professor_pic
Shahram Khalil Nezhad Azar
Shahram Khalil Nezhad Azar is Assistant Professor of Policy Making(Strategic Management) in the Department of Business Management , Faculty of management and accouting .
Iranian Journals
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Nejad Falatouri Moghaddam Taha, Hasanpour Esmaeil. (2015). Involvement of the board in strategic control: the role of structure. Motale'at modiriyat rahbordi, 6, 22
  • danaei fard hasan, rahman seresht hossein, Mazloomi Nader, Khalil Nezhad Azar Shahram. (2013). الگوی مبنایی تصمیم گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان کاوی استراتژی با تحلیل داده بنیاد. Journal of Research in Human Resources Managment, 3, 1
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Mohri Amir. (2016). The role of knowledge management in human resource development in Tehran Municipality, Region 4. JOurnal of Training & Development of Human Resource, 3, 9
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, daneshvar-e- deylami mohammad reza. (2017). The effect of knowledge-based culture on strategic innovation with regard to knowledge absorptive capacity and strategic flexibility (the case of companies located in Tehran University Science and Technology Park). Motale'at modiriyat rahbordi, 8, 30
  • zarghani seyed sadegh, Khalil Nezhad Azar Shahram. (2017). The role of organizational commitment in the formation of a learning organization. management and human resource in oil industry, سال هفتم, 28
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Nekooeezade Maryam, Golmohammadi Emad. (2017). The relationship between knowledge management and innovativeness with regard to the moderating role of strategic orientation in. organizational resources management research, 7, 2
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Golmohammadi Emad, Neyestani Somayeh, Rasooleh Vandi Mohammad Bagher. (2018). اثر اقدامات استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی در سازمان‌های دولتی. Human Resource Studies, 7, 27
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Hasanpour Esmaeil, Ebrahimi Helen. (2017). مدیریت کسب‌و‌کار. business and management, 9, 33
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, daneshvar-e- deylami mohammad reza. (2018). The effect of learning strategies on development of new product regarding moderating role of strategic orientations and cognitive capabilities. Strategic Management Research, 24, 69
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Aslani Afrashteh Amir, shojaei mohammad hossein. (2018). The Impact of Internal Brand Management on Organizational Citizenship Behaviors in Hotel Industry: The Mediating Role of Organizational Identity and Job Engagement. Journal of Tourism and Development, 6, 4
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Ahangari Mahsa, daneshvar-e- deylami mohammad reza. (2018). The Effect of Salesforce Reputation on Loyalty and Customer Share of Wallet with Regard to the Mediating Role of Experiential Value Added in Iran Insurance Company. business management, 7, 32
  • Jabarzadeh Bahram, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Khalil Nezhad Azar Shahram. (2019). Effective elements on Inter-organizational cooperation in Front-end stage. Management Research in Iran, 23, 2
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Jabarzadeh Bahram. (2019). Introducing the Qualitative Method of Comprehensive Complex Analysis (GABEK) for Management Research (Case Study: A Model for Inter-Organizational Cooperation). Management of government agencies, دوره 7, شماره 2
  • Rahman seresht Hosein, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Khalil Nezhad Azar Shahram, Sheikhi Narges. (2019). Framework of Value Network Elements in Iranian Banking Industry. business management, 17, 35
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Hamidi beinabaj Mozhgan hamidi beinabaj, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Khalil Nezhad Azar Shahram, Haghighi Kaffash Mehdi. (2020). تبیین الگو و ارائه چالش های برندسازی استراتژیک در صنعت زعفران. Iranian journal of management sciences, 14, 55
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, daneshvar-e- deylami mohammad reza. (2019). تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک شده بر تمایل به استفاده از سیستمهای خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی. Tourism Management Studies, 14, 47
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Yusefi Tabas Halimeh, Golmohammadi Emad, Mohammadi Neshat. (2019). تأثیر سرمایه فکری بر گرایش‌های کارآفرینانه و نوآورانه: باتأکید بر نقش میانجی قابلیت‌های پویا. Science and Technology Policy, 9, 3
  • jalali seyed hossein, Khalil Nezhad Azar Shahram, Golmohammadi Emad. (2019). قابلیت‌های استراتژیک در صنعت نفت و گاز: مطالعه‌ای در بخش میان‌دستی. journal managment, 7, 4
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Golmohammadi Emad, Moradzadeh Soumari Sepideh. (2018). تأثیر اعتماد سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش تسهیم دانش. Development of human resources management and support, 1397, 49
  • Haghighi Kaffash Mehdi, Mazloomi Nader, Khalil Nezhad Azar Shahram, Moshfegh Mahdi. (2019). الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط. Trading Strategies, 16, 13
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Solimanzadeh Omid, koroghli marzie. (2019). تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل. Journal of Tourism and Development, 8, 1
Presented in External Exhibition
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Strategic Management, announcer, رابطه‌ی ساختار هیأت مدیره با مشارکت آن در کنترل راهبردی, 2009/09/22, 2009/09/23
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Zare Rahim, Management, poster presentation, گونه‌شناسی کنترل سازمانی: تدوین الگویی اقتضائی, 2015/12/23, 2015/12/24
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Zare Rahim, Management Tools and Techniques, announcer, آرایه‌ی سیمای درونی: ابزاری جهت مدیریت سبد منابع، قابلیت‌ها و توانمندی‌ها, 2016/01/05, 2016/01/06
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Hashemi Seyyed AliReza, حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین, announcer, تدوین کارت امتیازی متوازن واحدهای سازمانی: مطالعه مورد شرکتی فعال در صنعت ارتباطات ایران, 2016/12/14, 2016/12/14
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Hashemi Seyyed AliReza, کنفرانس بین‌المللی حسابداری و مدیریت, announcer, Formulation BSC in Organizational Departments, 2016/12/14, 2016/12/14
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Hashemi Alireza, مدیریت و اقتصاد در قرن 21, announcer, 2016/12/20, 2016/12/20
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Hooshmand Reyhaneh, مدیریت و اقتصاد در قرن 21, announcer, مسئولیت اجتماعی و اخلاقی سازمان‌ها: نگاهی جامع؛, 2016/12/20, 2016/12/20
  • Abdolahi Ehsan, Khalil Nezhad Azar Shahram, Ali Nezhad Monfared Pezhman, مدیریت و حسابداری و اقتصاد دانش‌بنیان, announcer, جاری سازی استراتژی بصورت گروهی (شبکه¬ای) در شرکت¬های کوچک و متوسط, 2017/08/14, 2017/08/14
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, جارس‌سازی استراتژی به صورت گروهی(شبکه‌ای) در شرکت‌های کوچک و متوسط, announcer, 2017/09/15, 2017/09/15
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Zare Rahim, daneshvar-e- deylami mohammad reza, مدیریت و مهندسی صنایع, Published Article, عملکرد شرکت‌های تابعه: نقش استراتژی شرکت مادر و بلوغ سازمانی, 2017/12/28, 2017/12/29
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Aazami Saman, مدیرین استراتژیک, poster presentation, بانکداری باز: تحولی نو در صنعت خدمات مالی و بانکی, 2019/11/19, 2019/11/19
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Rezaii Raad Maryam, کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک, poster presentation, نقش قابلیت‌های استراتژیک در خلق مزیت رقابتی پایدار, 2019/11/19, 2019/11/19
Presented in Internal Exhibition
  • RAHMANSERESHT HOSEIN, Khalil Nezhad Azar Shahram, کنفرانس ملی مدیریت ورزشی با تأکید بر سند چشم‌انداز 20 ساله, announcer, خلق مزیت رقابتی پایدار در صنعت فوتبال با استفاده از نگاه راهبردی (استراتژیک) درون‌گرا, 2009/02/18, 2009/02/19
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Sport Management, announcer, Creating sustainable competitive advantage in football industry in IRAN, 2009/02/18, 2009/02/19
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Knowledge Management, announcer, جریان دانش در هیأت مدیره : پیچیدگی در قالب دانش هیأت مدیره, 2010/01/30, 2010/01/31
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Hashemi Alireza, Strategic Management, poster presentation, بازتعریف مفهوم کنترل راهبردی از منظر مکاتب مختلف مدیریت راهبردی, 2015/12/15, 2015/12/16
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, بهبود در سیستم‌های مدیریت شهری, announcer, شناسایی عوامل موفقیت مدیریت فرآیندهای سازمان در سامانه 1888 (مورد مطالعه شهرداری منطقه 4 تهران), 2017/02/15, 2017/02/16
translation
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, arabi seyed mohammad, Hashemi Alireza. (2015). Grounded Theory: a practical guide for management, business and market researchers. iran-Tehran, Cultural Research Bureau
  • Khalil Nezhad Azar Shahram. (2013). Clever: Leading Your Smartest, Most Creative People. iran-tehran, donya-e-eqtesad
  • Khalil Nezhad Azar Shahram. (2014). Good Products, Bad Products. iran-Tehran, donya-e-eqtesad
  • rahman seresht hossein, Khalil Nezhad Azar Shahram, Hashemi Alireza. (2011). Strategic Management & Organisational Dynamics. iran-tehran, Doran
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Mazloomi Nader, Hashemi Alireza. (2010). Making Strategy Work: Leading Effective Execution and Change. iran-tehran, Adabestan
  • Khalil Nezhad Azar Shahram, Mazloomi Nader, Hashemi Alireza. (2016). Making Strategy Work: Leading Effective Execution and Change. iran-tehran, Adabestan
  • Arabi Seyyed Mohammad, Ashemi Seyyed AliReza, Khalil Nezhad Azar Shahram. (2018). Fundamentals of Strategy. Iran, Iran Cultural Studies
  • RAHMANSERESHT HOSEIN, Habibi badrabadi Mahboobe, Khalil Nezhad Azar Shahram. (2019). Management and organization Theory. iran-tehran, Allameh Tabataba'i University Press
Practical Projects outside The School
  • برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی, کاربردی, 2016/02/19
  • برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی, کاربردی, 2016/02/20
  • تدوین و اجرای برنامه استراتژیک بازاریابی بانک صادرات ایران, National project, 2017/04/09
  • برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی, کاربردی, 2017/08/22
Master
  • تاثیر تعهد سازمانی بر شکل گیری سازمان یادگیرنده؛ مورد مطالعه:موسسه مطالعات بین الملی انرژی, سید صادق ضرغامی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2015/09/14
  • نقش مدیریت دانش در توسعه منابع انسانی(مورد مطالعه :شهرداری منطقه 4 تهران), امیر مهری, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2015/09/14
  • رابطه ظرفیت جذب دانش با نوآوری استراتژیک با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جهت گیری های استراتژیک (مورد مطالعه: شرکتهای واقع در پارک علم و فناوری پردیس تهران), امیر وطن پرست, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/09/25
  • رابطه بین محیط کسب‌و‌کار و فناوری و نوآوری بر اساس شاخص رقابت‌پذیری جهانی, مهرداد مقصودی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/17
  • تاثیر استراتژی نوآوری محصول و فرآیند بر عملکرد کسب‌و‌کار با تاکید بر نقش پویایی محیطی, رسول ابراهیم زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/20
  • اثیر اعتماد پذیری شرکاء بر رقابت پذیری شرکتی با توجه به نقش میانجی کسب دانش از طریق شرکاء و انتشار دانش به شرکاء, مهرشاد دهقان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/10/03
  • تاثیر رضایتهای بازاریابی درشبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری و وفاداری مشتری مورد مطالعه چرم درسا, حمزه براتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/12/03
  • رابطه نوع کنترل هولدینگ با سرعت تصمیم گیری استراتژیک در واحد های کسب و کار, زهرا قاسمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/12/24
  • رابطه قابلیت تکنولوژی بازاریابی و دوسو توانی نو آوری )مورد مطالعه : شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی, سعید جمشیدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/01/14
  • رابطه سبک های شناختی با تعهد به برنامه ریزی استراتژیک با در نظر گرفتن نقش میانجی پذیرش فرآیند برنامه ریزی استراتژیک در بانک انصار, رضا محمدی تمنایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/01/16
  • رابطه عوامل استراتژیک و کانال ھای توزیع با عملکرد شرکت ھای بیمه, ارسلان پرتوی نیا, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/13
  • تاثیر جهت گیری استراتژیک بر قابلیت نوآوری با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده قابلیت شبکه سازی و توانایی شبکه سازی, سپهر سرخانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/17
  • تاثیر جهت گیری استراتژیک برقابلیت نوآوری با نقش تعدیل کننده قابلیت شبکه سازی وتوانایی شبکه سازی, سپهر سرخانی تبریزی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/17
  • ابطه سیسـتم های کنترل مـدیریت با قابلیت نو آوری و عملکرد سازمان, زهره نوروزی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/17
  • رابطه سبک تصمیم‌گیری، استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمانی در شرکت‌های بیمه ایرانی, سیروان شریفیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/17
  • رابطه قابلیت اطلاعاتی با نیات استراتژیک بین الملل با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده قابلیت نوآوری, محمد وحید وکیلی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/18
  • رابطه تعهد سازمانی با تعهد استراتژیک با توجه به نقش تعدیل کننده آگاهی استراتژیک و تفکر استراتژیک (مورد مطالعه: بانک سرمایه), فرنوش یوسفی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/19
  • رابطه رهبری تحول آفرین و انعطـاف‌پـذیری استراتژیـک بـا در نظر گرفتن نقش تعـدیلگر تفکر استراتژیک در شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران, مجید صحراکاری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/19
  • تاثیر قابلیت نوآوری بر انعطاف پذیری استراتژیک با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر یادگیری سازمانی در سازمان های پارک فناوری پردیس, زهرا نوجوان فر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/04/15
  • رابطه قابلیت نوآوری با نوآوری استراتژیک با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری‌های استراتژیک, اسماعیل جلیلیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/05/23
  • رابطه آگاهی استراتژیک با تعهد به استراتژی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر تفکر استراتژیک(مورد مطالعه: وزارت صنعت و معدن و تجارت), محمد مهدی فتحی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/05/27
  • رابطه دارایی‌های دانشی و قابلیت نوآوری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری بازار, کامران آزرمان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/06/23
  • استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمان: نقش تعدیل‌گر قابلیت‌های مدیریتی و نوآورانه, کوروش دانشور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/16
  • عوامل کلیدی موفقیت در توسعه ناوگان اتصال پذیر حمل و نقل باری برون شهری در ایران, سید حسین صحاف, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/22
  • عوامل کلیدی موفقیت در توسعه ناوگان اتصال پذیر حمل و نقل باری برون شهری در ایران, سید حسین صحاف, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/22
  • تاثیر رهبری استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر فرهنگ دانش محور و ظرفیت جذب, علی مظفری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/10/16
  • تاثیر رهبری استراتژیک و هوش رقابتی بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی, رضا بیات, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/10/21
  • تاثیر مدیریت ارتباط اجتماعی با مشتری و جهت گیری بازاریابی رابطه مند بر اثر بخشی عملکردی بانکداری با نقش میانجی استراتژی تجاری (مورد مطالعه بانک آینده), فاطمه رضایی نایه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/05
  • رابطه قابلیت‌های فناوری اطلاعات و عملکرد نوآوری با تعدیل‌گری گره‌های شبکه‌ای, فرزانه کوهستانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/06/17
  • تأثیر کیفیت خدمات ادراک شده از وب‌سایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان, هادی انتظاری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/15
  • قابلیت‌های سازمانی مؤثر بر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران خطرپذیر, آذین جعفربای, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/15
  • عوامل کلیدی موفقیت فروشگاه اپلیکیشن برای مادران کودکان زیر هفت سال, سعید علوی راد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/21
  • تاثیر الگوهای ارتباطی خانواده بر استراتژی های نفوذ جوانان و استراتژی های واکنشی والدین در تصمیم گیری های خرید, زهرا پاک آئین, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • شناسایی جهت‌گیری‌های استراتژیک شبکه‌های اجتماعی بانک‌های ایرانی, پژمان علی نژاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • رابطه قابلیت شبکه‌سازی و قابلیت نوآوری با تعدیل‌گری ظرفیت جذب دانش در کسب‌و‌کارهای دیجیتال, الناز عظیمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • تأثیر بلوغ سازمانی شرکت‌های تابعه بر سیستم کنترل استراتژیک شرکت مادر با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر پویایی محیطی, احسان عبدالهی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • شناسایی و اولویت‌بندی موانع کلیدی اجرای استراتژی در سازمان‌های فرهنگی, پرهام شهبازی فیشانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • عوامل موثر بر شکل‌گیری شرکت‌های دانش بنیان زیست فناورانه در ایران, الهام چیت‌سازیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • شناسایی و اولویت بندی قابلیت های استراتژیک در بانک های برتر ایران, سید علیرضا حسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • تاثیر رهبری استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر فرهنگ دانش محور و ظرفیت جذب, علی مظفری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • رابطه قابلیت های پویا و نوآوری ارزشی با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده رهبری استراتژیک و جهت گیری استراتژیک در شرکت های دانش بنیان, مسعود زرگر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • استراتژی های رقابتی و عملکرد سازمان: نقش تعدیل گر قابلیت های مدیریتی و نوآورانه, کوروش دانشور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • قابلیت های سازمانی موثر بر تصمیم گیری سرمایه گذاران خطر پذیر در ایران, آذین جعفربای, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
PhD
  • مدلی برای همکاری‌های میان‌سازمانی در مراحل پیش‌خوانی, بهرام جبارزاده کرباسی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/12/29
  • الگوی شراکت استراتژیک در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط, مهدی مشفق, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2020/01/19
  • مدلی برای همکاری های میان سازمانی در مراحل پیش خوانی, بهرام جبارزاده کرباسی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • الگوی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط, مهدی مشفق, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • مدلی برای ترکیب تیم های کارآفرین و تبیین نقش آن در موفقیت شرکت های نوپا در گذر از مراحل اولیه چرخه عمر, صبا کاکاپور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • الگویی برای تصمیم گیری استراتژیک در محیط های پر سرعت؛ مطالعه چند موردی در صنعت بانکداری ایران, میخک جعفری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
  • مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری, نرگس شیخی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Foundations of Business Strategy, 2015/10/27
  • Strategy Execution In IRAN: Challenges and Solutions, 2015/12/13
  • Grounded theory and its role in organizational research, 2016/12/21
  • Strategy operationalization using BSC, 2017/12/16