professor_pic
سیدسعید میرواحدی
سیدسعید میرواحدی ، استادیار رشته مدیریت- گرایش کارآفرینی و بازاریابی است. ایشان در گروه مدیریت دولتی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
زمینه‌های مورد علاقه ایشان عبارتند از: کارآفرینی , بازاریابی و تحقیقات بازار , بازاریابی کارآفرینانه , تئوریهای تصمیم‌گیری در کارآفرینی
منتشر شده در نشریات داخلی
  • میرواحدی سیدسعید، اسفندیاری بیات الهام. (1396). بررسی پتانسیل کارآفرینی گردشگری فرهنگی در جامعة عشایر قشقایی ایران. گردشگری و توسعه، 2، 3
  • میرواحدی سیدسعید، طغرایی محمدتقی، سنجریان زهرا. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه. کارآفرینی در کشاورزی، 4، 1
  • میرواحدی سیدسعید، طغرایی محمدتقی، سنجریان زهرا. (1396). شناسایی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه‌ی صادرات فرش دستباف ایران (مطالعه موردی: فرش دستباف اصفهان). بررسی های بازرگانی، 14، 77
  • میرواحدی سیدسعید. (1396). بررسی منطق تصمیم‌گیری کارآفرینان ایرانی مبتنی بر نظریه امکان‌گرایی. پژوهشهای نوین در تصمیم گیری، 2، 4
  • میرواحدی سیدسعید، طغرایی محمدتقی، نوری نعمیه. (1397). شناسایی چالش های انکوباتورهای هنری در حمایت از کسب و کارهای هنری (مورد مطالعه: انکوباتور دانشگاه هنر اصفهان). اندیشه مدیریت راهبردی، 12، 2
  • Pletnev Dmitri, Naumova Kseniia, Mirvahedi Saeed. (2020). High-growth firms in transport sector (Russian experience). E3S Web of Conferences, 157, 04029
  • میرواحدی سیدسعید، حسین پور داود، سلطان محمدلو احسان. (1398). تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی. فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 8، 29
  • میرواحدی سیدسعید، پیرا داود. (1398). بررسی منطق تصمیم گیری کارآفرینان در ورود به بازارهای خارجی مبتنی بر رویکرد امکان گرایی و هدف گرایی. مدیریت بازرگانی، 11، 4
  • طغرایی محمدتقی، میرواحدی سیدسعید، هاشمی سمیه. (1398). طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه. نوآوری های آموزشی، 18، 3
  • میرواحدی سیدسعید، قائدیها نفیسه. (1399). رویکرد متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس. گردشگری و توسعه، 9، 2
  • میرواحدی سیدسعید، طغرایی محمدتقی، آستانه مریم. (---). طراحی مدل بازی‌پردازی در کسب و کارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب. فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Mirvahedi Saeed, Morrish Sussie. (2017). The role of serendipity in opportunity exploration. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 19, 2
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • میرواحدی سیدسعید، دومین کنفرانس کارآفرینی دانشجویی، article abstraction، مقاله کامل، مدل مفهومی رشد سریع در شرکت‌های کارآفرینانه، 1391/07/01، 1391/07/01
  • میرواحدی سیدسعید، اصلی پور حسین، اولین همایش ملی تعالی خدمات عمومی، article abstraction، مقاله کامل، تجربه خدمات عمومی نوآورانه و الکترونیک در نیوزیلند، 1396/04/12، 1396/04/12
  • طغرایی محمدتقی، میرواحدی سیدسعید، هاشمی سمیه، محمدی رحیم، نخستین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین، article abstraction، مقاله کامل، به سوی الگوی عملیاتی مدرسه کارآفرین، 1397/04/27، 1397/04/27
  • طبیبی علیرضا، میرواحدی سیدسعید، دومین همایش ملی پیشرفتهای نوین در عرصه علم و فرا علم، مقاله کامل چاپ شده، فرصتهای اقبال گونه در کارآفرینی از نگاه قرآن و روایات، 1398/04/20، 1398/04/21
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Mirvahedi Saeed, Morrish Sussie, Academy of Marketing annual conference, announcer, 2013/08/09, 2013/08/13
  • Mirvahedi Saeed, Morrish Sussie, Academy of Marketing Annual Conference, article abstraction, brief article, The Role of Serendipity in Fast Growth Entrepreneurial Firms, 2013/08/09, 2013/08/13
  • Mirvahedi Saeed, Morrish Sussie, Australian & New Zealand Marketing Academy conference, announcer, 2013/11/30, 2013/12/03
  • Mirvahedi Saeed, Morrish Sussie, Australian & New Zealand Marketing Academy conference, article abstraction, complete article, Are Fast Growth Firms Lucky or Entrepreneurial?, 2013/11/30, 2013/12/03
  • Mirvahedi Saeed, Morrish Sussie, ICSB 2019, Published Article, Serendipity and Entrepreneurial Marketing in fast growth firms: Evidence from Iran, 2019/06/19, 2019/06/22
  • بیگی نیا عبدالرضا، روستا احمد، میرواحدی سیدسعید، پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ارائه پوستر، 1385/08/01، 1385/08/01
تالیف
  • درگی پرویز، میرواحدی سیدسعید. (1388). کلینیک محصول، آزمون بازاریابی محصولات جدید. ایران-تهران، رسا
  • اسدالهی علی، میرواحدی سیدسعید. (1385). مدیریت مالی. ایران-تهران، مدرسان شریف
  • میرواحدی سیدسعید، نوراله اوقلی رقیه. (1390). تکنیک‌های تحلیلی در تحقیقات بازاریابی. ایران-تهران، آییژ
  • موسوی ندا، میرواحدی سیدسعید. (1395). نبایدهای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه. ایران-تهران، انتشارات بازاریابی
  • طغرایی محمدتقی، میرواحدی سیدسعید، هاشمی سمیه، عزیزی ملک آبادی فرشته، نیک نژاد بهنام، حبیبی راد امین. (1395). کارگاه کارآفرینی و تولید. ایران-تهران، شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران
  • طغرایی محمدتقی، میرواحدی سیدسعید، خالویی فرزانه، گورتانیان نژاد شیوا. (1398). مدیریت کسب و کار و بهره‌وری. ایران-تهران، انتشارات دانشگاهی
  • میرواحدی سیدسعید، سلطان محمدلو احسان. (1396). ارائه حرفه‌ای ایده و گزارشهای علمی و تجاری. ایران-تهران، موسسه کتاب مهربان نشر
  • میرواحدی سیدسعید، طغرایی محمدتقی، هاشمی سمیه، اله وردی زاده نگار. (1397). مهارت‌ها و قوانین کسب و کار. ایران-تهران، انتشارات دانشگاهی
  • Mirvahedi Saeed, Morrish Sussie. (2020). Handbook of Entrepreneurship and Marketing. england
ترجمه
  • میرواحدی سیدسعید، طهماسبی فرهاد. (1396). مفهوم رشد در شرکتهای کوچک و کارآفرینانه. ایران-اصفهان، انتشارات موسسه علمی دانش پژوهان برین
کارشناسی ارشد
  • نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، احسان سلطان محمدلو، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/18
  • شناسایی فرصت‌های کارآفرینی فرهنگی در حوزه موسیقی در استان تهران، بهرام متحیر سیگارودی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • بررسی عوامل موثر بر بازاریابی در شرایط عدم اطمینان در شرکت‌های نوپا و استارت آپ‌ها (مطالعه موردی: شرکت پارس پندار راتا)، کسری کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • رابطه عوامل محیطی و سازمانی در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط، مرضیه جلیل زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/31
  • نقش ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینان و سبک تربیتی خانواده بر توسعه کارآفرینی، منیژه خانه‌زاد نطنزی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/09/28
  • بررسی روش های ورود شرکت های کارآفرینانه به بازارهای خارجی با توجه به رویکرد امکان گرایی و هدف گرایی، داود پیرا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/03/06
  • عوامل موثر مدل کسب و کارهای کوچک مبتنی بر شبکه های اجتماعی، پریناز چراغ گوز، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • تاثیر شبکه‌های اجتماعی کارآفرینان بر بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب و کارهای کوچک و متوسطی، پوریا قناتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/30
  • تأثیر آموزش کارآفرینی بر انگیزه‌های کارآفرینی دانشجویان مترجمی، مولود نصر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/12/01
  • توانمندسازی زنان بی‌خانمان شهری با رویکرد کارآفرینی، زهره حقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
سمت‌های اجرایی
  • مشاور انجمن علمی دانشجویان کارآفرینی، 1396/02/12، 1396/10/12، ایران، تهران