professor_pic
Mehdi Ebrahimi
Mehdi Ebrahimi is assistant professor of --- in the Department of Business Management , Faculty of management and according .
International Journals
  • Ebrahimi Mehdi. (2013). The model of effective factores on brand extension attitude in hotel industry. Asian Journal of Research in Marketing, 22, 26
  • Ebrahimi Mehdi. (2015). THE RELATIONSHIP BETWEEN INTELLECTUAL CAPITAL AND MARKETING MIX MANAGENT IN TRAVEL AGENCIES. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 12, 26
  • abdian saba, Ebrahimi Mehdi, Mohammadian Mahmoud. (2013). THE MODEL OF EFFECTIVE FACTORS ON BRAND EXTENSION ATTITUDE IN THE HOTEL INDUSTRY. Asian Journal of Research in Marketing, 25, Vol. 2, No. 6
Iranian Journals
  • Zargham boroujeni Hamid, Ebrahimi Mehdi, MIRFAKHREDINI FFAEZEH SADAT. (2013). ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی (مورد مطالعه هتل های منتخب استان یزد). Tourism Management Studies, 8, 22
  • Ziaee Mahmood, Ebrahimi Mehdi, Haji gholam saryazdi elham. (2013). عوامل موثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه ی گردشگری روستایی. Journal of Tourism Planning and Development, 2, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Karroubi Mehdi, mohammadi zohreh. (2014). ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها( مورد مطالعه هتل های 3 و4 ستاره استان یزد). Tourism Management Studies, 0, 26
  • Ebrahimi Mehdi, Zargham boroujeni Hamid. (2016). ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمان های مؤثر در فرایند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری. Strategic Studies, 26, 28
  • Ebrahimi Mehdi. (2013). The impacts of tourism owner's demograghic characteristics on their perceptions of economical and social- cultural impacts of tourism development (kelardasht as a case study). 23, 12
  • Ebrahimi Mehdi, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Mohammadian Mahmoudjigh Nasim. (2015). The Typology of Hotels' Services For Travel Agencies, Case Study: The Five-Star Hotels in Mashhad. Urban tourism, 2, 2
  • MOHAMMADIAN MAHMOUDJIGH NASIM, Ebrahimi Mehdi, Soltani Amin. (2016). جـایـگـاه یـابـی برند هتـلهای پنـج ستـاره از دیدگاه آژانسهای‌مسافرتی. New Marketing Research Journal, 6, 2
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mehdi, ghasempour faezeh. (2016). بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری. Urban tourism, 1, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, MOHAMMADIAN MAHMOUDJIGH NASIM. (2015). TAXONOMY OF HOTEL SERVICES FOR TOURISM AGENCIES. Urban tourism, 2, 2
  • Ebrahimi Mehdi, Zargham boroujeni Hamid, sokhandan eknaz. (2017). ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری. Motale'at modiriyat rahbordi, 0, 28
  • Ebrahimi Mehdi, Karroubi Mehdi, ghasempoor faezeh, Radmehr ali. (2017). THE EFFECT OF INTERNAL MARKETING ON IMPROVEMENT OF SERVICE PROVIDING. Journal of Tourism Science Culture, 4, 7
  • Ebrahimi Mehdi, Saberian Fatemeh. (2017). The role of paradigmatic approach in conceptualizing interdisciplinary studies on spiritual tourism. International journal of tourism and Spirituality, 2, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Yavari Gohar Fatemeh, behb solmaz. (2017). THE EFFECT OF PERCEIVED VALUE OF PILGRIMAGE DESTINATION ON SATISFACTION OF FOREIGN MUSLIM TOURIST. Tourism Management Studies, 12, 38
  • Ebrahimi Mehdi, sokhandan elnaz. (2017). THE APPRAISAL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT PERFORMANCE FOR ORGANIZATIONS EFFECTIVE ON TOURISM DESTINATIONS CRISIS MANAGEMENT PROCESS. Urban tourism, 4, 1
  • Zargham boroujeni Hamid, Ebrahimi Mehdi, MIRFAKHREDINI FFAEZEH SADAT. (2013). ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل های یزد با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی. Tourism Management Studies, 8, 22
  • Ebrahimi Mehdi, Halvaei Ali Asgar. (2018). گونه‌شناسی تجربی استراتژی‌های ترفیع محصولات موفق دارویی در مرحله رشد. Strategic Management Research, 24, 69
  • Ebrahimi Mehdi, Saberian Fateme. (2017). The Role of Paradigmatic Approach in Conceptualizing Interdisciplinary Studies on Spiritual Tourism. International journal of tourism and Spirituality, 1, 2
  • Ebrahimi Mehdi, Halvaei Ali Asgar. (---). Identification of the promotion strategy components of the Iranian Pharmaceutical products. Journal of Pharmacoeconomics and Pharmaceutical Management, 1, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Karroubi Mehdi, ghasempour faezeh. (2014). بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری: مطالعه موردی هتل های 4 و 5 ستاره شهر شیراز. Urban tourism, 1, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Tayebi Abolhasani Seyyed Amir Hosein. (2017). اهمیت گردشگری سلامت با تأکید بر گردشگری پزشکی. nesha elm, 8, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Tayebi Abolhasani Seyyed Amir Hosein, Rostami Morvarid. (2018). بازاریابی گردشگری پزشکی در بیمارستان های منتخب شهر تهران: کاربست خوشه بندی. Health Information Management, 15, 3
  • Ziaee Mahmood, Ebrahimi Mehdi, Haji gholam saryazdi elham. (2013). Factors affecting local community investigation on rural tourism development plans. Journal of Tourism Planning and Development, 2, 1
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Ebrahimi Mehdi, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Halvaei Ali Asgar. (2018). Identification of the business model components of the Iranian pharmaceutical companies. Journal of Pharmacoeconomics and Pharmaceutical Management, 2, 3
Presented in External Exhibition
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mehdi, Mirzaei Mehrnoosh, 14th International joint WoRLD cultural Tourism Conference 2013, announcer, brief article, The impacts of tourismowners demographic characteristics on their precptions of economical and social - cultural impacts of tourism development, 2013/10/28, 2013/10/30
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Ebrahimi Mehdi, Taheri Mousavi Seyyed SadrEdDin, management, announcer, موانع کلان محیطی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری, 2008/01/22, 2008/01/23
  • Ebrahimi Mehdi, بزرگداشت روز جهانی گردشگری (برند و گردشگری), announcer, 2012/10/11, 2012/10/11
  • Ebrahimi Mehdi, گردشگری و آب, announcer, complete article, کاربرد تئوری آشوب, 2013/10/05, 2014/10/05
  • Ebrahimi Mehdi, Mohammadian Mahmoud, abdian saba, کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی, announcer, رابطه تصویر، تناسب برند و نوجویی مشتری بر نگرش به تعمیم برند, 2015/05/28, 2015/05/28
  • Ebrahimi Mehdi, Mohammadian Mahmoud, abdian saba, مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی جزیره کیش, announcer, 2015/05/28, 2015/05/28
  • Ebrahimi Mehdi, گردشگری معنوی, announcer, 2016/01/05, 2016/01/05
  • Ebrahimi Mehdi, گردشگری معنوی, announcer, nbkll, 2016/01/27, 2016/01/28
  • Ebrahimi Mehdi, Tayebi Abolhasani Seyyed Amir Hosein, سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری, announcer, بررسی و تحلیل روابط تجاری ایران و اتحادیه اروپا با نگاهی به عوامل اثرگذار, 2018/02/10, 2018/02/10
  • Ebrahimi Mehdi, Tayebi Abolhasani Seyyed Amir Hosein, یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک, brief article, ملاحظات استراتژیک طبقه بندی تکنولوژی بر اساس رابطه و نسبت تکنولوژی با سازمان, 2018/03/06, 2018/03/07
  • Ebrahimi Mehdi, Halvaei Ali Asgar, کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک, brief article, مرزشناسی مفهومی مدل کسب و کار, 2018/11/19, 2018/11/19
Presented in Internal Exhibition
  • Ebrahimi Mehdi, سرمایه های فکری در صنعت گردشگری, announcer, 2011/12/13, 2011/12/13
  • Ebrahimi Mehdi, بزرگداشت هفته پژوهش, announcer, 2012/12/11, 2012/12/11
  • Ebrahimi Mehdi, نقش ارتباطات، رسانه و روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها, brief article, توسعه صنعت گردشگری و ارتباطات در اقتصاد مقاومتی, 2013/01/08, 2013/01/08
  • Ebrahimi Mehdi, بزرگداشت روز جهانی گردشگری (آب و گردشگری), brief article, complete article, کاربرد تئوری آشوب در تدوین نقشه راه توسعه صنعت گردشگری, 2013/10/09, 2013/10/09
  • Ebrahimi Mehdi, مراسم هفته پژوهش, announcer, 2014/11/29, 2014/11/29
  • Ebrahimi Mehdi, مراسم هفته پژوهش, announcer, 2014/11/30, 2014/11/30
  • Ebrahimi Mehdi, مراسم بزرگداشت هفته پژوهش, announcer, استراتژی سازمانهای ایرانی, 2014/12/11, 2014/12/11
  • Ebrahimi Mehdi, مراسم هفته پژوهش, announcer, 2014/12/16, 2014/12/16
  • Ebrahimi Mehdi, مسائل استراتژی در سازمان های ایرانی, announcer, 2014/12/16, 2014/12/16
  • Ebrahimi Mehdi, تازه های بازار گردشگری, announcer, 2015/12/16, 2015/12/16
  • Ebrahimi Mehdi, دومین کنفرانس گردشگری و معنویت, brief article, جایگاه رویکرد پارادایمی در مفهوم سازی مطالعات میان رشته ای گردشگری معنوی, 2017/01/24, 2017/01/27
  • Ebrahimi Mehdi, Saberan Fateme, مدیریت، تولید ملی و توسعه اشتغال, poster presentation, واکاوی انتقادی جایگاه سیاست های اقتصاد مقاوتی در ادبیات بازاریابی ایران, 2018/02/17, 2018/02/18
  • Ebrahimi Mehdi, Tayebi Abolhasani Seyyed Amir Hosein, همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار, brief article, برنامه ریزی گردشگری مناسب با تأکید بر جاذبه های گردشگری, 2018/03/06, 2018/03/06
  • Ebrahimi Mehdi, اولین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی, brief article, تحلیل کلان داده ها و مدیریت نقدینگی زنجیره تامین بنگاه های بزرگ و متوسط, 2018/04/23, 2018/05/01
  • Ebrahimi Mehdi, اولین همایش ارزش آفرینی هلدینگ ها در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی, announcer, بازنمایی شکاف هم افزایی هلدینگ ها در چارچوب رویکرد کارگزاری, 2018/11/21, 2018/11/21
compilation
  • Ebrahimi Mehdi, RAHMANSERESHT HOSEIN. (2014). Strategic Alliance. Iran-Tehran, Allameh Tabatabaei University Press
translation
  • Ebrahimi Mehdi, Abbasnezhad Saeid. (2017). Strategy synthesis: Managing strategy paradoxes to create competitive advantage. Iran-tehran, mehraban publication
Practical Projects outside The School
  • MODERN COSTING TECHNIQUES, سایر
  • تدوین نقشه راه توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران, National project, 2013/02/19
  • تحلیل راهبردی فعالیت های گروه راهبران اقتصادی آرمان و شرکت های تابعه, کاربردی, 2015/12/29
  • طراحی مدل کسب و کار و برنامه ریزی راهبردی ساختار کلان سازمانی شرکت فناوری اطلاعات آرمان, کاربردی, 2016/08/08
  • طراحی مدل کسب و کار، برنامه ریزی راهبردی هدایتی - پورتفولیو و طراحی ساختار کلان کسب و کار سازمانی شرکت گروه راهبران اقتصادی آرمان, کاربردی, 2016/10/17
  • طراحی مدل کسب و کار و برنامه‏ ریزی راهبردی شرکت تأمین سرمایه تمدن, کاربردی, 2017/04/04
  • ممیزی استراتژیک شرکت های بیمه پوشش، قند نیشابور، شکر شاهرود، زرین ذرت شاهرود، صنعتی بهپاک، سرمایه گذاری ساختمان بهشهر، سرآمد صنایع بهشهر و سرمایه گذاری گروه, کاربردی, 2017/12/05
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت سرآمد صنایع بهشهر, کاربردی, 2018/01/22
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه صنایع بهشهر, کاربردی, 2018/01/22
  • ممیزی برنامه استراتژیک شرکتهای گلتاش ، پاکسان، آلی شیمی قم ، مروارید هامون، مدیریت صنعت شوینده، صنایع بهداشتی ساینا, کاربردی, 2018/01/22
  • ممیزی برنامه استراتژیک شرکتهای زرین پخش، به پخش ، صادراتی زرین ، به پخش داروی، حمل و نقل به پخش و مارگارین، صنایع بسته بندی ایران، یاران توسعه, کاربردی, 2018/01/30
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت بازرگانی نواندیشان اطلس ایرانیان, کاربردی, 2018/02/04
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت سرمایه گذاری ساختمان بهشهر, کاربردی, 2018/02/08
Master
  • درجه تاثیر نام تجاری بر تصمیم گیری مصرف کننده در صنعت لوازم خانگی برقی, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • بررسی عوامل موثر بر رضایت شهروندان از خدمات سامانه اتوبوس تندرو‭(BRT )‬ تهران, الهام پوریامهر, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/07/28
  • عوامل موثر بر اجرای اثربخشی خط مشی های گردشگری ج.ا.ا, مرتضی بذرافشان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • بررسی تاثیر اعتماد، رضایت و کیفیت الکترونیکی بر وفاداری مشتریان به وب سایت های گردشگری با تاکید بر صنعت هتل دارای, محمد علی شفیعی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/06/17
  • برنامه ریزی راهبردی توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد کیش, فرهاد مرادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/07/28
  • تاثیر ویژگی های محصول بر ارزش ویژه برند در زمینه های گوشی های تلفن همراه بادر نظر گرفتن تجربه مشتری, امین اجلی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/18
  • ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده درهتل با رویکرد کارت امتیاز متوازن فازی, فایزه السادات میر فخرالدینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • شناخت روش بهینه تامین مالی پروژه های زیربنایی گردشگری, مهدی پارسه, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/19
  • اثرویژگی های جمعیت شناختی صاحبان کسب و کارهای گردشگری بر ادارک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی توسعه گردشگری مورد مطالعه کلاردشت, مهرنوش میرزایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • بررسی رابطه میان رضایتمندی مشتری و وفاداری او بردر صنعت هتلداری ، مورد مطالعه هتل های 4و 5 ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری ، مورد مطالعه : هتل های 4 و 5 ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • اثر ویژگیهای جمعیت شناختی صاحبان کسب و کار های گردشگری بر ادراک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی -فرهنگی توسعه - مورد مطالعه کلاردشت, مهرنوش میرزایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی و اثر آن بر استراتژی های بازاریابی هتل ها 0مورد مطالعه هتل های منتخب استان یزد, زهره محمدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/02
  • عوامل موثر بر اجرای اثربخشی خط مشی های گردشگر ی جمهوری اسلامی ایران, مرتضی بذر افشان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/04/24
  • اولویت بندی عوامل موثر بر مشارکت جامعه محلی در سرمایه گذاری در طرح های توسعه گردشگری روستایی, الهام حاجی غلام سریزدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/05/19
  • بخش بندی بازار گردشگری پزشکی ورودی ایران ،مورد مطالعه بیمارستان های منتخب شهر تهران, مروارید رستمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/10
  • شناسایی انگیزه های شرکت کنندگان همایشها مورد مطالعه همایشهای منتخب شهر تهران, پریا کرمی عادکانی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/14
  • اولویت بندی مضامین استراتژیک فرایندهای داخلی در رویکرد BSC(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو), زهرای صابری حسین آباد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • عوامل موثر بر نگرش به تعمیم برند, صبا عبدیان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • رابطه مدیریت دانش و هوشمندی رقابتی با کسب مزیت رقابتی, مرتضی امیر عباس موالو, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/01/21
  • رابططه مدیریت دانش و هوشنمدی رقابتی با کسب مزیت رقابتی, مرتضی امیر عباس موالو, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/01/21
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتل های 4 و 5ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/01/29
  • ارزیابی پایداری طرح توسعه قرق های اختصاصی از منظر ذنفعان گردشگری حیات وحش, مهدیس مدنی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • جایگاه یابی هتل های 5 ستاره شهر مشهد از منظر مدیران آژانس های مسافرتی, نسیم محمدیان محمودجیق, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • ارزیابی پایداری طرح توسعه قرق های اختصاصی, مهدیس مدنی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • مدیریت آمیخته بازاریابی خدمات در دفاتر خدمات مسافرتی, فاطمه فهرست, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی شبکه ای ، مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری شهر تهران, سید مهدی سیدعبداللهی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • عوامل موثر بر بازاریابی شبکه ای ،مورد مطالعه :دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهر تهران, سید مهدی عبداله -یی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • استراتژی مناسب برای پایدار سازی گردشگری ساحلی با رویکرد دلفی- فازی, فاطمه ترابی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/20
  • استراتژی مناسب برای پایدارسازی گردشگری ساحلی با رویکرد دلفی-فازی مورد مطالعه منطقه تفریحی ساحلی درای ارام گلوگاه, فاطمه ترابی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/20
  • اولویت بندی استراتژی های بازارزدایی برای مدیریت تقاضای مقصدهای گردشگری, گلنوش زیدآبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/12
  • تاثیر تصویر برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز, محسن قنبری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/16
  • اولویت بندی استراتژی های بازاریابی برای مدیریت تقاضای مقصدهای گردشگری مورد مطالعه شهر کاشان, گلنوش زیدآبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/18
  • رابطه مدیریت دانش با فرایند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری, الناز سخندان دولت آبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/18
  • بررسی رابطه مدیریت استعداد و جانشین پروری در ستاد مرکزی جمعت هلال احمر, محسن حدادی ماهینی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • بررسی تاثیر فرهنگ ویادگیری سازمانی برهویت سازمانی, رامین رنج بخش, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • بررسی رابطه نرخ ارز و قیمت نفت با بازدهی شرکتهای پتروشیمی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران, زهرا بخشی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • تاثیر فرهنگ سازمانی برروی مسئولیت پذیری کارکنان(مطالعه موردی :شعب بانک ملی ملایر ), مونا عبدالهی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • بررسی رابطه عوامل سازمانی مدیریت دانش با کارافرینی سازمان, محمد خانی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • مفهوم سازی گردشگری معنوی با تاکید بردیدگاه انسان شناسانه علامه طباطبایی (ره), فاطمه صابریان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/20
  • تأثیر کمپین‏ های تبلیغاتی بر برندسازی مقاصد گردشگری, الناز والایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2017/09/18
  • رابطه میان کارکردهای شراکت راهبردی و مدیریت ریسک فرایند توسعه محصول در صنعت بیمه, زینب گودرزی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2018/09/18
  • تأثیر ادراک از مسئولیت اجتماعی سازمان بر التزام شغلی کارکنان با نقش میانجیگری هویت سازمانی, مهدی غیور مداح, Practical , Allame Tabataba'i University, 2018/09/18
  • تأثیر قابلیت انباشت دانش و استراتژی نوآوری بر نوآوری استراتژیک, علی حجت, Practical , Allame Tabataba'i University, 2018/09/22
  • تاثیر رهبری استراتژیک و هوش رقابتی بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی, رضا بیات, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2018/10/21
  • قابلیت های سازمانی موثر بر تصمیم گیری سرمایه گذاران خطر پذیر در ایران, آذین جعفربای, Fundamental, Allame Tabataba'i University
  • شناسایی و اولویت بندی قابلیت های استراتژیک در بانک های برتر ایران, سید علیرضا حسینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University
  • رابطه قابلیت های پویا و نوآوری ارزشی با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده رهبری استراتژیک و جهت گیری استراتژیک در شرکت های دانش بنیان, مسعود زرگر, Fundamental, Allame Tabataba'i University
  • الویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال, میترا حسن کاشی, Practical , Allame Tabataba'i University
  • سنجش رابطه ارزش درک شده مقصد زیارتی با رضایت گردشگر خارجی مسلمان, سولماز بهبودی عیسی لو, Practical , Allame Tabataba'i University
PhD
  • الگوی تناسب مدل کسب و کار با استراتژی های ترفیع محصولات دارویی موفق, علی عسگر حلوایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2018/10/24
  • الگویی برای تصمیم گیری استراتژیک در محیط های پر سرعت؛ مطالعه چند موردی در صنعت بانکداری ایران, میخک جعفری, Fundamental, Allame Tabataba'i University
Executive Posts
  • کمیته ترفیع, 2012/01/08, iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده, 2012/11/19, Iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده از پذیرفته شدگان مرحله اول ازمون دکتری سال92, 2013/05/29, iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده, 2013/05/29, Iran, Tehran
  • کمیته مدیریت جهانگردی, 2013/06/02, iran, Tehran
  • کارگروهی مدیریت جهانگردی - بازنگری دروس, 2013/07/14, Iran, Tehran
  • کارگروه مدیریت جهانگردی-بازنگری در دروس, 2013/07/14, iran, Tehran
  • کمیته ترفیعات, 2014/05/11, Iran, Tehran
  • کمیته ی گرنت, 2014/05/26, iran, Tehran
  • کمیته مصاحبه کننده, 2014/06/02, Iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده از پذیرفته شد گان مرحله اول ازمون دکتری 93, 2014/06/02, Iran, Tehran
  • سه دوره کارشناس مالی و اقتصادی و عضو هیات داوری سازمان بورس و اوراق بهادار(مرجع قضایی بازار سرمایه) به تایید شورای عالی بورس اوراق بهادار, Iran, tehran
  • رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری اندیشه محوران, Iran, tehran
  • نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران آتیه ایرانیان, Iran, Tehran
  • عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل در امور سرمایه گذاری و مطالعات استراتژیک شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات
  • عضو هیات مدیره شرکت گروه صنعتی ایرانیان, Iran, tehran
  • معاون مدیر عامل سازمان در امور سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان بازنشستگی کشوری, Iran, tehran
  • رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین (اهواز), Iran, tehran
  • رئیس هیات مدیره و عضو کمیته سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری, Iran, tehran
  • معاون مدیریت امور مجامع و حسابرسی شرکتهای سازمان عمران و بهسازی شهری – وزارت مسکن و شهر سازی, Iran, tehran
  • نماینده ایران در مجامع عمومی عادی و فوق العاده شرکت های خارجی مانند بانک توسعه مصر ایران، میراتکس مصر، بانک اسکان اردن،شرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران, Iran, tehran
  • شرکت توسعه صنایع بهشهر - مدیریت مطالعات امور استراتژیک, Iran, tehran
  • معاون مدیریت امور مجامع و راهبری شرکت ها شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران, Iran, tehran
  • مشاور امور صادرات و روابط بین الملل وزارت صنایع و معادن, Iran, tehran
  • عضو هیات مدیره بانک توسعه مصر و ایران- قاهره, Iran, tehran
  • عضو کمیته تدوین استراتژی بانک توسعه مصر و ایران- قاهره, Iran, tehran
  • عضو هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران, Iran, tehran
  • عضو هیات مدیره کارگزاری حافظ در بورس اوراق بهادار, IRAN, tehran
  • عضو هیات مدیره کارگزاری سی ولکس کالا در بورس کالا, Iran, tehran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Research on the Web in2, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/02/10, 2015/02/10
  • Research on the Web2, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/03/04, 2015/03/04
  • Research on the Web2, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/03/11, 2015/03/11
  • Research on the Web5, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/05/25, 2015/05/25
  • modern costing Techniques, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/06/05, 2015/06/05
  • The role of strategic financial management to improve the performance of health, مدرس, Iran, Tehran, 2015/06/13, 2015/06/13
  • Advanced Search Internet research resources, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/09/06, 2015/09/06
  • research general process, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/08/28, 2015/09/11
  • Strategic partnership of cooperation strategies in a competitive environment, مدرس, Iran, Tehran, 2015/12/21, 2015/12/21
  • Islamic finance, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/12/27, 2015/12/27
  • Tourism development model of intellectual capital in organizations, مدرس, Iran, Tehran, 2016/04/11, 2016/04/15
  • The role of strategic management in the marketing process, مدرس, Iran, Tehran, 2016/04/28, 2016/04/30
  • Strategic partnership in tourism, مدرس, Iran, Tehran, 2016/05/04, 2016/05/09
  • Problem Solving with Paradigmatic Approach, iran, tehran, 2018/12/12, 2018/12/12