professor_pic
صغرا ابراهیمی قوام
صغرا ابراهیمی قوام متولد شهر اهواز است . مرتبه علمی ایشان دانشیار می‌باشد. ایشان عضو هیات علمی روانشناسی تربیتی است.
منتشر شده در نشریات داخلی
  • سلطانی نژاد مهرانه، درتاج فریبرز، دلاور علی، ابراهیمی قوام صغرا، نقدی روش شناسانه به شیوه فراتحلیل بر اثربخشی روش های درمانی به کار رفته در زمینه کاهش اضطراب امتحان در ایران، اندازه گیری تربیتی، 1، 12، 1392/04/01
  • شیخ الاسلامی علی، درتاج فریبرز، دلاور علی، ابراهیمی قوام صغرا، تاثیر آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان دانش آموزان، پژوهش در نظام های آموزشی، 1، 18، 1391/07/01
  • فیروزی ستاره، ابراهیمی قوام صغرا، درتاج فریبرز، مقایسۀ کارکردهای اجرایی بر پایۀ اضطراب امتحان در دانش آموزان پایۀ پنجم ابتدایی، 12، 4، 1390/01/01
  • سیفی سمیه، ابراهیمی قوام صغرا، فرخی نورعلی، بررسی تاثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم ابتدایی، 9، 34، 1389/08/02
  • توکلیزاده جهانشیر، ابراهیمی قوام صغرا، فرخی نورعلی، بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر سلامت روانی دانش­آموزان پسر سال دوم راهنمایی شهر مشهد، اصول بهداشت روانی، 13، 51، 1390/04/26
  • کرمی باغطیفونی زهرا، فرخی نورعلی، ابراهیمی قوام صغرا، مهاجر یحیی، مدل یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان، اندازه گیری تربیتی، 5، 5، 1391/06/20
  • برزگربفرویی کاظم، سعدی پور اسماعیل، ابراهیمی قوام صغرا، فرخی نورعلی، ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا، روانشناسی تربیتی، 6، 26، 1392/01/18
  • اصلانی جلیل، علی زاده حمید، ابراهیمی قوام صغرا، فرخی نورعلی، اثر بخشی برنامه ی تلفیقی روانی -آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری، ناتوانی های یادگیری، 2، 4، 1391/05/23
  • رضوی سیدعباس، ملکی حسن، عباس پور عباس، ابراهیمی قوام صغرا، 1بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی، روانشناسی تربیتی، 6، 16، 1389/01/01
  • برزگر بفرویی کاظم، سعدی پور اسماعیل، ابراهیمی قوام صغرا، فرخی نورعلی، ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش اموزان بر اساس باورهای معرفت شناختی ادراک از محیط سازنده گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختی سطح بالا، روانشناسی تربیتی، 8، 26، 1391/12/03
  • بندک موسی، ملکی حسن، عباس پور عباس، ابراهیمی قوام صغرا، بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر خلاقیت دانش آموزان، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4، 13، 1393/04/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، نوآوری های آموزشی استرالیا، مدارس کارآمد، 1، 3
  • ابراهیمی قوام صغرا، یادگیری الکترونیکی و تحولات نظام آموزش، 3، 7
  • ابراهیمی قوام صغرا، ویژگی های مدارس انگیزه دهنده، مدارس کارآمد، 1، 1
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی رابطه بین خودکارآمدی و حمایت اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی، 1، 7، 1386/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی تطبیقی رابطه بین سبک تفکر با سن، روانشناسی و علوم تربیتی، 1، 7، 1385/07/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، نظریه سازنده گرایی و کاربرد آن در آموزش، مدارس کارآمد، 1، 4
  • ابراهیمی قوام صغرا، نقش انگیزش در یادگیری، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1، 1
  • ابراهیمی قوام صغرا، راهبردهای تقویت حافظه در دانشجویان، 3، 2
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی روال سیکل های فکری بیوریتم با استفاده، پژوهش و سلامت، 1، 3
  • ابراهیمی قوام صغرا، رفتارهای اخلاقی کودکان چگونه شکل میگیرد؟، رشد، 3، 1
  • ابراهیمی قوام صغرا، میزان اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت، 3، 9
  • ابراهیمی قوام صغرا، خلاقیت در پرستاری، 7، 2
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی اثربخشی آموزش مهارت های مقابله ای، 1، 3
  • ابراهیمی قوام صغرا، تعلیم و تربیت در قرن بیست و یکم، 2، 3
  • ابراهیمی قوام صغرا، طراحی یک الگوی نظری برنامه درسی بین رشته ای در حوزه آموزش عالی، مطالعات برنامه درسی، 3، 6، 1391/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی عوامل موثر بر روحیه کارکنان پلیس ضداغتشاش، توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 7، 23، 1391/01/01
  • Ebrahimi Qavam Soqra, the effectuality of teaching of selfregulated learning stragies on mental health in students, 2011/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی کارکردهای اجرایی استقلال برنامه ریزی -سازمان دهی، روانشناسی افراد استثنایی، 2، 5
  • ابراهیمی قوام صغرا، اثربخشی آموزش تاب آوری بر سطح کیفیت زندگی مادران، مطالعات روانشناسی بالینی، 1، 1، 1389/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، اثربخشی برنامه تلفیقی روانی آموزش بر سبک تبیین ....، ناتوانی های یادگیری، 2، 1، 1391/07/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، نقش برنامه ها و مداخله های روانشناختی در اصلاح و بازپروزی مجرمان، توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 7، 26، 1391/11/02
  • ابراهیمی قوام صغرا، تاثیر مداخلات آموزشی، روانشناسی و علوم تربیتی، 41، 2، 1390/04/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، رابطه بین تاب آوری و رضایتمندی شغلی در میان معلمان، روانشناسی تربیتی، 1، 1، 1390/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی شیوه ارتکاب قتل ، نوع قتل و انگیزه قاتلان سریالی ایران، کارآگاه، 23
  • ابراهیمی قوام صغرا، ارزیابی اثربخشی آموزش های تخصصی راهور بر عملکرد فارغ التحصیلان، مدیریت بر آموزش انتظامی، 3، 1391/07/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی صفات شخصیتی سربازان از دیدگاه فرماندهان و مدیران ناجا، منابع انسانی ناجا، 7، 29، 1391/07/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، تاثیر مطالعه به کمک نقشه مفهومی بر درک مطلب دانش آموزان، فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 3، 1، 1391/07/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، مدل یابی روابط بین متغیرهای ...هوش و سرعت پردازش اطلاعات، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 2، 11، 1391/04/01
  • Ebrahimi Qavam Soqra, investing effect of local and golobal, 3, 2, 2013/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی تطبیقی علل شکست نوآوری در پلیس، توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 3، 17، 1389/07/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، مدیریت دانش چالشی نو، توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 6، 20، 1390/04/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، مقدمه ای بر استاندارد آموزشی ایزو 10015 و راهکارهای اجرایی، توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 6، 21، 1390/07/01
  • Ebrahimi Qavam Soqra, metacogmition education and moral reasoning: a case report of high school girl in iran, 2011/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی ارتباط بین کارکرد زیستی خودتنظیمی چرخه بازتاب ذهنی، 1390/09/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، توانمند سازی روان شناختی گامی اثربخش در تحول نیروی، مدیریت بر آموزش انتظامی، 3، 4، 1389/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه و روش متداول، نوآوری های آموزشی، 9، 37، 1390/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی و تحلیل سرفصل ها ، مباحث و برنامه های آموزش پیش از خدمت، روانشناسی تربیتی، 6، 18، 1389/07/01
  • Ebrahimi Qavam Soqra, the relationship between self-control , self-effectiveness academic performance with tendency academic cheating: a case report of a univesity survey iran
  • Ebrahimi Qavam Soqra, developing and validating a model for teachers occputional stressors in school of tehran, 2011/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، خطیب زاده متین، بررسی وضعیت خانوادگی دختران فراری و تاکید بر سو استفاده از آنان، پلیس زن، 7، 19، 1392/11/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی نظریه ها و فرایندهای روانشناختی در تبیین جرایم و کاربرد آنها در تدوین برنامه های کاهش جرم، کارآگاه، 3، 5، 1387/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، ضرورت طراحی و اجرای برنامه های درسی مبتنی بر ارزشهای اخلاقی مشترک جهانی، مدارس کارآمد، 2، 4، 1387/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، تاب آوری ، مفهوم تاثیرپذار بر سلامت روانی و جسمانی نیروهای نظامی و انتظامی، 2، 5و4، 1388/04/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، کاربرد نظریه یادگیری در آموزش انضباط و راهبردهای خود انضباطی، دانش انتظامی، 1، 1
  • ابراهیمی قوام صغرا، استاد اخلاق، 6، 1388/02/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی میزان اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت قضایی از دیدگاه کارکنان پلیس خدمات قضایی کلانتری های فاتب و روسای آنها، 3، 3
  • ابراهیمی قوام صغرا، هوش هیجانی و روانشناسی رانندگی، مطالعات مدیریت ترافیک، 3، 4، 1387/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، روش ها و قواعد آموزش خلاقیت، 3، 7، 1387/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، میزگرد و نشست علمی تعلیم و تربیت در قرن 21، توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، 2، 3
  • ابراهیمی قوام صغرا، هنجار یابی و ساختار عاملی مقیاس یادگیری خودتنظیمی به عنوان صلاحیت میان برنامه ای در بین دانشجویان دختر و پسر، 10، 1386/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، میزان اثربخشی آموزش مهارت های مقابله ای، پلیس زن، 1386/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، تحلیل تحقیقات و تلویحات کاربردی یادگیری خودتنظیمی، توسعه اجتماعی، 1387/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، نقش منابع مالی در آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت، 1382/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، نقش توسعه تحقیقات عمل نگر در نیروی انتظامی، 1386/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، جهانی شدن و تعلیم و تربیت، تعلیم و تربیت، 1382/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، مقایسه سبک های شناختی، روانشناسی و علوم تربیتی، 1، 3، 1385/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بودجه، هزینه ها و ..، پژوهشنامه آموزشی، 98-99، 1385/05/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، چه چیزی معلمان را ...، پژوهشنامه آموزشی، 98-99، 1385/05/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، معلم پژوهنده در فنلاند
  • ابراهیمی قوام صغرا، نقش آموزش های حرفه ای در کاهش فقر، پژوهشنامه آموزشی
  • ابراهیمی قوام صغرا، نقش جهانی شدن بر تعلیم و تربیت، تعلیم و تربیت، 1381/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، آیا تمرکز زدایی ...پیشرفت..، پژوهشنامه آموزشی، 84، 84، 1384/03/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی عوامل تاثیرگدارنده، پژوهشنامه آموزشی، 84، 87، 1384/08/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، معرفی سایت ها و کنفرانس های بین المللی، پژوهشنامه آموزشی، 35، 1380/02/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، تجربه معلمی از چین، پژوهشنامه آموزشی، 84، 21، 1384/09/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی عوامل تاثیرگدارنده، پژوهشنامه آموزشی، 84، 91، 1391/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، گسترش مطالعات آموزش و پرورش تطبیقی، پژوهشنامه آموزشی، 90، 1380/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی تطبیقی عدم توسعه، پژوهشنامه آموزشی، 84، 92، 1392/11/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، بیانیه کنفرانس جغرافیای تغییرات آنوریتمی، پژوهشنامه آموزشی، 39، 1380/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، چه شد که نخاله کلاس شدم، رشد، 1384/08/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، چگونه با کودک خود ارتباط بهتری برقرار کنیم
  • ابراهیمی قوام صغرا، مبادا باشند آ مثل آت، رشد، 24، 1384/12/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، آیا مدرسه محوری موجب بهبود می شود؟، پژوهشنامه آموزشی
  • ابراهیمی قوام صغرا، نگاهی نو به آموزش و پرورش، پژوهشنامه آموزشی
  • ابراهیمی قوام صغرا، کلاس های الکترونیکی مطلوب قرن بیست و یکم، پژوهشنامه آموزشی، 39
  • ابراهیمی قوام صغرا، ملاک های ارزیابی معلمان مدارس ابتدایی و متوسطه شهر پکن، پژوهشنامه آموزشی، 37، 1380/04/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، معرفی تک نگاشت و سایت های اینترنتی، پژوهشنامه آموزشی، 32-33، 1379/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، تحولات آموزشی در جهان، پژوهشنامه آموزشی، 36، 1380/03/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی بر روس یدانش آموزان راهنمایی، تازه های علوم شناختی، 1380/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، کنفرانس بین المللی حقوق کودک، پژوهشنامه آموزشی، 39، 1380/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، پیش شرط های ارزیابی کلاس درس، پژوهشنامه آموزشی، 35، 1380/02/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، تحولات آموزش ضمن خدمت معلمان در چین، پژوهشنامه آموزشی، 37، 1380/04/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، اثرات آموزش مداوم بر جامعه، روزنامه نوروز، 1380/11/13
  • ابراهیمی قوام صغرا، استفاده از مذهب در فرایند مشاوره و روان درمانی
  • ابراهیمی قوام صغرا، بررسی تطبیقی 5 کشور آمریکای لاتین
  • ابراهیمی قوام صغرا، خلاصه گزارش نشست مسولان آموزش و پرورش ... کشور، پژوهشنامه آموزشی، 30، 1379/01/01
  • خدابنده صدیقه، درتاج فریبرز، اسدزاده دهرائی حسن، فلسفی نژاد محمدرضا، ابراهیمی قوام صغرا، نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر، راهبردهای شناختی در یادگیری، 2، 3، 1393/12/01
  • معتمدی عبدالله، ابراهیمی قوام صغرا، اعظمی یوسف، چوپان حامد، دوستیان یونس، مقایسه ی سبک های یادگیری، سبک های مطالعه و مدیریت زمان در دانشجویان ممتاز و غیر ممتاز، روانشناسی تربیتی، 10، 33، 1393/04/06
  • شیخ اسلامی علی، درتاج فریبرز، دلاور علی، ابراهیمی قوام صغرا، تاثیر آموزش برنامه‏ ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن ‏آگاهی بر تعلّل ‏ورزی دانش ‏آموزان، روانشناسی تربیتی، 10، 34، 1393/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، طباطبایی یزدی مژگان، بررسى طرح واره هاى ناسازگار اولیه بزهکاران د ختر و پسر مرتکب جرایم خشن و غیرخشن د ر کانون اصلاح و تربیت، پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده، 2، 2، 1393/07/01
  • محمد رضایی علی، ابراهیمی قوام صغرا، دلاور علی، رضایی نورمحمد، پیش بینی خلاقیت بر اساس ویژگی های شخصیتی، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 3، 4، 1393/02/17
  • kaviyani sara, Eskandari Hosein, Ebrahimi Qavam Soqra, The Relationship between Scrupulosity, Obsessive-Compulsive Disorder and Its Related Cognitive Styles, Iranian Journal of Practice in Clinical Psychology, 3, 1, 2015/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، رحمانی نادر، تدوین مدلی برای ارزشیابی شایستگی های فارغ التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی، آموزش در علوم انتظامی، 2، 4، 1393/02/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، رحمانی نادر، روحی سامان، اثربخشی آموزش فرهنگ ترافیک بر عملکرد ترافیکی و سطح آگاهی از رفتارهای خطرزای دانش آموزان مقطع ابتدایی، آموزش در علوم انتظامی، 3، 2، 1393/05/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، خباز هاجر، مقایسۀ کارکردهای اجرایی بزهکاران مرتکب به جرایم خشن و غیرخشن در کانون اصلاح و تربیت شهر تهران، پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده، 3، 2، 1394/09/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، منانی رومینا، بررسی رابطه پایگاه اجتماعی-اقتصادی ونوع رفتار رانندگی دربروز تخلفات رانندگی، راهور، 12، 32، 1394/10/01
  • خضری حسن، ابراهیمی قوام صغرا، بررسی نقش میانجی زورگویی و قربانی بودن در رابطه بین پیوند با مدرسه و عملکرد تحصیلی، رویکردهای نوین آموزشی، 10، 2، 1394/10/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، اسفنانی مهرداد، رضایی محمد، بررسی تطبیقی برنامه آموزش ایمنی ترافیک به کودکان پیش دبستانی در ایران و استرالیا، مطالعات مدیریت ترافیک، 10، 39، 1394/10/01
  • افشاریان ندا، ابراهیمی قوام صغرا، بررسی اثر بخشی درمان مبتنی بر مواجهه از طریق واقعیت مجازی در کاهش هراس از رانندگی: بررسی تک آزمودنی، مطالعات روان شناختی، 12، 1، 1395/01/01
  • آزادی مهران، ابراهیمی قوام صغرا، اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و مشکلات خواب: نقش واسطه ای نظم دهی هیجانی، روانشناسی تحولی، 12، 45، 1394/08/01
  • عظیم پور علیرضا، اسکندری حسین، ابراهیمی قوام صغرا، بررسی تاثیر آموزش «فلسفه برای کودکان» بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387، مطالعات روانشناسی تربیتی، 13، 23، 1395/03/01
  • گرمابی حسن علی، ابراهیمی قوام صغرا، تاملی بر نظریه آموزشی انسان گرایانه و دلالت های آن بر عناصر چهارگانه برنامه درسی, معلم, دانش آموز و محیط آموزشی، مدیریت بر آموزش انتظامی، 8، 1، 1394/02/25
  • انیسان عباس، ابراهیمی قوام صغرا، پور عباسی عطا الله، انیسان رضا، مقایسه خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر چاق, دارای اضافه وزن و عادی در مقطع متوسطه، روانشناسی تربیتی، 6، 2، 1394/04/01
  • صفوی یدالله، شریفی درآمدی پرویز، ابراهیمی قوام صغرا، عابدی احمد، اثر بخشی آموزش تصویر بدنی با استفاده از راهبردهای فراشناخت بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان کم بینا شهر اصفهان، مطالعات ناتوانی، 5، 11، 1394/11/13
  • لطفی عظیمی افسانه، ابراهیمی قوام صغرا، سبک های انگیزش و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای خود پنداشت تحصیلی، روانشناسی تحولی، 11، 43، 1394/01/30
  • طاهرزاده قهفرخی سجاد، ابراهیمی قوام صغرا، درتاج فریبرز، سعدی پور اسماعیل، مقایسه اثربخشی فراشناخت درمانی با خودآموزی کلامی مایکنبام در کاهش باورهای فراشناختی دانش آموزان مبتلا به اضطراب امتحان، مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، 23، 7، 1394/12/01
  • طاهرزاده قهفرخی سجاد، ابراهیمی قوام صغرا، درتاج فریبرز، سعدی پور اسماعیل، مقایسه ی اثربخشی مداخله فراشناختی و خودآموزی کلامی مایکنبام بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی، روانشناسی مدرسه، 5، 1، 1395/01/01
  • سعدی پور اسماعیل، رضایی نورمحمد، دلاور علی، درتاج فریبرز، ابراهیمی قوام صغرا، تاثیر مهارت های مقابله ای بر خودکنترلی و خودکارآمدی امتناع از رفتارهای پرخطر، انتظام اجتماعی، 8، 3، 1395/09/30
  • عظیم پور علیرضا، اسکندری حسین، ابراهیمی قوام صغرا، بررسی اثرگذاری آموزش فلسفه به کودکان بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی در شهر تهران، مطالعات روانشناسی تربیتی، 13، 23، 1395/06/31
  • فلسفی نژاد محمدرضا، عزیزی ابرقویی محسن، ابراهیمی قوام صغرا، درتاج فریبرز، تدوین مدل علی فرسودگی تحصیلی باتوجه به نقش واسطه ای خودکارآمدی در دانشجویان دوره کارشناسی، فرهنگ مشاوره و روان درمانی، 6، 24، 1394/10/15
  • بندک موسی، ملکی حسن، عباس پور عباس، ابراهیمی قوام صغرا، تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان ، روانشناسی تربیتی، 11، 37، 1394/08/01
  • عزیزی ابرقویی محسن، فلسفی نژاد محمدرضا، ابراهیمی قوام صغرا، درتاج فریبرز، بررسی رابطهی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجیگری استرس ادراک شده در دانشجویان دورهی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، توسعه آموزش جندی شاپور، 7، 4، 1395/12/01
  • عبدی علی، نوروزی داریوش، ملکی حسن، ابراهیمی قوام صغرا، مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدایی، نوآوری های آموزشی، 9، 37، 1390/04/12
  • رضوی سید عباس، ملکی حسن، عباس پور عباس، ابراهیمی قوام صغرا، بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی، روانشناسی تربیتی، 6، 16، 1389/02/12
  • وفا شیما، ابراهیمی قوام صغرا، اسدزاده دهرائی حسن، رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش آموز ...، روانشناسی افراد استثنایی، 3، 14، 1393/04/01
  • سعیدی علی، سیف علی اکبر، اسدزاده دهرائی حسن، ابراهیمی قوام صغرا، مقایسه اثربخشی شیوه های ارایه و تهیه نقشه مفهومی بر درک مطلب خواندن، روانشناسی مدرسه، 2، 3، 1392/07/01
  • شکیبا ابوالقاسم، سیف علی اکبر، اسدزاده دهرائی حسن، ابراهیمی قوام صغرا، تاثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع، روانشناسی افراد استثنایی، 3، 9، 1392/01/01
  • آهی قاسم، منصوری احمد، درتاج فریبرز، دلاور علی، ابراهیمی قوام صغرا، مدل یابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموز، دستاورد های روانشناختی، 4، 2، 1395/10/15
  • eshaghnia mehrnaz, Ebrahimi Qavam Soqra, Delavar Ali, Borj'ali Ahmad, Asadzadeh Dahraei Hassan, Study the relationship between self-efficacy and psychological well-being components, journal of educational and management studies, 4, 2, 2014/06/01
  • خباز محمود، علی زاده حمید، دلاور علی، ابراهیمی قوام صغرا، تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای، مطالعات آموزش و یادگیری، 8، 2، 1394/11/14
  • poor abasi ataollah, tehrani doost mahdi, Ebrahimi Qavam Soqra, arzaghi seyed masoud, larijani bagher, association of diabetes mellitus and structural changes in the central nervous system in children and adolescents: a systematic review, 2017/01/31
  • امین آبادی زهرا، علی زاده حمید، سعدی پور اسماعیل، ابراهیمی قوام صغرا، فرخی نورعلی، تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی، روانشناسی افراد استثنایی، 6، 22، 1396/04/01
  • سیفی سمیه، ابراهیمی قوام صغرا، عشایری حسن، فرخی نورعلی، درتاج فریبرز، اثر یادگیری سازگار با مغز بر انعطاف پذیری شناختی و توجه انتخابی دانش آموزان، تازه های علوم شناختی، 19، 3، 1396/07/01
  • خباز محمود، علی زاده حمید، دلاور علی، ابراهیمی قوام صغرا، رستمی رضا، بهجتی زهرا، تاثیر برنامه آموزش علاقه اجتماعی (مادر-کودک) بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ای، پژوهش های کاربردی روانشناختی، 6، 4، 1394/05/16
منتشر شده در نشریات خارجی
  • میرزائی فندخت امید، سعدی پور اسماعیل، ابراهیمی قوام صغرا، مطالعه اثربخشی مهارت¬های تفکر مثبت بر خستگی تحصیلی دانش اموزان سال اول دبیرستان، Indian Journal of Scientific Research، 1، 4، 1392/01/01
  • Tavakolizadeh Jahanshir, Ebrahimi Qavam Soqra, Effect of teaching of self-regulated learning strategies on attribution styles in students, Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 9, 3, 2011/08/01
  • khaliliazar haideh, Ebrahimi Qavam Soqra, Study the relationship between balance use and class play online with shyness and social anxiety of adolescent, Universal Journal of Management and Social Sciences, 4, 10, 2014/10/01
  • bakhshaee farah, Ebrahimi Qavam Soqra, modeling the relationship between educational beliefs and collective responsibility with teachers academic optimism, Management and administrative Science Review, 4, 1, 2015/01/04
  • homayuni alireza, Ebrahimi Qavam Soqra, relationship between learning styles and metacognitive processes with mathematics anxiety in financial sciences students, International Journal of Research in Organizational Behavior and Human Resource Management, 2, 3, 2014/09/06
  • Flasafi Nejad Mohammad Reza, azizi abarghuei mohsen, Ebrahimi Qavam Soqra, Dortaj Fariborz, The Causal Relationship of the Social Support and Maladaptive Perfectionism with the Academic Burnout Mediated by the Self-Efficacy among Undergraduate Students of Shahid Chamran University, Mediterranean Journal of Social Sciences, 7, 4, 2016/07/10
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • ابراهیمی قوام صغرا، پور عباسی عطا الله، انیسان عباس، اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، مقایسه کارکردهای اجرایی دانش آموزان چاق, دارای اضافه وزن و عادی در مقطع متوسطه، 1394/08/09، 1394/08/09
  • ابراهیمی قوام صغرا، پور عباسی عطا الله، اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، مقایسه خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر چاق, دارای اضافه وزن و عادی در مقطع متوسطه، 1394/08/09، 1394/08/09
  • ابراهیمی قوام صغرا، یزدی زاده زینب، اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، ارزشیابی برای یادگیری: تاثیر آموزش خودارزیابی در ارتباط با نتایج آزمونها، 1394/08/09، 1394/08/09
  • ابراهیمی قوام صغرا، سرپوشی زهره، اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، رابطه شیوه های فرزند پروری والدین بر رشد روانی اجتماعی فرزندان، 1394/08/09، 1394/08/09
  • رباط سرپوشی زهره، ابراهیمی قوام صغرا، محمد علی زنگنه نیما، اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری والدین بر رشد روانی اجتماعی فرزندان آنها، 1394/08/09، 1394/08/09
  • طاهرزاده قهفرخی سجاد، ابراهیمی قوام صغرا، درتاج فریبرز، اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، مقایسه اثربخشی مداخله فراشناختی و خود آموزی کلامی مایکنبام بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی، 1394/08/09، 1394/08/09
  • رشوند الهه، ابراهیمی قوام صغرا، اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، اثربخشی آموزش تاب آوری هیجانی بر کاهش اضطراب کودکان، 1394/08/09، 1394/08/09
  • ابراهیمی قوام صغرا، گرامیداشت هفته پژوهش 95، سخنران، 1395/09/24، 1395/09/24
  • ابراهیمی قوام صغرا، سومین همایش ملی روان شناسی مدرسه، ارائه پوستر، 1395/11/26، 1395/11/26
  • ابراهیمی قوام صغرا، سومین همایش ملی روان شناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، نقش مدرسه در آموزش رفتار و فرهنگ ترافیک، 1395/11/26، 1395/11/26
  • ابراهیمی قوام صغرا، سومین همایش ملی روان شناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، روانشناسی مدرسه با رویکرد بوم شناختی و چند فرهنگی، 1395/11/26، 1395/11/26
  • ابراهیمی قوام صغرا، خلیلی مریم، نفر زهرا، سومین همایش ملی روان شناسی مدرسه، ارائه پوستر، Psychological capital in the light of behavioral and cognitive social theories، 1395/11/26، 1395/11/26
  • ابراهیمی قوام صغرا، اولین همایش اسلام و آموزش علوم، ارائه پوستر، اصول تربیت شناسی در اسلام، 1391/08/24
  • ابراهیمی قوام صغرا، هفته پژوهش، سخنران، موانع و چالش ها
  • ابراهیمی قوام صغرا، همایش خلاقیت و نوآوری در نظام تعلیم و تربیت دانشگاه علوم انتظامی، مقاله خلاصه، بررسی علل تاثیر گذار بر موفقیت برنامه ها یا شیوه های پیشگیری و کاهش جرم
  • ابراهیمی قوام صغرا، همایش آسیب شناسی رساله های دکتری، سخنران، همایش آسیب شناسی رساله های دکتری، 1388/11/17
  • ابراهیمی قوام صغرا، همایش خلاقیت و نوآوری در نظام تعلیم و تربیت دانشگاه علوم انتظامی، نظریه حل خلاقانه مساله و خلاقیت
  • ابراهیمی قوام صغرا، اولین همایش ملی پیشگیری از وقوع جرم، جرم و مجازات از دیدگاه روانشناسی
  • ابراهیمی قوام صغرا، همایش خلاقیت و نوآوری در نظام تعلیم و تربیت دانشگاه علوم انتظامی، مقاله خلاصه، اهمیت رشد و توسعه تفکر خلاق و انتقادی در دانشگاه علوم انتظامی
  • ابراهیمی قوام صغرا، اولین همایش ملی پیشگیری از وقوع جرم، مروری بر عوامل تاثیر گذار بر بزهکاری زنان
  • ابراهیمی قوام صغرا، سمینار انجمن ایرانی تعلیم و تربیت، نقش بخش خصوصی در آموزش فنی و حرفه ای در اجتماع... بلژیک، 1380/06/01
  • سیادتی نسب مریم، ابراهیمی قوام صغرا، اولین همایش ملی روانشناسی مدرسه، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، بررسی تاثیر مهارت های غیر کلامی بر آموزش، 1394/08/09
  • ابراهیمی قوام صغرا، پیامبر اعظم، بررسی احادیث و روایات پیامبر اعظم، 1385/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، جهانی شدن، تحول رویکردهای نوین یادگیری آموزش در فرایند تلفیق، 1387/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، هفته پژوهش، نقش مطالعات عمل نگر، 1385/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، همایش خلاقیت و نوآوری، اهمیت رشد و توسعه تفکر انتقادی در دانشگاه علوم انتظامی
  • ابراهیمی قوام صغرا، نقش و جایگاه تحقیق، نقش توسعه تحقیقات عمل نگر در نیروی انتظامی
  • ابراهیمی قوام صغرا، اولین کنفرانس علمی علوم اجتماعی، بررسی تطبیقی استانداردها،اهداف، مدل های..، 1385/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، پیشگیری از جرم، جرم و مجازات از دیدگاه روانشناسی، 1387/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، پیشگیری از جرم، مروری بر عوامل تاثیر گذار بر بزهکاری زنان، 1387/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، هفته پژوهش، بررسی مقایسه ای بین میزان برخورداری و ...، 1387/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، پلیس جامعه محور، بررسی مسایل ، چالش ها و اصول پلیس جامعه محور، 1387/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، آموزش و یادگیری غیر رسمی، بررسی روش ها و آموزش غیر رسمی انجمن ها، 1387/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، فناوری آموزشی در عصر، تحلیل تحقیقات و ..یادگیری خود ..، 1387/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، هفته پژوهش، بررسی سرفصل ها و برنامه های درسی، 1386/01/01
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • kaviyani sara, Eskandari Hosein, Ebrahimi Qavam Soqra, 2nd THE international anxiety congress, poster presentation, The relationship between scrupulosity, obsessive-compulsive disorder, and OCD-related cognitive styles in a clinical sample
تالیف
  • ابراهیمی قوام صغرا، پرخاشگری راهنمایی برای والدین، تالیف، اداره مددکاری و مشاوره تهران بزرگ
  • ابراهیمی قوام صغرا، اصول ، مهارت ها و راهبردهای توانمندسازی روانی پلیس آگاهی، تالیف، اداره آگاهی
  • ابراهیمی قوام صغرا، پرورش انگیزه در دانش آموزان، تالیف، انتشارات رشد
  • ابراهیمی قوام صغرا، کاربرد نظریه های یادگیری، تالیف، انتشارات دانشگاهی
  • ابراهیمی قوام صغرا، پیش نویسی سند و منشور اصلاح نظام آموزش و پرورش، تالیف، پژوهشکده تعلیم و تربیت
ترجمه
  • ابراهیمی قوام صغرا، مشارکت والدین در سال های نخستین تحصیل فرزند، ترجمه، انجمن اولیا و مربیان
  • ابراهیمی قوام صغرا، روانشناسی در خدمت معلمان جلد دوم، ترجمه، منادی تربیت
  • ابراهیمی قوام صغرا، روانشناسی در خدمت معلمان جلد سوم، ترجمه، منادی تربیت
  • ابراهیمی قوام صغرا، روش های نوین تدریس، ترجمه، عابد
  • Ebrahimi Qavam Soqra, motivating hard to reach student, translation, roshd
  • ابراهیمی قوام صغرا، استرس ، خشم ، مدیریت احساسات، ترجمه، عابد، 1386/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، آموزش راهبردی فراشناختی: کلید انگیزش یادگیری، ترجمه، انتشارات رشد، 1380/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، promotion achievement boy، ترجمه، انجمن اولیا و مربیان
  • ابراهیمی قوام صغرا، روابط اثربخش، ترجمه، عابد، 1386/01/01
  • ابراهیمی قوام صغرا، parent matter، ترجمه، انجمن اولیا و مربیان
  • Ebrahimi Qavam Soqra, undrestanding psychology & crime, translation, UNIVERSITY
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • بررسی تطبیقی اصلاحات و نوآوریهای آموزشی کاهش دهنده نابرابری های جنسیتی، کاربردی، 1388/01/01
  • بررسی اثربخشی آموزش مهارت های مقابله ای بر سلامت عمومی و هوش هیجانی
  • بررسی راه های توسعه یادگیری سازندگی یا ساختن گرایی در نظام آموزشی کشور
  • بررسی تطبیقی اصلاحات و نوآوری های آموزشی با تاکید بر برنامه
  • بررسی اثربخش آموزش شیوه های کاهش استرس و مهارت های ...
  • بررسی سطح سلامت روان شناختی دانش آموزانی که مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته اند
  • بررسی تطبیقی شاخص های بین المللی آموزش و پرورش
  • طرح پیشگیری از سواستفاده جنسی در میان دانش آموزان
  • کاربرد روانشناسی برای تغییر رفتار زنذانیان، کاربردی
  • بررسی اثربخشی رویکرد سازنده گرا در یادگیری علوم ، پیشرفت تحصیلی و توان حل مساله در دانش آموزان دوره ابتدایی
  • بررسی تطبیقی اصلاحات و نوآوری های آموزشی 15 کشور جهان
  • بررسی روانشناختی کتب آزمایشی دوره راهنمایی
  • بررسی تطبیقی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در کشورهای استرالیا، کانادا، انگلستان، ژاپن و ایالات متحده امزیکا
  • بررسی تطبیقی مطالعات اجتماعی در 5 کشور جهان
  • بررسی رابطه حمایت اجتماعی ، عزت نفس و مرجع کنترل در دانش آموزان دختر متوسطه
  • طرح آموزش شیوه های کاهش استرس و مهارت های بین فردی اثربخش
  • بررسی تطبیفی اصلاحات و نوآوری های آموزشی بنا به برنامه توسعه چهارم
طرح‌های درون دانشگاهی
  • بررسی سرفصل ها و برنامه های دوره کارشناسی ارشد، 1385/01/01، 1386/01/01
  • بررسی اثربخشی آموزش مهارت های مقابله ای، 1385/11/01، 1386/01/01
  • بررسی شرایط روانی کلاس درس بر کیفیت یادگیری از دیدگاه اساتید و دانش جویان رشته های روانشناسی، علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه علامه
کارشناسی ارشد
  • بررسی اعتبار ...و هنجاریابی خرده آزمون استعداد مکانیکی DAT، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1379/10/01
  • بررسی اعتبار ...و هنجاریابی خرده آزمون انتزاعی DAT، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1379/12/01
  • اثربخشی روش یادگیری مشارکتی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1382/01/01
  • اثربخشی روش پرسیدن، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1382/01/01
  • بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی و درک مطلب و سرعت خواندن در پایه اول، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1382/04/01
  • تاثیر یادگیری مشارکتی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1382/04/01
  • بررسی رابطه انگیزش ، پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1382/04/01
  • تاثیر پرسیدن دوجانبه، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1382/06/01
  • اثربخشی آموزش راهبردها، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1383/01/01
  • اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1383/01/01
  • تاثیر آموزش توضیح مستقیم و ..، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1383/09/01
  • مقایسه اثربخشی نظام زبان، 1385/01/01
  • مقایسه تطبیقی میزان اثربخشی روش آموزش معلم محور، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/01/01
  • بررسی میزان مشارکت معلمان دوره ابتدایی در تصمیم گیری، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/01/01
  • بررسی مقایسه آموزشی بزرگ ..، 1385/01/01
  • بررسی ....آموزش حل مسایل ریاضی به شیوه ..، 1385/01/01
  • تحلیل محتوا و ارزشیابی فیلم های آموزش ریاضی و عربی، 1385/01/01
  • مقایسه پیشرفت خواندن ..، 1385/01/01
  • بررسی و ارزیابی کاربرد، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/01/01
  • رابطه میزان یادگیری خود....، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/01/01
  • بررسی رابطه خودکارامدی و ...، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/01/01
  • بررسی ارزشیابی توصیفی، 1386/01/01
  • بررسی تحلیلی - تطبیقی آموزش ابتدایی، 1386/01/01
  • بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت، 1386/01/01
  • بررسی روانی سیکل های فکری، 1386/01/01
  • بررسی اضطراب امتحان، 1386/01/01
  • مقایسه میزان خودتنظیمی، 1386/01/01
  • بررسی تاثیر یادگیری مشارکتی، 1386/01/01
  • بررسی خودتنظیمی بر، 1386/01/01
  • بررسی تطبیقی اصلاحات، 1386/01/01
  • مقایسه تکلیف نوشتاری بر ...، 1386/01/01
  • رابطه ابعاد شخصیت با نسبت های یادگیری، 1386/01/01
  • تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم اجتماعی، 1386/01/01
  • بررسی روش های آموزش اهداف آموزشی، 1386/01/01
  • بررسی اثربخشی روش تدریس، 1386/01/01
  • بررسی میزان اثربخشی آموزش راهبردی، 1386/01/01
  • بررسی تاثیر آموزش نقاشی به روش آزاد، انتخاب موضوعی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/07/01
  • بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری بر میزان خودتنظیمی، 1386/07/01
  • تحلیل محتوای کتاب های فارسی تاریخ ایران و جهان، 1386/07/01
  • بررسی اثر بخشی و مقایسه آموزش مهارت های هوش هیجانی و...، روجا نیاکان، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/01/01
  • بررسی مقایسه ای روش تدریس ...با روش تدریس سخنرانی، 1387/01/01
  • بررسی رابطه حمایت اجتماعی و سبکهای مقابله ای با تاب آوری در نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت و نوجوانان عادی شهر تهران، فهیمه طاهری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/01/22
  • بررسی مفاهیم صلح در محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/01/01
  • بررسی رابطه میان خود تنظیمی و خلاقیت در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه های تهران، مرجان قاضی زاده، 1390/01/01
  • نقش درماندگی آموخته شده مادر بر تاب آوری وخودپنداره تحصیلی ف، محمد فروغ زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/10
  • بررسی شیوه های ارتکاب قتل در قاتلین سریالی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی و انگیزش پیشرفته، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • تعیین نقش کارکرد خانواده بر خودتنظیمی و خود کارآمدی دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر کرمانشاه، مریم صادقی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • نقش کارکرد خانواده در خودتنظیمی و خودکارامدی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • بررسی رابطه مهارت های فراشناسی بر یادگیری، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • بررسی پیامدهای روانی - اجتماهی کودک آزاری، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • بررسی اثربخش آموزش های تخصصی راهور بر عملکرد افسران، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • مقایسه تاثیر روش های تدریس اکتشافی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • بررسی مقایسه ای کارکردهای اجرائی در جوانان مستعد بررسی مقایسه ای کارکردهای اجرائی در جوانان مستعد، عبدالله سلمانی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1392/04/05
  • ب‍ررس‍ی‌ ت‍اث‍ی‍ر ان‍ج‍ام‌ ت‍ک‍ل‍ی‍ف‌ ش‍ب‌ در ی‍ادگ‍ی‍ری‌ درس‌ ری‍اض‍ی‌ دان‍ش‌ آم‍وزان‌ پ‍س‍ر پ‍ای‍ه‌ اول‌ دب‍س‍ت‍ان‌، ک‍رم‍ی‌ زرن‍دی‌، اک‍رم‌، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/01/31
  • م‍ق‍ای‍س‍ه‌ ک‍ارک‍رده‍ای‌ اج‍رای‍ی‌ و خ‍ودک‍ارام‍دی‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ و ع‍م‍ل‍ک‍رد ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ دان‍ش‌ آم‍وزان‌ پ‍س‍ر چ‍اق‌ و دارای‌ اض‍اف‍ه‌ وزن‌ و ع‍ادی‌ در م‍ق‍طع‌ دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌ ش‍ه‍رس‍ت‍ان‌ ب‍وش‍ه‍ر، ان‍ی‍س‍ان‌، ع‍ب‍اس‌، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/04/23
  • ب‍ررس‍ی‌ ت‍اث‍ی‍ر آم‍وزش‌ م‍ه‍ارت‌ ه‍ای‌ م‍ث‍ب‍ت‌ ان‍دی‍ش‍ی‌ ب‍ر ک‍اه‍ش‌ م‍ی‍زان‌ ف‍رس‍ودگ‍ی‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ دان‍ش‌ آم‍وزان‌ پ‍س‍ر پ‍ای‍ه‌ اول‌ دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌ ش‍ه‍رس‍ت‍ان‌ زی‍رک‍وه‌، م‍ی‍رزائ‍ی‌ ف‍ن‍دخ‍ت‌، ام‍ی‍د، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/04/23
  • ب‍ررس‍ی‌ و م‍ق‍ای‍س‍ه‌ روی‍ک‍رده‍ای‌ آم‍وزش‍ی‌ ک‍ودک‌ م‍ح‍ور و م‍ع‍ل‍م‌ م‍ح‍ور و ت‍اث‍ی‍ر آن‌ه‍ا ب‍ر رش‍د اج‍ت‍م‍اع‍ی‌ ک‍ودک‍ان‌ پ‍ی‍ش‌ دب‍س‍ت‍ان‌، ص‍ال‍ح‍ی‌، ح‍ام‍د، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/08/26
  • ارزش‍ی‍اب‍ی‌ ک‍ی‍ف‍ی‍ت‌ درون‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ رش‍ت‍ه‌ روان‍ش‍ن‍اس‍ی‌ ت‍رب‍ی‍ت‍ی‌ دوره‌ ک‍ارش‍ن‍اس‍ی‌ ارش‍د از دی‍دگ‍اه‌ اس‍ات‍ی‍د و دان‍ش‍ج‍وی‍ان‌ ب‍ر اس‍اس‌ ع‍ن‍اص‍ر ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ ف‍ران‍س‍ی‍س‌ ک‍لای‍ن‌، ص‍ادق‍ی‌، ف‍ی‍روز، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/09/10
  • مقایسه میزان عزت نفس و یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان در طرح ارزشیابی توصیفی (کیفی) با ارزشیابی کمی، زهرا امامی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/10/10
  • ب‍ررس‍ی‌ ت‍ح‍ل‍ی‍ل‍ی‌ روی‍ک‍رد آم‍وزش‍ی‌ رج‍ی‍و ام‍ی‍ل‍ی‍ا و س‍ن‍ج‍ش‌ م‍ی‍زان‌ آگ‍اه‍ی‌ م‍دی‍ران‌ و م‍رب‍ی‍ان‌ م‍راک‍ز پ‍ی‍ش‌ از دب‍س‍ت‍ان‌ ن‍س‍ب‍ت‌ ب‍ه‌ ع‍ن‍اص‍ر اس‍اس‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ آن‌، ای‍ران‌ ن‍ژاد پ‍اری‍زی‌، س‍م‍ی‍ه‌، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/10/22
  • ب‍ررس‍ی‌ راب‍طه‌ ی‌ ب‍ی‍ن‌ خ‍ود ت‍ن‍ظی‍م‍ی‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ ب‍ا خ‍ود ن‍ات‍وان‌ س‍ازی‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ ب‍ه‌ واس‍طه‌ گ‍ری‌ وی‍ژگ‍ی‌ ه‍ای‌ ش‍خ‍ص‍ی‍ت‍ی‌، رح‍م‍ان‍ی‌، ص‍ن‍ع‍ان‌، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/10/28
  • ب‍ررس‍ی‌ راب‍طه‌ ی‌ ب‍ی‍ن‌ خ‍ود ت‍ن‍ظی‍م‍ی‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ ب‍ا خ‍ود ن‍ات‍وان‌ س‍ازی‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ ب‍ه‌ واس‍طه‌ گ‍ری‌ وی‍ژگ‍ی‌ ه‍ای‌ ش‍خ‍ص‍ی‍ت‍ی‌، رح‍م‍ان‍ی‌، ص‍ن‍ع‍ان‌، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/10/28
  • ‫مقایسه ی اختلال شخصیت، تکانشگری و سبک های دلبستگی در قاتلان انتقامی و مواجهه ای‬‬، ابوالفضل جاویدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/31
  • ‫مقایسه رابطه بین رفتارهای تحصیلی، عزت نفس و سلامت روان با عملکرد تحصیلی در دانش¬آموزان عادی و تیزهوش دختر سال اول متوسطه شهر کرج‬‬، معصومه حمزه نیا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/31
  • ‫مقایسه رابطه بین رفتارهای تحصیلی، عزت نفس و سلامت روان با عملکرد تحصیلی در دانش¬آموزان عادی و تیزهوش دختر سال اول متوسطه شهر کرج‬‬، معصومه حمزه نیا، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/31
  • ‫نیازسنجی آموزش مهارتهای زندگی درکتاب علوم اجتماعی مقطع ابتدایی از منظرمعلما ن شهرستان گیلانغرب درسال تحصیلی 94-93‬‬، غفار تحقیقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/31
  • تحلیل محتوای فیلم های برنامه های آموزش عربی
  • بررسی رابطه سبک های تفکر با خودپنداره تحصیلی و ...
  • تاثیر آموزش هوش هیجانی و بیان مراکز پیش دبستانی بر مهارت های اجتماعی و بهداشت روانی آنان
  • بررسی سبک های تفکر معلمان بنا به سن ، جنس ، سابقه و ...، خانم جهانشاهی
  • بررسی رابطه کارآمدی شخصی کلی ، یادگیری خود تنظیم ، انگیزش پیشرفت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان پسر سال سوم دبیرستان شهر تهران
  • بررسی سبک های شناختی، خانم ستوده
  • بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر مهارت های اجتماعی ، خودپندارنده تحصیلی و موفقیت در درس ریاضی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسی آموزشی فلسفه بر رشد اخلاقی ..
  • بررسی رابطه بین تاب آوری و عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر اول دبیرستان شهر شهریار در سال تحصیلی 88-87، علی شیخ الاسلامی
  • تاثیر آموزش خودکنترلی بر سهل انگاری و خودتنظیمی تحصیلی نوجوانان دختر شهر تهران
  • مقایسه سطح سازگاری عاطفی - اجتماعی دانش آموزان دختر با و بدون توانایی خواندن پایه اول ابتدایی منطقه 2 آموزش و پرورش
  • بررسی نقش شرایط اجتماعی - اقتصادی و تربیتی جو کلاس درس بر مدرسه گریزی دانش آموزان مقطع راهنمایی شهرستان گرگان سال تحصیلی 88-87
  • بررسی تاثیر روش تدریس ایفای نقش بر یادگیری و یادداری مفاهیم زیست محیطی دانش آموزان دختر پایه پنجم شهرستان دلیجان
  • بررسی میزان اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی حل مساله و اصلاح چرخه افکار بر باورهای غیرمنطقی و رضایتمندی روانی دختران نوجوان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) شهر تهران
  • مقایسه یادگیری خود تنظیمی و رضایتمندی روانی در دانشجویان دانشگاه حضوری و نیمه حضوری (فردوسی و پیام نور)
  • بررسی تاثیر آموزش روش خودآموزی کلامی مایکنبام بر کاهش اضطراب امتحان در دانش آموزان دبیرستان های پسرانه شهر کرد
  • قربانعلی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • فلاحی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • فتح زاده، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • شیخ الاسلامی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • سمانه محمدی شیرازی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسی اثربخشی میزان روش آموزش معلم محور و روش شاگرد محور در پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی پایه سوم راهنمایی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسی رابطه میان یادگیری خودنظم بخش با راهبردهای یادگیری در دانشجویان علامه
  • بررسی و ارزیابی کاربرد و رعایت اصول و قواعد سنجش و اندازه گیری و ارزشیابی تحلیل محتوا در طراحی سوالات امتحانی
  • بررسی آگاهی های مربیان مهد کودک های تهران از مهارت های شهروندی
  • بررسی و مقایسه بین آموزش حل مسایل ریاضی به سه شیوه (عمل ، طراحی ، ساده کردن ) و شیوه سنتی حل مسایل ریاضی در میزان یادگیری حل مسایل ریاضی در پسران، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
PhD
  • تاثیر ارزشیابی توصیفی بر ویژگی های شناختی و عاطفی، 1385/01/01
  • بررسی اثربخشی آموزش اجزای راهبردهای یادگیری...برخودکارآمدی سبک های اسنادی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم دبیرستان، علی مصطفائی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/01/01
  • بررسی اثربخشی آموزش مولفه های راهبردی یادگیری، 1387/01/01
  • مدل یابی روابط بین باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا،راهبردهای انگیزشی و شناختی سطح بالا با عملکرد شیمی دانش آموزان مقطع دبیرستان، کاظم برزگر بفرویی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/03/07
  • تدوین مدل علی جهت تبیین سازه خلاقیت بر اساس، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • اثربخشی برنامه تلفیقی روانی آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • ساخت و استاندارد کردن پرسشنامه سنجش، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/01/01
  • طراح‍ی‌ال‍گ‍وی‌م‍طل‍وب‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌آم‍وزش‌ م‍ه‍ارت‌ ه‍ای‌ زن‍دگ‍ی‌ دوره‌ اب‍ت‍دای‍ی‌، ب‍ن‍دک‍ف‌ م‍وس‍ی‌، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/10/15
  • ‫مقایسه اثربخشی آموزش سه روش مداخله فراشناختی، خودآموزی‌کلامی‌مایکنبام و مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر اضطراب‌امتحان، مولفه‌های آن و باورهای‌فراشناختی دانش‌آموزان‬‬، سجاد طاهرزاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/31
  • ‫تدوین برنامه آموزش تصویر بدنی با استفاده از راهبرد های فراشناخت واثر بخشی آن بر عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانش آموزان کم بینا‬‬، یدالله صفری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1394/06/31
  • بررسی اثربخشی آموزش مولفه های راهبردی یادگیری خودتنظیمی بر وضعیت سلامت روانی سبک اسناد و خودکارآمدی دانش آموزان پسر سال دوم راهنمایی شهر مشهد، توکلی زاده، جهانشیر
سمت‌های اجرایی
  • عضو شو.رای تحصیلات تکمیلی
  • عضو کمیته گروه ترجمه تخصصی کتاب، 1386/01/01
  • عضو کمیته تدوین محتوای آموزشی شورای برنامه ریزی آموزش خانواده، 1386/01/01
  • عضو شورای آموزشی- پژوهشی
همکاری در نشریات
  • عضو هیات تحریریه فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، علمی ترویجی، 1386/01/01، 1391/01/01
  • عضو هیات تحریریه دو فصلنامه پلیس زن، علمی ترویجی، 1390/01/01
  • عضو هیات تحریریه دو فصلنامه پلیس زن و به عنوان داور و ارزیاب مقالات
  • عضو هیات تحریریه دو فصلنامه پلیس زن، 1386/01/01
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • کاربرد مهارت های زندگی در آموزش و پرورش، مدرس، ایران، 1384/12/01، 1384/12/01
  • روش های تدریس دوره های مربیگری مهارت های کلیدی افسران پلیس آگاهی، مدرس، ایران، 1388/10/01، 1388/10/01
  • روش تدریس مدرسین ممیزی شده و اساتید مجتمع آموزش پلیس آگاهی، مدرس، ایران، 1388/11/01، 1388/11/01
  • جستجوی پیشرونده در اینترنت، مدرس، ایران، تهران، 1388/12/01، 1388/12/01
  • شیوه های کاهش استرس و برقراری روابط سازنده، مدرس، ایران، 1381/06/01