professor_pic
Mahmoud Mohammadian
If you need any further information , Don't hesitate to contact me
Research Interests are: Business Models , Business , Marketing , Strategy & Branding
Published in External Journal
  • Mohammadian Mahmoud, Makhani Iman, RFM-BASED CUSTOMER SEGMENTATION AS AN ELABORATIVE ANALYTICAL TOOL FOR ENRICHING THE CREATION OF SALES AND TRADE MARKETING STRATEGIES, International Academic Journal of Accounting and Financial Management, Vol. 3, No. 6, 2016/04/12
  • Mohammadian Mahmoud, Mozafari Hamid, Madadi Rashid, Rad Sara, FACTORS AFFECTING STUDENTS' ATTITUDE TOWARDS TECHNOLOGY, International Journal Of Mnagement & Humanity Sciences, 2014/06/12
  • abdian saba, Ebrahimi Mehdi, Mohammadian Mahmoud, THE MODEL OF EFFECTIVE FACTORS ON BRAND EXTENSION ATTITUDE IN THE HOTEL INDUSTRY, Asian Journal of Research in Marketing, 25, Vol. 2, No. 6, 2013/12/25
  • Mohammadian Mahmoud, Asgari Dehabadi Hamidreza, COMPARING THE PERSONALITY OF THREE WELL-KNOWN SPORTING BRANDS IN IRAN, Journal of management science letters, 2012/03/24
  • Mohammadian Mahmoud, Moshabaki Asghar, Zarei Ghasem, ADVERTISING STRATEGY: A THEORETICAL MODEL FOR SELECTING ADVERTISING STRATEGY, SAJMR Spectrum: A Journal of Multidisciplinary Research, Vol. 3 Issue 9, September, 2014/09/11
  • Mohammadian Mahmoud, GIYAHI Yasam, DEVELOPING STARTEGIES TO PROMOTE THE IRANIAN INTERNATIONAL FILM MARKET, Journal of management science letters, 2, 3, 2012/08/03
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghafourian Amir, Relationship between the Integratedness Criteria of Marketing Communication Tools and Consumer Based Brand Equity (CBBE) in Iran's Food Industry, Journal of Applied Sciences, 15, 8, 2015/08/01
Published in Internal Journal
  • Mohammadian Mahmoud, shafi ha rahil, بررسی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویزه نام و نشان, marketing management, 1, 1, 2008/03/20
  • Mohammadian Mahmoud, FARAHMAND sina, dastjerdi MOHAMMAD, ارزیابی شخصیت نام و نشان توشیبا, Journal of Business Administration, 1, 1, 2010/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, انواع روشهای ارزیابی اثربخشی تبلیغات, Engineering development market, 1, سال چهارم، شماره 15, 1964/10/07
  • Mohammadian Mahmoud, Ansari Ghasem, Ghods Sina, عوامل موثر بر حفظ شرکت های اپراتور, marketing management, 1, 1, 2010/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, اثربخشی تبلیغات وتبلیغات اثربخش, Engineering promotions, 1, 1, 2007/01/21
  • Mohammadian Mahmoud, کلیشه های ذهنی نادرست در تبلیغات, Engineering promotions, 1, 1, 2007/01/21
  • Mohammadian Mahmoud, mohammadian modjaba, مدل کاربردی تبلیغات از طریق sms, Engineering development market, 1, 1, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, mohammadian modjaba, طراحی شعار تبلیغاتی در جنگ های سرد بازاریابی, Engineering promotions, 1, 2, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, shamsi jafar, ریخت شناسی تبلیغات سیاسی در کشورهای غربی, Engineering development market, 1, 3, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, mohammadian modjaba, دگردیسی بازاریابی پی محور با تاکید بر صنعت گردشگری, Engineering development market, 1, 2, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, pour ghafari aghaye, عوارض تکرار در تبلیغات رسانه ها, marketing management, 1, 5, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, pour ghafari aghaye, کالبد شکافی عوامل درگیر در عرصه تبلیغات ایران, Engineering promotions, 1, 2و3, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, بازاریاب خاموش, forsat, 1, 4, 2006/03/21
  • Salehi Sedghiani Jamshid, Mohammadian Mahmoud, نگاهی کوتاه بر مدل های تصمیم گیری در مدیریت, Accountant, 1, 135, 2000/02/20
  • Mohammadian Mahmoud, Mazloomi Nader, Zargham boroujeni Hamid, Kaviani Hossein, طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی, Journal of Executive Management, 7, سال هفتم، شماره 13, 2016/03/09
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Ghagourian Shagerdi Amir, بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران, New Marketing Research Journal, شماره 20, 2016/06/04
  • Mohammadian Mahmoud, Khodadad hosseini Seyyed hamid, Kordnaeij Asadollah, Shafiei Meisam, طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران, Commercial Management Studies, سال ششم، شماره 11, 2015/01/10
  • Mohammadian Mahmoud, Khodadad hosseini Seyyed hamid, Kordnaeij Asadollah, Shafiei Meisam, مفهوم پردازی مدل تحقق بازاریابی پایدار در صنعت خودرو ایران, Management Research in Iran, سال هجدهم، شماره 1 پیاپی 83, 2014/05/09
  • Mohammadian Mahmoud, Khodadad hosseini Seyyed hamid, Kordnaeij Asadollah, Shafiei Meisam, طراحی مدل تحقق بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران, Business strategy, دوره جدید، سال بیست و یکم، شماره 3, 2014/07/13
  • Mohammadian Mahmoud, Rohani Amir Reza, Hashemzehi Ali, Karimian Mojtaba, عوامل موثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران, Journal of Information Technology Management., سال سوم، شماره 12, 2015/07/13
  • Mohammadian Mahmoud, bakhshandeh ghasem, بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان, Journal of improvement and change management, 75, 2014/11/10
  • Mohammadian Mahmoud, Ahmadi Mahsa, Consumer Behavior of Iranian People in Music Industry, Honar-Ha-Ye-Ziba: Honar-Ha-Ye Mosighi Va Namayeshi, 53, 2016/07/05
  • Mohammadian Mahmoud, Allahverdi Mostafa, Salimi Amir, بررسی تاثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونه ایران در سال 1390(, Journal of Business Administration, 5/4, سال پنجم، شماره 18, 2013/12/29
  • Mohammadian Mahmoud, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Jalal zadeh Arash, Prioritizing factors influencing on brand value of internet companies, Journal of Information Technology Management., 4, شماره 12, 2012/06/23
  • Mohammadian Mahmoud, Khatai Amir, رابطه میان عوامل روانی ، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز ( حامی محیط زیست ), Journal of Business Administration, دوره 3 ، شماره 7 ، بهار 1390, 2011/09/11
  • Mohammadian Mahmoud, Rabiei Ali, Jamili Bita, ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی اثرگذارترین عوامل بر افزایش آن در شهر تهران, New Marketing Research Journal, سال اول – شماره دوم, 2011/10/12
  • Mohammadian Mahmoud, Nedai Amir Hassan, GIYAHI Yasam, راهکارهای بهبود حضور در بازار بین المللی فیلم ایران, Honar-Ha-Ye-Ziba: Honar-Ha-Ye Mosighi Va Namayeshi, شماره 43, 2011/07/11
  • Mohammadian Mahmoud, Dadashi Mohammad Ali, MARKETING STRATEGIES FOR ORGANIC PRODUCTS IN IRAN, International Journal Of Agricultural Management & Development, 6, Volume 6, Issue 2, 2016/02/02
  • Mohammadian Mahmoud, Ahmadi Mahsa, INFLUENCIAL FACTORS ON CONSUMER MUSIC BUYING BEHAVIOR FROM MUSIC STORES, internatinal business and management, Vol. 10, No. 2, 2015/07/09
  • Mohammadian Mahmoud, Sezavar Elham, THE IMPACT OF MARKETING MIX ON ATTRACTING AUDIENCES TO THE CINEMA, internatinal business and management, Vol. 5, No. 1, 2012/07/21
  • Mohammadian Mahmoud, Rahimipour Negar, INFLUENTIAL FACTORS IN CUSTOMER'S BRAND IMAGE OF THE SPONSOR, internatinal business and management, 2012/07/19
  • Mohammadian Mahmoud, Divandari Ali, Abedi Ehsan, تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های تجاری خصوصی ایران, Journal of Business Administration, 6, 1, 2014/05/28
  • Mohammadian Mahmoud, Parhizkar Mohammad mehdi, Dargi Gholamreza, شناسایی و اولویت بندی پارامترهای مؤثر در اثر بخشی تبلیغات اینترنتی, global media journal, 2007/05/30
  • Mohammadian Mahmoud, Nasehi Far Vahid, Ghasemi Hasan, چگونگی توانمندسازی شرکتهای ارایه کننده خدمات بازاریابی, Commercial Surveys, 25, 2007/10/10
  • Mohammadian Mahmoud, Amin Fereshteh, مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری, Journal of improvement and change management, 2007/08/20
  • Mohammadian Mahmoud, Manian Amir, Ronaghi Mohammad hossein, Sohrabi Babak, Amiri Mojtaba, چارچوب پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رویکرد تفسیری در صنعت نوشیدنی, Journal of Executive Management, سال هفتم, 14, 2016/02/23
  • Nazarpour Kashani Hamed, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Mohammadian Mahmoud, Family and consumption patterns; qualitative analysis based on patterns of buying behavior theories lifestyle, Culture - Education for Women and Family, 10, 34, 2016/04/03
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Mohammadian Mahmoud, Taghva Mohammad Reza, Esmaili mohammadreza, Determination of Indicators of Reproduction of the Cultural-Iranian-Islamic Art in the Islamic Republic, Motale'at ghodrat narm, 7, 16, 2017/06/22
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Esmaili mohammadreza, Mohammadian Mahmoud, Taghva Mohammad Reza, The Classification of Effective Factors on the Demand of Cultural Products in the Internal Marke, Management Research in Iran, 21, 2, 2017/06/22
Presented in External Exhibition
  • Mohammadian Mahmoud, Batala Bardia, 15th International Marketing Trends Conference, Published Article, complete article, THE IMPACT OF SALES PROMOTIONSND ON BRAND EQUITY: THE CASE OF IRANIAN MOBILE OPERATOR, 2016/01/21, 2016/01/23
  • Mohammadian Mahmoud, Dashtakipour Zahra, International Marketing Management Conference, Published Article, complete article, A COMPARATIVE ANALYSIS BETWEEN CURRENT AND DESIRABLE SITUATION OF INTERNT BANKING USING 3R MODEL: CASE STUDY MELLAT BANK IN IRAN
  • Mohammadian Mahmoud, Ahadi Pari, torkestani Mohammad saleh, International Marketing Management Conference, Published Article, complete article, SEARCH ENGINE MARKETING (SEM) : A VITAL TOOL IN INTERNET MARKETING, 1386/01/01
  • Mohammadian Mahmoud, سومین کنفرانس بازاریابی, complete article, اولویت بندی درجه تاثیر هریک از عناصر آمیخته, 2008/03/20, 2008/03/20
  • Mohammadian Mahmoud, shafi ha rahil, سومین کنفرانس برند, complete article, بررسی عوامل تاثیرگذار بر مدل آکر, 2008/10/22, 2008/10/22
  • Mohammadian Mahmoud, بازاریابی, brief article, شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف, 2009/01/20, 2009/01/20
  • Mohammadian Mahmoud, بازاریابی, brief article, ارائه مدلی جهت بررسی رابطه بین منافع, 2009/01/20, 2009/01/20
  • Mohammadian Mahmoud, jalal zade arash, jalal zade arman, چهارمین کنفرانس برند, complete article, عوامل کلیدی موثر بر ارزش برند دات کام4, 2009/10/23, 2009/10/23
  • Ebrahimi Mehdi, Mohammadian Mahmoud, abdian saba, مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی جزیره کیش, announcer, 2015/05/28, 2015/05/28
  • Mohammadian Mahmoud, dargi parviz, کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی-سالن همایش های رازی, announcer, طرح کلی تنظیم کمپین تبلیغاتی, 2008/01/22
  • Mohammadian Mahmoud, ramezani ali, کنفرانس بین المللی, complete article, توسعه مدل اندازه گیری قابلیت انعطاف در سیستم های خدماتی, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, کنفرانس بین المللی, complete article, مطالعه همبستگی نوآوری و پاسخگویی شرکت در بازار, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, shafi ha rahil, کنفرانس بین المللی مدیریت, complete article, بررسی تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر وفاداری مشتریان ..., 2005/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, کنفرانس بین المللی, complete article, کالبد شکافی سیستم ترکیبی و SME, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, Afjei Seyyed Ali Akbar, yazdan parast atefeh, سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازرگانی, Published Article, complete article, شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی در خصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی, 2009/01/20
  • Mohammadian Mahmoud, Afjei Seyyed Ali Akbar, Yazdanparast Atefeh, Published Article, شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی درخصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی, 2008/05/28
  • Mohammadian Mahmoud, کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی-سالن همایش های رازی, ظرایف نام و نشان تجاری در ایران, 2008/01/22
  • Mohammadian Mahmoud, dargi parviz, کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی-سالن همایش های رازی, announcer, طراحی هویت بصری ...شرکت, 2008/01/22
Presented in Internal Exhibition
  • Mohammadian Mahmoud, هفته پزوهش, خطاهای رایج در تبلیغات ایران, 2007/12/14
compilation
  • Mohammadian Mahmoud, NEWSJACKING, compilation, Mehraban, 2016/07/26
  • Mohammadian Mahmoud, ADVERTISING MANAGEMENT, compilation, Horufie Publication, 2001/01/30
  • Mohammadian Mahmoud, Shamsi Jafar, POLITICAL MARKETING & ADVERTISING, compilation, Mehraban Publication, 2009/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, Purhosainy Amir Hossein, OUTDOOR ADVERTISING, compilation, Mehraban Publication, 2012/06/30
  • Mohammadian Mahmoud, GREAT IRANIAN MARKETING SCHOLARS, compilation, Idea Publication, 2015/02/14
  • Mohammadian Mahmoud, Ronaghi Hossein, BRANDING STRATEGIES & TECHNIQUES, compilation, Mehraban Publication, 2010/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, Mennati Hossein, SALES PROMOTION, compilation, Termeh Publication, 2007/03/21
  • Mohammadian Mahmoud, Khooyeh Ali, ADVERTISING STYLES, compilation, Rasa Publication, 2008/02/20
  • Mohammadian Mahmoud, Hossieni Javad, Hkorasani mohammad ali, Marketing, compilation, Roshan, 2013/07/28
  • Mohammadian Mahmoud, marketing, compilation, Termeh, 2012/04/21
  • Mohammadian Mahmoud, learning, compilation, Ketabe Mehraban, 2014/10/23
  • Mohammadian Mahmoud, Yaghchi Hossien, marketing, compilation, Aharif, 2015/05/23
  • Mohammadian Mahmoud, Asgar abadi Hamid Reza, bazaryabi, compilation, Mehraban, 2014/01/25
  • Mohammadian Mahmoud, Hosseini Javad, MANAGEMENT THEORIES, compilation, Jahesh Publication, 2013/07/01
  • Mohammadian Mahmoud, Aghajan Abbass, ADVERTISING PATHOLOGY IN IRAN, compilation, Horufie Publication, 2003/02/20
  • Mohammadian Mahmoud, COMPREHENSIVE ADVERTISING, compilation, Public Relations Associations, 2005/02/19
translation
  • Mohammadian Mahmoud, Azad Gholamreza, NAFTA AS A MODEL OF DEVELOPMENT, translation, Harfe Avval, 1995/02/19
  • Mohammadian Mahmoud, Azad Gholamreza, DEBT, ADJUSTMENT & POVERTY IN DEVELOPING COUNTRIES, translation, The Institute For Trade Studies & Research, 1997/03/20
other
  • Mohammadian Mahmoud, SERVICES MARKETING, book review and checking, Allameh Tabatabaei University Press, 2009/03/21
Practical Projects outside The School
  • محاسبه توان اشتغالزایی بالقوه
Fundamental Designs
  • بازنگری و تدوین الگوی مطلوب عناوین دروس و سرفصل های دوره کارشناسی ارشد بازرگانی, 2013/02/27
Master
  • امکان عرضه ی گوشت بوقلمون صنعتی در بازار ایران از دیدگاه ...بازاریابی, Allame Tabataba'i University, 2004/03/20
  • تجزیه و تحلیل عناصر امیخته بازاریابی و محصولات مبتنی بر تکنولوژی پیشرفته و متعارف, Allame Tabataba'i University, 2005/03/21
  • مهمترین عوامل موثر بربسته بندی محصولات ضروری(شیر پاستوریزه) بر فرآیند انتخاب مشتری, Allame Tabataba'i University, 2005/03/21
  • اثرات آمیخته بازاریابی و بازار پذیری ماهی پرورشی در شهر ایلام, Allame Tabataba'i University, 2005/03/21
  • عوامل بازدارنده استفاده از طرح های بازاریابی شبکه ای در ایران, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات محیطی(فضای آزاد) با استفاده از مدل.., Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • رابطه سرمایه اجتماعی سازمانی و....و بازاریابی, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • عوامل فرهنگی موثر بر مذاکرات بازرگانی اثربخش از دیدگاه مدیران شرکتهای ایرانی, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • عوامل موثر بر وفاداری به مارک مطالعه مصرف کنندگان محصولات 3 شرکت لبنی, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • بررسی اثرات به کارگیری اینترنت ...بازاریابی بین الملل شرکتهای کوچک ومتوسط ایرانی, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • درجه تاثیر نام تجاری بر تصمیم گیری مصرف کننده در صنعت لوازم خانگی برقی, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • اولویت بندی ترجیحات مشتری نسبت به محصولات لبنی پگاه, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • عوامل فرهنگی موثر بر مذاکرات, Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی در خصوص خرید اینترنتی و شبه اینترنتی, Allame Tabataba'i University, 2007/04/15
  • شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر مارک مصرف کنندگان محصولات لبنی سه شرکت پاک و پگاه و روزانه, Allame Tabataba'i University, 2007/09/22
  • شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی در خصوص خرید به صورت اینترنتی, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/03
  • رابطه بازاریابی ارتباطی و وفاداری مشتری, سمیه آهنگری, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • رابطه میان عوامل درونی اجتماعی-رفتار مصرف کننده, امیر ختایی, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات محیطی(فضای آزاد), حسینی, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی اثر تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده, نیاکان, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی جایگاه شخصیتی نام و نشان توشیبا, یوسفی دستجردی, Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • ارزیابی جایگاه شخصیتی نام و نشان توشیبا در مقایسه با چهار نام و نشان هم رسته جهانی در بازار ایران با بهره گیری از مدل5 بعدی اکر, محمد حسن یوسفی دستجردی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/09/21
  • عوامل موثر بر حفظ مشتریان شرکت اپراتور تلفن همراه, علی سینا قدس, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر تصمیم گیری در خرید محصولات کپی روغن موتور, سعید محمدیان, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر بهبود بازاریابی, اسدی, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر موقعیت تجارت الکترونیک از دیدگاه مشتریان, محسن حقیقتی, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه وب سایت با موفقیت بازاریابی الکترونیکی, جعفر شمس, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده ها, برقعی, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • اثر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش نام شان تجاری فروشگاه شهروند از دید مشتریان, بهشتی, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری, شهرابی, Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • اولویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند, ترانه ا.., Allame Tabataba'i University, 2009/03/21
  • تاثیر قدرت تولیدکننده و خرده فروش بر میزان بودجه ترفیعات تجاری, محمد شریعتی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • رابطه بین قابلیت های شرکت بیمه در بکارگیری مدیریت ...با اثربخشی این شرکت ها, احمد غلامی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • شناسایی سبک های زندگی مصرف کنندگان سنتی با استفاده از ATO, محمد کوچک زاده, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • رابطه بین قابلیت های شرکت بیمه در بکارگیری مدیریت دانش با اثربخشی این شرکت ها, آقای غلامی, Allame Tabataba'i University, 2011/02/16
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید خودروهای سواری گروه پارس خودرو, پریماه رضامند نهر خلجی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/19
  • رابطه اعتماد و رضایت الکترونیکی بر تمایل به خرید..., Allame Tabataba'i University, 2012/01/30
  • بررسی تاثیر استراتژی آمیخته بازاریابی صادارتی بر عملکرد صادرات, احسان جلالی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/02/19
  • رتبه بندی عوامل موثر بر اجرای موفق توسعه نام تجاری در ایران با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/06/16
  • اولویت بندی ریسک های بین المللی اثرگذار بر شیوه ورود به بازارهای خارجی, فرشته غلامی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/06/26
  • تاثیر ویژگی های شخصیتی مشتریان....آنها با در نظر گرفتن متغیر میانجی شخصیت برند و ترجیح مشتریان نسبت به برند, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/15
  • اولویت بندی عوامل محیطی مرتبط با بازاریابی خلاق در شرکتهای ارائه دهنده سرویس های خدمات اینترنتی در ایران, ثتا اسدیان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/07/07
  • ریسک های سیاسی تاثیر گذار بر صادرات غیرنفتی ایران, محسن مستاجران, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/17
  • تاثیر ویژگی های مدیریتی محیطی و بنگاهی بر عملکرد صادرات (صنعت مواد غذایی), سمیرا حسینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/17
  • رابطه شواهد فیزیکی عوامل گیرایی کارکنان و مکان با رضایت و وفاداری مشتری در نمایندگی های بیمه سینا, منانه دقیق, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/18
  • عوامل موثر بر نگرش به تعمیم برند, صبا عبدیان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • Comparison the asset of Iranain brands with foreign brands, Rzaieh shakiba rad, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/17
  • عوامل موثر بر رفتار تهیه موسیقی مصرف کننده, مهسا احمدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • عوامل موثر بر رفاه خریدار درمراکز خرید و پیامدهای آن, فرشته ترحمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی تئاتر, زهره طاهری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/28
  • عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین محصولات از فروشگاه های اینترنتی نوپا, افشین پناهی شریف بیگلو, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/16
  • تاثیر مشارکت و ترفیع فروش بر وفاداری الکترونیک مشتری به برند, ساناز عبدالوند, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/06/26
  • Identifying and prioritizing the components of the sustainable human resource management in the banking industry in Iran, ali mohammadinasab, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/09/21
  • محرک های اعتمادسازی نسبت به برند
  • رابطه شواهد فیزیکی و عوامل گیرایی کارکنان
PhD
  • تاثیر استراتژی بازاریابی و فروش . . ., سید امیر حسین پور حسینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/04
  • ارایه مدلی برای بخش بندی مصرف کنندگان . . ., مریم درویشی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
Executive Posts
  • عضو کمیته تخصصی مشورتی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
  • عضو شورای راه اندازی دوره بین رشته ای اقتصاد بازاریابی, 2008/01/12, Iran, Tehran
  • عضو کمیته بازنگرى رشته هاى علوم انسانى،, 2015/07/12, Iran, Tehran
  • عضو شورای انتشارات دانشکده, 2008/06/30, iran, tehran
Membership in Societies
  • Iranian Marketing Association, Funding Member, International, 2008/06/21
Collaboration in Magazines
  • مهندسی تبلیغات, scientific and research-based
  • تبلیغات, scientific and research-based
  • مطالعات مدیریت بهبود و تحول, scientific and research-based
Cooperation in The Provision And Workshops
  • اصول و فنون تبلیغات, مدرس, Iran, Tehran, 2006/04/22
  • مشتری مداری و بازاریابی پیشرفته, مدرس, Iran, 2006/12/26
  • مشتری مداری و بازاریابی پیشرفته, مدرس, Iran, 2006/12/29
  • مشتری مداری در فروشگاه های زنجیره ای, مدرس, Iran, 2007/01/21
  • کارگاه آموزشی مشتری مداری, مدرس, Iran, 2007/06/27, 2007/06/28
  • کارگاه مدیریت برند, مدرس, Iran, Tehran, 2007/10/16, 2007/10/17