professor_pic
Mohammad Reza Karimi Alavijeh
Mohammad Reza Karimi Alavijeh was born in Tehran . his degree is assistant professor . he is faculty member of Business Management .
Published in External Journal
  • Amiri Maghsoud, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, jamshidi s.f., a methodology for optimizing statisticad, Journal of Archaeological Science, 1, 8, 2008/01/01
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, The effect of perceived business ethics on brand personality dimension & creation of brand equity in developing countries, Central European Business Review, 3, 3, 2014/09/01
  • Kazemi Fatemeh, Hoseini Seyed Mahmud, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Measuring customer-based brand equity in the Iranian lubricants market(The case of Sepahan Oil Company), Industrial Engineering Letters, 3, 11, 2013/01/01
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Jaberansari Golnoosh, Ahmadi Mohammad Mehdi, Cultural factors influencing international marketing mix strategy on the companies active in export to Iraq(food industry), International Journal of Business and Management, 3, 4, 2013/01/01
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Rezaee Morteza, Hosseinabadi VAhid, Relationship between university brand personality and student behavioral loyalty, JOURNAL OF EDUCATION POLICY, 2, 11, 2014/01/01
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Ahmadi Sheyda, Malekifar Niloofar, Mohammadi Seyedeh Maryam, The effect of website design quality of the customer's trust and repurchase ..., Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences, 5, 5, 2015/05/20
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Jaberansari Golnoosh, Ahmadi Mohammad Mehdi, Customer behavioural orientation: Female shoppers in Theran shopping Mall, International Journal of Business and Management, 2, 6, 2013/06/17
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Fattahi Seyedeh Sara, Lotfali Foroozan Zohreh, Consumer perceptions of corporate social responsibility, International Journal of Economics and Management Engineering(IJEME), 4, 3, 2015/03/03
  • Lajevardian Hooman, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Khasehi Varnamkhasti Vahid, Cultural factors influencing international marketing mix...., Indian Journal of Scientific Research, 0, 4, 2014/04/01
Published in Internal Journal
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Askari shiva, Parasite Sirvan, بررسی تاثیر ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی شعب بانک کشاورزی تهران, Journal of Information Technology Management., 4, 11, 2012/03/20
  • Gharecheh Manijeh, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Akbarinejad Masoum Sadat, تاثیر بازارگرایی و ارتباطات تجاری بر عملکرد صادراتی(مورد مطالعه: صنایع دستی استان تهران), New Marketing Research Journal, 3, 4, 2013/03/21
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Abdoolahi Salman, بررسی و تبیین عوامل موثر بر بدگمانی به تغییر سازمانی و راهکارهای حل آن در گمرک شهید رجایی بندر عباس), Mangement.., 2, 4, 2013/03/21
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, rezaei morteza, hoseinabadi vahid, بررسی نقش، شدت و نوع تعدیلگ ری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری-برند به منظور خلق تعهد عاطفی در صنعت بانکداری, business management, 1, 17, 2014/03/21
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, kakaei vahideh, نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده فروشان, business management, 1, 15, 2013/09/23
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, توسعه مدل ارتباطی بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با عملکرد برند در بازار- تحقیقی پیرامون برندهای لبنی در بازار تهران, Journal of New Economy and Commerce, 4, 15/16, 2011/03/21
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, ahmadi sheida, تاثیر کیفیت طراحی وبسایت های خبری و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی شهر تهران), Journal of Information Technology Management., 6, 2, 2014/03/21
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, pour saeid mohammad mahdi, الگوی عوامل موثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند, Journal of Information Technology Management., 3, 9, 2014/09/23
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Hamady Sheyda, تاثیر کیفیت طراحی وب سیات های خبری بر وفاداری و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی, Journal of Information Technology Management., 6, 2, 2014/08/23
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, gholipour forouzan, amraei hafez, درگیری ذهنی و تاثیر آن در انتخاب برند توسط مشتری, Economic Journal, 0, 5و6, 2015/08/23
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Foroogi Asl Mohammad Javad, بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی مورد مطالعه مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز, New Marketing Research Journal, 5, 4, 2016/01/23
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, sepandarid sadegh, haghshenas farzaneh, بررسی تاثیر ادارک مشتریان از امنیت و اعتماد بر استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی شعب بانک کشاورزی شهر تهران, Journal of Information Technology Management., 4, 11, 2012/08/22
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, gasem khani Rogieh, تاثیر هیجان های خرید و ریسک ادراک شده بر رفتار خرید آنی, business management, 14, 23, 2015/12/14
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Zohrevand Tahereh, تاثیر راهبردی آشفتگی بازار و تکنولوژی بر ارتباطات تعاملات میان وظیفه ای و عملکرد صادرات, Motale'at modiriyat rahbordi, 6, 22, 2015/06/10
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Askari Shiva, Parasite Sirvan, فروشگاه اینترنتی هوشمند: سیستم پیشنهاد دهنده مبتنی بر تحلیل رفتار کاربران, Journal of Information Technology Management., 7, 2, 2015/06/20
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, ارتباط ارزش وِیژه برند مبتنی بر مشتری ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار, business management, 15, 26, 2016/06/29
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Ahmadi Mohammad mahdi, Nazari Mahsa, بررسی اثرات ارزش های سنتی و ارزش های اسلامی بررضایت و وفاداری گردشگران خارجی شهر قم, Tourism Management Studies, 103, 32, 2016/03/12
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Es-haghi Seyyed Mohamad Sadiq, Ahmadi Mohammad mahdi, عوامل موثر بر رفتار شهروندی برند کارکنان, Journal of improvement and change management, 25, 80, 2016/06/21
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Khodangi Saeed, Torkestani Mohammad Saleh, روش فرا ابتکاری در یکپارچه سازی مدل بخش بندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکه های خودسازمان ده و روش میانگین کا, Journal of Information Technology Management., 8, 2, 2016/06/21
  • Hamidizadeh mohammad Reza, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Rezai Morteza, بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی, New Marketing Research Journal, 3, 6, 2012/12/10
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Afsharnegad Mostafa, تاثیر پذیری قصد خرید از سبک زندگی, 8, 15, 2016/07/03
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Khodangi Saeed, Torkestani Mohammad Saleh, روش فرا ابتکاری در یکپارچه سازی مدل بخش بندی بازار مشتریان تلفن همراه تلفن با استفاده از شبکه های خودسازمان ده و روش میانگین کا, Journal of Information Technology Management., 8, 2, 2016/08/22
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Es-haghi Seyyed Mohamad Sadiq, Ahmadi Mohammad Mahdi, عوامل موثر بر رفتار شهروندی برند کارکنان, Journal of improvement and change management, 25, 80, 2016/09/20
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Ahmadi Mohammad Mehdi, Nazari Mahsa, بررسی اثرات ارزش های سنتی و ارزش های اسلامی بر رضایت و وفاداری گردشگران خراجی شهر قم, Tourism Management Studies, 10, 32, 2016/03/12
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Safai Maryam, Ahmadi Mohammad Mehdi, شناسایی عوامل حیاتی موفقیت صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای درجهت کسب مزیت رقابتی, organizational resources management research, 6, 2, 2016/08/22
  • Dehdashti Shahrokh Zohreh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, pour saeed Mohammad mahdi, A Model of factors Affecting Participation in Virtual Brand Communities, Journal of Information Technology Management., 3, 9, 2014/12/06
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Ashraf Hesary Atiye, Knowledge management related activities and export performance in small and medium exporting technical and engineering services, Journal of Executive Management, 8, 15, 2016/09/22
Presented in External Exhibition
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Habibi Sajad, Nazari Hamed, کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد ومهندسی صنایع, Published Article, کاربرد داده کاوی در سازمانها به عنوان مزیت رقابتی، در لایه سوم چارچوب مفهومی آن, 2015/02/07, 2015/02/09
  • Ghandehari Zahra, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Maleki Mojtaba, کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری, Published Article, complete article, تاثیر تجربه برند بر وفاداری برند مورد مطالعه شعب بانک شهر در شهر تهران, 2015/07/23, 2015/07/23
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Zargaran Fatemeh, Zargaran mohammad, دومین کنفرانس بین المللی ابزار وتکنیک های مدیریت, Published Article, complete article, چارچوبی برای نیمه جهانی شدن, 2016/01/05, 2016/01/06
compilation
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, responsibility, compilation, aseman negar, 2012/03/20
  • azizi shahriar, ebrahimi abolghasem, Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Marketing Management, compilation, SAMT, 2016/03/10
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Ebrahimi Abolghasem, Allavi seeyd Moslem, Ravesh, compilation, Nasr Ghalam, 2016/10/01
translation
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, guidance in business, translation, publish center, 2009/03/21
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, Marketing Plan, translation, mahkameh, 2010/03/21
  • Karimi Alavijeh Mohammad Reza, نیمه جهانی شدن و بازتعریف استراتژی های جهانی, translation, Mahkame, 2017/04/09
Practical Projects outside The School
  • انجام پروژه های تحقیقاتی در حوزه برند سازی شرکت نفت سپاهان, کاربردی, 2013/03/21
  • تدوین استراتژی های شرکت نفت سپاهان, کاربردی
  • تدوین برنامه بازاریابی شرکت لاستیک خوزستان, کاربردی
  • بررسی برندهای برتر و تبیین استراتژی توسعه برند در خوشه کسب و کار خرمای خوزستان, کاربردی
  • تدوین برنامه بازاریابی شرکت ایران تایر, کاربردی
  • عضو تیم تحقیقاتی در پروژه "بررسی سرمایه گذاری های خارجی در صنعت نفت ایران, کاربردی
  • همکار محقق در پروژه "نقش و اهمیت بخش خصوصی و نهادهای غیر دولتی در تحقیق و توسعه و توسعه فناوری, کاربردی
Fundamental Designs
  • بازنگری و تدوین الگوی مطلوب عناوین دروس و سرفصل های دوره کارشناسی ارشد بازرگانی, 2013/02/27
Master
  • تاثیرکیفیت طراحی وب سایتهای خبری بر وفاداری و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی, sheida ahmadi, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/04/27
  • عوامل فرهنگی تاثیرگذار بر استراتژی آمیخته بازاریابی شرکت های صادرکننده به کشور عراق صنعت مواد غذایی, هومن لاجوردی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات با استفاده از افراد مشهور, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • رابطه تعاملات میان وظیفه ای با عملکرد صادراتی, طاهره ظهره وند, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/01
  • عوامل موثر بر سبک زندگی در قصد خرید آپارتمان نوساز, مصطفی افشار نژاد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • رابطه تبلیغ دهان به دهان منفی در شبکه های اجتماعی و رفتار خرید مصرف کنندگان, مهروز نژادصفوی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/19
  • تاثیر مهارتهای کلیدی صادراتی درمراحل مختلف صادرات برعملکرد سادراتی شرکت, سیدمحمدحسین موسوی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • عوامل موثر بر رفاه خریدار درمراکز خرید و پیامدهای آن, فرشته ترحمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • تاثیر عوامل موثر بر جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد سازمان, سیدسجاد حسینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • تاثیر تبلیغات و ترفیع فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند در شرکتهای اپراتور تلفن همراه, سمانه یزدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی در شهر شیراز, محمدجواد فروغی اصلی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت از طریق ارزش ویژه برند و شهرت سازمانی با عملکرد برند, حسین خوش نشین, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/01/30
  • تاثیر هیجانات خرید و ریسک ادراک شده بر رفتار خرید آنی, رقیه قاسم خانی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/02/01
  • انواع تبلیغات محیطی شهری و رتبه بندی آنها, عاطفه فروزان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/02
  • تاثیر سرمایه فکری و راهبردهای نوآوری بازاریابی برعملکرد بازاریابی شرکتهای بیمه, کاظم مجیدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/08
  • عوامل موثر بر ادراک مدیران مالکان بنگاههای کوچک و متوسط از ریسک سرمایه گذاری در کسب و کار الکترونیکی, محمداکبری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/09
  • تاثیرگرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کارهای خانوادگی درصنعت پوشاک ورزشی, فاطمه شریف نژاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/14
  • نگاشت شبکه وابستگی های برند آموزش با استفاده از روش نقشه ی مفهومی برندBCM, زهرا رستم پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/17
  • ارائه چهارچوبی جهت ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده در بکارگیری بازار الکترونیکی, 2015/03/17
  • عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان قصد خرید مجدد و وفاداری, ایاز شیبانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/07/11
  • رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات درک شده بر رضایت اعتماد و وفاداری مصرف کننده, طیبه محمدامینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/13
  • رابطه درگیری با ورزش وقصد خرید محصولات شرکتهای حامی, آمنه مصطفائی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/15
  • تاثیر رضایت شغلی اعتماد و شایستگی کارکنان بخش خدمات بر ادارک مشتریان از کیفیت خدمات مورد مطالعه صنعت لوازم خانگی شهر ساوه, محمد وفایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/19
  • تاثیر بازاریابی رابطه مند برقصد خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری رضایت مشتریان وفاداری و تبلیغات شفاهی مورد مطالعه بانک ملی, مائده جعفرزاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/19
  • رابطه فعالیت های مدیریت دانش و عملکرد صادراتی در شرکتهای کوچک و متوسط, عطیه اشرف حصاری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/20
  • تاثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاههای اینترنتی بر رفتار خرید آنی انلاین مشتریان, فروزان قلی پور حسین آباد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/22
  • عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی های موقعیت محور: مورد مطالعه شرکت اسنپ, محمدحسین رفعت نژاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/22
  • تاثیر رسانه های اجتماعی بر دلبستگی عاطفی مشتریان کیفیت رابطه با برند، تبلیغات توصیه ای و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر, حبیب ورمرزیاری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/01/26
  • ارزیای اهمیت کدهای اخلاقی و تبلیغات تلویزیونی, غزاله عزیزیان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/01/31
  • تاثیر گرایش کارافرینانه بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی گری عملکرد و نوآوران فعالیتهای مدیریت دانش و قابلیت یادگیری سازمانی, الهام لشکری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/07
  • رابطه میان ابعاد ارزش های سنتی و اسلامی با حفظ مشتری درصنعت گردشگری, شقایق وزوایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/14
  • عوامل موثر بر قصد خرید آنلاین محصولات از فروشگاه های اینترنتی نوپا, افشین پناهی شریف بیگلو, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/16
  • تاثیر کیفیت خدمات غیرپزشکی بیمارستان ها بر رضایت مندی گیرندگان خدمات, بهاره هاشمی مقدم, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/16
  • تاثیر برندسازی داخلی بر ادارک از عملکرد برند از طریق متغیرهای میانجی رفتار شهروندی برند تعهد به برند و وفاداری برند مورد مطالعه شعب بانک مسکن شهر تهران, منصوره عیوضلو, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/05/29
  • تاثیر مشارکت و ترفیع فروش بر وفاداری الکترونیک مشتری به برند, ساناز عبدالوند, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/06/26
  • Multilevel study of readiness for change in organizations importer of medicines and medical equipments, fariba sheikhmohammadi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/09/21
  • عوامل موثر بر ارزش طول عمر مشتریان در بانک توسعه تعاون, امیر قبله ای, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/03
  • عوامل موثر بر روی عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسطSME, افشین یعقوبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/17
  • شناسایی وطبقه بندی مولفه های کیفیت خدمات دربانکداری الکترونیکی وتاثیرآن بر رضایت, بهنام اسپرغم, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/18
  • شناسایی عوامل حیاتی موفقیت استارتاپ ها (مستقر در پارک علم وفناوری تهران), شکوفه علی محمدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/19
  • تاثیر پشتیبانی امتیاز دهنده بر تصویر برند ادراک شده امتیاز گیرنده با نقش میانجی تعهد برند رفتار شهروندی برند و تجربه روانی برند, نسترن علی یزدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/19
  • تاثیر شواهد فیزیکی گیرای و رفتار کارکنان بر ایجاد ارزش در بازاریابی خرده فروشی, الناز آصفی راد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/10/29
PhD
  • الگوی مدیریت جوامع مجازی برند در شبکه های اجتماعی, محمدمهدی پورسعید, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/10/17
Executive Posts
  • مشاور بازاریابی و فروش شرکت مهندسی بازرگانی خودرو(ستکو), 2005/05/22, 2006/08/23, iran, tehran
  • مشاور مدیر عامل در بازاریابی و فروش شرکت چرم و مشمع آذرآبادگان, 2006/03/21, 2007/03/20, iran, tehran
  • مدیر عامل(شرکت بازرگانی بین المللی بانک پاسارگاد از ابتدای تأسیس), 2006/08/23, 2008/12/21, iran, tehran
  • مدیر عامل(شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا), 2008/03/20, 2010/03/21, iran, tehran
  • عضو و رئیس هیات مدیره(شرکت مهندسی تاسیساتی تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی), 2009/11/22, 2012/01/21, iran, tehran
  • مشاور مدیرعامل (شرکت سایپا پرس), 2009/12/22, 2010/08/23, iran, tehran
  • مشاور مدیر عامل در سرمایه گذاری و برنامه ریزی استراتژیک در توسعه فروشگاه های زنجیره ای خونه به خونه, 2010/03/21, iran, tehran
  • مشاور مدیر عامل در برنامه ریزی و توسعه فروش شرکت وشنا تجارت ایرانیان, 2010/03/21, iran, tehran
  • مشاور مدیر عامل در تدوین برنامه استراتژیک و تحقیقات(شرکت نفت سپاهان), 2010/08/23, 2013/03/20, iran, tehran
  • مشاور در طراحی برنامه بازاریابی(شرکت لاستیک خوزستان), 2011/11/22, 2012/08/22, iran, tehran
  • مشاور در طراحی برنامه بازاریابی(شرکت ایران تایر), 2011/11/22, 2012/08/22, iran, tehran
  • مشاور مدیر عامل در بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک ( شرکت ژینو کارا آوه ), 2012/03/20, iran, tehran
  • کارشناس برنامه های اقتصادی رادیو اقتصاد, 2012/03/20, 2015/08/23, iran, tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده از پذیرفته شدگان آزمون دکتری, 2014/06/19, Iran, tehran
  • کمیته مصاحبه کننده پذیرفته شدگان ازمون دکتری, 2014/06/26, iran, Tehran
  • کمیته مصاحبه کننده پذیرفته شدگان ازمون دکتری, 2014/07/27, Iran, tehran
  • مشاور شرکت لیزینگ شهر وابسته به بانک شهر در تدوین استراتژی, 2015/01/21, iran, tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده از پذیرفته شدگان ازمون نیمه متمرکز دکتری94, 2015/05/17, Iran, Tehran
  • عضو کمیته مصاحبه کننده از پذیرفته شدگان ازمون دکتری, 2016/01/11, Iran, tehran