professor_pic
حمید ضرغام بروجنی
حمید ضرغام بروجنی ، دانشیار رشته مدیریت گرابش تحقیق در عملیات است. ایشان در گروه مدیریت جهانگردی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • ضرغام بروجنی حمید، بهمنش پریسا. (1392). شناسائی عوامل موثر بر ایجاد تجربه به یاد ماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 2، 4
  • ضرغام بروجنی حمید، میرفخرالدینی فائزه سادات. (1391). رتبه بندی شاخص های ارزیابی عملکرد خدمات هتل با رویکرد کارت امتیازی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 1، 1
  • ضرغام بروجنی حمید، شالبافیان اصغر. (1389). کاربرد مدل swot در تحلیل گردشگری پزشکی. فصلنامه میراث وگردشگری، 5، 1
  • ضرغام بروجنی حمید، دلشاد علی. (1390). ارائه الگوی مناسب توسعه گردشگری در کلاردشت. گردشگری و توسعه، 1، 1
  • ضرغام بروجنی حمید، البرزی محمود. (1380). کاربرد سیستم های اطلاعات مدیریت در جهانگردی و ایرانگردی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 7، 27-28
  • ضرغام بروجنی حمید. (1374). مدلی برای برنامه ریزی مسکن شهری. مطالعات مدیریت گردشگری، 1، 17و 18
  • ضرغام بروجنی حمید. (1388). چشمه های آب معدنی و آبهای گرم،توسعه جهانگردی و نقش مردم. مطالعات مدیریت گردشگری، 2، 4
  • ضرغام بروجنی حمید، علائی آنا. (1391). انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل‏ ونقل هوایی-استفاده از یک مدل کاربردی (هما). تحقیقات بازاریابی نوین، 2، 3
  • ضرغام بروجنی حمید، شجاعی مسلم. (1384). تبیین پروفایل گردشگران نوروزی. مطالعات مدیریت گردشگری، 3، 9
  • ضرغام بروجنی حمید، دلشاد علی. (1390). ارایه الگوی مناسب توسعه گردشگری در کلاردشت. گردشگری و توسعه، 1، 1
  • ضرغام بروجنی حمید، عطرسایی بنفشه. (1385). رابطه عوامل جمعیت شناختی و رفتار خرید صنایع دستی. مطالعات مدیریت گردشگری، 4، 11-12
  • ضرغام بروجنی حمید، خسروانی دهکردی افروز. (1391). اثرات توسعه گردشگری بر شاخص‏های صلح جهانی. مطالعات مدیریت گردشگری، 7، 19
  • ضرغام بروجنی حمید. (1382). مدلی برای اندازه‏گیری کمی کیفیت خدمات. مطالعات مدیریت گردشگری، 1، 3
  • ضرغام بروجنی حمید، نیک بین مهنا. (1391). سنجش پایداری توسعه گردشگری در جزیره کیش. پژوهشهای رشد و توسعه پایدار، 12، 2
  • ضرغام بروجنی حمید، بارزانی هلیا. (1392). آسیب شناسی برند گردشگری ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 3، 8
  • ضرغام بروجنی حمید. (1392). شناخت دستآوردهای گردشگران داخلی در بازدید از مناطق جنگی (رویکرد مدیریت منفعت محور). مدیریت اسلامی، 1، 5
  • ضرغام بروجنی حمید. (1382). استفاده از تحلیل ضریب تکاثری برای تنظیم برنامه توسعه و مدیریت جهانگردی. مطالعات مدیریت گردشگری، 1، 2
  • ضرغام بروجنی حمید. (1379). استفاده از نمایش هندسی داده‏ ها در تحلیل اطلاعات. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 7، 25-26
  • ضرغام بروجنی حمید. (1392). رابطه توانمندسازهای مدیریت دانش با فرایندهای مدیریت دانش در هتلهای پارسیان تهران. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 23، 73
  • ضرغام بروجنی حمید، البرزی محمود. (1379). کاربرد سیستم‏های اطلاعات مدیریت در جهانگردی و ایران‏گردی. فصلنامه مطالعات گردشگری، 1، 2
  • ضرغام بروجنی حمید، محمود زاده سید مجتبی، صداقت مریم. (1393). رابطه توانمند سازهای مدیریت دانش با فرایندهای مدیریت دانش. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 23، 73
  • ضرغام بروجنی حمید، ابراهیمی مهدی، میرفخرالدینی فائزه سادات. (1392). ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی (مورد مطالعه هتل های منتخب استان یزد). مطالعات مدیریت گردشگری، 8، 22
  • ضرغام بروجنی حمید، ترکمان نسرین. (1392). تحلیلی بر توسعه گردشگری مذهبی در استان همدان. علوم مدیریت ایران، هشتم، 30
  • ضرغام بروجنی حمید، علیپور فرزانه. (1391). توسعه گردشگری جامعه محور گامی در جهت توانمندسازی زنان روستائی. گردشگری و توسعه، 2، 4
  • سهرابی مهدیه، ضرغام بروجنی حمید. (1392). شناخت دستاوردهای گردشگران داخلی در بازدید از مناطق جنگی ایران(رویکرد مدیریت منفعت محور). مدیریت اسلامی، 21، 1
  • ضرغام بروجنی حمید، بهمنش پریسا. (1392). شناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه ی گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 2، 1
  • ضرغام بروجنی حمید، بذرافشان مرتضی. (1393). بررسی عوامل موثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 3، 9
  • ضرغام بروجنی حمید، سهرابی مهدیه. (1392). گونه شناسی بازدید کنندگان مناطق جنگی ایران و نقش آن در انتقال فرهنگ پایداری دفاع مقدس. پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی، 4، 2
  • ابراهیمی مهدی، ضرغام بروجنی حمید. (1394). ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمان های مؤثر در فرایند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری. مطالعات راهبردی، 26، 28
  • کاویانی حسین، محمدیان محمودی تبار محمود، مظلومی نادر، ضرغام بروجنی حمید. (1394). طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 7، سال هفتم، شماره 13
  • رنج نوش راحله، ضرغام بروجنی حمید، حمیدی ناصر. (1395). بخش بندی کسب و کار های گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 5، 18
  • Nasehi Far Vahid, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Zargham boroujeni Hamid, Nakhaei Kamalabadi Hosnieh. (2017). A Progressive Multilevel Model for Selecting Medical Tourism Destinations: A Qualitative Study. International Journal of Travel Medicine and Global Health, 5, 2
  • ضرغام بروجنی حمید، بذرافشان مرتضی. (1395). چارچوب تدوین سیاست‏های گردشگری جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مطالعات گردشگری، 4، 8
  • ابراهیمی مهدی، ضرغام بروجنی حمید، سخندان الناز. (1395). ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری. مطالعات مدیریت راهبردی، 0، 28
  • ضرغام بروجنی حمید. (1395). چشم انداز گردشگری پزشکی ایران. گزارش گفتگو، 2، 15
  • نکویی زهرا، ایمانی پور محسن، ضرغام بروجنی حمید. (1389). رابطه جهانی شدن با توسعه گردشگری. مطالعات ملی، 11، 1
  • رجب زاده علی، محمدپور نسیبه، آذر عادل، ضرغام بروجنی حمید. (1395). بررسی نقش جوامع میزبان در پشتیبانی از توسعه گردشگری استان گیلان. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، 6، 2
  • ضرغام بروجنی حمید، توحیدی معصومه. (1390). الگوی مدیریت اثربخشی گردشگری مقصد مذهبی مشهد. مطالعات مدیریت گردشگری، 7، 16
  • ضرغام بروجنی حمید، حاجی محمدامینی صمد. (1389). امکان سنجی خوشه گردشگری بندر انزلی. مطالعات مدیریت گردشگری، 5، 14
  • بیات سوده، ضرغام بروجنی حمید، خواستار حمزه، تقوی فرد محمد تقی. (1397). مطالعه کیفی زمینههای بقای دانش بومی کسب و کارهای مردم محور در ایران. فصلنامه علمی پزوهشی سیاستگذاری عمومی، 4 / 3، 3
  • ضرغام بروجنی حمید. (---). ارزﯾﺎﺑﯽﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیﻣﺤﻮﻃﻪﻫﺎیﺑﺎﺳﺘﺎﻧﯽ-ﺗﺎرﯾﺨﯽ (رویکرد فازی). سال 49/ جلد2، 99
  • ضرغام بروجنی حمید، محمود زاده سید مجتبی، مروتی شریف آبادی علی، اسدیان فائزه. (1397). گردشگری دینی: الزامات، راهبردها و پیامدها. مدیریت اسلامی، سال 26 / 3، 3
  • ملکی بهاره، بامدادصوفی جهانیار، کاظمیان شیروان غلامرضا، ضرغام بروجنی حمید. (---). طبقه بندی تجربیات گردشگری بازدیدکنندگان از جشنواره غذایی ایرانی. مطالعات اجتماعی گردشگری، 8، 16
  • خزایی پول مرتضی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، ضرغام بروجنی حمید، کروبی مهدی. (1398). بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی. مطالعات مدیریت گردشگری، چهردهم، 46
  • خزائی پول مرتضی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، ضرغام بروجنی حمید، کروبی مهدی. (1396). مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتلداری با رویکرد کیفی. مطالعات اجتماعی گردشگری، سال پنجم، ده
  • فرزین محمدرضا، عباسپور نیلوفر، ضرغام بروجنی حمید، اشرفی یکتا. (1398). تاثیرات توسعه گردشگری ورودی در تولید و اشتغال بخش های اقتصادی: رهیافت تحلیل مسیر ساختاری. 8، 4
  • ضرغام بروجنی حمید، بامدادصوفی جهانیار، کاظمیان شیروان غلامرضا. (1398). بررسی خطمشی گذاری گردشگری رویداد بر مبنای تجربیات بازدیدکنندگان از جشنوارههای غذای ایرانی. سیاست گذاری عمومی، 5، 1
  • پورفرج اکبر، ضرغام بروجنی حمید، مروتی شریف آبادی علی، عزیزی فاطمه. (1397). تحلیل راهبردهای حفاظتی و توسعه گردشگری محوطه های تاریخی ایران (رویکرد تصمیم گیری چند شاخصه فازی). راهبرد اجتماعی فرهنگی، 8، 29
  • بیات سوده، ضرغام بروجنی حمید، خواستار حمزه، تقوی فرد محمد تقی. (1397). ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﻮﻣﯽ ﮐﺴﺐ وﮐﺎرﻫﺎی ﻣﺮدم ﻣﺤﻮر ﺻﻨﺎﯾﻊ دﺳﺘﯽ: ﻣﻮردﮐﺎوی ﻋﺒﺎ و ﮔﻠﯿﻢ ﺑﺎﻓﯽ ﻣﺤﻠﻪ ﻣﺤﻤﺪﯾﻪ ﻧﺎﺋﯿﻦ. توسعه کارآفرینی، 2/11، 2
  • ضرغام بروجنی حمید، نوری یوسف، کروبی مهدی، محمود زاده سید مجتبی. (1399). نقش گردشگری در پرورش کودک،در ساحت های تربیتی از دیدگاه قرآن و حدیث. آموزه های تربتی در قرآن و حدیث، 5، 2
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Zargham boroujeni Hamid, khalilzadeh jalayer, chiapa giakomodel, jafari jafar. (2013). Methodological approach to job satisfaction measurment in hospitality firms. International Journal of Hospitality Management, 25, 6
  • Afjei Seyyed Ali Akbar, Zargham boroujeni Hamid, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba, hamzehpur mahdi. (2016). A Local Model of Quantum Leadership in Iranian Knowledge-based Companies. ARGOS, 2016/4, special issue
  • Zargham boroujeni Hamid. (2016). Tourism a Tool for Spirituality Development. International Journal of Business and Management, 1, 2
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • ضرغام بروجنی حمید، نوروز میراث جاویدان، سخنران، نوروز میراث جاویدان، 1391/12/01، 1391/12/01
  • ضرغام بروجنی حمید، بهشتی سید محمد، نخستین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار، article abstraction، خلاصه مقاله، سهم میراث فرهنگی در توسعه پایدار گردشگری، 1394/11/28، 1394/11/29
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Zargham boroujeni Hamid, International scientificstrategic conference on tourism development for islamic republic of Iran challenges & prospects, announcer, Tourism macro policy (considerations relating to the sixth program), 2014/10/18, 2014/10/20
  • Zargham boroujeni Hamid, International scientific-strategic conference on tourism development for islamic republic of Iran challenges & prospects, announcer, The model of business and vocation development of tourism in resistive economy (chlenges and prospects), 2014/10/18, 2014/10/20
  • ضرغام بروجنی حمید، کنگره بین المللی هنرهای اسلامی و صنایع دستی : ویژگی ها و دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی، article abstraction، خلاصه مقاله، جنبه های اقتصادی صنایع دستی-توصیه هایی برای بازاریابی، 1392/02/15، 1392/02/19
  • ضرغام بروجنی حمید، رنج نوش راحله، حمیدی ناصر، کنفرانس بین المللی کیفیت خدمات در مهمان نوازی و گردشگری، article abstraction، خلاصه مقاله، بخش بندی مشتریان خارجی گردشگری پزشکی ایران براساس منافع مورد انتظارشان از خدمات درمانی، 1395/04/26، 1395/04/27
  • ضرغام بروجنی حمید، کنفرانس بین المللی کیفیت خدمات در مهمان نوازی و گردشگری، article abstraction، خلاصه مقاله، سنجش کیفیت خدمات صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی، 1395/04/26، 1395/04/27
تالیف
  • ضرغام بروجنی حمید، صداقت مریم. (1397). گردشگری در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید. (1392). برنامه ریزی توسعه جهانگردی رویکردی همپیوند و پایدار. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید، صاحبی علی. (1389). انگلیسی برای مدیریت جهانگردی وهتلداری. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید، حاجی محمد امینی صمد. (1394). خوشه های گردشگری از نظریه تا عمل. ایران-تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی
  • ضرغام بروجنی حمید. (1389). برنامه ریزی توسعه جهانگردی. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید، شالبافیان اصغر. (1392). سیاست های گردشگری کشورها (مطالعه تطبیقی). مهکامه
ترجمه
  • خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، ضرغام بروجنی حمید. (1387). مدیریت کمی جلد سوم. ایران-تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • ضرغام بروجنی حمید. (1391). برنامه ریزی توسعه‏ ی گردشگری در کشورهای درحال توسعه. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید، بذرافشان مرتضی، ایوبی یزدی حمید. (1392). شناخت صنعت گردشگری اصول، رویه ها و رویکردها. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید، بذرافشان مرتضی. (1392). خط مشی گذاری درصنعت گردشگری دیروز، امروز، فردا. ایران-تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی
  • ضرغام بروجنی حمید. (1395). برنامه ریزی توسعه جهانگردی, مبانی .مفاهیم و روش های اجرایی. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید، تامپی هومان. (1396). راهنمای عملی مدیریت هتل. ایران-تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی
  • ضرغام بروجنی حمید، خزایی پول مرتضی، خزائی پول امیر. (1397). ارتقای کیفیت خدمات در گردشگری ومهمان نوازی. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید، حیدری مریم. (1397). رفتار مصرف کننده در گردشگری. ایران-تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی
  • ضرغام بروجنی حمید، اکبرپور تقی. (1396). ظرفیت سازی جوامع محلی برای توسعه گردشگری. ایران-تهران، مهکامه
  • ضرغام بروجنی حمید، جوادی زهره. (1391). برنامه ریزی توسعه گردشگری-اصول، مفاهیم، نمونه های اجرا شده. ایران-تهران، صحرا-دریا
  • ضرغام بروجنی حمید، جوادی زهرا. (1389). رفتار گردشگر-بن مایه ها و طرح های مفهومی. ایران-تهران، مهکامه
  • جلوداری ممقانی محمد، ضرغام بروجنی حمید. (1379). ریاضیات کاربردی( برای علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت). ایران-تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، ضرغام بروجنی حمید. (1383). مدیریت کمی (جلد اول). ایران-تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی، ضرغام بروجنی حمید. (1387). مدیریت کمی جلد دوم. ایران-تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • Domestic Tourism in I.R.iarn, سایر, 2012/03/08
  • Domestic Tourism
  • نظام آموزش کارکنان، 1380/02/01
  • امکان سنجی توسعه گردشگری در منطقه اطراف پروژه سد و نیروگاه سیاه بیشه، سایر، 1383/01/01
  • ایجاد پایگاه اطلاعاتی-ارتباط بیمه ای، 1383/06/01
  • برنامه ‏ریزی توسعه گردشگری استان تهران، سایر، 1384/01/01
  • خدمات مشاوره توسعه گردشگری در منطقه سیا بیشه، سایر، 1384/01/01
  • بازنگری دروس رشته مدیریت بیمه (دانشکده اکو- به زبان انگلیسی)، سایر، 1387/01/01
  • تدوین برنامه عملیاتی توسعه بخش گردشگری در برنامه پنجم، سایر، 1393/10/10
  • درآمدهای جهانگردی و تاثیر ان بر اقتصاد ملی
  • درآمد جهانگردی و توسعه اقتصاد ملی
  • مشاوره مدیریت توسعه گردشگری منطقه سیاه بیشه
کارشناسی ارشد
  • ممیزی جامع خدمات ارایه شده در موزه ملی ایران(WTA)، اسماعیل مونسی راست، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/10/27
  • مقایسه بین انتظارات گردشگران خارجی و خدمات ارائه شده به آنها در هتلهای پنج ستاره تهران، حسین کاویانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/06/31
  • اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی از دید گردشگران، نجمه حسن لی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/01/01
  • چارچوب مناسب مدیریت هم پیوند، میرزایی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/11/01
  • شاخص های رتبه بندی و نظام سلسله مراتبی، سعیدداغستانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/11/01
  • اولویت‏بندی عوامل رضایت‏مندی گردشگران از خدمات دفاتر مسافرتی تهران، ایمان فخاری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/01/01
  • توسعه بازار گردشگری چشمه های آب معدنی ایران، شعله نعمت نژاد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/06/30
  • عوامل کلیدی موفقیت در شرکت های استراتژیک، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/09/20
  • ارتباط عوامل جمعیت شناختی و رفتار صنایع دولتی گردشگران اروپایی در ایران، بنفشه عطرسایی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • عوامل موثر بر کیفیت ارتباطات در صنعت حمل و نقل هوایی ایران با رویکرد بازاریابی رابطه مند، سارا شراوند، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • اول‍وی‍ت‌ ب‍ن‍دی‌ ع‍وام‍ل‌ م‍وث‍ر ب‍ر ب‍رن‍د س‍ازی‌ م‍ق‍ص‍د گ‍ردش‍گ‍ری‌ و س‍ن‍ج‍ش‌ آن‍ه‍ا در ای‍ران‌، زهره کیانی فیض آبادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/09/10
  • رابطه جهانی شدن با توسعه گردشگری ایران، زهرانکویی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/03/01
  • رابطه متوله امنیت و عوامل تویپوگرافیک، زهره جوادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/31
  • تدوی‍ن‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ن‍ظام‌‏م‍ن‍د آم‍وزش‌ ک‍ارک‍ن‍ان‌ واح‍د پ‍ذی‍رای‍ی‌ ه‍ت‍ل‍ه‍ای‌ پ‍ن‍ج‌ س‍ت‍اره‌ ای‍ران‌ ب‍ر اس‍اس‌ اس‍ت‍ان‍دارد ب‍ی‍ن‌ ال‍م‍ل‍ل‍ی‌ ای‍زو 110015- گ‍روه‌ ه‍ت‍ل‍ه‍ای‌ ه‍م‍ا، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/06
  • س‍ن‍ج‍ش‌ پ‍ای‍داری‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ ت‍وس‍ع‍ه‌ گ‍ردش‍گ‍ری‌ در ج‍زی‍ره‌ ک‍ی‍ش‌، مهنانیک بین، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/24
  • ع‍وام‍ل‌ م‍وث‍ر ب‍ر ت‍ق‍اض‍ای‌ خ‍وراک‍ی‍ه‍ای‌ و ن‍وش‍ی‍دن‍ی‌ ه‍ای‌ ش‍ی‍راز از دی‍دگ‍اه‌ گ‍ردش‍گ‍ران‌ اروپ‍ای‍ی‌ م‍طال‍ع‍ه‌ م‍وردی‌ گ‍ردش‍گ‍ران‌ اروپ‍ای‍ی‌ ب‍ازدی‍دک‍ن‍ن‍ده‌ از ش‍ه‍ر ش‍ی‍راز، نکیساجزائریان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • پیش بینی جریان مسافرت از شهر تهران، الهام منتظری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • اثر توسعه گردشگری بر شاخص‏های صلح جهانی در ایران، افروزخسروانی دهکردی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • انتخاب الگوی مناسب برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های کوچک، معصومه پور ولی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • راهکارهای توسعه گردشگری کویر گردی، بهجت واعظی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری فرهنگی دربافت تاریخی شهریزد، سیدعلی فاطمی نیا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • انتخاب الگوی برنامه ریزی توسعه، حامد هاجرپور، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/04/22
  • اثر آموزش های ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی ...، محمد رضا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/30
  • عوامل موثر بر جذب سرمایه های داخلی جهت سرمایه گذاری در بخش اقامت گاههای صنعت گردشگری، زهرا وفایی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/29
  • نقش گردشگری در توانمندسازی زنان روستایی، سمیه امیری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/30
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی بازدیدکننده از ایران، محمدرضاصالحی پور، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/01/01
  • عوامل موثر بر اجرای اثربخشی خط مشی های گردشگری ج.ا.ا، مرتضی بذرافشان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/01/01
  • تدوین راهبردهای توسعه مقصد گردشگری-رل ویوید، المیرا عبدالهیان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/01/01
  • برنامه ریزی راهبردی توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد کیش، فرهاد مرادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/05/07
  • دستاوردهای گردشگران داخلی در بازدید از مناطق جنگلی ایران، مهدیه سهرابی ام آبادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • دستاوردهای گردشگران داخلی در بازدید از مناطق جنگی ایران، مهدیه سهرابی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • اثرات متقابل ابعاد مختلف تجربه گردشگری، لادن قهرمانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده درهتل با رویکرد کارت امتیاز متوازن فازی، فایزه السادات میر فخرالدینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/29
  • تدوین برنامه بازاریابی استراتژیک...، سید محمدحسین حسینی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/31
  • آسیب شناسی برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران، هلیا بارزانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/18
  • اولویت بندی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران تجاری خارجی، فرزین شواخ، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/20
  • مطالعه تطبیقی انگیزه های سفر گردشگران خارجی از ایران، آذین اعلایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/30
  • جایگاه نمایشگاه های بین المللی گردشگری ازدیدگاه سازمانی، مریم بهزادیان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/04
  • رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری، مریم صداقت، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/14
  • راهکارهای توسعه گردشگری نجوم در ایران، محمدرضا رشیدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • چالش های پیاده سازی گردشگری جامعه محور در ایران، مهسا مختاری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • انتخاب الگوی مناسب شناسایی پتانسیل های توسعه جهانگردی مورد مطالعه شهرستان ماکو، سجاد زیتال پور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/03/19
  • عوامل موثر بر ایجاد تجربه به یاد ماندنی گردشگری، مجتبی شاه ولی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/01
  • مطالعه تطبیقی تجارب موفق گردشگری تندرسی درکشورهای منتخب با تاکید بر کشورهای در حال توسعه، مهرناز سلیمی هیزجی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/12
  • ارزیابی رقابت مندی گردشگری ایریان، موژان نادریان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/12
  • نقش شبکه ها (رسمی و غیررسمی) در انتقال دانش در دفاتر خدمات مسافرتی تهران، حسین علی رئیسی ورکانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/18
  • عوامل موثر بر ایجاد تجربه به یاد ماندنی گردشگری و اثر آن بر تمایلات رفتاری از دیدگاه گردشگران فرهنگی، پریسا بهمنش، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/19
  • نگرش سنجی مدیران هتل در مورد هتل سبز مطالعه موردی، ناهید اعلم، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/30
  • تاثیر فرزندان بر فرایند تصمیم انتخاب مقصد برای گردشگری داخلی، هاله لشگری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • نقش عوامل جمعیت شناختی در گردشگری خوراک، سیده شراره مرتضوی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • تاثیر فرزندان بر فرایندتصمیم انتخاب مقصدبرای گردشگری داخلی، هاله لشکری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • جایگاه نشانه های شهری در تعیین برند گردشگری از دیدگاه بازدیدکنندگان، مورد مطالعه شهر تهران، سارا سادات مکیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/29
  • جایگاه نشانه های شهری در تعیین برند گردشگری، سارا سادات مکیان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/29
  • اصول مکان یابی و امکان سنجی احداث پیست اسکی، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/30
  • نقش گردشگری حلال در جذب گردشگران مسلمان، نازنین مولایی مقدم، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/31
  • جهانگردی گرایش برنامه ریزی توسعه، نازنین مولایی مقدم، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/31
  • اثربازارچه های مرزی برگردشگری خرید، جمشید حسین پناهی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/09/24
  • اثرات اقتصادی توسعه گردشگری بر شکوفایی صنایع دستی ایران، مرضیه همتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/13
  • اثرات اقتصادی توسعه گردشگری بر شکوفایی صنایع دستی ایران، مرضیه همتی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/13
  • رابطه بین دینداری اسلامی و ادراک ساکنین از پیامدهای فرهنگی اجتماعی گردشگری، محمد صافدل دهمیانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/25
  • تدوین و اولویت بندی استراتژی های ارتقای گردشگری مقصدهای شهری نوظهور مورد مطالعه شهربوکان، کالی مام خسروی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/27
  • تاثیر فیلم های سینمائی برتصویر مقصد گردشگری مورد مطالعه فیلم سینمائی خسته نباشید، محمدامین جعفری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/28
  • نگرش جامعه محلی به زنان شاغل در گردشگری با به کارگیری تئوری تهدید یکپارچه، مینو چرخچی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/28
  • رابطه مدیریت دانش با فرایند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری، الناز سخندان دولت آبادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/29
  • تاثیر جذابیت ادارک شده از مقصد گردشگری پزشکی برقصد دیدار مجدد گردشگر، لیلا قنبری نژاد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/28
  • محدودیت ها و موانع حقوقی توسعه صنعت گردشگری در ایران، مهدی ستارنژاد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • تاثیر سرمایه اجتماعی جامعه میزبان بر احساس امنیت گردشگران ورودی به ایران در گردشگران شهر تهران، محمدعلی آغنده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/06
  • رابطه کیفیت تجربه، ارزش ادراک شده و رضایت با نیات رفتاری گردشگران داخلی: مورد مطالعه، دیدارکنندگان داخلی از موزه فرش، مهدی وحیدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/03/18
  • آینده نگاری گردشگری سلامت در جمهوری اسلامی ایران، رضا اصلانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
PhD
  • الگوی اثر گذاری سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمان، مجتبی محمودزاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/04/20
  • الگوی اثرگذاری سرمایه اجتماعی بر عملکرد سارمان، سیدمجتبی محمودزاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/04/20
  • الگویی برای ارتباط رهبری استراتژیک و کارافرینی شرکتی با عملکرد شرکت (مورد مطالعه شرکتهای تکنولوژی محور پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، محسن یاراحمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/15
  • طراحی مدل چند سطحی انتخاب کشور ایران به عنوان مقصد گردشگری پزشکی، حسنیه نخعی کمال آبادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/04/10
  • تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی، میثم چکین، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/02/29
  • مدل بازاریابی کارآفرینانه برای هتلداری جمهوری اسلامی ایران، مرتضی خزایی پول، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/09/27
سمت‌های اجرایی
  • عضو کمیته علمی همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری چالش ها و چشم اندازها، 1393/07/26، ایران، مشهد
  • سرپرست گروه پژوهشی هتلداری، 1393/10/17، ایران، تهران
  • عضو کمیسیون تخصصی گروه علوم انسانی هیات ممیزه ی دانشگاه، 1393/10/27، ایران، تهران
  • معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده، 1393/12/06، ایران، تهران
همکاری در نشریات
  • Spirituality & Tourism, scientific and research-based, 2015/10/08
  • سردبیر – فصلنامه مطالعات جهانگردی، سایر، 1374/01/01، 1384/01/01
  • سردبیر- دوفصلنامه مطالعات گردشگری-جهاد دانشگاهی، علمی پژوهشی، 1390/01/01
  • عضو هیات تحریریه- فصلنامه مطالعات مدیریت جهانگردی (گردشگری، علمی پژوهشی، 1374/01/01
  • گردشگری شهری، علمی پژوهشی، 1395/07/01
  • گردشگری و توسعه، علمی پژوهشی، 1393/07/09
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • آموزش نرم افزار QSB(پژوهش)، 1373/01/01
  • آموزش کاربرد نرم افزار Statgraphics، 1374/03/01
  • آشنایی با statgraphics و minitab، 1375/10/01
  • کاربرد نرم افزار Statgraphics در تحلیل داده های آماری، 1376/03/01
  • استفاده از نرم افزار spss در تحلیل داده ها، 1379/02/01
  • استفاده از نرم افزار spss (برای دانشجویان کارشناسی ارشد)، 1380/02/01
  • سمینار تغییرات محیطی-توسعه جهانگردی و کاهش فقر، 1388/07/15
  • مفاهیم و راهبردهای توسعه اقتصادی صنعت گردشگری، 1391/02/01
  • میز گرد تخصصی سیاست های کلی اشتغال