professor_pic
مهدی یزدان شناس
مهدی یزدان شناس ، استادیار رشته --- است. ایشان در گروه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • حقیقی محمد، یزدان شناس مهدی، باستانی پورمقدم جاوید. (1393). نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 13، 20
  • یزدان شناس مهدی، شجاعی محمدحسین. (1395). شناسایی و تبیین الگوی عوامل موثر بر بهره وری دانش؛ مطالعه ای در شعب بانک ملی استان قم. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 10، 37
  • یزدان شناس مهدی، پورمقدسیان پویا. (1395). رابطه ی ارتباطات سازمانی و واکنش کارکنان به تغییر با تاکید بر نقش هوش عاطفی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 25، 80
  • یزدان شناس مهدی. (1392). بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در بخش دولتی ایران و پیشنهاد راهکارهایی برای ارتقای آن. مدیریت فرهنگ سازمانی، 11، 4
  • Yazdanshenas Mehdi. (2014). Designing a Conceptual Framework for Organizational Entrepreneurship in the Public Sector in Iran. Iranian Journal of Management Studies (IJMS), 7, 2
  • یزدان شناس مهدی، خشنود علی. (1393). تبیین الگوی روابط بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی بر اساس مفاهیم رفتار سازمانی مثبت‌‏گرا. مدیریت دولتی، 6، 1
  • شائمی علی، شاهین آرش، یزدان شناس مهدی. (1388). نقش نظام مدیریت منابع انسانی در کارآفرینی سازمانی. پژوهش های مدیریت منابع انسانی، 1، 1
  • حق شناس اصغر، جمشیدیان مهدی، شائمی علی، شاهین آرش، یزدان شناس مهدی. (1387). الگوی کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی ایران. علوم مدیریت ایران، 2، 8
  • رنجبریان بهرام، معینی حسین، شفیعی مرتضی، یزدان شناس مهدی. (1389). تعهد در روابط سازمان با سازمان؛ مورد مطالعه: شرکت ملی گاز ایران. مدیریت بازرگانی، 2، 5
  • یزدان شناس مهدی، بهبهانی نیا پریساسادات، ولی زاده لاریجانی اعظم. (1395). اثر کارایی مدیریت، اندازه و ساختار سرمایه بر ادراک از کیفیت خدمات و عملکرد بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. پژوهش های تجربی حسابداری، 5، 20
  • باطنی ابراهیم، یزدان شناس مهدی. (1385). نگاهی به فرایند شکل گیری دولت الکترونیک و چالشهای فراروی آن. فقه و حقوق اسلامی، 3، 9
  • یزدان شناس مهدی. (1395). نقش رفتار سازمانی مثبت گرا در رابطه بین رهبری تحول آفرین و بدبینی کارکنان. روان شناسی مثبت، دوره دوم شماره اول، پنجم
  • یزدان شناس مهدی، احمدخانی محمد. (1395). نقش ادراک از حمایت سازمانی در تاثیرگذاری اعتماد بر نگرش ها و رفتارهای کاری (مورد مطالعه: ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان زنجان). نشریه مدیریت منابع انسانی در ورزش، سال چهارم شماره یک، اول
  • یزدان شناس مهدی، حبیبی راد وحید. (1396). نقش ادراک از ویژگی های شغل و حمایت سازمانی در رابطه بین شخصیت فوق فعال و آوای کارکنان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 26، 85
  • صحت سعید، یزدان شناس مهدی، اقائی مصطفی. (1396). نقش نیاز به موفقیت و نیاز به تعلق در اثرگذاری ادراک از عدالت بر رفتار خدمت گرا. 1، 11
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • یزدان شناس مهدی، جمشیدیان مهدی، کنفرانس ملی کارآفرینی، خلاقیت و سازمان های آینده، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، کارآفرینی در سازمان های دولتی و مقایسه آن با بخش خصوصی، 1386/12/15، 1386/12/16
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Yazdanshenas Mehdi, International Conference on Management, Accounting and Industry, Published Article, complete article, Role of Human Resources Practices in Environmental Management, 2016/09/21, 2016/09/21
  • یزدان شناس مهدی، لباف حسن، نیلی پور سیداکبر، عباسی عباس، هفتمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، تلفیق مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت منابع انسانی استراتژیک؛ مبانی و پیامدها، 1385/04/27، 1385/04/29
  • جمشیدیان مهدی، یزدان شناس مهدی، کنفرانس بین المللی مدیریت، مقاله چاپ شده، تاثیرات فساد اداری بر کارآفرینی، 1386/09/28، 1386/09/29
  • جمشیدیان مهدی، یزدان شناس مهدی، کنفرانس بین المللی مدیریت، مقاله چاپ شده، نقش رهبری تحول آفرین در مدیریت تغییر، 1387/09/27، 1387/09/28
  • یزدان شناس مهدی، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، یک چارچوب مفهومی برای بهبود کیفیت سازمانهای بخش دولتی با رویکرد دولت الکترونیک و مدیریت کیفیت خدمات، 1392/05/17، 1392/05/18
  • یزدان شناس مهدی، هاشم پور مهدی، چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، تاثیر مولفههای تفکر استراتژیک بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان؛ مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قم، 1394/05/12، 1394/05/12
  • یزدان شناس مهدی، کنفرانس بین المللی اقتصاد کاربردی و تجارت، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، ارائه الگوی مفهومی رهبری تغییر استراتژیک سازمانی، 1394/08/05، 1394/08/06
  • زیدی احمد، یزدان شناس مهدی، چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و کار آفرینی سازمانی در شرکت پگاه لرستان، 1394/12/12، 1394/12/12
  • یزدان شناس مهدی، خسروی هاجر، کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، بررسی رابطه بین جو ارتباطات سازمانی و مدیریتت تعارض، 1395/01/31، 1395/01/31
  • یزدان شناس مهدی، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و حسابرسی پویا، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، تاثیر برنامه های مدیریت استعداد بر سرمایه انسانی از دیدگاه قراردادهای روان شناختی، 1396/03/26، 1396/03/26
  • یزدان شناس مهدی، بهبهانی نیا پریساسادات، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و حسابرسی پویا، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، کاربست حسابداری منابع انسانی در سنجش سرمایه فکری، 1396/03/26، 1396/03/26
  • یزدان شناس مهدی، حاتمی سعید، کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع، سخنران، رابطه بین هوش عاطفی، انطباق پذیری کارکنان، رضایت شغلی و عملکرد شغلی، 1396/10/07، 1396/10/08
تالیف
  • یزدان شناس مهدی. (1393). کارآفرینی سازمانی. ایران-قم، انتشارات دانشگاهی
  • یزدان شناس مهدی. (1392). مبانی توسعه منابع انسانی. قم، انتشارات دانشگاهی
کارشناسی ارشد
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، شهرام آذری راد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/29
  • رابطه میان شخصیت و رفتار مدیریت تعارض در محیط کار، مژده مطلبی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • تبیین الگوی اثرگذاری حمایت سازمانی ادراک شده، توانمندسازی روانشناختی و تعامل رئیس و مرئوس بر تعهد سازمانی و پیامدهای آن بر کیفیت خدمات، فاطمه زرگران خوزانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم توانمندسازی روانشناختی کارکنان: ادراک از عدالت رویه ای و انطباق پذیری کارکنان بر تعهد سازمانی با نقش میانجی حمایت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 6 تهران)، یاسر قانعی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/31
  • ارزیابی آمادگی آموزش الکترونیکی در شرکت ایران خودرو، محیا زندیه، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/07/03
  • رابطه بین هوش عاطفی، انطباق پذیری کارکنان، رضایت شغلی و عملکرد شغلی در شعب بانک آینده در شهر تهران، سعید حاتمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/17
  • نقش تعدیل کننده تعارض نقش، تعارض کار-خانواده، اعتماد و عدالت درک شده در رابطه بین فرسودگی شغلی و بدبینی سازمانی، محمد رشتیانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/19
  • رابطه سبک رهبری با خودپنداری کارکنان با تاکید بر نقش میانجی مبادله رهبر-عضو، فائزه مرگانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/24
  • تاثیر مدیریت احساسات بر روابط رهبر-کارمند و نگرش های شغلی کارمندان در شرکت های بیمه (مورد مطالعه: شرکت های بیمه خصوصی در ایران)، حانیه خودمانی یزدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/25
  • عوامل موثر بر رضایت دانشگران شرکت نفت و گاز پارس، محمود نیکوسخن، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/26
  • رابطه ادراک از رهبری تحول آفرین و رفتارهای نوآورانه کارکنان با میانجی گری ادراک از ویژگی های شغل، حمیده کردلو، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/27
  • تاثیر رهبری استراتژیک بر عملکرد کارکنان شعب شرکت بیمه ایران در تهران با توجه به نقش میانجی تامین نیازهای روان شناختی، سیامک محمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تاثیر ویژگی های نیروی کار عاطفی بر عملکرد فروش نمایندگان بیمه با توجه به نقش تعدیل کننده ادراک از حمایت سازمان، حمیده خورسندی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تاثیر ادراک از فعالیتهای مدیریت منابع انسانی بر نگرش های شغلی با نقش تعدیل گر وضعیت شغلی در شعب شرکتهای بیمه خصوصی شهر تهران، محراب پایدارفرد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/21
  • اثر سرمایه روان شناختی و تعارض کار-خانواده بر رابطه تقاضاهای شغلی با نگرش های شغلی؛ مورد مطالعه: شرکت های شیمیایی شهرک صنعتی یزد، سیدمجتبی طلبه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • تاثیر ادراک از سرپرستی پسیکوپات و سرپرستی سوء استفادهگرانه بر بیگانگی شغلی و تمایل به ترک خدمت کارکنان پالایشگاه نفت بندرعباس، روح اله جمشیدی سلوکوئی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • رابطه ادراک از مربی گری و اعتماد به مدیر با کامیابی کارمندان (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز)، مینا صادقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • تاثیر عدالت سازمانی ادراک شده بر رفتار شهروندی سازمانی خدمت گرا با توجه به نقش تعدیل گر نیازهای موفقیت و تعلق، مصطفی آقائی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • نقش میانجی نگرش های کاری در تاثیرگذاری سیستم های کاری با تعهد بالا بر عملکرد خدمات اصلاحی کارکنان: مورد مطالعه شعب بیمه ایران در شهر تهران، ثمینه یزدانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • پیش زمینه و پیامدهای رفتار متناقض مدیران در مدیریت کارکنان، وحید حبیبی راد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • عوامل موثر بر تعهد پیشگام و پیامدهای آن در عملکرد خدمت رسانی فعال: نقش تعدیل گر نیاز به تایید اجتماعی، مریم غفاری چراتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • تاثیر رهبری خدمتگزار بر رفتار مشتری مدارانه و نگرش های کاری کارکنان، غزاله سادات احمدپناه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • رابطه رهبری اصیل با تمایل به ترک خدمت کارکنان با درنظر گرفتن نقش میانجی عجین شدن با شغل و هویت سازمانی، حسین آتشی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • رابطه رفتار تسهیم دانش و سرمایه فکری با بهره وری دانش (مورد مطالعه: شرکت بیمه کوثر)، لیلا عزیزی ابرقوئی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29