professor_pic
علی خورسندی طاسکوه
علی خورسندی طاسکوه ، استادیار رشته مطالعات آموزشی (سیاست انتقادی و مطالعات رهبری در آموزش) است. ایشان در گروه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی عضویت دارد
زمینه‌های مورد علاقه ایشان عبارتند از: برنامه ریزی و سیاستگذاری آموزش عالی؛ مطالعات سیاست و گفتمان انتقادی در آموزش؛ بین المللی شدن آموزش عالی؛ مطالعات راهبردی و رهبری در آموزش عالی؛ مطالعات تطبیقی آموزش عالی؛ آموزش و پژوهش میان رشته ای؛ فلسفه آموزش عالی، برنامه ریزی درسی آموزش عالی؛ تجزیه و تحلیل سیستمها در آموزش
Iranian Journals
  • خورسندی طاسکوه علی. (1388). علوم انسانی و راه‌های ارتقای آن در ایران. در راهبردهایی برای ارتقای علوم انسانی ایران؛ تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.. 1، 1
  • خورسندی طاسکوه علی. (1389). تنوع گونه شناختی در آموزش و پژوهش میان رشته ای. فصلنامه مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، 1، 4
  • خورسندی طاسکوه علی، لیاقتدار محمدجواد. (1383). تحلیل رابطه بین دانشگاه و گفت‌و‌گوی بین فرهنگها. اولین دائره‌المعارف آموزش عالی ایران؛. ---
  • خورسندی طاسکوه علی. (1388). میان‌رشتگی و مسائل آن در آموزش عالی. فصلنامه مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، 1، 2
  • خورسندی طاسکوه علی. (1395). تحلیل مبانی نظری و اهداف بین المللی شدن آموزش عالی. آموزش عالی ایران، 7، 3
  • خورسندی طاسکوه علی. (1387). ارتباطات بین‌دانشگاهی و نقش آن در نزدیکی میان ملت‌ها. تحقیقات فرهنگی ایران، 1، 2
  • جهانی جوانمردی فاطمه، غیاثی ندوشن سعید، خورسندی طاسکوه علی. (1395). بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی با خلاقیت کارکنان ستادیِ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 6، 3
  • غیاثی ندوشن سعید، جهانی جوانمردی فاطمه، خورسندی طاسکوه علی. (1395). بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی با خلاقیت کارکنان ستادی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 6، 3
  • خورسندی طاسکوه علی، پناهی مریم. (1396). تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها؛ پیشنهادات سیاستی برای آموزش عالی ایران. آموزش عالی ایران، 8، 3
  • خورسندی طاسکوه علی. (1395). بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی با خلاقیت کارکنان ستادی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 6، 32
  • هوشی السادات سید علیرضا، رحیمیان حمید، عباس پور عباس، خورسندی طاسکوه علی، غیاثی ندوشن سعید. (1397). طراحی الگوی کیفی دانشگاه ناب برای دانشگاههای دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان). نشریه راهبردهای آموزش در پزشکی، 49، 11
  • رئیسون محمدرضا، خورسندی طاسکوه علی، عباس پور عباس، رحیمیان حمید. (1397). واکاوی مؤلّفه های ساختار سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی در گذار به دانشگاه نسل سوم. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، 25، 3
  • جعفری سپیده، رحیمیان حمید، عباس پور عباس، خورسندی طاسکوه علی، غیاثی ندوشن سعید. (1397). الگویی برای بین المللی شدن دانشگاهها در حوزه آموزش عالی. مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، 9، 17
  • فیروزجائیان طلعت الشریعه، خورسندی طاسکوه علی. (1397). شناسایی و تحلیل عوامل امتناع بین المللی سازی دانشگاههای تخصصی با تمرکز بر استراتژی بین المللی شدن در خانه IAH. مطالعات برنامه ریزی آموزشی، 7، 13
  • Sepideh Mojdegan, Rahimian Hamid, Abbas pour Abbas, Godsi Ahghar, Khorsandi Taskoh Ali. (2018). Design and validation of the Transformational leadership model for elementary school principals. Iranian Journal of educational Sociology, 1, 8
  • Raeisoon Mohammadreza, Abbas pour Abbas, Rahimian Hamid, Khorsandi Taskoh Ali, Borzoian Samad. (2018). An assessment of the current status of the organizational structure and its dimensions in medical universities for transition to the third generation university. Future Of Medical Education Journal, 8, 4
  • جعفری سپیده، رحیمیان حمید، عباس پور عباس، غیاثی ندوشن سعید، خورسندی طاسکوه علی. (1397). الگویی برای بین المللی شدن دانشگاه ها. مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، 9، 17
  • جعفری سپیده، رحیمیان حمید، عباس پور عباس، غیاثی ندوشن سعید، خورسندی طاسکوه علی. (1397). الگویی برای بین المللی شدن دانشگاه ها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی. مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، 9، 17
  • عباس پور عباس، رئیسیون محمدرضا، رحیمیان حمید، خورسندی طاسکوه علی، برزویان شیروان صمد. (1397). ارزیابی وضعیت موجود ابعاد ساختار سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی در گذار به دانشگاه نسل سوم. آینده آموزش پزشکی، 8، 4
  • عباس پور عباس، خورسندی طاسکوه علی، محمدی تبار شفیقه. (1397). بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با تأکید بر رویکرد سیستمی. راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 11، 6
  • خورسندی طاسکوه علی، فیروزجائیان طلعت الشریعه. (1397). شرایط بین‌المللی شدن دانشگاهها با تمرکز بر برنامه‌ریزی درسی بین فرهنگی. مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، 9، 18
  • خلیلی ابراهیم، خورسندی طاسکوه علی، غیاثی ندوشن سعید، آراسته حمیدرضا. (1397). تحلیل گفتمان انتقادی تاریخی از استقلال دانشگاهی نظام آموزش عالی ایران. آموزش عالی ایران، 9، 4
  • خورسندی طاسکوه علی، مریم پناهی. (1395). تحلیل انتقادی نظام های رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها، پیشنهادات سیاستی برای آموزش عالی ایران. آموزش عالی ایران، سال 8، 3
  • خورسندی طاسکوه علی، خلیلی ابراهیم، غیاثی ندوشن سعید، آراسته حمیدرضا. (1397). چگونگی کاربست قدرت در استقلال دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران: یک تحلیل گفتمان انتقادی. پژوهش در نظام های آموزشی، 12، 43
International Journals
  • Abbas pour Abbas, Khorsandi Taskoh Ali, Mohammadi Tabar Shafigheh. (2018). The Components of the Development of Faculty Members at Universities of Medical Sciences in Iran and the World: A Systematic Review. Educational Research in Medical Sciences, 7, 2
Presented in Internal Exhibition
  • خورسندی طاسکوه علی، علوم انسانی در ایران و راه‌های ارتقای آن. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کنگره ملی توسعه علوم انسانی ایران، سخنران، 1385/09/12، 1385/09/15
  • خورسندی طاسکوه علی، - میان‌رشتگی و چالش‌های آن در ایران. در کنفرانس «مطالعات میان رشته ای»؛ تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی و دانشگاه تهران، سخنران، 1388/02/15، 1388/02/16
  • خورسندی طاسکوه علی، استراتژیها و الگوهای بین المللی سازی دانشگاهها. کنفرانس هفته پژوهش»، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.، سخنران، 1394/09/25، 1394/09/25
  • خورسندی طاسکوه علی، تحلیلی انتقادی بر نشانگرهای نظامهای رتبه بندی دانشگاههای جهان؛ با تاملی بر وضعیت دانشگاههای ایران و کشورهای منطقه. نشست تخصصی «تولید دانش و وضعیت دانشگاههای ایران. دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشکده فرهنگ پژوهشی، سخنران، 1394/12/12، 1394/12/12
  • خورسندی طاسکوه علی، کنگره ملی آموزش عالی ایران؛ دانشگاه تربیت مدرس، 1395، خلاصه مقاله، مقاله کامل، اهداف، استراتژیها و رویکردهای بین المللی شدن دانشگاهها، 1395/01/25، 1395/01/27
  • خورسندی طاسکوه علی، اولین همایش ملی آینده پژوهی آموزش عالی ایران؛ چشم انداز بین المللی شدن دانشگاهها و چالش های آن، خلاصه مقاله، مقاله کامل، مزیت های نسبی و موانع اصلی بین المللی سازی دانشگاه ایرانی، 1395/02/28، 1395/02/30
  • خورسندی طاسکوه علی، پناهی مریم، آموزش عالی در ایران و عوامل امتناع «گردشگری علمی» پایدار. انجمن آموزش عالی ایران؛ مرکز آموزش عالی میزبان، سخنران، 1395/08/26، 1395/08/27
  • خورسندی طاسکوه علی، تحلیل انتقادی اخلاق حرفه¬ای اعضای هیأت علمی در ارتباط با «خود» و «دانشجو»، سخنران، 1396/09/20، 1396/09/21
  • خورسندی طاسکوه علی، تحلیل انتقادی اخلاق حرفه¬ای اعضای هیأت علمی در ارتباط با «خود» و «دانشجو». همایش ملی «دانشگاه اخلاق مدار». تهران: دانشگاه تهران، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، سخنران، 1396/09/20، 1396/09/21
  • خورسندی طاسکوه علی، تحلیل سیاست انتقادی: حلقه گمشده سیاست پژوهی در سیاستگذاری آموزش عالی ایران. اولین کنفرانس ملی «حکمرانی و سیاستگذاری عمومی»، تهران: دانشگاه صنعتی شریف، سالن همایش های صدا و سیما، سخنران، 1396/10/13، 1396/10/14
  • خورسندی طاسکوه علی، بین المللی شدن آموزش عالی؛ نشست تخصصی روابط بین الملل دانشگاه کردستان، سخنران، مزیت ها و محدودیت های بین المللی شدن؛ با تاکید بر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، 1397/11/10، 1397/11/11
  • خورسندی طاسکوه علی، دومین همایش حکمرانی و سیاستگذاری عمومی؛ تعامل حاکمیت، مردم و نخبگان، سخنران، دایلمای سیاستگذاری باز در سیستم های بسته و نیمه باز، 1397/11/13، 1397/11/14
  • خورسندی طاسکوه علی، هفته پژوهش 94، خلاصه مقاله، خلاصه مقاله، استراتژیها و الگوهای بین المللی سازی دانشگاهها، 1394/09/23
Presented in External Exhibition
  • Khorsandi Taskoh Ali, The Educational Principles for the Development of Interdisciplinary Sciences: An Analytic Approach to the Development of Interdisciplinary Social Sciences. International Conference on Interdisciplinary Social Science. University of the Aegean, The Island of Rhodes, Greece. Retrieved from http://i06.cgpublisher.com/proposals/254/index_html, announcer, 2006/07/18, 2006/07/21
  • Khorsandi Taskoh Ali, The humanities in Iran: Problems, challenges and prospects. International Conferences concerning “New Directions in The Humanities”, American University of Paris, Paris, France. Retrieved from http://h07.cgpublisher.com/proposals/639/index_html, announcer, 2007/07/17, 2007/07/20
  • Khorsandi Taskoh Ali, Social sciences in Iran: Privileges and main challenges. Third International Conference on Interdisciplinary Social Science. The University of Monash, Florence, Italy. Retrieved from http://i08.cgpublisher.com/proposals/767/index_html, announcer, 2008/07/22, 2008/07/25
  • Khorsandi Taskoh Ali, Internationalization of Iranian Universitie s in a Regional/International Level: Focused on the Status Quo and Potential Capacities”. Iran and the International System. Durham University, Durham, England. Retrieved from https://www.dur.ac.uk/resources/sgia/TheprogrammefortheFarabiConference01.pdf, announcer, 2009/05/26, 2009/05/27
  • Khorsandi Taskoh Ali, The typology of interdisciplinary education. The Annual Grad Student Symposium, Faculty of Education, UWO, London, Canada. Retrieved from http://www.edu.uwo.ca/graduate-education/research__events/graduate-symposium/program.html, announcer, 2010/04/14, 2010/04/15
  • Khorsandi Taskoh Ali, The Iranian models of university: With a chronological and comparative eye to the traditional and modern models of Iranian H.E. The Annual Grad Student Symposium, Faculty of Education, UWO, London, Canada. Retrieved from http://www.edu.uwo.ca/graduate-education/research__events/graduate-symposium/program.html, poster presentation, 2010/04/14, 2010/04/15
  • Khorsandi Taskoh Ali, Beyond academic factor of internationalization of higher education. 55th Annual Conference of CIES; The University of McGill, Montréal, Canada. Retrieved from http://cies2011.mcgill.ca/CIES_2011_Montreal/CIES_2011_Montreal_files/COMPLETE%20PROGRAM.pdf, announcer, 2011/05/07, 2011/05/13
  • Khorsandi Taskoh Ali, Internationalization of higher education: An agent of change or challenge? The XLth annual conference of Canadian society for the study of education (CSSE). Wilfrid Laurier University and University of Waterloo, Canada. Retrieved from http://www.csse-scee.ca/docs/conference/2012_csse_prog_20120501.pdf, announcer, 2012/05/16, 2012/05/22
  • Khorsandi Taskoh Ali, Internationalization of higher education: Power relations? Marginalized Voices? 58th Annual Conference of CIES; Canada, The University of Toronto. Retrieved from http://www.academia.edu/5993690/The_de_growth_theory_in_the_post-2015_debate_and_within_the_frame_of_EFA_a_spark_to_rethink_an_old_debate, announcer, 2014/03/08, 2014/03/15
  • Khorsandi Taskoh Ali, Idealizations of the ‘good’ in Internationalizing Higher Education: Curriculum, Research, Service Learning. Global Best Practices. Canada, Toronto: The University of Toronto, OISE. Retrieved from https://www.oise.utoronto.ca/cidec/UserFiles/File/Website/RICE-UWO_FLYER_FINAL.pdf., announcer, 2014/04/25, 2014/04/26
  • Khorsandi Taskoh Ali, Critically Engaging Global Awareness in the Academy. Paper Titile: A Critical Policy Analysis of Internationalization of Higher Education: Toward an Exemplary Discourse. the Centre for Global Studies, Huron University College, (November 3 & 4), London, Ontario, Canada. Retrieved from http://www.huronuc.on.ca/AboutHuron/News/NewsDetail?q=ede24e2c-b21d-4688-b8f5-608008984d3a, announcer, 2014/11/03, 2014/11/04
  • Khorsandi Taskoh Ali, 60th Annual Conference of Comparative and International Education Society (CIES). Canada, Vancouver, The University of British Colombia. Retrieved from http://cies2016.org/, brief article, Internationalizing Canadian campuses: A critical policy analysis, 2016/03/03, 2016/03/10
  • Khorsandi Taskoh Ali, 2nd HEIRRI Conference “Education towards a responsible society, transforming universities through RRI”, Vienna, Austria, announcer, University Social Responsibility: A Critical Analysis of Policy Statements and Practices, 2018/04/26, 2018/04/28
  • خورسندی طاسکوه علی، آینده پژوهی آموزش عالی ایران: چشم انداز بین المللی شدن دانشگاه ها و چالش های آن، خلاصه مقاله، خلاصه مقاله، مزیت های نسبی و موانع اصلی بین المللی شدن دانشگاه ایرانی، 1395/02/28، 1395/02/30
تالیف
  • خورسندی طاسکوه علی. (1386). نظام ارتباطی آموزش در ایران. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. None
  • خورسندی طاسکوه علی. (1388). علوم انسانی و ماهیت تمدن‌سازی آن. ایران-تهران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • خورسندی طاسکوه علی. (1387). گفتمان میان‌رشته‌ای دانش: مبانی نظری، گونه‌شناسی، و خط‌مشی‌های برای عمل. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. ایران-تهران، None
  • خورسندی طاسکوه علی، داوری اردکانی رضا. (1388). فلسفه در روزگار فروبستگی: با تاکید بر وضعیت فلسفه در دانشگاه امروزی. ایران-تهران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • خورسندی طاسکوه علی. (1395). آموزش عالی بین المللی: استراتژیها و شرایط امکان. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی. ایران-تهران، انتشارات دانشگاهی
  • خورسندی طاسکوه علی. (1396). آموزش عالی بین المللی؛ استراتژیها و شرایط امکان (چاپ سوم). تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی. ایران-تهران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
  • خورسندی طاسکوه علی. (1396). پژوهش در آموزش عالی. ایران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
ترجمه
  • خورسندی طاسکوه علی. (1396). و همکاران؛ پژوهش در آموزش عالی؛ تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،. ایران-تهران، None
سایر
  • خورسندی طاسکوه علی، گروهی از نویسندگان گروهی از نویسندگان. (1383). دایره المعارف آموزش عالی. ایران-تهران، بنیاد دانشنامه بزرگ فارسی
  • خورسندی طاسکوه علی. (1390). سرمایه اجتماعی و آموزش سرمایه‌زا؛ درآمدی بر برابری فرصت‌ها در نظام آموزشی». در کتاب «سرمایه اجتماعی و وضعیت آن در ایران. به اهتمام محمدجواد جاوید و اصغر ایزدی جیران. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی. ایران-تهران، None
کارشناسی ارشد
  • رابطه میان یادگیری فردی گروهی و سازمانی با سلامت سازمانی در مدارس متوسطه، فاطمه رستمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/04/15
  • بررسی رابطه آموزش الکترونیکی بر کیفیت یادگیری دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، نجیمه خندان، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • تعیین رابطه بین سبک رهبری تحولی مدیران با تعهد سازمانی و فرهنگ سازمانی معلمان ابتدایی، سکینه نوشادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • رابطه میان یادگیری فردی، گروهی و سازمانی با سلامت سازمانی در مدارس متوسطه، فاطمه رستمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • تعیین رابطه سبک رهبری تحولی مدیران با تعهد سازمانی و فرهنگ سازمانی معلمان ابتدایی، سکینه نوشادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • رابطه روحیه پژوهشگری و فرسودگی شغلی در میان مدیران و کارشناسان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، نفیسه خلجی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/23
  • بررسی رابطه مشکلات کلاس های چندپایه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، مصیب اسماعیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/24
  • بررسی رابطه مشکلات کلاس های چندپایه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، مصیب اسماعیلی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/24
  • بررسی رابطه تسهیم دانش و نوآوری فردی در میان مدیران و کارشناسان شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران، معصومه السادات حسینی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/24
  • ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی(حضوری و مجازی) ضمن خدمت مدیران و کارشناسان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گیتی آقاجانی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • بررسی برخی از عوامل توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان رشته های علوم تربیتی در دانشگاه علامه طباطبائی، شقایق کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • بررسی برخی از عوامل توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان رشته های علوم تربیتی در دانشگاه علامه طباطبایی، شقایق کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • بررسی برخی از عوامل توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان رشته های علوم تربیتی در دانشگاه علامه طباطبایی، شقایق کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • رابطه الگوی سایبرنتیک با چابکی سازمانی در دانشگاه علامه طباطبایی، رقیه امدادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/30
  • رابطه الگوی سایبرنتیک با چابکی سازمانی در دانشگاه علامه طباطبایی، رقیه امدادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/30
  • رابطه هوش معنوی و فرسودگی شغلی با بررسی نقش میانجیگری نگاه حل مسئله در میان مدیران و معلمان مدارس ابتدایی منطقه 2 تهران، زهرا مهین پور اصلی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/30
  • بررسی الگوی سایبرنتیک با چابکی سازمانی در دانشگاه علامه طبطبئی، رقیه امدادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/30
  • بررسی رابطه بین رهبری معنوی و توانمندسازی روان شناختی با خلاقیت کارکنان ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فاطمه جهانی جوانمردی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/31
  • بررسی رابطه بین رهبری معنوی و توانمندسازی روان شناختی با خلاقیت کارکنان ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فاطمه جهانی جوانمردی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/31
  • تعیین رابطه رضایت شغلی معلمان با روحیه و مدیریت تعارض آنان در مدارس ابتدائی دخترانه منطقه 22 شهر تهران، فهیمه سلیمانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/08/18
  • امکان سنجی استقرار سیستم اطلاعات مدیریت mis در دانشگاه علامه طباطبایی، مائده تقی زاده طبرسی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/10/25
  • ملاک های انتخاب موضوع پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد، سارا خدابنده لو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/25
  • امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد بر اساس مدل بالدریج در دانشگاه علامه طباطبایی، مریم صالحی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • بررسی وضعیت کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و راهکارهای بهبود آن، سیده عاطفه میرمجیدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/12/17
  • شناسایی عوامل موثر در کیفیت بخشی آموزش از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، احمد کیخا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/04/12
  • امکانسنجی بین¬المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه اساتید و دانشجویان این دانشگاه، زینب دانشگر، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/20
  • فرا ارزشیابی فرایند ارزشیابی کیفی- توصیفی دانش آموزان دوره ابتدایی، ضحی کریمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • مطالعه و تحلیل عوامل امتناع و شرایط امکان بین‌المللی شدن در پردیس (IAH) با تمرکز بر برنامه‌ریزی درسی بین‌فرهنگی (موردمطالعه: دانشگاه‌های تخصصی تهران)، طلعت الشریعه فیروزجائیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • تأثیر آموزش ضمن خدمت معلمان منطقه 5 تهران در بهره وری آنان، طوبی عرب پوریان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • رابطه کیفیت جو یادگیری و چابکی سازمانی با بررسی نقش میانجی گری رفتار سازمانی مثبت در میان مدیران و کارشناسان سازمان آموزش و پرورش شهرستان اردکان، علی اصغر شاکر اردکانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • شناسایی و اولویت¬بندی مؤلفه¬های اخلاق حرفه¬ای اعضای هیأت علمی دانشکده¬ی روان¬شناسی و علوم¬تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان کارشناسی، حمیده رفیعی بلداجی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/08/01
  • نیازسنجی و تدوین دوره آموزشی ضمن خدمت مطلوب معلمان ابتدایی منطقه چهاردانگه، محمد واحدی کیاسری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/08/15
  • بررسی رابطه عدالت سازمانی و جوسازمانی و عملکرد شغلی کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران، محبوبه اسدیان، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/17
  • مطالعه تأثیر مهارت‌های ارتباطی مدیران آموزشی بر کیفیت تدریس معلمان مقطع ابتدائی منطقه 4 شهر تهران، رقیه انصاری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/17
  • بررسی روش های ارزشیابی آموزشی اعضای هیات علمی از دیدگاه اساتید دانشکده فنی شهرستان نیشابور، مریم سخایی نیا، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/22
  • رابطه مدیریت دانش و چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه خوارزمی، سمیرا بابائی، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/24
  • تاثیر مدیریت استعداد بر دلبستگی شغلی و بلوغ حرفه ای کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی96-95، فاطمه شریفی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/24
  • شناسایی عوامل موثر بر ارتقای بهره وری آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، محدثه کریمی زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/28
  • آسیب شناسی اخلاق در پژوهش از دیدگاه دانشجویان (تحصیلات تکمیلی) دانشگاه علامه طباطبایی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن، مقصود خموئی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/29
  • تاثیر کیفیت روابط مدیر و معلمان بر عملکرد درون نقشی و فرانقشی و فرسودگی شغلی معلمان شهرستان امیدیه 96-95، زینب بهمیی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/30
PhD
  • الگویی برای بین المللی شدن دانشگاهها در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، سپیده جعفری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/10
  • طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری تعاملی برای مدیران مدارس دوره ابتدائی، سپیده مژدگان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/04
  • تحلیل گفتمان انتقادی استقلال دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران، ابراهیم خلیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/15
  • طراحی و اعتباریابی الگوی دانشگاه ناب برای دانشگاه فرهنگیان، علیرضا هوشی السادات، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/16
  • کاوش و تحلیل بالندگی اعضای هیأت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی تهران)، شفیقه محمدی تبار، درون دانشگاهی، 1397/12/04
  • طراحی مدل ساختار سازمانی دانشگاههای علوم پزشکی در گذار به نسل سوم، محمدرضا رئیسون، کاربردی، 1397/12/04
  • امکان سنجی آموزش علوم مبتنی بر رویکرد میان رشته ای در دانشگاه های کشور، اعظم معتمدی محمدآبادی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • تدوین الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه دوره دوم شهر تهران، حمید عظیمی مقدم، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • طراحی و اعتباریابی الگوی کاهش نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی، مسلم پیری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
Executive Posts
  • کارشناس پژوهشی (پاره وقت) دفتر سیاستگذاری فرهنگی و برنامه ریزی اجتماعی، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1381/10/01، 1383/12/29، ایران، تهران
  • کارشناس پژوهشی و مشاور علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1384/01/06، ایران، تهران
  • مدیر دپارتمان پژوهشی توسعه علوم انسانی، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1384/01/15، ایران، تهران
  • مسئول دبیرخانه توسعه تحقیقات علوم انسانی، فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1384/07/01، ایران، تهران
  • مدیر امور بین الملل دبیرخانه نخستین جشنواره بین المللی فارابی، 1385/02/01، ایران، تهران
  • عضو شورای پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1385/10/19، ایران، تهران
  • موسس و مدیر علمی فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، 1387/04/24، ایران، تهران
  • مدیر گروه آموزشی علوم تربیتی، و عضو شورای تحصیلات تکمیلی پردیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی، 1395/08/05، ایران، تهران
  • سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی، 1397/02/30، ایران، تهران
همکاری در نشریات
  • مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، علمی پژوهشی، 1387/03/15، 1388/06/01، 0/587
  • پژوهش های کیفی در برنامه درسی، سایر، 1395/03/27، 1399/03/27، 5/26705
Cooperation in The Provision And Workshops
  • علوم انسانی و چالش اشتغال، 1386/06/25
  • تحلیل و تدوین اسناد حکمرانی و سیاست آموزشی با بررسی موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران، 1394/11/26
  • تدوین برنامه ریزی استراتژیک برای بین المللی شدن آموزش عالی، 1396/02/29
  • شبکه های بین المللی دانشگاهها برای توسعه محلی-منطقه ای، 1396/08/15
  • سیاستگذاری آموزش عالی در کره جنوبی، 1396/11/04
  • رابطه بین دانشگاه، دولت، صنعت، جامعه مدنی و توسعه ملی در کره جنوبی، 1396/11/05