professor_pic
احمد برجعلی
احمد برجعلی ، دانشیار رشته --- است. ایشان در گروه آموزشی روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی عضویت دارد
Teaching Courses
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • مباحث‌جدید‌در‌آسیب‌شناسی‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • مباحث‌جدید‌در‌آسیب‌شناسی‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آسیب شناسی پیشرفته، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اصول‌روان‌شناسی‌بالینی، کارشناسی
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • پژوهش های عملی انفرادی در روانشناسی، کارشناسی
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اصول‌روان‌شناسی‌بالینی، کارشناسی
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • آزمون های‌ شخصیت، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • مباحث‌جدید‌در‌آسیب‌شناسی‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اصول‌روان‌شناسی‌بالینی، کارشناسی
  • مباحث‌جدید‌در‌آسیب‌شناسی‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اصول‌روان‌شناسی‌بالینی، کارشناسی
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اصول‌روان‌شناسی‌بالینی، کارشناسی
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • اصول روانشناسی بالینی، کارشناسی
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • کاربرد مقدماتی روشهای تشخیص بالینی، کارشناسی
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • پژوهش (عملی-انفرادی) در روانشناسی، کارشناسی
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • مباحث‌جدید‌در‌آسیب‌شناسی‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی ‌بالینی‌ کودک، کارشناسی
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • کاربرد روشهای مقدماتی درمان، کارشناسی
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • مباحث‌جدید‌در‌آسیب‌شناسی‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • پژوهش (عملی-انفرادی) در روانشناسی، کارشناسی
  • روان شناسی بالینی، دکتری
  • پژوهش (عملی-انفرادی) در روانشناسی، کارشناسی
  • کاربرد آزمون و شیوه های ارزشیابی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • فنون مصاحبه تشخیصی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آسیب شناسی پیشرفته، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آزمونهای‌هوش‌و‌استعداد‌تحصیلی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اصول روانشناسی بالینی، کارشناسی