professor_pic
Amene Aali
Amene Aali is assistant professor of educational psychology in the Department of Education and Breeding , Faculty of psychology and educational sceinces .
Iranian Journals
  • Aali Amene, amin yazdi amir. (2008). teacher characteristics and classroom management styles. Education, بیست و چهارم شماره 1 بهار 1387, شماره مسلسل 93
  • Aali Amene, amin yazdi amir. (2008). effects of classroom management style on developing pupils' metacognitive skills. Foundations of Education, دوره 9, شماره اول
  • Aali Amene, Saif Ali Akbar, kadivar parvin, Delavar Ali. (2015). Design and implementation of a model based on writing to learn (WTL) and study its impact on learning, reflective thinking, and writing skills of students. educational psychology, 10, 34
  • Aali Amene, Saif Ali Akbar, kadivar parvin. (2018). Writing to Learn (WTL): The Effectiveness of written assignments and writing skills students are learning Educational Sciences. Journal of Teaching and Learning, 2, 26
  • Aali Amene. (2016). تحلیل پیامدهای شناختی رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در فرایند آموزش. A higher education, دوره جدید سال نهم, 33
  • Aali Amene. (2018). فراتحلیل اثربخشی ارزشیابی توصیفی بر ارتقاء بازده های یادگیری. Education, 5, 133
Presented in External Exhibition
  • Aali Amene, تبیین جایگاه آموزش نوشتن در فرایند برنامه درسی, announcer, 2016/11/25, 2016/11/25
  • Aali Amene, اولین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی, Published Article, complete article, تربیت معلم متخصص بر مبنای نظریه های رشد تخصص با تاکید بر مدل یادگیری در حوزه mdl, 2017/11/23, 2017/11/24
Presented in Internal Exhibition
  • Aali Amene, Saif Ali Akbar, composition and writing conference, announcer, complete article, Design and implementation of a model based on writing to learn (WTL) and study its impact on learning and writing skills of students, 2014/04/28, 2014/04/28
  • Aali Amene, alinejad hasan, سومین همایش متن پژوهی ادبی نگاهی تازه به آثار مولانا, Published Article, complete article, تبیین ظرفیت‌های ادبیات کودک در حکایت «غلام نمازباره» مثنوی مولوی از طریق تحلیل نظام گذرایی, 2017/05/15, 2017/05/16
  • Aali Amene, کنگره ملی روانشناسی ایران, announcer, انضباط ایمن: مدلی پیشگیرانه در مدیریت رفتار دانش آموزان, 2018/02/28, 2018/03/02
Master
  • بررسی مقایسه کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان مدارس I با مدارس سنتی, ارمغان بشیری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/06/25
  • رابطه سبک های مدیریت کلاس با کیفیت زندگی در مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اندیمشک, قلاوندی، زینب, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/05
  • بررسی رابطه سبک های والدینی با گوشه گیری اجتماعی و رشد مهارتهای اجتماعی در دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی ناحیه 4 شهر مشهد سال تحصیل 95-1394, ‫قهرمانی، صیقه, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/05
  • بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس معلم و جو روانی- اجتماعی کلاس با میزان اضطراب دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران در سال تحصیلی 95-1394, زیبا دینی پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/06
  • مقایسه عوامل موثر بر عملکرد سواد خواندن دانش آموزان پایه چهارم, ریحانه مبارک قمصری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/13
  • بررسی رابطه علاقه اجتماعی معلمان و والدین بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 94-95, ام البنین کریمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/19
  • ‫بررسی مقایسه کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان مدارس I با مدارس سنتی‬‬‬‬, ارمغان بشیری‬‬‬‬, Practical , Allame Tabataba'i University, 2017/02/13
  • پیش بینی سبک مدیریت کلاس درس بر اساس ویژگی های شخصیتی معلمان پایه پنجم و ششم ابتدایی شهر اصفهان, لاله نوری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/19
  • آسیب شناسی برنامه زبان آموزی دانش آموزان عشایر شهرستان راور, فاطمه شمس الدینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2018/02/06
  • مقایسه عزت نفس، سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی مقطع ابتدایی شهرستان بیرجند سال 1395, زهره ناصری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2018/02/17
  • بررسی تاثیر آموزش به شیوه یادگیری سازگار با مغز بر سطح آگاهی و رفتار ترافیکی دانش آموزان, زهرا یاسمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2018/02/18
  • مطالعه موردی تاثیر روشهای انضباطی مربیان بر میزان بدرفتاری کودکان مرکز شبانه روزی تحت پوشش بهزیستس, خدیجه حسینی مطلق, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2018/02/22
  • بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس معلم و جو روانی- اجتماعی کلاس با میزان اضطراب دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران درسال تحصیلی 95-1394‬, زیبا دینی پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University
Executive Posts
  • نماینده گروه در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی, 2017/05/16, Iran, tehran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • classroom management whit T.E.T strategy, مدرس, iran, Tehran, 2015/04/15, 2015/04/15
  • Democrat management in the classroom, مدرس, Iran, tehran, 2015/04/21, 2015/04/21