professor_pic
Kobra Bakhshizadeh Borj
Kobra Bakhshizadeh Borj is Assistant Professor of --- in the Department of Business Management , Faculty of management and according .
International Journals
  • Siyami Afsaneh, Rezvani chaman zamin MUSA, Bakhshizadeh Borj Kobra. (2013). General overview of the country. Journal of Agricultural and Resource Economics, 2013, 1
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, mohammadzadeh farhad, sangbar maohammadail. (2014). gideline for planning and improving service qualitywith customer-oriented approch and model combining TOPSIS and SWOT. International Journal of Current Life Sciences, 4, 4
Iranian Journals
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Afjei Seyyed Ali Akbar. (2011). تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبکهای روان نگاشتی ..... Journal of Business Administration, 12
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Afjei Seyyed Ali Akbar. (2007). تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبکهای زندگی والس. Journal of Industrial Management, 17, 17
  • Siyami Afsaneh, Rezvani chaman zamin MUSA, Bakhshizadeh Borj Kobra. (---). تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر عملکرد سازمان ها. ---
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, khalili rudi morteza, rezaeyan akbarzade saman. (2015). The impact of intellectual engagement and personality characteristics on impulse buying clothes. Journal of Business Administration, 8, 1
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, abdollahi khadijeh. (2018). فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه. New Marketing Research Journal, 8, 2
  • Nazari Hamed, Bakhshizadeh Borj Kobra, Torkestani Mohammad Saleh. (2018). بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به خرید بازی های موبایلی از طریق مدل تحقق انتظارات. Iranian Journal of Cultural Research, 11, 1
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Hajijafar ali, Nazari Hamed. (2016). استخراج نقشه ارزش های کاربران پیام رسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی ( براساس نظریه وسیله - هدف). Journal of Business Administration, 10, 1
  • Torkestani Mohammad Saleh, Bakhshizadeh Borj Kobra, jahedi pedram. (2018). نگاشت شبکه تداعیهای برند گردشگری منطقه آزاد کیش با استفاده از روش نقشه مفهومی برند. Tourism Management Studies, 13, 42
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, davarzani naser, deylamo moezi peyman. (2017). استخراج نقشه ارزش های کاربران پیام رسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی(بر اساس نظریه وسیله-هدف). Journal of Brand Management, چهارم, هشتم
Presented in External Exhibition
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, mohammad zadeh farhad, salehiyan fard roghayeh, international conference on economics, accounting, management and social sciences, brief article, complete article, the relationship between customer service skills dimentions and customer loyalty, 2014/12/11, 2014/12/12
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, seminar&workshop on Oil & Products International Marketing, announcer, complete article, Marine Cargo Insurance (Oil & Product), 2013/01/14, 2013/01/15
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Arabzadeh Mohammad Hasan, The first international conference on Political & Economic Epic, brief article, complete article, moderating factors in decision making on animosity & willingness to buy, 2014/02/13, 2014/02/14
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Pazoki Fatemeh, سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت, Published Article, رابطه جهت گیری های استراتژیک بر قابلیتهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران, 2016/03/15, 2016/03/15
  • Amiri Maghsoud, khiai reza, Bakhshizadeh Borj Kobra, سومین کنفرانس بین المللی مدیریتف توسع اقتصادی و بازرگانی, announcer, شناسائی و طبقه بندی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت خدمات رفاهی کارکنان بر اساس مدل کانو, 2017/09/21, 2017/09/22
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Esnaeilzadeh Ehsan, سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پوی, Published Article, مروری بر عوامل تاثیرگذار بر اقدام کاربران به انتشار تبلیغات شفاهی الکترونیک, 2018/11/02, 2018/11/02
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, eskandari meysam, سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پوی, Published Article, ابعاد تجربه پس از خرید اینترنتی مشتریان و عوامل موثر بر آن, 2018/11/02, 2018/11/02
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Akbari Ali, دومین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال گرایش، فن آوریها و کاربردها, Published Article, Monetization Methods of Smartphone games, 2018/11/29, 2018/11/30
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Abdollahi Khadijeh, دومین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال گرایش، فن آوریها و کاربردها, Published Article, Mapping mobile games perceived value system, 2018/11/29, 2018/11/30
Presented in Internal Exhibition
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Arabzadeh Mohammad Hasan, national marketing conferance, opportunity and challenges, poster presentation, Impact of personal beliefs at purchasing decision of iranian consumers on animosity to buy foreign products, 2014/04/30, 2014/05/01
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, sasanian atena, همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد, brief article, complete article, استفاده از حسابرسی منابع انسانی برای ایجاد یکپارچگی منابع انسانی, 2014/08/14, 2014/08/14
  • Nazari Hamed, Bakhshizadeh Borj Kobra, Torkestani Mohammad Saleh, دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانه ای ، فرصتها و چالشها, Published Article, موقعیت یابی صنعت بازیهای ویدئویی و تبیین عناصر بازاریابی در آن ( با تمرکز بر بازیهای موبایلی), 2017/01/20, 2017/01/21
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, abdollahi khadijeh, نخستین کنفرانس ملی تحقیقات بازی های دیجیتال؛ گرایش ها، فناوریها و کاربردها, Published Article, Examining the effective role of mobile gaming graphics on customer satisfaction(using the ladder interview technique in the repertory grid methodology), 2017/11/23, 2017/11/24
translation
  • Bakhshizadeh Borj Kobra. (2018). grouded theory in managemnt research. iran-tehran, mehraban book
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Nasiri Hamed, Roohpoor khangholi Ali Reza. (2017). Global Content Marketing. iran-tehran, mehraban book
Master
  • عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژیهای صادراتی در شرکت های صنایع غذایی, ریحانه ادبی برار نیا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/11/11
  • The effect of Brand equity on consumer behavior in Insurance Industry, Mahmood Elmi, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/12/30
  • the relationship between organization social responsibility and loyalty in Insurance Company, Abbas Mahi, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/12/30
  • Comparison the asset of Iranain brands with foreign brands, Rzaieh shakiba rad, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/17
  • عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی در شرکت های صنایع غذایی, ریحانه برارنیا ادبی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/18
  • commercial challenges of High Thech. products, Fatemeh Sarkhail, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/03/02
  • مشاوره تاثیر ازرش ویژه برند بر رفتار مشتریان, ا, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/03/21
  • رابطه مهارتهای خدمت به مشتری با رضایت و وفاداری مشتریان, farhad mohammad zadeh, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/09/16
  • تأثیر درگیری ذهنی کالا و ویژگی های شخصیتی افراد روی تصمیم خرید آنی پوشاک, مرتضی خلیلی رودی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/16
  • رابطه درگیری با ورزش وقصد خرید محصولات شرکتهای حامی, آمنه مصطفائی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/09/15
  • تأثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی رضایت مندی و اعتماد به برند, مصطفی خادم الحسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/09/21
  • رابطه شخصیت ، اعتماد و تجربه برند مرکز خرید تجاری با وفاداری مشتریان, حسین ربیع نژاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/09/22
  • تأثیر تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان کارگزاریهای رتبه الف بورس اوراق بهادار تهران, امین گراوند, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/01/31
  • ارزیای اهمیت کدهای اخلاقی و تبلیغات تلویزیونی, غزاله عزیزیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/01/31
  • رتبه بندی عوامل مؤثر بر ارزش ادراک شده نوآوری, ابوذر سراج, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/07
  • تأثیر رنگ لوگو بر ادراک از شخصیت برند, ایمان شریف زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/15
  • رابطه ادراک کارکنان نسبت به حمایت مدیریت و مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت با مشتری مداری و عملکرد شغلی, شهاب الدین لسانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/15
  • رابطه جهت گیری های استراتژیک و عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی مزیت رقابتی, فاطمه پازوکی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/06/19
  • عوامل مؤثر بر تمایل به خرید بازیهای تلفن همراه هوشمند, حامد نصیری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/18
  • عوامل مؤثر بر رضایت و تمایل به خرید مجدد آنلاین با توجه به نقش تعدیل کننده عادت، جنسیت و تمایل به اعتماد (مورد مطالعه : فروشگاههای اینترنتی خرده فروشی در ایران), سعیده اردلانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/19
  • تاثیرسبک تصمیم گیری مصرف کننده برقصد خرید ازفروشگاههای آنلاین پوشاک درشبکه های اجتماعی مورد مطالعه اینستاگرام, سیده فائز میرزمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/21
  • نگاشت نقشه ذهنی مصرف کنندگان نسبت به کالای ایرانی با استفاده از روش استخراج استعاره, ناصر داور زنی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/21
  • عوامل موثربرقصد استفاده مستمر کاربران از شبکه های اجتماعی مورد مطالعه کاربران شبکه اجتماعی لینکدین, محسن زیارتی خلیلی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/25
  • تاثیروِیژگی های محیطی فروشگاههای الکترونیکی و عوامل شخصیتی مشتریان بررفتار خرید ناگهانی آنلاین, حمیده رضائی گازرخانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/25
  • عوامل موثر برتجانس برند در ایجاد نگرش مثبت و وفاداری نسبت به برند لوکس مورد مطالعه برند دانشگاهی پردیس شریف, راحله حواصلی آشتیانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/01/26
  • رابطه ارزش درک شده و رضایت کشاورزان از بیمه محصولات کشاورزی در شهرستان بروجرد, صبا روزبهانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/05
  • رابطه بین وفاداری به برند و ارتباط دهان به دهان آنلاین باتجارت اجتماعی با توجه به نقش میانجی گری کیفیت ارتباط در شبکه اجتماعی اینستاگرام مورد مطالعه صنعت پوشاک, مریم جعفری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/07
  • تاثیرادراک قیمت منصفانه برتمایلات رفتاری مشتریان مطالعه موردی پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد, زهرا قدیری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/15
  • بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی ، حساسیت نسبت به منزلت اجتماعی و آگاهی از مد, ناصر رفیعی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/15
  • بررسی مفهوم رضایت مشتریان در صنعت بازی (بازی های تلفن همراه) با استفاده از روش شبکه خزانه, خدیجه عبداللهی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • عوامل مؤثر بر وفاداری برند دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی متغیرهای شیفتگی و تعهد به برند, پریسا رنجبر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • شناسایی وطبقه بندی مولفه های کیفیت خدمات دربانکداری الکترونیکی وتاثیرآن بر رضایت, بهنام اسپرغم, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • رابطه عوامل محیطی و سازمانی در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط, مرضیه جلیل زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/22
  • نگاشت نقشه ذهنی بانوان نسبت به مد ایرانی - اسلامی با استفاده از روش استخراج استعاره با تمرکز بر سبک پوشش زنان, پیمان دیلمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/04
  • عوامل موثر بر درگیر شدن مشتری درفضای مجازی, کریم گل محمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/17
  • بررسی اثر رسانه های اجتماعی بر عملکرد نمایندگان فروش (مورد مطالعه : صنعت تایر), نیکناز غلامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/18
  • ابعاد مؤثر بر تجربه خرید آنلاین مشتریان با در نظر گرفتن نقش جنسیت (با تمرکز بر رفتار پس از خرید), میثم اسکندری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/11/18
  • اولویت بندی عوامل موثر بر صادرات دارو در ایران, مرتضی سرایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/12/30
  • عوامل انگیزشی مراجعه به محتوای بازاریابی توصیه ای الکترونیکی و رابطه آن با پذیرش اطلاعات, مهدی کاظمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/01/06
  • تاثیر انطباق تصویر و هویت برند و فرایند برند سازی مکان به شکل باز بر شهرت مکان, فاطمه شمشیرگرها, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/01/13
  • عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در فضای مجازی از دیدگاه تئوری رفتار برنامه ریزی شده و تئوری عدالت, تحسان اسمعیل زاده آزاد گله, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/03
  • تاثیر کهن الگو برند بر تجربه مشتری با توجه به متغیرهای میانجی تصویر ذهنی مشتری, شیوا احمدی آقا میرلو, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/13
  • تاثیر حس حضور و لذت واقعیت مجازی بر قصد سفر, هما خانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/13
  • اثر ویژگیهای وبسایت در بستر بازی کاری آنلاین بر نیات رفتاری با توجه به نقش تجربه و ارزش های ادراک شده و نگرش کاربر (مورد مطالعه دیجی کالا), فریبا سنایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/13
  • خوشه بندی مشتریان بر اساس واکنش آنها به بازاریابی شبکه های اجتماعی, مائده سرابی داریان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/13
  • بخش بندی مشتریان بر اساس تغییر رفتار خریدهای آنلاین, مهرناز فیروزمند, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/16
  • بررسی تاثیر پذیری مشتریان آنلاین از ارتباط شفاهی الکترونیکی در بستر وب و شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه دیجی کالا), سمانه جعفری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/16
  • رابطه پیوندهای اجتماعی در تبلیغات توصیه های الکترونیکی با قصد خرید مشتری, فرهاد عسگری گهرویی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/17
  • اولویت بندی عوامل مؤثر بر تجربه گردشگران فرهنگی خارجی بازدید کننده از شهر تهران, سید محمد رضا حسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/17
  • تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر بازاریابی توصیه ای الکترونیکی و تعهد مشتریان, مونا ارجمند, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/17
  • ویژگیهای نظرات آنلاین و ارتباط آن با قصد خرید مشتری, مریم نوری دیدار, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/19
  • رابطه شواهد فیزیکی و عوامل گیرایی کارکنان
  • محرک های اعتمادسازی نسبت به برند
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Allameh Tabatabaee workshop in 93, 2015/01/06