professor_pic
Kamran Feizi
Kamran Feizi is Full Professor of --- in the Department of Industrial Management , Faculty of management and accouting .
International Journals
  • Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Feizi Kamran, Mohammadi Saeed. (2013). Operational budgething using fuzzy goal programming. management science letters, 3, 10
  • Feizi Kamran, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2011). measuring agility performance in fresh food supply chains: an ordinal two-stage data envelopment analysisT int .j.business performance and supply chain modeling vol.x,2011. International Journal of Business Performance and Supply Chain Modelling, 1, 1
  • Afsar Mahmoud, Feizi Kamran, Afsar Amir. (2011). an integrated method of quality function deployment, kano s model and hierarchical decision making for improving e-service of brokerage in iran. African journal of business management, 1, 5
  • khalili kaveh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Olfat Laya, Feizi Kamran. (2012). Measuring agility performance in fresh food supply chains: an ordinal two-stage data envelopment analysis. International Journal of Business Performance and Supply Chain Modelling, 4, 3/4
  • khalili kaveh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Olfat Laya, Feizi Kamran. (2011). A hybrid approach based on fuzzy DEA and simulation to measure the efficiency of agility in supply chain: real case of dairy industry. International Journal of Management Science and Engineering Management, 6, 3
  • Khosropour Hossein, Feizi Kamran, Tabaeean Kamal, Taheri Zohreh. (2015). The Effect of Open Innovation on Technology Intelligence in Aviation Industry of Iran. SCIENCE TECHNOLOGY AND SOCIETY, 20, 1
  • Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Abbasi Azar Abbas, Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran. (2016). The validation model of electronic services (IT) in big non-profit institutions (case study of Tehran municipality). International Journal of Systems Signal Control and Engineering Application, 9, 5-6
Iranian Journals
  • Mohammad Fakoor Amir, Olfat Laya, Feizi Kamran, Amiri Maghsoud. (2013). A Method for Measuring Supply Chain Resilience in the Automobile Industry. 1, 1
  • fakor Amir mohammad, Olfat Laya, Feizi Kamran, Amiri Maghsoud. (2014). مدلی برای قابلیت ارتجاعی زنجیره تامین جهت رقابت پذیری درشرکتهای خودروسازی ایران. production, 5, 1
  • Feizi Kamran. (2012). اثر مولفه های زنجیره تامین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری. business management, 1, 12
  • Feizi Kamran. (2012). اخلاق کاری و رابطه آن با امنیت اطلاعات. Journal of Moral Cognition, 1, 9
  • Feizi Kamran. (2012). طراحی مدل چندهدفه موازنه زمان و هزینه در شبکه های pert به کمک الگوریتم های ژنتیک. Journal of Industrial Management Studies, 1, 26
  • Feizi Kamran. (2012). مدل عوامل ارتباطات کارفرما- پیمانکار در اجرای موفقیت کلان پروژه ها در صنایع پایین دستی نفت ایران. journal of management studies in development &evolution, 1, 66
  • Feizi Kamran. (2011). ارزیابی سرمایه های فکری و اجتماعی شرکت های رتبه بندی شده توسط شورای عالی انفورماتیک ایران. Information Sciences & Technology, 1, 67
  • Feizi Kamran. (2011). ارائه مدل اخلاق کاری کارکنان در بانک های خصوصی. Ethics in Science & Technology, 6, 2
  • Feizi Kamran. (2012). تحلیل شکاف عوامل موفقیت ادراک شده در اجرای کلان پروژه های صنایع پایین دستی نفت ایران. management and human resource in oil industry, 1, 1
  • Ronaghi mohammad Hossin, Feizi Kamran. (2013). ارزیابی عملکرد هوشمندی کسب و کار با استفاده از تحلیل فازی. Roshd -e- Fanavari, 9, 34
  • Feizi Kamran, Olfat Laya, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, moradi mohsen. (2011). مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد در زنجیره تامین فرش ماشینی. Iranian journal of management sciences, 6, 22
  • Feizi Kamran. (2008). مدیریت ارتباط با مشتری مدل کیفیت خدمات. journal of management studies in development &evolution, 1, 57
  • Feizi Kamran. (2008). طراحی مدل بهبود بهره وری. Daneshvare raftar, 1, 32
  • Feizi Kamran. (2009). تعیین اقدامات تخصصی و مشترک مدیریت کیفیت جامع. Explore Business Management, 1, 1
  • Feizi Kamran. (2011). ارائه الگوی اخلاق کاری کارکنان بانک های خصوصی. Ethics in Science & Technology, 6, 20
  • Feizi Kamran. (2009). کارآفرینی شرکتی در بنگاه های کوچک. Journal of Management Development, 1, 43
  • Shafie Nikabadi Mohsen, Feizi Kamran, Olfat Laya, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2012). ساختاری چند بعدی جهت تبیین اثر فرهنگ سازمانی و فرهنگ زنجیره تامین بر انتقال ، اشتراک و توزیع دانش در زنجیره تامین صنعت خودرو سازی ایران: با تاکید بر بهبود عملکرد زنجیره تامین. 28, 1
  • Simkhah Masud, Feizi Kamran, Olfat Laya, Amiri Maghsoud. (2014). بررسی شرایط حاکم بر مدیریت. Journal of Industrial Management, 6, 4
  • Feizi Kamran. (2013). نقش نوآوری ماز بر کسب هوشمندی. Roshd -e- Fanavari, 9, 35
  • Feizi Kamran. (---). ارزیابی هوشمندی کسب و کار. Roshd -e- Fanavari, 34
  • Feizi Kamran. (2008). تجزیه و تحلیل معیارسازی کیفیت در روش های تحقیق کیفی. Tourism Management Studies, 9
  • Feizi Kamran. (---). عوامل موثر در توسعه بانکداری. Journal of Industrial Management, 4, 8
  • Feizi Kamran, Moghadasi Alireza. (2003). کاربرد متدلوژی در برنامه ریزی سیستم های تجاری در توسعه سیستم یابی اطلاعاتی. Journal of Industrial Management, 1, 1
  • Feizi Kamran, Moghadasi Alireza. (2004). کاربرد فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار. Journal of Industrial Management, 2, 5
  • Feizi Kamran, Moghadasi Alireza. (2004). موانع و راهکارهای دولت الکترونیک. Journal of Management Development, 22
  • Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran, Hanifi Aziz. (2018). Clustering for Reduction of Energy Consumption in Wireless Sensor Networks by AHP Method. Journal of Information Systems and Telecommunication, 6, 1
  • Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Kazazi Abolfazl, Feizi Kamran, Eslami Saeed. (2016). ارزیابی انعطاف پذیری اجزای زنجیره تامین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری. Explore Business Management, 8, 15
  • Feizi Kamran, Sabet Motlagh Mohammad, Abedini Naeini Mehdi. (2014). به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP. journal of management studies in development &evolution, 3, 10
  • atash suz ali, Feizi Kamran. (2015). A model for relations between the Iranian petrochemical industry supply chain risk. Journal of Industrial Management, 7, 3
  • atash suz ali, Feizi Kamran, Kazazi Abolfazl, Olfat Laya. (2016). Interpretive structural modeling petrochemical industry supply chain risk. Journal of Industrial Management Studies, 14, 41
  • hajizadeh peyman, Feizi Kamran, Tabatabaeian Seyyed HabibOlAllah, kamaly ahmad. (2016). استقرار نظام مدیریت فناوری در سازمان های با فناوری سطح بالا. Improve management, 31, 1
  • Feizi Kamran, Kazazi Abolfazl, Khalili Shojaei Vahab. (2008). مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی بر اساس مدل کیفیت خدمات(سرکوال). journal of management studies in development &evolution, 15, 57
  • atash suz ali, Feizi Kamran, Kazazi Abolfazl, Olfat Laya. (2015). مدلی برای روابط ریسک‌های زنجیرۀ تأمین صنعت پتروشیمی در ایران. Journal of Industrial Management, 7, 3
  • habibi rad amin, Feizi Kamran, rezaiyan ali, fakurian seyed hasan, azizi askar. (2015). The study of priorities and factors affecting the participation of managers of the National Iranian Oil Company in training. management and human resource in oil industry, 7, 24
  • Ronaghi Mohammad hossein, Feizi Kamran, suri laki javad. (2015). Measuring Research Ethics Indicators in Graduate Students. journal of social science, 12, 1
  • Habibi rad Amin, Feizi Kamran, rezaiyan ali, Tabatabaeian Seyyed HabibOlAllah. (2016). Identifying Barriers to Organizational Innovation in the National Petroleum Organization Training Organization. JOurnal of Training & Development of Human Resource, 3, 11
  • Arojloo Mahdi, Feizi Kamran, Kazazi Abolfazl, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2017). تاثیر چابکی عملیاتی بر عملکرد سازمانی در سازمانهای خدماتی(بانکهای ایران به عنوان نمونه). Tomorrow Management, 16, 50
  • Ronaghi mohammad Hossin, Feizi Kamran. (2014). الگوی تصمیم گیری انتخاب سیستم های هوشمندی کسب و کار با استفاده از تئوری خاکستری. Journal of Industrial Engineering, 48, 1
  • Feizi Kamran. (2014). ارائه مدلی جهت ارزیابی آمادگی استقرار سیستمهای یادگیری الکترونیکی در سازمان ها و موسسات مالی. Journal of Technology of Education, 3, 8
  • Feizi Kamran. (2014). بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر سازو کار به یادگیری رویکرد نوآوری بازدرصنعت هوایی ایران. journal managment, 2, 4
  • Ronaghi mohammad Hossin, Feizi Kamran. (2017). ارزیابی ابعاد مدیریت دانش در سازمان بر پایه نظریه سیستم های گری. Studies on Library & Information Science, 0, 19
  • Ronaghi mohammad Hossin, Feizi Kamran. (2013). رابطه اخلاق کاری و هوش کارکنان سازمان های بین المللی در ایران. Ethics in Science & Technology, 8, 2
  • Feizi Kamran, Daneshvaran Ali Reza. (2012). مدل عوامل موفقیت ارتباطات کارفرما- پیمانکار جهت تحلیل شکاف ادارک شده مطالعه موردی پروژه های پایین دستی نفت ایران. management and human resource in oil industry, 3, 12
  • Feizi Kamran. (2012). ساختاری چند بعدی جهت تبیین اثرفرهنگ سازانی و فرهنگ زنجیره تامین بر انتقال اشتراک، و توزیع دانش در زنجیره تامین صنعت خودروسازی باتاکید بر بهبود عملکرد زنجیره تامین. Pajohesh, 28, 1
  • Ronaghi mohammad Hossin, Feizi Kamran. (2012). ارائه چارچوب ارزیابی کیفیت اطلاعات در یک سازمان مورد مطالعه یک تولید کننده قطعات خودرو. Pajohesh, 0, 0
  • Feizi Kamran. (2004). پژوهشی در مفاهیم کارکردها و دوره های آموزش کارآفرینی. Journal of Industrial Management Studies, 1, 3
  • Feizi Kamran, Pourdehzad Rahman. (---). نظام سلامت الکترونیک در ایران (موانع و چالش ها). 13, 51
  • Feizi Kamran, Tatary Saeed. (2004). بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پیمایشی برمبنای مدل کیفیت خدمات. Tourism Management Studies, 2, 5
  • Farsijani Hasan, Feizi Kamran, Shafeii Nikavadi Mohsen. (2011). تاثیر نیروهای رقابتی سازمان برکاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت خودرو. business management, 39, 6
  • Eslami Yahya, Feizi Kamran. (2000). طراحی مدل بهبود بهره وری با تاکید بر نقش فناوری اطلاعات. Daneshvare raftar, 11, 32
  • Feizi Kamran, Moghaddasi Ali Reza. (---). کاربرد سیستم های پشتیبان تصمیم در تصمیم گیری مدیران. 0, 45
  • Asgari Mehr Masud, Feizi Kamran, Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Tabatabaeian Seyyed HabibOlAllah. (2017). Evaluation Model of Organizational Architecture Maturity in an Iranian Bank (A case study). Tomorrow Management, 16, 1
  • Ronaghi mohammad Hossin, Feizi Kamran. (2013). رابطه اخلاق کاری و هوش کارکنان سازمانهای بین المللی در ایران. Ethics in Science & Technology, 8, 2
  • Habibirad Amin, Feizi Kamran, Tabatabaeian Seyyed HabibOlAllah. (2014). الگوبرداری ابزارها و فناوریهای مناسب برای انتقال دانش در شرکت ملی نفت ایران. 1, 1
  • Asgarimehr Masoud, Feizi Kamran, Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Tabatabaeian Seyyed HabibOlAllah. (2017). مدل ارزیابی بلوغ معماری سازمانی در یک بانک ایرانی. Tomorrow Management, 16, 0
  • Simkhah Masoud, Feizi Kamran. (2014). مدیریت ریسک عرضه در زنجیره تامین صنعت خوردو نظریه ای برخاسته از داده ها. Journal of Industrial Management Studies, 12, 33
  • Feizi Kamran, Behzadi Abdoulah. (2014). ارائه مدلی جهت ارزابی آمادگی استقرار سیستم های یادگیری الکترونیکی در سازمان ها و موسسات مالی. Journal of Technology of Education, 8, 3
  • Taghva Mohammad Reza, Mansouri Taha, Feizi Kamran, Akgar Babak. (2016). Fraud Detection in Credit Card Transaction; Using Parallel Processing of Anomalies. Journal of Information Technology Management., 8, 3
  • Amiri Maghsoud, Olfat Laya, Feizi Kamran, salhi MOhammad. (2018). طراحی مدلی برای تاب آوری سازمانی. Management efficiency, 11, 44
  • Feizi Kamran, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Bamdad Soufi Jahanyar, vahidi hosein, vahidi hosein. (---). Conceptual Framework of E-manufacturing Educational Components for Engineering Educations with SEM Approach. engineering education, 20, 78
  • Feizi Kamran, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Raeesi Vanani Iman, Mahmoud Salehi Mehdi. (2017). چارچوب اندازه گیری ارزش کسب وکار فناوری اطلاعات. Journal of Public Administration Research, 10, 38
  • Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Abbasi Azar Abbas, Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran. (2018). The Validation Model of Electronic Services (IT) in Big Non-Profit Institutions. 5, 20
  • Vanaki Mona, Taghva Mohammad Reza, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Feizi Kamran. (2017). Modèle de mise en œuvre de la gestion de la sécurité informatique dans l'industrie bancaire iranienne. Journal of Information Technology Management., 9, 2
  • Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran, Khalili Ali. (2017). Analysis of Maturity Level Assessment of Information and Communication Technology Services with the COBIT Approach. Security Research, 16, 60
  • Olfat Laya, Amiri Maghsoud, Feizi Kamran, salhi MOhammad. (2018). ارائه ارچوبی برای ارزیابی تاب آوری سازمانی در صنعت چرم ایران. Modern Research in Decision Making, 3, 3
  • Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran, Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Khalili Ali. (2018). Implementation Pattern of Information and Communication Technology Services in Defense-Military Organizations based on ITIL Pattern. A Research Quarterly In Military Management, 18, 4 (72)
  • Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran, Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Ghandchi Samira. (2017). بررسی تاثیر طراحی پرتال سبک زندگی بر تغییر سبک زندگی. Tomorrow Management, 1, 15
  • Feizi Kamran, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Bamdad Soufi Jahanyar, Vahidy Hosseein. (2019). شناسایی و الگوسازی عوامل موثر بر امادگی الکترونیکی صنایع تولیدی جهت استقرار تولید الکترونیکی. Tomorrow Management, 18, 58
  • Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran, Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Khalili ALi. (2018). الگوی پیاده سازی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمانهای دفاعی- نظامی مبتنی بر الگویITIL. Military Management, 18, 4
  • Feizi Kamran, Hanafizadeh Payam, Nili Ahmadabadi Mohammad Reza, Ala Hamideh. (2018). الگویی برای یادگیری الکترونیکی در موسسه های اموزش عالی کشور. Journal of Public Administration Perspective, 9, 4
  • Salehi Mohammad ali, Amiri Maghsoud, Olfat Laya, Feizi Kamran. (2018). ارائه چارچوبی برای ارزیابی تاب آوری سازمانی در صنعت چرم ایران. 3, 3
  • Feizi Kamran, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Raeesi Vanani Iman, Mahmood salehi Mahdi. (2018). چگونگی ایجاد ارزش کسب و کار از طریق فناوری اطلاعات مطالعه موردی در تولید خودرو. Journal of Information Technology Management., 10, 1
  • Orojloo Mehdi, Feizi Kamran, Hojati Maryam. (2016). Strategic Agility capabilities factors and their effect on organizational performance: A case study of Iranian banks. The International Journal of Humanities, 23, 4
  • Feizi Kamran, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Raeesi Vanani Iman, Mahmoud Salehi Mehdi. (2018). چگونگی ایجاد ارزش کسب وکار از طریق فناوری اطلاعات (مطالعة موردی در تولید خودرو). Journal of Information Technology Management., 10, 1
Presented in External Exhibition
  • Feizi Kamran, 1 st international ,5th national conference on management of technology, evaluation model of transferring advanced manufacturing technologies in iranian auto industries, 2011/01/01
  • Feizi Kamran, 7th international conference on e-commerce in developing countries, technical factors affecting business models for e-government progress, 2014/01/01
  • Feizi Kamran, 6th international on e-commerce in developing countries with focus on insurance and islamic banking, e-bisiness in value chain in arankhodro, 2013/01/01
  • Feizi Kamran, international ....management, evaluation of intelectual and ...., 2010/01/01
  • Feizi Kamran, اولین کنفرانس بین المللی مهندسی کیفیت, بررسی و سنجش کیفیت خدمات الکترونیک دانشگاه علامه طباطبایی تهران با مدل وب کوال و تکنیک تاپسیس فازی, 2012/11/03, 2012/11/04
  • Feizi Kamran, Khani Morteza, اولین کنفرانس بین المللی مهندسی کیفیت, brief article, بررسی و سنجش کیفیت خدمات الکترونیک دانشگاه علامه طباطبائی تهران با مدل وب کوال و تکنیک تاپسیس فازی, 2012/12/03, 2012/12/04
  • Hanafizadeh Payam, Feizi Kamran, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Alaedini Hamideh, دومین کنفرانس بین المللی رویکرد های علمی و پژوهشی در علوم انسانی, Published Article, تجزیه و تحلیلِ هدفمند و نقد مقایسه¬ای مدل¬های یادگیری-الکترونیکی در مؤسسات آموزش عالی, 2018/06/21, 2018/06/21
  • Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran, Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Khalili Ali, First International Conference on Security, Progress and sustainable development of border areas territorial and mtropolitan, strategies an challenges, Published Article, Implenentation Pattern of information adn communication techmology services ITIL based defense millitary organizations, 2018/11/17, 2018/11/18
  • Feizi Kamran, اولین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت, ارائه مدل کیفیت خدمات بیمارستانی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی
  • Feizi Kamran, اولین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت, زیرساخت های لازم جهت استقرار فلسفه مدیریت کیفیت در سازمان, 2012/12/04
Presented in Internal Exhibition
  • Feizi Kamran, Raeesi Vanani Iman, Aghai Kimia, اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار, poster presentation, مقایسه رفتار خرید مشتریان بانک سپه با رفتار ادارک شده آنها براساس روشهای داده کاوی, 2017/11/02, 2017/11/02
  • Feizi Kamran, Raeesi Vanani Iman, Aghayi Kimia, اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار, Published Article, مقایسه رفتار خرید مشتریان بانک سپه با رفتار ادراک شده آنها بر اساس روشهای داده کاوی, 2017/11/02, 2017/11/03
compilation
  • Feizi Kamran. (2015). Science, Technology and Society. Sag
  • Feizi Kamran. (1989). Computer. None
  • Feizi Kamran. (2014). Decision Support System. Allameh Tabataba'i University Press
  • Feizi Kamran, Iransost Mansor. (2013). Delphi method to research, decision-making and futures. Industrial Management Organization
  • Feizi Kamran, Moghaddasi Ali Reza. (2006). Dolat electronic. iran, Termeh
  • Feizi Kamran, Mozafari Saeed. (1994). Ashnaie ba camputer. Allameh Tabataba'i University Press
  • Feizi Kamran. (1995). Camputer va karbord. None
  • Feizi Kamran. (1996). Osoul modiriyat bazargani. Payam noor
  • Feizi Kamran, Pishdar Mahsa. (2015). Applied Content Analysis. iran, Allameh Tabataba'i University Press
  • Khalili Ali, Feizi Kamran. (2017). Providing database using SQL server2012. iran-Thehran, M
  • Khalili Ali, Feizi Kamran. (2017). Primary programing rhrough turbo c++4.5 language. iran-Thehran, M
  • Feizi Kamran. (---). Computer. University Azad Iran
translation
  • Feizi Kamran. (2011). روش شناسی کاربردی تحقیق تالیف Earl Bobbi. Industrial Management Organization
  • Feizi Kamran. (1986). کامپیوتر و پردازش داده ها. Shamsi Pour
  • Feizi Kamran, Razavi Seyyed Hossin. (2011). روش شناسی کاربردی تحقیق در علوم انسانی. Sazeman
Fundamental Designs
  • ارزیابی تحصیلی فارغ التحصیلان دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی, 2003/12/22, 2004/09/22
  • ارزیابی درونی گروه مدیریت صنعتی, 2005/12/22, 2006/04/19
  • مدلی برای ارزیابی طرح های تحقیق دکترا در دانشگاه, 2009/12/22
  • طرح اندازه گیری انگیزش و رضایت شغلی
  • ارتقا انگیزش و اتصال شغلی در هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی, 1996/01/21
  • راهکارهای توسعه کسب و کارهای الکترونیک در چارجچوب تسهیل و ارتقافضای کسب و کار
Master
  • ارتقای سودآوری رنگهای تزیینی, 1994/11/22
  • ارتقا بهره وری در رنگ روغنی سفید براق( کارخانه پارسه الوان هاویلوکس سابق), 1995/04/10
  • تولید نخ تایر اتومبیل در ایران, 1995/08/23
  • افزایش بهره وری در تولید, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 1995/09/23
  • بررسی سیستم های نوین اطلاعاتی حسابداری, 1996/04/20
  • کارایی سیستم های اطلاعاتی مکانیزه از نظر مدیران مالی, 1996/12/27
  • بهره وری در ایران کاوه, 1999/06/22
  • امکان سنجی احداث صنایع پتروشیمی, 1999/06/22
  • امکان سنجی قطعات خودرو, 1999/06/22
  • مقایسه راه آهن ریلی و دیگر وسایل حمل و نقل, 1999/09/23
  • شبیه سازی خطوط اتوبسرانی در تهران, 2001/05/22
  • اندازه گیری اثربخشی آموزشهای صنعتی, Allameh Tabataba'i University, 2002/09/23
  • کارآفرینی شرکتی, 2003/05/22
  • اثربخشی آموزش حین خدمت, 2003/05/22
  • آموزش الکترونیک, Allameh Tabataba'i University, 2003/06/22
  • امنیت EC, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2004/03/13
  • تجارت تهرونیا, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2004/04/06
  • موانع و راهکارهای پیاده سازی, Allameh Tabataba'i University, 2004/05/09
  • بیمه الکترونیکی, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2004/07/03
  • فناوری در شرکت بیمه آسیا, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2004/07/06
  • طراحی مدل ریاضی برای ارزیابی و رتبه بندی دانشکده های مدیریت وزارت علوم تحقیقات و فناوری با رویکرد تحلیل داده های فراگیر, کامران قربانی اقبداغی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2004/07/17
  • استفاده از متدولوژی 6 سیگما به منظور کاهش برگشتی کابل گلاچ پیکان از خدمات پس از فروش, صابر باقری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2004/10/02
  • بررسی عوامل بحرانی موفقیت(CSF) در پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) و رتبه بندی آنها, علیرضا علیزاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2005/02/14
  • برنامه ریزی استراتژی توسعه تکنولوژی در مرکز طراحی و تحقیقات موتورهای توربینی موتور مینی جت طلوع5, مجید پایدار اردکانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2005/02/14
  • عوامل انسانی ساختاری فنی موثر در استقرار و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران, تورج صادقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2005/02/16
  • بررسی موانع اصلی پیاده سازی ERP در شرکتهای ایرانی, Ramezan yaheaei, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2005/03/05
  • بررسی عوامل موثر درکاهش هزینه قفل های پژو 206 با بکارگیثری متدولوژی 6 سیگما, داود ساروخانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2005/03/08
  • عوامل کلیدی در پیاده سازی بانکداری الکترونیک, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2005/04/19
  • شناسایی شاخص اصل موفقیت و پیشنهاد چارچوبی برای مدیریت روابط مشتری در مرکز IT وزارت راه و ترابری, مجید سرآبادانی تفرشی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2005/07/25
  • رابطه استاندارد ملی کیفیت با فروش رنگهای ساختمانی در شرکت رنگسازی ایران, رضا اسدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2005/09/13
  • ارزیابی امادگی بخش خصوصی در استفاده از شراکت راهبردی برای دستیابی سریع به فناوری ارتباطات و اطلاعات, فرزانه میرشاه ولایتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2005/11/02
  • موانع پیاده سازی بیمه الکترونیکی در شرکت بیمه اسیا و ارائه راهکار مناسب, علی سپهر جوان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/01/01
  • فن آوری اطلاعات به عنوان ابزار شناختی در محیط های یادگیری, بابک عبد حق, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/02/06
  • تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در یک موسسه خدماتی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی تهران به عنوان نمونه, اسحاق سعیدی رباط, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/02/07
  • استفاده ازUML به عنوان زبان مدل سازی دیداری در تحلیل راهبرد کسب و کار, عباس اسدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/02/14
  • رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک سپه شهرستان قزوین با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیارهMCDM, علی نظرلی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/02/19
  • موانع و راهکارهای مناسب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات, نفیسه ناجکار, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/02/19
  • اولویت بندی اقدامات بهبود کیفیت خدمات در شرکت ایران ایر با استفاده از ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات, سعید تاتاری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/02/19
  • شناسایی ودسته بندی حوزه های هدف در آینده نگاری تکنولوژی به عنوان یک نمونه کشور ایران, امیر ناظمی اشنی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/02/19
  • قابلیت ارائه دوره های وزارت جهاد کشاورزی به صورت آموزش الکترونیک, امین الله همتی سزنقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/05/03
  • عوامل موثر بر ارتقا فرایند نوآوری فناورانه در شرکت بهمن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن, محمدمهدی منوچهری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/10/08
  • تاثیرکاربردcrm بررضایت مشتری در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان, وهاب خلیلی شجاعی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/10/17
  • موانع شکل گیری سیستم های ERP2 در سطح گروه شرکت های همکاران سیستم, محمدحسین رونقی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2006/10/21
  • منع شکل گیری سیستم هایERP2 در سطح گروه شرکتهای همکاران سیستم, محمد حسین رونقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/10/21
  • بررسی هموسیی فناوری اطلاعات و کسب و کار مورد مطالعه استانداری کرمان, پیمان سالاری شریف, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2006/12/18
  • استقرار سیستم آدیت محصول به روش SQFE در شرکت مهندسی تولید قطعات خودرو مطالعه موردی, شعله مرادفام, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/01/15
  • استقرار سیستم آدیت محصول به روش (SQFE ) در شرکت مهندسی تولید قطعات خودرو- مطالعه موردی, شعله مرادفام, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2007/01/15
  • مدل مناسب برای اندازه گیری سطح استفاده از فناوری اطلاعات در بنگاههای تولیدی کوچک(صنعت سیم و کابل به عنوان نمونه), پژمان رضوی اردستانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/01/20
  • اولویت بندی کشورها جهت ثبت پتنتها در رابطه با تکنولوژی - تکنولوژی GTLبه عنوان نمونه, پرویز نقی پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/07/16
  • اولویت بندی کشورها جهت ثبت پتنت ها در رابطه با تکنولوژی(کاتالیست تکنولوژی GTLبه عنوان نمونه, پرویز نقی پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/07/16
  • تاثیر توانمندی صنعت نفت و ویژگیهای پیمان کاران بر 2 شکل رایج قراردادهای نفت و گاز در ایران به عنوان مورد گاز پارس جنوبی, اکرم غلامی جفرودی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/07/17
  • تاثیر توانمندی صنعت نفت و ویژگی های پیمان کاران بر 2 شکل رایج قراردادهای نفت و گاز در ایران به عنوان مورد گاز پارس جنوبی, خانم غلامی جفرودی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/07/17
  • تاثیر پیاده سازی طرح جامع IT برشاخص های عملکرد دانش و اطلاعات درشرکت ایساکو, لیدا عبادی اصل, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • اثراینترنت برکسب مزیت رقابتی برای دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران, یزدان شیرمحمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/10/14
  • کاربرد ICT در بنگاههای..., 2007/12/22
  • شناسایی و دسته بندی نیازمندی های خدمات..., رحمان دلاوری, Allameh Tabataba'i University, 2008/03/20
  • سنجش میزان امادگی و راهکارهای تدوین نظام مدیریت دانش در شرکت بیمه سامان, میثم ارامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/09/15
  • ارزیابی انتقال تکنولوژی سمند از ایران به سوریه و ارائه مدل مناسب جهت ارتقای انتقال تکنولوژی, هادی گودرز ناصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/09/17
  • نگاشت نهادی در شرکت نفت ایران, نگین سلیمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • شناسایی و طبقه بندی شاخص های موثر چرخه مدیریت دانش در راستای هدف راهبردی شرکت صنایع مخابرات صاایران, محسن رحماندوست, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • مدل یکپارچه Serve qual, 2008/09/22
  • چگونگی استفاده از استانداردهای مدیریت پروژه در پروژه های عمرانی شهر تهران, کاوه جوانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/09/29
  • عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی پروژه های ERP برمبنای مدل چرخه عمر مورد گروه خودروسازی سایپا, مهدی ابراهیمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/05/30
  • عوامل موثر بر کارایی صفحه اول وب گاههای رسمی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری, اناهیتا مصطفوی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/09/21
  • ارزیابی عوامل موثر بر همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و سازمان, رضا کاظمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/20
  • ارزیابی سیستم به اشتراک گذاری اطلاعات در ایران داک, امیرلطفی, Allameh Tabataba'i University, 2010/11/22
  • عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیکی بانک تجارت, مهدی رحیمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/11/29
  • ارزیابی موفقیت سیستم به اشتراک گذاری اطلاعات در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک, امیر لطفی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/11/29
  • عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در خدمات الکترونیک, رحیمی, 2010/11/29
  • موفقیت سیستم به اشتراک گزاری اطلاعات..., 2010/11/29
  • عوامل تاثیر گذار بر تقاضای مواد اولیه, حسام کلیمی, Allameh Tabataba'i University, 2011/01/21
  • اولویت یندی شاخص های ارزیابی.., هاشمی, Allameh Tabataba'i University, 2011/01/21
  • اولویت بندی معیارهای موفقیت وب سایت های خودروسازان ایرانی, فاطمه بینش, Allameh Tabataba'i University, 2011/01/21
  • اولویت بندی شاخص های ارزیابی در شکل گیری فرایند نوآوری, 2011/01/24
  • اولویت بندی شاخص های ارزیابی در شکل گیری فرایند نوآوری تکنولوژیک مورد مطالعه شرکتهای نانو تکنولوژی در ایران, سید اسماعیل هاشمی رمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/01/24
  • اولویت بندی معیارهای موفقیت وب سایتهای خودروسازان ایرانی, فاطمه بینش, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/05
  • عوامل تاثیر گذاربرتقاضای مواد اولیه صنعتی کاشی و سرامیک در استان قزوین, حسام حکیمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/02/07
  • تاثیر رابطه هماهنگی استراتژی سطح کسب و کار و استراتژی تولید برعملکرد سازمانی مورد مطالعه گروه صنعتی صفا, سمیه سلمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/08/30
  • سنجش امادگی استقرار سیستمهای یادگیری الکترونیکی درسازمانها و موسسات مالی مورد مطالعه بانک ملی, عبدا.. بهزادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/10
  • مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/01/17
  • رابطه استقرار دولت الکترونیک با عملکرد سازمانی, محسن محمدی بنستانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/06/13
  • رابطه استقرار دولت الکترونیک با عملکرد سازمانی, محمد بنستانی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/06/13
  • رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت امنیت اطلاعات در بانک ملی ایران, سهیلا عاشوری زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/06/13
  • رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت امنیت اطلاعات, عاشوری زاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/06/13
  • تحلیل تجربی اجزا ریسک و عملکرد در پروژههای نرم افزاری مدیریت پروژه, مهدی بیات ورکشی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • اجزای مدل کسب و کار الکترونیک در شرکت بیمه سامان, محمد اعظمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • مسیریابی سرویس مدارس با استفاده از برنامه ریزی ریاضی چند هدفه, سعید لقمان زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/19
  • تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک براثر بخشی مدیریت منابع انسانی مورد مطالعه مدیریت شبکه برق ایران, سمیه نظری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/22
  • اولویت بندی موانع استفاده از فناوری شناسایی توسعه امواج رادیویی RFID در زنجیره تامین صنعت خودروسازی در ایران, سید سجاد موسوی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • تعیین و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی چارچوب ITIL با استفاده از رویکرد AHP فازی, Parisa Gerami, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • تعیین و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی چارچوبITIL با استفاده از رویکرد AHP فازی مورد مطالعه بر روی سه سازمان ایرانی, پریسا گرامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • اولویت بندی موانع استفاده از فناوری شناسایی توسط امواج رادیویی REID درزنجیره تامین صنعت خودروسازی درایران, سیدمحمدسجاد موسوی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • تخصیص منابع برای تحقق استراتژی های کیفیت با استفاده از مدل تصمیم گیری چند معیاره در شرکت آلومینیوم سازی اراک, امیرحسین کرمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار سینما سالنهای سینما مورد مطالعه سایت اینترنتی سینما تیک, امیرحسین میرزمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • ارزیابی ریسک های پروژه عمرانی متروی گلشهر- هشتگر, حامد اهری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • تخصیص منابع برای تحقق...., امیرحسین کرمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • ارزیابی ریسک های پروژه عمرانی متروی گلشهر - هشتگرد, حامد اهری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • تخصیص منابع برای تحقق استراتژی های کیفیت با استفاده از مدل تصمیم گیری چند معیاره در شرکت آلومینیوم سازی اراک, امیر حسین کرمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • روش انتقال تکنولوژی ساخت هواپیماهای تجاری به ایرا با استفاده از مدل انتقال تکنولوژی 919 C به چین, امیرنعمتی قمصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/11
  • ارزیابی عملکرد واحدهای کنترل کیفیت محصول مورد مطالعه صنعت کاشی و سرامیک استان یزد, محمود رفیع زاده تفتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • ارزیابی عملکرد واحدهای کنترل کیفیت محصول، مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد, محمود رفیع زاده تفتی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • انتخاب نرم افزار برنامه ریزی منابع بنگاه با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای, سارا سارونی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • کاربرد برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی عملیاتی استان قم, سعید محمدی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • انتخاب نرم افزاربرنامه ریزی منابع بنگاه با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای شرکت در صنایع فولاد ایران, سارا سارونی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • تاثیر رویکرد نوآوری باز بر هوشمندی فناوری درصنعت هوایی ایران, حسین خسروپور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/12
  • سنجش ریسک های پروژه احداث واحدهای مسکونی شهر جدید سهند, روزبه سلیمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • روشی برای انتقال تکنولوژی ساخت بسته های گرمایشی درگروه صنعتی گیتی پسند, حامد باقری فر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • روشی برای انتقال تکنولوژی ساخت بسته های گرمایشی در گروه صنایع گیتی پسند, حامد باقر ی فر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • روشی برای انتقال تکنولوژی ساخت بسته های گرمایشی درگروه صنعتی گیتی پسند, حامد باقری فر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • ارزیابی رضایتمندی مشتریان ازکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مورد مطالعه بانک اقتصاد نوین, ابوالقاسم آگاه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/06/08
  • اولویت بندی عوامل موثر برموفقیت پروژه های انتقال تکنولوژی با روش سرمایه گذاری مشترک, محمدرضا نصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/12/09
  • تاثیر سرمایه فکری بربهره وری منابع انسانی در شعب سازمان ثبت احوال استان قزوین, میلاد اسمعیل نژاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/06/11
  • مدلی جهت ارزیابی انعطاف پذیری اجرای زنجیره تامین در صنعت کاشی و سرامیک ایران, سعید اسلامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/06/11
  • تاثیر سرمایه فکری بر بهره وری منابع انسانی در شعب سازمان ثبت احوال استان قزوین, میلاد اسمعیل نژاد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/07/12
  • شناسایی و پیش بینی ریزش مشتریان در شرکتهای ISP با استفاده از الگوریتم های داده کاوی, مرتضی بابا نژاد شهاب الدینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/18
  • عوامل موثر بر پذیرش فناوریNTCتوسط مشتریان بانک رفاه, عطیه بهشتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/19
  • پیش بینی و رتبه بندی ریسک مشتریان بیمه شخص ثالث با رویکرد الگوریتم های داده کاوی مورد مطالعه نمایندگی های بیمه ایران در تهران, مینا کمری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/07/02
  • بررسی اثرات رایانش ابری بر توانمندی سازی شغلی و بهره وری مالی کارکنان(مطالعه موردی شرکت تحقیق وتوسعه وسایل االکترونیکی), محسن رئوفی فرد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/17
  • شناسایی وتحلیل موانع اجرای سیستم برنامه ریزی منابع سازمان درشرکتهای کوچک غذایی مورد کارخانه تولید صنعتی نان سنتی, آبتین سعادتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/20
  • امکانسنجی بکارگیری تکنولوژی بلاکچین در ارائه خدمات مالی بانک ملت در تهران, سیده سوگندهاشمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • انتخاب نرم افزار برنامه ریزی منابع بنگاه با استفاده از روش پرامپی فازی در شرکت داروسازی روزدارو, یاسمین مهاجری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/22
  • اثر رابط کاربری بر رضایت کاربران نرم افزارهای حوزه تحلیل های پیشرفته کسب و کار, سیدحسن افتخاری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/23
  • آثار عامل تجربه بر عملکرد حسابرسان...
  • موانع استقرارERP در سازمانهای کشور, کیایی, Allameh Tabataba'i University
  • سلامت الکترونیک در ایران (موانع و راهکارها), پوربهزاد, Allameh Tabataba'i University
  • امکان سنجی کانال ایران گذر (راه آسیا به اروپا), درخشان, Allameh Tabataba'i University
  • بانکداری الکترونیک در ایران(موانع), صاذقی, Allameh Tabataba'i University
  • دولت الکترونیک در ایران(موانع و راهکارها), مقدسی, Allameh Tabataba'i University
  • تصمیم گیری در مورد وارد کردن نخ تایو Tire cord
  • تاثیر غنی سازی شغلی بر عملکرد کارکنان واحد مالی شرکت برق منطقه ای آذربایجان شرقی
PhD
  • بررسی کابرد مدل سری زمانی چند متغییری در پیش بینی جریانهای نقدی عملیاتی (مقایسه تئوری با شواهد تجربی در ایران), احمد مدرس, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2002/02/19
  • بررسی کاربرد مدل سری زمانی چند متغیره و پیش بینی جریانهای ...عملیاتی, Allameh Tabataba'i University, 2002/02/19
  • اثر C.F در پیش بینی ..., Allameh Tabataba'i University, 2002/12/22
  • اثر سود تقسیمی برقیمت سهام شرکتها, محمدرضا ساربانها, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2003/06/08
  • مدل تعامل بهره وری و IT, Allameh Tabataba'i University, 2004/01/21
  • طراحی مدل بهبود بهره وری با تاکید برنقش فن آوری اطلاعات(سازمانهای مسکن و شهرسازی), یحیی اسلامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2004/02/19
  • طراحی مدل بهبود بهره وری با تاکید بر فناوری اطلاعات, Allameh Tabataba'i University, 2004/02/20
  • تجزیه و تحلیل عوامل اثرگذار براجرای دولت الکترونیک در ایران و ارائه الگوی مناسب, نورمحمد یعقوبی فورگ, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2005/03/13
  • توسعه کاربردی اثربخش فناوری اطلاعات در بخش دولتی ایران با رویکرد بهینه کاوی, باقر کرد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/07/17
  • فرایند تصمیم گیری در ایساکو, 2008/01/21
  • نظام پاسخگویی در خطوط هوایی کشور و ارائه الگوی مناسب, شاهرخ باقری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2008/02/19
  • مدل فرایندی چند بعدی کارآفرینی شرکتی مطالعه موردی بنگاههای کوچک و بزرگ ومتوسط استان یزد, حبیب زارع احمد ابادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/02/17
  • چارچوب ارتقای رقابت پذیری زنجیره تامین فولاد با استفاده از مدیریت لجستیک, امیر افشر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/05/11
  • تبیین الگوی رفتاری سازما با استفاده از مفاهیم تئوری پیچیدگی, نازک نوبری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/10/19
  • چارچوبی برای تلفیق مدیریت کیفیت جامع تولید به هنگام و نگهداری جامعه بهره وری جهت بهبود عملکرد بنگاههای تولیدی, حسن دهقان دهنوی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/12/30
  • مدل کارآفرینی شرکتی, 2011/01/24
  • مدلی برای مدیریت دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تامین درصنعت خودروسازی ایران, محسن شفیعی نیک آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/12/31
  • مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران, محسن مرادی باستانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/17
  • مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین درصنت فرش ماشینی ایران, محسن مرادی باستانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/17
  • الگویی مبتنی بر شبکه های صف، جهت بهینه سازی نرخ تولید در خطوط تولید و مونتاژ گسسته پیشامد, علی محتشمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/23
  • مدلی برای ارتباطات موثر بین کارفرما و پیمانکار در اجرای کلان پروژه های پایین دستی صنعت نفت ایران, علیرضا دانشوران, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/05
  • مدلی برای ارتباطات موثر بین کارفرما و پیمانکار دراجرای موفق پروژه های کلان پایین دستی صنعت نفت ایران, علیرضا دانشوران, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/05
  • مدل زمانبدی پروژه...., ابطحی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/14
  • توسعه رویکردی ترکیبی مبتنی بر تحلیل پوششی داده های شبکه ای-فازی و شبیه سازی جهت سنجش کارایی چابکی در فرایندهای زنجیره تامین, کاوه خلیلی دامغانی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/21
  • مدلی برای قابلیت ارتجاعی زنجیره تامین جهت رقابت پذیری در شرکتهای خودروسازی ایران, امیرمحمد فکورثقیه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/05/05
  • مدلی برای قابلیت ارتجاعی زنجیره تامین جهت رقابت پذیری در شرکتهای خودروسازی ایران, امیرمحمد فکورثقیه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/05/05
  • مدلی برای قابلیت ارتجاعی ..., اا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/05/05
  • مدلی برای راهبردهای فروش به خارج از کشور در ایران خودرو با تاکید بر زنجیره تامین, مجتبی هداوند, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/12/28
  • مدلی برای راهبردهای فروش..., اا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/12/28
  • مدلی برای مدیریت ریسک عرضه در زنجیره تامین صنعت خودروسازی مورد مطالعه شرکت ایران خودرو, مسعود سیم خواه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/06/30
  • مدلی برای مدیریت ریسک عرضه در زنجیره تامین صنعت خودروسازی مورد شرکت ایران خودرو, مسعود سیم خواه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/06/30
  • مدلی برای مدیریت ریسک عرضه در زنجیره تامین صنعت خودرو سازی، مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو, مسعود سیم خواه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/06/30
  • مدل نوآوری سامزانی با اتکا به مدیریت دانش و رویکرد نوآوری باز در آموزش شرکت ملی نفت, امین حبیبی راد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/12/07
  • مدل تجزیه و تحلیل ریسک زنجیره تامین صنعت پتروشیمی به منظور بهبود عملکرد با رویکرد مدل سازی تفسیری ساختاری, علی آتش سوز, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/01/30
  • طراحی مدلی جهت کشف تقلب در کسب وکارهای مبتنی بر بزرگ داده, طاها منصوری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/10/18
  • الگویی برای پیاده سازی نظام مدیریت فناوری درسازمانهای بامحصولات پیچیده و فناوری پیشرفته, پیمان حاجی زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/01/09
  • الگوی اثرگذاری چابکی سازمانی برعملکرد سازمان های خدماتی (بانکها), علی ارجلو, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/19
  • مدل ارزش کسب و کار فناوری اطلاعات درتولید خودرو, مهدی محمود صالحی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/19
  • مدل ارزیابی بلوغ معماری سازمانی در یک ایرانی (مطالعه موردی), مسعود عسگری مهر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/03/10
  • طراحی مدلی برای تاب آوری و. . ., محمدعلی صالحی برقویی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/06/24
  • الگوی یادگیری الکترونیکی درموسسات اموزش عالی کشور, حمیده علاالدین, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/18
  • استقرار دولت الکترونیک..., آقای یعقوبی, Allameh Tabataba'i University
Executive Posts
  • عضو کمیته ترفیع گروه
  • عضو شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده
  • عضو شورای انتشارات دانشکده, 2016/06/25, IRAN, tehran
  • نماینده رئیس دانشگاه در دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی
  • عضو شورای انتشارات
  • عضو هیئت ممیزی
  • عضو میته تخصصی هیئت ممیزی, 2002/12/15
  • نماینده دانشکده جهت پیگیری برنامه کارشناسی ارشد
  • مدیر گروه مدیریت صنعتی
  • عضو کمیته های ارتقا درون دانشکده
  • عضو کمیته انفورماتیک دانشکده و دانشگاه
Collaboration in Magazines
  • management studies, scientific and research-based