professor_pic
شهرام خلیل نژاد آذر
شهرام خلیل نژاد آذر ، استادیار رشته مدیریت سیاستگذاری(مدیریت استراتژیک) است. ایشان در گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • خلیل نژاد آذر شهرام، نژاد فلاطوری مقدم طاها، حسن پور اسماعیل. (1394). مشارکت هیئت ‌مدیره در پایش راهبردی: نقش ساختار. مطالعات مدیریت راهبردی، 6، 22
  • دانایی فرد حسن، رحمان سرشت حسین، مظلومی نادر، خلیل نژاد آذر شهرام. (1392). الگوی مبنایی تصمیم گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان کاوی استراتژی با تحلیل داده بنیاد. پژوهش های مدیریت منابع انسانی، 3، 1
  • خلیل نژاد آذر شهرام، مهری امیر. (1395). نقش مدیریت دانش در توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 4 تهران). آموزش و توسعه منابع انسانی، 3، 9
  • خلیل نژاد آذر شهرام، دانشور دیلمی محمدرضا. (1396). تأثیر فرهنگ دانش‌محور بر نوآوری استراتژیک با در نظر گرفتن نقش ظرفیت جذب دانش و انعطاف‌پذیری استراتژیک(مورد مطالعه: شرکت‌های واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران). مطالعات مدیریت راهبردی، 8، 30
  • ضرغامی سید صادق، خلیل نژاد آذر شهرام. (1396). نقش تعهد سازمانی در شکل گیری سازمان یادگیرنده(مورد مطالعه: موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی). مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، سال هفتم، 28
  • خلیل نژاد آذر شهرام، نکوئی زاده مریم، گل محمدی عماد. (1396). رابطه‌ مدیریت دانش با قابلیت نوآوری با توجه به نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری استراتژیک. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، 7، 2
  • خلیل نژاد آذر شهرام، گل محمدی عماد، نیستانی سمیه، رسوله وندی محمد باقر. (1397). اثر اقدامات استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی در سازمان‌های دولتی. مطالعات منابع انسانی، 7، 27
  • خلیل نژاد آذر شهرام، حسن پور اسماعیل، ابراهیمی هلن. (1396). مدیریت کسب‌و‌کار. مدیریت کسب و کار، 9، 33
  • خلیل نژاد آذر شهرام، دانشور دیلمی محمدرضا. (1397). تأثیر استراتژی‌های یادگیری بر توسعه محصول جدید: نقش تعدیل‌گری جهت گیری استراتژیک و قابلیت‌های شناختی. پژوهش های مدیریت راهبردی، 24، 69
  • خلیل نژاد آذر شهرام، اصلانی افراشته امیر، شجاعی محمد حسین. (1396). تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتلداری: نقش میانجی هویت سازمانی و عجین شدن با شغل. گردشگری و توسعه، 6، 4
  • خلیل نژاد آذر شهرام، آهنگری مهسا، دانشور دیلمی محمدرضا. (1396). تأثیر اعتبار نیروی فروش بر وفاداری و سهم از جیب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش افزوده تجربه شده(مورد مطالعه: بیمه ایران)،. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 7، 32
  • جبارزاده کرباسی بهرام، خاشعی ورنامخواستی وحید، خلیل نژاد آذر شهرام. (1398). ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﻫﻤﻜﺎری ﻣﻴﺎنﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ در ﻣﺮاﺣﻞ ﭘﻴﺶ آیندی. پژوهش های مدیریت در ایران، 23، 2
  • خلیل نژاد آذر شهرام، خاشعی ورنامخواستی وحید، جبارزاده کرباسی بهرام. (1398). معرفی روش کیفی تحلیل جامع پیچیدگی (GABEK) برای پژوهش های مدیریت (مورد مطالعه : مدل همکاری میان سازمانی). مدیریت سازمان های دولتی، دوره 7، شماره 2
  • رحمان سرشت حسین، خاشعی ورنامخواستی وحید، خلیل نژاد آذر شهرام، شیخی نرگس. (1398). چارچوب عناصر شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 17، 35
  • حقیقی کفاش مهدی، حمیدی بیناباج مژگان حمیدی بیناباج، کریمی علویجه محمدرضا، خلیل نژاد آذر شهرام، حقیقی کفاش مهدی. (1399). تبیین الگو و ارائه چالش های برندسازی استراتژیک در صنعت زعفران. علوم مدیریت ایران، 14، 55
  • خلیل نژاد آذر شهرام، دانشور دیلمی محمدرضا. (1398). تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک شده بر تمایل به استفاده از سیستمهای خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی. مطالعات مدیریت گردشگری، 14، 47
  • خلیل نژاد آذر شهرام، یوسفی طبس حلیمه، گل محمدی عماد، محمدی نشاط. (1398). تأثیر سرمایه فکری بر گرایش‌های کارآفرینانه و نوآورانه: باتأکید بر نقش میانجی قابلیت‌های پویا. سیاست نامه علم و فناوری، 9، 3
  • جلالی سید حسین، خلیل نژاد آذر شهرام، گل محمدی عماد. (1398). قابلیت‌های استراتژیک در صنعت نفت و گاز: مطالعه‌ای در بخش میان‌دستی. مدیریت نوآوری، 7، 4
  • خلیل نژاد آذر شهرام، گل محمدی عماد، مرادزاده سوماری سپیده. (1397). تأثیر اعتماد سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش تسهیم دانش. توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 1397، 49
  • حقیقی کفاش مهدی، مظلومی نادر، خلیل نژاد آذر شهرام، مشفق مهدی. (1398). الگوی کیفی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط. راهبردهای بازرگانی، 16، 13
  • خلیل نژاد آذر شهرام، سلیمان زاده امید، کراقلی مرضیه. (1398). تأثیر تجربه برند هتل بر ارزش ادراک شده گردشگران و قوت برند هتل. گردشگری و توسعه، 8، 1
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • رحمان سرشت حسین، خلیل نژاد آذر شهرام، کنفرانس ملی مدیریت ورزشی با تأکید بر سند چشم‌انداز 20 ساله، سخنران، خلق مزیت رقابتی پایدار در صنعت فوتبال با استفاده از نگاه راهبردی (استراتژیک) درون‌گرا، 1387/11/30، 1387/12/01
  • خلیل نژاد آذر شهرام، مدیریت ورزشی(با تأکید بر سند چشم‌انداز 20 ساله)، سخنران، Creating sustainable competitive advantage in football industry in IRAN، 1387/11/30، 1387/12/01
  • خلیل نژاد آذر شهرام، مدیریت دانش، سخنران، جریان دانش در هیأت مدیره : پیچیدگی در قالب دانش هیأت مدیره، 1388/11/10، 1388/11/11
  • خلیل نژاد آذر شهرام، هاشمی سید علیرضا، مدیریت استراتژیک، ارائه پوستر، بازتعریف مفهوم کنترل راهبردی از منظر مکاتب مختلف مدیریت راهبردی، 1394/09/24، 1394/09/25
  • خلیل نژاد آذر شهرام، بهبود در سیستم‌های مدیریت شهری، سخنران، شناسایی عوامل موفقیت مدیریت فرآیندهای سازمان در سامانه 1888 (مورد مطالعه شهرداری منطقه 4 تهران)، 1395/11/27، 1395/11/28
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • خلیل نژاد آذر شهرام، مدیریت استراتژیک، سخنران، رابطه‌ی ساختار هیأت مدیره با مشارکت آن در کنترل راهبردی، 1388/06/31، 1388/07/01
  • خلیل نژاد آذر شهرام، زارع رحیم، مدیریت، ارائه پوستر، گونه‌شناسی کنترل سازمانی: تدوین الگویی اقتضائی، 1394/10/02، 1394/10/03
  • خلیل نژاد آذر شهرام، زارع رحیم، کنفرانس بین‌المللی ابزارها و تکنیک‌های مدیریتی، سخنران، آرایه‌ی سیمای درونی: ابزاری جهت مدیریت سبد منابع، قابلیت‌ها و توانمندی‌ها، 1394/10/15، 1394/10/16
  • خلیل نژاد آذر شهرام، هاشمی سیدعلیرضا، حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین، سخنران، تدوین کارت امتیازی متوازن واحدهای سازمانی: مطالعه مورد شرکتی فعال در صنعت ارتباطات ایران، 1395/09/24، 1395/09/24
  • خلیل نژاد آذر شهرام، هاشمی سیدعلیرضا، کنفرانس بین‌المللی حسابداری و مدیریت، سخنران، Formulation BSC in Organizational Departments، 1395/09/24، 1395/09/24
  • خلیل نژاد آذر شهرام، هاشمی سید علیرضا، مدیریت و اقتصاد در قرن 21، سخنران، 1395/09/30، 1395/09/30
  • خلیل نژاد آذر شهرام، هوشمند ریحانه، مدیریت و اقتصاد در قرن 21، سخنران، مسئولیت اجتماعی و اخلاقی سازمان‌ها: نگاهی جامع؛، 1395/09/30، 1395/09/30
  • عبدالهی احسان، خلیل نژاد آذر شهرام، علی نژاد منفرد پژمان، مدیریت و حسابداری و اقتصاد دانش‌بنیان، سخنران، جاری سازی استراتژی بصورت گروهی (شبکه¬ای) در شرکت¬های کوچک و متوسط، 1396/05/23، 1396/05/23
  • خلیل نژاد آذر شهرام، جارس‌سازی استراتژی به صورت گروهی(شبکه‌ای) در شرکت‌های کوچک و متوسط، سخنران، 1396/06/24، 1396/06/24
  • خلیل نژاد آذر شهرام، زارع رحیم، دانشور دیلمی محمدرضا، مدیریت و مهندسی صنایع، مقاله کامل چاپ شده، عملکرد شرکت‌های تابعه: نقش استراتژی شرکت مادر و بلوغ سازمانی، 1396/10/07، 1396/10/08
  • خلیل نژاد آذر شهرام، اعظمی سامان، مدیرین استراتژیک، ارائه پوستر، بانکداری باز: تحولی نو در صنعت خدمات مالی و بانکی، 1398/08/28، 1398/08/28
  • خلیل نژاد آذر شهرام، رضایی راد مریم، کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، ارائه پوستر، نقش قابلیت‌های استراتژیک در خلق مزیت رقابتی پایدار، 1398/08/28، 1398/08/28
ترجمه
  • خلیل نژاد آذر شهرام، اعرابی سید محمد، هاشمی سید علیرضا. (1394). تحقیق داده‌بنیاد: راهنمای عمل برای مدیریت، کسب‌و‌کار و بازاریابی. ایران-تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی
  • خلیل نژاد آذر شهرام. (1392). کارکشته: چگونه ماهرترین و خلاق‌ترین کارکنان‌تان را رهبری کنید؟. ایران-تهران، دنیای اقتصاد
  • خلیل نژاد آذر شهرام. (1392). محصول خوب، محصول بد: عوامل بنیادین در دستیابی به کیفیت بی‌نظیر. ایران-تهران، دنیای اقتصاد
  • رحمان سرشت حسین، خلیل نژاد آذر شهرام، هاشمی سید علیرضا. (1390). مدیریت استراتژیک و پویایی های سازمانی؛ چالش پیچیدگی. ایران-تهران، دوران
  • خلیل نژاد آذر شهرام، مظلومی نادر، هاشمی سید علیرضا. (1389). عملیاتی کردن استراتژی: مدیریت اثربخش اجرا و تغییر. ایران-تهران، ادبستان
  • خلیل نژاد آذر شهرام، مظلومی نادر، هاشمی سید علیرضا. (1395). عملیاتی کردن استراتژی: مدیرتی اثربخش اجرا و تغییر. ایران-تهران، ادبستان
  • اعرابی سیدمحمد، هاشمی سیدعلیرضا، خلیل نژاد آذر شهرام. (1397). مبانی استراتژی. ایران، دفتر پژوهش‌های فرهنگی
  • رحمان سرشت حسین، حبیبی بدرآبادی محبوبه، خلیل نژاد آذر شهرام. (1398). شرح و نقد نظریه‌های سازمان و مدیریت. ایران-تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی، کاربردی، 1394/11/30
  • برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی، کاربردی، 1394/12/01
  • تدوین و اجرای برنامه استراتژیک بازاریابی بانک صادرات ایران، طرح ملی، 1396/01/20
  • برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی، کاربردی، 1396/05/31
کارشناسی ارشد
  • نقش مدیریت دانش در توسعه منابع انسانی(مورد مطالعه :شهرداری منطقه 4 تهران)، امیر مهری، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/23
  • تاثیر تعهد سازمانی بر شکل گیری سازمان یادگیرنده؛ مورد مطالعه:موسسه مطالعات بین الملی انرژی، سید صادق ضرغامی، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/23
  • رابطه ظرفیت جذب دانش با نوآوری استراتژیک با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر جهت گیری های استراتژیک (مورد مطالعه: شرکتهای واقع در پارک علم و فناوری پردیس تهران)، امیر وطن پرست، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/07/04
  • رابطه بین محیط کسب‌و‌کار و فناوری و نوآوری بر اساس شاخص رقابت‌پذیری جهانی، مهرداد مقصودی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/26
  • تاثیر استراتژی نوآوری محصول و فرآیند بر عملکرد کسب‌و‌کار با تاکید بر نقش پویایی محیطی، رسول ابراهیم زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • اثیر اعتماد پذیری شرکاء بر رقابت پذیری شرکتی با توجه به نقش میانجی کسب دانش از طریق شرکاء و انتشار دانش به شرکاء، مهرشاد دهقان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/07/11
  • تاثیر رضایتهای بازاریابی درشبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری و وفاداری مشتری مورد مطالعه چرم درسا، حمزه براتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/09/12
  • رابطه نوع کنترل هولدینگ با سرعت تصمیم گیری استراتژیک در واحد های کسب و کار، زهرا قاسمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/10/03
  • رابطه قابلیت تکنولوژی بازاریابی و دوسو توانی نو آوری )مورد مطالعه : شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی، سعید جمشیدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/10/24
  • رابطه سبک های شناختی با تعهد به برنامه ریزی استراتژیک با در نظر گرفتن نقش میانجی پذیرش فرآیند برنامه ریزی استراتژیک در بانک انصار، رضا محمدی تمنایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/10/26
  • رابطه عوامل استراتژیک و کانال ھای توزیع با عملکرد شرکت ھای بیمه، ارسلان پرتوی نیا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/24
  • رابطه سبک تصمیم‌گیری، استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمانی در شرکت‌های بیمه ایرانی، سیروان شریفیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/28
  • تاثیر جهت گیری استراتژیک برقابلیت نوآوری با نقش تعدیل کننده قابلیت شبکه سازی وتوانایی شبکه سازی، سپهر سرخانی تبریزی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/28
  • ابطه سیسـتم های کنترل مـدیریت با قابلیت نو آوری و عملکرد سازمان، زهره نوروزی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/28
  • تاثیر جهت گیری استراتژیک بر قابلیت نوآوری با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده قابلیت شبکه سازی و توانایی شبکه سازی، سپهر سرخانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/28
  • رابطه قابلیت اطلاعاتی با نیات استراتژیک بین الملل با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده قابلیت نوآوری، محمد وحید وکیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/29
  • رابطه رهبری تحول آفرین و انعطـاف‌پـذیری استراتژیـک بـا در نظر گرفتن نقش تعـدیلگر تفکر استراتژیک در شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، مجید صحراکاری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/30
  • رابطه تعهد سازمانی با تعهد استراتژیک با توجه به نقش تعدیل کننده آگاهی استراتژیک و تفکر استراتژیک (مورد مطالعه: بانک سرمایه)، فرنوش یوسفی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/30
  • تاثیر قابلیت نوآوری بر انعطاف پذیری استراتژیک با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر یادگیری سازمانی در سازمان های پارک فناوری پردیس، زهرا نوجوان فر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/01/26
  • رابطه قابلیت نوآوری با نوآوری استراتژیک با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری‌های استراتژیک، اسماعیل جلیلیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/03/02
  • رابطه آگاهی استراتژیک با تعهد به استراتژی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر تفکر استراتژیک(مورد مطالعه: وزارت صنعت و معدن و تجارت)، محمد مهدی فتحی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/03/06
  • رابطه دارایی‌های دانشی و قابلیت نوآوری با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری بازار، کامران آزرمان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/04/02
  • استراتژی‌های رقابتی و عملکرد سازمان: نقش تعدیل‌گر قابلیت‌های مدیریتی و نوآورانه، کوروش دانشور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/25
  • عوامل کلیدی موفقیت در توسعه ناوگان اتصال پذیر حمل و نقل باری برون شهری در ایران، سید حسین صحاف، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • عوامل کلیدی موفقیت در توسعه ناوگان اتصال پذیر حمل و نقل باری برون شهری در ایران، سید حسین صحاف، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • تاثیر رهبری استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر فرهنگ دانش محور و ظرفیت جذب، علی مظفری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/07/24
  • تاثیر رهبری استراتژیک و هوش رقابتی بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی، رضا بیات، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/07/29
  • تاثیر مدیریت ارتباط اجتماعی با مشتری و جهت گیری بازاریابی رابطه مند بر اثر بخشی عملکردی بانکداری با نقش میانجی استراتژی تجاری (مورد مطالعه بانک آینده)، فاطمه رضایی نایه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/16
  • رابطه قابلیت‌های فناوری اطلاعات و عملکرد نوآوری با تعدیل‌گری گره‌های شبکه‌ای، فرزانه کوهستانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/03/27
  • قابلیت‌های سازمانی مؤثر بر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران خطرپذیر، آذین جعفربای، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/24
  • تأثیر کیفیت خدمات ادراک شده از وب‌سایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان، هادی انتظاری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/24
  • عوامل کلیدی موفقیت فروشگاه اپلیکیشن برای مادران کودکان زیر هفت سال، سعید علوی راد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/30
  • شناسایی جهت‌گیری‌های استراتژیک شبکه‌های اجتماعی بانک‌های ایرانی، پژمان علی نژاد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • تاثیر الگوهای ارتباطی خانواده بر استراتژی های نفوذ جوانان و استراتژی های واکنشی والدین در تصمیم گیری های خرید، زهرا پاک آئین، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • تأثیر بلوغ سازمانی شرکت‌های تابعه بر سیستم کنترل استراتژیک شرکت مادر با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر پویایی محیطی، احسان عبدالهی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • رابطه قابلیت شبکه‌سازی و قابلیت نوآوری با تعدیل‌گری ظرفیت جذب دانش در کسب‌و‌کارهای دیجیتال، الناز عظیمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • شناسایی و اولویت‌بندی موانع کلیدی اجرای استراتژی در سازمان‌های فرهنگی، پرهام شهبازی فیشانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • قابلیت های سازمانی موثر بر تصمیم گیری سرمایه گذاران خطر پذیر در ایران، آذین جعفربای، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • استراتژی های رقابتی و عملکرد سازمان: نقش تعدیل گر قابلیت های مدیریتی و نوآورانه، کوروش دانشور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • تاثیر رهبری استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر فرهنگ دانش محور و ظرفیت جذب، علی مظفری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • عوامل موثر بر شکل‌گیری شرکت‌های دانش بنیان زیست فناورانه در ایران، الهام چیت‌سازیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • رابطه قابلیت های پویا و نوآوری ارزشی با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده رهبری استراتژیک و جهت گیری استراتژیک در شرکت های دانش بنیان، مسعود زرگر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • شناسایی و اولویت بندی قابلیت های استراتژیک در بانک های برتر ایران، سید علیرضا حسینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
PhD
  • مدلی برای همکاری‌های میان‌سازمانی در مراحل پیش‌خوانی، بهرام جبارزاده کرباسی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/10/08
  • الگوی شراکت استراتژیک در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط، مهدی مشفق، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/10/29
  • مدلی برای همکاری های میان سازمانی در مراحل پیش خوانی، بهرام جبارزاده کرباسی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • الگویی برای تصمیم گیری استراتژیک در محیط های پر سرعت؛ مطالعه چند موردی در صنعت بانکداری ایران، میخک جعفری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری، نرگس شیخی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • الگوی شراکت استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط، مهدی مشفق، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • مدلی برای ترکیب تیم های کارآفرین و تبیین نقش آن در موفقیت شرکت های نوپا در گذر از مراحل اولیه چرخه عمر، صبا کاکاپور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • بنیادهای مباحث استراتژی بازرگانی، 1394/08/05
  • چالش‌ها و راه‌کارهای اجرای استراتژی در ایران، 1394/09/22
  • گرانددتئوری و نقش آن در سازمان‌پژوهی، 1395/10/01
  • عملیاتی کردن استراتژی با رویکرد کارت امتیازی متوازن، 1396/09/25