professor_pic
فاطمه یاوری گهر
فاطمه یاوری گهر ، استادیار رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی است. ایشان در گروه مدیریت جهانگردی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • یاوری گهر فاطمه. (1382). گردشگری اجتماعی. مطالعات مدیریت گردشگری
  • یاوری گهر فاطمه. (1384). برنامه بازاریابی. ماهنامه بازاریابی
  • یاوری گهر فاطمه. (1384). عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده داخلی در انتخاب خطوط هوایی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول
  • یاوری گهر فاطمه، منتی حسین. (1385). بررسی فروشگا های زنجیره ای وال مارت. میثاق مدیران
  • یاوری گهر فاطمه، اعرابی سید محمد. (1388). مدلی جهت هماهنگی استراتژی های سرپرستی و ساختار به منظور بهبود عملکرد سازمان. مدیریت و توسعه
  • ابراهیمی مهدی، یاوری گهر فاطمه، بهبودی عیسی لو سولماز. (1396). تاثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی. مطالعات مدیریت گردشگری، 12، 38
  • یاوری گهر فاطمه، منصوری موید فرشته. (1396). مدیریت بحران درصنعت گردشگری، کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل حالات خطا و آثار آن. مطالعات مدیریت گردشگری، 12، 40
  • Yavari Gohar Fatemeh, Mansourimoayyed Fereshteh, Karroubi Mehdi. (2019). The Impact of Spirituality and Ethical Values on Tour Operator’s Performance: The Role of Empathy and Commitment. International journal of Tourism & spirituality, 4, 2
  • یاوری گهر فاطمه، ابراهیمی مهدی، حسن کاشی میترا. (1398). اولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 8، 28
  • یاوری گهر فاطمه، منصوری موید فرشته. (1397). تاثیر امنیت اجتماعی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران: بررسی نقش تجربه ، ارز شها و نگر شها. علوم مدیریت ایران، 13، 50
  • یاوری گهر فاطمه، کراقلی مرضیه. (---). تاثیر محرکهای ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی. فصلنامه مطالعات گردشگری، 14، 46
  • یاوری گهر فاطمه، محمود زاده سید مجتبی، ایلغمی پیمان. (---). بررسی موانع پذیرش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان کرج. گردشگری و توسعه، 0، 0
  • یاوری گهر فاطمه، منصوری موید فرشته. (1396). تاثیر استرس های نقش بر رضایتمندی زنان شاغل با در نظر گرفتن نقش خودکارآمدی آنان. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 26، 86
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Yavari Gohar Fatemeh, Mansourimoayyed Fereshteh. (2016). A Competitive Pricing Model for Tender a Bid. African Journal of Environmental Assessment and Management, 21, 4
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • یاوری گهر فاطمه، منصوری موید فرشته، همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران، article abstraction، طراحی الگوی تدوین استراتژی تحقیق و توسعه بر اساس تئوری نقاط مرجع استراتژیک، 1387/04/23، 1387/04/24
  • یاوری گهر فاطمه، اعرابی سید محمد، کنفرانس بهبود و تحول اداری، article abstraction، هماهنگی استراتژی های سرپرستی و ساختار به منظور بهبود عملکرد سازمان، 1387/11/29، 1387/11/30
  • یاوری گهر فاطمه، حنفی زاده پیام، حاجی احمدی فرمهینی ترانه، کنفرانس کسب و کار الکترونیکی در بستر دگردیسی دیجیتال، article abstraction، مقاله کامل، کنفرانس کسب و کار الکترونیکی در بستر دگردیسی دیجیتال، 1397/02/23، 1397/02/23
  • یاوری گهر فاطمه، ضیائی محمود، بخشی پیر القیر ندا، همایش سالمندی در ایران، ارائه پوستر، عوامل انگیزشی در رفتار گردشگران سالمند، 1397/08/28، 1397/08/28
  • یاوری گهر فاطمه، ضیائی محمود، حیاتی خلیل، کنفرانس ملی اکو توریسم ، فرهنگ و توسعه گردشگری، مقاله کامل چاپ شده، تاثیر اشاعه نوآوری و فشارهای محیطی بر نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی، 1397/11/01، 1397/11/01
  • یاوری گهر فاطمه، بررسی چالش های پیش روی علوم انسانی، 1395/06/01
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • یاوری گهر فاطمه، کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، article abstraction، عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده داخلی در انتخاب خطوط هوایی، 1385/06/13، 1385/06/14
  • یاوری گهر فاطمه، همایش بین المللی روز جهانی گردشگری، 1394/07/06، 1394/07/06
  • یاوری گهر فاطمه، کروبی مهدی، کراقلی مرضیه، کنفرانس بین المللی مدیریت، مقاله کامل چاپ شده، تاثیر محرکهای ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی: نقش میانجی تعامل با برند، 1397/09/19، 1397/09/20
ترجمه
  • یاوری گهر فاطمه. (1385). برنامه بازاریابی(راهنمای عملی تدوین و اجرای برنامه بازاریابی). ترمه
کارشناسی ارشد
  • رابطه بین رفتار گردشگر و تولید پسماند در مقصدهای گردشگری، نازنین نیک اقبال، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/04/14
  • تأثیر عوامل موثر بر وفاداری و تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجیگری عشق به برند در میان مشتریان محصولات برند چرم مشهد، مجتبی حسینی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/04/14
  • سنجش رابطه ارزش درک شده مقصد زیارتی با رضایت گردشگر خارجی مسلمان، سولماز بهبودی عیسی لو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/28
  • رابطه تصویر غذا با وفاداری به مقصد، سمیه شیری زاده درین سو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/28
  • رابطه ادراک کارکنان از لذت مشتری به واسطه درگیری شغلی بر ارزش دوره عمر مشتری هتل ها، نرگس مستجیر، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/27
  • الویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال، میترا حسن کاشی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با درنظر گرفتن نقش میانجی ترجیح برند در گردشگری پزشکی، رویا خدامرادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تحلیل پیوند وبگاههای دولتی گردشگری جمهوری اسلامی ایران، ثریا ملکی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تاثیر عناصر آمیخته بازار یابی در توسعه گردشگری روستایی (مورد مطالعه : سکونتگاههای روستایی قشم)، معصومه ظفری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/25
  • تاثیر کیفیت مکان های متعلق به مشاهیر بر ارتباط با برند آنها، الناز شیخ الاسلامی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • تاثیر مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری بر ارزش طول عمر مشتری هتل های شهر تهران، شکیبا محمدی پور، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • بررسی تاثیر موانع پیشینی و پسینی بر پذیرش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی درکسب و کارهای خرد و کوچک گردشگری، پیمان ایل غمی سراسکانرود، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری به برندو تبلیغات دهان به دهان در صنعت هتلداری، ملیکا سادات محمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • اثر فرهنگ طبیعت گردی در حفاظت از پارک های ملی، رضا سرخیل، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • توسعه مدل کسب و کار گردشگری الکترونیک مبتنی بر شبکه های اجتماعی در ایران، ترانه حاجی احمدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • رابطه ارزش درک شده خدمات گردشگری با تمایلات رفتاری گردشگران با توجه به نقش میانجی رضایت گردشگر، سودابه کرامتی فیروز آباد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/10/10
  • شناسایی رفتار سفر گردشگران ایرانی سالمند، ندا بخشی پیرالقیر، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/30
  • تاثیر غذاهای سنتی بر نیت های رفتاری گردشگران، لین عوض، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/04/31
  • تاثیر محرک های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی، مرضیه کراقلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/25
  • تاثیر تبلیغات شفاهی در قصد خرید نقش میانجی و تعدیل گر هنجاری های ذهنی نگرش به برند و قدرت به ستوه آوری، پیمان سیدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/25
  • مطالعه انگیزه های گردشگری سالمندان در دستگاه های دولتی، سودابه دانشور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/25
  • تاثیر کیفیت اطلاعات گردشگری شبکه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر مقصد، سوده شهریاری نسب، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • بررسی شکاف تصویر ذهنی گردشگران ورودی به ایران قبل و بعد از بازدید و تاثیر آن بر وفاداری، هانیه دلپسند، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • تاثیر تجربه هتل افراد دارای ناتوانی بر وفاداری آن ها، آرتین پرویز روشن، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • تاثیر اقتصاد تجربه گردشگری بر دلبستگی مکانی و نیات رفتاری میانجی انگیختگی دلپذیر، امیر عباس وفایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • تاثیر کیفیت خدمات هتل بر تصویر برند، رقیه رضایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/28
  • سنجش نگرش جامعه میزبان بر توسعه پایدار ژئوپارک( مورد مطالعه ژئوپارک ارس)، مهسا عزیزی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/29
  • تاثیر بازآفرینی بافت تاریخی شهری بر جذب گردشگر و توانمند سازی اجتماعی، مرجان قنواتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/29
  • میزان هماهنگی نظام آموزش عالی رشته مدیریت جهانگردی با نیازهای صنعت گردشگری در ایران، سوسن اکبری مراد آبادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/04/02
  • تاثیرات اشاعه نوآوری و فشارهای محیطی بر نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی، خلیل حیاتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/04/10
  • تاثیر ادراک ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند در گردشگری، ماندانا محمدزاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/04/23
  • تاثیر برند آفرینی مقصد با تمرکز بر هویت و تصویر برند در انتخاب شهر تهران به عنوان مقصد گردشگری، احمد غلام لو، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • بررسی عوامل تأثیرگذار بر اعتماد گردشگران در شبکه های اجتماعی و تأثیر آن در انتخاب مقصد گردشگری(مورد مطالعه: اصفهان)، ساغر خیاطی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/10/24
سمت‌های اجرایی
  • ارائه سخنرانی در زمینه آینده بازاریابی آذرماه 1392، 1392/09/20، ایران، تهران
  • عضو شورای علمی همایش بین المللی روز جهانی گردشگری 1394، 1394/06/21، ایران، تهران
  • مشاور گروه هتلداری دانشکده مدیریت و حسابداری، 1394/07/19، ایران، تهران
  • طراحی سوالات آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد سال 1394، 1394/08/01، 1395/02/14، ایران، تهران
  • برگزاری نشست علمی"تازه های بازاریابی گردشگری" آذرماه 1394، 1394/09/25، ایران، تهران
  • نماینده معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت ارزیابی رساله مقطع دکتری پژوهش محور، 1395/01/24، ایران، تهران
  • کمیته گرنت، 1397/12/21، 1397/12/21، ایران، تهران
همکاری در نشریات
  • داور نشریه مطالعات بیمه، علمی ترویجی، 1393/04/01، 1394/06/31
  • مدیر داخلی نشریه مطالعات مدیریت گردشگری از خرداد ماه 1395، علمی پژوهشی، 1395/04/06، 1395/04/06، 817/29811
  • داور نشریه مطالعات مدیریت گردشگری، علمی پژوهشی
  • داور نشریه مطالعات مدیرت بهبود و تحول، علمی پژوهشی
  • داور نشریه پزوهشنامه بیمه، علمی پژوهشی
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • بازاریابی میان فرهنگی برای ورود به بازارهای جهانی، 1395/09/22
  • رویکردهای بازاریابی در فضای پلت فرم های نوین کسب و کار، 1397/09/25