professor_pic
Rahman Saeidi
Rahman Saeidi is Associate Professor of Communications in the Department of public relations , Faculty of Social Communication .
Iranian Journals
  • Fatehi Dehaghani AbolGhasem, adi adi, moz moz, Saeidi Rahman. (2009). چرایی افزایش نسبی ورود دختران به دانشگاه. Womens Strategic Studies, 44
  • Saeidi Rahman. (2011). بسیج و مهندسی فرهنگی. Journal of Social Science Book of the Month, 39
  • saeedi pegah, Saeidi Rahman. (2012). فعالیتهای اینترنتی چالشها و فرصتها. 4
  • Saeidi Rahman. (2013). نقش مخاطب در استفاده مطلوب از تلویزیون. LA REVUE, 1
  • Saeidi Rahman, Latifi Gholamreza, doran behrad. (2011). بررسی وضعیت ارتباطات غیر سازمانی در راهنمایی و رانندگی. ---
  • Saeidi Rahman, gha moh. (2012). تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران. research of laws and policy, 35
  • Saeidi Rahman, Assadi Abbas, mahdipoor Mrs.. (2012). نقش شبکه اول سیما در اصلاح الگوی مصرف. LA REVUE, 2
  • Saeidi Rahman. (2010). تبلیغات و فرهنگ. Journal of Social Science Book of the Month, 18
  • Saeidi Rahman. (---). تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی. Communication Research
  • Saeidi Rahman. (2008). بسیج و جایگاه آن در مهندسی فرهنگی. ---
  • Saeidi Rahman. (2009). بررسی دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل مشکلات این سازمان. Social Development & Welfare Planning, 1
  • Saeidi Rahman. (2009). جهانی شدن و مهندسی فرهنگی. 37
  • Saeidi Rahman. (2007). جهانی شدن اقتصاد. Growth of Social Sciences, 4
  • Saeidi Rahman. (2009). روابط عمومی الکترونیک. Journal of Social Science Book of the Month, 4
  • Saeidi Rahman. (2007). بررسی تطبیقی دیدگاه های دانشجویان دانشگاه اصفهان و چهارمحال بختیاری نسبت به برنامه های شبکه چهار سیما. Journal of Social Sciences, 30
  • Saeidi Rahman, doagoyan davood. (2011). نقش تلویزیون در پشتیبانی و هدایت سیاست خارجی. Danesh-e-Entezami
  • Saeidi Rahman. (2011). تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی ایرانی. Social Development & Welfare Planning
  • Saeidi Rahman, gha moh, nadernejad Mr.. (2012). تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از اول تا سوم اسفند 1299. ---
  • Saeidi Rahman. (2011). رسانه ها و تبلیغات دینی. Journal of Social Science Book of the Month, 14, 31
  • Saeidi Rahman, Latifi Gholamreza. (2012). ارتباطات بین سازمانی در سازمان راهنمایی و رانندگی. ---
  • Saeidi Rahman. (2011). رسانه ها و تبلیغات دینی. Journal of Social Science Book of the Month, 31
  • Saeidi Rahman. (2011). ظزفیتها و فرصتها. 9
  • Saeidi Rahman. (2012). تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا 3 اسفند1299. 35
  • Saeidi Rahman. (2004). تبلیغات کلید موفقیت سیاستمداران. danesh, 3
  • Saeidi Rahman. (2003). جامعه اطلاعاتی جالشها و فرصتها. majles & rahbord scientificresearch quarterly journal, 42
  • Saeidi Rahman. (2005). برای برنامه سازان فقط تخصص کافی نیست. 19
  • Saeidi Rahman. (2003). تبلیغات سنتی - تبلیغات مدرن. danesh, 2
  • Saeidi Rahman. (2006). جهانی شدن اقتصادی. Quarterly Growth, 4
  • Saeidi Rahman. (2006). جهانی شدن اقتصاد. Growth of Social Sciences, 9, 4
  • Saeidi Rahman. (2009). جهانی شدن و مهندسی فرهنگی. 1
  • Saeidi Rahman. (---). روابط عمومی الکترونیک. Journal of Social Science Book of the Month, 4
  • Saeidi Rahman. (2010). مقایسه دیدگاههای کارکنان و مدیران تامین اجتماعی در مورد حل .... Social Development & Welfare Planning, 1
  • Saeidi Rahman. (2009). تبلیغات و فرهنگ. Journal of Social Science Book of the Month, 18
  • Saeidi Rahman. (2010). رسانه ها و تبلیغات دینی. Journal of Social Science Book of the Month
  • Saeidi Rahman. (---). تلویزیون و سیاست خارجی. Danesh-e-Entezami
  • Saeidi Rahman. (---). تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی. Social Development & Welfare Planning
  • Saeidi Rahman. (---). بررسی وضعیت ارتباطات سازمانی در راهنمایی و رانندگی. ---
  • Saeidi Rahman. (2011). بسیج سازندگی و جایگاه آن در مهندسی فرهنگی. Journal of Social Science Book of the Month, 39
  • Saeidi Rahman. (2012). نقش مخاطب در استفاده مطلوب از کارکردهای تلویزیون. 1
  • Saeidi Rahman. (2012). افکار عمومی چیست؟. ---
  • Saeidi Rahman. (2012). افکار عمومی چیست؟. ---
  • Saeidi Rahman, nadernejad Mr.. (2012). تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا سوم اسفند 1299. 35
  • Saeidi Rahman, saeedi pegah. (2013). زنان فعالیتهای اینترنتی چالشها و محدودیت ها در جامعه ... محور. 4
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman. (2002). دیدگاههای علمی درباره جهانی سازی اقتصادی. ---
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman. (2005). انقلاب رسانه ای جهانی شدن و مناسبات .... ---
  • Saeidi Rahman, Mehdipour Mehrnaz. (2013). Freedom of Expression in Islam and International Documents. LA REVUE, 2, 6
  • Saeidi Rahman. (2013). حقوق مطبوعات در جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا. Journal of Social Science Book of the Month, 16, 59
  • Saeidi Rahman. (2012). افکار عمومی چیست. 1, 1
  • Saeidi Rahman, Saeedi Pegah. (2012). زنان فعالیت های اینترنتی، چالش ها و محدودیت های پیش رو در جامعه. LA REVUE, 1, 4
  • Saeidi Rahman, saeedi pegah. (2014). Media and Culture of Consumption. Journal of Social Science Book of the Month, 17, 72
  • Assadi Abbas, Saeidi Rahman. (---). نقش شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در اصلاح الگوی مصرف. 1, 2
  • Saeidi Rahman. (2014). جامعه اطلاعاتی و شکاف دیجیتالی. LA REVUE, 1, 1
  • kia Ali Asghar, Afkhami Hosein Ali, Boroujerdi Alavi Mahdokht, Rasouli Mohammad Reza, Saeidi Rahman. (2013). پرونده ماه: نشست: رویکردهای مدیریتی و آسیب شناسی تحقیقات روابط عمومی. Monthly Social Sciences, 1, 61
  • Chegini Soheila, mehdizade mohammad, Afkhami Hosein Ali, Saeidi Rahman. (2011). رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظارات مخاطبان از تلویزیون ملی. Communication Research, 28, 67
  • Chegini Soheila, Mehdizadeh Taleshi Seyyed Mohammad, Afkhami Hosein Ali, Saeidi Rahman. (2011). رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظار مخاطبان تلویزیون. Communication Research, 18, 67
  • Saeidi Rahman. (2016). بازخوانی شکاف دیجیتالی بین شمال و جنوب. LA REVUE, 4, 16
  • Saeidi Rahman. (2017). رسانه و فرهنگ مصرف. LA REVUE, 21, 21
  • Saeidi Rahman. (2017). Opportunities and threats of the new media. ---
  • Saeidi Rahman. (2017). Tamali on the Legal Status of Internet Information Bases in Iran. ---
  • Saeidi Rahman. (2016). The Role of Public Relations in Promoting Organizational Productivity. Allameh Tabatabae'i University Publication, دوم, 250
  • Saeidi Rahman. (---). Legal and judicial problems dealing with criminality in cyberspace in Iran. ---
  • Saeidi Rahman. (2015). واکاوی تمدن اسلامی ایرانی. Allameh Tabatabae'i University Publication, 1, 1
  • Saeidi Rahman, Naghibossadat Seyyed Reza, Hoseini Pakdehi Alireza, Narimani Rahim. (2017). Formulation of the optimal public relations model of the Islamic Revolutionary institutions. Media, 108, 3
  • Saeidi Rahman, Naghibossadat Seyyed Reza, Hoseini Pakdehi Alireza, Narimani Rahim. (2017). Developing an Ideal Model for Iranian Islamic Public Relations. Research Center for Art and Communication Culture, 39, 71
Presented in External Exhibition
  • Saeidi Rahman, Saeidi Pegah, یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران, brief article, brief article, رسانه های جدید و مدیریت بحران, 2014/09/29, 2014/10/19
Presented in Internal Exhibition
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman, همایش ملی مناسبات نسلی در ایران, brief article, انقلاب رسانه ای ، جهانی شدن و مناسبات نسلی, 2005/01/19, 2005/01/20
  • Saeidi Rahman, هفته پژوهش - نقد کتاب : تکنیک های خبرنگاری برای روابط عمومی (حمید ترقی- سید احمد سید علیزاده), announcer, 2014/12/06, 2014/12/08
  • Saeidi Rahman, Saeidi Pegah, چهارمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت, brief article, brief article, واکاوی تمدن اسلامی ایرانی و عوامل رشد و افول آن در مقاطع تاریخی با تاکید بر دولت های شیعی, 2015/05/20, 2015/05/21
  • Saeidi Rahman, نخستین همایش ملی وضعیت کنونی و آینده حقوق ارتباطات و رسانه در ایران, brief article, brief article, مشکلات حقوقی و قضایی ایران برای برخورد با عناوین مجرمانه در فضای مجازی( با تاکید بر قانون جرایم رایانه ای مصوب تیرماه 1388 ), 2016/04/20
compilation
  • Amiri Maghsoud, Saeidi Rahman. (2009). design of tests. iran-tehran, UNIVERSITY
  • Saeidi Rahman. (2012). bar. khojaste
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar. (2010). Electronic Public Relations. Jamee shenasan
  • Saeidi Rahman. (2018). Public Relation Tecnique. Iran-Tehran, SAMT
  • Saeidi Rahman. (2016). Comparative Study of Communications Law in Countries. sahifealzahra
  • Saeidi Rahman. (2015). News Science Quarterly. IRAN-tehran, Allameh Tabataba'i University Press
  • Saeidi Rahman. (2015). Abstract of the articles of the Conference on the Islamic Model of Iran Progress, Iran's Progress, Past, Present, Future. Allameh Tabataba'i University Press
  • Saeidi Rahman. (2017). International Cyber Communications Law. Khojasteh
  • Saeidi Rahman. (2018). 30/5000 Introduction to Islamic Public Relations. Mojak
  • Saeidi Rahman. (2018). An Introduction to International Public Relations. Mojak
  • Saeidi Rahman. (2011). ert. avaye noor
  • Saeidi Rahman. (---). aaa. ---
  • Saeidi Rahman. (2013). Study of Cmperative Law. IRAN-tehran, elm
  • Saeidi Rahman. (---). aaa. ---
  • Saeidi Rahman. (2008). tec. samt
  • Saeidi Rahman. (2006). mo. n
  • Saeidi Rahman. (2008). jame. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2011). rava. jamee
  • Saeidi Rahman. (2007). naghsh. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2012). ert. avaye noor
  • Saeidi Rahman. (2012). b. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2007). jam. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2011). rava. aaa
  • Saeidi Rahman. (2012). bbb. khojaste
  • Saeidi Rahman. (2013). hoghogh. elm
  • Saeidi Rahman. (2013). Public Relations Techniques. Iran-Tehran, Samt
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar. (2013). Principles of communication, propaganda and persuasion. Iran-Tehran, Iran Publication
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar. (2006). the role of globalization & media in cultural ideltisication. Khojasteh
translation
  • Saeidi Rahman. (2008). مدیریت در روابط عمومی. Allameh Tabataba'i University Press
  • Saeidi Rahman. (2007). مدیریت در روابط عمومی. Allameh Tabataba'i University Press
other
  • Saeidi Rahman. (2013). hoghogh. ---
  • Saeidi Rahman. (2013). ho. ---
  • Saeidi Rahman. (2016). Capitalism and Democracy. mazmun
  • Saeidi Rahman. (2006). Capitalism and Democracy. Mazmoon
  • Saeidi Rahman. (2017). Who are the rulers of the world?. dibayeh
  • Saeidi Rahman. (2015). Independence of the press. avaye noor
Practical Projects outside The School
  • شرح درس رشته روابط عمومی, 2002/03/21
  • بررسی مسائل سازمان تامین اجتماعی تهران از دیدگاه مدیران و کارکنان تامین, 2004/03/20
  • بررسی علل بی تفاوتی دانش اموزان نسبت به ارزشهای دینی, 2005/01/20
  • علل بی تفاوتی دانش اموزان نسبت به ارزشهای دینی و اجتماعی, 2006/01/21
  • عوامل اجتماعی ،روان شناختی و ارتباطی موثر بر نگرش مردم, 2006/03/21
Fundamental Designs
  • عوامل اجتماعی، روان‌شناختی و ارتباطی مؤثر بر نگرش مردم نسبت به سرشماری عمومی نفوس و مسکن و شیوه‌های تبلیغات مناسب و ارائه راه‌کارهای به کارگیری آن‌ها, 2006/03/12
  • ارزیابی سرفصلهای دوره کارشناسی ارشد برنامه ریزی منطقه ای, 2009/01/19
  • بررسی و مقایسه دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل ..., 2008/09/21
  • دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی تهران در مورد حل مسائل سازمان, 2007/09/22
  • بررسی علل بی تفاوتی دانش آموزان نسبت به ارزشهای دینی, 2007/03/20
  • بررسی رابطه بین دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل ..., 2005/01/20
  • مقایسه دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در..., 2005/01/20
  • بررسی رابطه بین دیدگاه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی, 2009/02/23
  • بازنگری سرفصل کارشناسی ارشد مدیریت منطقه ای, 2010/01/21
  • شیوه های تبلیغ در سرشماری1385, 2007/01/21
Master
  • بررسی میزان بهرمندی شهروندان, 2003/02/18
  • مقایسه دیدگاه دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه شهرکرد در مورد محتوای برنامه ها شبکه 4 سیما, No Allameh Tabataba'i University, 2004/02/20
  • تحلیل محتوای وب سایتهای رادیویی, 2004/09/18
  • تحلیل محتوای عکسهای کاندیداهای ریاست جمهوری سال 84, حسین شادا.., 2006/03/21
  • بررسی رابطه فناوری در اطلاعات و عملکرد پلیس, 2007/01/21
  • تحلیل محتوای عکسهای کاندیداهای ریاست جمهوری, Allameh Tabataba'i University, 2007/01/21
  • بررسی آثار تبلیغات رسانه ای شرکتهای بیمه در ترویج صنعت بیمه, داریوش ترکمان, 2008/03/20
  • بررسی نقش روزنامه های شیراز در انتخابات .. دوره شورای شهر, امید صداق, 2008/09/14
  • بررسی نقش روزنامه های شیراز در انتخابات شورای شهر, 2008/09/14
  • بررسی جایگاه زنان در مطبوعات سینمایی کشور, ابوالفضل رسولی, 2010/03/10
  • بررسی چگونگی بازنمایی زنان در سینمای ایران, رسولی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/03/10
  • نقش و جایگاه روابط عمومی از دید مدیران, محمد اسکندری, 2010/03/21
  • اعتیاد و جامعه پذیری فرزندان, 2010/06/22
  • روابط عمومئ الکترونیک, 2010/08/23
  • بازتاب پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری, دانشجو, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/09/22
  • تحلیل محتوای طرح حجاب در خبرگزاریها..., آمنه متصمی, 2011/03/15
  • بررسی تطبیقی تبلیغات بازرگانی بیمه های .., حمیده زمانی, 2011/03/21
  • نقش تلویزیون خصوصی در توسعه سیاسی افغانستان, نادرنژاد- علیزاده, 2011/03/21
  • روابط عمومئ الکترونیک تکریم ارباب رجوع, محمد اکبری, 2011/03/21
  • مقایسه دیدگاه مدیران شهر مشهد در مورد نقش روابط عمومی, محمد اسکندری نژاد, 2011/05/02
  • عوامل مرتبط با میزان اعتماد شهروندان تهرانی نسبت به برنامه های سیاسی تلویزیون, محمد صاحب بیانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/07/13
  • تلویزیون شبکه یک و چهار از جهت ..., نیما نواز, 2012/01/21
  • بازنمایی برنامه های تلویزیونی شبکه یک و چهار در جهت تسهیل هدفمندسازی یارانه در ایران, نیما بزاززادگان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/03/03
  • نقش برنامه های پزشکی و بهداشتی تلویزیون بر سلامت جسمانی و روانی پیامگیران, مهدیس علی پور, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/07/01
  • نقش تبلیغات بازرگانی و سلامت روانی, مرضیه رفعتی, Practical , 2012/07/15
  • بررسی نقش شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در اصلاح الگوی مصرف از دیگاه, مهرناز مهدی پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/07/23
  • بررسی کارکرد های تلفن همراه بین دانش آموزان مقطع متوسطه, فاطمه رئیس حسینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/09/16
  • شکاف جنسیت در استفاده از ICT ....., 2012/09/18
  • شکاف جنسیت در استفاده از ICT ....., نسرین احمدی پور, 2012/09/18
  • بازتاب خانواده در نشریات عامه پسند, ثریا موسوی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • بررسی میزان رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجنماعی از چگونگی ارائه خدمات درمانی و عوامل مرتبط با آن, سمانه گرشاسبی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/27
  • بررسی میزان رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از چگونگی ارائه ی خدمات درمانی و عوامل مرتبط با آن, سمانه گرشاسبی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/27
  • الزامات طراحی نظامجامع اطلاع رسانی ،سازمان انرژی اتمی, محمد محمدی برمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/06/30
  • دوانگاری سخنرانی های نمایندگان ایران در سازمان ملل(دو دوره اصلاحات و اصول گرایی), فاطمه جمال پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/01/29
  • بازنمایی ارزش های مورد تاکید در برنامه کودک شبکه 2 سیما, مریم صدیق, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/01
  • بازتاب مطبوعاتی حمله به سفارتخانه های آمریکا و انگلیس در تهران(تحلیل محتوا و مقایسه سه روزنامه سراسری در سال های 1358 و 1390), ملیحه مهرآمیز, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/19
  • بررسی نقش برنامه های شبکه ماهواره های فارسی زبان خارج از کشور بر روی دانشجویان خلیج فارس بوشهر, یاسر حقیقت, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/03/07
  • بررسی دیدگاه مخاطبان نسبت به برنامه های اجتماعی - فرهنگی شبکه های یک و سه سیما ( مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه), مهدی پروین نژاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/06/22
  • بازنمایی الگوهای سبک زندگی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران در سال 1394, علی خرمشاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • روابط عمومی الترونیک: مطالعه روابط عمومی سازمان های تابعه شهرداری تهران, راضیه البرز سرچقائی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • بازنمایی الگوهای سبک زندگی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران در سال 1394, علی خرمشاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
  • نقش کمپین های زیست محیطی در گسترش اخلاق زیست محیطی, غلامعلی ابراهیمی سوته, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2019/02/19
  • دیدگاه مدیران در مورد نقش روابط عمومی
  • جایگاه زنان در مطبوعات ....
  • اعتیاد سرپرست خانواده و جامعه پذیری فرزندان
  • رابطه اعتیاد سرپرست خانواده با جامعه پذیری فرزندان, حسین توکلی
  • بررسی نقش روزنامه ها, امید صدیق
  • مقایسه دیدگاههای مدیران فرهنگی در مورد روابط عمومی, محمد اسکندری نژاد
PhD
  • جایگاه جامعه اطلاعاتی در ایران, سهیلا خلجی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/02/19
  • ارتباطات آئینی و قدرت سیاسی در ایران, میرعابدینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2008/03/08
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, 2009/12/22
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داوود ..گویان, 2010/03/21
  • مخاطب پنداری از نگاه سرآمدان جموری اسلامی ایران, عبدالرضا پنجی, Allameh Tabataba'i University, 2010/03/21
  • انگاره مخاطب در رسانه های جمعی, 2010/08/23
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, 2010/08/23
  • تلویزیون و سیاست خارجی, 2010/08/23
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد حسین غفوریان, 2011/03/13
  • ترافیک و ارتباطات سازمانی, رضا عبدالرحمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد محسن غفوریان, Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داود دعاگویان, Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • بررسی اعتماد مردم به تلویزیون و امنیت, نادرپور, 2011/03/21
  • رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون, سهیلا چگینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • نقش تلویزیون در پشتیبانی از سیاست خارجی ایران, داود دعاگویان, 2011/04/24
  • تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا کودتای 1299 رضاخان, 2011/06/22
  • رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون, سهیلا چگینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/07/12
  • بررسی عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی سازمانی با تاکید بر نقش روابط عمومی و ارائه .., اصحاب حبیب زاده, 2012/01/21
  • تلویزیون و سیاست خارجی با تاکید بر انرژی هسته ای, داود دعاگدیان, 2012/01/21
  • بازنمایی اعتراضات مردم کشورهای عربی در شبکه های خبری بین المللی, اردشیر زابلی زاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/04
  • بازنمایی غرب در سریال های سیمای جمهوری اسلامی, اکبرزاده جهرمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/10/10
  • بازنمایی غرب در سریالهای سیمای جمهوری اسلامی ایران, 2012/10/10
  • سیاست و مصرف رسانه‌های اجتماعی مجازی در ایران: چالش‌ها، الگوها و تبیین یک مدل پیشنهادی, حسین بصیریان جهرمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/06/21
  • سیاست گذاری اجتماعی در ایران, رضا امیدی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/09/15
  • نقش دوره آموزش سواد رسانه ای بر توانایی پردازش پیامهای رسانه ای دانش آموزان مقطع متوسطه ( مطالعه موردی دانش آموزان سال اول متوسطه شهر کرمان در سال 92-93 ), عباس تقی زاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/10/15
  • فرهنگ تلویزیونی و زندگی روزمره جوانان, محمد فتحی نیا, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/14
  • فرهنگ تلویزیونی و زندگی روزمره جوانان, محمد فتحی نیا, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/14
  • روابط عمومی مطلوب در نهادهای انقلاب اسلامی ، به سوی طراحی مدل مطلوب از دیدگاه دست اندر کاران و صاحبنظران, رحیم نریمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2018/02/06
  • انگاره مخاطب در رسانه های جمعی ایران
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, Allameh Tabataba'i University
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داود دعاگویان
  • انگاره مخاطب در رسانه های ارتباط جمعی, عبدالرضا پنجی
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد حسین غفوریان
  • تلویزیون و هویت ملی
  • ترافیک و ارتباطات سازمانی
  • تلویزیون و هویت ملی ایرانی, منصور ساعی
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, حبیب ا.. معظمی
  • تبیین سند ترافیک بر اساس ارتباطات سازمانی, رضا عبدالرحمانی
Executive Posts
  • معاون دانشکده, 2008/01/21
  • معاون دانشکده, 2007/09/05
  • معاون دانشکده, 2009/09/05
  • معاون دانشکده, 2010/09/12
  • معاون دانشکده, 2011/07/18
  • مدیر گروه, 2012/02/21
  • مدیر گروه, 2012/02/20
Collaboration in Magazines
  • فصلنامه علوم اجتماعی, 2007/03/21
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2007/03/21
  • فصلنامه علوم اجتماعی, 2008/03/20
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2008/03/20
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2010/08/23
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2011/03/21