professor_pic
فرنگیس کاظمی
فرنگیس کاظمی ، دانشیار رشته --- است. ایشان در گروه آموزشی روانشناسی (آ.ک)استثنایی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • نسائیان عباس، کاظمی فرنگیس، پیشیاره ابراهیم، هاشمی آذر پیله رود ژانت، فرخی نورعلی. (1392). بررسی الگوهای پردازش حسی کودکان اوتیسم 12-7 سال از دیدگاه معلمان. روانشناسی افراد استثنایی، 1، 3
  • کاظمی فرنگیس. (1391). رابطه ارتباط پذیرش اجتماعی و جهت گیری مذهبی. روانشناسی معاصر، 91
  • شفیعی فر الهام، کاظمی فرنگیس، دولت آبادی شیوا. (1393). بررسی تاثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالش انگیز افراد با اختلال اوتیسم. روانشناسی افراد استثنایی، 4، 15
  • کاظمی فرنگیس. (1391). تاثیر حساسیت زادیی با حرکات چشم و بازپردازش بر اختلال سازگاری و استرس پس آسیبی نوجوانان. روانشناسی معاصر، 91
  • کاظمی فرنگیس. (1382). تحول تفکر از حدود 12 ماهگی. علم موفقیت، 82، 4
  • کاظمی فرنگیس. (1382). تحول تفکر در فرایند رشد. علم موفقیت، 82، 1
  • اکرمی ندا، کاظمی فرنگیس، علی زاده حمید. (1393). انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی. روانشناسی افراد استثنایی، 4، 16
  • سی جانی صدیقه، هاشمی آذر پیله رود ژانت، کاظمی فرنگیس. (1393). بررسی مقایسه ای تأثیر داستان های اجتماعی با محتوای انسانی و بی جان، مشارکت و همکاری، اتیسم، سندرم آسپرگر. روانشناسی افراد استثنایی، 4، 16
  • زینی وند مریم، کاظمی فرنگیس، سلیمی بجستانی حسین. (1393). بررسی آموزش تفکر مثبت و خوش بینی بر سلامت روان والدین کودکان سرطانی 7- 3بستری در بیمارستان محک شهر تهران در سال 1392. روانشناسی افراد استثنایی، 5، 19
  • صادقی خورجستان زهرا، هاشمی آذر پیله رود ژانت، کاظمی فرنگیس. (1393). عملکرد عصب روانشناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و اختلالات برون نمود و درون نمود در مقیاس وکسلر و آزمدون بندر-گشتالت. کودکان استثنایی، 14، 4
  • زرافشان هادی، علی زاده حمید، کاظمی فرنگیس، سعادت مهرناز، گودرزی علی محمد. (1390). تاثیر اموزش روش ارتباطی مبادله تصویر پکس بر مشکلات ارتباطی کودکان در خود مانده. کودکان استثنایی، 90، 42
  • اکرمی ندا، کاظمی فرنگیس، علی زاده حمید. (1393). انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی. روانشناسی افراد استثنایی، 4، 16
  • خادمی حمیده سادات، علی زاده حمید، فرخی نورعلی، کاظمی فرنگیس. (1397). تاثیر برنامه آموزش توجه مشترک بر کنش های اجرایی و تعامل اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم با کنش وری بال. سلامت روان کودک، 5، 4
  • سید اسماعیل قمی نسترن، کاظمی فرنگیس، پزشک شهلا. (1394). تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏ توان‏ذهنی. روانشناسی افراد استثنایی، 5، 17
  • هدی پور اکرم، شریفی درآمدی پرویز، کاظمی فرنگیس. (1394). تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا. مطالعات روان شناسی بالینی، 5، 19
  • چوبداری عسگر، کاظمی فرنگیس، پزشک شهلا. (1394). اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌هایی دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای. روانشناسی افراد استثنایی، 5، 20
  • علی زاده حمید، پیرزادی حجت، غباری بناب باقر، پزشک شهلا، کاظمی فرنگیس. (1394). دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن. روانشناسی افراد استثنایی، 5، 20
  • قدسی زهرا، پزشک شهلا، کاظمی فرنگیس. (1392). بررسی اثربخشی آموزش داستان های اجتماعی بر گوشه گیری دانش آموزان کم توان ذهنی. روانشناسی افراد استثنایی
  • بردی اوزونی دوجی رحمان، فرح بخش کیومرث، اسمعیلی معصومه، کاظمی فرنگیس. (1394). تاثیر درمان طرحواره ی همسران در تغییر طرح واره های سازش نایافته ی نخستین و کاهش گرایش به طلاق. مشاوره و روان درمانی خانواده، 5، 4
  • هدی پور اکرم، شریفی درآمدی پرویز، کاظمی فرنگیس. (1394). تاثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا. روانشناسی افراد استثنایی، 5، 19
  • دمهری فرنگیس، علی زاده حمید، پزشک شهلا، کاظمی فرنگیس، فرخی نورعلی. (1394). بررسی اثر‌بخشی مداخلهٔ روانی- اجتماعی بر رفتارهای چالش‌انگیز کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا. مطالعات ناتوانی، 6، 6
  • پورسید سیدرضا، علی زاده حمید، کاظمی فرنگیس، برجعلی احمد، فرخی نورعلی. (1396). تدوین برنامه علاقه اجتماعی درمانی و ارزیابی اثر بخشی آن بر مهارتهای اجتماعی نوجوانان قلدر و قربانی. خانواده و پژوهش، 14، 34
  • بردی رحمان، فرح بخش کیومرث، اسمعیلی معصومه، کاظمی فرنگیس. (1394). تاثیر درمان طرح واره همسران در تغییر طرح واره های سازش نایفاته نخستین و کاهش گرایش به طلاق. مشاوره و روان درمانی خانواده، 1، 2
  • ایمانی معصومه، علی زاده حمید، کاظمی فرنگیس، غباری بناب باقر. (1395). تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی، 6، 24
  • پورسید سیدرضا، علی زاده حمید، کاظمی فرنگیس، برجعلی احمد، فرخی نورعلی. (1396). تاثیرآموزش علاقه اجتماعی بر سبک زندگی نوجوانان قلدر و قربانی. روان شناسی مثبت، 3، 7
  • شیشه فر سپیده، کاظمی فرنگیس، پزشک شهلا. (1396). اثربخشی واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیریِ مادران کودکان درخودمانده. روانشناسی افراد استثنایی، 7، 27
  • علی زاده حمید، ایمانی معصومه، کاظمی فرنگیس، غباری بناب باقر. (1396). آموزش مستقیم: مداخله‌ای رفتاری برای افزایش حافظه کاری و خودکاری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. مطالعات ناتوانی، 7، 2
  • همیوند لیلا، علی زاده حمید، فرخی نورعلی، کاظمی فرنگیس. (1397). تدوین برنامٔه توانبخشی روانی اجتماعی برای دانش آموزان با ضرب آهنگ شناختی کُند و بررسی تأثیر آن بر مشکلات اجتماعی هیجانی. مطالعات ناتوانی، 4، 8
  • خادمی حمیده سادات، علی زاده حمید، فرخی نورعلی، کاظمی فرنگیس. (---). تدوین برنامٔه آموزش توجه مشترک و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبانی، در کودکان خردسال با اختالل درخودماندگی با کارکرد باال«. مطالعات ناتوانی
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Alizadeh Hamid, Kazemi Farangis. (1392). accept the effectiveness of letter the stress of the mothers who have the children .... international jornal of psychlogy & behavioral research, 4, 1
  • Kazemi Farangis. (2013). deficits in theory of mind & executive function in children with attention deficit hyperactivity disorter. journal of novel applied sciences, 2, 10
  • Nikoo Ravesh Mina, Hashemi Azar Pilehrood janet, Kazemi Farangis. (2014). Effectiveness of Humor on Stress in Children with Cancer. Indian Journal of Health and Wellbeing, 3, 5
  • Tirgar Mahshid, Alizadeh Hamid, Kazemi Farangis. (2015). The effectiveness of the training program of the parents based on the parenting efficacy feeling and the stress of the mothers who have the children with Attention-deficit/ Hyperactivity disorder. international jornal of psychlogy & behavioral research, 4, 1
تالیف
  • کاظمی فرنگیس. (1380). چگونه تحقیق کنیم. حم
  • کاظمی فرنگیس. (---). سبب شناسی اعتیاد. ---
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • علل سپردن کهنسالان به خانه های سالمندی خصوصی
طرح‌های درون دانشگاهی
  • ارزیابی درونی گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، 1385/01/01
  • بررسی نیروی انتقال اندیشه (تله پاتی) و چگونگی تقویت آن در دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه علامه
  • ارائه گزارش بررسی درس ترجمه انفرادی، 1372/07/01
  • ارائه گزارش بررسی نجوه تدریس و تعلیم درس ریاضیات پایه در دانشکده حسابداری و مدیریت، 1372/07/01
  • ارائه گزارش بررسی شیوه گزینش مدرس و محتوای درس روش تحقیق در رابطه با رشته های مختلف تحصیلی، 1372/07/01
  • عوامل بازدارنده ازدواج بین دانشجویان دانشگاه علامه، 1378/01/01
  • بررسی میزان یادگیری در رابطه با طول زمان آموزش، 1373/10/01
  • ارزشیابی از دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه، 1374/02/01
  • عوامل بازدارنده ازدواج بین دانشجویان دانشگاه علامه، 1374/11/01
  • عوامل موثر در سپردن کهنسالان به خانه های سالمندان، 1374/11/01
کارشناسی ارشد
  • بررسی و مقایسه روش های درمان و بازپروری کودکان مبتلا به فلج مغزی در تهران، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1380/02/09
  • بررسی انواع روشهای رایج درمان و بازپروری کودکان فلج ... در شهر تهران، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1381/05/01
  • بررسی انواع روشهای رایج درمان ... در شهر تهران، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1381/06/31
  • بررسی و مقایسه هوش کلامی و غیر کلامی دانش آموزان پسر یک زبانه و دو زبانه مدارس ابتدایی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/01/01
  • بررسی علل زیست شناختی و خانوادگی...، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/03/13
  • بررسی عوامل زمینه ساز افسردگی و میزان آن در دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/06/31
  • رابطه هوش هیجانی و ...، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/01/01
  • بررسی تاثیر استفاده از رویکرد درمانی ... در کاهش نشانه های اختلال در خودماندگی کودکان، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/09/14
  • بررسی و مقایسه خلاقیت دانش آموزان با نارسایی ویژه در یادگیری، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/01/22
  • بررسی میزان شیوع انواع رفتارهای پرخطر در دختران دبیرستانی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/01/22
  • بررسی و مقایسه تاثیر آموزش راهبردهای سازماندهی و ..، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/03/26
  • اثربخشی آموزش مهارت حل اختلاف بر افزایش رضایتمندی زناشویی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/22
  • بررسی اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر کاهش نشانه های اختلال نا فرمانی مقابله ای در...، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/24
  • برری اثربخشی ترسیم نقاشی سوژه آزاد در کاهش نشانه های مزمن اختلال پس از سانحه، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/30
  • تاثیر آموزش روش ارتباطی مبادله تصویر (pecs) بر مشکلات ارتباطی کودکان در خودمانده، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/07/26
  • مقایسه رابطه سطوح تنیدگی و رضایت زناشویی در والدین...، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/22
  • تاثیر تغییر سبک اسناد در کاهش میزان افسردگی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/28
  • تاثیر استفاده از برنامه مداخله رفتاری بر کاهش تکلیف گریزی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/28
  • رابطه سبک های مقابله ای با صمیمیت و تعهد زناشویی در فرهنگیان شهر ایلام، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/27
  • ارتباط پذیرش اجتماعی و جهت گیری مذهبی، حمید مرادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/07/19
  • بررسی میزان ارتباط پذیرش اجتماعی و جهت گیری مذهبی درونی و بیرونی با کیفیت زندگی دانشجویان دختر و پسر...، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/07/19
  • تاثیر مداخله شناختی رفتاری بر افزایش خودکارآمدی نوجوانان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/09
  • بررسی اثربخشی آموزش داستان های اجتماعی بر افزایش تماس چشمی کودکان ....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/25
  • بررسی تاثیر آموزش همدلی بر کاهش پرخاشگری در پسران بی سرپرست، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/12/07
  • بررسی رابطه بین عمل به باورهای دینی با رضایت زناشویی و سلامت روان زوجین.....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/12/09
  • بررسی رابطه بین عمل به باورهای دینی با رضایت زن‌شناسی و سلامت روان، سمانه گلگلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/12/09
  • بررسی اثربخشی آموزش داستان های اجتماعی بر کاهش گوشه گیری کودکان کم توان ذهنی خفیف، زهرا قدسی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/01/01
  • بررسی مقایسه ای تاثیر داستان های اجتماعی با محتوای انسانی .....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/02/31
  • بررسی و مقایسه مسائل بلوغ نوجوانان مبتلا به سندروم داون از نگاه والدین و معلمان شهر تهران، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/07/01
  • بررسی تاثیر درمان ویروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالش انگیز افراد....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/08/17
  • اثربخشی داستان های اقتباسی آفرینشی افزایشی(ACE)بر آموزش مفاهیم مکان های عمومی به دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر 148 سال، فریبا ایمانی مرنی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/12/12
  • بررسی اثربخشی آموزش تکنیک لاک پشت بر افزایش بازداری در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی، زهرا مرادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/12/21
  • اثربخشی شوخی بر کاهش استرس کودکان مبتلا به سرطان، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/02/21
  • مقایسه سبک های زندگی والدین کودکان پیش دبستانی دارای اختلال...، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/03/18
  • مقایسه میزان انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه...، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/04/01
  • تاثیر آموزش روش ذهن آگاهی (MBSR) بر میزان فشار روانی مادران....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/05/29
  • بررسی اثربخشی آموزش داستان های اجتماعی بر کاهش گوشه گیری کودکان کم توان ذهنی خفیف، زهرا قدسی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/07/07
  • تاثیر آموزش کنترل چشم بر رضایت زناشویی زنان، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/09/02
  • بررسی اثر بخشی آموزش تکنیک لاک پشت بر افزایش بازداری، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/12/01
  • تاثیر قصه گویی در بهبود مهارت های اجتماعی کودکان.....، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/12/21
  • اثربخشی آموزش سبک زندگی سالم بر اساس مدل سازمان بهداشت جهانی بر سلامت روان معلمان کودکان در خودمانده، مریم صفری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/03/13
  • اثربخشی آموزش سبک زندگی سالم بر اساس مدل سازمان بهداشت جهانی بر سلامت روان معلمان کودکان در خودمانده، مریم صفری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/03/23
  • تاثیر آموزش مهارت دلگرم سازی به مربیان کودکان پرورشگاهی بر بهزیستی کودکان، نرگس شریفی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/04/24
  • مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی با سطوح خلاقیت، میرزایی مشکول، حمید، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/15
  • بررسی اثربخشی آموزش تفکر مثبت و خوش‌بینی بر سلامت روان والدین، مریم زینی‌وند، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/24
  • اثربخشی اقتصاد ژتونی بر مشکلات رفتاری خوردن در کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای، مهدی بختیاری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/08/19
  • تأثیر آموزش داربستی بر بهبود مهارت انشانویسی دانش آموزان با اختلال یادگیری، قراخانی، کبرا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/15
  • اثربخشی پرورش حرکات ظریف انگشتان دست بر بهبود ترسیم کودکان درخودمانده، فرجی، فاطمه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/15
  • تأثیر آموزش مهارت‌های نظارت بر تکلیف به والدین بر عملکرد درسی و تکلیف مداری دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی، موسوی، سیدابوالحسن، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/15
  • اثربخشی آموزش مهارتهای خودمدیریتی برعملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی، حسینی، سیدایوب، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/15
  • تدوین برنامه ی مداخله روانی- اجتماعی و بررسی اثر بخشی آن بر کارکردهای اجرایی و رفتارهای چالش انگیز کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بال، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • تاثیر آموزش تماس چشمی برتشخیص جلوه های چهره ای هیجان های بنیادی در کودکان در خود مانده، الهام غنی زادگان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/15
  • اثربخشی آموزش روانی خانواده بر عملکرده خانواده های دارای عضو اسکیزوفرنی، نگار خسروی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/02/12
  • بررسی کیفی چالشها و رضایت زناشویی والدین کودکان اتیسم، حبیب الله کلاهدرازی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/07/12
PhD
  • بررسی رابطه الگوهای پردازشی حسی باکارکردهای اجرایی کودکان بااختلال طیف در خودمانده برای تدوین الگوی مداخله بهنگام، عباس نسائیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/04/29
  • تدوین برنامه ی مداخله روانی- اجتماعی و بررسی اثر بخشی آن بر کارکردهای اجرایی و رفتارهای چالش انگیز کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بال، فرنگیس دمهری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/10/04
سمت‌های اجرایی
  • ماموریت برای روند آموزشی مربوط به دانشکده و نظارت بر نظم کلاسها و خدمات آموزشی و ثبت نام و امتحانات، 1375/02/07، ایران
  • همکاری در امر نظارت بر امتحانات، 1375/05/02، ایران
  • کمیته علمی همایش اختلالات رفتاری، 1376/11/08، ایران
  • ماموریت در حوزه معاونت آموزش (دفتر نظارت)، 1372/01/01، ایران
  • عضو هیات علمی چهارمین کنگره انجمن روانشناسی ایران، 1391/12/01، ایران، تهران
  • ماموریت مدیریت برنامه ریزی آموزشی، نظارت و سنجش حوزه معاونت آموزش، 1372/07/17، ایران
  • رئیس دفتر برنامه ریزی دانشگاه، 1383/01/01، ایران، تهران
  • رئیس دفتر برنامه ریزی دانشگاه، 1380/01/01، ایران
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • مدیریت ریسک و ایمنی، 1387/03/29
  • آشنایی با دستگاه های بیوفیدبک رهاکام-ونیا، 1388/04/14
  • 4 کارگاه مهارت زندگی به تفکیک سن و جنس برای کودکان و نوجوانان زلزله زده بم، 1388/06/01
  • برگزاری دو کارگاه تعامل اجتماعی و افزایش عزت نفس برای معلولین حسی حرکتی، 1388/07/16
  • طرح آموزشی ضیافت اندیشه استادان با موضوع اخلاق حرفه ای، 1390/02/20
  • نشست تخصصی امنیت در سفرهای خارجی، 1391/11/14
  • حساسیت زدایی با حرکات چشم و بازپردازش (EMDR)، 1392/03/30
  • اختلالات رفتاری کودکان(همکاری داشته ام) همایش اختلالات رفتاری کودکان مشترک با وزارت آموزش و پرورش
  • مقایسه ویژگی های خانوادگی، میزان خودپنداری و میزان...
  • بررسی کارایی روش درمانی دلاکاتو
  • بررسی و مقایسه عملکرد دانش آموزان مبتلا به ...