professor_pic
علی خورسندی طاسکوه
علی خورسندی طاسکوه ، استادیار رشته مطالعات آموزشی (سیاست انتقادی و مطالعات رهبری در آموزش) است. ایشان در گروه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی عضویت دارد
زمینه‌های مورد علاقه ایشان عبارتند از: برنامه ریزی و سیاستگذاری آموزش عالی؛ مطالعات سیاست و گفتمان انتقادی در آموزش؛ بین المللی شدن آموزش عالی؛ مطالعات راهبردی و رهبری در آموزش عالی؛ مطالعات تطبیقی آموزش عالی؛ آموزش و پژوهش میان رشته ای؛ فلسفه آموزش عالی، برنامه ریزی درسی آموزش عالی؛ تجزیه و تحلیل سیستمها در آموزش
منتشر شده در نشریات داخلی
  • خورسندی طاسکوه علی. (1389). تنوع گونه شناختی در آموزش و پژوهش میان رشته ای. مطالعات میان رشته‌ای در علوم انسانی، 1، 4
  • خورسندی طاسکوه علی. (1388). میان‌رشتگی و مسائل آن در آموزش عالی. فصلنامه مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، 1، 2
  • خورسندی طاسکوه علی. (1395). تحلیل مبانی نظری و اهداف بین المللی شدن آموزش عالی. آموزش عالی ایران، 7، 3
  • خورسندی طاسکوه علی. (1387). ارتباطات بین‌دانشگاهی و نقش آن در نزدیکی میان ملت‌ها. تحقیقات فرهنگی ایران، 1، 2
  • خورسندی طاسکوه علی. (1388). علوم انسانی و راه‌های ارتقای آن در ایران. در راهبردهایی برای ارتقای علوم انسانی ایران؛ تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.. 1، 1
  • خورسندی طاسکوه علی، لیاقتدار محمدجواد. (1383). تحلیل رابطه بین دانشگاه و گفت‌و‌گوی بین فرهنگها. اولین دائره‌المعارف آموزش عالی ایران؛. ---
  • جهانی جوانمردی فاطمه، غیاثی ندوشن سعید، خورسندی طاسکوه علی. (1395). بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی با خلاقیت کارکنان ستادیِ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 6، 3
  • غیاثی ندوشن سعید، جهانی جوانمردی فاطمه، خورسندی طاسکوه علی. (1395). بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی با خلاقیت کارکنان ستادی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 6، 3
  • خورسندی طاسکوه علی، پناهی مریم. (1396). تحلیل انتقادی نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها؛ پیشنهادات سیاستی برای آموزش عالی ایران. آموزش عالی ایران، 8، 3
  • خورسندی طاسکوه علی. (1395). بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی با خلاقیت کارکنان ستادی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 6، 32
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • خورسندی طاسکوه علی، علوم انسانی در ایران و راه‌های ارتقای آن. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کنگره ملی توسعه علوم انسانی ایران، سخنران، 1385/09/12، 1385/09/15
  • خورسندی طاسکوه علی، - میان‌رشتگی و چالش‌های آن در ایران. در کنفرانس «مطالعات میان رشته ای»؛ تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی و دانشگاه تهران، سخنران، 1388/02/15، 1388/02/16
  • خورسندی طاسکوه علی، استراتژیها و الگوهای بین المللی سازی دانشگاهها. کنفرانس هفته پژوهش»، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.، سخنران، 1394/09/25، 1394/09/25
  • خورسندی طاسکوه علی، تحلیلی انتقادی بر نشانگرهای نظامهای رتبه بندی دانشگاههای جهان؛ با تاملی بر وضعیت دانشگاههای ایران و کشورهای منطقه. نشست تخصصی «تولید دانش و وضعیت دانشگاههای ایران. دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشکده فرهنگ پژوهشی، سخنران، 1394/12/12، 1394/12/12
  • خورسندی طاسکوه علی، کنگره ملی آموزش عالی ایران؛ دانشگاه تربیت مدرس، 1395، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، اهداف، استراتژیها و رویکردهای بین المللی شدن دانشگاهها، 1395/01/25، 1395/01/27
  • خورسندی طاسکوه علی، اولین همایش ملی آینده پژوهی آموزش عالی ایران؛ چشم انداز بین المللی شدن دانشگاهها و چالش های آن، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، مزیت های نسبی و موانع اصلی بین المللی سازی دانشگاه ایرانی، 1395/02/28، 1395/02/30
  • خورسندی طاسکوه علی، پناهی مریم، آموزش عالی در ایران و عوامل امتناع «گردشگری علمی» پایدار. انجمن آموزش عالی ایران؛ مرکز آموزش عالی میزبان، سخنران، 1395/08/26، 1395/08/27
  • خورسندی طاسکوه علی، تحلیل انتقادی اخلاق حرفه¬ای اعضای هیأت علمی در ارتباط با «خود» و «دانشجو». همایش ملی «دانشگاه اخلاق مدار». تهران: دانشگاه تهران، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، سخنران، 1396/09/20، 1396/09/21
  • خورسندی طاسکوه علی، تحلیل انتقادی اخلاق حرفه¬ای اعضای هیأت علمی در ارتباط با «خود» و «دانشجو»، سخنران، 1396/09/20، 1396/09/21
  • خورسندی طاسکوه علی، تحلیل سیاست انتقادی: حلقه گمشده سیاست پژوهی در سیاستگذاری آموزش عالی ایران. اولین کنفرانس ملی «حکمرانی و سیاستگذاری عمومی»، تهران: دانشگاه صنعتی شریف، سالن همایش های صدا و سیما، سخنران، 1396/10/13، 1396/10/14
  • خورسندی طاسکوه علی، هفته پژوهش 94، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، استراتژیها و الگوهای بین المللی سازی دانشگاهها، 1394/09/23
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Khorsandi Taskoh Ali, The Educational Principles for the Development of Interdisciplinary Sciences: An Analytic Approach to the Development of Interdisciplinary Social Sciences. International Conference on Interdisciplinary Social Science. University of the Aegean, The Island of Rhodes, Greece. Retrieved from http://i06.cgpublisher.com/proposals/254/index_html, announcer, 2006/07/18, 2006/07/21
  • Khorsandi Taskoh Ali, The humanities in Iran: Problems, challenges and prospects. International Conferences concerning “New Directions in The Humanities”, American University of Paris, Paris, France. Retrieved from http://h07.cgpublisher.com/proposals/639/index_html, announcer, 2007/07/17, 2007/07/20
  • Khorsandi Taskoh Ali, Social sciences in Iran: Privileges and main challenges. Third International Conference on Interdisciplinary Social Science. The University of Monash, Florence, Italy. Retrieved from http://i08.cgpublisher.com/proposals/767/index_html, announcer, 2008/07/22, 2008/07/25
  • Khorsandi Taskoh Ali, Internationalization of Iranian Universitie s in a Regional/International Level: Focused on the Status Quo and Potential Capacities”. Iran and the International System. Durham University, Durham, England. Retrieved from https://www.dur.ac.uk/resources/sgia/TheprogrammefortheFarabiConference01.pdf, announcer, 2009/05/26, 2009/05/27
  • Khorsandi Taskoh Ali, The typology of interdisciplinary education. The Annual Grad Student Symposium, Faculty of Education, UWO, London, Canada. Retrieved from http://www.edu.uwo.ca/graduate-education/research__events/graduate-symposium/program.html, announcer, 2010/04/14, 2010/04/15
  • Khorsandi Taskoh Ali, The Iranian models of university: With a chronological and comparative eye to the traditional and modern models of Iranian H.E. The Annual Grad Student Symposium, Faculty of Education, UWO, London, Canada. Retrieved from http://www.edu.uwo.ca/graduate-education/research__events/graduate-symposium/program.html, poster presentation, 2010/04/14, 2010/04/15
  • Khorsandi Taskoh Ali, Beyond academic factor of internationalization of higher education. 55th Annual Conference of CIES; The University of McGill, Montréal, Canada. Retrieved from http://cies2011.mcgill.ca/CIES_2011_Montreal/CIES_2011_Montreal_files/COMPLETE%20PROGRAM.pdf, announcer, 2011/05/07, 2011/05/13
  • Khorsandi Taskoh Ali, Internationalization of higher education: An agent of change or challenge? The XLth annual conference of Canadian society for the study of education (CSSE). Wilfrid Laurier University and University of Waterloo, Canada. Retrieved from http://www.csse-scee.ca/docs/conference/2012_csse_prog_20120501.pdf, announcer, 2012/05/16, 2012/05/22
  • Khorsandi Taskoh Ali, Internationalization of higher education: Power relations? Marginalized Voices? 58th Annual Conference of CIES; Canada, The University of Toronto. Retrieved from http://www.academia.edu/5993690/The_de_growth_theory_in_the_post-2015_debate_and_within_the_frame_of_EFA_a_spark_to_rethink_an_old_debate, announcer, 2014/03/08, 2014/03/15
  • Khorsandi Taskoh Ali, Idealizations of the ‘good’ in Internationalizing Higher Education: Curriculum, Research, Service Learning. Global Best Practices. Canada, Toronto: The University of Toronto, OISE. Retrieved from https://www.oise.utoronto.ca/cidec/UserFiles/File/Website/RICE-UWO_FLYER_FINAL.pdf., announcer, 2014/04/25, 2014/04/26
  • Khorsandi Taskoh Ali, Critically Engaging Global Awareness in the Academy. Paper Titile: A Critical Policy Analysis of Internationalization of Higher Education: Toward an Exemplary Discourse. the Centre for Global Studies, Huron University College, (November 3 & 4), London, Ontario, Canada. Retrieved from http://www.huronuc.on.ca/AboutHuron/News/NewsDetail?q=ede24e2c-b21d-4688-b8f5-608008984d3a, announcer, 2014/11/03, 2014/11/04
  • Khorsandi Taskoh Ali, 60th Annual Conference of Comparative and International Education Society (CIES). Canada, Vancouver, The University of British Colombia. Retrieved from http://cies2016.org/, Published Article, Internationalizing Canadian campuses: A critical policy analysis, 2016/03/03, 2016/03/10
  • Khorsandi Taskoh Ali, 2nd HEIRRI Conference “Education towards a responsible society, transforming universities through RRI”, Vienna, Austria, announcer, University Social Responsibility: A Critical Analysis of Policy Statements and Practices, 2018/04/26, 2018/04/28
  • خورسندی طاسکوه علی، آینده پژوهی آموزش عالی ایران: چشم انداز بین المللی شدن دانشگاه ها و چالش های آن، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، مزیت های نسبی و موانع اصلی بین المللی شدن دانشگاه ایرانی، 1395/02/28، 1395/02/30
تالیف
  • خورسندی طاسکوه علی. (1386). نظام ارتباطی آموزش در ایران. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. None
  • خورسندی طاسکوه علی. (1388). علوم انسانی و ماهیت تمدن‌سازی آن. ایران-تهران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • خورسندی طاسکوه علی. (1387). گفتمان میان‌رشته‌ای دانش: مبانی نظری، گونه‌شناسی، و خط‌مشی‌های برای عمل. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. ایران-تهران، None
  • خورسندی طاسکوه علی، داوری اردکانی رضا. (1388). فلسفه در روزگار فروبستگی: با تاکید بر وضعیت فلسفه در دانشگاه امروزی. ایران-تهران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • خورسندی طاسکوه علی. (1395). آموزش عالی بین المللی: استراتژیها و شرایط امکان. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی. ایران-تهران، انتشارات دانشگاهی
  • خورسندی طاسکوه علی. (1396). آموزش عالی بین المللی؛ استراتژیها و شرایط امکان (چاپ سوم). تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی. ایران-تهران، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
ترجمه
  • خورسندی طاسکوه علی. (1396). و همکاران؛ پژوهش در آموزش عالی؛ تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،. ایران-تهران، None
سایر
  • خورسندی طاسکوه علی، گروهی از نویسندگان گروهی از نویسندگان. (1383). دایره المعارف آموزش عالی. ایران-تهران، بنیاد دانشنامه بزرگ فارسی
  • خورسندی طاسکوه علی. (1390). سرمایه اجتماعی و آموزش سرمایه‌زا؛ درآمدی بر برابری فرصت‌ها در نظام آموزشی». در کتاب «سرمایه اجتماعی و وضعیت آن در ایران. به اهتمام محمدجواد جاوید و اصغر ایزدی جیران. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی. ایران-تهران، None
کارشناسی ارشد
  • رابطه میان یادگیری فردی گروهی و سازمانی با سلامت سازمانی در مدارس متوسطه، فاطمه رستمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/04/15
  • تعیین رابطه سبک رهبری تحولی مدیران با تعهد سازمانی و فرهنگ سازمانی معلمان ابتدایی، سکینه نوشادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • بررسی رابطه آموزش الکترونیکی بر کیفیت یادگیری دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، نجیمه خندان، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • تعیین رابطه بین سبک رهبری تحولی مدیران با تعهد سازمانی و فرهنگ سازمانی معلمان ابتدایی، سکینه نوشادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • رابطه میان یادگیری فردی، گروهی و سازمانی با سلامت سازمانی در مدارس متوسطه، فاطمه رستمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • رابطه روحیه پژوهشگری و فرسودگی شغلی در میان مدیران و کارشناسان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، نفیسه خلجی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/23
  • بررسی رابطه مشکلات کلاس های چندپایه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، مصیب اسماعیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/24
  • بررسی رابطه تسهیم دانش و نوآوری فردی در میان مدیران و کارشناسان شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران، معصومه السادات حسینی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/24
  • بررسی رابطه مشکلات کلاس های چندپایه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، مصیب اسماعیلی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/24
  • ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی(حضوری و مجازی) ضمن خدمت مدیران و کارشناسان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گیتی آقاجانی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • بررسی برخی از عوامل توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان رشته های علوم تربیتی در دانشگاه علامه طباطبائی، شقایق کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • بررسی برخی از عوامل توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان رشته های علوم تربیتی در دانشگاه علامه طباطبایی، شقایق کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • بررسی برخی از عوامل توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان رشته های علوم تربیتی در دانشگاه علامه طباطبایی، شقایق کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • رابطه الگوی سایبرنتیک با چابکی سازمانی در دانشگاه علامه طباطبایی، رقیه امدادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/30
  • بررسی الگوی سایبرنتیک با چابکی سازمانی در دانشگاه علامه طبطبئی، رقیه امدادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/30
  • رابطه الگوی سایبرنتیک با چابکی سازمانی در دانشگاه علامه طباطبایی، رقیه امدادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/30
  • رابطه هوش معنوی و فرسودگی شغلی با بررسی نقش میانجیگری نگاه حل مسئله در میان مدیران و معلمان مدارس ابتدایی منطقه 2 تهران، زهرا مهین پور اصلی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/30
  • بررسی رابطه بین رهبری معنوی و توانمندسازی روان شناختی با خلاقیت کارکنان ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فاطمه جهانی جوانمردی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/31
  • بررسی رابطه بین رهبری معنوی و توانمندسازی روان شناختی با خلاقیت کارکنان ستادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فاطمه جهانی جوانمردی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/31
  • تعیین رابطه رضایت شغلی معلمان با روحیه و مدیریت تعارض آنان در مدارس ابتدائی دخترانه منطقه 22 شهر تهران، فهیمه سلیمانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/08/18
  • امکان سنجی استقرار سیستم اطلاعات مدیریت mis در دانشگاه علامه طباطبایی، مائده تقی زاده طبرسی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/10/25
  • ملاک های انتخاب موضوع پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد، سارا خدابنده لو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/25
  • امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد بر اساس مدل بالدریج در دانشگاه علامه طباطبایی، مریم صالحی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • بررسی وضعیت کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و راهکارهای بهبود آن، سیده عاطفه میرمجیدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/12/17
  • شناسایی عوامل موثر در کیفیت بخشی آموزش از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، احمد کیخا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/04/12
  • امکانسنجی بین¬المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه اساتید و دانشجویان این دانشگاه، زینب دانشگر، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/20
  • مطالعه و تحلیل عوامل امتناع و شرایط امکان بین‌المللی شدن در پردیس (IAH) با تمرکز بر برنامه‌ریزی درسی بین‌فرهنگی (موردمطالعه: دانشگاه‌های تخصصی تهران)، طلعت الشریعه فیروزجائیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • رابطه کیفیت جو یادگیری و چابکی سازمانی با بررسی نقش میانجی گری رفتار سازمانی مثبت در میان مدیران و کارشناسان سازمان آموزش و پرورش شهرستان اردکان، علی اصغر شاکر اردکانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • تأثیر آموزش ضمن خدمت معلمان منطقه 5 تهران در بهره وری آنان، طوبی عرب پوریان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • شناسایی و اولویت¬بندی مؤلفه¬های اخلاق حرفه¬ای اعضای هیأت علمی دانشکده¬ی روان¬شناسی و علوم¬تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان کارشناسی، حمیده رفیعی بلداجی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/08/01
  • نیازسنجی و تدوین دوره آموزشی ضمن خدمت مطلوب معلمان ابتدایی منطقه چهاردانگه، محمد واحدی کیاسری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/08/15
  • مطالعه تأثیر مهارت‌های ارتباطی مدیران آموزشی بر کیفیت تدریس معلمان مقطع ابتدائی منطقه 4 شهر تهران، رقیه انصاری، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/17
  • بررسی رابطه عدالت سازمانی و جوسازمانی و عملکرد شغلی کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران، محبوبه اسدیان، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/17
  • بررسی روش های ارزشیابی آموزشی اعضای هیات علمی از دیدگاه اساتید دانشکده فنی شهرستان نیشابور، مریم سخایی نیا، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/22
  • تاثیر مدیریت استعداد بر دلبستگی شغلی و بلوغ حرفه ای کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی96-95، فاطمه شریفی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/24
  • رابطه مدیریت دانش و چابکی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه خوارزمی، سمیرا بابائی، درون دانشگاهی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/24
  • شناسایی عوامل موثر بر ارتقای بهره وری آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، محدثه کریمی زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/28
  • آسیب شناسی اخلاق در پژوهش از دیدگاه دانشجویان (تحصیلات تکمیلی) دانشگاه علامه طباطبایی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن، مقصود خموئی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/29
  • تاثیر کیفیت روابط مدیر و معلمان بر عملکرد درون نقشی و فرانقشی و فرسودگی شغلی معلمان شهرستان امیدیه 96-95، زینب بهمیی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/30
PhD
  • امکان سنجی آموزش علوم مبتنی بر رویکرد میان رشته ای در دانشگاه های کشور، اعظم معتمدی محمدآبادی، کاربردی، غیر از دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • طراحی و اعتباریابی الگوی کاهش نابرابری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی، مسلم پیری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • تدوین الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه دوره دوم شهر تهران، حمید عظیمی مقدم، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • تحلیل گفتمان انتقادی استقلال دانشگاهی در آموزش عالی ایران، ابراهیم خلیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
سمت‌های اجرایی
  • کارشناس پژوهشی (پاره وقت) دفتر سیاستگذاری فرهنگی و برنامه ریزی اجتماعی، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1381/10/01، 1383/12/29، ایران، تهران
  • کارشناس پژوهشی و مشاور علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1384/01/06، ایران، تهران
  • مدیر دپارتمان پژوهشی توسعه علوم انسانی، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1384/01/15، ایران، تهران
  • مسئول دبیرخانه توسعه تحقیقات علوم انسانی، فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1384/07/01، ایران، تهران
  • عضو شورای پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 1385/10/19، ایران، تهران
  • موسس و مدیر علمی فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، 1387/04/24، ایران، تهران
  • مدیر گروه آموزشی علوم تربیتی، و عضو شورای تحصیلات تکمیلی پردیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی، 1395/08/05، ایران، تهران
  • سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی، 1397/02/30، ایران، تهران
همکاری در نشریات
  • مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی، علمی پژوهشی، 1387/03/15، 1388/06/01، 0/587
  • پژوهش های کیفی در برنامه درسی، سایر، 1395/03/27، 1399/03/27، 5/26705
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • علوم انسانی و چالش اشتغال، مجری، ایران، تهران، 1386/06/24، 1386/06/25
  • تحلیل و تدوین اسناد حکمرانی و سیاست آموزشی با بررسی موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران، مدرس، ایران، تهران، 1394/11/25، 1394/11/26
  • تدوین برنامه ریزی استراتژیک برای بین المللی شدن آموزش عالی، مدرس، ایران، تهران، 1396/02/27، 1396/02/29
  • شبکه های بین المللی دانشگاهها برای توسعه محلی-منطقه ای، مدرس، ایران، اهواز، 1396/08/12، 1396/08/15
  • سیاستگذاری آموزش عالی در کره جنوبی، مجری، ایران، تهران، 1396/11/03، 1396/11/04
  • رابطه بین دانشگاه، دولت، صنعت، جامعه مدنی و توسعه ملی در کره جنوبی، مجری، ایران، تهران، 1396/11/04، 1396/11/05