professor_pic
فهیمه معرفت
فهیمه معرفت ، دانشیار رشته --- است. ایشان در گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • Marefat Fahimeh, Nushi Musa. (2012). Combating Fossilization through Feedback: Does it Work?. Iranian Journal of Applied Linguistics, 15, 1
  • Marefat Fahimeh. (2006). strategy use and writing success. TEACHING ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE SOCIETY OF IRAN (TELLSI), 1, 1
  • Marefat Fahimeh, Moradian Mahmoud Reza. (2008). Effects of lexical elaborative devices on second language vocabulary acquisition: Evidence from reading.. Journal of English Language Teaching and Literature Society of Iran, 2, 6
  • Marefat Fahimeh, Abbas Nejad Mohammad. (2011). the effect of morphological decomposition.... 5, 14
  • معرفت فهیمه، احمدیان دکتر. (1384). بررسی خطاهای زبانی در نوشتار دانش آموزان فارسی آموز کردزبان. زبان و ادبیات فارسی، 26
  • Marefat Fahimeh. (2002). LET'S CARE ABOUT OUR STUDENTS' PREFERENCES. IJAL, 6, 2
  • Marefat Fahimeh. (2002). Communicating Culture through Video. Intercultural Communication Studies, 11, 4
  • معرفت فهیمه. (1379). تحلیل دفتر یادداشت و تاثیر آن بر آموزش و یادگیری نگارش. ---
  • معرفت فهیمه. (1381). کمک کنیم دانشجویان داستانهای خود را بنویسند. ---
  • Marefat Fahimeh. (2000). collaboration in classroom. Zaban va Adab, 12, 3
  • Marefat Fahimeh, Moradian Mahmoud Reza. (2008). Effects of lexical elaborative devices on second language vocabulary acquisition Evidence from reading. TEACHING ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE SOCIETY OF IRAN (TELLSI), 2, 6
  • Marefat Fahimeh. (2007). strategy use and writhng success. Journal of English Language Teaching and Literature Society of Iran, 1, 1
  • Marefat Fahimeh, Hassanzadeh Mohammad. (2014). Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning?. Iranian Journal of Applied Linguistics, 17, 2
  • معرفت فهیمه، قنبر حسام الدین. (1393). نقش نوع بازخورد تصحیحی در فراگیری جملات شرطی انگلیسی. پژوهشهای زبانهای خارجی، 4، 1
  • Marefat Fahimeh, Moladoust Elahe. (2011). Audiotaped oral dialogue journal and vocabulary acquisition and retention. IPEDR, 26, 1
  • Marefat Fahimeh, Pakzadian Maryam. (2017). Attitudes towards English as an International Language (EIL) in Iran: Development and Validation of a New Model and Questionnaire. Iranian Journal of applied Language Studies, 9, 1
  • Marefat Fahimeh, Pakzadian Maryam. (2017). EFL Learners’ Motivation and Attitude toward EIL in the Increasingly Globalized Local Context of Iran: A Structural Equation Modeling Approach. Journal of English Language Teaching and Learning, 9, 19
  • Marefat Fahimeh. (---). English Writing Assessment in the Context of Iran: The Double Life of Iranian Test-Takers. ---
  • Hassanzadeh Mohammad, Marefat Fahimeh, Ramezai Arezoo. (---). The impact of single versus multiple recasts on L2 learners' implicit and explicit knowledge. Heliyon, 5, 5
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Marefat Fahimeh, Barbari Fatemeh. (2009). out of class language learning strategy use and reading comprehension ability.... Porta Linguarum, 12, june
  • Marefat Fahimeh. (2002). the impact of diary analysis is teaching learning writing. RELC, 33, 1
  • Marefat Fahimeh. (2006). student writing, personality type of the student and the rater: Any interrelationship?. The Reading Matrix: An International Online Journal, 6, 2
  • Marefat Fahimeh, Heydari Mojtaba. (2016). Native and Iranian teachers’ perceptions and evaluation of Iranian students’ English essays. Assessing Writing, 27, 1
  • Marefat Fahimeh, Marzban Sheida. (2014). Multimodal analysis of gender representation in ELT textbooks: Readers perceptions. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 98, 1
  • Marefat Fahimeh, Hassanzadeh Mohammad. (2016). Applying Form-Focused Approaches to L2 Vocabulary Instruction through Video Podcasts. Language Learning & Technology, 20, 3
  • Marefat Fahimeh, Khatib Mohammad, Ahmadi Masoume. (2012). Enhancing Critical Thinking Abilities in EFL Classrooms: Through Written and Audiotaped Dialogue Journals. Humanity & Social Sciences Journal (HSSJ), 7, 1
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • Marefat Fahimeh, Amerian Mohammad, Future Directions In Applied Linguistics Research: Research: Local And Global Perspectives, announcer, Professional needs Vs. Existing Feeds: Any match between EAP curricula for business and Economics and Real Needs of the Market?, 2017/09/20, 2017/09/20
  • Marefat Fahimeh, Khatib Mohammad, MIRI MOLANA, ISSUES IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN IRAN (8TH IELTI), Published Article, FROM RAISING TEACHER AWARENESS, 2017/09/20, 2017/09/20
  • معرفت فهیمه، زبانشناسی و آموزش زبان در دانشگاه تربیت مدرس_تهران، خلاصه مقاله، خلاصه مقاله، multiple intelligences:voices from on...، 1382/09/01، 1382/09/01
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Marefat Fahimeh, Bridging the gap between research, policy and practice, announcer, brief article, Reseaching differential effects of corrective feedbacks in form-focused instruction, 2012/10/16, 2012/10/19
  • Marefat Fahimeh, Marzban Sheida, International Conference on Current Trends in ELT Putting the LEARNER in the Spotlight, announcer, brief article, Multimodal Analysis of Gender Representation in ELT Textbooks: Reader's Perceptions, 2013/05/20, 2013/05/22
  • معرفت فهیمه، چهارمین کنفرانس بین المللی آموزش زبان انگلیسی در چین، خلاصه مقاله، خلاصه مقاله، another research on feadback a dialogic perspective، 1383/02/12، 1383/02/12
تالیف
  • معرفت فهیمه، حسینی دکتر. (1377). انگلیسی برای دانشجویان رشته روزنامه نگاری و علوم ارتباطات. ایران-تهران، سمت
  • Marefat Fahimeh, Heydari Mojtaba. (2018). The Politics of English Second Language Writing Assessment in Global Contexts. USA-New York
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • بازنگری سرفصل دوره دکتری، 1390/01/01
طرح‌های درون دانشگاهی
  • ارزیابی نمونه درس زبان انگلیسی برای مقطع کارشناسی ارشد، 1382/01/01
  • بررسی تاثیر استفاده از پست الکترونیکی بر میزان پیشرفت دانشجویان رشته زبان انگلیسی، 1382/01/01، 1382/01/01
  • ارزیابی کتاب:نگارش پایه از انتشارات سمت1، 1382/08/01، 1382/08/01
  • بررسی تاثیر استفاده از پست الکترونیکی بر میزان پیشرفت نگارش، 1384/01/01
  • بررسی تاثیر سنخ شخصیتی بر نگارش دانشجویان و روند ارزیابی مصححین، 1384/01/01
  • بازنگری ترس از نگارش و موفقیت، 1384/10/01، 1388/10/01
  • دیدگاه های اساتید و دانشجویان، 1385/08/01، 1388/10/01
کارشناسی ارشد
  • The effect of form..., Dina Daraie, Allameh Tabataba'i University, 2009/01/01
  • An interlanguage, Mehri Yousefian, Allameh Tabataba'i University, 2011/01/01
  • Gender differences, Behnaz Derakhshani, Allameh Tabataba'i University, 2011/01/01
  • Reading with an attitude, Fateme Sarami, 2012/01/01
  • On the relationship among listening, Samane Eslamdoust, Allameh Tabataba'i University, 2012/01/01
  • Discursive construction of identity in national and international ELT textbooks: teachers' and studnets perceptions, Sheida Marzban, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/02
  • audio taped oral dialosjourel, ELAHEH MOLA DOUST, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/20
  • on the effect of usingppt slides, SHIMA FARHESH, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/20
  • Enhancing Critical Thinking Abilities: through Written and Audio taped dialogue journals, Masume Ahmadi, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/30
  • An investigation into Iranianonomy EFL teachers' and learners' beliefs about learner aut, Vahid Kian pour, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/02/06
  • The effectiveness of the motivational strategies from ht elearners' perspective, Saeid Fat'hi, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/02/07
  • Kazem Jahanshahi, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/02/16
  • The sources of novice teachers' anxiety and how they are tackled in TTC courses, Sedigheh Mosaddegh, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/15
  • Exploring the characteristics of an effective EFL teacher as perceived by university and high school teachers and students in Iran, Gashin Morad Nejad, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/15
  • an investigation into the relationship, azar esmaeli far, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • An investigation into the relationship between EFL learners' pragmatic anxiety and their proficiency level and gender, Azar Esmaiili far, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • Language Learners' Speaking Self-assessment, Morteza Sepehr, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • Willingness to communicate Relationship With Communication Apprehension and Self- Perceived communication Competence in english avd Persian Context, Bahare Afshar, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • Teachers Familiarity With Critical Pedagogy and their Critical Thinking : Investigation possible Relation, saeid Aghchelu, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • A study of features of self-repair in speech of Iranian EFL teachers, Golnaz Roshan, 2014/02/19
  • Iranian EFL learners intercultural identities: Impact of gender, learning experience and socio-psychological distance, Nahid Yousefi, 2014/02/19
  • Non-native EFL teachers' multi-dimension identities: Conflicts and resolution, Neda Karchani, 2014/02/19
  • An investigation into Iranian teachers' consistency and bias evaluation of studnets' writing, Mojtaba Heydari, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • Langauge learners' speaking self assessment, Morteza Sepehr, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • on the relationship between self-regulated learning strategies and willingness to communicate in the context of writing, Elham Hashemi Shahraki, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/02/17
  • The impact of explicit/ implicit instruction on the acquisition of spoken discourse markers, Saeid Mohammad zade, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/03/22
  • IELTS Test impact in Iran, Sima Fatemi Pour, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/09/22
  • Longitudinal reflection on action via weblogs, Yasaman Agha Babazadeh, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/12/11
  • Investigating Teachers' Intercultural Communicative Competence and Intercultural Sensitivity: A Case of Iranian EFL Teacher's Knowledge, Beliefs, and Practices, Fateme nosrati, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/06
  • The Effects of using scoring Rubrics and self - Regulation strategies on the EFL Intermediate stusents readingGains Dissertation, Hasneh Gorjipour, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/03/17
  • manifestation of discourse markers in written compostion tasks of iranian bilingual and trilingual EFL learners, Mohammad Sajedi fard, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/03/17
  • The Effect of Self-regulation and Self-questioning Strategies on Iranian EFL Learners’ Reading Achievemen, Ehsan Jabbaripour, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/09/20
  • THE IMPACT OF RECEIPTIVE INPUT FLOODING, SARA SALEH ABABDI, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • FACTORS IN LINE WITH GLOBALIZATION, MARYAM HEYDARIAN, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • GENDER DIFFERENTIAL ITEM FUNCTIONING IN THE TEFL MASTERS OF ARTS ENTRANCE EXAM, NEGAR BABA NEZHAD, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • GENDER DIFFERENTIAL ITEM FUNCTIONING IN THE TEFL MASTERS OF ARTS ENTRANCE EXAM, FARHAD GHIASVAND, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/18
  • GENDER DIFFERENTIAL ITEM FUNCTIONING IN THE TEFL MASTERS OF ARTS ENTRANCE EXAM, FARHAD GHIASVAND, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/18
  • بهبود کیفیت تستهای...بر اساس تحلیل سوالات در قالب نظریه سنجی...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1381/01/01
  • تاثیر آموزش آگاهی آوایی بر بهبود مهارت شنیداری زبان آموزان ایرانی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1381/07/03
  • تاثیر آگاهی برانگیزی دستوری از طریق تمریناتاملایی...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1381/07/17
  • بروز رشد کاربرد شناختی زبان کودک از 3سال و 9ماهگی تا 5/5سالگی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/11/27
  • بررسی خطاهای نوشتاری دانش آموزان کردزبان در سطح متوسطه زبان آموزی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1383/04/01
  • extroversion language...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/01/01
  • on the effect of coperative and collaborative learning on the...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/06/01
  • the relationship between personality type and performance...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/08/01
  • the effect of level of biling...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/10/01
  • self-correction peercorrection، منصور گنجی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/01/01
  • رابطه بین استراتژی های یادگیری زبان خارج از کلاس و درک مفاهیم، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/10/01
  • آگاه سازی از طریق تاکید بر ساختار، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/11/01
  • تاثیر استفاده از رسانه های مختلف و داشتن مخاطبان مختلف بر روی کلام و نحو نوشتار دانشجویان، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1385/11/01
  • linear and non linear texts، محمد صادق تمری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/01/01
  • broad and narrow context...، اعظم نصیری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/01/01
  • اثر یادگیریهای مستقیم و غیر مستقیم بر فهمیدن و یادآوری دانش آموزان، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/04/01
  • on the effect of broad and narrow cotext، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/12/12
  • written exercise and...، لیلا طهماسبی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/01/01
  • nallative and argumentative writing، دامون زاغی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/01/01
  • واکنش نوشتاری در سبک های بلاغی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/04/01
  • تاثیر آموزش و تمرین راهکارهای خوندن...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/04/01
  • wr...eye on life، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/07/08
  • تحلیل خطاهای نوشتاری زبان، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/11/01
  • ارزیابی تاثیر برنامه آموزشی، هتدی بیژنی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • رابطه بین امکان تدرس استراتژی های ...، خانم سرعت، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • خطاهای زبان آموزان ایرانی، حاجت پور، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • the effect of teaching expositury text، آزاده علمی انواری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/03/01
  • تاثیرات اضطراب زبان خارجی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/04/01
  • cohesion & cohesive devices، فاطمه فلاح، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/04/24
  • effects of using dictionary، میرزائی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/06/24
  • intervestigating the interaction between...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/11/01
  • care self evaluation trait...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/11/01
  • narrative impaet...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/01/23
  • the use of...devices، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/01
  • reflective teaching، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/01
  • the effect of automatizaton، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/01
  • iranian stvdents and teachers...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/01
  • task - based instrvetion...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/01
  • the effect of strength-based، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/01
  • collaborative learning...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/05
  • complexity of difficulty...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/22
  • the impact of teaching ...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/07/06
  • out put modification، علی حاتم وند، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/01
  • a compartion، ساسان حبیب وند، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/01
  • planed focus on، مجید نیکونی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/01
  • مهرآسا علیزاده، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/11
  • The function of...، پروین ملکی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/01
  • خدیجه لطفی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/10
  • سیده رحیمه قریشی امیری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/15
  • the effect of raising morphological، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/04/01
  • enhancing critical thinking abilities...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/11
  • effectivens of mativational strategics، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • willingness to commumicat...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • lang . learners sp.self-assessment، شریفی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • teachers familiarity with...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • acomparative study of the effect، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/30
  • collalaelative writing assessment...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/12/14
  • L1 AND L2 compliment stlatesy use...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/19
PhD
  • Task complexity, Hamid Bahador, Allameh Tabataba'i University, 1391/05/04
  • Washback to..., Masoume Estaji, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/01/01
  • ON THE EFFECT, HOSEIN SAMADI, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • On the Role of L1 Markednessand L2 input Robustness in Determining Potentially Fossilizable Language Forms in Iranian EFL Learners Writting, mosa noshi kochaksaraiy, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • a longitudinal investigation of..., SAEID REZAII, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • A longitudinal Investigation Of EFL Learners Identity Construction in the Iranian Context, Saeed rezaie, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/21
  • The investigation of the current stte of postmethod pedagogy in Iran, Jalil Fat'hi, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/05/18
  • incidental learning and form-focused instruction of vocabulary, mohammad Hassan zadeh, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/06/01
  • Investigating individual differences in narrative task performance through the CAF model, Saeid Nour Zadeh, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/11/12
  • Interactional Architecture and Knowledge Construction in L2 Learning: A Conversation Analysis of EFL Classroom Ecology and Teachers' Perceptions, Hesamoddin Ghanbar, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/05/03
  • English as an international language: Iranian EFL learners' and teachers' attitudes towards the use of native versus non-native speakers English linguistic norms, amir hossein rahimi, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/11/21
  • Developing a Grammar Learning/Use Strategy Questionnaire, Investigating the Effect of Grammar Strategies-Based Instruction and Exploring the Relationship/Differences between Learner Variables and Grammar Learning/Use Strategie, Mehdi Ruhi, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/11/27
  • Analytic Rating Scales for Descriptive, Narrative, and Expository Writing: Empirical Development, Validation, and Application in the Context of Genre-based Pedagogy, Mostafa Mirzaii, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/11/30
  • The Effect of Explicit & Implicit Instruction Using Plays on Learners’ Comprehension & Production of Speech Acts, Mohammad Bagherzadeh hosseini, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/12/08
  • EXPLORING NEW ASPECTS OF MOTIVATION IN AN INCREASINGLY GLOBALIZED LOCAL CONTEXT, MARYAM PAKZADIAN, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/08/23
  • AN INVESTIGATION INTO PRACTICES & ATTITUDES, MOLA MIRI, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/08/23
  • جستاری درباره قابلیت مهندسی احساسات، علوی نیا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • تاثیر غنی سازی واژگانی متن بر...، مرادیان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • ارزیابی در کلاس های نوشتن، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/02/01
  • the viability of enhancing، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/11/01
  • the effect of speech...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/28
  • مطالعه ای بر، محمد احمدی صفا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/01
  • بررسی فرآیند یادگیری ساختار مجهول انگلیسی توسط زبان آموزان فارسی زبان از دیدگاه ساختاری شناختی، هوشنگ بساطی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • the effect of different teaching...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/19
سمت‌های اجرایی
  • همکاری با سازمان سنجش آموزش کشور سالانه 300 ساعت، ایران، تهران
  • همکاری در تدوین کتاب briding the، ایران، تهران
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • A Workshop on SPSS for MA Students of TEFL, 2016/05/18
  • BASIC SPSS, 2016/05/19
  • A Workshop on SPSS for MA Students of TEFL, 2016/11/30
  • STRUCTURE EQUATION MODELLING, 2017/12/02
  • FACTOR ANALYSIS, 2017/12/11
  • FACETS, 2017/12/13
  • MIXED EFFECTS MODELS, 2018/09/11
  • REGRESSION ANALYSIS, 2018/12/08
  • تحلیل محتوا، 1396/11/12
  • ان ویوو، 1396/11/15
  • نظریه بنیادی، 1396/11/18