professor_pic
Mohammad Reza Flasafi Nejad
Mohammad Reza Flasafi Nejad is associate professor of Assessment and Measurement in the Department of Deliberation and Measuring , Faculty of psychology and educational sceinces .
International Journals
  • khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza, mostafaee fatemeh. (2014). Comparing hope and meaning of life with depression between epileptic patients and non-epileptic persons. Middle East journal of psychiatry and alzheimers, 4, 2
  • Ahmadizadeh Mohammad Javad, Ahmadi Khodabakhsh, Eskandari Hosein, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Borj'ali Ahmad, Anisi Jafar, Teimoori Mojtaba. (2010). Improvement in quality of life after exposure therapy, problem solving and combined therapy in chronic war-related post traumatic stress disorder. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1, 5
  • Arvand Jinoos, Shafi' Abadi AbdolAllah, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Zali mohammad. (2012). The effects of group solution– focused therapy on depression and completion of treatment in patients with chronic hepatitis B. HealthMED Journal, 6, 3
  • Arvand Jinoos, Shafi' Abadi AbdolAllah, Flasafi Nejad Mohammad Reza, naderi Nostatollah. (2012). Depression in patients with chronic hepatitis B: an experience on individual solution- focused therapy. Gastroenterology and Hepatology From Bed to Bench, 5, 3
  • khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2016). Effectiveness of emotional intelligence on assertiveness and self-esteem in high school girl students. Middle East journal of psychiatry and alzheimers, 7, 1
  • akbari varmazyar shirin, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali. (2015). ASSESSING MODEL - DATA FIT FOR MIXED FORMAT TESTS. TRENDS IN LIFE SCIENCES, 4, 4
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, azizi abarghuei mohsen, Ebrahimi Qavam Soqra, Dortaj Fariborz. (2016). The Causal Relationship of the Social Support and Maladaptive Perfectionism with the Academic Burnout Mediated by the Self-Efficacy among Undergraduate Students of Shahid Chamran University. Mediterranean Journal of Social Sciences, 7, 4
Iranian Journals
  • Ghorban Masoud, Borj'ali Ahmad, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). بررسی تاثیر اضطراب مرگ و سن بر رفتارهای ارتقا بخش سلامتی. Urmia Medical Journal, 21, 2
  • Minaei Asghar, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). روشهای سنجش تک بعدی بودن سوالها در مدلهای دو ارزشی IRT. Quarterly Educational Measurement
  • Minaei Asghar, Delavar Ali, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Kiamanesh Alireza, Mohajer Yahya. (2014). مدل‌پردازی تشخیصی شناختی(‍CDM) سوالهای ریاضیات تیمز 2007 در دانش‌آموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامتر‌پردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارتهای ریاضی دانش‌آموزان دختر و پسر. Quarterly Educational Measurement, 5, 16
  • ahmadizadeh mohammad javad, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Eskandari Hosein, Borj'ali Ahmad. (2010). Comparison the effectiveness of “cognitive-behavioral” and “eye movement desensitization reprocessing” treatment models on patients with war posttraumatic stress disorder. Iranian Journal of Military Medicine, 12, 3
  • khodabakhshi koolaee anahita, hosseinian simin, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2014). Comparing of coping stress strategies and self –concept between Married educated women with job and without job. Career counseling and organizational, ششم, 18
  • khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2014). Effects of Communal Living Skills on Improving Activities of Daily Living of Male Patients with Schizophrenia. Journal of Schizophrenia Research, 1, 1
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, Farrokhi Noor Ali, gerami pour maseood. (2012). مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی (CFA) و نسبت درستنمایی مبتنی بر مدل پرسش - پاسخ (IRT) در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز. Quarterly Educational Measurement, 3, 9
  • ebadat poor behnaz, navabi nejad Shekooh, Shafi' Abadi AbdolAllah, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2013). نقش واسطه ای کارکردهای خانواده برای تاب آوری فردی و باورهای معنوی و دلزدگی زناشویی. Journal of Psychological Models and Methods, 3, 13
  • najaflooei fatemeh, navabi nejad Shekooh, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2013). اثربخشی الگوی خانواده درمانی راهبردی کوتاه مدت بر ساختار تعاملات خانواده های دارای فرزند وابسته به مواد و پیشگیری از عود. Thought and Behavior in Clinical Psychology, 6, 24
  • moghadasin maryam, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2012). کاربرد مدل های معادلات ساختاری در برآورد اعتبار و روایی آزمون های روان شناختی و بررسی اعتبار و روایی سازه پرسشنامه تشخیصی ADHD بزرگسالان. Quarterly Educational Measurement, 3, 10
  • gerami pour maseood, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali. (2012). 1مقایسه روش های تحلیل عاملی تاییدی (CFA) و نسبت درستنمایی مبتنی بر مدل پرسش - پاسخ (IRT) در ردگیری کنش افتراقی سوالات آزمون های سرنوشت ساز. Quarterly Educational Measurement, 3, 9
  • karimi behnam, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Dortaj Fariborz. (2011). تاثیر تعداد گزینه های سوال در ویژگی های روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری. Quarterly Educational Measurement, 1, 6
  • khodabakhshi koolaee anahita, esmaili far Azam, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). مقایسه ی معنای زندگی و امیدواری در معلولین ضایعه نخاعی، نابینایان و افراد غیرمعلول. Iranian Journal of Rehabilitation Research in Nursing (IJRN), 1, 3
  • Delavar Ali, Younesi Boroujeni Jalil, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). بررسی ویژگی های روان سنجی سوالات تخصصی آزمون های فراگیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور در سال 1385. Quarterly Educational Measurement, 1, 2
  • Abbasi Hadi, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Mohagheghi Mohammadali. (2013). مقایسه مدل های کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمون های تخصصی ورود به دوره های کارورزی رشته پزشکی. Iranian Journal of Medical Education, 3, 53
  • Delavar Ali, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Sarami Gholamreza, dabiri solmaz. (2012). تدوین مدل روابط سبک های فرزندپروری، شخصیت، عزت نفس و شادکامی الگوی تحلیل مسیر. Journal of Family Research, 8, 30
  • Younesi Boroujeni Jalil, Eskandari Farzad, Delavar Ali, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Farrokhi Noor Ali. (2014). مقایسه توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی و مدل کلاسیک چندسطحی: تحلیل داده های آزمون فیزیک تیمز پیشرفته (2008). Quarterly Educational Measurement, 5, 15
  • Afzali Afshin, Delavar Ali, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Farrokhi Noor Ali, Borj'ali Ahmad. (2014). کاربرد مدلهای تشخیصی شناختی در تعیین ماهیت تفاوت در عملکرد دانش آموزان دختر و پسر پایه اول دبیرستان در ریاضیات. Achievements of psychological, 4, 2
  • Alizade Ebrahim, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Abbas pour Abbas. (2014). 1برآورد پایایی داده های تحلیل شغل با استفاده از نظریه تعمیم پذیری. Quarterly Educational Measurement, 4, 14
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2011). ارزش متابولیکی ورزش فراغتی و میزان عوامل خطر ساز قلبی در ذانشجویان دانشگاه زنجان. Sport Physiology & Management Investigations
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). بررسی اثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر فن خودگویی در کاهش میزان هراس اجتماعی و تصحیح تعابیر مربوط به خود و دیگران. Studies in Education and Psychology
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). بررسی اثر بخشی استفاده از روش مطالعه درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دری ریاضیات. Research in educational systems
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). مقایسه اثربخشی الگوهای درمان شناختی - رفتاری و حساسیت زدایی حرکات چشم و پردازش مجدد بر بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه ناشی از جنگ. Iranian Journal of Military Medicine
  • tehrani mohammad hassan, Shafi' Abadi AbdolAllah, Flasafi Nejad Mohammad Reza, hosseinian simin. (2013). اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد پردازش اطلاعات شناختی (CIP) بر کاهش تقکرات ناکارآمد شغلی. Career counseling and organizational, 5, 15
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2011). بررسی ساختار و مفهوم دلتنگی عاشقانه در زوج ها. Clinical Psychology Studies
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2011). بررسی میانجی های درمانی و اثر بخشی درمان پذیرش و تعهد در کاهش علائم اختلال اضطراب فراگیر. Culture counseling and psychotherapy
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2011). ویژگی های جمعیت شناختی و مصرف مواد در دانشجویان دانشگاه های دولتی. Journal of Educational Psychology Studies
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). بررسی وضعیت سلامت روانی دانشجویان ورودی 86-85 دانشگاه های کشور و ارتباط آن با برخی متغیرهای روانشناختی. conselling research
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2009). مصرف مواد در دانشجویان دانشگاههای دولتی در سال تحصیلی 86-1385. Social Welfare
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2012). مقایسه الگوی تعاملات خانواده های دارای عضو وابسته به مواد وعادی و ارائه راهبردهای مداخله ای. Journal of Family Counseling & Psychotherapy
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). اثر بخشی روش های آموزش مستقیم آموزش شناختی اخلاق ،شفاف سازی ارزش ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان. Journal of Psychology
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). بررسی تاثیر آگاهی از تکالیف تحولی چرخه زندگی خانوادگی بر رضایت زناشویی دانشجویان. Journal of Psychological Science
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2002). تدوین مدل روابط سبکهای فرزند پروری، شخصیت، عزت نفس، و شادکامی: الگوی تحلیل مسیر. Journal of Family Research
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2013). چالش های پیش روی تنظیم رساله های دکتری رشته های علوم انسانی. Research in educational systems
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2008). مقایسه میزان منابع وعلائم روان تنی استرس در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران. Journal of Applied Psychology
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2004). بررسی تاثیر سبک مداخله (نظارت) در تماشای خشونت تلویزیونی بر پرخاشگری پسران 11-9 ساله. Communication Research
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). تدوین محتوای مشاوره قبل از ازدواج بر مبنای شناسایی عوامل و مهارت های معنوی و اخلاقی یش بینی کننده ازدواج موفق در بین زوج های تبریز. ---
  • Sohrabi Asmaroud Faramarz, Borj'ali Ahmad, Flasafi Nejad Mohammad Reza, javadi fatemeh. (2008). 1بررسی تاثیر سبک مداخله(نظارت) در تماشای خشونت تلویزیونی بر پر خاشگری پسران 11-9 ساله. Communication Research, 15, 54
  • Younesi Boroujeni Jalil, Delavar Ali, Eskandari Farzad, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Farrokhi Noor Ali. (2014). توانمندی رویکرد بیزی مدل IRTچندسطحی: تحلیل داده های آزمون ریاضیات تیمز پیشرفته. Quarterly Educational Measurement, 5, 17
  • Sohrabi Asmaroud Faramarz, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Borj'ali Ahmad, Kaldavi Ali. (2011). 1اثر بخشی مدل پیشگیری از بازگشت بر پایه ذهن آگاهی در پیشگیری از بازگشت و انگیزش در افراد وابسته به مواد افیونی. Research in Clinical Psychology and Counseling, 3, 4
  • Akbari Saied, Sohrabi Asmaroud Faramarz, taraghijah sedighe, poursharifi hamid, taromian farhad, peyravi hamid, Flasafi Nejad Mohammad Reza, yaghoubi hamid, ramezani valiollah. (2010). 1ویژگی های جمعیت شناختی و مصرف مواد در دانشجویان دانشگاه های دولتی. Journal of Educational Psychology Studies, 7, 12
  • Sohrabi Asmaroud Faramarz, Akbari Saied, taraghijah sedighe, Flasafi Nejad Mohammad Reza, yaghoubi hamid, ramezani valiollah. (2009). بررسی شیوع مصرف مواد در دانشجویان دانشگاه های دولتی در سالتحصیلی 86-1385. Social Welfare, 10, 34
  • Kanipour Hamid, Borj'ali Ahmad, Golzari Mahmoud, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Hakim Shoshtari Mitra. (2013). خودآزاری در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه اختلالات خلقی. journal of Qualitative Research in Health Sciences, 2, 3
  • KARIMI KARIMI, EHYAEE EHYAEE, Esmaeeli Masoume, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2013). عوامل تعیین کننده موفقیت ازدواج: یک مطالعه کیفی. conselling research, بهار, 45
  • khodabakhshi koolaee anahita, alizade fateme, Mansour Ladan, PourEbrahim Taghi, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). حمایت اجتماعی ادراک شده خانواده و دوستان و طرحواره های ناسازگار اولیه در نوجوانان پسر و دختر بزهکار و غیر بزهکار. Social Health, اول, دوم
  • dabiri solmaz, Delavar Ali, Sarami Gholamreza, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2012). تدوین مدل روابط سبک های فرزندپروری، شخصیت، عزت نفس و شادکامی: الگوی تحلیل مسیر. Journal of Family Research, 8, 30
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). اثربخشی استفاده از روش مطالعه درس. Research in educational systems, 89, 10
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). بررسی اثربخش درمان شناختی. Studies in Education and Psychology, 89, 2
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). ویژگی های جمعیت شناختی و تصرف مواد در دانشجویان. Journal of Educational Psychology Studies, 89, 12
  • Suzan Famil Ahmarian Fatemeh, khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). اثربخشی معنادرمانی بر امید به زندگی و کیفیت خواب در سالمندان مقیم مراکز شبانه روزی. Journal of Religion and Health, 1, 3
  • Naseri Esmaiel, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Borj'ali Ahmad, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). اثربخشی طرح واره درمانی دو وجهی در درمان وابستگی به هروئین همبود با اختلال شخصیت ضداجتماعی. Clinical Psychology Studies, 5, 18
  • khodabakhshi koolaee anahita, Sabzian Mehernoosh, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). تاثیر شعردرمانی و حرکات ریتمیک بر کاهش اضطراب و پرخاشگری کودکان پیش دبستانی. Iranian Journal of Pediatric Nursing(JPEN), 1, 4
  • khodabandeh sedigheh, Dortaj Fariborz, Asadzadeh Dahraei Hassan, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Ebrahimi Qavam Soqra. (2015). نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر. Biquarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning, 2, 3
  • khodabakhshi koolaee anahita, Azad Mahdieh, navidian ali, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Rahmatizadeh Masoumeh. (2015). رابطه رضایت شغلی پزشکان مرد با رضایتمندی زناشویی وکیفیت زندگی همسران آنها. Iranian Journal of Nursing Research, 10, 3
  • khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Akbari mohammad esmail. (2015). The effect of stress management Model in quality of life in breast cancer women. IRANIAN JOURNAL OF CANCER PREVENTION, 8, 4
  • khodabakhshi koolaee anahita, Hassani Shahrzad, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). بررسی رابطه ولی-فرزندی و اختلالات برون نمود در کودکان با و بدون مادر شاغل، فصلنامه علمی -پژوهشی مشاوره شغلی و سازمانی. Career counseling and organizational, 7, 23
  • khodabakhshi koolaee anahita, heidari maryam, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). اثر بخشی شعر درمانی گروهی بر افسردگی ومعنا جویی سالمندان مقیم در مراکز سالمندان زن شهرستان تفرش. Journal of Geriatric Nursing, 1, 3
  • Ali zadeh Ebrahim, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Abbas pour Abbas. (2014). کاربرد نظریه تعمیمپذیری در پژوهشهای مدیریت با تأکید بر تحلیل شغل. Journal Of Educational Leadership & Administration, 1, 2
  • Abbasi Hadi, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, mohaghghee mohammad ali. (2013). مقایسه مدل های کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمون های تخصصی ورود به دوره های کارورزی رشته پزشکی. Iranian Journal of Medical Education, 13 شماره 3, 3
  • naseri esmaeil, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Borj'ali Ahmad, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). کارآمدی طرح واره درمانی دو وجهی در کاهش شدت وابستگی مردان وابسته به مواد مخدر مبتلا به اختلال شخصیت ضداجتماعی. HEALTH PSYCHOLOGY, 13, 14
  • khodabakhshi koolaee anahita, baseri Salehi nilofar, Rooshan Cheseli Rasool, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2014). The compare maladaptive cognitive schemas and irrational beliefs and communicational skills between orphan adolescences and non-orphan adolescences. Iranian Journal of Psychiatric Nursing, دوم, 1
  • farnam Ali, Borj'ali Ahmad, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2014). اثر بخشی مدل پیشگیری از بازگشت بر پایه ذهن آگاهی در پیشگیری از بازگشت و افزایش مهارت های مقابله ای در افراد وابسته به مواد افیونی. Clinical Psychology Studies, 4, 16
  • yadollahi sara, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Borj'ali Ahmad, Farrokhi Noor Ali. (2016). بررسی ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر کودکان-4 از طریق مقیاس بندی چندبُعدی و روش های تحلیل عاملی. Journal of Applied Psychology, 37, 1
  • Moghadam Azam, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Farrokhi Noor Ali, Estaji Masoume. (2015). تحلیل تشخیصی سوالات بخش درک مطلب زبان انگلیسی عمومی آزمون ورودی دوره‌های دکتری با استفاده از مدل غیرجبرانی فیوژن. Quarterly Educational Measurement, 6, 22
  • khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza, navidian ali. (2016). اثربخشی آموزش تاب آوری در برابر استرس بر بهزیستی روانی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو. Journal of Dibetices Nursing, 4, 3
  • Hajihasani Mehrdad, FarahBakhsh Qiumars, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Kalantar Seyed Mohammad. (2015). شناسایی واکنش های روان شناختی پسران به طلاق والدین: یک مطالعه کیفی. journal of Qualitative Research in Health Sciences, 4, 3
  • purehsan somayeh, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Borj'ali Ahmad. (2016). Metacognitive Beliefs and Students’ Tendency toward Drug Abbuse and Cross-level Effect of School-Bounding. PRACTICE In CLINICAL PSYCHOLOGY, 4, 1
  • khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2016). بررسی ارتباط کیفیت زندگی با سطح سواد سلامت دربیماران مرد مبتلا به دیابت نوع دو: یک مطالعه مقطعی در شهرستان هرسین سال 1394. Journal of Dibetices Nursing, 4, 4
  • purehsan somayeh, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Borj'ali Ahmad. (2016). The impact of dysfunctional meta-cognitive thoughts on students' inclination towards drug use and effect link between the school level (surface approach). PRACTICE In CLINICAL PSYCHOLOGY, 4, 1
  • yadollahi sara, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Borj'ali Ahmad, Farrokhi Noor Ali. (2016). Check the Wechsler Intelligence Scale for children -4 infrastructure through multidimensional scaling and factor analysis. Journal of Applied Psychology, 10, 1
  • purehsan somayeh, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Borj'ali Ahmad. (2015). metacognitive meliefs and students tendency toward drug abbuse and cross-level effect of school- bounding. PRACTICE In CLINICAL PSYCHOLOGY, 4, 1
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, azizi abarghuei mohsen, Ebrahimi Qavam Soqra, Dortaj Fariborz. (2016). Developed a causal model of academic burnout due to the mediating role of self undergraduates. Culture counseling and psychotherapy, 6, 24
  • herfe dust mansure, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Tamimdari Ahmad. (2015). استخراج عوامل بنیادین شخصیت بر اساس مطالعه فرهنگ واژگانی زبان و ادبیات فارسی. Quarterly Educational Measurement, 6, 21
  • azizi abarghuei mohsen, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Ebrahimi Qavam Soqra, Dortaj Fariborz. (2017). بررسی رابطهی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجیگری استرس ادراک شده در دانشجویان دورهی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. Educational Developement of Jundishapur, 7, 4
  • rezaee akram sadat, Shafi' Abadi AbdolAllah, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). Compare the effectiveness of multi-Shafi Abadi constructivism Savykas efficacy in making business decisions were unemployed jobseekers under unemployment insurance coverage. conselling research, 14, 54
  • moghadasin maryam, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Ejmali Ehsan, Farrokhi Noor Ali. (2015). طراحی خزانه های سوال بهینه برای سنجش انطباقی کامپیوتری با در نظر گرفتن امنیت آزمون. Quarterly Journal of Measurement and Educational Evaluation staudies, 5, 10
  • Khani Hamid, Hakim Shoshtari Mitra, Borj'ali Ahmad, Golzari Mahmoud, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2015). رابطه نقص کنترل تکانه و خودجرحی بدون خودکشی در نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: اثر واسطه ای خود بی کفایت پنداری. IRANIAN JOURNAL OF PSYCHIATRY AND CLINICAL PSYCHOLOGY, 20, 4
  • amini kho masoumeh, Eskandari Hosein, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Borj'ali Ahmad, Pezeshk Shahla. (2016). خود و اسکیزوفرنی: مطالعه مورد پژوهی . clinical psychology, 6, 21
  • kaldavi ali, Borj'ali Ahmad, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Sohrabi Asmaroud Faramarz. (2011). اثربخشی مدل پیشگیری از بازگشت بر پایه ذهن آگاهی در پیشگیری از بازگشت و انگیزش در افراد وابسته به مواد افیونی. Journal of Clinical Psycology, 3, 4
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Abbas pour Abbas. (2017). شناسایی منابع وتجهیزات موثر در رتبه بندی و ارزشیابی عملکرد مدارس مقطع ابتدایی در استان کردستان. New approach in Educational Administration Quarterly, 8, 1
  • purehsan somayeh, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Borj'ali Ahmad. (2016). Metacognitive Beliefs and Students’ Tendency toward Drug Abbuse and Cross-level Effect of School-Bounding. PRACTICE In CLINICAL PSYCHOLOGY, 4, 1
  • Khani Hamid, Borj'ali Ahmad, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2016). خودجرحی بدون خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه ها و احتمال خودکشی. Psychology of Exceptional Individuals, 6, 21
  • Afzali Afshin, Delavar Ali, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Borj'ali Ahmad. (2016). مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان. Quarterly Educational Measurement, 6, 24
  • khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2017). اثربخشی امید درمانی گروهی بر امیدواری و نگرش های ناکارآمد بیماران HIV مثبت. Journal of Torbat Heydariyeh University of Medical Sciences, 5, 2
  • Najari Firoozeh, khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2017). اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی و سازگاری روان شناختی زنان مطلقه. Journal of Torbat Heydariyeh University of Medical Sciences, 5, 3
  • Rezvani far shrin, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali. (2016). همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 3188 و 3181 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری. Quarterly Educational Measurement, 7, 26
  • azizi abarghuei mohsen, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Ebrahimi Qavam Soqra, Dortaj Fariborz. (2016). بررسی رابطه ی علی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. Journal of Medical Education and Development, 7, 4
  • Sadat Rezaei Akram, Shafi' Abadi AbdolAllah, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2017). The Effectiveness Instruction of the Savikas Career Construction Theory (SCCT) on the Career Decision-Making Self-Efficacy of the Unemployed Jobseekers Supported by Unemployment Insurance. Iranian Psychological Association, 11, 2
  • Hajihasani Mehrdad, FarahBakhsh Qiumars, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Kalantar Seyed Mohammad. (2016). شناسائی واکنش های روانشناختی پسران به طلاق والدین: یک مطالعه کیفی. journal of Qualitative Research in Health Sciences, 3, 4
  • Hajihasani Mehrdad, FarahBakhsh Qiumars, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Kalantar Seyed Mohammad. (2016). تاثیر طلاق والدین بر توانمندی روانشناختی پسران. conselling research, 15, 58
  • Khani Hamid, hakim shushtari mitra, Borj'ali Ahmad, Golzari Mahmoud, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2014). رابطه نقص کنترل تکانه و خودجرحی بدون خودکشی در نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: اثر واسطه ای خودبی کفایت پنداری. IRANIAN JOURNAL OF PSYCHIATRY AND CLINICAL PSYCHOLOGY, 20, 4
  • afzali afshin, Delavar Ali, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Borj'ali Ahmad. (2016). مدل سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان. Quarterly of Educational Measurement, 6, 24
  • kahdooyi somayeh, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Borj'ali Ahmad. (2017). تدوین و اعتباریابی مدل علی موفقیت تحصیلی در دبیرستان. Quarterly of Educational Measurement, 7, 28
  • farnam ali, Borj'ali Ahmad, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2014). اثر بخشی مدل پیشگیری از بازگشت بر پایه ذهن آگاهی ( MBRP) در پیشگیری از بازگشت و افزایش مهارت های مقابله ای در افراد وابسته به مواد افیونی. Clinical Psychology Studies, 4, 16
  • khodabandeh sedigheh, Dortaj Fariborz, Asadzadeh Dahraei Hassan, Flasafi Nejad Mohammad Reza, ebrahimy sogra. (2014). نقش سبک های یادگیری در تبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر. Biquarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning, 3
  • Dortaj Fariborz, azizi abarghuei mohsen, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Ebrahimi Ghavam Abadi Soghra. (2016). بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجیگری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. Educational Developement of Jundishapur
  • karimi behnam, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Dortaj Fariborz. (2011). تأثیر تعدادگزینه های سؤال در ویژگی های روان سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه ، گیری،. 2, 6
  • Dortaj Fariborz, karimi behnam, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2011). تاثیر تعدادگزینه های سوال در ویژگی های روان سنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدل های پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه گیری. 6
  • sharifi yeghaneh negar, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Jamali Ehsan. (2016). تعیین مقایسه پذیری برآورد پارامتر توانایی در سنجش انطباقی کامپیوتری و مداد-کاغذی. Quarterly Journal of Measurement and Educational Evaluation staudies, 6, 14
  • Minaei Asghar, Delavar Ali, Flasafi Nejad Mohammad Reza, Kiamanesh Alireza. (2014). مدل پردازی تشخیص شناختی CDM سوال های ریاضی تیمز 2007 در دانش آموزان پایه هشتم ایران با استفاده ازمدل یکپارچه با پارامتر پدازی مجدد RUM و مقایسه ی مهارت های ریاضی دانش آموزان. Quarterly Educational Measurement, 5, 16
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, khodabakhshi koolaee anahita. (2018). اثربخشی درمان گروهی هیجان مدار بر امید و افکار خود آیند زنان مطلقه. Social Health, 5, 1
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2018). اعتبار سنجی پرسشنامه جسمانی کردن در دانشجویان دانشگاه های تبریز. Qom University of Medical Sciences Journal, 11, 12
  • khodabakhshi koolaee anahita, Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2018). Effectiveness puppet play therapy on adaptive behavior and social skills in boy children with intellectual disability. caspian Journal of Pediatrices, 4, 1
Presented in Internal Exhibition
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, هفته پژوهش, brief article, آسیب شناسی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری, 2008/11/21, 2008/11/21
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, چهارمین کنگره سراسری خانواده و سلامت, brief article, تاثیر آگاهی از تکالیف تحولی چرخه زندگی خانوادگی بر رضایت جنسی زناشویی, 2009/10/23, 2009/10/23
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, همایش آسیب شناسی رساله های دکتری, brief article, چالش های موجود در تهیه و تنظیم رساله های تحصیلی دوره دکتری, 2010/01/21, 2010/01/21
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, هفته پژوهش, brief article, چالش های روانسنجی آزمونها, 2011/11/22, 2011/11/22
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, هفته پژوهش, brief article, چالش های عملی و نظری استفاده از مدل های معادلات ساختاری, 2012/11/21, 2012/11/21
  • Borj'ali Ahmad, Flasafi Nejad Mohammad Reza, چهارمین کنگره ملی خلاقیت, complete article, شیوه های فرزند پروری و خلاقیت..., 2011/11/22
compilation
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2017). Multidimensional Scaling: Priciples and Applicatoion in Psychological Orofile Analysis. Iran-Tehran, Nasime Danesh Farda
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2013). Set of semi-centralized test exams Ph.D.. NOET
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2013). A cross-sectional study entrance exams to graduate. NOET
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2013). Statistical methods for examining the question of differential action (DIF) in the decisive test. University Jihad Khwarazmian
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2013). Statistical methods of action ... questions stakes tests. None
translation
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2010). Fundamentals of item response theory. Allameh Tabatabaei University Press
other
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (---). Translate Tracking and tracing studies with an emphasis on higher education. ---
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza. (2007). Statistical methods. Scientific and Cultural Organization
Practical Projects outside The School
  • گزارش تجزیه و تحلیل آزمون سراسری 87 رشته انسانی, National project
  • گزارش تجزیه و تحلیل آزمون سراسری 87 رشته زبان های خارجی, National project
  • گزارش بررسی وضعیت سلامت روانی دانشجویان, National project
  • گزارش تجزیه و تحلیل آزمون سراسری 87 رشته هنر, کاربردی
  • گزارش اجمالی تجزیه و تحلیلهای روانسنجی کنکور ارشد 87, National project
  • گزارش تجزیه و تحلیل آزمون سراسری 87 رشته ریاضی, National project
  • بررسی موانع ارزشیابی تکوینی از دوره راهنمایی, سایر
  • هنجاریابی آزمون خودپنداره پیرز هاریس, سایر
  • بررسی موانع ارزشیابی توصیفی, سایر
  • بررسی وضعیت مطالعه غیر درسی دانش آموزان استان قم, سایر
  • بررسی سلامت روانی دانشجویان, National project
  • بررسی تحلیلی توصیفی آزمون ورودی آزمونهای کارشناسی ارشد سال 1387 دانشگاههای دولتی کشور, National project
  • تجزیه و تحلیل سوالات آزمون سراسری کارشناسی رشته ریاضی و فیزیک, سایر
Master
  • بررسی ویژگی های روان سنجی سوالات آزمون فراگیر پیام نور, جلیل یونسی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • تحلیل خرده مقیاس های آزمون NEO, صدیقه جلیلی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • مقایسه محدودیت های مدلهای پارامتریک و ناپارامتریک, علی مقدم زاده, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • مقایسه پیشرفت تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان, اسماعیل احدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • تاثیر درمان مبتنی بر فن خود گویی ها, حسین مسیبی چناری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • ویژگی های روان سنجی آزمون مایزر-بریگز, نرگس یعقوبی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان داخل طرح و خارج طرح, احمدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • ب‍ررس‍ی‌ ت‍اث‍ی‍ر س‍ب‍ک‌ ره‍ب‍ری‌ ب‍ر رض‍ای‍ت‌ ش‍غ‍ل‍ی‌ ک‍ارک‍ن‍ان‌ در م‍ع‍اون‍ت‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ اس‍ت‍ان‍داری‌ ت‍ه‍ران‌, فاطمه ابراهیم نژاد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/07/16
  • بررسی ویژگی های روانسنجی سوالات آزمون های فراگیر رشته روانشناسی دانشگاه پیام نوردر سال1385, جلیل یونسی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2008/01/30
  • بررسی میزان دستیابی به اهداف آموزشی, حیدر سیاحی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • بررسی کنش افتراضی سوالات کنکور, لیلا فتوحی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباطی, فریده السادات سجادی پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی, فریبا البرز, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • بررسی تاثیر سبک های مدیریت مشارکتی و سنتی, فصیح بشیر, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • مقایسه مدلهای دو ارزش و چند ارزش مدال ..., مهرناز معلمی اوره, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • تاثیر بررسی گروه درمانی با رویکرد تحصیل رفتار متقابل..., مجید فرهنگ نژاد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • تهیه آزمون مسئولیت پذیری دانش آموزان, پری سیما نعمتی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • نمره کل سازی با استفاده از نظریه کلاسیک, راحله احمدی آذر, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اثر بخشی روشهای درمان, هادی فرینانی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • مقایسه دقت برآورد توانایی بر سئوالات چند گزینه ای با بکارگیری مدلها سئوال-پاسخ دو و چند ارزشی, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/07/09
  • تجزیه و تحلیل نیمرخ هویتی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی و اثرپذیری آن از نوع و میزان استفاده از اینترنت, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2009/04/06
  • مقایسه مدلهای پارامتریک و ناپارامتریک سئوال پاسخ در سنجش پرخاشگری, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2009/07/14
  • تاثیر تعداد گزینه‌های سوال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک اندازه‌گیری, کریمی خرامه، بهنام‬, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/09/06
  • بررسی میزان پیش بینی موفقیت دروس کتبی امتحانات نهایی دانش آموزان سال سوم دبیرستان براساس نمرات دروس مرتبط پایه اول دبیرستان, زهرافدوی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/09/19
  • ارزشیابی آزمون نطری آزمون گواهینامه براساس نظریه سوال-پاسخ ومقایسه آن با نظریه کلاسیک آزمون, اسماعیل مام شریفی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/10/27
  • ارزشیابی آزنون نظری آزمون گواهینامه براساس نظریه سئوال -پاسخ و مقایسه آن با نظریه آزمون کلاسیک, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2009/10/27
  • تحلیل توان آزمونهای آماری پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/02/20
  • تاثیر تعداد گزینه های سوال در ویژگیهای روانسنجی آزمون و توانایی برآوردشده در مدلهای پرسش پاسخ و کلاسیک و اندازه گیری, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/03/01
  • همتراز سازی نمرات B,A آزمون کتل در دانش آموزان پیش دانشگاهی شهر سقز با استفاده از مدل کلاسیک وIRT, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/02/01
  • مقایسه قدرت آزمون نسبت به درستنمایی مبتنی بر مدل پرسش- پاسخ (IRT) با روشهای تحلیل عاملی تاییدی و رگرسیون لوجستیک درشناسایی کنش افتراقی سئوالات (DIF) به منظور اطمینان از عادلانه بودن سنجش در آزمون های سرنوشت ساز, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/04/10
  • پایان نامه ماریا ابوالحسنی, ماریا ابوالحسنی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/05/22
  • بررسی ویژگیهای روانسنجی و ساختار عاملی پرسشنامه شخصیتی فضایل در عمل()در بین دانشجویان دانشکدههای علوم انسانی تهران, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/05/28
  • ‫بررسی ویژگی های ساختاری و محتوایی سوالات مناسب و نامناسب کنکور ارشد روانشناسی به منظور تدوین الگوی قضاوتی ساخت آزمون در آزمونهای سرنوشت ساز‬, ‫کریمیان ابدر، مرضیه‬, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/06
  • بررسی سوگیری سوالات آزمون تیمز 2007در مقطع سوم راهنمایی در درس علوم با توجه به متغیر های جنسیت وقومیت وهمچنین مقایسه نظریه های کلاسیک وسوال -پاسخ, منصوره هاشمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/21
  • بررسی سوگیری سوالات آزمون تیمز 2007 در مقطع سوم راهنمایی در درس علوم با توجه به متغییرهای جنسیت و قومیت و همچنین مقایسه نظریه کلاسیک آزمون و نظریه پرسش و پاسخ, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/09/21
  • بررسی اعتبار بخشی عملی آزمون کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 رشته معماری با استفاده از مولفه های واریانس نظریه تعمیم پذیری, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/10/24
  • بررسی ویژگیهای ساختاری و محتوایی سوالات مناسب و نامناسب کنکور ارشد روان شناسی به منظور تدوین الگوی قضاوتی ساخت آزمون در آزمونهای سرنوشت ساز, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/12/20
  • پایان نامه یوسف پرواز, یوسف پرواز, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/01/21
  • مقایسه مدل شبکه عصبی و رگرسیون, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • بررسی نقش تمایز یافتگی سبکهای دلبستگی هوش هیجانی و سبکهای مقابله ای در رضایتمندی زناشویی با استفاده از روش تحلیل مسیر, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/04/22
  • ارزشیابی آزمون کارشناسی ارشد رشته جغرافیای سیاسی, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/06/21
  • ویژگی های روانسنجی آزمون کارشناسی ارشد علوم انسانی, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/06/21
  • همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک ..., دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/06/21
  • تحلیل محتوی و ویژگی های روان سنجی, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/06/21
  • بررسی وسژگی های روانسنجی سوالات استعداد تحصیلی..., دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/06/21
  • تدوین نرم افزار کامپیوتری, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/06/21
  • بررسی ویژگیهای روانسنجی سوالات استعداد تحصیلی آزمون نیمه متمرکز دکتری 1390در گروه های علوم انسانی و فنی و مهندسی براساس نظریه کلاسیک آزمون و نظریه پرسش و پاسخ, میثم صادقی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/18
  • پایان نامه فاطمه جدیدی, فاطمه جدیدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/20
  • ت‍ع‍ی‍ی‍ن‌ ک‍ارک‍رد اف‍ت‍راق‍ی‌ س‍وال‌ ب‍ا روش‌ ه‍ای‌, فاطمه جدیدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/16
  • ارزش‍ی‍اب‍ی‌ آزم‍ون‌ ک‍ارش‍ن‍اس‍ی‌ ارش‍د رش‍ت‍ه‌ ج‍غ‍راف‍ی‍ای‌ س‍ی‍اس‍ی‌ ب‍ا اس‍ت‍ف‍اده‌ از م‍دل‍ه‍ای‌ ج‍دی‍د ان‍دازه‌ گ‍ی‍ری‌ و ت‍ع‍ی‍ی‍ن‌ س‍وگ‍ی‍ری‌ ج‍ن‍س‍ی‍ت‍ی‌ درآن‌, مینا آسیابی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/03/11
  • ارزشیابی آزمون کارشناسی ارشد رشته جغرافیای سیاسی با استفاده از مدلهای جدید اندازه گیری و تعیین سوگیری جنسیتی در آن, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/03/11
  • ارزیابی جامع و تعیین ویژگیهای روان سنجی آزمون استعدادو آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت در کنکور سراسری ورودی مقطع کارشناسی ارشد سالهای 1390-1389 با استفاده از نظریه کلاسیک و پرسش و پاسخ, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/08/27
  • بررسی ویژگی های روانسنجی آزمون شخصیت...., دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/23
  • پایان نامه زهرا نوروزی, زهرا نوروزی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/01/21
  • پایان نامه سلطانی سلطان آباد, سلطانی سلطان آباد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/01/21
  • مقایسه روشهای همترازسازی نمرات آزمون با استفاده از روشهای کلاسیک ونظریه پرسش و پاسخ در داده های شیه سازی شده, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/03/11
  • مقایسه روش های همتراز سازی نمرات آزمون با استفاده از روش های کلاسیک ونظریه پرسش-پاسخ درداده های شبیه سازی شده, جواد سلطانی سلطان آباد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/03/12
  • بررسی روایی واعتبار آزمون دروس زیست شناسی وادبیات فارسی در امتحانات نهایی نظام آموزشی متوسطه, لیلا بهرامی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/03/14
  • شناسایی معیارهای ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی, احمد عمرزهی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/21
PhD
  • آموزش مهارت های زندگی به مادران بیماران اسکیزوفرنی, آناهیتا خدابخش, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • سبک های مداخله و خشنونت تلویزیونی, فاطمه جوادی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • پایان نامه لیلا گنجی, لیلا گتبی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • پایان نامه محمدرضا مژدهی, محمدرضا مژدهی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/06/22
  • پایان نامه مسعود گرامی پور, مسعود گرامی پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/01/21
  • مقایسه روش های تحلیلی عاملی تاثیری و... در ردگیری DIF, دانشجو, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/02/20
  • مدل پردازی تشخیص شناختی سوالات 2007, دانشجوی ارشد, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/12/21
  • م‍دل‌پ‍ردازی‌ ت‍ش‍خ‍ی‍ص‍ی‌ ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ (CDM)س‍وال‍ه‍ای‌ ری‍اض‍ی‍ات‌ ت‍ی‍م‍ز 2007 در دان‍ش‌آم‍وزان‌ پ‍ای‍ه‌ ه‍ش‍ت‍م‌ ای‍ران‌ ب‍ا اس‍ت‍ف‍اده‌ از م‍دل‌ ی‍ک‍پ‍ارچ‍ه‌ ب‍ا پ‍ارام‍ت‍رپ‍ردازی‌ م‍ج‍دد (RUM) و م‍ق‍ای‍س‍ه‌ م‍ه‍ارت‍ه‍ای‌ ری‍اض‍ی‌ دان‍ش‌آم‍وزان‌ دخ‍ت‍ر و پ‍س‍ر, اصغر مینایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/04
  • ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ داده‌ه‍ای‌ آزم‍ون‌ ت‍ی‍م‍ز پ‍ی‍ش‍رف‍ت‍ه‌(:2008) ت‍وان‍م‍ن‍دی‌ روی‍ک‍رد ب‍ی‍زی‌ م‍دل‌ IRT چ‍ن‍دس‍طح‍ی‌, جلیل یونسی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/03/13
  • ارزیابی جامع و تعیین استانداردهای علمی چیرگی در آزمون های تخصصی ورود به دوره های انترنی رشد پزشکی با استفاده از مدل های کلاسیک و خصیصه مکنون, دانشجوی دکتری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/10/21
  • ارزیابی جامع وتعیین استانداردهای علمی چیرگی در آزمون های تخصصی ورود به دوره های انترنی رشدپزشکی بااستفاده از مدل های کلاسیک وخصیصه مکنون, هادی عباسی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/10/21
  • ارزی‍اب‍ی‌ ج‍ام‍ع‌ و ت‍ع‍ی‍ی‍ن‌ اس‍ت‍ان‍دارده‍ای‌ ع‍ل‍م‍ی‌ چ‍ی‍رگ‍ی‌ در آزم‍ون‌ه‍ای‌ ت‍خ‍ص‍ص‍ی‌ ورود ب‍ه‌ دوره‌ه‍ای‌ ان‍ت‍رن‍ی‌ رش‍ت‍ پ‍زش‍ک‍ی‌ ب‍ا اس‍ت‍ف‍اده‌ از م‍دل‌ه‍ای‌ ک‍لاس‍ی‍ک‌ و خ‍ص‍ی‍ص‍ه‌ م‍ک‍ن‍ون‌, هادی عباسی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/10/21
  • کاربرد نظریه هاس تعمیم پذیری وخصیصه مکنون برای افزایش دقت نتایج تحلیل شغل, ابراهیم علیزاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/07/15
  • تدوین و اجرای برنامه ی همتاسازی شیوه های تدریس معلمان با سبک یادگیری (واگرا، همگرا، جذب کننده و انطباق یابنده) دانش آموزان، تعیین اثر استفاده از آن بر انگیزه پیشرفت، عملکرد تحصیلی و یادداری دانش آموزان (پسر و دختر)، شناسایی میزان ثبات این اثرات, صدیقه خدابنده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/02
  • کاربرد تحلیل داده های شبکه ای در یکپارچه سازی مولفه های موثر در مشاوره و هدایت شغلی و ارائه ی الگوی علمی مشاوره شغلی بر اساس آن, محمدحسین ضرغامی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/04
  • طراحی وکاربرد الگوهای تهیه ی خزانه ی سوال در بهینه سازی کارکرد سنجش انطباقی کامپیوتری در آزمونهای سرنوشت ساز, مریم مقدسین, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/04/22
  • مقایسه اثربخشی دورویکرد چندمحوری شفیع آبادی(SMPVC)وسازه گرایی ساویکاس (SCCT) برخودکارآمدی درتصمیم گیری شغلی بیکارشدگان جویای کارتحت پوشش بیمه بیکاری, اکرم السادات رضایی, Fundamental, No Allame Tabataba'i University, 2015/09/16
  • تدوین مدل علّی فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز‬‬, محسن عزیزی ابرقوئی‬‬, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/01/05
  • تدوین و اعتباریابی مدل ارزشیابی عملکرد و رتبه بندی مدارس مقطع ابتدایی استان کردستان, فرزاد زندی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/03/07
  • شناسایی نیمرخ‌های نوعی و تعیین ساختار زیربنایی مقیاس هوشی وکسلر- IV با استفاده از مقیاس‌بندی چندبُعدی و تحلیل عاملی در دانش‌آموزان پسر مدارس ابتدایی دولتی منطقه 6 تهران, سارا یداللهی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/03/12
  • مقایسه پذیری برآورد پارامتر توانایی و سوگیری سوال در آزمون های مداد-کاغذی و کامپیوتری به منظور امکان سنجی اجرای انطباقی آزمون های سرنوشت ساز, نگار شریفی یگانه, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/07/12
Executive Posts
  • کمیته تخصصی شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان قم, 1998/10/04, Iran, Qom
  • عضویت در کمیته دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی, 2010/03/21, Iran, Tehran
  • ماموریت در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی, 2010/03/21, Iran, Tehran
  • عضو کمیته علمی همایش روان سنجی ایران, 2010/03/06, Iran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • آموزش اصول علمی آزمون سازی, مدرس, Iran, Tehran, 2007/01/07, 2007/01/07