professor_pic
Fatemeh Yavari Gohar
Fatemeh Yavari Gohar was born in Tehran . her degree is assistant professor . she is faculty member of Tourism Management .
Published in External Journal
  • Yavari Gohar Fatemeh, Mansourimoayyed Fereshteh, A Competitive Pricing Model for Tender a Bid, African Journal of Environmental Assessment and Management, 21, 4, 2016/04/30
Published in Internal Journal
  • Yavari Gohar Fatemeh, گردشگری اجتماعی, Tourism Management Studies, 2004/01/20
  • Yavari Gohar Fatemeh, برنامه بازاریابی, Marketing Monthly, 2005/10/22
  • Yavari Gohar Fatemeh, عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده داخلی در انتخاب خطوط هوایی, Journal of improvement and change management, 2005/06/21
  • Yavari Gohar Fatemeh, Mennati Hossein, بررسی فروشگا های زنجیره ای وال مارت, managers, 2006/05/21
  • Yavari Gohar Fatemeh, arabi mohammad, مدلی جهت هماهنگی استراتژی های سرپرستی و ساختار به منظور بهبود عملکرد سازمان, Journal of Management Development, 2009/11/21
Presented in External Exhibition
  • Yavari Gohar Fatemeh, کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی, Published Article, عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده داخلی در انتخاب خطوط هوایی, 2006/09/04, 2006/09/05
  • Yavari Gohar Fatemeh, همایش بین المللی روز جهانی گردشگری, 2015/09/28, 2015/09/28
Presented in Internal Exhibition
  • Yavari Gohar Fatemeh, Mansourimoayyed Fereshteh, همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران, Published Article, طراحی الگوی تدوین استراتژی تحقیق و توسعه بر اساس تئوری نقاط مرجع استراتژیک, 2008/07/13, 2008/07/14
  • Yavari Gohar Fatemeh, arabi mohammad, کنفرانس بهبود و تحول اداری, Published Article, هماهنگی استراتژی های سرپرستی و ساختار به منظور بهبود عملکرد سازمان, 2009/02/17, 2009/02/18
  • Yavari Gohar Fatemeh, بررسی چالش های پیش روی علوم انسانی, 2016/08/22
translation
  • Yavari Gohar Fatemeh, Marketing Plan, translation, Termeh, 2007/01/20
Master
  • رابطه بین رفتار گردشگر و تولید پسماند در مقصدهای گردشگری, نازنین نیک اقبال, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/07/04
  • تأثیر عوامل موثر بر وفاداری و تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجیگری عشق به برند در میان مشتریان محصولات برند چرم مشهد, مجتبی حسینی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2016/07/04
  • رابطه تصویر غذا با وفاداری به مقصد, سمیه شیری زاده درین سو, Practical , Allame Tabataba'i University
  • سنجش رابطه ارزش درک شده مقصد زیارتی با رضایت گردشگر خارجی مسلمان, سولماز بهبودی عیسی لو, Practical , Allame Tabataba'i University
  • رابطه ادراک کارکنان از لذت مشتری به واسطه درگیری شغلی بر ارزش دوره عمر مشتری هتل ها, نرگس مستجیر, Practical , Allame Tabataba'i University
  • الویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال, میترا حسن کاشی, Practical , Allame Tabataba'i University
  • تآثیر موسیقی به عنوان عامل حسی در شکل گیری حس تعلق دیدارکنندگان به مکان مورد مطالعه:مکان های هنری و فرهنگی شهر تهران, دریا بدری کوهی, Practical , Allame Tabataba'i University
  • تاثیر مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری هتل های شهر تهران, شکیبا محمدی پور, Practical , Allame Tabataba'i University
  • توسعه مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک مبتنی بر شبکه های اجتماعی در ایران, ترانه حاجی احمدی, Practical , Allame Tabataba'i University
Executive Posts
  • ارائه سخنرانی در زمینه آینده بازاریابی آذرماه 1392, 2013/12/11, Iran, Tehran
  • عضو شورای علمی همایش بین المللی روز جهانی گردشگری 1394, 2015/09/12, iran, Tehran
  • مشاور گروه هتلداری دانشکده مدیریت و حسابداری, 2015/10/11, iran, Tehran
  • طراحی سوالات آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد سال 1394, 2015/10/23, 2016/05/03, iran, Tehran
  • برگزاری نشست علمی"تازه های بازاریابی گردشگری" آذرماه 1394, 2015/12/16, Iran, Tehran
  • نماینده معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت ارزیابی رساله مقطع دکتری پژوهش محور, 2016/04/12, iran, Tehran
Collaboration in Magazines
  • داور نشریه مطالعات بیمه, scientific and promotional, 2014/06/22, 2015/09/22
  • General Manager of the Tourism Management Studies, scientific and research-based, 2016/06/26, 2016/06/26, 817/29811
  • داور نشریه مطالعات مدیریت گردشگری, scientific and research-based
  • داور نشریه مطالعات مدیرت بهبود و تحول, scientific and research-based
  • داور نشریه پزوهشنامه بیمه, scientific and research-based