professor_pic
پرویز شریفی درآمدی
پرویز شریفی درآمدی ، استاد تمام رشته روانشناسی کودکان استثنائی است. ایشان در گروه آموزشی روانشناسی (آ.ک)استثنایی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی عضویت دارد
Teaching Courses
  • روانشناسی‌ تدر‌یس‌ به‌ کودکان‌ نابینا، کارشناسی
  • اختلال های رفتاری عاطفی، کارشناسی
  • روا‌نشنا‌سی ‌و ‌آمو‌زش‌ کو‌د‌کان‌ نا‌بینا‌، کارشناسی
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • خدمات‌مشورتی‌در‌مدرسه‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی‌ تدر‌یس‌ به‌ کودکان‌ نابینا، کارشناسی
  • روا‌نشنا‌سی ‌و ‌آمو‌زش‌ کو‌د‌کان‌ نا‌بینا‌، کارشناسی
  • روان ‌شناسی ‌کودکان ‌استثنایی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی‌ کودکان ‌استثنایی، کارشناسی
  • بازپروری ‌شغلی‌ و‌ حرفه‌ای‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی‌وتوانبخشی‌افرادنابینا، دکتری
  • روانشناسی‌ تدر‌یس‌ به‌ کودکان‌ نابینا، کارشناسی
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آموزش‌و‌پرورش‌کودکان‌استثنایی، کارشناسی
  • اختلال های رفتاری عاطفی، کارشناسی
  • آموزش ‌و پر‌ورش ‌کودکان ‌عقب‌ ماند‌ه‌ ذ‌هنی 1، کارشناسی
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روا‌نشنا‌سی ‌و ‌آمو‌زش‌ کو‌د‌کان‌ نا‌بینا‌، کارشناسی
  • روانشناسی‌وتوانبخشی‌افرادنابینا، دکتری
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • آموزش‌و‌پرورش‌کودکان‌استثنایی، کارشناسی
  • روان ‌شناسی ‌کودکان ‌استثنایی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آموزش‌و‌پرورش‌کودکان‌استثنایی، کارشناسی
  • روان‌ شناسی‌ کودکان ‌استثنایی، کارشناسی
  • اختلال رفتاری و عاطفی، دکتری
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اختلال رفتاری و عاطفی، دکتری
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی‌ تدر‌یس‌ به‌ کودکان‌ نابینا، کارشناسی
  • روانشناسی‌وتوانبخشی‌افرادنابینا، دکتری
  • روان شناسی و توانبخشی نابینا، دکتری
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی و توانبخشی نابینا، دکتری
  • روان‌ شناسی‌ کودکان ‌استثنایی، کارشناسی
  • آموزش‌و‌پرورش‌کودکان‌استثنایی، کارشناسی
  • روانشناسی‌وتوانبخشی‌افرادنابینا، دکتری
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان ‌شناسی ‌کودکان ‌استثنایی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی تحولی 1، کارشناسی
  • نظریه‌های‌رشد، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • روانشناسی‌وتوانبخشی‌افرادنابینا، دکتری
  • روان‌شناسی‌ رشد‌ و ‌تکامل ‌از‌ تولد‌ تا‌ هفت‌ سالگی‌و‌مبانی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اصول روانشناسی بالینی، کارشناسی
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی‌ و توان ‌بخشی ‌‌افراد ناشنوا، دکتری
  • نظریه‌های‌رشد، کارشناسی ارشد M.Sc
  • فرآیندهای‌تحول‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی‌وتوانبخشی‌افرادنابینا، دکتری
  • روان شناسی‌ و توان ‌بخشی ‌‌افراد ناشنوا، دکتری
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • آسیب‌ شناسی‌ روانی‌ 1، کارشناسی
  • فرآیندهای‌تحول‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی‌وتوانبخشی‌افرادنابینا، دکتری
  • اصول روانشناسی بالینی، کارشناسی
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • روان شناسی‌ و توان بخشی ‌افراد عقب‌ مانده‌ ذهنی، دکتری
  • فرآیندهای‌تحول‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • کاربردتکنولوژی‌آموزشی‌درآموزش‌ویژه، دکتری
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روش ‌تهیه ‌و‌ تنظیم‌ مواد ‌و‌ برنامه‌ های ‌درسی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی‌ و توان بخشی ‌افراد عقب‌ مانده‌ ذهنی، دکتری
  • آسیب شناسی روانی تحولی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی‌ و توان بخشی ‌افراد عقب‌ مانده‌ ذهنی، دکتری
  • خانواده‌ و کودک ‌استثنائی، دکتری
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • کاربردتکنولوژی‌آموزشی‌درآموزش‌ویژه، دکتری
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • کاربردتکنولوژی‌آموزشی‌درآموزش‌ویژه، دکتری
  • خانواده‌ و کودک ‌استثنائی، دکتری
  • روان شناسی‌ و توان بخشی ‌افراد عقب‌ مانده‌ ذهنی، دکتری
  • فرآیندهای‌تحول‌روانی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • اختلالهای‌رفتاری‌وعاطفی، دکتری
  • روان‌شناسی‌بالینی‌کودک، کارشناسی ارشد M.Sc