professor_pic
Mehdi Ebrahimi
Mehdi Ebrahimi is assistant professor of --- in the Department of Business Management , Faculty of management and according .
International Journals
  • Ebrahimi Mehdi. (2013). The model of effective factores on brand extension attitude in hotel industry. Asian Journal of Research in Marketing, 22, 26
  • Ebrahimi Mehdi. (2015). THE RELATIONSHIP BETWEEN INTELLECTUAL CAPITAL AND MARKETING MIX MANAGENT IN TRAVEL AGENCIES. Applied mathematics in Engineering, Management and Technology, 12, 26
  • abdian saba, Ebrahimi Mehdi, Mohammadian Mahmoud. (2013). THE MODEL OF EFFECTIVE FACTORS ON BRAND EXTENSION ATTITUDE IN THE HOTEL INDUSTRY. Asian Journal of Research in Marketing, 25, Vol. 2, No. 6
Iranian Journals
  • Zargham boroujeni Hamid, Ebrahimi Mehdi, MIRFAKHREDINI FFAEZEH SADAT. (2013). ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی (مورد مطالعه هتل های منتخب استان یزد). Tourism Management Studies, 8, 22
  • Ziaee Mahmood, Ebrahimi Mehdi, Haji gholam saryazdi elham. (2013). عوامل موثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه ی گردشگری روستایی. Journal of Tourism Planning and Development, 2, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Karroubi Mehdi, mohammadi zohreh. (2014). ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها( مورد مطالعه هتل های 3 و4 ستاره استان یزد). Tourism Management Studies, 0, 26
  • Ebrahimi Mehdi, Zargham boroujeni Hamid. (2016). ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمان های مؤثر در فرایند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری. Strategic Studies, 26, 28
  • Ebrahimi Mehdi. (2013). The impacts of tourism owner's demograghic characteristics on their perceptions of economical and social- cultural impacts of tourism development (kelardasht as a case study). 23, 12
  • Ebrahimi Mehdi, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Mohammadian Mahmoudjigh Nasim. (2015). The Typology of Hotels' Services For Travel Agencies, Case Study: The Five-Star Hotels in Mashhad. Urban tourism, 2, 2
  • MOHAMMADIAN MAHMOUDJIGH NASIM, Ebrahimi Mehdi, Soltani Amin. (2016). جـایـگـاه یـابـی برند هتـلهای پنـج ستـاره از دیدگاه آژانسهای‌مسافرتی. New Marketing Research Journal, 6, 2
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mehdi, ghasempour faezeh. (2016). بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری. Urban tourism, 1, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, MOHAMMADIAN MAHMOUDJIGH NASIM. (2015). TAXONOMY OF HOTEL SERVICES FOR TOURISM AGENCIES. Urban tourism, 2, 2
  • Ebrahimi Mehdi, Zargham boroujeni Hamid, sokhandan eknaz. (2017). ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری. Motale'at modiriyat rahbordi, 0, 28
  • Ebrahimi Mehdi, Saberian Fatemeh. (2017). The role of paradigmatic approach in conceptualizing interdisciplinary studies on spiritual tourism. International journal of tourism and Spirituality, 2, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Yavari Gohar Fatemeh, behb solmaz. (2017). THE EFFECT OF PERCEIVED VALUE OF PILGRIMAGE DESTINATION ON SATISFACTION OF FOREIGN MUSLIM TOURIST. Tourism Management Studies, 12, 38
  • Ebrahimi Mehdi, sokhandan elnaz. (2017). THE APPRAISAL OF KNOWLEDGE MANAGEMENT PERFORMANCE FOR ORGANIZATIONS EFFECTIVE ON TOURISM DESTINATIONS CRISIS MANAGEMENT PROCESS. Urban tourism, 4, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Karroubi Mehdi, ghasempoor faezeh, Radmehr ali. (2017). THE EFFECT OF INTERNAL MARKETING ON IMPROVEMENT OF SERVICE PROVIDING. farhang, 4, 7
  • Zargham boroujeni Hamid, Ebrahimi Mehdi, MIRFAKHREDINI FFAEZEH SADAT. (2013). ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل های یزد با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی. Tourism Management Studies, 8, 22
Presented in External Exhibition
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mehdi, Mirzaei Mehrnoosh, 14th International joint WoRLD cultural Tourism Conference 2013, announcer, brief article, The impacts of tourismowners demographic characteristics on their precptions of economical and social - cultural impacts of tourism development, 2013/10/28, 2013/10/30
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Ebrahimi Mehdi, Taheri Mousavi Seyyed SadrEdDin, management, announcer, موانع کلان محیطی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری, 2008/01/22, 2008/01/23
  • Ebrahimi Mehdi, بزرگداشت روز جهانی گردشگری (برند و گردشگری), announcer, 2012/10/11, 2012/10/11
  • Ebrahimi Mehdi, گردشگری و آب, announcer, complete article, کاربرد تئوری آشوب, 2013/10/05, 2014/10/05
  • Ebrahimi Mehdi, Mohammadian Mahmoud, abdian saba, مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی جزیره کیش, announcer, 2015/05/28, 2015/05/28
  • Ebrahimi Mehdi, گردشگری معنوی, announcer, 2016/01/05, 2016/01/05
  • Ebrahimi Mehdi, گردشگری معنوی, announcer, nbkll, 2016/01/27, 2016/01/28
Presented in Internal Exhibition
  • Ebrahimi Mehdi, سرمایه های فکری در صنعت گردشگری, announcer, 2011/12/13, 2011/12/13
  • Ebrahimi Mehdi, بزرگداشت هفته پژوهش, announcer, 2012/12/11, 2012/12/11
  • Ebrahimi Mehdi, نقش ارتباطات، رسانه و روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها, Published Article, توسعه صنعت گردشگری و ارتباطات در اقتصاد مقاومتی, 2013/01/08, 2013/01/08
  • Ebrahimi Mehdi, بزرگداشت روز جهانی گردشگری (آب و گردشگری), Published Article, complete article, کاربرد تئوری آشوب در تدوین نقشه راه توسعه صنعت گردشگری, 2013/10/09, 2013/10/09
  • Ebrahimi Mehdi, مراسم هفته پژوهش, announcer, 2014/11/29, 2014/11/29
  • Ebrahimi Mehdi, مراسم هفته پژوهش, announcer, 2014/11/30, 2014/11/30
  • Ebrahimi Mehdi, مراسم بزرگداشت هفته پژوهش, announcer, استراتژی سازمانهای ایرانی, 2014/12/11, 2014/12/11
  • Ebrahimi Mehdi, مسائل استراتژی در سازمان های ایرانی, announcer, 2014/12/16, 2014/12/16
  • Ebrahimi Mehdi, مراسم هفته پژوهش, announcer, 2014/12/16, 2014/12/16
  • Ebrahimi Mehdi, تازه های بازار گردشگری, announcer, 2015/12/16, 2015/12/16
compilation
  • Ebrahimi Mehdi, RAHMANSERESHT HOSEIN. (2014). Strategic Alliance. Iran-Tehran, Allameh Tabatabaei University Press
Practical Projects outside The School
  • طراحی استراتژی، مدل کسب و کار و ساختار سازمانی شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان, کاربردی, 2007/01/22
  • تدوین نقشه راه توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران, National project, 2013/02/19
  • تحلیل راهبردی فعالیت های گروه راهبران اقتصادی آرمان و شرکت های تابعه, کاربردی, 2015/12/29
  • طراحی استراتژی، مدل کسب و کار و ساختار کلان سازمانی شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان, کاربردی, 2016/08/08
  • طراحی راهبردهای هدایتی- پرتفولیو، مدل کسب و کار و ساختار کلان سازمانی شرکت گروه راهبران اقتصادی آرمان, کاربردی, 2017/09/21
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت سرآمد صنایع بهشهر, کاربردی, 2018/01/22
  • ممیزی برنامه استراتژیک شرکتهای گلتاش ، پاکسان، آلی شیمی قم ، مروارید هامون، مدیریت صنعت شوینده، صنایع بهداشتی ساینا, کاربردی, 2018/01/22
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه صنایع بهشهر, کاربردی, 2018/01/22
  • طراحی مدل کسب و کار و برنامه ریزی استراتژیک شرکت تامین سرمایه تمدن, کاربردی, 2018/01/22
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت صنعتی بهپاک, کاربردی, 2018/01/25
  • ممیزی برنامه استراتژیک شرکتهای زرین پخش، به پخش ، صادراتی زرین ، به پخش داروی، حمل و نقل به پخش و مارگارین، صنایع بسته بندی ایران، یاران توسعه, کاربردی, 2018/01/30
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت بازرگانی نواندیشان, کاربردی, 2018/02/04
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت شکر شاهرود, کاربردی, 2018/02/07
  • تدوین برنامه استراتژیک شرکت سرمایه گذاری ساختمان بهشهر, کاربردی, 2018/02/08
  • طراحی استراتژی، مدل کسب و کار و ساختار سازمانی شرکت گسترش تجارت برنا, کاربردی, 2018/02/14
Master
  • درجه تاثیر نام تجاری بر تصمیم گیری مصرف کننده در صنعت لوازم خانگی برقی, Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • عوامل موثر بر رضایت شهروندان, پوریا مهر, Allame Tabataba'i University, 2008/07/28
  • دسته بندی شاخص های ارزیابی عملکرد خدمات هتل, فائزه میرفخرالدینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • عوامل موثر بر اجرای اثربخشی خط مشی های گردشگری ج.ا.ا, مرتضی بذرافشان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • بررسی تاثیر اعتماد، رضایت و کیفیت الکترونیکی بر وفاداری مشتریان به وب سایت های گردشگری با تاکید بر صنعت هتل دارای, محمد علی شفیعی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/06/17
  • برنامه ریزی راهبردی توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد کیش, فرهاد مرادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/07/28
  • تاثیر ویژگی های محصول بر ارزش ویژه برند در زمینه های گوشی های تلفن همراه بادر نظر گرفتن تجربه مشتری, امین اجلی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/18
  • ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده درهتل با رویکرد کارت امتیاز متوازن فازی, فایزه السادات میر فخرالدینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل با رویکردات امتیازی, فایزالسادات میر فخر الدینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • شناخت روش بهینه تامین مالی پروژه های زیربنایی گردشگری, مهدی پارسه, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/19
  • بررسی رابطه میان رضایتمندی مشتری و وفاداری او بردر صنعت هتلداری ، مورد مطالعه هتل های 4و 5 ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری ، مورد مطالعه : هتل های 4 و 5 ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • اثر ویژگیهای جمعیت شناختی صاحبان کسب و کار های گردشگری بر ادراک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی -فرهنگی توسعه - مورد مطالعه کلاردشت, مهرنوش میرزایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • اثرویژگی های جمعیت شناختی صاحبان کسب و کارهای گردشگری بر ادارک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی توسعه گردشگری مورد مطالعه کلاردشت, مهرنوش میرزایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی و اثر آن بر استراتژی های بازاریابی هتل ها 0مورد مطالعه هتل های منتخب استان یزد, زهره محمدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/02
  • عوامل موثر بر اجرای اثربخشی خط مشی های گردشگر ی جمهوری اسلامی ایران, مرتضی بذر افشان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/04/24
  • اولویت بندی عوامل موثر بر مشارکت جامعه محلی در سرمایه گذاری در طرح های توسعه گردشگری روستایی, الهام حاجی غلام سریزدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/05/19
  • بخش بندی بازار گردشگری پزشکی ورودی ایران ،مورد مطالعه بیمارستان های منتخب شهر تهران, مروارید رستمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/10
  • شناسایی انگیزه های شرکت کنندگان همایشها مورد مطالعه همایشهای منتخب شهر تهران, پریا کرمی عادکانی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/14
  • اولویت بندی مضامین استراتژیک فرایندهای داخلی در رویکرد BSC(مورد مطالعه شرکت ایران خودرو), زهرای صابری حسین آباد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • عوامل موثر بر نگرش به تعمیم برند, صبا عبدیان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • رابططه مدیریت دانش و هوشنمدی رقابتی با کسب مزیت رقابتی, مرتضی امیر عباس موالو, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/01/21
  • رابطه مدیریت دانش و هوشمندی رقابتی با کسب مزیت رقابتی, مرتضی امیر عباس موالو, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/01/21
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتل های 4 و 5ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/01/29
  • ارزیابی پایداری طرح توسعه قرق های اختصاصی از منظر ذنفعان گردشگری حیات وحش, مهدیس مدنی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • ارزیابی پایداری طرح توسعه قرق های اختصاصی, Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • جایگاه یابی هتل های پنج ستاره شهر مشهد, Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • ارزیابی پایداری طرح توسعه قرق های اختصاصی از منظر ذنفعان گردشگری حیات وحش, مهدیس مدنی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • جایگاه یابی هتل های 5 ستاره شهر مشهد از منظر مدیران آژانس های مسافرتی, نسیم محمدیان محمودجیق, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • عوامل موثر بر بازاریابی شبکه ای ،مورد مطالعه :دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهر تهران, سید مهدی عبداله -یی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی شبکه ای ، مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری شهر تهران, سید مهدی سیدعبداللهی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • مدیریت آمیخته بازاریابی خدمات در دفاتر خدمات مسافرتی, فاطمه فهرست, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • استراتژی مناسب برای پایدار سازی گردشگری ساحلی با رویکرد دلفی- فازی, فاطمه ترابی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/20
  • اولویت بندی استراتژی های بازارزدایی برای مدیریت تقاضای مقصدهای گردشگری, گلنوش زیدآبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/12
  • تاثیر تصویر برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز, محسن قنبری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/16
  • رابطه مدیریت دانش با فرایند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری, الناز سخندان دولت آبادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/18
  • بررسی تاثیر فرهنگ ویادگیری سازمانی برهویت سازمانی, رامین رنج بخش, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • بررسی رابطه مدیریت استعداد و جانشین پروری در ستاد مرکزی جمعت هلال احمر, محسن حدادی ماهینی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • بررسی رابطه نرخ ارز و قیمت نفت با بازدهی شرکتهای پتروشیمی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران, زهرا بخشی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • تاثیر فرهنگ سازمانی برروی مسئولیت پذیری کارکنان(مطالعه موردی :شعب بانک ملی ملایر ), مونا عبدالهی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • بررسی رابطه عوامل سازمانی مدیریت دانش با کارافرینی سازمان, محمد خانی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/05
  • مفهوم سازی گردشگری معنوی با تاکید بردیدگاه انسان شناسانه علامه طباطبایی (ره), فاطمه صابریان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/20
  • سنجش رابطه ارزش درک شده مقصد زیارتی با رضایت گردشگر خارجی مسلمان, سولماز بهبودی عیسی لو, Practical , Allame Tabataba'i University
  • الویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال, میترا حسن کاشی, Practical , Allame Tabataba'i University
Executive Posts
  • کمیته ترفیع, 2012/01/08, iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده, 2012/11/19, Iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده از پذیرفته شدگان مرحله اول ازمون دکتری سال92, 2013/05/29, iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده, 2013/05/29, Iran, Tehran
  • کمیته مدیریت جهانگردی, 2013/06/02, iran, Tehran
  • کارگروهی مدیریت جهانگردی - بازنگری دروس, 2013/07/14, Iran, Tehran
  • کارگروه مدیریت جهانگردی-بازنگری در دروس, 2013/07/14, iran, Tehran
  • کمیته ترفیعات, 2014/05/11, Iran, Tehran
  • کمیته ی گرنت, 2014/05/26, iran, Tehran
  • کمیته مصاحبه کننده, 2014/06/02, Iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده از پذیرفته شد گان مرحله اول ازمون دکتری 93, 2014/06/02, Iran, Tehran
  • سه دوره کارشناس مالی و اقتصادی و عضو هیات داوری سازمان بورس و اوراق بهادار(مرجع قضایی بازار سرمایه) به تایید شورای عالی بورس اوراق بهادار, Iran, tehran
  • رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری اندیشه محوران, Iran, tehran
  • نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران آتیه ایرانیان, Iran, Tehran
  • عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل در امور سرمایه گذاری و مطالعات استراتژیک شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات
  • عضو هیات مدیره شرکت گروه صنعتی ایرانیان, Iran, tehran
  • معاون مدیر عامل سازمان در امور سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان بازنشستگی کشوری, Iran, tehran
  • رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین (اهواز), Iran, tehran
  • رئیس هیات مدیره و عضو کمیته سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری, Iran, tehran
  • معاون مدیریت امور مجامع و حسابرسی شرکتهای سازمان عمران و بهسازی شهری – وزارت مسکن و شهر سازی, Iran, tehran
  • نماینده ایران در مجامع عمومی عادی و فوق العاده شرکت های خارجی مانند بانک توسعه مصر ایران، میراتکس مصر، بانک اسکان اردن،شرکت سرمایه گذاریهای خارجی ایران, Iran, tehran
  • شرکت توسعه صنایع بهشهر - مدیریت مطالعات امور استراتژیک, Iran, tehran
  • معاون مدیریت امور مجامع و راهبری شرکت ها شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران, Iran, tehran
  • مشاور امور صادرات و روابط بین الملل وزارت صنایع و معادن, Iran, tehran
  • عضو هیات مدیره بانک توسعه مصر و ایران- قاهره, Iran, tehran
  • عضو کمیته تدوین استراتژی بانک توسعه مصر و ایران- قاهره, Iran, tehran
  • عضو هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران, Iran, tehran
  • عضو هیات مدیره کارگزاری حافظ در بورس اوراق بهادار, IRAN, tehran
  • عضو هیات مدیره کارگزاری سی ولکس کالا در بورس کالا, Iran, tehran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Research on the Web in2, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/02/10, 2015/02/10
  • Research on the Web2, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/03/04, 2015/03/04
  • Research on the Web2, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/03/11, 2015/03/11
  • Research on the Web5, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/05/25, 2015/05/25
  • modern costing Techniques, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/06/05, 2015/06/05
  • The role of strategic financial management to improve the performance of health, مدرس, Iran, Tehran, 2015/06/13, 2015/06/13
  • Advanced Search Internet research resources, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/09/06, 2015/09/06
  • research general process, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/08/28, 2015/09/11
  • Strategic partnership of cooperation strategies in a competitive environment, مدرس, Iran, Tehran, 2015/12/21, 2015/12/21
  • Islamic finance, شركت كننده, Iran, Tehran, 2015/12/27, 2015/12/27
  • Tourism development model of intellectual capital in organizations, مدرس, Iran, Tehran, 2016/04/11, 2016/04/15
  • The role of strategic management in the marketing process, مدرس, Iran, Tehran, 2016/04/28, 2016/04/30
  • Strategic partnership in tourism, مدرس, Iran, Tehran, 2016/05/04, 2016/05/09