professor_pic
Kobra Bakhshizadeh Borj
Kobra Bakhshizadeh Borj was born in Tehran . her degree is assistant professor . she is faculty member of Business Management .
Published in External Journal
  • Siyami Afsaneh, Rezvani chaman zamin MUSA, Bakhshizadeh Borj Kobra, General overview of the country, Journal of Agricultural and Resource Economics, 2013, 1, 2013/09/01
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, mohammadzadeh farhad, sangbar maohammadail, gideline for planning and improving service qualitywith customer-oriented approch and model combining TOPSIS and SWOT, International Journal of Current Life Sciences, 4, 4, 2014/04/28
Published in Internal Journal
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Afjei Seyyed Ali Akbar, تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبکهای روان نگاشتی ...., Journal of Business Administration, 12, 2011/03/21
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Afjei Seyyed Ali Akbar, تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبکهای زندگی والس, Journal of Industrial Management, 17, 17, 2007/06/26
  • Siyami Afsaneh, Rezvani chaman zamin MUSA, Bakhshizadeh Borj Kobra, تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر عملکرد سازمان ها
  • khalili rudi morteza, Bakhshizadeh Borj Kobra, rezaeyan akbarzade saman, The impact of intellectual engagement and personality characteristics on impulse buying clothes, Journal of Business Administration, 8, 1, 2015/12/21
Presented in External Exhibition
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, mohammad zadeh farhad, salehiyan fard roghayeh, international conference on economics, accounting, management and social sciences, Published Article, complete article, the relationship between customer service skills dimentions and customer loyalty, 2014/12/11, 2014/12/12
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, seminar&workshop on Oil & Products International Marketing, announcer, complete article, Marine Cargo Insurance (Oil & Product), 2013/01/14, 2013/01/15
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Arabzadeh Mohammad Hasan, The first international conference on Political & Economic Epic, Published Article, complete article, moderating factors in decision making on animosity & willingness to buy, 2014/02/13, 2014/02/14
Presented in Internal Exhibition
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Arabzadeh Mohammad Hasan, national marketing conferance, opportunity and challenges, poster presentation, Impact of personal beliefs at purchasing decision of iranian consumers on animosity to buy foreign products, 2014/04/30, 2014/05/01
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, sasanian atena, همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد, Published Article, complete article, استفاده از حسابرسی منابع انسانی برای ایجاد یکپارچگی منابع انسانی, 2014/08/14, 2014/08/14
Master
  • عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژیهای صادراتی در شرکت های صنایع غذایی, ریحانه ادبی برار نیا, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/11/11
  • The effect of Brand equity on consumer behavior in Insurance Industry, Mahmood Elmi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/12/30
  • the relationship between organization social responsibility and loyalty in Insurance Company, Abbas Mahi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/12/30
  • Comparison the asset of Iranain brands with foreign brands, Rzaieh shakiba rad, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/17
  • عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی در شرکت های صنایع غذایی, ریحانه برارنیا ادبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/18
  • commercial challenges of High Thech. products, Fatemeh Sarkhail, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/03/02
  • مشاوره تاثیر ازرش ویژه برند بر رفتار مشتریان, ا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • رابطه مهارتهای خدمت به مشتری با رضایت و وفاداری مشتریان, farhad mohammad zadeh, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/16
  • رابطه درگیری با ورزش وقصد خرید محصولات شرکتهای حامی, آمنه مصطفائی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/15
  • ارزیای اهمیت کدهای اخلاقی و تبلیغات تلویزیونی, غزاله عزیزیان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/01/31
  • شناسایی وطبقه بندی مولفه های کیفیت خدمات دربانکداری الکترونیکی وتاثیرآن بر رضایت, بهنام اسپرغم, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/18
  • رابطه شواهد فیزیکی و عوامل گیرایی کارکنان
  • محرک های اعتمادسازی نسبت به برند
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Allameh Tabatabaee workshop in 93, مدرس, Iran, Tehran, 2015/01/06, 2015/01/06