professor_pic
Hosein Ali Afkhami
Hosein Ali Afkhami is Associate Professor of in the Department of public relations , Faculty of Social Communication .
Iranian Journals
  • Afkhami Hosein Ali. (2008). صرفه جویی و مصرف بهینه آب در کتابهای درسی مدارس. global media journal, 6
  • Afkhami Hosein Ali, abdollah alireza. (2009). بازتاب اخبار هسته ای در تارنماهای بین المللی. global media journal, 6
  • Afkhami Hosein Ali. (2008). آینده روابط عمومی در ایران. 87, 34
  • Afkhami Hosein Ali. (2007). روابط عمومی الکترونیک. Management Development, 22
  • Afkhami Hosein Ali. (2006). نظام مطلوب تبلیغات بازرگانی در ایران. 85, 225-6
  • Afkhami Hosein Ali, maleki nik. (2010). Islamophobia in Europe. resaneh journal, 1, 73
  • Afkhami Hosein Ali, sepanji abdoreza. (2009). دین و نظریه های تاثیر رسانه ها. 34
  • Afkhami Hosein Ali, habibzade habibzade, arami sam, alvani alvani. (2011). عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی سازمانها با تاکید بر نقش ارتباطات و ارائه الگوی مناسب. 3, 1
  • Afkhami Hosein Ali, jabbarlo bahram. (2010). رهنمودهای حاصل از عهدنامه مالک اشتر برای تنظیم خط مشی ارتباطی حکومت ها با شهروندان. Journal Alavi, 1, 2
  • Afkhami Hosein Ali, habibzade habibzade, naderpour naderpour. (2009). رسانه ها و پیشگیری از جرم. Danesh-e-Entezami, 4
  • Afkhami Hosein Ali, Selseleh Mohsen. (2013). بررسی مصرف اعتیاد آور تلفن همراه. Quarter in Journal Sociology of Iran's Social Problems, 2, 4
  • Afkhami Hosein Ali, selsele mohsen. (2011). پوشش تلویزیونی اخبار کشورهای اسلامی. Journal of Social Sciences
  • Afkhami Hosein Ali, mosavi elmira. (2012). بازنمایی تصویر دوستان و دشمنان در مطبوعات. global media journal, 7, 1
  • Afkhami Hosein Ali, selsele mohsen. (2012). مقایسه انعکاس خبرهای مربوط به کشورهای اسلامی و جهان در شبکه های تلویزیونی بین المللی. Journal of Social Sciences, 20, 58
  • Afkhami Hosein Ali, Abdollahi Nejad Ali Reza. (2010). مطالعه تطبیقی ساختار و نحوه پوشش اخبار ایران در تارنماهای ملی و یبن المللی. global media journal, چهارم, 2
  • Afkhami Hosein Ali, abdollahi nejad abdollahi nejad. (2012). فراتحلیل مقالات علمی موجود. Contemporary Political Essays, 3, 1
  • Afkhami Hosein Ali. (2002). اطلاع رسانی و فرهنگ سازمانی. Public Culture, 81, 32
  • Afkhami Hosein Ali, jabbarlo bahram. (2010). Investigating the Role of Radio in the Process of Rural Development in Iran. 1, 1
  • Afkhami Hosein Ali. (2003). رسانه های جدید و ارتباطات سازمانی. ---
  • Afkhami Hosein Ali, shabestari shabestari. (1388). Role of Radio in Rular area: a case study on Azarbaijan of iran. ---
  • Afkhami Hosein Ali. (2009). روابط عمومی 2، رسانه های اجتماعی و اخلاق حرفه ای. ---
  • Afkhami Hosein Ali. (2002). آموزش روابط عمومی. Art of Eight, 81, 27
  • Afkhami Hosein Ali. (2005). روابط عمومی ها و دنیای مجازی. ---
  • Afkhami Hosein Ali, Selsele Mohsen. (2011). تحلیل روند اخبار بین المللی پیش از بیداری اسلامی. Political Knowledge, 7, 14
  • Abdollahi Nejad Ali Reza, Afkhami Hosein Ali. (2012). ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی موجود. Contemporary Political Essays, 3, 1
  • Zaboli Zadeh Ardeshir, Afkhami Hosein Ali. (2013). استفاده از نظریه چارچوب بندی در تبیین اثرات اخبار (مفاهیم و پژوهش ها). Communication Research, 20, 2
  • Afkhami Hosein Ali, Molaei Mohammad mehdi, Talebian Hamed. (2012). پیامدهای سناریوهای فناوری اطلاعات بر سبک زندگی شهروندان ایرانی. global media journal, 23, 3
  • Afkhami Hosein Ali. (2003). احزاب سیاسی، مطبوعات حزبی و روزنامه های مستقل. Iranian Journal of Sociology, 80, 6
  • Afkhami Hosein Ali, Abdollah Alireza. (2009). مطالعه تطبیقی ساختار و نحوه پوشش اخبار ایران در تارنماهای ملی و بین المللی (تحلیل محتوای مطالب سیاسی تارنماهای خبری ایرنا، بی بی سی فارسی و صدای فارسی آمریکا). global media journal, 4, 2
  • Taghi Zadeh Abbas, Afkhami Hosein Ali. (2013). بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان مطالعه موردی دانش آموزان دختر و ژسر سال چهارم دبیرستان های شهرکرمان. Journal of Social Sciences, 1, 62
  • Abdollahi Nejad Ali Reza, Afkhami Hosein Ali. (2013). خبرگزاری ها و فناوری های جدید رسانه ای (مطالعه تطبیقی کارکردهای رویترز،آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی). Cultural Studies and Communications, 14, 21
  • Mohammadi Saeideh, Afkhami Hosein Ali. (2013). نگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها. Social Studies and Research of Iran, 2, 1
  • Abdolahi Nezhad Alireza, Afkhami Hosein Ali. (2013). خبرگزاری ها و فناوری های جدید رسانه ای (مطالعه تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تاکید بر عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی). Culture and Communication, 14, 21
  • Afkhami Hosein Ali. (2013). استفاده از نظریه چارچوب بندی در تبیین اثرات اخبار. Communication Research, دوم, 74
  • Afkhami Hosein Ali. (2013). بررسی مصرف اعتیاد اور تلفن همراه. Quarter in Journal Sociology of Iran's Social Problems, اول, 5
  • Afkhami Hosein Ali, Taghi Zadeh Abbas. (2013). بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش اموزان دبیرستانی شهر کرمان. Journal of Social Sciences, اول, 62
  • kia Ali Asghar, Afkhami Hosein Ali, Boroujerdi Alavi Mahdokht, Rasouli Mohammad Reza, Saeidi Rahman. (2013). پرونده ماه: نشست: رویکردهای مدیریتی و آسیب شناسی تحقیقات روابط عمومی. Monthly Social Sciences, 1, 61
  • Abdollahi Nejad Ali Reza, Afkhami Hosein Ali. (2012). POLITICAL COMMUNICATIONS IN IRAN A META-ANALYSIS OF THE EXISTING SCIENTIFIC ARTICLES. Contemporary Political Essays, سال سوم, 1
  • Chegini Soheila, mehdizade mohammad, Afkhami Hosein Ali, Saeidi Rahman. (2011). رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظارات مخاطبان از تلویزیون ملی. Communication Research, 28, 67
  • Habibzade Maleki Ashab, Afkhami Hosein Ali, Naderpour mohammad reza, Behrbar soroush. (2009). Study on the dual role of mass media in prevention and crime. Entezam-E- Ejtemaei, 1, 2
  • Chegini Soheila, Mehdizadeh Taleshi Seyyed Mohammad, Afkhami Hosein Ali, Saeidi Rahman. (2011). رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظار مخاطبان تلویزیون. Communication Research, 18, 67
  • Abdollahi Nejad Ali Reza, Afkhami Hosein Ali, Hoseini Pakdehi Alireza, Mehdizadeh Taleshi Seyyed Mohammad. (2014). آسیب‌شناسی ساختار مالکیت و نحوه اداره ایرنا در پرتو مطالعه تطبیقی با خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس، فرانس پرس، رویترز و پی.تی.آی. Cultural Studies and Communications, 10, 35
  • Abdollahi Nejad Ali Reza, Afkhami Hosein Ali. (2015). News Agencies and Media Markets A study on IRNA’s situation in media markets in comparison with AP, AFP, Reuters and PTI. Cultural Studies and Communications, سال یازدهم, 40
  • Afkhami Hosein Ali, selsele mohsen. (2015). A comparative News coverage of External and international TV news networkS: Press TV , Nile International , AL- Jazeera, Russia Today , BBC World and CNNI. 1, 1
  • Abdollahi Nejad Ali Reza, Afkhami Hosein Ali. (2015). Check the status of the IRNA news agency and media markets in media markets compared with the Associated Press, Agence France-Presse, Reuters and Py.ty.y. 11, 40
  • Abdollahi Nejad Ali Reza, Afkhami Hosein Ali, Hoseini Pakdehi Alireza, Mehdizadeh Taleshi Seyyed Mohammad. (2014). آسیب شناسی ساختار مالکیت و نحوه اداره ایرنا در پرتو مطالعه تطبیقی با خبرگزاری آسوشیتد پرس،رویترز و پی.تی.آی. Cultural Studies and Communications, 10/1, 35
  • Afkhami Hosein Ali. (2013). The media literacy of managers and public relations staff of ministries and governmental organizations of the country and its related factors. quarterly journal of radio television, 21, 21
  • Afkhami Hosein Ali, dasht goli hashemi mana. (2017). Critical Discourse Analysis of Promotional Films for Election Campaigners Case Study of the Seventh and Ninth Elections of the Iranian Presidential Election. Cultural Studies and Communications, سال سیزدهم, 49
  • Afkhami Hosein Ali, Eskandari Ali. (2017). تحلیل ساختاری سینمای اسطوره ای دوران گذار انقلاب(1357-1360)؛مطالعه موردی تحلیل روایت فیلم«خونبارش». global media journal, 12, 2
  • Azizi Farid, Atabak Mohammad, Afkhami Hosein Ali. (2018). بازی های رایانه ای و بازنمایی زنان: تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا. New media studies, 4, 14
  • Afkhami Hosein Ali, Hosseini Marjan. (2019). مطالعه اپلیکیشن های موبایلی سلامت محور ایرانی برای سالمندان. New media studies, سال چهارم, 17
  • Afkhami Hosein Ali, Alidadi Masoud. (2019). پوشش خبری ملی شدن صنعت نفت در روزنامه های آینده و باختر امروز. Cultural Studies and Communications, سال 15, 55
  • Afkhami Hosein Ali, Taghi Abadi Masood. (2019). نشانه شناسی تبلیغات سیاسی مطبوعات در کارزار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری. Iranian Political Scince Association, 14, 2
  • Abdollahzade Mehdi, Afkhami Hosein Ali, Boroujerdi Alavi Mahdokht. (2017). The role of public relations in inter-organizational communication. سال اول, 2
  • Afkhami Hosein Ali, Eskandari Ali. (2018). تحلیل ساختاری سینمای اسطوره ای دوران گذار انقلاب )1357 - 1360)؛ مطالعه مورد تحلیل روایت فیلم «خونبارش». global media journal, 12, 2
  • Afkhami Hosein Ali, dashtgoli mana. (2018). تحلیل گفتمان انتقادی فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای پیروز کارزارهای انتخاباتی بررسی موردی دوره‌های هفتم و نهم انتخابات ریاست جمهوری ایران. Cultural Studies and Communications, 13, 49
  • Afkhami Hosein Ali, Alidadi Masoud. (2018). بازتاب ملی شدن صنعت نفت در روزنامه‌های کیهان و اطلاعات (تحلیل محتوای مطالب دو روزنامه چهار هفته قبل و بعد از رویداد ملی شدن صنعت نفت). Cultural Studies and Communications, 14, 53
  • Afkhami Hosein Ali. (2019). چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال. journal of Audio and visual media, 14, 33
Presented in External Exhibition
  • Afkhami Hosein Ali, IAMCR 2013 Conference Dublin, announcer, Framing US Presidential Election of 2012 in Iranian Press, 2013/06/25, 2013/06/29
  • Afkhami Hosein Ali, EPOP 2014 Conference, announcer, 2014/09/12, 2014/09/14
  • Afkhami Hosein Ali, IAMCR: Montreal 11-16 July 2015, article abstraction, complete article, TV News Coverage of Islamic Countries, 2015/07/11, 2015/07/15
  • Afkhami Hosein Ali, Kamali Zivari, 4th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM '18) to be held on the 5th - 7th April, 2018 in Bangkok, Thailand., article abstraction, FIRST VOTERS' NEW MEDIA USE IN IRANIAN PRESIDENTIAL ELECTION CAMPAIGN OF 2017, 2018/04/05, 2018/04/07
  • Afkhami Hosein Ali, International History of PR Conference, UK, July 2018, announcer, PR Education in Iran: 50 years history, 2018/07/11, 2018/07/12
  • Afkhami Hosein Ali, Hosseini Marjan, ISS-Summer 2018, article abstraction, brief article, IranianMobile Healthcare Apps for Elderly, 2018/08/17, 2018/08/19
  • Afkhami Hosein Ali, 9th biannual RIPE Conference: Universalism and Public Service Media, article abstraction, complete article, Digitalization Challenges for PBS in Iran, 2018/10/18, 2018/10/20
  • Afkhami Hosein Ali, International History of Public Relations History (IHPRC), announcer, Evolution of Public Relations Textbooks in Iran: a thematic analysis, 2019/06/26, 2019/06/28
  • Afkhami Hosein Ali, International History of Public Relations History (IHPRC), Published Article, Evolution of Public Relations Textbooks in Iran: a thematic analysis, 2019/06/26, 2019/06/28
  • Afkhami Hosein Ali, IAMCR 219 Madrid, Published Article, Religious issues in thr iranian Press 1956-2006, 2019/07/07, 2019/07/11
  • Afkhami Hosein Ali, IAMCR 219 Madrid, announcer, Religious issues in thr iranian Press 1956-2006, 2019/07/07, 2019/07/12
  • Afkhami Hosein Ali, انجمن بین المللی ارتباطات و تحقیقات رسانه ها, article abstraction, بررسی مصرف اعتیاد آور تلفن همراه, 2013/06/29, 2013/06/29
  • Afkhami Hosein Ali, لستر-انگلستان, poster presentation, کنفرانس سالانه انجمن بین المللی ارتباطات و رسانه, 2016/07/26, 2016/07/30
Presented in Internal Exhibition
  • Afkhami Hosein Ali, Second Annual Congress, announcer, 2016/11/05, 2016/11/05
  • Afkhami Hosein Ali, Celebration of Research Week 95, announcer, 2016/12/15, 2016/12/15
compilation
  • Afkhami Hosein Ali. (2008). Dictionary of communication and related fields. Press sociologists
translation
  • Afkhami Hosein Ali, Zaboli Zadeh Ardeshir, sarabi majid. (2014). Message transmission theories on the effects of media content. iran-tehran, None
  • Afkhami Hosein Ali. (2015). Propaganda and Persuasion. iran-Tehran, Hamshahri
  • Afkhami Hosein Ali. (2018). Misunderstanding the Internet. Information
  • Afkhami Hosein Ali, danez bakh volfgang. (2010). دانشنامه بین المللی ارتباطات. UNIVERSITY
  • Afkhami Hosein Ali, hamdan mohammad. (2011). فرهنگ جامع واژگان روابط عمومی. kargozar
  • Afkhami Hosein Ali. (2019). information. iran-tehran, Sage Publication
  • Afkhami Hosein Ali. (2011). the international encyclopedia of communication. None
  • Afkhami Hosein Ali, ferkelaf nerman. (2009). گفتمان رسانه ها. semat
  • Afkhami Hosein Ali. (2013). Gate Keeping. Research Communications
other
  • Afkhami Hosein Ali, sib filip, fitezpatric cati. (2004). Ethics in Public Relations. ---
  • Afkhami Hosein Ali, hamdan mohammad. (2011). Public Relations Dictionary. Public relations broker
  • Afkhami Hosein Ali, heis rabert. (2009). Encyclopedia of Public Relations, Vol.. ---
  • Afkhami Hosein Ali, heis rabert. (2009). Encyclopedia of Public Relations, Volume II. ---
  • Afkhami Hosein Ali, jabbarlo bahram. (2007). Local leaders and rural development. Office of Radio Research
  • Afkhami Hosein Ali. (2013). Social media sizes and capacities. iran-Tehran, Media Studies and Planning Office of the Ministry of Culture in collaboration with the Institute of Culture, Art and Communication
  • Afkhami Hosein Ali. (2013). social media. Office of Media Studies and Planning
  • Afkhami Hosein Ali. (2018). Management and Public Relations. iran-tehran, Allameh Tabataba'i University Press
Practical Projects outside The School
  • شرح درس رشته روابط عمومی, 2002/03/21
  • طراحی برنامه درسی دوره کارشناسی روابط عمومی, سایر, 2002/10/23
  • سنجش رضایتمندی خدمت گیرندگان از گمرک ایران, National project, 2004/05/21
  • تحلیل محتوای متون علمی صنعت آب و فاضلاب در کتاب های درسی مدارس, سایر, 2006/12/22
  • تحلیل محتوای مفهوم آب در متون کتابهای درسی مدارس, 2006/12/22
  • سنجش نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای فرهنگی آب, 2006/12/22
  • تحلیل محتوای متون درسی مدارس و مفهوم آب, سایر, 2007/01/21
  • بررسی تاثیر فعالیت مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب بر تغییر نگرش و رفتار دانش آموزان تهران, سایر, 2007/01/21
  • تحلیل محتوای اخبار سیاسی ایسنا در دولتهای هشتم و نهم, سایر, 2007/10/23
  • سنجش نگرش دانشجویان خارجی نسبت به کشور میزبان, سایر, 2007/11/22
  • برنامه درسی ارشد روابط عمومی, 2008/03/11
  • طراحی برنامه درسی کارشناسی ارشد روابط عمومی, سایر, 2008/11/21
  • داوری آثار و نمونه‏های ارائه شده به جشنوارۀ روابط عمومی‏های برتر بر اساس معیارها و استاندارهای متداول،, کاربردی, 2011/04/21
  • کتاب شناسی توصیف روابط عمومی, کاربردی, 2018/11/04
  • بررسی نقش دوگانه رسانه های جمعی در پیشگیری و وقوع جرایم
Fundamental Designs
  • تدوین برنامه دوره کارشناسی ارشد روابط عمومی
Master
  • تصویر ورزش در روزنامه های تهران, 2002/01/21
  • نقش تکنولوژی های ارتباطی در توسعه انسانی, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2003/01/27
  • میزان بهره مندی روزنامه نگاران از اینترنت, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2003/01/27
  • تاثیرپذیری جناحی مطبوعات, ترقی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2003/04/15
  • تحلیل محتوای نشریات سینمایی ایران, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2003/06/18
  • بررسی مطبوعات در ارتباط با وقایع, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2003/09/22
  • بررسی روزنامه های فارسی و انگلیسی زبان درباره وقایع 11 سپتامبر, 2003/09/22
  • تحلیل محتوای مطبوعات سیاسی, بیژنی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2003/09/22
  • ساختار تبلیغات محیطی شهر تهران, کهنسال, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2003/11/28
  • تبلیغات و توسعه جهانگردی, تهرانی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2004/01/19
  • نگرش روزنامه نگاران نسبت به عملکرد, مهرطلب, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2004/02/18
  • پوشش مبارزات انتخابات ریاست جمهوری, شاکر, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2004/02/29
  • ارتباطات بی سویه, رشیدیان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2004/03/15
  • تحلیل محتوای وب سایتهای رادیویی, 2004/09/18
  • ساختار تبلیغات بازرگانی محیطی از منظر تبلیغات مطلوب (سلیقه کهنسال ), 2005/01/20
  • بررسی عوامل بهره مندی دانش آموزان از شبکه های تلویزیونی, توحید عزیزی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2006/03/21
  • تحلیل محتوای عکسهای کاندیداهای ریاست جمهوری سال 84, حسین شادا.., 2006/03/21
  • بررسی محتوا و ساختار مطالب تارنماهای خبری ایران, 2006/09/05
  • تحلیل محتوای پوشش مبارزات انتخابات نهم, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2006/09/19
  • تحلیل محتوای تارنماهای ... حکومتی در ایران, 2006/09/19
  • تحلیل محتوای تارنمای سازمان های دولتی, مقداد فقیهی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2006/12/16
  • تحلیل محتوای پوشش مطالب نهمین انتخابات ریاست جمهوری, باقر شرفی نیا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2007/03/11
  • سرمایه فرهنگی و چگونگی استفاده دانشجویان از اینترنت, سید آرش وکیلیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2007/03/21
  • بازتاب نتایج انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری در مطبوعات, ذبیح الله حشمت, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2007/04/14
  • بررسی عوامل و میزان بهره مندی دانش آموزان از شبکه های تلویزیونی درون مرزی و برون مرزی, توحید عزیزی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2007/05/05
  • بررسی تاثیر وبلاگ نویسی بر عملکرد حرفه ای روزنامه نگاران, 2007/09/11
  • تغییر نقش جنسیتی زنان در فیلم های ایرانی بعد از انقلاب, Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • تغییر نقش جنسیتی زنان در فیلمهای ایرانی بعد از انقلاب, الهام عمویی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • بررسی رابطه فناوری نوین ارتباطی با چگونگی سانسور, 2007/09/22
  • سرمایه فرهنگی و چگونگی استفاده دانشجویان از اینترنت, آرش وکیلیان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2007/09/22
  • سنجش سواد رسانه ای دانشجویان در دانشگاه تهران, زهره شاهرخ اسکویی, Practical , 2008/02/18
  • بررسی سطح سواد رسانه ای دانشجویان, 2008/02/18
  • عوامل موثر بر اعتماد دانشجویان به روزنامه ها, خانم سامانی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/02/19
  • بازتاب جرایم در مطبوعات, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/06/27
  • بررسی گفتمان رسانه ای انتخابات نهم, آرش غفوری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/08/22
  • نقش و کارکرد روابط عمومی در سازمان های حرفه ای, سیده مریم طباطبایی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/09/14
  • بررسی تطبیقی ساختار و نحوه پوشش اخبار, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/09/17
  • بررسی تاثیر وبلاگ نویسی بر عملکرد حرفه ای روزنامه نگاران, آرش آذرنگ, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • تحلیل گفتمان نامزدهای پیروز دوره هفتم و نهم, مانا دشتگلی هاشمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • بررسی گفتمان رسانه ای نهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران, آرش غفوری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • تحلیل محتوای تارنمای ایرنا، بی بی سی و صدای آمریکا, علیرضا عبدالله, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/09/21
  • تحلیل گفتمان سیاسی نامزدهای پیروز, دانشجوی ارشد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/12/27
  • بازنمایی فرهنگ کار درکتب دبیرستانی, سمیه جوانمردی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/02/15
  • موانع و چالشهای روزنامه نگاری تحقیقی, شیده لالمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/07/14
  • ایران گرایی و منطقه گرایی در مطبوعات قاجار, م.لقمان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/09/15
  • ارتباطات سنتی و مدرن در یک جامعه چند فرهنگی, پالیزبان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/09/16
  • بازتاب سازمان شهرداری تهران در مطبوعات, حیدری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/09/19
  • جایگاه نظریه های ارتباط جمعی در فصلنامه های تخصصی ملی و بین المللی, ملایی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/09/22
  • رسانه های شهروندی در ایران, پدرام الوندی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/01/28
  • وبلاگ خوانی، پرسه زنی در فضای مجازی, اسرین سالاری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/02/16
  • بررسی چگونگی بازنمایی زنان در سینمای ایران, رسولی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/03/10
  • ارتباطات سلامت و تلویزیون, روشنک عاطفی منش, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • بررسی وضعیت روش شناسی تحقیق در رساله های دانشجویان علوم ارتباطات, اکرم اسداللهی, Allameh Tabataba'i University, 2010/07/03
  • تحلیل محتوای فصل روش شناسی پایان نامه های ارشد, اکرم اسداللهی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/07/19
  • بازتاب هنر در مطبوعات(بررسی مقایسه ای و تحلیل محتوای مطالب هنری روزنامه بانی فیلم, اعتماد و کیهان), اکرم امینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/09/14
  • تحلیل محتوای پیامهای اقناعی شرکت گولدکوئیست, فرید عباسی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/09/20
  • بازتاب پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری, دانشجو, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/09/22
  • بررسی سطح سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی دولتی, پیام آزادی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/09/22
  • بازنمایی گرایش سیاسی کاربران ایرانسل در شبکه های اجتماعی, 2011/03/04
  • عوامل مرتبط با میزان اعتماد شهروندان تهرانی به تلویزیون, محمد صاحب بیانی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/07/13
  • بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دختران و پسران دانش آموز در مدارس کرمان, عباس تقی پور, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/07/19
  • موانع توسعه مطبوعات غیردولتی در ایران, ناصر غضنفری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/12
  • بازنمایی تصویر دوستان و دشمنان در مطبوعات, المیرا موسوی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/12
  • بازنمایی تصویر دوستان و دشمنان, دانشجو, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/12
  • بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریالهای تلویزیونی, کیوان لطفی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/18
  • بازتاب سخنان مقام رهبری در دیدار با خودروسازان در مطبوعات, زهرا میرحسینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/19
  • انگاره مستضعف در مطبوعات, محمد حسینی مقدم, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/21
  • نشانه شناسی گفتگوهای رادیویی, مریم السادات طبسی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/01/18
  • پوشش خبری انتخابات دهم در تارنماهای خبری, محمد مجیدزاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/01/18
  • بررسی اعتماد مخاطبان به خبر در تلویزیون ایران, سردار خالدی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/01/29
  • بررسی اعتماد مخاطبان جوان شهر قم به اخبار تلویزیون, محسن نوری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/01/31
  • بررسی عوامل مرتبط .., محسن نوری, 2012/01/31
  • مقایسه بازتاب اشغال افغانستان توسط آمریکا و شوروی در کیهان و اطلاعات, مژده ملازاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/01
  • بررسی مقایسه ای تحلیل امنیت و ...برنامه های زنده, مریم السادات طبسی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/04
  • بررسی علل توقیف مطبوعات, صدیقه قویدل, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/04
  • بازتاب قانون هدفمندکردن یارانه ها در مطبوعات سراسری, محمود عزیزی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/05
  • دلالت های معنایی در فیلم های سینمایی, مرتضی عزیزی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/01/26
  • بازنمایی زن در آثار سینمایی تهمینه میلانی, مستانه محمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/15
  • نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی،, مهدی عبداله زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/11
  • سنجش میزان استفاده و رضامندی از کاربرد رسانه های اجتماعی, زهرا طغرلی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/18
  • بازتاب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مطبوعات: تحلیل محتوای مطالب روزنامه های وطن امروز، رسالت ، کیهان ، ایران ،اطلاعات،آرمان و شرق, زهرا خسروی فارسانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/16
  • تحلیل گفتمان سرمقاله های مطبوعات در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی(بررسی هفت روزنامه وطن امروز، رسالت، کیهان، ایران، اطلاعات ، شرق و آرمان ), مهناز اسماعیلی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • رضایتمندی مشتریان از محتوای فروشگاههای اینترنتی(مورد فروشگاه اینترنتی دیجی کالا), فاطمه محمد خانلو, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • بازنمایی طبقات اجتماعی در تبلیغات بازرگانی, طاهره کرمانی زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • بازنمایی طبقات اجتماعی در تبلیغات بازرگانی, طاهره کرمانی زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • تحلیل نشانه شناختی آگهی های خدمات عمومی, یگانه بیرقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • تحلیل نشانه شناختی آگهی های خدمات عمومی, یگانه بیرقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • مطالعه پدیده خشونت کلامی در شبکه های اجتماعی مجازی؛ مطالعه موردی اظهار نظرهای دنبال کنندگان (فالورها) در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی, نوشین مجلسی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • بررسی جایگاه شفافیت, فاطمه کریمخان آشتیانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • روابط عمومی الترونیک: مطالعه روابط عمومی سازمان های تابعه شهرداری تهران, راضیه البرز سرچقائی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • بررسی جایگاه شفافیت در مطبوعات, فاطمه کریمخان آشتیانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • بازتاب ملی شدن صنعت نفت در روزنامه های کیهان ، اطلاعات و باختر امروز, مسعود علیدادی تلخابی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/06
  • بازتاب ملی شدن صنعت نفت در روزنامه های کیهان ، اطلاعات و باختر امروز, مسعود علیدادی تلخابی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/06
  • نقش سواد رسانه ای در ارتقای سطح تفکر انتقادی کودکان, سینا امین پناه, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/17
  • پوشش اخبار آمریکای لاتین در مطبوعات ایران, رویا خبازیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/17
  • استفاده و رضامندی شهروندان مزارشریف از شبکه های تلویزیونی خصوصی, مهدی ارشاد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2018/03/12
  • بررسی نقش رسانه های جدید در میزان مشارکت رای اولی ها در انتخابات ریاست جمهوری1396, پریسا زیوری کامل, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/03/13
  • پوشش آب در برنامه های تلویزیونی: تحلیل محتوای شبکه دوم سیما, لیلا نوروزی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/03/14
  • بازنمایی ترامپ بر روی جلد مجلات تایمز و نیوز ویک, بهاره اسماعیل زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/17
  • تحلیل محتوای اپلیکیشن های موبایلی سلامت محور, سیده مرجان حسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/17
  • بازتاب فیلتزینگ تلگرام در مطبوعا ایران, مهران دوستی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/17
  • نقش مطبوعات در کودتای 28 مرداد, مجید صادقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/18
  • نشانه شناسی تبلغات سیاسی مطبوعات در کارزار انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری, مریم عسگرانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/22
  • تحلیل محتوای مقایسه ای مطالب روزنامه کیهان, نیوشا جمشیدیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/01/02
  • ساختار محتوای آگهی های بازرگانی افغانستان با تاکید بر نحوه حضور زنان, محمد هاشم مهرزاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/03
  • بازنمایی زنان در تبلیغات بازرگانی فضای مجازی, کیمیا شالباف شیروانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/16
  • رسانه های اجتماعی به مثابه منبع اخبار در شبکه های تلویزیونی, مرضیه خدیوی خانقاه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2019/02/17
  • پوشش اخبار سوخت و انرژی در شانا و بازتاب آن در مطبوعات, سکینه امین زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/19
  • بازنمایی تحولات مرتبط با مناسبات ایران و آمریکا در رسانه های بین المللی, احمد امید, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/09/15
  • مصرف فرهنگی کاربران جوان در فضای مجازی و عوامل مؤثر بر آن؛ مطالعه دانشجویان دانشگاه علامه طباطائی, مهرنوش نعمتی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2020/02/16
  • تحلیل محتوا و ساختار یک روزنامه حزبی: مورد مطالعه روزنامه رستاخیز, ایوب قادری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2020/02/19
  • مطالعه تطبیقی بازنمایی معلولیت در سینما, محمدصالح فرحبخش, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2020/02/19
  • پوشش مطبوعاتی بحران اب و محیط زیست در مبارزات انتخاباتی دوره دوازدهم ریاست جمهوری, نجمی مدیحی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2020/02/19
  • مقایسه پوشش مطبوعاتی مطالب مرتبط با موضوع حقوق بشر در مطبوعات کشور قبل و بعد از دوم خرداد 1376, حسن عرب کرمانی, Allameh Tabataba'i University
PhD
  • نظام مطلوب تبلیغات بازرگانی در ایران, دانشجوی دکتری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2003/12/08
  • بررسی ملاحظات مربوط به طراحی نظام مطلوب تبلیغات بارزگانی در ایران از دیدگاه کارشناسان تبلیغات کشور, دانشجوی دکتری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2005/07/05
  • آسیب شناسی روابط عمومی ایران, اسماعیل قدیمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/10/06
  • فرهنگ سیاسی و عوامل اجتماعی آن, حسین کردی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/02/17
  • چشم انداز مطبوعات آرمانی در ایران, شعبانعلی بهرامپور, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/07/05
  • رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون, سهیلا چگینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • بازتاب افغانستان در مطبوعات ایران, علی یاوراکبری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • بررسی عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی سازمانی با تاکید بر نقش روابط عمومی و ارائه الگوی مناسب, اصحاب حبیب زاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/07/12
  • رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون, سهیلا چگینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/07/12
  • نقش مدیریت ارتباطات در افزایش اثربخشی در صنعت خودروسازی ایران, حمیدرضا مهرعلی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/20
  • بررسی تطبیقی پوشش خبری شبکه های تلویزیونی فراملی, محسن سلسله, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/21
  • بررسی تحول گفتمان سیاستهای بین المللی اطلاعات و ارتباطات, رضاحقی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/21
  • بازنمایی اعتراضات مردم کشورهای عربی در شبکه های خبری بین المللی, اردشیر زابلی زاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/04
  • بازنمایی اعتراضات مردم کشورهای عربی در شبکه های خبری بین المللی, اردشیر زابلی زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/04
  • بازتاب افغانستان در مطبوعات ایران, علی یاوراکبری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/05
  • بازتاب افغانستان در مطبوعات ایران: تحلیل محتوای روزنامه های اطلاعات ، کیهان و جمهوری اسلامی ایران(1388-1358), دانشجوی دکتری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/05
  • بازتاب افغانستان در مطبوعات ایران, علی یاور اکبری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/05
  • الگوی مطلوب فعالیت حرفه ای خبرگزاری در ایران, دانشجوی دکتری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/05/14
  • الگوی مطلوب خبرگزاری در ایران از دیدگاه دست اندرکاران, علیرضا عبداللهی نژاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/05/14
  • دیپلماسی شهروندی و سیاست خارجی در عصر اطلاعات, طاهره آذری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/18
  • دیپلماسی شهروندی و سیاست خارجی در عصر اطلاعات, دانشجوی دکتری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/10/19
  • بررسی نظام های درجه بندی برنامه های تلویزیونی در کشورهای منتخب، (آمریکا، فرانسه، مالزی و ترکیه), رضا بهنام راد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2018/01/16
  • تحلیل ساختاری اسطوره در سینمای ایران, علی اسکندری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/03/19
  • نقش سواد رسانه ای در تعدیل اعتیاد دانش آموزان به اینترنت, یاسین خدامرادی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2018/05/18
  • اقناع رسانه ای و بررسی فرایندهای متقاعدسازی, مهدی قدیری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/09/19
  • سیاستگذاری تلویزیون در افغانستان (مطالعه تطبیقی شبکه های تلویزیونی تجاری، حزبی و دولتی), غلام قادر سکندری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2020/02/19
Executive Posts
  • مدیر گروه, 2008/02/04, Iran
  • مدیر گروه, 2008/01/21, 2010/01/21, Iran
  • مدیر گروه, 2008/01/21, Iran
Collaboration in Magazines
  • عضو در هیات تحریریه فصلنامه رسانه, scientific and promotional, 2007/03/21, 2008/03/20
  • عضو هیات تحریریه فصلنامه علوم اجتماعی, scientific and research-based, 2010/01/21, 2011/01/21, 1878
  • Global Media Journal, scientific and research-based, 2018/10/24, 2021/10/15, 120/212162
  • New Media Journal, scientific and research-based, 2020/09/22, 2024/09/13, 5/40192
  • عضو هیات تحریریه فصلنامه جهانی رسانه, scientific and research-based, 2008/03/20
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Science communication; from question to publication of findings, 2017/12/19
  • Public Affairs and Communications Day Celebration, 2018/05/16