professor_pic
Amene Aali
Amene Aali is Assistant Professor of educational psychology in the Department of Education and Breeding , Faculty of psychology and educational sceinces .
Iranian Journals
  • Aali Amene, amin yazdi amir. (2008). teacher characteristics and classroom management styles. Education, بیست و چهارم شماره 1 بهار 1387, شماره مسلسل 93
  • Aali Amene, amin yazdi amir. (2008). effects of classroom management style on developing pupils' metacognitive skills. Foundations of Education, دوره 9, شماره اول
  • Aali Amene, Saif Ali Akbar, kadivar parvin, Delavar Ali. (2015). Design and implementation of a model based on writing to learn (WTL) and study its impact on learning, reflective thinking, and writing skills of students. educational psychology, 10, 34
  • Aali Amene, Saif Ali Akbar, kadivar parvin. (2019). Writing to Learn (WTL): The Effectiveness of written assignments and writing skills students are learning Educational Sciences. Journal of Teaching and Learning, 14, 2
  • Aali Amene, Abbasi Mahmoud, Naseri Leila. (---). Analyzing the situation of children's rights in the world: Extracting implications for Iran. ---
  • Aali Amene, Mobarak Ghamsari Reyhaneh. (2018). Meta-analysis of the effectiveness of descriptive evaluation on improving learning outcomes. Education, 34, 1
  • Aali Amene. (2016). تحلیل پیامدهای شناختی رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در فرایند آموزش. A higher education, دوره جدید سال نهم, 33
  • Aali Amene, Khorami Ali, Eslami Soheyla. (2019). When is Problem-based Learning More Effective? A Meta- analysis. New Educational Approaches, 2, 28
  • Aali Amene, Alinejad Hassan, Nematolahi Halime. (2019). Synthesis of Interdisciplinary Studies of Child Literature from the Audience-Oriented Perspective. literary critisim, 11, 44
Presented in External Exhibition
  • Aali Amene, تبیین جایگاه آموزش نوشتن در فرایند برنامه درسی, announcer, 2016/11/25, 2016/11/25
  • Aali Amene, اولین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی, article abstraction, complete article, تربیت معلم متخصص بر مبنای نظریه های رشد تخصص با تاکید بر مدل یادگیری در حوزه mdl, 2017/11/23, 2017/11/24
Presented in Internal Exhibition
  • Aali Amene, Saif Ali Akbar, composition and writing conference, announcer, complete article, Design and implementation of a model based on writing to learn (WTL) and study its impact on learning and writing skills of students, 2014/04/28, 2014/04/28
  • Aali Amene, alinejad hasan, سومین همایش متن پژوهی ادبی نگاهی تازه به آثار مولانا, article abstraction, complete article, تبیین ظرفیت‌های ادبیات کودک در حکایت «غلام نمازباره» مثنوی مولوی از طریق تحلیل نظام گذرایی, 2017/05/15, 2017/05/16
  • Aali Amene, کنگره ملی روانشناسی ایران, announcer, انضباط ایمن: مدلی پیشگیرانه در مدیریت رفتار دانش آموزان, 2018/02/28, 2018/03/02
  • Aali Amene, School counseling, Published Article, Teacher-to-counselor: A preventive approach to school counseling, 2018/11/11, 2018/11/12
  • Aali Amene, Alinejad Hassan, Literary Research, Published Article, Explaining the concept of children's literature based on implicit reader theory, 2019/03/06, 2019/03/06
  • Aali Amene, Alinejad Hassan, Literary text research, Published Article, The Speech Trials of Characters in the Tale of "The of the World and the Jurisprudent", 2019/06/12, 2019/06/12
Master
  • بررسی مقایسه کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان مدارس I با مدارس سنتی, ارمغان بشیری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/06/25
  • رابطه سبک های مدیریت کلاس با کیفیت زندگی در مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اندیمشک, قلاوندی، زینب, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/05
  • بررسی رابطه سبک های والدینی با گوشه گیری اجتماعی و رشد مهارتهای اجتماعی در دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی ناحیه 4 شهر مشهد سال تحصیل 95-1394, ‫قهرمانی، صیقه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/05
  • بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس معلم و جو روانی- اجتماعی کلاس با میزان اضطراب دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران در سال تحصیلی 95-1394, زیبا دینی پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/06
  • مقایسه عوامل موثر بر عملکرد سواد خواندن دانش آموزان پایه چهارم, ریحانه مبارک قمصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/13
  • بررسی رابطه علاقه اجتماعی معلمان و والدین بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 94-95, ام البنین کریمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/19
  • ‫بررسی مقایسه کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان مدارس I با مدارس سنتی‬‬‬‬, ارمغان بشیری‬‬‬‬, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • پیش بینی سبک مدیریت کلاس درس بر اساس ویژگی های شخصیتی معلمان پایه پنجم و ششم ابتدایی شهر اصفهان, لاله نوری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • آسیب شناسی برنامه زبان آموزی دانش آموزان عشایر شهرستان راور, فاطمه شمس الدینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/06
  • مقایسه عزت نفس، سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی مقطع ابتدایی شهرستان بیرجند سال 1395, زهره ناصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/17
  • بررسی تاثیر آموزش به شیوه یادگیری سازگار با مغز بر سطح آگاهی و رفتار ترافیکی دانش آموزان, زهرا یاسمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/18
  • مطالعه موردی تاثیر روشهای انضباطی مربیان بر میزان بدرفتاری کودکان مرکز شبانه روزی تحت پوشش بهزیستس, خدیجه حسینی مطلق, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/22
  • مقایسه تأثیر قصهگویی شفاهی و پردهخوانی در روایت های کودکان دختر پیش دبستانی, سارا نامداری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/01/20
  • اثربخشی آموزش راهبردهای سنجش به عنوان یادگیری بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت, اسما بهادری مقدم, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/19
  • بررسی عملکرد معلمان ابتدایی در رابطه با مسائل باز-پاسخ ریاضی, فروغ عبدالهی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/21
  • مقایسه شیوه تکلیف دهی معلمان با الگوی آموزشی برنامه درسی فارسی پایه اول دبستان در شهر کرج, منیژه جهانگیری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2019/09/21
  • شناسایی الگوی رایج تدریس خواندن در پایه اول دبستان و مقایسه آن با الگوی تدوین شده در کتاب راهنمای معلم, آذر فلاح, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2019/09/21
  • بررسی رابطه بین راهبردهای انضباطی معلمان و جو کلاس درس با مسئولیت پذیری دانش آموزان پایة ششم ابتدایی شهرستان طارم در سال تحصیلی 98-1397, لیلا محمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/21
  • شناسایی باورهای انضباطی معلمان و واکنش دانش‌آموزان به راهبردهای انضباطی, الهه زارع زاده مهریزی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/21
  • ‫رابطه راهبردهای انضباطی معلمان، عاطفه نسبت به معلم و نگرش به یادگیری دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی, مرضیه قلی پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/21
  • ارزیابی شایستگی هاو مهارت ها ی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان ایلام از دیدگاه معلمان, عباس دیده دار, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/10/22
  • تأثیر آموزش مدیریت هیجان مبتنی بر قصه‌گویی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستان, حبیبه نصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/12/18
  • بررسی رابطه سبک مدیریت کلاس معلم و جو روانی- اجتماعی کلاس با میزان اضطراب دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران درسال تحصیلی 95-1394‬, زیبا دینی پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University
Executive Posts
  • نماینده گروه در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی, 2017/05/16, Iran, tehran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • classroom management whit T.E.T strategy, 2015/04/15
  • Democrat management in the classroom, 2015/04/21