professor_pic
مرتضی طاهری
مرتضی طاهری مرتبه علمی ایشان استادیار می‌باشد. ایشان عضو هیات علمی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی است.
منتشر شده در نشریات داخلی
  • طاهری مرتضی، عارفی محبوبه، پرداختچی محمدحسن، قهرمانی محمد، کاوش فرایند توسعه حرفه‌ای معلمان در مراکز تربیت معلم: نظریة داده بنیاد، نوآوری های آموزشی، 12، 45، 1392/02/01
  • عزیزی محمد، طاهری مرتضی، تأثیر آموزش کارآفرینی بر قصد و ویژگی‌های کارآفرینانه دانشجویان، نوآوری و ارزش آفرینی، 2، 4، 1392/10/01
  • طاهری مرتضی، یگانه راد معصومه، نقش واسطه‌ای فرهنگ سازمانی و تسهیم دانش در رابطه رهبری تحولی و موفقیت برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) در دانشگاه، فصلنامه پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی، 1، 1، 1393/07/01
  • طاهری مرتضی، اسماعیلی آمنه، یونسی بروجنی جلیل، تسهیل انتقال یادگیری از مسیر حرفه‌‌ای‌گرایی: بررسی اثر حمایت همکاران و مدیر، آموزش و توسعه منابع انسانی، 1، 1، 1393/04/01
  • عارفی محبوبه، قهرمانی محمد، طاهری مرتضی، میزان فرسودگی شغلی و رابطۀ آن با منتخبی از متغیرهای جمعیت‌شناختی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، روانشناسی کاربردی، 4، 14، 1389/01/01
  • طاهری مرتضی، محب زادگان یوسف، زمان پور عنایت اله، تأثیر دورۀ آموزشی مدیریت استرس بر استرس شغلی و باورهای کارآمدی معلمان، پژوهش در نظام های آموزشی، 1، 10، 1389/01/01
  • محب زادگان یوسف، محمدی نژاد بهزاد، مهدوی مزده مهدی، کسکه شهاب، طاهری مرتضی، بررسی تحلیلی نشانگرهای موفقیت طرح پذیرش بدون آزمون برگزیدگان جشنواره خوارزمی در دوره‌های آموزش عالی و ارائه راهکارهای بهبود طرح، پژوهش در نظام های آموزشی، 8، 1389/01/01
  • یونسی بروجنی جلیل، طاهری مرتضی، ارزیابی 360 درجه عملکرد مدیران و فرماندهان ناجا: کاربرد روش تصمیم‌گیری چند معیاره AHP، نظارت و بازرسی، 8، 29، 1393/07/01
  • طاهری مرتضی، یونسی بروجنی جلیل، مدل درخواست بازخورد و تجدید نظر در تصمیم بر اساس نگرش دانشجویان دکتری نسبت به بازخوردهای ارائه شده در مورد نوشتار و گروه علمی، روانشناسی تربیتی، 10، 34، 1394/02/08
  • طاهری مرتضی، عارفی محبوبه، پرداختچی محمدحسن، قهرمانی محمد، مطالعه‌ای ترکیبی: عوامل زمینه‌ای مؤثر بر یادگیری حرفه‌ای معلمان در مراکز تربیت معلم.، مشاوره شغلی و سازمانی، 5، 15، 1392/01/01
  • طاهری مرتضی، یونسی بروجنی جلیل، ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی، اندازه گیری تربیتی، 6، 19، 1394/02/01
  • طاهری مرتضی، کاوش و طراحی مدل اجرایی اثربخشی آموزش سازمانی: مطالعه ای مبتنی بر نظریه زمینه ای، آموزش و توسعه منابع انسانی، 2، 9، 1395/04/28
  • رحیمیان حمید، طباطبائی مزدآبادی سید محسن، تیمورنژاد کاوه، طاهری مرتضی، الزامات توسعه کیفی آموزش های کارشناسان مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اقتصاد و مدیریت شهری، 3، 12، 1394/09/02
  • طاهری مرتضی، نظری ندا، غیاثی ندوشن سعید، رابطه فرهنگ یادگیری, اثربخشی مدیریتی و توانمند سازی روانشناختی با یادگیری در محیط کار، مطالعات آموزش و یادگیری، 1، 1، 1395/07/15
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • طاهری مرتضی، اولین همایش ملی مدیریت آموزش سازمانی (رویکردها، چالش‌ها و چشم‌اندازها)، ارائه مدلی کاربردی در آسیب‌شناسی آموزش سازمانی، 1389/12/01
  • طاهری مرتضی، اولین همایش ملی مدیریت آموزشی در نظر و عمل، بررسی عوامل زمینه‌ای بسترساز توسعه حرفه‌ای معلمان در مراکز تربیت معلم، 1390/11/01
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • طاهری مرتضی، اثربخشی راهبردهای مدیریت استرس بر استرس شغلی و خودکارآمدی معلمان
ترجمه
  • طاهری مرتضی، غیاثی ندوشن سعید، مدیران آموزشی و بهبود آموزش: توسعه حرفه‌ای، نظارت و ارزشیابی، ترجمه، انتشارات دانشگاهی، 1392/10/30
  • عباسیان عبدالحسین، طاهری مرتضی، مقدمه‌ای بر روش تحقیق کمی در علوم تربیتی، ترجمه
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • طراحی مدل اجرایی اثربخشی آموزش گمرک جمهوری اسلامی ایران، کاربردی
  • ارزشیابی دوره‌های آموزشی معاونت توسعه و فناوری رسانه و ارائه راهکارهای اصلاحی ( همکار اصلی )، کاربردی
طرح‌های درون دانشگاهی
  • ادراک و نگرش دانشجویان دکتری نسبت به بازخوردهای دریافت شده در مورد نوشتار علمی، 1392/01/01
  • بررسی فرسودگی شغلی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، 1389/01/01
کارشناسی ارشد
  • راب‍طه‌ س‍ب‍ک‌ ره‍ب‍ری‌ ت‍ح‍ول‌آف‍ری‍ن‌ م‍دی‍ران‌ ب‍ا خ‍لاق‍ی‍ت‌ دب‍ی‍ران‌، فاطمه حیدری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/03/12
  • ن‍ق‍ش‌ وی‍ژگ‍ی‌ه‍ای‌ ف‍ردی‌ و م‍ح‍ی‍طی‌ در ان‍ت‍ق‍ال‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ م‍ع‍ل‍م‍ان‌ ش‍ش‍م‌ اب‍ت‍دای‍ی‌، آمنه اسماعیلی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/06/17
  • بررسی عوامل موثر برخلق دانش بر دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبائی، مونا رشوند، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/06/30
  • چ‍ال‍ش‌ه‍ا و راه‍ک‍اره‍ای‌ ارت‍ق‍ای‌ اث‍رب‍خ‍ش‍ی‌ ع‍م‍ل‍ک‍رد ان‍ج‍م‍ن‌ اول‍ی‍ا و م‍رب‍ی‍ان‌ در م‍دارس‌ اب‍ت‍دای‍ی‌ ش‍ه‍ر پ‍ل‍دخ‍ت‍ر، مژگان مرادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/08/19
  • راب‍طه‌ ب‍ی‍ن‌ س‍ازم‍ان‌ ی‍ادگ‍ی‍رن‍ده‌ ب‍ا اث‍رب‍خ‍ش‍ی‌ س‍ازم‍ان‍ی‌ در دان‍ش‍گ‍اه‌ ع‍لام‍ه‌، اکرم طاهر احمدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/09/09
  • مقایسه احساس تعلق به مدرسه در مدارس فنی حرفه‌ا‌ی، کاردانش و نظری: نقش اعتماد به معلم و مدیر، عابد کاظم زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/01
  • بررسی عوامل مؤثر بر بهره‌وری معلمان مدارس ابتدایی، رحیم جمشیدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/31
  • رابطه بهزیستی معنوی و رهبری اصیل با خوشبینی تحصیلی معلمان ابتدایی، میثم غفارخانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/31
  • ‫تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول دبیرستان براساس شاخص های محتوایی برنامه درسی ملی‬، پرستو صلواتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/11/15
  • بررسی تاثیر خودراهبری بر ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی استاد، مهناز قاسمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • رابطه فرهنگ یادگیری، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روانشناختی با یادگیری در محیط کار، ندا نظری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)