professor_pic
فاطمه یاوری گهر
فاطمه یاوری گهر ، استادیار رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی است. ایشان در گروه مدیریت جهانگردی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • یاوری گهر فاطمه. (1382). گردشگری اجتماعی. مطالعات مدیریت گردشگری
  • یاوری گهر فاطمه. (1384). برنامه بازاریابی. ماهنامه بازاریابی
  • یاوری گهر فاطمه. (1384). عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده داخلی در انتخاب خطوط هوایی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول
  • یاوری گهر فاطمه، منتی حسین. (1385). بررسی فروشگا های زنجیره ای وال مارت. میثاق مدیران
  • یاوری گهر فاطمه، اعرابی سید محمد. (1388). مدلی جهت هماهنگی استراتژی های سرپرستی و ساختار به منظور بهبود عملکرد سازمان. مدیریت و توسعه
  • ابراهیمی مهدی، یاوری گهر فاطمه، بهبودی عیسی لو سولماز. (1396). تاثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی. مطالعات مدیریت گردشگری، 12، 38
  • یاوری گهر فاطمه، منصوری موید فرشته. (1396). مدیریت بحران درصنعت گردشگری، کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل حالات خطا و آثار آن. مطالعات مدیریت گردشگری، 12، 40
  • یاوری گهر فاطمه، منصوری موید فرشته. (1396). تاثیر استرس های نقش بر رضایتمندی زنان شاغل با در نظر گرفتن نقش خودکارآمدی آنان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 26، 86
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Yavari Gohar Fatemeh, Mansourimoayyed Fereshteh. (2016). A Competitive Pricing Model for Tender a Bid. African Journal of Environmental Assessment and Management, 21, 4
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • یاوری گهر فاطمه، منصوری موید فرشته، همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران، خلاصه مقاله، طراحی الگوی تدوین استراتژی تحقیق و توسعه بر اساس تئوری نقاط مرجع استراتژیک، 1387/04/23، 1387/04/24
  • یاوری گهر فاطمه، اعرابی سید محمد، کنفرانس بهبود و تحول اداری، خلاصه مقاله، هماهنگی استراتژی های سرپرستی و ساختار به منظور بهبود عملکرد سازمان، 1387/11/29، 1387/11/30
  • یاوری گهر فاطمه، حنفی زاده پیام، حاجی احمدی فرمهینی ترانه، کنفرانس کسب و کار الکترونیکی در بستر دگردیسی دیجیتال، خلاصه مقاله، مقاله کامل، کنفرانس کسب و کار الکترونیکی در بستر دگردیسی دیجیتال، 1397/02/23، 1397/02/23
  • یاوری گهر فاطمه، ضیائی محمود، بخشی پیر القیر ندا، همایش سالمندی در ایران، ارائه پوستر، عوامل انگیزشی در رفتار گردشگران سالمند، 1397/08/28، 1397/08/28
  • یاوری گهر فاطمه، بررسی چالش های پیش روی علوم انسانی، 1395/06/01
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • یاوری گهر فاطمه، کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، خلاصه مقاله، عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده داخلی در انتخاب خطوط هوایی، 1385/06/13، 1385/06/14
  • یاوری گهر فاطمه، همایش بین المللی روز جهانی گردشگری، 1394/07/06، 1394/07/06
ترجمه
  • یاوری گهر فاطمه. (1385). برنامه بازاریابی(راهنمای عملی تدوین و اجرای برنامه بازاریابی). ترمه
کارشناسی ارشد
  • رابطه بین رفتار گردشگر و تولید پسماند در مقصدهای گردشگری، نازنین نیک اقبال، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/04/14
  • تأثیر عوامل موثر بر وفاداری و تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجیگری عشق به برند در میان مشتریان محصولات برند چرم مشهد، مجتبی حسینی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/04/14
  • سنجش رابطه ارزش درک شده مقصد زیارتی با رضایت گردشگر خارجی مسلمان، سولماز بهبودی عیسی لو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/28
  • رابطه تصویر غذا با وفاداری به مقصد، سمیه شیری زاده درین سو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/28
  • رابطه ادراک کارکنان از لذت مشتری به واسطه درگیری شغلی بر ارزش دوره عمر مشتری هتل ها، نرگس مستجیر، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/27
  • الویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال، میترا حسن کاشی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با درنظر گرفتن نقش میانجی ترجیح برند در گردشگری پزشکی، رویا خدامرادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تحلیل پیوند وبگاههای دولتی گردشگری جمهوری اسلامی ایران، ثریا ملکی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تاثیر کیفیت مکان های متعلق به مشاهیر بر ارتباط با برند آنها، الناز شیخ الاسلامی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • تاثیر مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری هتل های شهر تهران، شکیبا محمدی پور، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • بررسی تاثیر موانع پیشینی و پسینی بر پذیرش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی درکسب و کارهای خرد و کوچک گردشگری، پیمان ایل غمی سراسکانرود، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • اثر فرهنگ طبیعت گردی در حفاظت از پارک های ملی، رضا سرخیل، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری به برندو تبلیغات دهان به دهان در صنعت هتلداری، ملیکا سادات محمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • توسعه مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک مبتنی بر شبکه های اجتماعی در ایران، ترانه حاجی احمدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • رابطه ارزش درک شده خدمات گردشگری با تمایلات رفتاری گردشگران با توجه به نقش میانجی رضایت گردشگر، سودابه کرامتی فیروز آباد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/10/10
  • شناسایی رفتار سفر گردشگران ایرانی سالمند، ندا بخشی پیرالقیر، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/30
  • تاثیر غذاهای سنتی بر نیت های رفتاری گردشگران، لین عوض، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/04/31
سمت‌های اجرایی
  • ارائه سخنرانی در زمینه آینده بازاریابی آذرماه 1392، 1392/09/20، ایران، تهران
  • عضو شورای علمی همایش بین المللی روز جهانی گردشگری 1394، 1394/06/21، ایران، تهران
  • مشاور گروه هتلداری دانشکده مدیریت و حسابداری، 1394/07/19، ایران، تهران
  • طراحی سوالات آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد سال 1394، 1394/08/01، 1395/02/14، ایران، تهران
  • برگزاری نشست علمی"تازه های بازاریابی گردشگری" آذرماه 1394، 1394/09/25، ایران، تهران
  • نماینده معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت ارزیابی رساله مقطع دکتری پژوهش محور، 1395/01/24، ایران، تهران
همکاری در نشریات
  • داور نشریه مطالعات بیمه، علمی ترویجی، 1393/04/01، 1394/06/31
  • مدیر داخلی نشریه مطالعات مدیریت گردشگری از خرداد ماه 1395، علمی پژوهشی، 1395/04/06، 1395/04/06، 817/29811
  • داور نشریه مطالعات مدیریت گردشگری، علمی پژوهشی
  • داور نشریه مطالعات مدیرت بهبود و تحول، علمی پژوهشی
  • داور نشریه پزوهشنامه بیمه، علمی پژوهشی