professor_pic
Kobra Bakhshizadeh Borj
Kobra Bakhshizadeh Borj is assistant professor of --- in the Department of Business Management , Faculty of management and according .
International Journals
  • Siyami Afsaneh, Rezvani chaman zamin MUSA, Bakhshizadeh Borj Kobra. (2013). General overview of the country. Journal of Agricultural and Resource Economics, 2013, 1
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, mohammadzadeh farhad, sangbar maohammadail. (2014). gideline for planning and improving service qualitywith customer-oriented approch and model combining TOPSIS and SWOT. International Journal of Current Life Sciences, 4, 4
Iranian Journals
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Afjei Seyyed Ali Akbar. (2011). تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبکهای روان نگاشتی ..... Journal of Business Administration, 12
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Afjei Seyyed Ali Akbar. (2007). تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبکهای زندگی والس. Journal of Industrial Management, 17, 17
  • Siyami Afsaneh, Rezvani chaman zamin MUSA, Bakhshizadeh Borj Kobra. (---). تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر عملکرد سازمان ها. ---
  • khalili rudi morteza, Bakhshizadeh Borj Kobra, rezaeyan akbarzade saman. (2015). The impact of intellectual engagement and personality characteristics on impulse buying clothes. Journal of Business Administration, 8, 1
Presented in External Exhibition
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, mohammad zadeh farhad, salehiyan fard roghayeh, international conference on economics, accounting, management and social sciences, Published Article, complete article, the relationship between customer service skills dimentions and customer loyalty, 2014/12/11, 2014/12/12
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, seminar&workshop on Oil & Products International Marketing, announcer, complete article, Marine Cargo Insurance (Oil & Product), 2013/01/14, 2013/01/15
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Arabzadeh Mohammad Hasan, The first international conference on Political & Economic Epic, Published Article, complete article, moderating factors in decision making on animosity & willingness to buy, 2014/02/13, 2014/02/14
  • Amiri Maghsoud, khiai reza, Bakhshizadeh Borj Kobra, سومین کنفرانس بین المللی مدیریتف توسع اقتصادی و بازرگانی, announcer, شناسائی و طبقه بندی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت خدمات رفاهی کارکنان بر اساس مدل کانو, 2017/09/21, 2017/09/22
Presented in Internal Exhibition
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, Arabzadeh Mohammad Hasan, national marketing conferance, opportunity and challenges, poster presentation, Impact of personal beliefs at purchasing decision of iranian consumers on animosity to buy foreign products, 2014/04/30, 2014/05/01
  • Bakhshizadeh Borj Kobra, sasanian atena, همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد, Published Article, complete article, استفاده از حسابرسی منابع انسانی برای ایجاد یکپارچگی منابع انسانی, 2014/08/14, 2014/08/14
Master
  • عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژیهای صادراتی در شرکت های صنایع غذایی, ریحانه ادبی برار نیا, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/11/11
  • The effect of Brand equity on consumer behavior in Insurance Industry, Mahmood Elmi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/12/30
  • the relationship between organization social responsibility and loyalty in Insurance Company, Abbas Mahi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/12/30
  • Comparison the asset of Iranain brands with foreign brands, Rzaieh shakiba rad, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/17
  • عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی در شرکت های صنایع غذایی, ریحانه برارنیا ادبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/18
  • commercial challenges of High Thech. products, Fatemeh Sarkhail, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/03/02
  • مشاوره تاثیر ازرش ویژه برند بر رفتار مشتریان, ا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/03/21
  • رابطه مهارتهای خدمت به مشتری با رضایت و وفاداری مشتریان, farhad mohammad zadeh, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/16
  • رابطه درگیری با ورزش وقصد خرید محصولات شرکتهای حامی, آمنه مصطفائی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/15
  • ارزیای اهمیت کدهای اخلاقی و تبلیغات تلویزیونی, غزاله عزیزیان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/01/31
  • تاثیرسبک تصمیم گیری مصرف کننده برقصد خرید ازفروشگاههای آنلاین پوشاک درشبکه های اجتماعی مورد مطالعه اینستاگرام, سیده فائز میرزمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/21
  • تاثیروِیژگی های محیطی فروشگاههای الکترونیکی و عوامل شخصیتی مشتریان بررفتار خرید ناگهانی آنلاین, حمیده رضائی گازرخانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/25
  • عوامل موثربرقصد استفاده مستمر کاربران از شبکه های اجتماعی مورد مطالعه کاربران شبکه اجتماعی لینکدین, محسن زیارتی خلیلی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/25
  • عوامل موثر برتجانس برند در ایجاد نگرش مثبت و وفاداری نسبت به برند لوکس مورد مطالعه برند دانشگاهی پردیس شریف, راحله حواصلی آشتیانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/01/26
  • رابطه بین وفاداری به برند و ارتباط دهان به دهان آنلاین باتجارت اجتماعی با توجه به نقش میانجی گری کیفیت ارتباط در شبکه اجتماعی اینستاگرام مورد مطالعه صنعت پوشاک, مریم جعفری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/02/07
  • تاثیرادراک قیمت منصفانه برتمایلات رفتاری مشتریان مطالعه موردی پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد, زهرا قدیری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/02/15
  • شناسایی وطبقه بندی مولفه های کیفیت خدمات دربانکداری الکترونیکی وتاثیرآن بر رضایت, بهنام اسپرغم, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/18
  • رابطه شواهد فیزیکی و عوامل گیرایی کارکنان
  • محرک های اعتمادسازی نسبت به برند
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Allameh Tabatabaee workshop in 93, مدرس, Iran, Tehran, 2015/01/06, 2015/01/06