professor_pic
کامران فیضی
کامران فیضی ، استاد تمام رشته --- است. ایشان در گروه مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • Mohammad Fakoor Amir, Olfat Laya, Feizi Kamran, Amiri Maghsoud. (2013). A Method for Measuring Supply Chain Resilience in the Automobile Industry. 1, 1
  • فکورثقیه امیرمحمد، الفت لعیا، فیضی کامران، امیری مقصود. (1393). مدلی برای قابلیت ارتجاعی زنجیره تامین جهت رقابت پذیری درشرکتهای خودروسازی ایران. مدیریت تولید و عملیات، 5، 1
  • فیضی کامران. (1391). اثر مولفه های زنجیره تامین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1، 12
  • فیضی کامران. (1391). اخلاق کاری و رابطه آن با امنیت اطلاعات. معرفت اخلاقی، 1، 9
  • فیضی کامران. (1391). طراحی مدل چندهدفه موازنه زمان و هزینه در شبکه های pert به کمک الگوریتم های ژنتیک. مطالعات مدیریت صنعتی، 1، 26
  • فیضی کامران. (1391). مدل عوامل ارتباطات کارفرما- پیمانکار در اجرای موفقیت کلان پروژه ها در صنایع پایین دستی نفت ایران. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 1، 66
  • فیضی کامران. (1390). ارزیابی سرمایه های فکری و اجتماعی شرکت های رتبه بندی شده توسط شورای عالی انفورماتیک ایران. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 1، 67
  • فیضی کامران. (1390). ارائه مدل اخلاق کاری کارکنان در بانک های خصوصی. اخلاق در علوم و فناوری، 6، 2
  • فیضی کامران. (1391). تحلیل شکاف عوامل موفقیت ادراک شده در اجرای کلان پروژه های صنایع پایین دستی نفت ایران. مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 1، 1
  • رونقی محمدحسین، فیضی کامران. (1392). ارزیابی عملکرد هوشمندی کسب و کار با استفاده از تحلیل فازی. رشد فناوری، 9، 34
  • فیضی کامران، الفت لعیا، تقوی فرد محمد تقی، مرادی محسن. (1390). مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد در زنجیره تامین فرش ماشینی. علوم مدیریت ایران، 6، 22
  • فیضی کامران. (1387). مدیریت ارتباط با مشتری مدل کیفیت خدمات. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 1، 57
  • فیضی کامران. (1387). طراحی مدل بهبود بهره وری. دانشور رفتار، 1، 32
  • فیضی کامران. (1388). تعیین اقدامات تخصصی و مشترک مدیریت کیفیت جامع. کاوش های مدیریت بازرگانی، 1، 1
  • فیضی کامران. (1390). ارائه الگوی اخلاق کاری کارکنان بانک های خصوصی. اخلاق در علوم و فناوری، 6، 20
  • فیضی کامران. (1388). کارآفرینی شرکتی در بنگاه های کوچک. مدیریت و توسعه، 1، 43
  • شفیعی نیک آبادی محسن، فیضی کامران، الفت لعیا، تقوی فرد محمد تقی. (1391). ساختاری چند بعدی جهت تبیین اثر فرهنگ سازمانی و فرهنگ زنجیره تامین بر انتقال ، اشتراک و توزیع دانش در زنجیره تامین صنعت خودرو سازی ایران: با تاکید بر بهبود عملکرد زنجیره تامین. 28، 1
  • سیم خواه مسعود، فیضی کامران، الفت لعیا، امیری مقصود. (1393). بررسی شرایط حاکم بر مدیریت. مدیریت صنعتی، 6، 4
  • فیضی کامران. (1392). نقش نوآوری ماز بر کسب هوشمندی. رشد فناوری، 9، 35
  • فیضی کامران. (---). ارزیابی هوشمندی کسب و کار. رشد فناوری، 34
  • فیضی کامران. (1387). تجزیه و تحلیل معیارسازی کیفیت در روش های تحقیق کیفی. مطالعات مدیریت گردشگری، 9
  • فیضی کامران. (---). عوامل موثر در توسعه بانکداری. مدیریت صنعتی، 4، 8
  • فیضی کامران، مقدسی علیرضا. (1382). کاربرد متدلوژی در برنامه ریزی سیستم های تجاری در توسعه سیستم یابی اطلاعاتی. مدیریت صنعتی، 1، 1
  • فیضی کامران، مقدسی علیرضا. (1383). کاربرد فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار. مدیریت صنعتی، 2، 5
  • فیضی کامران، مقدسی علیرضا. (1383). موانع و راهکارهای دولت الکترونیک. مدیریت و توسعه، 22
  • Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran, Hanifi Aziz. (2018). Clustering for Reduction of Energy Consumption in Wireless Sensor Networks by AHP Method. Journal of Information Systems and Telecommunication, 6, 1
  • خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، کزازی ابوالفضل، فیضی کامران، اسلامی سعید. (1395). ارزیابی انعطاف پذیری اجزای زنجیره تامین کاشی و سرامیک ایران با رویکرد معادلات ساختاری. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8، 15
  • فیضی کامران، ثابت مطلق محمد، عابدینی نائینی مهدی. (1393). به‌کارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین سامانه ERP. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 3، 10
  • آتش سوز علی، فیضی کامران. (1394). مدلی برای روابط ریسک های زنجیره تامین صنعت پتروشیمی در ایران. مدیریت صنعتی، 7، 3
  • آتش سوز علی، فیضی کامران، کزازی ابوالفضل، الفت لعیا. (1395). مدل سازی تفسیری-ساختاری ریسک های زنجیره تامین صنعت پتروشیمی. مطالعات مدیریت صنعتی، 14، 41
  • حاجی زاده پیمان، فیضی کامران، طباطبائیان سید حبیب اله، کمالی سیداحمد. (1395). استقرار نظام مدیریت فناوری در سازمان های با فناوری سطح بالا. بهبود مدیریت، 31، 1
  • فیضی کامران، کزازی ابوالفضل، خلیلی شجاعی وهاب. (1387). مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی بر اساس مدل کیفیت خدمات(سرکوال). مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 15، 57
  • آتش سوز علی، فیضی کامران، کزازی ابوالفضل، الفت لعیا. (1394). مدلی برای روابط ریسک‌های زنجیرۀ تأمین صنعت پتروشیمی در ایران. مدیریت صنعتی، 7، 3
  • حبیبی راد امین، فیضی کامران، رضائیان علی، فکوریان سید حسن، عزیزی عسکر. (1394). بررسی اولویت ها و عوامل موثر بر مشارکت مدیران شرکت ملی نفت ایران در آموزش ها. مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 7، 24
  • رونقی محمد حسین، فیضی کامران، سوری لکی جواد. (1394). اندازه گیری شاخص های اخلاق پژوهش دانشجویان تحصیلات تکمیلی. علوم اجتماعی (دانشگاه فردوسی مشهد)، 12، 1
  • حبیبی راد امین، فیضی کامران، رضائیان علی، طباطبائیان سید حبیب اله. (1395). شناسایی موانع نوآوری سازمانی در سازمان آموزش شرکت ملی نفت ایران. آموزش و توسعه منابع انسانی، 3، 11
  • ارجلو مهدی، فیضی کامران، کزازی ابوالفضل، تقوی فرد محمد تقی. (1396). تاثیر چابکی عملیاتی بر عملکرد سازمانی در سازمانهای خدماتی(بانکهای ایران به عنوان نمونه). مدیریت فردا، 16، 50
  • رونقی محمدحسین، فیضی کامران. (1393). الگوی تصمیم گیری انتخاب سیستم های هوشمندی کسب و کار با استفاده از تئوری خاکستری. مهندسی صنایع، 48، 1
  • فیضی کامران. (1393). ارائه مدلی جهت ارزیابی آمادگی استقرار سیستمهای یادگیری الکترونیکی در سازمان ها و موسسات مالی. فناوری آموزش، 3، 8
  • فیضی کامران. (1392). بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر سازو کار به یادگیری رویکرد نوآوری بازدرصنعت هوایی ایران. مدیریت نوآوری، 2، 4
  • رونقی محمدحسین، فیضی کامران. (1396). ارزیابی ابعاد مدیریت دانش در سازمان بر پایه نظریه سیستم های گری. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 0، 19
  • رونقی محمدحسین، فیضی کامران. (1392). رابطه اخلاق کاری و هوش کارکنان سازمان های بین المللی در ایران. اخلاق در علوم و فناوری، 8، 2
  • فیضی کامران، دانشوران علیرضا. (1391). مدل عوامل موفقیت ارتباطات کارفرما- پیمانکار جهت تحلیل شکاف ادارک شده مطالعه موردی پروژه های پایین دستی نفت ایران. مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 3، 12
  • فیضی کامران. (1391). ساختاری چند بعدی جهت تبیین اثرفرهنگ سازانی و فرهنگ زنجیره تامین بر انتقال اشتراک، و توزیع دانش در زنجیره تامین صنعت خودروسازی باتاکید بر بهبود عملکرد زنجیره تامین. 28، 1
  • رونقی محمدحسین، فیضی کامران. (1390). ارائه چارچوب ارزیابی کیفیت اطلاعات در یک سازمان مورد مطالعه یک تولید کننده قطعات خودرو. 0، 0
  • فیضی کامران. (1382). پژوهشی در مفاهیم کارکردها و دوره های آموزش کارآفرینی. مطالعات مدیریت صنعتی، 1، 3
  • فیضی کامران، پوردهزاد رحمان. (---). نظام سلامت الکترونیک در ایران (موانع و چالش ها). 13، 51
  • فیضی کامران، تاتاری سعید. (1383). بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پیمایشی برمبنای مدل کیفیت خدمات. مطالعات مدیریت گردشگری، 2، 5
  • فارسیجانی حسن، فیضی کامران، شفیعی نیک آبادی محسن. (1390). تاثیر نیروهای رقابتی سازمان برکاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت خودرو. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 39، 6
  • اسلامی یحیی، فیضی کامران. (1378). طراحی مدل بهبود بهره وری با تاکید بر نقش فناوری اطلاعات. دانشور رفتار، 11، 32
  • فیضی کامران، مقدسی علیرضا. (---). کاربرد سیستم های پشتیبان تصمیم در تصمیم گیری مدیران. 0، 45
  • عسگری مهر مسعود، فیضی کامران، خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، طباطبائیان سید حبیب اله. (1396). مدل ارزیابی بلوغ معماری سازمانی در یک بانک ایرانی )مطالعه موردی(. مدیریت فردا، 16، 1
  • رونقی محمدحسین، فیضی کامران. (1392). رابطه اخلاق کاری و هوش کارکنان سازمانهای بین المللی در ایران. اخلاق در علوم و فناوری، 8، 2
  • حبیبی راد امین، فیضی کامران، طباطبائیان سید حبیب اله. (1393). الگوبرداری ابزارها و فناوریهای مناسب برای انتقال دانش در شرکت ملی نفت ایران. 1، 1
  • سیم خواه مسعود، فیضی کامران. (1393). مدیریت ریسک عرضه در زنجیره تامین صنعت خوردو نظریه ای برخاسته از داده ها. مطالعات مدیریت صنعتی، 12، 33
  • فیضی کامران، بهزادی عبداله. (1393). ارائه مدلی جهت ارزابی آمادگی استقرار سیستم های یادگیری الکترونیکی در سازمان ها و موسسات مالی. فناوری آموزش، 8، 3
  • تقوا محمدرضا، منصوری طاها، فیضی کامران، اخگر بابک. (1395). کشف تقلب در تراکنش های کارت های بانکی با استفاده از پردازش موازی ناهنجاری در بزرگ داده ها. مدیریت فناوری اطلاعات، 8، 3
  • فیضی کامران، تقوی فرد محمد تقی، بامدادصوفی جهانیار، وحیدی حسین، وحیدی حسین. (---). چارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدل سازی معادلات ساختاری. 20، 78
  • فیضی کامران، تقوی فرد محمد تقی، رئیسی وانانی ایمان، محمودصالحی مهدی. (1397). چارچوب اندازه گیری ارزش کسب وکار فناوری اطلاعات. پژوهش های مدیریت عمومی، 10، 38
  • خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، عباسی آذز عباس، تقوا محمدرضا، فیضی کامران. (1396). مدل ارزش گذاری خدمات الکترونیک (فناوری اطلاعات) در مؤسسات بزرگ غیرانتفاعی. مدیریت فناوری اطلاعات، 5، 20
  • ونکی مونا، تقوا محمدرضا، تقوی فرد محمد تقی، فیضی کامران. (1396). مدل پیاده سازی مدیریت امنیت فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران. مدیریت فناوری اطلاعات، 9، 2
  • تقوا محمدرضا، فیضی کامران، خلیلی علی. (1396). تحلیل ارزیابی سطح بلوغ امنیت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد کوبیت. امنیت پژوهی، 16، 60
  • امیری مقصود، الفت لعیا، فیضی کامران، صالحی ابرقویی محمدعلی. (1397). طراحی مدلی برای تاب آوری سازمانی. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 11، 44
  • Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Yousefzadeh Yohan, Feizi Kamran, Taghva Mohammad Reza. (2020). Influential Components on Cash Donations to the Affected People by Natural Disasters Using Information and Communications Technology in Iran. Quarterly Scientific-Research Journal of Rescue and relief, 12, 1
  • تقوا محمدرضا، فیضی کامران، خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، قندچی سمیرا. (1395). بررسی تاثیر طراحی پرتال سبک زندگی بر تغییر سبک زندگی. مدیریت فردا، 1، 15
  • وحیدی حسین، فیضی کامران. (1395). تولید الکترونیکی: الزامات، ابزارها و توانمندسازها. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، 0، 4
  • Mahmood salehi Mahdi, Feizi Kamran, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Raeesi Vanani Iman. (2019). Is information technology valuable for automotive production industries? An empirical insight from Iranian automotive industries. 10, 2
  • خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، عباسی آذز عباس، تقوا محمدرضا، فیضی کامران. (1398). مدل ارزش گذاری خدمات الکترونیکی نهادهای عمومی )مطالعه موردی شهرداری تهران(. مطالعات مدیریت صنعتی، 17، 55
  • خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، تنگستانی علیرضا، فیضی کامران، بامدادصوفی جهانیار. (1398). ارائه الگویی برای بهبود عملکرد زوجیره تأمیه دریایی در ایران با تمرکس بر توسعه راهبردی پایدار. فصلنامه علمی مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی، 9، 35
  • تنگستانی علیرضا، خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، فیضی کامران، بامدادصوفی جهانیار. (1397). ارائه الگوئی مناسب در راستای ارتقاء جایگاه زنجیره تامین دریائی ایران با تمرکز بر اصول توسعه پایدار با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری. نشریه علمی و پژوهشی فرماندهی و کنترل، 2، 4
  • تقوا محمدرضا، فیضی کامران، طباطبائی سید غلامحسن، تمتاجی مصطفی. (1399). چالش های بازآفرینی حکمرانی فناوری اطلاعات در بنگاه های دولتی بهر هبردار از رویکرد رایانش ابری. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 35، 3
  • ناصری امیرحسن، تقوا محمدرضا، فیضی کامران، رئیسی وانانی ایمان. (1398). هوش رقابتی مبتنی بر محتوای شبکه‌های اجتماعی و عوامل موثر بر فرایند آن. تحقیقات بازاریابی نوین، 9، 3
  • تقوا محمدرضا، فیضی کامران، خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، خلیلی علی. (1397). الگوی پیاده سازی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمانهای دفاعی- نظامی مبتنی بر الگویITIL. مدیریت نظامی، 18، 4
  • فیضی کامران، تقوی فرد محمد تقی، بامدادصوفی جهانیار، وحیدی حسین. (1398). شناسایی و الگوسازی عوامل موثر بر امادگی الکترونیکی صنایع تولیدی جهت استقرار تولید الکترونیکی. مدیریت فردا، 18، 58
  • فیضی کامران، حنفی زاده پیام، نیلی احمدابادی محمدرضا، علاءالدین حمیده. (1397). الگویی برای یادگیری الکترونیکی در موسسه های اموزش عالی کشور. چشم انداز مدیریت دولتی، 9، 4
  • صالحی ابرقویی محمد علی، امیری مقصود، الفت لعیا، فیضی کامران. (1397). ارائه چارچوبی برای ارزیابی تاب آوری سازمانی در صنعت چرم ایران. پژوهشهای نوین در تصمیم گیری، 3، 3
  • فیضی کامران، تقوی فرد محمد تقی، رئیسی وانانی ایمان، محمود صالحی مهدی. (1397). چگونگی ایجاد ارزش کسب و کار از طریق فناوری اطلاعات مطالعه موردی در تولید خودرو. مدیریت فناوری اطلاعات، 10، 1
  • Orojloo Mehdi, Feizi Kamran, Hojati Maryam. (2016). Strategic Agility capabilities factors and their effect on organizational performance: A case study of Iranian banks. The International Journal of Humanities, 23, 4
  • فیضی کامران، تقوی فرد محمد تقی، رئیسی وانانی ایمان، محمودصالحی مهدی. (1397). چگونگی ایجاد ارزش کسب وکار از طریق فناوری اطلاعات (مطالعة موردی در تولید خودرو). مدیریت فناوری اطلاعات، 10، 1
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Feizi Kamran, Mohammadi Saeed. (2013). Operational budgething using fuzzy goal programming. management science letters, 3, 10
  • Feizi Kamran, Taqhavi Fard Mohammad Taghi. (2011). measuring agility performance in fresh food supply chains: an ordinal two-stage data envelopment analysisT int .j.business performance and supply chain modeling vol.x,2011. International Journal of Business Performance and Supply Chain Modelling, 1, 1
  • Afsar Mahmoud, Feizi Kamran, Afsar Amir. (2011). an integrated method of quality function deployment, kano s model and hierarchical decision making for improving e-service of brokerage in iran. African journal of business management, 1, 5
  • khalili kaveh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Olfat Laya, Feizi Kamran. (2012). Measuring agility performance in fresh food supply chains: an ordinal two-stage data envelopment analysis. International Journal of Business Performance and Supply Chain Modelling, 4, 3/4
  • khalili kaveh, Taqhavi Fard Mohammad Taghi, Olfat Laya, Feizi Kamran. (2011). A hybrid approach based on fuzzy DEA and simulation to measure the efficiency of agility in supply chain: real case of dairy industry. International Journal of Management Science and Engineering Management, 6, 3
  • Khosropour Hossein, Feizi Kamran, Tabaeean Kamal, Taheri Zohreh. (2015). The Effect of Open Innovation on Technology Intelligence in Aviation Industry of Iran. SCIENCE TECHNOLOGY AND SOCIETY, 20, 1
  • Khatami Firouzabadi Seyed Mohammad Ali, Abbasi Azar Abbas, Taghva Mohammad Reza, Feizi Kamran. (2016). The validation model of electronic services (IT) in big non-profit institutions (case study of Tehran municipality). International Journal of Systems Signal Control and Engineering Application, 9, 5-6
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • فیضی کامران، رئیسی وانانی ایمان، آقایی کیمیا، اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار، ارائه پوستر، مقایسه رفتار خرید مشتریان بانک سپه با رفتار ادارک شده آنها براساس روشهای داده کاوی، 1396/08/11، 1396/08/11
  • فیضی کامران، رئیسی وانانی ایمان، آقایی کیمیا، اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار، مقاله کامل چاپ شده، مقایسه رفتار خرید مشتریان بانک سپه با رفتار ادراک شده آنها بر اساس روشهای داده کاوی، 1396/08/11، 1396/08/12
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Feizi Kamran, 1 st international ,5th national conference on management of technology, evaluation model of transferring advanced manufacturing technologies in iranian auto industries, 2011/01/01
  • Feizi Kamran, 7th international conference on e-commerce in developing countries, technical factors affecting business models for e-government progress, 2014/01/01
  • Feizi Kamran, 6th international on e-commerce in developing countries with focus on insurance and islamic banking, e-bisiness in value chain in arankhodro, 2013/01/01
  • Feizi Kamran, international ....management, evaluation of intelectual and ...., 2010/01/01
  • فیضی کامران، اولین کنفرانس بین المللی مهندسی کیفیت، بررسی و سنجش کیفیت خدمات الکترونیک دانشگاه علامه طباطبایی تهران با مدل وب کوال و تکنیک تاپسیس فازی، 1391/08/13، 1391/08/14
  • فیضی کامران، خانی مرتضی، اولین کنفرانس بین المللی مهندسی کیفیت، article abstraction، بررسی و سنجش کیفیت خدمات الکترونیک دانشگاه علامه طباطبائی تهران با مدل وب کوال و تکنیک تاپسیس فازی، 1391/09/13، 1391/09/14
  • حنفی زاده پیام، فیضی کامران، نیلی احمد آبادی محمد رضا، علاءالدین حمیده، دومین کنفرانس بین المللی رویکرد های علمی و پژوهشی در علوم انسانی، مقاله کامل چاپ شده، تجزیه و تحلیلِ هدفمند و نقد مقایسه¬ای مدل¬های یادگیری-الکترونیکی در مؤسسات آموزش عالی، 1397/03/31، 1397/03/31
  • تقوا محمدرضا، فیضی کامران، خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، خلیلی علی، کنفرانس بین المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلانشهرها راهکارها و چالش ها، مقاله کامل چاپ شده، الگوی پیاده سازی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات مبتنی بر ITIL در سازمانهای دفاعی و ارتشی، 1397/08/26، 1397/08/27
  • فیضی کامران، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت، ارائه مدل کیفیت خدمات بیمارستانی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی
  • فیضی کامران، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت، زیرساخت های لازم جهت استقرار فلسفه مدیریت کیفیت در سازمان، 1391/09/14
تالیف
  • فیضی کامران، ایراندوست منصور. (1392). روش دلفی برای تحقیق،تصمیم گیری و آینده پژوهی. انتشارات سازمان مدیریت صنعتی
  • فیضی کامران، رضوی سیدحسین. (1390). روش شناسی کاربردی تحقیق در علوم انسانی. سازمان مدیریت صنعتی
  • فیضی کامران. (1393). سیستم پشتیبانی تصمیم(تصمیم یار) (دستنامه فناوری اطلاعات). انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • فیضی کامران، مقدسی علیرضا. (1385). دولت الکترونیک. ایران، ترمه
  • فیضی کامران، مظفری سعید. (1373). آشنایی با کامپیوتر. انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • فیضی کامران. (1374). کامپیوتر و کاربرد آن. None
  • فیضی کامران. (1374). اصول مدیریت بازرگانی. پیام نور
  • فیضی کامران، پیشدار مهسا. (1394). تحلیل محتوای کاربردی. ایران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • خلیلی علی، فیضی کامران. (1396). ایجاد بانک اطلاعاتی با sql server2012. ایران-تهران، موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
  • خلیلی علی، فیضی کامران. (1396). برنانمه نویسی مقدماتی به زبانTurbo C++4.5. ایران-تهران، موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
  • فیضی کامران. (1368). مبانی کامپیوتر و برنامه ریزی بخش 1. None
  • فیضی کامران. (1356). اشنایی با اموزش برمبنای کامپیوتر. مرکز کامپیوتروطراحی سیستمها دانشگاه ازاد ایران
ترجمه
  • فیضی کامران. (1390). روش شناسی کاربردی تحقیق تالیف Earl Bobbi. انتشارات سازمان مدیریت صنعتی
  • فیضی کامران. (1365). کامپیوتر و پردازش داده ها. مجمتمع شهید شمسی پور
طرح‌های درون دانشگاهی
  • ارزیابی تحصیلی فارغ التحصیلان دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی، 1382/10/01، 1383/07/01
  • ارزیابی درونی گروه مدیریت صنعتی، 1384/10/01، 1385/01/30
  • مدلی برای ارزیابی طرح های تحقیق دکترا در دانشگاه، 1388/10/01
  • طرح اندازه گیری انگیزش و رضایت شغلی
  • ارتقا انگیزش و اتصال شغلی در هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، 1374/11/01
  • راهکارهای توسعه کسب و کارهای الکترونیک در چارجچوب تسهیل و ارتقافضای کسب و کار
کارشناسی ارشد
  • ارتقای سودآوری رنگهای تزیینی، 1373/09/01
  • ارتقا بهره وری در رنگ روغنی سفید براق( کارخانه پارسه الوان هاویلوکس سابق)، 1374/01/21
  • تولید نخ تایر اتومبیل در ایران، 1374/06/01
  • افزایش بهره وری در تولید، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1374/07/01
  • بررسی سیستم های نوین اطلاعاتی حسابداری، 1375/02/01
  • کارایی سیستم های اطلاعاتی مکانیزه از نظر مدیران مالی، 1375/10/07
  • بهره وری در ایران کاوه، 1378/04/01
  • امکان سنجی قطعات خودرو، 1378/04/01
  • امکان سنجی احداث صنایع پتروشیمی، 1378/04/01
  • مقایسه راه آهن ریلی و دیگر وسایل حمل و نقل، 1378/07/01
  • شبیه سازی خطوط اتوبسرانی در تهران، 1380/03/01
  • اندازه گیری اثربخشی آموزشهای صنعتی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1381/07/01
  • اثربخشی آموزش حین خدمت، 1382/03/01
  • کارآفرینی شرکتی، 1382/03/01
  • آموزش الکترونیک، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/04/01
  • امنیت EC، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/12/23
  • تجارت تهرونیا، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/01/18
  • موانع و راهکارهای پیاده سازی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/02/20
  • بیمه الکترونیکی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/04/13
  • فناوری در شرکت بیمه آسیا، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/04/16
  • طراحی مدل ریاضی برای ارزیابی و رتبه بندی دانشکده های مدیریت وزارت علوم تحقیقات و فناوری با رویکرد تحلیل داده های فراگیر، کامران قربانی اقبداغی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/04/27
  • استفاده از متدولوژی 6 سیگما به منظور کاهش برگشتی کابل گلاچ پیکان از خدمات پس از فروش، صابر باقری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/07/11
  • بررسی عوامل بحرانی موفقیت(CSF) در پیاده سازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) و رتبه بندی آنها، علیرضا علیزاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/11/26
  • برنامه ریزی استراتژی توسعه تکنولوژی در مرکز طراحی و تحقیقات موتورهای توربینی موتور مینی جت طلوع5، مجید پایدار اردکانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/11/26
  • عوامل انسانی ساختاری فنی موثر در استقرار و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران، تورج صادقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/11/28
  • بررسی موانع اصلی پیاده سازی ERP در شرکتهای ایرانی، رمضان یحیایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/12/15
  • بررسی عوامل موثر درکاهش هزینه قفل های پژو 206 با بکارگیثری متدولوژی 6 سیگما، داود ساروخانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/12/18
  • عوامل کلیدی در پیاده سازی بانکداری الکترونیک، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/01/30
  • شناسایی شاخص اصل موفقیت و پیشنهاد چارچوبی برای مدیریت روابط مشتری در مرکز IT وزارت راه و ترابری، مجید سرآبادانی تفرشی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/05/03
  • رابطه استاندارد ملی کیفیت با فروش رنگهای ساختمانی در شرکت رنگسازی ایران، رضا اسدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/06/22
  • ارزیابی امادگی بخش خصوصی در استفاده از شراکت راهبردی برای دستیابی سریع به فناوری ارتباطات و اطلاعات، فرزانه میرشاه ولایتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/08/11
  • موانع پیاده سازی بیمه الکترونیکی در شرکت بیمه اسیا و ارائه راهکار مناسب، علی سپهر جوان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/10/11
  • فن آوری اطلاعات به عنوان ابزار شناختی در محیط های یادگیری، بابک عبد حق، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/11/17
  • تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در یک موسسه خدماتی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی تهران به عنوان نمونه، اسحاق سعیدی رباط، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/11/18
  • استفاده ازUML به عنوان زبان مدل سازی دیداری در تحلیل راهبرد کسب و کار، عباس اسدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/11/25
  • رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک سپه شهرستان قزوین با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیارهMCDM، علی نظرلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/11/30
  • اولویت بندی اقدامات بهبود کیفیت خدمات در شرکت ایران ایر با استفاده از ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات، سعید تاتاری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/11/30
  • شناسایی ودسته بندی حوزه های هدف در آینده نگاری تکنولوژی به عنوان یک نمونه کشور ایران، امیر ناظمی اشنی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/11/30
  • موانع و راهکارهای مناسب برای پیاده سازی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات، نفیسه ناجکار، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/11/30
  • قابلیت ارائه دوره های وزارت جهاد کشاورزی به صورت آموزش الکترونیک، امین الله همتی سزنقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/02/13
  • عوامل موثر بر ارتقا فرایند نوآوری فناورانه در شرکت بهمن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن، محمدمهدی منوچهری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/07/16
  • تاثیرکاربردcrm بررضایت مشتری در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، وهاب خلیلی شجاعی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/07/25
  • موانع شکل گیری سیستم های ERP2 در سطح گروه شرکت های همکاران سیستم، محمدحسین رونقی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/07/29
  • منع شکل گیری سیستم هایERP2 در سطح گروه شرکتهای همکاران سیستم، محمد حسین رونقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/07/29
  • بررسی هموسیی فناوری اطلاعات و کسب و کار مورد مطالعه استانداری کرمان، پیمان سالاری شریف، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/09/27
  • استقرار سیستم آدیت محصول به روش (SQFE ) در شرکت مهندسی تولید قطعات خودرو- مطالعه موردی، شعله مرادفام، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/10/25
  • استقرار سیستم آدیت محصول به روش SQFE در شرکت مهندسی تولید قطعات خودرو مطالعه موردی، شعله مرادفام، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/10/25
  • مدل مناسب برای اندازه گیری سطح استفاده از فناوری اطلاعات در بنگاههای تولیدی کوچک(صنعت سیم و کابل به عنوان نمونه)، پژمان رضوی اردستانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/10/30
  • اولویت بندی کشورها جهت ثبت پتنت ها در رابطه با تکنولوژی(کاتالیست تکنولوژی GTLبه عنوان نمونه، پرویز نقی پور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/04/25
  • اولویت بندی کشورها جهت ثبت پتنتها در رابطه با تکنولوژی - تکنولوژی GTLبه عنوان نمونه، پرویز نقی پور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/04/25
  • تاثیر توانمندی صنعت نفت و ویژگیهای پیمان کاران بر 2 شکل رایج قراردادهای نفت و گاز در ایران به عنوان مورد گاز پارس جنوبی، اکرم غلامی جفرودی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/04/26
  • تاثیر توانمندی صنعت نفت و ویژگی های پیمان کاران بر 2 شکل رایج قراردادهای نفت و گاز در ایران به عنوان مورد گاز پارس جنوبی، خانم غلامی جفرودی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/04/26
  • تاثیر پیاده سازی طرح جامع IT برشاخص های عملکرد دانش و اطلاعات درشرکت ایساکو، لیدا عبادی اصل، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/06/31
  • اثراینترنت برکسب مزیت رقابتی برای دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران، یزدان شیرمحمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/07/22
  • کاربرد ICT در بنگاههای...، 1386/10/01
  • شناسایی و دسته بندی نیازمندی های خدمات...، رحمان دلاوری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/01/01
  • سنجش میزان امادگی و راهکارهای تدوین نظام مدیریت دانش در شرکت بیمه سامان، میثم ارامی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/06/25
  • ارزیابی انتقال تکنولوژی سمند از ایران به سوریه و ارائه مدل مناسب جهت ارتقای انتقال تکنولوژی، هادی گودرز ناصری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/06/27
  • نگاشت نهادی در شرکت نفت ایران، نگین سلیمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/06/31
  • شناسایی و طبقه بندی شاخص های موثر چرخه مدیریت دانش در راستای هدف راهبردی شرکت صنایع مخابرات صاایران، محسن رحماندوست، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/06/31
  • مدل یکپارچه Serve qual، 1387/07/01
  • چگونگی استفاده از استانداردهای مدیریت پروژه در پروژه های عمرانی شهر تهران، کاوه جوانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/07/08
  • عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی پروژه های ERP برمبنای مدل چرخه عمر مورد گروه خودروسازی سایپا، مهدی ابراهیمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/03/09
  • عوامل موثر بر کارایی صفحه اول وب گاههای رسمی دانشگاههای وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اناهیتا مصطفوی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/06/30
  • ارزیابی عوامل موثر بر همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و سازمان، رضا کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/29
  • ارزیابی سیستم به اشتراک گذاری اطلاعات در ایران داک، امیرلطفی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/09/01
  • موفقیت سیستم به اشتراک گزاری اطلاعات...، 1389/09/08
  • ارزیابی موفقیت سیستم به اشتراک گذاری اطلاعات در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایرانداک، امیر لطفی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/09/08
  • عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیکی بانک تجارت، مهدی رحیمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/09/08
  • عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در خدمات الکترونیک، رحیمی، 1389/09/08
  • عوامل تاثیر گذار بر تقاضای مواد اولیه، حسام کلیمی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/01
  • اولویت بندی معیارهای موفقیت وب سایت های خودروسازان ایرانی، فاطمه بینش، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/01
  • اولویت یندی شاخص های ارزیابی..، هاشمی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/01
  • اولویت بندی شاخص های ارزیابی در شکل گیری فرایند نوآوری تکنولوژیک مورد مطالعه شرکتهای نانو تکنولوژی در ایران، سید اسماعیل هاشمی رمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/04
  • اولویت بندی شاخص های ارزیابی در شکل گیری فرایند نوآوری، 1389/11/04
  • اولویت بندی معیارهای موفقیت وب سایتهای خودروسازان ایرانی، فاطمه بینش، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/16
  • عوامل تاثیر گذاربرتقاضای مواد اولیه صنعتی کاشی و سرامیک در استان قزوین، حسام حکیمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/18
  • تاثیر رابطه هماهنگی استراتژی سطح کسب و کار و استراتژی تولید برعملکرد سازمانی مورد مطالعه گروه صنعتی صفا، سمیه سلمانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/08
  • سنجش امادگی استقرار سیستمهای یادگیری الکترونیکی درسازمانها و موسسات مالی مورد مطالعه بانک ملی، عبدا.. بهزادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/19
  • مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/10/27
  • رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت امنیت اطلاعات، عاشوری زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/03/24
  • رابطه استقرار دولت الکترونیک با عملکرد سازمانی، محمد بنستانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/03/24
  • رابطه استقرار دولت الکترونیک با عملکرد سازمانی، محسن محمدی بنستانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/03/24
  • رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت امنیت اطلاعات در بانک ملی ایران، سهیلا عاشوری زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/03/24
  • تحلیل تجربی اجزا ریسک و عملکرد در پروژههای نرم افزاری مدیریت پروژه، مهدی بیات ورکشی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • اجزای مدل کسب و کار الکترونیک در شرکت بیمه سامان، محمد اعظمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/29
  • مسیریابی سرویس مدارس با استفاده از برنامه ریزی ریاضی چند هدفه، سعید لقمان زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/30
  • تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک براثر بخشی مدیریت منابع انسانی مورد مطالعه مدیریت شبکه برق ایران، سمیه نظری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/03
  • تعیین و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی چارچوب ITIL با استفاده از رویکرد AHP فازی، پریسا گرامی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/09
  • تعیین و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی چارچوبITIL با استفاده از رویکرد AHP فازی مورد مطالعه بر روی سه سازمان ایرانی، پریسا گرامی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/09
  • اولویت بندی موانع استفاده از فناوری شناسایی توسط امواج رادیویی REID درزنجیره تامین صنعت خودروسازی درایران، سیدمحمدسجاد موسوی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/09
  • اولویت بندی موانع استفاده از فناوری شناسایی توسعه امواج رادیویی RFID در زنجیره تامین صنعت خودروسازی در ایران، سید سجاد موسوی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/09
  • تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار سینما سالنهای سینما مورد مطالعه سایت اینترنتی سینما تیک، امیرحسین میرزمانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • ارزیابی ریسک های پروژه عمرانی متروی گلشهر - هشتگرد، حامد اهری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • تخصیص منابع برای تحقق استراتژی های کیفیت با استفاده از مدل تصمیم گیری چند معیاره در شرکت آلومینیوم سازی اراک، امیر حسین کرمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • تخصیص منابع برای تحقق استراتژی های کیفیت با استفاده از مدل تصمیم گیری چند معیاره در شرکت آلومینیوم سازی اراک، امیرحسین کرمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • تخصیص منابع برای تحقق....، امیرحسین کرمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • ارزیابی ریسک های پروژه عمرانی متروی گلشهر- هشتگر، حامد اهری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • روش انتقال تکنولوژی ساخت هواپیماهای تجاری به ایرا با استفاده از مدل انتقال تکنولوژی 919 C به چین، امیرنعمتی قمصری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/20
  • ارزیابی عملکرد واحدهای کنترل کیفیت محصول مورد مطالعه صنعت کاشی و سرامیک استان یزد، محمود رفیع زاده تفتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/30
  • ارزیابی عملکرد واحدهای کنترل کیفیت محصول، مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد، محمود رفیع زاده تفتی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/30
  • انتخاب نرم افزار برنامه ریزی منابع بنگاه با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای، سارا سارونی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • انتخاب نرم افزاربرنامه ریزی منابع بنگاه با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای شرکت در صنایع فولاد ایران، سارا سارونی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • کاربرد برنامه ریزی آرمانی فازی در بودجه ریزی عملیاتی استان قم، سعید محمدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • تاثیر رویکرد نوآوری باز بر هوشمندی فناوری درصنعت هوایی ایران، حسین خسروپور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/23
  • سنجش ریسک های پروژه احداث واحدهای مسکونی شهر جدید سهند، روزبه سلیمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/30
  • روشی برای انتقال تکنولوژی ساخت بسته های گرمایشی درگروه صنعتی گیتی پسند، حامد باقری فر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/30
  • روشی برای انتقال تکنولوژی ساخت بسته های گرمایشی درگروه صنعتی گیتی پسند، حامد باقری فر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/30
  • روشی برای انتقال تکنولوژی ساخت بسته های گرمایشی در گروه صنایع گیتی پسند، حامد باقر ی فر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/30
  • ارزیابی رضایتمندی مشتریان ازکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مورد مطالعه بانک اقتصاد نوین، ابوالقاسم آگاه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/03/18
  • اولویت بندی عوامل موثر برموفقیت پروژه های انتقال تکنولوژی با روش سرمایه گذاری مشترک، محمدرضا نصری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/09/18
  • تاثیر سرمایه فکری بربهره وری منابع انسانی در شعب سازمان ثبت احوال استان قزوین، میلاد اسمعیل نژاد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/03/22
  • مدلی جهت ارزیابی انعطاف پذیری اجرای زنجیره تامین در صنعت کاشی و سرامیک ایران، سعید اسلامی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/03/22
  • تاثیر سرمایه فکری بر بهره وری منابع انسانی در شعب سازمان ثبت احوال استان قزوین، میلاد اسمعیل نژاد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/04/22
  • شناسایی و پیش بینی ریزش مشتریان در شرکتهای ISP با استفاده از الگوریتم های داده کاوی، مرتضی بابا نژاد شهاب الدینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/28
  • عوامل موثر بر پذیرش فناوریNTCتوسط مشتریان بانک رفاه، عطیه بهشتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/29
  • پیش بینی و رتبه بندی ریسک مشتریان بیمه شخص ثالث با رویکرد الگوریتم های داده کاوی مورد مطالعه نمایندگی های بیمه ایران در تهران، مینا کمری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/04/11
  • بررسی اثرات رایانش ابری بر توانمندی سازی شغلی و بهره وری مالی کارکنان(مطالعه موردی شرکت تحقیق وتوسعه وسایل االکترونیکی)، محسن رئوفی فرد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/26
  • شناسایی وتحلیل موانع اجرای سیستم برنامه ریزی منابع سازمان درشرکتهای کوچک غذایی مورد کارخانه تولید صنعتی نان سنتی، آبتین سعادتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • مقایسه رفتار خرید مشتریان بانک سپه با رفتار ادراک شده آنها بر اساس روش های داده کاوی، کیمیا آقایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/29
  • تحلیل شکاف بین کیفیت خدمات دریافتی انتظارات مشتریان از تامین کنندگان اینترنت شهرستان کاشان، مرتضی عارضی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/12/08
  • یک مدل تحلیلی برای پیش بینی پاسخ مشتریان به تبلیغات پیامکی با استفاده از داده کاوی، مهناز یاوری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/24
  • امکانسنجی بکارگیری تکنولوژی بلاکچین در ارائه خدمات مالی بانک ملت در تهران، سیده سوگندهاشمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • امکان سنجی بکارگیری تکنولوژی بلاکچین در ارائه خدمات مالی بانک ملت در تهران، سیده سوگنده هاشمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • ارزیابی اولویت بندی گزینه های سرمایه گذاری در شهرک صنعتی اشتهارد با استفاده از روش بهترین - بدترین و پرومتی، هادی حسینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیک مورد مطالعه موسسه آلاء، حسین حاج حسینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • انتخاب نرم افزار برنامه ریزی منابع بنگاه با استفاده از روش پرامپی فازی در شرکت داروسازی روزدارو، یاسمین مهاجری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • اثر رابط کاربری بر رضایت کاربران نرم افزارهای حوزه تحلیل های پیشرفته کسب و کار، سیدحسن افتخاری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/07/01
  • تاثیر غنی سازی شغلی بر عملکرد کارکنان واحد مالی شرکت برق منطقه ای آذربایجان شرقی
  • تصمیم گیری در مورد وارد کردن نخ تایو Tire cord
  • موانع استقرارERP در سازمانهای کشور، کیایی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • آثار عامل تجربه بر عملکرد حسابرسان...
  • دولت الکترونیک در ایران(موانع و راهکارها)، مقدسی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • بانکداری الکترونیک در ایران(موانع)، صاذقی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • سلامت الکترونیک در ایران (موانع و راهکارها)، پوربهزاد، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
  • امکان سنجی کانال ایران گذر (راه آسیا به اروپا)، درخشان، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
PhD
  • بررسی کابرد مدل سری زمانی چند متغییری در پیش بینی جریانهای نقدی عملیاتی (مقایسه تئوری با شواهد تجربی در ایران)، احمد مدرس، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1380/11/30
  • بررسی کاربرد مدل سری زمانی چند متغیره و پیش بینی جریانهای ...عملیاتی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1380/11/30
  • اثر C.F در پیش بینی ...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1381/10/01
  • اثر سود تقسیمی برقیمت سهام شرکتها، محمدرضا ساربانها، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/03/18
  • مدل تعامل بهره وری و IT، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/11/01
  • طراحی مدل بهبود بهره وری با تاکید برنقش فن آوری اطلاعات(سازمانهای مسکن و شهرسازی)، یحیی اسلامی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/11/30
  • طراحی مدل بهبود بهره وری با تاکید بر فناوری اطلاعات، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/12/01
  • تجزیه و تحلیل عوامل اثرگذار براجرای دولت الکترونیک در ایران و ارائه الگوی مناسب، نورمحمد یعقوبی فورگ، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/12/23
  • توسعه کاربردی اثربخش فناوری اطلاعات در بخش دولتی ایران با رویکرد بهینه کاوی، باقر کرد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/04/26
  • فرایند تصمیم گیری در ایساکو، 1386/11/01
  • نظام پاسخگویی در خطوط هوایی کشور و ارائه الگوی مناسب، شاهرخ باقری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/11/30
  • مدل فرایندی چند بعدی کارآفرینی شرکتی مطالعه موردی بنگاههای کوچک و بزرگ ومتوسط استان یزد، حبیب زارع احمد ابادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/11/29
  • چارچوب ارتقای رقابت پذیری زنجیره تامین فولاد با استفاده از مدیریت لجستیک، امیر افشر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/02/21
  • تبیین الگوی رفتاری سازما با استفاده از مفاهیم تئوری پیچیدگی، نازک نوبری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/07/27
  • چارچوبی برای تلفیق مدیریت کیفیت جامع تولید به هنگام و نگهداری جامعه بهره وری جهت بهبود عملکرد بنگاههای تولیدی، حسن دهقان دهنوی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/10/09
  • مدل کارآفرینی شرکتی، 1389/11/04
  • مدلی برای مدیریت دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تامین درصنعت خودروسازی ایران، محسن شفیعی نیک آبادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/10/10
  • مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین در صنعت فرش ماشینی ایران، محسن مرادی باستانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/10/27
  • مدل رابطه همکاری میان سازمانی برای بهبود عملکرد زنجیره تامین درصنت فرش ماشینی ایران، محسن مرادی باستانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/10/27
  • الگویی مبتنی بر شبکه های صف، جهت بهینه سازی نرخ تولید در خطوط تولید و مونتاژ گسسته پیشامد، علی محتشمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/03
  • مدلی برای ارتباطات موثر بین کارفرما و پیمانکار دراجرای موفق پروژه های کلان پایین دستی صنعت نفت ایران، علیرضا دانشوران، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/16
  • مدلی برای ارتباطات موثر بین کارفرما و پیمانکار در اجرای کلان پروژه های پایین دستی صنعت نفت ایران، علیرضا دانشوران، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/16
  • مدل زمانبدی پروژه....، ابطحی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/25
  • توسعه رویکردی ترکیبی مبتنی بر تحلیل پوششی داده های شبکه ای-فازی و شبیه سازی جهت سنجش کارایی چابکی در فرایندهای زنجیره تامین، کاوه خلیلی دامغانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/02
  • مدلی برای قابلیت ارتجاعی زنجیره تامین جهت رقابت پذیری در شرکتهای خودروسازی ایران، امیرمحمد فکورثقیه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/02/15
  • مدلی برای قابلیت ارتجاعی زنجیره تامین جهت رقابت پذیری در شرکتهای خودروسازی ایران، امیرمحمد فکورثقیه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/02/15
  • مدلی برای قابلیت ارتجاعی ...، اا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/02/15
  • مدلی برای راهبردهای فروش به خارج از کشور در ایران خودرو با تاکید بر زنجیره تامین، مجتبی هداوند، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/10/07
  • مدلی برای راهبردهای فروش...، اا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/10/07
  • مدلی برای مدیریت ریسک عرضه در زنجیره تامین صنعت خودروسازی مورد شرکت ایران خودرو، مسعود سیم خواه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/04/09
  • مدلی برای مدیریت ریسک عرضه در زنجیره تامین صنعت خودروسازی مورد مطالعه شرکت ایران خودرو، مسعود سیم خواه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/04/09
  • مدلی برای مدیریت ریسک عرضه در زنجیره تامین صنعت خودرو سازی، مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو، مسعود سیم خواه، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/04/09
  • مدل نوآوری سامزانی با اتکا به مدیریت دانش و رویکرد نوآوری باز در آموزش شرکت ملی نفت، امین حبیبی راد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/09/16
  • مدل تجزیه و تحلیل ریسک زنجیره تامین صنعت پتروشیمی به منظور بهبود عملکرد با رویکرد مدل سازی تفسیری ساختاری، علی آتش سوز، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/11/10
  • طراحی مدلی جهت کشف تقلب در کسب وکارهای مبتنی بر بزرگ داده، طاها منصوری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/07/27
  • الگویی برای پیاده سازی نظام مدیریت فناوری درسازمانهای بامحصولات پیچیده و فناوری پیشرفته، پیمان حاجی زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/10/20
  • الگوی اثرگذاری چابکی سازمانی برعملکرد سازمان های خدماتی (بانکها)، علی ارجلو، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/30
  • مدل ارزش کسب و کار فناوری اطلاعات درتولید خودرو، مهدی محمود صالحی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/30
  • مدل ارزیابی بلوغ معماری سازمانی در یک ایرانی (مطالعه موردی)، مسعود عسگری مهر، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/12/19
  • طراحی مدلی برای تاب آوری و. . .، محمدعلی صالحی برقویی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/04/03
  • الگوی پیاده سازی خدمات فناوری اطلاعات در سازمانهای دفاعی -نظامی، علی خلیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/25
  • الگوی یادگیری الکترونیکی درموسسات اموزش عالی کشور، حمیده علاالدین، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/27
  • مدل ارتقاء عملکرد صنعت حمل ونقل دریایی با رویکرد توسعه پایدار، علیرضا تنگستانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/31
  • استقرار دولت الکترونیک...، آقای یعقوبی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
سمت‌های اجرایی
  • عضو کمیته ترفیع گروه
  • عضو شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده
  • عضو شورای انتشارات دانشکده، 1395/04/05، ایران، تهران
  • نماینده رئیس دانشگاه در دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی
  • عضو شورای انتشارات
  • عضو هیئت ممیزی
  • عضو میته تخصصی هیئت ممیزی، 1381/09/24
  • نماینده دانشکده جهت پیگیری برنامه کارشناسی ارشد
  • مدیر گروه مدیریت صنعتی
  • عضو کمیته های ارتقا درون دانشکده
  • عضو کمیته انفورماتیک دانشکده و دانشگاه
همکاری در نشریات
  • مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، علمی پژوهشی، 1390/01/18، 1399/04/05، 2
  • فصلنامه مدیریت صنعتی، علمی پژوهشی، 1382/01/20، 1399/04/08، 11
  • فصلنامه مدیریت کسب و کار هوشمند، علمی پژوهشی، 1391/01/30، 1399/04/08، 2