professor_pic
Mohammad Asgari
Mohammad Asgari is Associate Professor of --- in the Department of Deliberation and Measuring , Faculty of psychology and educational sceinces .
International Journals
  • Asgari Mohammad. (2014). THE EFFECT OF PROBLEM-SOLVING TRAINING ON THE ADJUSTMENT AND GENERAL HEALTH OF THE MOTHERS WITH MENTALLY RETARDED CHILDREN STUDYING AT ELEMENTARY SCHOOLS. SAJMR Spectrum: A Journal of Multidisciplinary Research, 3, 12
  • Rikhtehgar Nazila, Asgari Mohammad, Dinarvand Mohsen. (2013). The Effect of Cooperative Learning On the Critical Thinking of High School Students. Technical Journal of Engineering and Applied Sciences (TJEAS), 3, 19
  • Azizmalayeri Kiomars, Mirshahjafari Ebrahim, Sharif Mostafa, Asgari Mohammad, Omidi Mahmoud. (2012). The development of critical thinking skills in physics and sociology curricula. Life science journal, 9, 3
Iranian Journals
  • Asgari Mohammad. (2016). تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانشآموزان. Achievements of psychological, چهارم سال 23, 1
  • Asgari Mohammad. (2017). تأثیر آموزش نقش والدی بر نگرش مادران دارای کودکان 1-5 ساله نسبت به سوء رفتار با کودکان. Journal of Health education and health promotion, 5, 3
  • Asgari Mohammad. (2013). اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ آﻣﻮزش ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی زﻧﺪﮔﻲ ﺑﺮﻛﺎﻫﺶ ﻋﻮاﻣﻞ ﺧﻄﺮﺳﺎز و اﻓﺰاﻳﺶ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ ﻛﻨﻨﺪه ﺳﻮء ﻣﺼﺮف ﻣﻮاد در ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎن ﻛﺎﻧﻮن اصلاح و تربیت. Research on Addiction, 7, 27
  • Asgari Mohammad. (2014). اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ آﻣﻮزش ﻧﻤﺎﻳﺶ ﺧﻼق ﺑﺮ ﺧﻼﻗﻴﺖ داﻧﺶ آ ﻣﻮزانﭘﻴﺶ دﺑﺴﺘﺎﻧ ﻲ ﺷﻬﺮ ﻫﻤﺪان. Innovation and Creativity in Human Science, سوم, 4
  • Asgari Mohammad. (2013). راﺑﻄﻪ ﺑﻴﻦ ﺻﻔﺎت ﺷﺨﺼﻴﺖ، ﺣﻤﺎﻳﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﺑﺎورﻫﺎی ﻛﻠﻴﺸﻪ ای ﺟﻨﺴﻴﺘﻲ ﺑﺎ ﺗﻌﺎرض ﻛﺎر- اراک ﺧﺎﻧﻮاده در زﻧﺎن. Innovation and Creativity in Human Science, سوم, 1
  • Asgari Mohammad. (2015). A TRIAL OF COMMUNICATION SKILLS BENEFITS OF EMOTIONAL INTELLIGENCE TRAINING PROGRAM FOR FIRST GRADE SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN HAMADAN. 3, 2
  • Asgari Mohammad. (2015). الگوی ارزشیابی مشارکتی. ---
  • Ahmaditahor Soltani Mohsen, Asgari Mohammad, Toghiry Amineh. (2013). اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر کاهش عوامل خطر ساز و افزایش عوامل محافظت کننده سوء مصرف مواد در نوجوانان کانون اصلاح تربیت. Research on Addiction, 7, 27
  • Asgari Mohammad, Ahmaditahor Soltani Mohsen, Daneshvar Zahra. (2014). تاثیر آموزش ایمن سازی در برابر استرس بر سازگاری جانبازان. military psychology, 5, 19
  • Asgari Mohammad, Maleki Sasan. (2010). اعتبار یابی، رواسازی، و هنجار یابی آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان. Quarterly Educational Measurement, 1, 1
  • Asgari Mohammad, Ahmaditahor Soltani Mohsen, Yalfani Nahid. (2014). اثربخشی آموزش نمایشض خلاق بر خلاقیت دانش آموزان پیش دبستانی شهر همدان. Innovation and Creativity in Human Science, 3, 4
  • Asgari Mohammad, Mohammadi Masoumeh. (2015). A TRIAL OF COMMUNICATIO SKILLS BENEFITS OF EMOTIONAL INTELLIGENCE TRAINING PROGRAM FOR FIRST GRADE SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN HAMADAN. Journal of Basic and Applied Research International, 3, 2
  • Asgari Mohammad, Banaee Nazi. (2013). تاثیر آموزش مهارت های مقابله با فشار روانی بر کیفیت زندگی زنان. Knowledge & Research in Applied Psychology, 14, 1
  • Asgari Mohammad. (2007). تاثیر روش های آموزش خلاقیت بر میزان خلاقیت دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی. Psychological Research, 10, 3
  • Asgari Mohammad. (2012). آموزش مهارت های تفکر انتقادی:رویکردی بین رشته ای. interdisciplinary, 4, 2
  • Asgari Mohammad, Dinarvand Mohsen, Torkashvand Mohammadreza. (2015). تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر تفکر منطقی دانش آموزان دختر و پسر سوم راهنمایی منطقه سامن. educational psychology, 11, 35
  • Asgari Mohammad. (2010). سنجش انطباقی با رایانه. A higher education, 3, 11
  • Asgari Mohammad, Bajelan Leyla. (2014). تاثیر بخشش درمانی بر تعارضات زناشویی و کیفیت زندگی زنان مراجعه کننده به بهزیستی شهر اراک. conselling research, 13, 50
  • Asgari Mohammad, Alizadeh Hamid, Kazemi Maryam. (2016). تاثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانش آموزان. Achievements of psychological, 23, 1
  • Sheykhsadeghi Narges, Asgari Mohammad, Mirmahdi Seyed Reza, Ghadirian Fataneh. (2015). اثر بخشی مداخله یکپارچه شناختی-رفتاری گروهی و مثبت اندیشی خانواده بر کیفیت زندگی افراد دارای اعتیاد. Nursing development in health, 6, 3-4
  • Sheykhsadeghi Narges, Asgari Mohammad, Mirmahdi Seyed Reza, Ghadirian Fataneh. (2015). بررسی تاثیر مداخله شناختی-رفتاری گروهی بر اضطراب و پیشگیری از عود در معتادان. Nursing development in health, 6, 10-11
  • Asgari Mohammad, Hasheminasab Batol. (2011). تاثیر درمان شناختی رفتاری مدیریت استرس در کیفیت زندگی و افسرگی بیماران MS زن شهر اراک. Clinical Psychology Studies, 1, 5
  • Asgari Mohammad, ganji kamran, Torkashvand SOmmae. (2011). پیشرفت تحصیلی ترسیم ساعت و مفهوم سازی زمان در کودکان. Advances in Cognitive Science, 13, 3
  • Omidi Hamed, Karami Abolfazl, Asgari Mohammad, ghasemtabar Nabiollah. (2011). بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های تئوری معکوس بر انگیزش شغلی و بهبود کیفیت زندگی کاری افراد شاغل. conselling research, 11, 43
  • Asgari Mohammad. (2004). هنجار یابی پرسشنامه نوجوانان آیزنک برای دانش آموزان دوره متوسطه استان همدان. Psychological Research, 7, 3-4
  • Banaee Nazi, Asgari Mohammad. (2012). تاثیر آموزش مهات های مقابله با استرس و راهبرد های مقابله ای بر سلامت روان دانشجویان دختر. Culture counseling and psychotherapy, 3, 12
  • Motahari moaeed Vahid, Asgari Mohammad, Gharahbaghy Sorayya. (2015). اثر بخشی مداخلات یکپارچگی حس مبتنی بر گروه، بر توجه، بیش فعالی و تکانشگری دانش آموزان مقطع ابتدایی با اختلال نقض توجه -بیش فعالی. Journal of Clinical Psycology, 7, 3
  • Moradi Mahbobeh, Dorreh Eman, Asgari Mohammad. (2013). رابطه بین صفات شخصیت، حمایت اجتماعی و باور های کلیشه ای جنسیتی با تعارض کار-خانواده در زنان کارآفرین شهر اراک. Innovation and Creativity in Human Science, 3, 1
  • hakami mohammad, Ziaziabari Faezehsadat, Asgari Mohammad. (2011). رویداد های استرس زای زندگی و راهبرد های مقابله ای در ظهور مجدد اختلال استرس پس از سانحه در جانبازان کرمانشاه 1389. HEALTH PSYCHOLOGY, 1, 1
  • Asgari Mohammad. (2015). ارزشیابی تکوینی برنامه درسی. ---
  • Asgari Mohammad. (2015). الگوی ارزشیابی مشارکتی. ---
  • Asgari Mohammad, ganji kamran, Tork Farzaneh. (2011). شیوع اختلال (نارسایی توجه/بیش فعالی)در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در سال تحصیلی 89-90. Psychology of Exceptional Individuals, 3, 1
  • Asgari Mohammad, Mirmehdi Seyyed Reza, Mazlomi Akram. (2011). تاثیر آموزش راهبرد های خود تنظیمی بر خود پنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک. educational psychology, 7, 21
  • Azizmalayeri Kiomars, Mirshahjafari Ebrahim, Sharif Mostafa, Asgari Mohammad, Omidi Mahmoud. (2012). The impact of guided inquiry methods of teaching on the critical thinking of high school students. journal of education and practices, 3, 10
  • Asgari Mohammad. (2015). الگوی ارزشیابی مبتنی بر مصرف کننده. ---
  • Asgari Mohammad, Mazlomi Akram. (2010). تاثیر آموزش مولفه های سنجش به عنوان یادگیری بر خود پنداره و پیشرفت ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک. Quarterly Educational Measurement, 1, 4
  • Asgari Mohammad, Rafiee Maryam. (2018). Meta-cognitive learning strategies: The effect of training strategies on memorizing, comprehension and the speed of reading. Khazar Journal of Humanities and Social Sciences, 3, 21
  • haghi saba, haghtalab tahereh, Asgari Mohammad. (2018). اثربخشی آموزش شناختی مبتنیبر مفروضهها و قواعد بهشیوهی گروهی بر نگرش به بی- معنایی زندگی و سرسختی روانشناختی زنان سرپرست خانوار با کیفیت زندگی پایین. Research in Clinical Psychology and Counseling, 8, 1
  • Asgari Mohammad, torkashvand fatemeh. (2018). اثربخشی آموزش فنون مثبت نگری تلفیقی بر رضایت زناشویی زنان مراجعه کننده به مراکز درمانی. clinical psychology, 8, 31
  • Ariapooran saeed, Heidari Samaneh, Asgari Mohammad, Ashtariyan Hossein. (2018). Individualism-Collectivism, Social Support, Resilience and Suicidal Ideation among Women with the Experience of the Death of a Young Person. Individualism-collectivism, social support, resilience and social ideation, 3, 6
  • haghi saba, haghtalab tahereh, Asgari Mohammad. (2017). اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر مفروضه ها بر نگرش بر معنی زندگی و سرسختی زنان سرپرست خانوار. Journal of Analitica l-Cognitive Psycholoy, 8, 31
  • Cheraghi Fatemeh, Rostaee Zoherh, Asgari Mohammad, Shamsaee Farshid, Tapak Leyli. (2017). تاثیر آموزش نقش والدی بر نگرش مادران دارای کودکان 1 تا 5 ساله نسبت به سوء رفتار با کودک. Journal of Health education and health promotion, 5, 3