professor_pic
Rahman Saeidi
Rahman Saeidi is associate professor of Communications in the Department of public relations , Faculty of Social Communication .
Iranian Journals
  • Fatehi Dehaghani AbolGhasem, adi adi, moz moz, Saeidi Rahman. (2009). چرایی افزایش نسبی ورود دختران به دانشگاه. Womens Strategic Studies, 44
  • Saeidi Rahman. (2011). بسیج و مهندسی فرهنگی. Journal of Social Science Book of the Month, 39
  • saeedi pegah, Saeidi Rahman. (2012). فعالیتهای اینترنتی چالشها و فرصتها. 4
  • Saeidi Rahman. (2013). نقش مخاطب در استفاده مطلوب از تلویزیون. LA REVUE, 1
  • Saeidi Rahman, Latifi Gholamreza, doran behrad. (2011). بررسی وضعیت ارتباطات غیر سازمانی در راهنمایی و رانندگی. ---
  • Saeidi Rahman, gha moh. (2012). تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران. research of laws and policy, 35
  • Saeidi Rahman, Assadi Abbas, mahdipoor Mrs.. (2012). نقش شبکه اول سیما در اصلاح الگوی مصرف. LA REVUE, 2
  • Saeidi Rahman. (2010). تبلیغات و فرهنگ. Journal of Social Science Book of the Month, 18
  • Saeidi Rahman. (---). تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی. Communication Research
  • Saeidi Rahman. (2008). بسیج و جایگاه آن در مهندسی فرهنگی. ---
  • Saeidi Rahman. (2009). بررسی دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل مشکلات این سازمان. Social Development & Welfare Planning, 1
  • Saeidi Rahman. (2009). جهانی شدن و مهندسی فرهنگی. 37
  • Saeidi Rahman. (2007). جهانی شدن اقتصاد. Growth of Social Sciences, 4
  • Saeidi Rahman. (2009). روابط عمومی الکترونیک. Journal of Social Science Book of the Month, 4
  • Saeidi Rahman. (2007). بررسی تطبیقی دیدگاه های دانشجویان دانشگاه اصفهان و چهارمحال بختیاری نسبت به برنامه های شبکه چهار سیما. Journal of Social Sciences, 30
  • Saeidi Rahman, doagoyan davood. (2011). نقش تلویزیون در پشتیبانی و هدایت سیاست خارجی. Danesh-e-Entezami
  • Saeidi Rahman. (2011). تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی ایرانی. Social Development & Welfare Planning
  • Saeidi Rahman, gha moh, nadernejad Mr.. (2012). تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از اول تا سوم اسفند 1299. ---
  • Saeidi Rahman. (2011). رسانه ها و تبلیغات دینی. Journal of Social Science Book of the Month, 14, 31
  • Saeidi Rahman, Latifi Gholamreza. (2012). ارتباطات بین سازمانی در سازمان راهنمایی و رانندگی. ---
  • Saeidi Rahman. (2011). رسانه ها و تبلیغات دینی. Journal of Social Science Book of the Month, 31
  • Saeidi Rahman. (2011). ظزفیتها و فرصتها. 9
  • Saeidi Rahman. (2012). تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا 3 اسفند1299. 35
  • Saeidi Rahman. (2004). تبلیغات کلید موفقیت سیاستمداران. danesh, 3
  • Saeidi Rahman. (2003). جامعه اطلاعاتی جالشها و فرصتها. majles & rahbord scientificresearch quarterly journal, 42
  • Saeidi Rahman. (2005). برای برنامه سازان فقط تخصص کافی نیست. 19
  • Saeidi Rahman. (2003). تبلیغات سنتی - تبلیغات مدرن. danesh, 2
  • Saeidi Rahman. (2006). جهانی شدن اقتصادی. Quarterly Growth, 4
  • Saeidi Rahman. (2006). جهانی شدن اقتصاد. Growth of Social Sciences, 9, 4
  • Saeidi Rahman. (2009). جهانی شدن و مهندسی فرهنگی. 1
  • Saeidi Rahman. (---). روابط عمومی الکترونیک. Journal of Social Science Book of the Month, 4
  • Saeidi Rahman. (2010). مقایسه دیدگاههای کارکنان و مدیران تامین اجتماعی در مورد حل .... Social Development & Welfare Planning, 1
  • Saeidi Rahman. (2009). تبلیغات و فرهنگ. Journal of Social Science Book of the Month, 18
  • Saeidi Rahman. (2010). رسانه ها و تبلیغات دینی. Journal of Social Science Book of the Month
  • Saeidi Rahman. (---). تلویزیون و سیاست خارجی. Danesh-e-Entezami
  • Saeidi Rahman. (---). تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی. Social Development & Welfare Planning
  • Saeidi Rahman. (---). بررسی وضعیت ارتباطات سازمانی در راهنمایی و رانندگی. ---
  • Saeidi Rahman. (2011). بسیج سازندگی و جایگاه آن در مهندسی فرهنگی. Journal of Social Science Book of the Month, 39
  • Saeidi Rahman. (2012). نقش مخاطب در استفاده مطلوب از کارکردهای تلویزیون. 1
  • Saeidi Rahman. (2012). افکار عمومی چیست؟. ---
  • Saeidi Rahman. (2012). افکار عمومی چیست؟. ---
  • Saeidi Rahman, nadernejad Mr.. (2012). تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا سوم اسفند 1299. 35
  • Saeidi Rahman, saeedi pegah. (2013). زنان فعالیتهای اینترنتی چالشها و محدودیت ها در جامعه ... محور. 4
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman. (2002). دیدگاههای علمی درباره جهانی سازی اقتصادی. ---
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman. (2005). انقلاب رسانه ای جهانی شدن و مناسبات .... ---
  • Saeidi Rahman, Mehdipour Mehrnaz. (2013). Freedom of Expression in Islam and International Documents. LA REVUE, 2, 6
  • Saeidi Rahman. (2013). حقوق مطبوعات در جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا. Journal of Social Science Book of the Month, 16, 59
  • Saeidi Rahman. (2012). افکار عمومی چیست. 1, 1
  • Saeidi Rahman, Saeedi Pegah. (2012). زنان فعالیت های اینترنتی، چالش ها و محدودیت های پیش رو در جامعه. LA REVUE, 1, 4
  • Saeidi Rahman, saeedi pegah. (2014). Media and Culture of Consumption. Journal of Social Science Book of the Month, 17, 72
  • Assadi Abbas, Saeidi Rahman. (---). نقش شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در اصلاح الگوی مصرف. 1, 2
  • Saeidi Rahman. (2014). جامعه اطلاعاتی و شکاف دیجیتالی. LA REVUE, 1, 1
  • kia Ali Asghar, Afkhami Hosein Ali, Boroujerdi Alavi Mahdokht, Rasouli Mohammad Reza, Saeidi Rahman. (2013). پرونده ماه: نشست: رویکردهای مدیریتی و آسیب شناسی تحقیقات روابط عمومی. Monthly Social Sciences, 1, 61
  • Chegini Soheila, mehdizade mohammad, Afkhami Hosein Ali, Saeidi Rahman. (2011). رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظارات مخاطبان از تلویزیون ملی. Communication Research, 28, 67
  • Chegini Soheila, Mehdizadeh Taleshi Seyyed Mohammad, Afkhami Hosein Ali, Saeidi Rahman. (2011). رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظار مخاطبان تلویزیون. Communication Research, 18, 67
  • Saeidi Rahman. (2016). بازخوانی شکاف دیجیتالی بین شمال و جنوب. LA REVUE, 4, 16
  • Saeidi Rahman. (2017). رسانه و فرهنگ مصرف. LA REVUE, 21, 21
  • Saeidi Rahman. (2017). Opportunities and threats of the new media. ---
  • Saeidi Rahman. (2017). Tamali on the Legal Status of Internet Information Bases in Iran. ---
  • Saeidi Rahman. (2016). The Role of Public Relations in Promoting Organizational Productivity. Allameh Tabatabae'i University Publication, دوم, 250
  • Saeidi Rahman. (---). Legal and judicial problems dealing with criminality in cyberspace in Iran. ---
  • Saeidi Rahman, Naghibossadat Seyyed Reza, Hoseini Pakdehi Alireza, Narimani Rahim. (2017). Formulation of the optimal public relations model of the Islamic Revolutionary institutions. Media, 108, 3
  • Saeidi Rahman, Naghibossadat Seyyed Reza, Hoseini Pakdehi Alireza, Narimani Rahim. (2017). Developing an Ideal Model for Iranian Islamic Public Relations. Research Center for Art and Communication Culture, 39, 71
  • Saeidi Rahman. (2015). واکاوی تمدن اسلامی ایرانی. Allameh Tabatabae'i University Publication, 1, 1
Presented in External Exhibition
  • Saeidi Rahman, Saeidi Pegah, یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران, Published Article, brief article, رسانه های جدید و مدیریت بحران, 2014/09/29, 2014/10/19
Presented in Internal Exhibition
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman, همایش ملی مناسبات نسلی در ایران, Published Article, انقلاب رسانه ای ، جهانی شدن و مناسبات نسلی, 2005/01/19, 2005/01/20
  • Saeidi Rahman, هفته پژوهش - نقد کتاب : تکنیک های خبرنگاری برای روابط عمومی (حمید ترقی- سید احمد سید علیزاده), announcer, 2014/12/06, 2014/12/08
  • Saeidi Rahman, Saeidi Pegah, چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت, Published Article, brief article, واکاوی تمدن اسلامی ایرانی و عوامل رشد و افول آن در مقاطع تاریخی با تاکید بر دولت های شیعی, 2015/05/20, 2015/05/21
  • Saeidi Rahman, نخستین همایش ملی وضعیت کنونی و آینده حقوق ارتباطات و رسانه در ایران, Published Article, brief article, مشکلات حقوقی و قضایی ایران برای برخورد با عناوین مجرمانه در فضای مجازی( با تاکید بر قانون جرایم رایانه ای مصوب تیرماه 1388 ), 2016/04/20
compilation
  • Amiri Maghsoud, Saeidi Rahman. (2009). design of tests. iran-tehran, UNIVERSITY
  • Saeidi Rahman. (2012). bar. khojaste
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar. (2010). Electronic Public Relations. Jamee shenasan
  • Saeidi Rahman. (2018). Public Relation Tecnique. Iran-Tehran, SAMT
  • Saeidi Rahman. (2016). Comparative Study of Communications Law in Countries. sahifealzahra
  • Saeidi Rahman. (2015). News Science Quarterly. IRAN-tehran, Allameh Tabatabaei University Press
  • Saeidi Rahman. (2015). Abstract of the articles of the Conference on the Islamic Model of Iran Progress, Iran's Progress, Past, Present, Future. Allameh Tabatabaei University Press
  • Saeidi Rahman. (2017). International Cyber Communications Law. Khojasteh
  • Saeidi Rahman. (2018). 30/5000 Introduction to Islamic Public Relations. Mojak
  • Saeidi Rahman. (2018). An Introduction to International Public Relations. Mojak
  • Saeidi Rahman. (2011). ert. avaye noor
  • Saeidi Rahman. (---). aaa. ---
  • Saeidi Rahman. (2013). Study of Cmperative Law. IRAN-tehran, elm
  • Saeidi Rahman. (---). aaa. ---
  • Saeidi Rahman. (2008). tec. samt
  • Saeidi Rahman. (2006). mo. n
  • Saeidi Rahman. (2008). jame. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2011). rava. jamee
  • Saeidi Rahman. (2007). naghsh. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2012). ert. avaye noor
  • Saeidi Rahman. (2012). b. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2007). jam. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2011). rava. aaa
  • Saeidi Rahman. (2012). bbb. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2013). hoghogh. elm
  • Saeidi Rahman. (2013). Public Relations Techniques. Iran-Tehran, Samt
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar. (2013). Principles of communication, propaganda and persuasion. Iran-Tehran, Iran Publication
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar. (2006). the role of globalization & media in cultural ideltisication. Khojasteh
translation
  • Saeidi Rahman. (2008). مدیریت در روابط عمومی. Allameh Tabatabaei University Press
  • Saeidi Rahman. (2007). مدیریت در روابط عمومی. Allameh Tabatabaei University Press
other
  • Saeidi Rahman. (2013). hoghogh. ---
  • Saeidi Rahman. (2013). ho. ---
  • Saeidi Rahman. (2016). Capitalism and Democracy. mazmun
  • Saeidi Rahman. (2006). Capitalism and Democracy. Mazmoon
  • Saeidi Rahman. (2017). Who are the rulers of the world?. dibayeh
  • Saeidi Rahman. (2015). Independence of the press. avaye noor
Practical Projects outside The School
  • شرح درس رشته روابط عمومی, 2002/03/21
  • بررسی مسائل سازمان تامین اجتماعی تهران از دیدگاه مدیران و کارکنان تامین, 2004/03/20
  • بررسی علل بی تفاوتی دانش اموزان نسبت به ارزشهای دینی, 2005/01/20
  • علل بی تفاوتی دانش اموزان نسبت به ارزشهای دینی و اجتماعی, 2006/01/21
  • عوامل اجتماعی ،روان شناختی و ارتباطی موثر بر نگرش مردم, 2006/03/21
Fundamental Designs
  • عوامل اجتماعی، روان‌شناختی و ارتباطی مؤثر بر نگرش مردم نسبت به سرشماری عمومی نفوس و مسکن و شیوه‌های تبلیغات مناسب و ارائه راه‌کارهای به کارگیری آن‌ها, 2006/03/12
  • ارزیابی سرفصلهای دوره کارشناسی ارشد برنامه ریزی منطقه ای, 2009/01/19
  • بررسی و مقایسه دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل ..., 2008/09/21
  • دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی تهران در مورد حل مسائل سازمان, 2007/09/22
  • بررسی علل بی تفاوتی دانش آموزان نسبت به ارزشهای دینی, 2007/03/20
  • بررسی رابطه بین دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل ..., 2005/01/20
  • مقایسه دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در..., 2005/01/20
  • بررسی رابطه بین دیدگاه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی, 2009/02/23
  • بازنگری سرفصل کارشناسی ارشد مدیریت منطقه ای, 2010/01/21
  • شیوه های تبلیغ در سرشماری1385, 2007/01/21
Master
  • بررسی میزان بهرمندی شهروندان, 2003/02/18
  • مقایسه دیدگاه دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه شهرکرد در مورد محتوای برنامه ها شبکه 4 سیما, No Allame Tabataba'i University, 2004/02/20
  • تحلیل محتوای وب سایتهای رادیویی, 2004/09/18
  • تحلیل محتوای عکسهای کاندیداهای ریاست جمهوری سال 84, حسین شادا.., 2006/03/21
  • تحلیل محتوای عکسهای کاندیداهای ریاست جمهوری, Allame Tabataba'i University, 2007/01/21
  • بررسی رابطه فناوری در اطلاعات و عملکرد پلیس, 2007/01/21
  • بررسی آثار تبلیغات رسانه ای شرکتهای بیمه در ترویج صنعت بیمه, داریوش ترکمان, 2008/03/20
  • بررسی نقش روزنامه های شیراز در انتخابات شورای شهر, 2008/09/14
  • بررسی نقش روزنامه های شیراز در انتخابات .. دوره شورای شهر, امید صداق, 2008/09/14
  • بررسی چگونگی بازنمایی زنان در سینمای ایران, رسولی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/03/10
  • بررسی جایگاه زنان در مطبوعات سینمایی کشور, ابوالفضل رسولی, 2010/03/10
  • نقش و جایگاه روابط عمومی از دید مدیران, محمد اسکندری, 2010/03/21
  • اعتیاد و جامعه پذیری فرزندان, 2010/06/22
  • روابط عمومئ الکترونیک, 2010/08/23
  • بازتاب پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری, دانشجو, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/22
  • تحلیل محتوای طرح حجاب در خبرگزاریها..., آمنه متصمی, 2011/03/15
  • نقش تلویزیون خصوصی در توسعه سیاسی افغانستان, نادرنژاد- علیزاده, 2011/03/21
  • روابط عمومئ الکترونیک تکریم ارباب رجوع, محمد اکبری, 2011/03/21
  • بررسی تطبیقی تبلیغات بازرگانی بیمه های .., حمیده زمانی, 2011/03/21
  • مقایسه دیدگاه مدیران شهر مشهد در مورد نقش روابط عمومی, محمد اسکندری نژاد, 2011/05/02
  • عوامل مرتبط با میزان اعتماد شهروندان تهرانی نسبت به برنامه های سیاسی تلویزیون, محمد صاحب بیانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/07/13
  • تلویزیون شبکه یک و چهار از جهت ..., نیما نواز, 2012/01/21
  • بازنمایی برنامه های تلویزیونی شبکه یک و چهار در جهت تسهیل هدفمندسازی یارانه در ایران, نیما بزاززادگان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/03
  • نقش برنامه های پزشکی و بهداشتی تلویزیون بر سلامت جسمانی و روانی پیامگیران, مهدیس علی پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/07/01
  • نقش تبلیغات بازرگانی و سلامت روانی, مرضیه رفعتی, Practical , 2012/07/15
  • بررسی نقش شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در اصلاح الگوی مصرف از دیگاه, مهرناز مهدی پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/07/23
  • بررسی کارکرد های تلفن همراه بین دانش آموزان مقطع متوسطه, فاطمه رئیس حسینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/16
  • شکاف جنسیت در استفاده از ICT ....., نسرین احمدی پور, 2012/09/18
  • شکاف جنسیت در استفاده از ICT ....., 2012/09/18
  • بازتاب خانواده در نشریات عامه پسند, ثریا موسوی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • بررسی میزان رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجنماعی از چگونگی ارائه خدمات درمانی و عوامل مرتبط با آن, سمانه گرشاسبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/27
  • بررسی میزان رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از چگونگی ارائه ی خدمات درمانی و عوامل مرتبط با آن, سمانه گرشاسبی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/27
  • الزامات طراحی نظامجامع اطلاع رسانی ،سازمان انرژی اتمی, محمد محمدی برمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/06/30
  • دوانگاری سخنرانی های نمایندگان ایران در سازمان ملل(دو دوره اصلاحات و اصول گرایی), فاطمه جمال پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/01/29
  • بازنمایی ارزش های مورد تاکید در برنامه کودک شبکه 2 سیما, مریم صدیق, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/01
  • بازتاب مطبوعاتی حمله به سفارتخانه های آمریکا و انگلیس در تهران(تحلیل محتوا و مقایسه سه روزنامه سراسری در سال های 1358 و 1390), ملیحه مهرآمیز, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • بررسی نقش برنامه های شبکه ماهواره های فارسی زبان خارج از کشور بر روی دانشجویان خلیج فارس بوشهر, یاسر حقیقت, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/03/07
  • بررسی دیدگاه مخاطبان نسبت به برنامه های اجتماعی - فرهنگی شبکه های یک و سه سیما ( مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه), مهدی پروین نژاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/06/22
  • بازنمایی الگوهای سبک زندگی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران در سال 1394, علی خرمشاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/19
  • بازنمایی الگوهای سبک زندگی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران در سال 1394, علی خرمشاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/19
  • روابط عمومی الترونیک: مطالعه روابط عمومی سازمان های تابعه شهرداری تهران, راضیه البرز سرچقائی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/19
  • مقایسه دیدگاههای مدیران فرهنگی در مورد روابط عمومی, محمد اسکندری نژاد
  • رابطه اعتیاد سرپرست خانواده با جامعه پذیری فرزندان, حسین توکلی
  • بررسی نقش روزنامه ها, امید صدیق
  • دیدگاه مدیران در مورد نقش روابط عمومی
  • جایگاه زنان در مطبوعات ....
  • اعتیاد سرپرست خانواده و جامعه پذیری فرزندان
PhD
  • جایگاه جامعه اطلاعاتی در ایران, سهیلا خلجی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/02/19
  • ارتباطات آئینی و قدرت سیاسی در ایران, میرعابدینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/08
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, 2009/12/22
  • مخاطب پنداری از نگاه سرآمدان جموری اسلامی ایران, عبدالرضا پنجی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داوود ..گویان, 2010/03/21
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, 2010/08/23
  • انگاره مخاطب در رسانه های جمعی, 2010/08/23
  • تلویزیون و سیاست خارجی, 2010/08/23
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد حسین غفوریان, 2011/03/13
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داود دعاگویان, Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • ترافیک و ارتباطات سازمانی, رضا عبدالرحمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • بررسی اعتماد مردم به تلویزیون و امنیت, نادرپور, 2011/03/21
  • رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون, سهیلا چگینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد محسن غفوریان, Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • نقش تلویزیون در پشتیبانی از سیاست خارجی ایران, داود دعاگویان, 2011/04/24
  • تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا کودتای 1299 رضاخان, 2011/06/22
  • رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون, سهیلا چگینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/07/12
  • تلویزیون و سیاست خارجی با تاکید بر انرژی هسته ای, داود دعاگدیان, 2012/01/21
  • بررسی عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی سازمانی با تاکید بر نقش روابط عمومی و ارائه .., اصحاب حبیب زاده, 2012/01/21
  • بازنمایی اعتراضات مردم کشورهای عربی در شبکه های خبری بین المللی, اردشیر زابلی زاده, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/02/04
  • بازنمایی غرب در سریالهای سیمای جمهوری اسلامی ایران, 2012/10/10
  • بازنمایی غرب در سریال های سیمای جمهوری اسلامی, اکبرزاده جهرمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/10/10
  • سیاست و مصرف رسانه‌های اجتماعی مجازی در ایران: چالش‌ها، الگوها و تبیین یک مدل پیشنهادی, حسین بصیریان جهرمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/06/21
  • سیاست گذاری اجتماعی در ایران, رضا امیدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/15
  • نقش دوره آموزش سواد رسانه ای بر توانایی پردازش پیامهای رسانه ای دانش آموزان مقطع متوسطه ( مطالعه موردی دانش آموزان سال اول متوسطه شهر کرمان در سال 92-93 ), عباس تقی زاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/10/15
  • فرهنگ تلویزیونی و زندگی روزمره جوانان, محمد فتحی نیا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/14
  • فرهنگ تلویزیونی و زندگی روزمره جوانان, محمد فتحی نیا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/14
  • روابط عمومی مطلوب در نهادهای انقلاب اسلامی ، به سوی طراحی مدل مطلوب از دیدگاه دست اندر کاران و صاحبنظران, رحیم نریمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2018/02/06
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد حسین غفوریان
  • ترافیک و ارتباطات سازمانی
  • تبیین سند ترافیک بر اساس ارتباطات سازمانی, رضا عبدالرحمانی
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داود دعاگویان
  • انگاره مخاطب در رسانه های ارتباط جمعی, عبدالرضا پنجی
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, حبیب ا.. معظمی
  • تلویزیون و هویت ملی
  • تلویزیون و هویت ملی ایرانی, منصور ساعی
  • انگاره مخاطب در رسانه های جمعی ایران
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, Allame Tabataba'i University
Executive Posts
  • معاون دانشکده, 2008/01/21
  • معاون دانشکده, 2007/09/05
  • معاون دانشکده, 2009/09/05
  • معاون دانشکده, 2010/09/12
  • معاون دانشکده, 2011/07/18
  • مدیر گروه, 2012/02/21
  • مدیر گروه, 2012/02/20
Collaboration in Magazines
  • فصلنامه علوم اجتماعی, 2007/03/21
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2007/03/21
  • فصلنامه علوم اجتماعی, 2008/03/20
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2008/03/20
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2010/08/23
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2011/03/21