professor_pic
Naser Gharamaleki
Naser Gharamaleki is Associate Professor of --- in the Department of Motor behavior , Faculty of physical education and sports sciences .
Iranian Journals
  • Habibollahi Samira, Bani jamali Shokouh sadat, Sodagar Sheida, Gharamaleki Naser. (2017). مدل ساختاری روابط بین معنویت و سلامت روان و اضطراب مرگ: نقش میانجگری منبع کنترل و حمایت اجتماعی. aging psychology, 3, 3
  • Habibollahi Samira, Bani jamali Shokouh sadat, Sodagar Sheida, Gharamaleki Naser. (2018). نقش متمایزکننده معنویت و حمایت اجتماعی در سلامت روان و اضطراب مرگ سالمندان. Journal of Social Psychology Research, 29, 8
  • Rouhbakhsh Mahla, Ayini Maryam, Gharamaleki Naser. (2018). اثربخشی تمرینات ایروبیک به همراه موسیقی بر استرس، اضطراب و افسردگی کودکان با اختلال رفتاری درونریز. Sport Psychology Studies, 26, 7
  • Pourabdol Saeed, Gharamaleki Naser. (2018). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بهبود کفایت اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص. Journal of Social Psychology Research, 32, زمستان
  • Yazdani Abdolmaleki Mohammad eisa, Gharamaleki Naser, Malihi Zakerini Saeed. (2018). اثربخشی آموزش سرسختی روانشناسی بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به مولتیپل (MS) اسکلروزیس. Psychometry Quarterly, 7, 27
  • Gharamaleki Naser, Pourabdol Saeed, Basharpour Sajjad. (2018). اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان زورگو. Journal of Psychological Models and Methods, 34, 9
  • Zahmatkesh Yasamin zeinab, Dortaj Fariborz, Gharamaleki Naser, Kiyamanesh Alireza. (2018). اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر افزایش ظرفیت حافظه کاری و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر. Research in educational systems, ویژه نامه, بهار
  • Pourabdol Saeed, Gharamaleki Naser, Hajlou Nader, Sajjadpour Seyed hamed. (2019). The Role of Emotion Failures and Social Well-being in Predicting Violence Against Women. Iranian Journal of Health Psychology, Vol. 2, No. 1, Number 3
  • Dolati Hosein, narimani mohammad, Gharamaleki Naser, Sadeghi Gudarz. (2019). بررسی اثربخشی هوش شخصی و هوش موفق بر اعتماد به نفس دانش آموزان تیز هوش. School Psychology, 8, 1
  • Gharamaleki Naser, Roshan Rasoul, Pourabdol Saeed, Saravani Shahrzad, Ghaedi Gholamhosein. (2018). A Comparison of Frontal Lobe Function Between Students with Attention- Deficit Hyperactivity Disorder and Normal Students. Zahedan Journal of research in medical sciences, 20, 4
  • Ranjbar Mohammad javad, basharpur sajad, Gharamaleki Naser, narimani mohammad. (2019). مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی- رایانهای و تمرینهای عملی عصبروانشناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانشآموزان نارساخوان. Psychology of Exceptional Individuals, 9, 34
  • Pourabdol Saeed, Gharamaleki Naser, Ghaedi Gholamhosein, Nabidoost Alireza. (2019). اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص. Biquarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning, 13, پاییز و زمستان
  • Atadokht Akbar, Gharamaleki Naser. (2019). مقایسه سیستمهای مغزی / رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان در دانشجویان با و بدون نشانگان بالینی اختلال اضطراب اجتماعی. clinical psychology and personality, 17, 1( 32)
  • narimani mohammad, Gharamaleki Naser. (2018). اثر بخشی درمان های شناختی رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان کمال گرا. School Psychology, 7, 2
  • narimani mohammad, Gharamaleki Naser. (2018). اثربخشی درمان های مثبت نگر و شناختی-رفتاری بر بهزیستی روا نشناختی دانش آموزان کمال گرا. psychological studies, 14, 2
  • Gharamaleki Naser, Atadokht Akbar. (2018). اثربخشی سیستم بازداری/فعال سازی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی دانش آموزان. School Psychology, 7, 3
  • shyhan manesh zahra, Gharamaleki Naser, narimani mohammad. (2019). مقایسهٔ اثربخشی درمان شناختیرفتاری لیهی و طرحواره درمانی یانگ بر بهبود روابط چندبعدی بدن خود در افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی. Middle Eastern Journal of Disability Studies, 8, 82
  • shyhan manesh zahra, Gharamaleki Naser, narimani mohammad. (2019). مقایسهٔ اثربخشی درمان شناختیرفتاری لیهی و طرحوارهدرمانی یانگ بر علائم اختصاصی اختلال اضطراب اجتماعی. Middle Eastern Journal of Disability Studies, 8, 84
  • rahimpoor farzaneh, Gharamaleki Naser, narimani mohammad. (2017). مقایسۀ اثربخشی دو برنامۀ آموزشی تاب آوری و مهارتهای ارتباطی بر سازگاری زناشویی دانشجویان. Culture at the Islamic University, 22, 7(1)
  • eizadifard raziyeh, Gharamaleki Naser, arjmandnia aliakbar. (2017). اثربخشی درمان تعامل/والد کودک در بهبود توجه پایدار دانش آموزان. School Psychology, 6, 1
  • narimani mohammad, daryadel javad, Gharamaleki Naser, mikayili nilofar. (2017). مقایسه نارسایی های شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش آموزان با و بدون نارسایی در حساب. Learning Disabilities, 6, 4
  • Gharamaleki Naser. (2016). اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. Learning Disabilities, 5, 3
  • Hajlou Nader, Gharamaleki Naser, babayi karim, sadegi hasan. (2016). ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ فرسودگی ورزشی. Sport Psychology Studies, 5, 15
  • Pourabdol Saeed, Gharamaleki Naser, bastami malek, ghazanfari hadi. (2016). اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. Biquarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning, 4, 6
  • Gharamaleki Naser, shafaghati saeid. (2016). مقایسه سبک های هویت، سبک های مقابله ای و سیستم های فعال سازی بازداری رفتاری در معتادان و افراد بهنجار. Journal of Police Medicine, 5, 2
  • mirzahosseini hassan, Pourabdol Saeed, Gharamaleki Naser, saravani shahzad. (2016). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. Iranian Journal of Psychiatric and Clinical Psychology, 22, 3
  • dolatshahi behruz, yaeghobi hamid, riyazi seyed abolhassan, peiravi hamid, hassan abadi hamidreza, poursharifi hamid, zafar masoud, falahatdoost mpzhgan, hamidpour hassan, Gharamaleki Naser. (2016). ساخت و اعتباریابی مقیاس ملی سیمای زندگی دانشجویان: مطالعه مقدماتی. Journal of Applied Psychological Research, 7, 3
  • moharrami jafar, Gharamaleki Naser, abolqhasemi abbas. (2016). بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر ناامیدی و بی لذتی - دانشجویان مبتلا به افسردگی. Culture at the Islamic University, 6, 3
  • Gharamaleki Naser, ghaffari mozaffar, molaee mehri. (2016). مدل روابط حس انسجام، خوددلسوزی و عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه ای هوش شخصی. Iranian Journal of Medical Education, 16, 1(78)
  • roshandel zahra, Gharamaleki Naser, tayyebi afshin. (2016). مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، نگرانی از تصویر بدنی و سبکهای اسناد در بین نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی و نوجوانان عادی. Shenakht Journal of Psychology and Psychiatry, 3, 4
  • moharrami jafar, Gharamaleki Naser, abolqhasemi abbas. (2016). بررسی اثربخشى درمان شناختى رفتارى بر احساس گناه و نشخوار - فکرى دانشجویان افسرده. Marefat dar daneshgah eslami, 20, 4
  • Gharamaleki Naser, meschi farahnaz, hojjati attefeh. (2016). اثر بخشی آوای قرآن بر شادکامی زنان مبتلا به سرطان. Rooyesh-e-Ravanshenasi, 5, 4
  • Gharamaleki Naser, Pourabdol Saeed, saravani ramin, saravani shahzad. (2017). The Effectiveness of Dialectical Behavior Therapy in Decreasing High Risk Behaviors Among Students Suffering From Attention Deficit / Hyperactivity Disorder. Zahedan Journal of research in medical sciences, In Press, In Press
  • dehghan hamidreza, ghaderi rammazi mohammad, Gharamaleki Naser. (2017). مقایسهٔ سبک های یادگیری در دانش آموزان عادی و دانش آموزانِ دارای ناتوانی یادگیری خاص. Middle Eastern Journal of Disability Studies, 96, 7
  • Rouhbakhsh Mahla, Ayini Maryam, Gharamaleki Naser. (2019). اثربخشی مداخلة شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب ورزشکاران رشته-های تیمی و انفرادی. sport psychology studies, 8, 30
  • Gharamaleki Naser, porzor parviz, aghajani seyfallh, narimani mohammad. (2015). اثربخشى آموزش متمرکز بر تنظیم هیجان بر کاهش نشانه هاى استرس، اضطراب و افسرد گى د انشجویان. Journal of Health education and health promotion, 1, 1
  • Gharamaleki Naser, Pourabdol Saeed, abbasi moslem, begyan mohammad javad, nabidoost alireza. (2015). اثربخشی آموزش طرحواره درمانی به شیوه گروهی بر تعدیل طرحوار ههای ناسازگار اولیه دانش آموزان مورد آزار. Research in educational systems, 9, 28
  • Pourabdol Saeed, Gharamaleki Naser, abbasi moslem. (2015). مقایسه ی اهمال کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص. Learning Disabilities, 4, 3
  • Pourabdol Saeed, Gharamaleki Naser, abbasi moslem. (2015). نیمرخ نارسایی شناختی، نارسایی هیجانی و اجتناب شناختی در دانش- آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص. Journal of Psychological Models and Methods, 6, 20
  • Hajlou Nader, Gharamaleki Naser, farajiyan arezo. (2015). مدل یابی علی فوبی اجتماعی دانش آموزان براساس هوش هیجانی، مهارت های اجتماعی، عزت نفس و کمرویی. School Psychology, 4, 3
  • Akbari Saied, yaeghobi hamid, peiravi hamid, poursharifi hamid, zeinali shirin, Gharamaleki Naser, hassan abadi hamidreza, hamidpour hassan. (2014). ویژگی های روان سنجی آزمون پنج بعدی شخصیت: ابزاری برای ارزیابی آسیبهای روانشناختی. Iranian Journal of Psychiatric and Clinical Psychology, 20, 4
  • Alavizadeh Seyed Mohammadreza, Gharamaleki Naser, Mami Sahram, Mohammadzadeh Jahanshah, Ahmadi Vahid. (2020). Comparison of the Impact of Metacognitive Therapy-Based Group Intervention and Group Acceptance-Based Behavioral Therapy on Psychophysiological Signs of Professional Soccer Players in the U-19 League in Tehran. Zahedan Journal of research in medical sciences, 22, 2
  • Hajlou Nader, Gharamaleki Naser, hoshmand robabeh. (2015). پیش بینی کننده های شخصیتی اشتیاق شغلی دبیران. New approach in Educational Administration Quarterly, 6, 2
  • basharpur sajad, Gharamaleki Naser, narimani mohammad, Ranjbar Mohammad javad. (2020). مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود سرعت، صحت و درک خواندن دانش‌آموزان دارای نارساخوانی. Razi Journal of Medical Sciences, 26, 12
  • Golshan Andisheh, Gharamaleki Naser. (2017). بررسی تاثیر مشاوره گروهی به روش تحلیل رفتار متقابل بر کاهa افسردگی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد کاشان. 2, 3
  • kiyamarsi azar, narimani mohammad, Gharamaleki Naser, mikaeili niloofar. (2018). اثر بخشی درمان های شناختی رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان کمال گر. School Psychology, 7, 2
  • asghari abbas, Gharamaleki Naser, Atadokht Akbar. (2018). نقش سیستم بازداری/فعالسازی رفتار، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سرشت و منش در پیشبینی نشانه های اضطراب اجتماعی دانش آموزان متوسطه. School Psychology, 7, 3
  • kiyamarsi azar, narimani mohammad, Gharamaleki Naser, mikaeili niloofar. (2018). اثربخشی درمانهای مثبت نگر و شناختی-رفتاری بر بهزیستی روانشناختی دانش آموزان کمال گر. psychological studies, 14, 2
  • majdy hady, Atadokht Akbar, hazrati shiva, Gharamaleki Naser. (2019). مقایسه سیستمهای مغزی رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان در دانشجویان با و بدون نشانگان بالینی اختلال اضطراب اجتماعی. clinical psychology and personality, 17, 1
Presented in External Exhibition
  • Gharamaleki Naser, Alavizadeh Seyed Mohammad, Entezari Somayeh, اولین کنگره بین المللی فوتبال کلینیک, poster presentation, مقایسه اثر آموزشآرام سازی کاربردی و تصویر سازی و ترکیب این دو روش بر اضطراب عملکردی و عمکرد پنالتی زنان فوتبال, 2017/11/22, 2017/11/24
  • Gharamaleki Naser, اولین کنگره بین المللی فوتبال کلینیک, announcer, پنل جامعه شناسی و روانشناسی, 2017/12/14, 2017/12/16
  • Gharamaleki Naser, یازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی, announcer, روانشناسی ورزش در ایران: فرصتها و چالش ها, 2018/05/12, 2018/05/13
  • Golshan Andisheh, Gharamaleki Naser, دهمین کنگره بین المللی رواندرمانی/اجلاس آسیایی رواندرمانی خانواده محور, poster presentation, تاثیر بازی های واجی بر نادرست نویسی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص, 2018/05/13, 2018/05/14
  • Gharamaleki Naser, Farmani Zahra, دهمین کنگره بین المللی روان درمانی, Published Article, اثربخشی تئاتر درمانی بر مشکلات حسی-شناختی و مردم آمیزی(تعاملات اجتماعی) کودکان اوتیستیک, 2018/05/13, 2018/05/14
  • Khalili Atefe, Gharamaleki Naser, Tajeri Biyouk, پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی, Published Article, اثربخشی درمان فراشناخت برافسردگی و باورهای فراشناخت سالمندان مبتلا به اختلال افسردگی شهر تهران, 2018/07/12, 2018/07/12
  • Gharamaleki Naser, Golshan Andisheh, پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی, announcer, مقایسه افسردگی در سالمندان ساکن در سرای سالمندان و مقیم خانه, 2018/07/12, 2018/07/12
  • Shahmohammadi Reza, Zargham Hejebi Majid, Gharamaleki Naser, Mahmoudi Leila, پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی, Published Article, تاثیر آموزش تئوری انتخاب بر انگیزش مدیران مدارس, 2018/07/12, 2018/07/12
Presented in Internal Exhibition
  • Zahmatkesh Yasamin Zeinab, Dortaj Fariborz, Gharamaleki Naser, Kiamanesh Alireza, اولین همایش یافته های نوین روانشناسی و تربیتی و چالش های پیش رو, article abstraction, اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر افزیش ظرفیت حافظه کاری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر, 2018/05/10, 2018/05/10
  • Gharamaleki Naser, اولین همایش کاوش در علوم ورزشی, announcer, روانشناسی ورزش, 2018/11/14, 2018/11/14
  • Alavizadeh Mohamad, Gharamaleki Naser, Mami Shahram, Entezari Somayeh, Bigdeli Hosein, هفتمین کنفرانس نوروساینس پایه و بالینی, article abstraction, ارزیابی روایی همزمان ( QEEG) و مصاحبه بالینی ساختاری برای ( DSM-5), 2018/11/15, 2018/11/16
  • Gharamaleki Naser, هفتمین کنگره ملی انجمن روانشناسی ایران, poster presentation, تنظیم شناختی هیجانی، اضطراب اجتماعی، باورهای غیرمنطقی و اهمال کاری در دانشجویان, 2019/11/13, 2019/11/15
compilation
  • Gharamaleki Naser. (2019). PROFESSIONAL EYHICS. iran-tehran, UNIVERSITY
translation
  • Madahi Mohammad Ebrahim, Gharamaleki Naser, esmaeeili milad, soheili pour saeed, alavi hour homa. (2015). Team psychology in sports. iran-tehran, NEGARESH ROOZ PUBLICATION
  • Gharamaleki Naser, rasoli leili. (2015). The needs ABC theraputic model for couple and families Aguide for practitioners. iran-tehran, negaresh rooz paublication institue
Practical Projects outside The School
  • بررسی تناسب درک و دریافت دانش آموزان از مفاهیم دشوار کتاب ریاضی پایه های اول، دوم و سوم دوره ابتدایی با توان ذهنی آنها, National project, 2016/09/21
Master
  • نقش فراهیجان، مهارت های مقابله ای و خودبخششی در پیش بینی اهمال کاری و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان, مهرناز اسماعیلی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2006/08/31
  • اثربخشی درمان مبتنی بر مهارت شناختی رفتاری برکاهش مشکلات رفتار بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه /بیش فعالی, زینب فتاحی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2015/07/07
  • اثر بخشی مداخلات مثبت رفتاری و حمایتی بر کاهش مشکلات رفتاری و یادگیری دانش آموزان با اختلال یادگیری, سیده سمیرا سادات گرجی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2015/07/07
  • اثر بخشی آموزش روانی گروهی خانواده ها بر پیروی از دستوران دارویی و بستری مجدد در بیماران مبتلا به دو قطبی, الهام بنی صدر, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2015/08/25
  • نقش تیپ شخصیتی D، ذهن آگاهی و اختلال بدریختی بدن در پیش بینی سازگاری افرادافسرده, آذر سلطانی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2015/08/25
  • نقش سبک های فرزند پروری و سبک های هویت در شکل گیری طرحواره های اولیه ناسازگار نوجوانان, رعنا میزبان, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2015/09/13
  • بررسی اقر بخشی آموزش خود کنترلی بر بهبود بهزیستی روانشناختی و تاب آوری مجروحین جنگی, غزاله حنایی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2015/09/13
  • نقش سیستم بازداری/فعال سازی رفتاری راهبردهای تنطیم شناختی و سرشت و منش در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی دانش آموزان, عباس اصغری شربیانی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2016/06/24
  • اثر بخشی درمان پردازش شناختی بر بهبود علایم پس اسیبی، خود ارزشمندی و افکار خودکشی در دانشجویان مبتلا به سندرم قلب شکسته, جمال رشیدی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2016/06/29
  • استرس والد گری، رضایت زناشویی و کارکردهای خانوادگی مادران کودکان مبتلا به ADHD و بهنجار, زهرا کاظمی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2016/09/17
  • بررسی اثربخشی آموزش مهارت های تاب آوری بر کاهش خشم زوجین, مهسا حاتمی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2016/09/22
  • اثربخشی مهارت ها زناشویی تقویت دو جانبه بر شادکامی، رضایت زناشویی و کیفیت زندگی زوجین, نسیم اسماعیلی فارسانی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2016/10/05
  • اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی خانواده محور بر خودپنداره و سازگاری اجتماعی مادران دانش¬آموزان با اختلال یادگیری, غلامرضا خداشناس, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2017/06/22
  • تأثیر اتاق تاریک(رنگ و نور)بر تمرکز و حواس و کاهش اضطراب کودکان اوتیسم, الهام شریعت, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2017/06/22
  • ارتباط هوش شخصی، ذهن آگاهی حالت و تحمل آشفتگی با اشتیاق به درمان و پیش بینی بازگشت در سوء مصرف کنندگان مواد, مهسا حاتمی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2017/07/04
  • اثر بخشی آموزش خودتنطیمی هیجانی بر افزایش مهارت اجتماعی، کاهش مشکلات رفتاری و کمال گرایی دانش آموزان تیز هوش, رقیه همتی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2018/02/19
  • اثربخشی آموزش خودکنترلی بر تاب‌آوری و خودکارآمدی مادران دانش آموزان کم‌توان ذهنی, سید اسماعیل حسینی شجاعی, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2018/02/19
  • اثربخشی آموزش تاب آوری بر خودکار آمدی و کیفیت زندگی مادران دانش آموزان کم توان ذهنی, ابراهیم تقی پور مردخه, Fundamental, No Allameh Tabataba'i University, 2018/02/19
  • نقش شخصیت ورزشی، شایستگی اخلاقی و هوش هیجانی در پیش بینی همکاری در شرایط رقابتی, اکبر محبی فر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/22
  • نقش احساس حقارت، اضطراب بدنی اجتماعی، خودپنداره جسمانی در پیش بینی انگیزش ورزشی ورزشکاران, سمیرا رشیدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/22
  • تاثیر تقلیل من،شرایط تحت فشار و ترکیب آنها بر پرتاب شوت آزاد در جوانان بسکتبالیست, حدیث رحمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/12/01
  • نقش انگیزش ورزشی در رفتار کنترلی مربی و تحلیل رفتگی ورزشکاران, راضیه شاداده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/01/28
  • تاثیر تقلیل من، شرایط تحت فشار و ترکیب آنها بر پرتاب شوت آزاد در نوجوانان بسکتبالیست نخبه, حدیث رحمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/19
  • ترسیم نیمرخ بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در مهارتهای روانی و مهارتهای مقابله ای, مهدی شهرزاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/19
  • ترسیم نیمرخ روانشناختی بازیکنان لیگ برتر و مهارتهای روانی و مقابله ای, مهدی شهرزاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/10/02
Executive Posts
  • عضو هیات بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور, 2016/07/21
  • عضو کمیسیون تجدید نظر رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای, 2017/06/14, iran, tehran
  • عضو کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای, 2017/06/14, 2019/06/14, iran, tehran
  • عضو شورای راهبردی دفتر مرکزی مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت عتف, 2018/02/17, iran, tehran
  • عضو زیر کمیته روانشناسی کمیته پزشکی فذراسیون فوتبال, 2018/06/21
  • عضو کمیته پیشگیری های روانشناختی از تخلفات و خطاهای کارکنان دستگاه قضایی, 2018/09/12, iran, tehran
  • کمیسیون روانشناسی ورزش کمیته ملی المپیک, 2018/12/09, iran, tehran
  • عضو گروه روانشناسی ورزش پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی, 2018/12/23
  • عضو شورای آموزش سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور, 2019/12/01, iran, Tehran
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Theories of cognitive science:theoretical concepts, 2018/10/18