professor_pic
Mohammad Saleh Torkestani
Mohammad is the Vice-Dean for Administrative, Financial and Student Affairs of Faculty of Management and Accounting.
Published in External Journal
  • Torkestani Mohammad Saleh, Ahadi Pari, Readiness assessment of islamic micro finance institution to implement micro insurance concept ( case of iran), International journal of islamic & middle Eastern finance and management, 1, 3, 2008/01/01
  • Moradi Parastoo, Safari Ali, Torkestani Mohammad Saleh, Investigating the impact of organizational culture on the performance of insurance companies in iran, World Journal of Management and Behavioral Studies, 1, 3, 2013/07/01
  • Torkestani Mohammad Saleh, jamshidi elham, Evaluation of pricing strategies for life insurance with focus on bank interest rate changes, Insurance Markets and Companies: Analyses and Actuarial Computations, 5, 1, 2014/03/21
  • Torkestani Mohammad Saleh, Mazloomi Nader, haghighat fatemeh, The relationship between information systems success, organizational learning and performance of insurance companies, International Journal of Business and social Science, 5, 10, 2014/09/22
  • Torkestani Mohammad Saleh, Dehghanan Hamed, jamshidi elham, The impact of locus-of-control and emotional intelligence on policyholder loyalty following service failures, Insurance Markets and Companies: Analyses and Actuarial Computations, 6, 1, 2015/01/01
Published in Internal Journal
  • Sanayei Ali, Torkestani Mohammad Saleh, Ahadi Pari, Readiness assessment of iran's insurance industry for e-commerce and e-insurance success, International Journal of Information Science and Management (IJISM), 7, 1, 2009/01/01
  • Torkestani Mohammad Saleh, Sanayei Ali, eesayi mohammad taghi, طراحی الگوی تبیین عوامل موثر بر موفقیت بیمه الکترونیک در صنعت بیمه ایران با نگاه یکپارچه به پذیرش فناوری توسط بیمه گذاران و آمادگی الکترونیک بیمه گران, New Marketing Research Journal, 4, 2, 2014/06/22
  • Torkestani Mohammad Saleh, Dehghanan Hamed, jamshidi elham, The impact of psychological traits on car-insurance customer's switching behaviors folowing service failures, 2, 4, 2014/06/22
  • Taghva Mohammad Reza, Torkestani Mohammad Saleh, hajarian masood, ارزیابی آمادگی سازمان های بیمه ایرانی برای پیاده سازی انبار داده، بررسی شرکت بیمه پارسیان, Insurance Research, 23, 1 و 2, 2008/03/20
  • Zare Ravasan Ahad, Torkestani Mohammad Saleh, roohani saeed, askari sara, تحلیل ارتباط رفتار شهروندی-سازمانی کارکنان با موفقیت پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان, Ethics in Science & Technology, 8, 4, 2013/12/22
  • Torkestani Mohammad Saleh, Dehdashti Shahrokh Zohreh, bakhshandeh ghasem, الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی ., business management, -, -, 2015/03/09
  • Torkestani Mohammad Saleh, bakhshandeh ghasem, الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی, business management, -, -, 2015/06/22
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Khodangi Saeed, Torkestani Mohammad Saleh, روش فرا ابتکاری در یکپارچه سازی مدل بخش بندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکه های خودسازمان ده و روش میانگین کا, Journal of Information Technology Management., 8, 2, 2016/06/21
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Khodangi Saeed, Torkestani Mohammad Saleh, روش فرا ابتکاری در یکپارچه سازی مدل بخش بندی بازار مشتریان تلفن همراه تلفن با استفاده از شبکه های خودسازمان ده و روش میانگین کا, Journal of Information Technology Management., 8, 2, 2016/08/22
  • ghazi zade mostafa, Torkestani Mohammad Saleh, mohammadi fatemeh, Brand affiliation network mapping policyholders are using concept maps (Case Study: Insurance Company of the Nation), IRANIAN JOURNAL OF TRADE STUDIES (IJTS), 78, 78, 2016/04/16
  • Torkestani Mohammad Saleh, Mansouri Taha, taghi zade yasamin, A comparative study of clustering algorithms in order to measure customer value in customer relationship management system in the insurance industry, New Marketing Research Journal, 6, 1, 2016/05/23
  • Torkestani Mohammad Saleh, jamshidi elham, The perception of the integrity of the organization and employees' emotional well-being in emotional commitment to the organization, Transformation Managemet Journal, 7, 13, 2015/07/19
  • Torkestani Mohammad Saleh, deh panah arman, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, shafiee shahram, Providing a Framework for Reforming Premium Rates of Vehicle Collision Coverage with Using Neural Networks Model (A Case Study of Asia Insurance Company), Journal of Information Technology Management., 8, 4, 2016/12/21
Presented in External Exhibition
  • Torkestani Mohammad Saleh, 7th international conference of electronic commerce with focus on electronic banking and insurance, announcer, complete article, The role of insurance intermediaries in electronic insurance age, 2013/04/17, 2013/04/17
  • Torkestani Mohammad Saleh, barzamini saideh, mohammad lou akbar, Industrial Engineering and Management, announcer, 2016/05/26, 2016/05/26
  • Torkestani Mohammad Saleh, eesayi Dr., 6th international conference of electronic commerce with focus on electronic banking and insurance, Published Article, complete article, A model for E-insurance success in iran, 2012/05/09
  • Torkestani Mohammad Saleh, Davis Robert, Sharafzadeh M.H., the auckland seminar and workshop on service-dominant logic (SDL), Published Article, brief article, Dr. Eve! : using life-like agents in health care service exploring the effect on service culture, 2011/03/11
  • Torkestani Mohammad Saleh, Davis Robert, Sharafzadeh M.H., 20th annual frontiers in service conference, Published Article, brief article, Dr. Eve! : using life-like agents in health care service, 2011/06/30
  • Torkestani Mohammad Saleh, 5th international conference of electronic commerce with focus on export, Published Article, brief article, The role of E-insurance in creating competitive advantage in insurance companies ( case of iran), 2010/10/01
  • Torkestani Mohammad Saleh, Ahadi Pari, International journal of arts & sciences (IJAS) conference for academic discipline, Published Article, complete article, Use consumer's personality and demographic attributes to support manager's decisions in E-commerce world, 2011/05/30
  • Torkestani Mohammad Saleh, jamshidi elham, 8th international conference of electronic commerce with focus on..., Published Article, complete article, Investigating the effects of strategic managements in updating informations systems of insurance, 2014/04/24
  • Torkestani Mohammad Saleh, Davis Robert, Sharafzadeh M.H., 3rd international conference on machine learning and computing (ICMLC 2011), IEEE, Published Article, complete article, Loking into the future of health-care services: can life-like agents change the future of health-care services?, 2011/02/26
  • Olfat Laya, Torkestani Mohammad Saleh, کنفرانس بین المللی مدیریت انرژی, Published Article, complete article, بکارگیری روش تحلیل سلسله‌مراتبی برای پشتیبانی تصمیم‌گیری متخصصین در اولویت‌بندی منابع انرژی تجدید‌پذیر, 2006/05/22, 2006/05/22
  • Torkestani Mohammad Saleh, kaffashe panje shahi mohammad, abdollahi hadi, بیستمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه, Published Article, complete article, جای خالی ارزش برند بیمه گران در محاسبه توانگری شرکت های بیمه, 2013/12/04, 2013/12/04
  • Torkestani Mohammad Saleh, akrami hamid, بیستمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه, Published Article, complete article, نظارت هوشمند بر سرمایه گذاری شرکت های بیمه، ضرورت، الزامات و نتایج, 2013/12/04, 2013/12/04
  • Torkestani Mohammad Saleh, ghorbani maryam, forutan maryam, بیستمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه, Published Article, complete article, استفاده از تکنیک های داده کاوی جهت محاسبه و پیش بینی توانگری مالی شرکت های بیمه, 2013/12/04, 2013/12/04
  • Torkestani Mohammad Saleh, ghanbarvand hamid, dehghani zadeh ali, بیستمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه, Published Article, complete article, نگاهی آسیب شناسانه به نظارت بر توانگری مالی شرکت های بیمه در ایران با رویکرد تطبیقی, 2013/12/04, 2013/12/04
  • Torkestani Mohammad Saleh, Haghighat Fatemeh, Fallah Mohammad Reza, بیستمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه, Published Article, complete article, پیشنهاد یک الگوی نظارتی مناسب برای بیمه شخص ثالث در ایران به استناد تجربه اتحادیه اروپا, 2013/12/04, 2013/12/04
  • rumiani samira, Torkestani Mohammad Saleh, International Conference on Management and Humanities, Published Article, complete article, The impact of new marketing tools to sell life insurance and investments Insurance Corp, 2015/11/30, 2015/11/30
Presented in Internal Exhibition
  • Torkestani Mohammad Saleh, gat babayi jaber, gholami masood, سومین همایش ریاضیات و علوم انسانی, Published Article, brief article, بررسی ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت (مورد مطالعه شهرستان بابلسر), 2014/04/23, 2014/04/23
  • Torkestani Mohammad Saleh, Dehghanan Hamed, jamshidi elham, دومین همایش داخلی حسابداری مدیریت اقتصاد, Published Article, complete article, نقش کانون کنترل مشتری در تمایل به وفاداری به هنگام بروز قصور در خدمات در بیمه های اتومبیل, 2015/01/21, 2015/01/21
  • dolat abadi mona, Torkestani Mohammad Saleh, Mazloomi Nader, The National Conference of futures Humanities and Development, Published Article, complete article, The impact of cultural factors on the growth and development of insurance works of art in Iran, 2015/09/26, 2015/09/26
  • dolat abadi mona, Torkestani Mohammad Saleh, Mazloomi Nader, 31/5000 National Conference on Risk Management, Published Article, complete article, The effect of risk factors in the development of Insurance of works of art, 2015/11/11, 2015/11/11
  • deh panah arman, Torkestani Mohammad Saleh, اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی, Published Article, complete article, تعیین خسارت بالقوه بیمه گذاران در رشته بدنه اتومبیل با استفاده از مدل شبکه عصبی (مورد مطالعه شرکت بیمه آسیا), 2014/06/21
  • Torkestani Mohammad Saleh, Ahadi Pari, همایش بیمه در صنایع نفت گاز و پتروشیمی, Published Article, brief article, ریسک های رسوبی و مدیریت آنها در صنایع نفت گاز و پتروشیمی, 2008/07/08
  • Torkestani Mohammad Saleh, هفته پژوهش سال 1391, announcer, نقش واسطه های بیمه در عصر تجارت الکترونیکی, 2012/11/29
  • Torkestani Mohammad Saleh, همایش ملی راهکارهای توسعه صنعت خودرو, Published Article, brief article, چشم اندازهای بیمه مسئولیت در صنعت خودروسازی کشور, 2010/05/02
  • Torkestani Mohammad Saleh, mardani nasim, ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش, Published Article, complete article, بررسی تئوری پافشاری بر تعهد از منظر مدیریت دانش, 2014/02/25
compilation
  • Sanayei Ali, Torkestani Mohammad Saleh, E business in developing countries, compilation, Koros Press, 2011/01/01
  • Torkestani Mohammad Saleh, Ameli mohammad, principles of insurance, compilation, sades, 2015/01/26
Fundamental Designs
  • طرح بازنگری رشته ها و دروس علوم انسانی, 2011/03/21, 2012/03/20
Master
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد یک فضای مجازی مشاغل مکمل در یک زنجیره تولید, صدیقه صفدری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/07
  • رابطه مدیریت ریسک بر اساس استاندارد ایزو 31000 و میزان خسارت پرداختی, رضا شکری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/12/30
  • تعیین خسارت بالقوه بیمه گذاران در رشته بدنه اتومبیل با استفاده از مدل شبکه عصبی, آرمان ده پناه, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/18
  • عوامل موثر بر اجرای استراتژی صنعت بیمه در راستای طرح تحول صنعت بیمه, مصطفی کلاگر, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • تاثیر ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی در تسهیم دانش سازمان های مبتنی بر تکنولوژی سطح بالا, امیر یوسفی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • مشاوره تاثیر ازرش ویژه برند بر رفتار مشتریان, ا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی, قاسم بخشنده, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/05/18
  • رابطه مهارتهای خدمت به مشتری با رضایت و وفاداری مشتریان, farhad mohammad zadeh, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/16
  • رابطه تبلیغ دهان به دهان منفی در شبکه های اجتماعی و رفتار خرید مصرف کنندگان, مهروز نژادصفوی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/19
  • رابطه بین دانش فروشندگان بیمه عمر از خدمات، هوشمندی رقابتی و عملکرد آنها, مائده پاشاخانلو, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • رابطه موفقیت سیستم اطلاعاتی، یادگیری سازمانی و عملکرد مالی در شرکت های بیمه, فاطمه حقیقت, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • رابطه مدیریت ریسک بالینی در بیمارستان ها بر اساس استاندارد(QIS NHS ) و میزان خسارت پرداختی, فاطمه رضوی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • رابطه ادراک مشتریان از تعهد، اعتبار و خیرخواهی کارکنان خدماتی و وفاداری مشتری با رفتار شهروندی سازمانی مشتریان, زهرا قربانی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • تاثیر عوامل موثر در نگرش به توسعه همگون برند بر نگرش به برند مادر, علی منصوری کرمانشاهی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • تاثیر عوامل شخصیتی بر میزان استفاده از خدمات الکترونیکی شرکت های بیمه, پیام کریمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • تاثیر عوامل شخصیتی بر میزان استفاده از خدمات الکترونیکی شرکتهای بیمه, پیام کریمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • نقش ویژگی های روان شناختی در حفظ مشتریان بیمه های اتومبیل به هنگام قصور در خدمات, الهام جمشیدی بروجردی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • تاثیر اصالت و اعتماد برند بر رشد شرکت های بیمه خصوصی در تهران, مریم جعفریان دیوکلایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • الگوی پذیرش گمرک الکترونیک در شرکتهای ترخیص کار, مهدی محمد خانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/10/29
  • عوامل موثر بر تصمیم بیمه گذاران به بازخرید بیمه های عمر, کوثر یزدان پناه پنبه چوله, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/08
  • ارزیابی کارایی شعب شرکت بیمه آسیا با استفاده از ترکیب مدل تحلیل پوششی داده ها و برنامه ریزی آرمانی, حمید اکرمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/20
  • عوامل موثر بر قصد استفاده از سیستم های مدیریت منابع انسانی الکترونیک, الناز منصوری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/01/31
  • اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب نوع کانال توزیع توسط مشتری, الناز شکری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/08
  • عوامل موثر بر ادراک مدیران مالکان بنگاههای کوچک و متوسط از ریسک سرمایه گذاری در کسب و کار الکترونیکی, محمداکبری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/09
  • عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه محصولات صنایع دستی, مارال احمدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/02/18
  • شناسایی خدمات بیمه ای مورد نیاز بخش تعاون, علی شاهرخ راد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/19
  • تاثیر رضایت شغلی اعتماد و شایستگی کارکنان بخش خدمات بر ادارک مشتریان از کیفیت خدمات مورد مطالعه صنعت لوازم خانگی شهر ساوه, محمد وفایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/19
  • رابطه انگیزه های خرید اینترنتی با رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان شرکت های کارآفرین, فروغ اعتماد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/20
  • بررسیی عوامل موثر بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر تصمیم گیری خرید مشتریان, نوید زحمتکش, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/21
  • عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی های موقعیت محور: مورد مطالعه شرکت اسنپ, محمدحسین رفعت نژاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/22
  • Factors affecting the attractiveness of the employer brand in the Islamic Republic of Iran Shipping Lines, hosein keshavarzi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/02/14
  • The impact of internal marketing and influence tactics in new product development (Case Study: Medical equipment company located in Tehran), zahra poorteimoory, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/09/06
  • نقش وثوق پذیری در رابطه میان مربی گری مدیریتی و رفتارهای فرانقش کارکنان, اسماء کمالی نسب, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/09/21
Executive Posts
  • معاون دانشکده حسابداری و مدیریت, 2014/11/30, iran, tehran
  • عضو کمیته بازنگری رشته های علوم انسانی, iran, tehran
  • معاون اداری و مالی دانشکده حسابداری و مدیریت, 2013/11/30, iran, tehran