professor_pic
Rahman Saeidi
Rahman Saeidi . his degree is associate professor . he is faculty member of public relations .
Published in Internal Journal
  • Fatehi Dehaghani AbolGhasem, adi adi, moz moz, Saeidi Rahman, چرایی افزایش نسبی ورود دختران به دانشگاه, Womens Strategic Studies, 44, 2009/03/21
  • Saeidi Rahman, بسیج و مهندسی فرهنگی, Journal of Social Science Book of the Month, 39, 2011/05/22
  • saeedi pegah, Saeidi Rahman, فعالیتهای اینترنتی چالشها و فرصتها, 4, 2012/03/20
  • Saeidi Rahman, نقش مخاطب در استفاده مطلوب از تلویزیون, LA REVUE, 1, 2013/01/20
  • Saeidi Rahman, Latifi Gholamreza, doran behrad, بررسی وضعیت ارتباطات غیر سازمانی در راهنمایی و رانندگی, 2011/06/11
  • Saeidi Rahman, gha moh, تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران, research of laws and policy, 35, 2012/01/21
  • Saeidi Rahman, Assadi Abbas, mahdipoor Mrs., نقش شبکه اول سیما در اصلاح الگوی مصرف, LA REVUE, 2, 2012/03/20
  • Saeidi Rahman, تبلیغات و فرهنگ, Journal of Social Science Book of the Month, 18, 2010/01/21
  • Saeidi Rahman, تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی, Communication Research
  • Saeidi Rahman, بسیج و جایگاه آن در مهندسی فرهنگی, 2008/01/21
  • Saeidi Rahman, بررسی دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل مشکلات این سازمان, Social Development & Welfare Planning, 1, 2009/03/21
  • Saeidi Rahman, جهانی شدن و مهندسی فرهنگی, 37, 2009/01/20
  • Saeidi Rahman, جهانی شدن اقتصاد, Growth of Social Sciences, 4, 2007/01/21
  • Saeidi Rahman, روابط عمومی الکترونیک, Journal of Social Science Book of the Month, 4, 2009/01/20
  • Saeidi Rahman, بررسی تطبیقی دیدگاه های دانشجویان دانشگاه اصفهان و چهارمحال بختیاری نسبت به برنامه های شبکه چهار سیما, Journal of Social Sciences, 30, 2007/01/21
  • Saeidi Rahman, doagoyan davood, نقش تلویزیون در پشتیبانی و هدایت سیاست خارجی, Danesh-e-Entezami, 2011/01/21
  • Saeidi Rahman, تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی ایرانی, Social Development & Welfare Planning, 2011/01/21
  • Saeidi Rahman, gha moh, nadernejad Mr., تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از اول تا سوم اسفند 1299, 2012/01/21
  • Saeidi Rahman, رسانه ها و تبلیغات دینی, Journal of Social Science Book of the Month, 14, 31, 2011/01/21
  • Saeidi Rahman, Latifi Gholamreza, ارتباطات بین سازمانی در سازمان راهنمایی و رانندگی, 2012/01/21
  • Saeidi Rahman, رسانه ها و تبلیغات دینی, Journal of Social Science Book of the Month, 31, 2011/01/21
  • Saeidi Rahman, ظزفیتها و فرصتها, 9, 2011/01/21
  • Saeidi Rahman, تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا 3 اسفند1299, 35, 2012/01/21
  • Saeidi Rahman, تبلیغات کلید موفقیت سیاستمداران, danesh, 3, 2004/12/21
  • Saeidi Rahman, جامعه اطلاعاتی جالشها و فرصتها, majles & rahbord scientificresearch quarterly journal, 42, 2003/12/31
  • Saeidi Rahman, برای برنامه سازان فقط تخصص کافی نیست, 19, 2005/12/22
  • Saeidi Rahman, تبلیغات سنتی - تبلیغات مدرن, danesh, 2, 2003/11/22
  • Saeidi Rahman, جهانی شدن اقتصادی, Quarterly Growth, 4, 2006/06/22
  • Saeidi Rahman, جهانی شدن اقتصاد, Growth of Social Sciences, 9, 4, 2006/06/22
  • Saeidi Rahman, جهانی شدن و مهندسی فرهنگی, 1, 2009/01/20
  • Saeidi Rahman, روابط عمومی الکترونیک, Journal of Social Science Book of the Month, 4
  • Saeidi Rahman, مقایسه دیدگاههای کارکنان و مدیران تامین اجتماعی در مورد حل ..., Social Development & Welfare Planning, 1, 2010/01/21
  • Saeidi Rahman, تبلیغات و فرهنگ, Journal of Social Science Book of the Month, 18, 2009/08/23
  • Saeidi Rahman, رسانه ها و تبلیغات دینی, Journal of Social Science Book of the Month, 2010/09/23
  • Saeidi Rahman, تلویزیون و سیاست خارجی, Danesh-e-Entezami
  • Saeidi Rahman, تبلیغات فرهنگ مصرف و سبک زندگی, Social Development & Welfare Planning
  • Saeidi Rahman, بررسی وضعیت ارتباطات سازمانی در راهنمایی و رانندگی
  • Saeidi Rahman, بسیج سازندگی و جایگاه آن در مهندسی فرهنگی, Journal of Social Science Book of the Month, 39, 2011/05/22
  • Saeidi Rahman, نقش مخاطب در استفاده مطلوب از کارکردهای تلویزیون, 1, 2012/03/20
  • Saeidi Rahman, افکار عمومی چیست؟, 2012/04/20
  • Saeidi Rahman, افکار عمومی چیست؟, 2012/04/20
  • Saeidi Rahman, nadernejad Mr., تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا سوم اسفند 1299, 35, 2012/01/21
  • Saeidi Rahman, saeedi pegah, زنان فعالیتهای اینترنتی چالشها و محدودیت ها در جامعه ... محور, 4, 2013/01/20
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman, دیدگاههای علمی درباره جهانی سازی اقتصادی, 2002/11/22
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman, انقلاب رسانه ای جهانی شدن و مناسبات ..., 2005/01/20
  • Saeidi Rahman, Mehdipour Mehrnaz, Freedom of Expression in Islam and International Documents, LA REVUE, 2, 6, 2013/06/22
  • Saeidi Rahman, حقوق مطبوعات در جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا, Journal of Social Science Book of the Month, 16, 59, 2013/01/20
  • Saeidi Rahman, افکار عمومی چیست, 1, 1, 2012/04/20
  • Saeidi Rahman, Saeedi Pegah, زنان فعالیت های اینترنتی، چالش ها و محدودیت های پیش رو در جامعه, LA REVUE, 1, 4, 2012/12/21
  • Saeidi Rahman, saeedi pegah, Media and Culture of Consumption, Journal of Social Science Book of the Month, 17, 72, 2014/02/20
  • Assadi Abbas, Saeidi Rahman, نقش شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در اصلاح الگوی مصرف, 1, 2
  • Saeidi Rahman, جامعه اطلاعاتی و شکاف دیجیتالی, LA REVUE, 1, 1, 2014/09/23
  • kia Ali Asghar, Afkhami Hosein Ali, Boroujerdi Alavi Mahdokht, Rasouli Mohammad Reza, Saeidi Rahman, پرونده ماه: نشست: رویکردهای مدیریتی و آسیب شناسی تحقیقات روابط عمومی, Monthly Social Sciences, 1, 61, 2013/04/21
  • Chegini Soheila, mehdizade mohammad, Afkhami Hosein Ali, Saeidi Rahman, رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظارات مخاطبان از تلویزیون ملی, Communication Research, 28, 67, 2011/09/23
  • Chegini Soheila, Mehdizadeh Taleshi Seyyed Mohammad, Afkhami Hosein Ali, Saeidi Rahman, رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظار مخاطبان تلویزیون, Communication Research, 18, 67, 2011/09/23
  • Saeidi Rahman, بازخوانی شکاف دیجیتالی بین شمال و جنوب, LA REVUE, 4, 16, 2016/01/05
Presented in External Exhibition
  • Saeidi Rahman, Saeidi Pegah, یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران, Published Article, رسانه های جدید و مدیریت بحران, 2014/09/29, 2014/10/19
Presented in Internal Exhibition
  • kia Ali Asghar, Saeidi Rahman, همایش ملی مناسبات نسلی در ایران, Published Article, انقلاب رسانه ای ، جهانی شدن و مناسبات نسلی, 2005/01/19, 2005/01/20
  • Saeidi Rahman, هفته پژوهش - نقد کتاب : تکنیک های خبرنگاری برای روابط عمومی (حمید ترقی- سید احمد سید علیزاده), announcer, 2014/12/06, 2014/12/08
  • Saeidi Rahman, نخستین همایش ملی وضعیت کنونی و آینده حقوق ارتباطات و رسانه در ایران, Published Article, brief article, مشکلات حقوقی و قضایی ایران برای برخورد با عناوین مجرمانه در فضای مجازی( با تاکید بر قانون جرایم رایانه ای مصوب تیرماه 1388 ), 2016/04/20
compilation
  • Amiri Maghsoud, Saeidi Rahman, design of tests, compilation, UNIVERSITY, 2009/06/22
  • Saeidi Rahman, bar, compilation, khojaste, 2012/01/21
  • Saeidi Rahman, Public Relations Techniques, compilation, Samt, 2013/06/22
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar, Principles of communication, propaganda and persuasion, compilation, Iran Publication, 2013/02/19
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar, the role of globalization & media in cultural ideltisication, compilation, Khojasteh, 2006/05/02
  • Saeidi Rahman, kia Ali Asghar, Electronic Public Relations, compilation, Jamee shenasan, 2010/05/31
  • Saeidi Rahman, ert, compilation, avaye noor, 2011/03/21
  • Saeidi Rahman, aaa, compilation
  • Saeidi Rahman, aaa, compilation
  • Saeidi Rahman, hog, compilation, elm, 2013/01/20
  • Saeidi Rahman, tec, compilation, samt, 2008/09/22
  • Saeidi Rahman, mo, compilation, n, 2006/03/21
  • Saeidi Rahman, jame, compilation, khojaste, 2008/01/21
  • Saeidi Rahman, rava, compilation, jamee, 2011/01/21
  • Saeidi Rahman, naghsh, compilation, khojaste, 2007/01/21
  • Saeidi Rahman, ert, compilation, avaye noor, 2012/02/20
  • Saeidi Rahman, b, compilation, khojaste, 2012/01/21
  • Saeidi Rahman, jam, compilation, khojaste, 2007/03/21
  • Saeidi Rahman, rava, compilation, aaa, 2011/01/21
  • Saeidi Rahman, bbb, compilation, khojaste, 2012/01/21
  • Saeidi Rahman, hoghogh, compilation, elm, 2013/01/20
translation
  • Saeidi Rahman, مدیریت در روابط عمومی, translation, Allameh Tabatabaei University Press, 2008/01/21
  • Saeidi Rahman, مدیریت در روابط عمومی, translation, Allameh Tabatabaei University Press, 2007/03/21
other
  • Saeidi Rahman, ho, book review and checking, 2013/01/20
  • Saeidi Rahman, hoghogh, book review and checking, 2013/01/20
Practical Projects outside The School
  • شرح درس رشته روابط عمومی, 2002/03/21
  • عوامل اجتماعی ،روان شناختی و ارتباطی موثر بر نگرش مردم
  • علل بی تفاوتی دانش اموزان نسبت به ارزشهای دینی و اجتماعی
  • بررسی مسائل سازمان تامین اجتماعی تهران از دیدگاه مدیران و کارکنان تامین
  • بررسی علل بی تفاوتی دانش اموزان نسبت به ارزشهای دینی
Fundamental Designs
  • عوامل اجتماعی، روان‌شناختی و ارتباطی مؤثر بر نگرش مردم نسبت به سرشماری عمومی نفوس و مسکن و شیوه‌های تبلیغات مناسب و ارائه راه‌کارهای به کارگیری آن‌ها, 2006/03/12
  • ارزیابی سرفصلهای دوره کارشناسی ارشد برنامه ریزی منطقه ای, 2009/01/19
  • بررسی و مقایسه دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل ..., 2008/09/21
  • دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی تهران در مورد حل مسائل سازمان, 2007/09/22
  • بررسی علل بی تفاوتی دانش آموزان نسبت به ارزشهای دینی, 2007/03/20
  • بررسی رابطه بین دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در مورد حل ..., 2005/01/20
  • مقایسه دیدگاه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در..., 2005/01/20
  • بررسی رابطه بین دیدگاه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی, 2009/02/23
  • بازنگری سرفصل کارشناسی ارشد مدیریت منطقه ای, 2010/01/21
  • شیوه های تبلیغ در سرشماری1385, 2007/01/21
Master
  • بررسی میزان بهرمندی شهروندان, 2003/02/18
  • مقایسه دیدگاه دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه شهرکرد در مورد محتوای برنامه ها شبکه 4 سیما, No Allame Tabataba'i University, 2004/02/20
  • تحلیل محتوای وب سایتهای رادیویی, 2004/09/18
  • تحلیل محتوای عکسهای کاندیداهای ریاست جمهوری سال 84, حسین شادا.., 2006/03/21
  • تحلیل محتوای عکسهای کاندیداهای ریاست جمهوری, Allame Tabataba'i University, 2007/01/21
  • بررسی رابطه فناوری در اطلاعات و عملکرد پلیس, 2007/01/21
  • بررسی آثار تبلیغات رسانه ای شرکتهای بیمه در ترویج صنعت بیمه, داریوش ترکمان, 2008/03/20
  • بررسی نقش روزنامه های شیراز در انتخابات شورای شهر, 2008/09/14
  • بررسی نقش روزنامه های شیراز در انتخابات .. دوره شورای شهر, امید صداق, 2008/09/14
  • بررسی چگونگی بازنمایی زنان در سینمای ایران, رسولی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/03/10
  • بررسی جایگاه زنان در مطبوعات سینمایی کشور, ابوالفضل رسولی, 2010/03/10
  • نقش و جایگاه روابط عمومی از دید مدیران, محمد اسکندری, 2010/03/21
  • اعتیاد و جامعه پذیری فرزندان, 2010/06/22
  • روابط عمومئ الکترونیک, 2010/08/23
  • بازتاب پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری, دانشجو, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/22
  • تحلیل محتوای طرح حجاب در خبرگزاریها..., آمنه متصمی, 2011/03/15
  • روابط عمومئ الکترونیک تکریم ارباب رجوع, محمد اکبری, 2011/03/21
  • بررسی تطبیقی تبلیغات بازرگانی بیمه های .., حمیده زمانی, 2011/03/21
  • نقش تلویزیون خصوصی در توسعه سیاسی افغانستان, نادرنژاد- علیزاده, 2011/03/21
  • مقایسه دیدگاه مدیران شهر مشهد در مورد نقش روابط عمومی, محمد اسکندری نژاد, 2011/05/02
  • عوامل مرتبط با میزان اعتماد شهروندان تهرانی نسبت به برنامه های سیاسی تلویزیون, محمد صاحب بیانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/07/13
  • تلویزیون شبکه یک و چهار از جهت ..., نیما نواز, 2012/01/21
  • بازنمایی برنامه های تلویزیونی شبکه یک و چهار در جهت تسهیل هدفمندسازی یارانه در ایران, نیما بزاززادگان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/03
  • نقش برنامه های پزشکی و بهداشتی تلویزیون بر سلامت جسمانی و روانی پیامگیران, مهدیس علی پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/07/01
  • نقش تبلیغات بازرگانی و سلامت روانی, مرضیه رفعتی, Practical , 2012/07/15
  • بررسی نقش شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در اصلاح الگوی مصرف از دیگاه, مهرناز مهدی پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/07/23
  • بررسی کارکرد های تلفن همراه بین دانش آموزان مقطع متوسطه, فاطمه رئیس حسینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/16
  • شکاف جنسیت در استفاده از ICT ....., 2012/09/18
  • شکاف جنسیت در استفاده از ICT ....., نسرین احمدی پور, 2012/09/18
  • بازتاب خانواده در نشریات عامه پسند, ثریا موسوی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • بررسی میزان رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجنماعی از چگونگی ارائه خدمات درمانی و عوامل مرتبط با آن, سمانه گرشاسبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/27
  • بررسی میزان رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از چگونگی ارائه ی خدمات درمانی و عوامل مرتبط با آن, سمانه گرشاسبی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/27
  • الزامات طراحی نظامجامع اطلاع رسانی ،سازمان انرژی اتمی, محمد محمدی برمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/06/30
  • دوانگاری سخنرانی های نمایندگان ایران در سازمان ملل(دو دوره اصلاحات و اصول گرایی), فاطمه جمال پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/01/29
  • بازنمایی ارزش های مورد تاکید در برنامه کودک شبکه 2 سیما, مریم صدیق, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/02/01
  • بازتاب مطبوعاتی حمله به سفارتخانه های آمریکا و انگلیس در تهران(تحلیل محتوا و مقایسه سه روزنامه سراسری در سال های 1358 و 1390), ملیحه مهرآمیز, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/02/19
  • بررسی نقش برنامه های شبکه ماهواره های فارسی زبان خارج از کشور بر روی دانشجویان خلیج فارس بوشهر, یاسر حقیقت, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/03/07
  • بررسی دیدگاه مخاطبان نسبت به برنامه های اجتماعی - فرهنگی شبکه های یک و سه سیما ( مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه), مهدی پروین نژاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/06/22
  • مقایسه دیدگاههای مدیران فرهنگی در مورد روابط عمومی, محمد اسکندری نژاد
  • دیدگاه مدیران در مورد نقش روابط عمومی
  • جایگاه زنان در مطبوعات ....
  • بررسی نقش روزنامه ها, امید صدیق
  • اعتیاد سرپرست خانواده و جامعه پذیری فرزندان
  • رابطه اعتیاد سرپرست خانواده با جامعه پذیری فرزندان, حسین توکلی
PhD
  • جایگاه جامعه اطلاعاتی در ایران, سهیلا خلجی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/02/19
  • ارتباطات آئینی و قدرت سیاسی در ایران, میرعابدینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/08
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, 2009/12/22
  • مخاطب پنداری از نگاه سرآمدان جموری اسلامی ایران, عبدالرضا پنجی, Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داوود ..گویان, 2010/03/21
  • تلویزیون و سیاست خارجی, 2010/08/23
  • انگاره مخاطب در رسانه های جمعی, 2010/08/23
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, 2010/08/23
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد حسین غفوریان, 2011/03/13
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد محسن غفوریان, Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داود دعاگویان, Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • بررسی اعتماد مردم به تلویزیون و امنیت, نادرپور, 2011/03/21
  • رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون, سهیلا چگینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • ترافیک و ارتباطات سازمانی, رضا عبدالرحمانی, Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • نقش تلویزیون در پشتیبانی از سیاست خارجی ایران, داود دعاگویان, 2011/04/24
  • تحولات نظام حقوقی مطبوعات در ایران از ابتدا تا کودتای 1299 رضاخان, 2011/06/22
  • رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون, سهیلا چگینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/07/12
  • بررسی عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی سازمانی با تاکید بر نقش روابط عمومی و ارائه .., اصحاب حبیب زاده, 2012/01/21
  • تلویزیون و سیاست خارجی با تاکید بر انرژی هسته ای, داود دعاگدیان, 2012/01/21
  • بازنمایی اعتراضات مردم کشورهای عربی در شبکه های خبری بین المللی, اردشیر زابلی زاده, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/02/04
  • بازنمایی غرب در سریال های سیمای جمهوری اسلامی, اکبرزاده جهرمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/10/10
  • بازنمایی غرب در سریالهای سیمای جمهوری اسلامی ایران, 2012/10/10
  • سیاست و مصرف رسانه‌های اجتماعی مجازی در ایران: چالش‌ها، الگوها و تبیین یک مدل پیشنهادی, حسین بصیریان جهرمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/06/21
  • سیاست گذاری اجتماعی در ایران, رضا امیدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/15
  • نقش دوره آموزش سواد رسانه ای بر توانایی پردازش پیامهای رسانه ای دانش آموزان مقطع متوسطه ( مطالعه موردی دانش آموزان سال اول متوسطه شهر کرمان در سال 92-93 ), عباس تقی زاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/10/15
  • فرهنگ تلویزیونی و زندگی روزمره جوانان, محمد فتحی نیا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/14
  • فرهنگ تلویزیونی و زندگی روزمره جوانان, محمد فتحی نیا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/14
  • تلویزیون و هویت ملی
  • تلویزیون و هویت ملی ایرانی, منصور ساعی
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, حبیب ا.. معظمی
  • تبیین سند ترافیک بر اساس ارتباطات سازمانی, رضا عبدالرحمانی
  • انگاره مخاطب در رسانه های جمعی ایران
  • حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی, Allame Tabataba'i University
  • تلویزیون و سیاست خارجی, داود دعاگویان
  • انگاره مخاطب در رسانه های ارتباط جمعی, عبدالرضا پنجی
  • تحول نظام حقوقی مطبوعات در ایران, محمد حسین غفوریان
  • ترافیک و ارتباطات سازمانی
Executive Posts
  • معاون دانشکده, 2008/01/21
  • معاون دانشکده, 2007/09/05
  • معاون دانشکده, 2009/09/05
  • معاون دانشکده, 2010/09/12
  • معاون دانشکده, 2011/07/18
  • مدیر گروه, 2012/02/21
  • مدیر گروه, 2012/02/20
Collaboration in Magazines
  • فصلنامه علوم اجتماعی, 2007/03/21
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2007/03/21
  • فصلنامه علوم اجتماعی, 2008/03/20
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2008/03/20
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2010/08/23
  • فصلنامه دانشگاه اسلامی, 2011/03/21