaba. (2016). چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی. Journal of Executive Management, سال هفتم, 14
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Mohammadian Mahmoud, Taghva Mohammad Reza, Esmaili mohammadreza. (2017). Determination of Indicators of Reproduction of the Cultural-Iranian-Islamic Art in the Islamic Republic. Motale'at ghodrat narm, 7, 16
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Esmaili mohammadreza, Mohammadian Mahmoud, Taghva Mohammad Reza. (2017). The Classification of Effective Factors on the Demand of Cultural Products in the Internal Marke. Management Research in Iran, 21, 2
  • Nazarpour Kashani Hamed, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Mohammadian Mahmoud. (2016). Family and consumption patterns; qualitative analysis based on patterns of buying behavior theories lifestyle. Culture - Education for Women and Family, 10, 34
  • Nasehi Far Vahid, askari masole saeid, Mohammadian Mahmoud. (2017). تبیین مدل توسعه منابع انسانی با رویکرد بهبود فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: وزارت دادگستری). Tomorrow Management, 16, 50
  • Mohammadian Mahmoud, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Khasehi Varnamkhasti Vahid, dadashi mohammad ali. (2016). Investigating the role of environmental educational factors on the performance of organic production companies. Research in educational systems, 10, 33
  • dadashi mohammad ali, Mohammadian Mahmoud, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Khasehi Varnamkhasti Vahid. (2017). Determining the Effectiveness of Managing Dimensions of Market Orientation on the Performance of Companies in Food Industries in Iran. Journal of Public Administration Research, 10, 35
  • Divandari Ali, Mohammadian Mahmoud, Shami Zanjani Mahdi, Abedi Ehsan. (2014). تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های تجاری خصوصی ایران. Journal of Business Administration, 6, 1
  • Mohammadian Mahmoud, nematpoor mohammad, ghorbani saeed, seyedi peyman. (---). شخصیت برند مقصد گردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر. Tourism Management Studies, 12, 47
  • Mohammadian Mahmoud, aslani afrashteh amir. (2017). بازاریابی رابطه ای و تأثیر آن بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری. engineering management, 3, 1
  • Dadashi mohammad Ali, Mohammadian Mahmoud, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Khasehi Varnamkhasti Vahid. (2017). الگوی بومی توسعه بازارگرایی محصولات ارگانیک در ایران. Journal of agriculture economics, 9, 4
  • Mohammadian Mahmoud, eftekhar poor sara. (2018). شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثز بز قابلیت باساریابی پویا با رویکزد سلسله مزاتبی. Evolution of Management Journal, 1397, 32
  • Mohammadian Mahmoud, Dehghanan Hamed, kamyari behnam, GIYAHI Yasam. (2018). Marketing Model for Modern and Contemporary Visual Arts in Institutional Context: A Grounded Theory Study on Iran Market. Journal of Business Administration, 10, 4
Presented in External Exhibition
  • Mohammadian Mahmoud, Batala Bardia, 15th International Marketing Trends Conference, brief article, complete article, THE IMPACT OF SALES PROMOTIONSND ON BRAND EQUITY: THE CASE OF IRANIAN MOBILE OPERATOR, 2016/01/21, 2016/01/23
  • Mohammadian Mahmoud, Dashtakipour Zahra, International Marketing Management Conference, brief article, complete article, A COMPARATIVE ANALYSIS BETWEEN CURRENT AND DESIRABLE SITUATION OF INTERNT BANKING USING 3R MODEL: CASE STUDY MELLAT BANK IN IRAN
  • Mohammadian Mahmoud, Ahadi Pari, torkestani Mohammad saleh, International Marketing Management Conference, brief article, complete article, SEARCH ENGINE MARKETING (SEM) : A VITAL TOOL IN INTERNET MARKETING, 1386/01/01
  • Mohammadian Mahmoud, سومین کنفرانس بازاریابی, complete article, اولویت بندی درجه تاثیر هریک از عناصر آمیخته, 2008/03/20, 2008/03/20
  • Mohammadian Mahmoud, Yazdanparast Atefeh, brief article, شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی درخصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی, 2008/05/28
  • Mohammadian Mahmoud, shafi ha rahil, سومین کنفرانس برند, complete article, بررسی عوامل تاثیرگذار بر مدل آکر, 2008/10/22, 2008/10/22
  • Mohammadian Mahmoud, Afjei Seyyed Ali Akbar, yazdan parast atefeh, همایش بین المللی مدیریت بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی, brief article, complete article, شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی در خصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی, 2009/01/20
  • Mohammadian Mahmoud, بازاریابی, brief article, شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف, 2009/01/20, 2009/01/20
  • Mohammadian Mahmoud, بازاریابی, brief article, ارائه مدلی جهت بررسی رابطه بین منافع, 2009/01/20, 2009/01/20
  • Mohammadian Mahmoud, jalal zade arash, jalal zade arman, چهارمین کنفرانس برند, complete article, عوامل کلیدی موثر بر ارزش برند دات کام4, 2009/10/23, 2009/10/23
  • Ebrahimi Mahdi, Mohammadian Mahmoud, abdian saba, کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی, announcer, رابطه تصویر، تناسب برند و نوجویی مشتری بر نگرش به تعمیم برند, 2015/05/28, 2015/05/28
  • Ebrahimi Mahdi, Mohammadian Mahmoud, abdian saba, مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی جزیره کیش, announcer, 2015/05/28, 2015/05/28
  • Mohammadian Mahmoud, ramezani ali, کنفرانس بین المللی, complete article, توسعه مدل اندازه گیری قابلیت انعطاف در سیستم های خدماتی, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, کنفرانس بین المللی, complete article, مطالعه همبستگی نوآوری و پاسخگویی شرکت در بازار, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, shafi ha rahil, کنفرانس بین المللی مدیریت, complete article, بررسی تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر وفاداری مشتریان ..., 2005/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, کنفرانس بین المللی, complete article, کالبد شکافی سیستم ترکیبی و SME, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی-سالن همایش های رازی, ظرایف نام و نشان تجاری در ایران, 2008/01/22
  • Mohammadian Mahmoud, dargi parviz, کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی-سالن همایش های رازی, announcer, طراحی هویت بصری ...شرکت, 2008/01/22
  • Mohammadian Mahmoud, dargi parviz, کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی-سالن همایش های رازی, announcer, طرح کلی تنظیم کمپین تبلیغاتی, 2008/01/22
Presented in Internal Exhibition
  • Mohammadian Mahmoud, ترجمان ، تبادل و تجاری سازی دانش, announcer, 2016/03/01, 2016/03/01
  • Mohammadian Mahmoud, Aslani Afrashteh Amir, کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع, announcer, 2016/03/17, 2016/03/17
  • Mohammadian Mahmoud, پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت, brief article, روابط عمومی ، صنعت و مدیریت شهرت, 2016/05/16, 2016/05/16
  • Mohammadian Mahmoud, javanshir giv nasrin, پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری, announcer, رویکرد بازاریابی اجتماعی در حوزه اصلاح رفتار سلامت, 2018/05/15, 2018/05/16
  • Mohammadian Mahmoud, هفته پزوهش, خطاهای رایج در تبلیغات ایران, 2007/12/14
compilation
  • Mohammadian Mahmoud, Yaghchi Hossien. (2017). marketing techniques in IRAN market. IRAN-tehran, sharif
  • Mohammadian Mahmoud. (2001). ADVERTISING MANAGEMENT. iran-Tehran, Horufie Publication
  • Mohammadian Mahmoud, Shamsi Jafar. (2009). POLITICAL MARKETING & ADVERTISING. iran-Tehran, Mehraban Publication
  • Mohammadian Mahmoud, poor hoseini amir hosein. (2017). environmental advertising. IRAN-tehran, mehraban nashr
  • Mohammadian Mahmoud, yaghchi hosein. (2017). success in business. IRAN-tehran, negahe novin
  • Mohammadian Mahmoud, Ronaghi Hossein. (2010). BRANDING STRATEGIES & TECHNIQUES. iran-Tehran, Mehraban Publication
  • Mohammadian Mahmoud, Mennati Hossein. (2007). SALES PROMOTION. iran-Tehran, Termeh Publication
  • Mohammadian Mahmoud, Khooyeh Ali. (2008). ADVERTISING STYLES. iran-Tehran, Rasa Publication
  • Mohammadian Mahmoud, Hossieni Javad, Hkorasani mohammad ali. (2013). Marketing. Iran-Tehran, Roshan
  • Mohammadian Mahmoud. (2012). marketing. Iran-Tehran, Termeh
  • Mohammadian Mahmoud. (2014). learning. iran-Tehran, Ketabe Mehraban
  • Mohammadian Mahmoud, Yaghchi Hossien. (2015). marketing. Iran-Tehran, Aharif
  • Mohammadian Mahmoud, Asgar abadi Hamid Reza. (2014). bazaryabi. Iran-tehran, Mehraban
  • Mohammadian Mahmoud, Hosseini Javad. (2013). MANAGEMENT THEORIES. iran-Tehran, Jahesh Publication
  • Mohammadian Mahmoud, Aghajan Abbass. (2003). ADVERTISING PATHOLOGY IN IRAN. Iran-Tehran, Horufie Publication
  • Mohammadian Mahmoud. (2005). COMPREHENSIVE ADVERTISING. Iran-Tehran, Public Relations Associations
  • Mohammadian Mahmoud, Purhosainy Amir Hossein. (2012). OUTDOOR ADVERTISING. iran-Tehran, Mehraban Publication
  • Mohammadian Mahmoud. (2015). GREAT IRANIAN MARKETING SCHOLARS. iran-tehran, Idea Publication
  • Mohammadian Mahmoud. (2016). NEWSJACKING. iran-Tehran, Mehraban
  • Mohammadian Mahmoud, ghorbani said. (2017). neuromarketing. iran-Tehran, kelke baran
translation
  • Mohammadian Mahmoud, Azad Gholamreza. (1995). NAFTA AS A MODEL OF DEVELOPMENT. iran-Tehran, Harfe Avval
  • Mohammadian Mahmoud, Azad Gholamreza. (1997). DEBT, ADJUSTMENT & POVERTY IN DEVELOPING COUNTRIES. iran-tehran, The Institute For Trade Studies & Research
other
  • Mohammadian Mahmoud. (2009). SERVICES MARKETING. iran-Tehran, Allameh Tabataba'i University Press
Practical Projects outside The School
  • محاسبه توان اشتغالزایی بالقوه, 2004/03/20
Fundamental Designs
  • بازنگری و تدوین الگوی مطلوب عناوین دروس و سرفصل های دوره کارشناسی ارشد بازرگانی, 2013/02/27
Master
  • امکان عرضه ی گوشت بوقلمون صنعتی در بازار ایران از دیدگاه ...بازاریابی, Allameh Tabataba'i University, 2004/03/20
  • اثرات آمیخته بازاریابی و بازار پذیری ماهی پرورشی در شهر ایلام, Allameh Tabataba'i University, 2005/03/21
  • تجزیه و تحلیل عناصر امیخته بازاریابی و محصولات مبتنی بر تکنولوژی پیشرفته و متعارف, Allameh Tabataba'i University, 2005/03/21
  • مهمترین عوامل موثر بربسته بندی محصولات ضروری(شیر پاستوریزه) بر فرآیند انتخاب مشتری, Allameh Tabataba'i University, 2005/03/21
  • درجه تاثیر نام تجاری بر تصمیم گیری مصرف کننده در صنعت لوازم خانگی برقی, Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • عوامل موثر بر وفاداری به مارک مطالعه مصرف کنندگان محصولات 3 شرکت لبنی, Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات محیطی(فضای آزاد) با استفاده از مدل.., Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • عوامل بازدارنده استفاده از طرح های بازاریابی شبکه ای در ایران, Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • بررسی اثرات به کارگیری اینترنت ...بازاریابی بین الملل شرکتهای کوچک ومتوسط ایرانی, Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • عوامل فرهنگی موثر بر مذاکرات بازرگانی اثربخش از دیدگاه مدیران شرکتهای ایرانی, Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • اولویت بندی ترجیحات مشتری نسبت به محصولات لبنی پگاه, Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • رابطه سرمایه اجتماعی سازمانی و....و بازاریابی, Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • عوامل فرهنگی موثر بر مذاکرات, Allameh Tabataba'i University, 2007/03/21
  • شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی در خصوص خرید اینترنتی و شبه اینترنتی, عاطفه یزدان پرست اردستانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/04/15
  • شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر مارک مصرف کنندگان محصولات لبنی سه شرکت پاک و پگاه و روزانه, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی در خصوص خرید به صورت اینترنتی, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/03/03
  • ارزیابی جایگاه شخصیتی نام و نشان توشیبا, یوسفی دستجردی, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • رابطه میان عوامل درونی اجتماعی-رفتار مصرف کننده, امیر ختایی, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات محیطی(فضای آزاد), حسینی, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی اثر تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده, نیاکان, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • رابطه بازاریابی ارتباطی و وفاداری مشتری, سمیه آهنگری, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی جایگاه شخصیتی نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران با بهره گیری از مدل5 بعدی اکر, محمد حسن یوسفی دستجردی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • عوامل موثر بر موقعیت تجارت الکترونیک از دیدگاه مشتریان, محسن حقیقتی, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه وب سایت با موفقیت بازاریابی الکترونیکی, جعفر شمس, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده ها, برقعی, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر حفظ مشتریان شرکت اپراتور تلفن همراه, علی سینا قدس, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر تصمیم گیری در خرید محصولات کپی روغن موتور, سعید محمدیان, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری, شهرابی, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • اثر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش نام شان تجاری فروشگاه شهروند از دید مشتریان, بهشتی, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • اولویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند, ترانه ا.., Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر بهبود بازاریابی, اسدی, Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • تاثیر قدرت تولیدکننده و خرده فروش بر میزان بودجه ترفیعات تجاری, محمد شریعتی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • شناسایی سبک های زندگی مصرف کنندگان سنتی با استفاده از ATO, محمد کوچک زاده, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • رابطه بین قابلیت های شرکت بیمه در بکارگیری مدیریت ...با اثربخشی این شرکت ها, احمد غلامی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • رابطه بین قابلیت های شرکت بیمه در بکارگیری مدیریت دانش با اثربخشی این شرکت ها, آقای غلامی, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/16
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید خودروهای سواری گروه پارس خودرو, پریماه رضامند نهر خلجی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/19
  • رابطه اعتماد و رضایت الکترونیکی بر تمایل به خرید..., Allameh Tabataba'i University, 2012/01/30
  • بررسی تاثیر استراتژی آمیخته بازاریابی صادارتی بر عملکرد صادرات, احسان جلالی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/19
  • رتبه بندی عوامل موثر بر اجرای موفق توسعه نام تجاری در ایران با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/06/16
  • اولویت بندی ریسک های بین المللی اثرگذار بر شیوه ورود به بازارهای خارجی, فرشته غلامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/06/26
  • تاثیر ویژگی های شخصیتی مشتریان....آنها با در نظر گرفتن متغیر میانجی شخصیت برند و ترجیح مشتریان نسبت به برند, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/09/15
  • اولویت بندی عوامل محیطی مرتبط با بازاریابی خلاق در شرکتهای ارائه دهنده سرویس های خدمات اینترنتی در ایران, ثتا اسدیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/07/07
  • ریسک های سیاسی تاثیر گذار بر صادرات غیرنفتی ایران, محسن مستاجران, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/17
  • تاثیر ویژگی های مدیریتی محیطی و بنگاهی بر عملکرد صادرات (صنعت مواد غذایی), سمیرا حسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/17
  • رابطه شواهد فیزیکی عوامل گیرایی کارکنان و مکان با رضایت و وفاداری مشتری در نمایندگی های بیمه سینا, منانه دقیق, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/18
  • عوامل موثر بر نگرش به تعمیم برند, صبا عبدیان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • Comparison the asset of Iranain brands with foreign brands, Rzaieh shakiba rad, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/17
  • عوامل موثر بر رفتار تهیه موسیقی مصرف کننده, مهسا احمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • عوامل موثر بر رفاه خریدار درمراکز خرید و پیامدهای آن, فرشته ترحمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی تئاتر, زهره طاهری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/12/28
  • تأثیر تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان کارگزاریهای رتبه الف بورس اوراق بهادار تهران, امین گراوند, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/01/31
  • عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین محصولات از فروشگاه های اینترنتی نوپا, افشین پناهی شریف بیگلو, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/16
  • تاثیر مشارکت و ترفیع فروش بر وفاداری الکترونیک مشتری به برند, ساناز عبدالوند, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/06/26
  • عوامل مؤثر بر رضایت و تمایل به خرید مجدد آنلاین با توجه به نقش تعدیل کننده عادت، جنسیت و تمایل به اعتماد (مورد مطالعه : فروشگاههای اینترنتی خرده فروشی در ایران), سعیده اردلانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/19
  • شناسایی افراد موثر بر تبلیغات توصیه ای در شبکه های اجتماعی به منظور بازاریابی محصولات مورد مطالعه شرکت دیجی کالا, محمد بخشی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/21
  • Identifying and prioritizing the components of the sustainable human resource management in the banking industry in Iran, ali mohammadinasab, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/09/21
  • تاثیر سبک زندگی اینترنتی بروفاداری الکترونیکی مشتریان با توجه به نقش میانجی گری رضایت مشتریان و تبلیغات شفاهی الکترونیکی, مریم دهکانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/21
  • نگاشت نقشه ذهنی مصرف کنندگان نسبت به کالای ایرانی با استفاده از روش استخراج استعاره, ناصر داور زنی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/21
  • رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی ادارک شده و ارزش ویژه برند, یوسف رحمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/25
  • تاثیر فاصله روانی بر مغیرهای قابل کنترل بازایابی در بازارهای بین الملل, حسین احمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/12/13
  • اثرات تجارت اجتماعی موبایلی بر تبلیغات توصیه ای الکترونیکی مشتریان از طریق وفاداری به برند مطالعه موردی اینستاگرام, مهرناز کرملو, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/08
  • بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی ، حساسیت نسبت به منزلت اجتماعی و آگاهی از مد, ناصر رفیعی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/15
  • بررسی مفهوم رضایت مشتریان در صنعت بازی (بازی های تلفن همراه) با استفاده از روش شبکه خزانه, خدیجه عبداللهی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • تاثیر استراتژی های بازاریابی نوظهور بر عملکرد بانکهای خصوصی با نقش تعدیل گر عدم اطمینان محیطی, حمید اعتمادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • شناسایی عوامل حیاتی موفقیت استارآپ ها, شکوفه علی محمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • تاثیر برندسازی شرکت بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان, یزدان رحمت آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/12/24
  • تاثیر برندسازی شرکت برارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان مورد مطالعه بانک تجارت, یزدان رحمت آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/12/24
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی نواورانه در SME در صنعتIT, سحر ستوده نزاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/01/17
  • عوامل موثر براثربخشی برند جایگذاری شده در بازی های دیجیتال, علی شریفی نصر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/16
  • عوامل موثر بر اثربخشی برند جایگذاری شده در بازی های د یجیتال, علی شریفی نصر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/16
  • عوامل موثر برقصد خرید برندهای لوکس براساس نظریه تعمیم یافته رفتار برنامه ریزی شده, مهناز لاری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/17
  • عوامل موثر بر شیفتگی برند و تاثیرآن بروفاداری برند وتبلیغات شفاهی مورد مطالعه نوین چرم, امید چهره نگار, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/18
  • بررسی اثر رسانه های اجتماعی بر عملکرد نمایندگان فروش (مورد مطالعه : صنعت تایر), نیکناز غلامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/18
  • تاثیر انطباق تصویر و هویت برند و فرایند برندسازی مکان به شکل بازار بر شهرت مکان, فاطمه شمشیرگرها, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/01/13
  • تاثیر انطباق تصویر و هویت برند و فرایند برند سازی مکان به شکل باز بر شهرت مکان, فاطمه شمشیرگرها, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/01/13
  • تاثیر کهن الگو برند بر تجربه مشتری با توجه به متغیرهای میانجی تصویر ذهنی مشتری, شیوا احمدی آقا میرلو, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/13
  • رابطه شواهد فیزیکی و عوامل گیرایی کارکنان
  • محرک های اعتمادسازی نسبت به برند
PhD
  • تاثیر استراتژی بازاریابی و فروش . . ., سید امیر حسین پور حسینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/04
  • ارائه مدلی برای بخش بندی مصرف کنندگان در محیط های خرده فروشی چند کانالی و چند رسانه ای بر اساس متغیرهای روانشناختی و اجتماعی جمعیت شناختی, مریم درویشی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • طراحی الگوی رفتار رای دهندگان در بازاریابی سیاسی, رسول یوسفی رلندی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/07/03
  • توسعه مدل بازارگرایی محصولات ارگانیک, محمدعلی داداشی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/05/22
  • طراحی مدل برندسازی کالاهای تند مصرف بارویکرد مسئولیت اجتماعی, بهاره ظهوری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/06/19
Executive Posts
  • عضو کمیته تخصصی مشورتی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
  • عضو شورای راه اندازی دوره بین رشته ای اقتصاد بازاریابی, 2008/01/12, Iran, Tehran
  • عضو کمیته بازنگرى رشته هاى علوم انسانى،, 2015/07/12, Iran, Tehran
  • عضو شورای انتشارات دانشکده, 2008/06/30, iran, tehran
Membership in Societies
  • Iranian Marketing Association, Funding Member, International, 2008/06/21
Collaboration in Magazines
  • مهندسی تبلیغات, scientific and research-based
  • تبلیغات, scientific and research-based
  • مطالعات مدیریت بهبود و تحول, scientific and research-based
Cooperation in The Provision And Workshops
  • اصول و فنون تبلیغات, 2006/04/22
  • مشتری مداری و بازاریابی پیشرفته, 2006/12/26
  • مشتری مداری و بازاریابی پیشرفته, 2006/12/29
  • مشتری مداری در فروشگاه های زنجیره ای, 2007/01/21
  • کارگاه آموزشی مشتری مداری, 2007/06/28
  • کارگاه مدیریت برند, 2007/10/17