professor_pic
ابوالفضل اردشیر تاج زاده نمین
ابوالفضل اردشیر تاج زاده نمین ، دانشیار رشته مدیریت بازرگانی ـ تجارت بین الملل است. ایشان در گروه آموزشی مدیریت جهانگردی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • پورفرج اکبر، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، علی پوریان زاده راحیل. (1392). ارزش ویژه مشتری و رضایتمندی گردشگران داخلی از هتل های پنج ستاره شهر تهران. مطالعات مدیریت گردشگری، 8، 21
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1388). نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 19، 59
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، تاج زاده نمین آیدین، رمضانی مرتضی. (1390). عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتل های 5ستاره شهر تهران. کاوش های مدیریت بازرگانی، 3، 5
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، تاج زاده نمین آیدین، قره بلاغ رضا. (1389). رابطه تعامل مشتری و فروشنده با عملکرد فروشنده ( مطالعه موردی : لوازم صوتی تصویری ). مدیریت بازرگانی، 2، 6
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). evaluating electronic trust in payment internet banking( case study : bank melli of iran ). 2, 4
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، اعتمادی گلنوشا. (1390). عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وب سایت دفاتر خدمات مسافرتی. مطالعات مدیریت گردشگری، 3and 4، 16
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، چهراقی فاطمه، تاج زاده نمین آیدین. (1390). تاثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی پیمایشی در : شرکت های تک ماکارون و پگاه. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 1، 66
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). Prioritizing Indices Affecting the Product Choice Case Study: Mobile Phone Market. 4, 6
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، چعفری بهنام. (1390). عوامل موثر بر تعامل تولیدکننده و خریداران سازمانی. مطالعات کمی در مدیریت، 2، 1
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1389). مقایسه جایگاه سیستم مدیریت دانش در هتل های 4و5 ستاره شهر تهران. 1، 2
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1389). بررسی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : بانک تجارت شهر تهران ). پژوهشگر (مدیریت)، 19، 7
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). Prioritization of Factors Affecting Consumers’ Attitudes toward Mobile Advertising. 2, 9
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, SOLTAANI MOGHADDAM MAHSA. (2014). influence of internal marketing on relationship marketing in tourism industry : case study : kerman travel agencies. Management and Foresight, 1, 2
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2013). Value Creation in Tourism: An Islamic Approach. 4, 5
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Marandi Maryam. (2013). destination recommendation system in tourism. 3, 1
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (1996). barrier to international trade between iran and australia. barrier to international trade between iran and australia, 16, 7
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1372). دستیابی به استراتژی توسعه از طریق بررسی موانع تجاری بین ایران و استرالیا. 3، 6
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1391). تاثیر اخراج بر تعهد و رضایت شغلی کارکنان. پژوهش های مدیریت سرمایه انسانی، 1، 2
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، قضاریان گریگور. (1390). انگاره مردم ارمنستان از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری. 1، 1
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، تاج زده نمین آیدین، صالحی صدقیانی پانته آ. (1392). فناوری اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن. مدیریت فناوری اطلاعات، 1، 3
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1379). نگرشی بر جهانگردی و مفاهیم آن از دیدگاه بازاریابی. 27, 28، 1
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1392). اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند درمقصد B گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. مطالعات مدیریت گردشگری، 8، 24
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1391). نگرشی بر آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی استان اردبیل از دیدگاه گردشگران داخلی. مطالعات مدیریت گردشگری، 7، 20
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1391). راهبرد های بازاریابی گردشگری مذهبی. گردشگری و توسعه، 2، 4/5
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (1995). Export Culture in Review: An Innovative Approach (Melbourne, Australia). 3, 1
  • Mir Mostafa, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2014). Assessing Preparation Level of Medical Tourism in Zahedan. Global Journal of Management And Business Research, 1, 14
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Malekzadeh Nastaran. (2014). The Relationships among Investment in Workplace Learning, Organizational Perspective on Human Resource Development, Organizational outcomes of Workplace Learning, and Organizational Performance. 3, 7
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2015). The Role of Viral Marketing on Brand Development in Food Technology Tehran (Case study: Zar Macaron). -, -
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، محقق منیره. (1392). واکنش شکایت آمیز دانشجویان از خدمات موجود در دانشگاه در محیط های آنلاین و آفلاین . مورد مطالعه: دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین. مدیریت توسعه وتحول، -، -
  • صالحی صدقیانی پانته آ، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، داروئیان سهیلا. (1393). اثرات بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی هولدینگ اتکا. مطالعات کمی در مدیریت، 5، 1
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، نیساری تبریزی سپیده. (1391). جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی در بازار جوانان مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین. مدیریت بازاریابی، -، 14
  • اکبری منا، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1393). انگیزه ها و محدودیت های گردشگران در سفر به شهر شیراز. مطالعات مدیریت گردشگری، 2، 4
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1390). ایجاد ارزش در گردشگری با رویکرد اسلامی. -، -
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، هاشم زاده ژاله. (1393). نقش جشنواره های موسیقی محلی در توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران بالقوه - مورد مطالعه: موسیقی محلی آذربایجان (عاشیقلر). مطالعات مدیریت گردشگری، 8، 26
  • خزایی پول مرتضی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1394). تاثیرمشتری گرایی و کارآفرینی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 4، 13
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1395). الگوی انتخاب دفتر خدمات مسافرتی. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8، 15
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1394). شناسایی و اولویت‌بندی شکاف‌های خدماتی موجود در بیمارستان‌‌های شهر تهران با استفاده از استانداردهای کنوریز. پژوهش های مدیریت عمومی، 8، 29
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Najafi Fariba. (2015). Prioritizing Communication Mix in Agriculture Bank in Kurdistan Province from Marketing Perspective. 4, 1
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Najafi Fariba. (2016). Selecting Proper Supplier of Supply Chain Using AHP (Case Study: Laban Doosh Gharb Factory of Kurdistan). Journal of Administrative Management, Education and Training, 12, 3
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، بیات سوده. (1394). مطالعه اثر بخشی تارنما های گردشگری پزشکی در ایران. گردشگری شهری، 10، 30
  • ابراهیمی مهدی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، نسیم محمدیان محمودجیق نسیم. (1394). گونه شناسی خدمات هتل ها برای آژانس های مسافرتی، مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد. گردشگری شهری، 2، 2
  • صالح دوست مهسا، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1394). اولویت بندی فعالیت های بازاریابی گردشگری فیلم. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 4، 15
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، قضاریان گریگور. (1389). فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد. 13، 3
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1383). نگرشی بر جایگاه و ضوابط اخلاقی در گردشگری. 5، 2
  • امیری میثم، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1392). بررسی شیوه های تبلیغات پیشبردی بر جذب مشتریان شعب بانک سپه اردبیل. مطالعات کمی در مدیریت، 4، 4
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، طلایی شهاب. (1391). راهبردهای بازاریابی مقاصد گردشگری مذهبی (مطالعه موردی). 4و 5، دوم
  • ابراهیمی مهدی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، محمدیان محمودجیق نسیم. (1394). گونه شناسی خدمات هتل ها برای آژانس های مسافرتی. گردشگری شهری، 2، 2
  • الله دادی مهدی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، عباس زاده حسن، امیدی پسند رضا. (1393). بررسی تاثیرنقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل). تحقیقات بازاریابی نوین، 6، 1
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1395). نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی. مطالعات مدیریت راهبردی، 7، 27
  • الله دادی مهدی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، ایراندوست منصور، سلطان پناه هیرش. (1397). طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فرا ترکیب و دلفی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک ومتوسط غرب کشور). علوم مدیریت ایران، 13، 49
  • خزائی پول مرتضی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، ضرغام بروجنی حمید، کروبی مهدی. (1396). مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتلداری با رویکرد کیفی. مطالعات اجتماعی گردشگری، سال پنجم، ده
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). An empirical study on measuring the effect of layoff on job satisfaction and employee commitment: A case study of detergent producer unit. management science letters, 2, 1
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). Barriers to establish e-business for developing tourism industry: A case study of Kish Island. management science letters, 2, 3
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). Measuring customer satisfaction using SERQUAL survey. management science letters, 2, 3
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). Sports tourism and new opportunities in developing countries: A case study of sport tourism in the province of Ardebil. management science letters, 2, 3
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). The Role of Attitudes and Decision Makinig on Product Choice. Case Study: Cellular Phones. International Journal of Management and Business Research, 5, 5
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Dehdashti Shahrokh Zohreh, Barahimi Zahra. (2012). order fulfilment methods and their impacts on loyalty of retail customers ( case study : pegah dairy co in isfahan ). Archives Des Sciences, 65, 4
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Hosseini Seyyed Sadegh. (2013). evaluation of the training condition of tour guides in iran. The International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 5, 5
  • Tajzadeh-Namin Aidin, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2013). Factors Affecting Domestic Internet User’s E- Loyalty to Travel Agencies Web Sites. Journal of Hospitality & Tourism Research, 02, 03
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). islamic and tourismia review on iran and malysia. The International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 1, 3
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). A review on value creation in tourism industry. management science letters, 2, 1
  • Hasanali Najmeh, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Brown Graham. (2013). tourism decision-making : selecting atravel agency in iran. Anatolia :An International Journal of Tourism and Hospitality Research, 24, 3
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2013). The role of competitive strategies in increasing competition among companies based on the Porte r’s Model ) in Tractor making Company of Tabriz). The International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 5, 5
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2012). Islam and Tourism: A review on Iran and Malysia. The International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 3, 2251-838X
  • Hassanli Najmeh, Brown Graham, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2013). Tourist decision-making: selecting a travel agency in Iran. Anatolia :An International Journal of Tourism and Hospitality Research, 24, 3
  • Yosefi Roya, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2014). Identify and prioritize the effective factors on quality of electronic banking via mobile phone (case study: Mellat bank customers of Qazvin province). International Journal of Educational Management, 1, 4
  • Vasheghani-Farahani Farzaneh, Esfandiar Kourosh, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2014). Effective Factors on Souvenir Purchase: The Case of Foreign Tourists' Viewpoint in Tehran City. Enlightening tourism: A Path making journal, 4, 2
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2014). FEASIBILITY STUDY OF KNOWLEDGE MANAGEMENT ESTABLISHMENT IN CUSTOMS OF BAZARGAN. International Journal of Current Life Sciences, -, 2249- 1465
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Norouzi Mohsen. (2014). A study on the role of advertising and sales promotions in creating brand equity and brand loyalty. Indian Journal of Health and Wellbeing, 5, 4
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Pouya Abedin. (2016). The Role of Using Social Media in the Performance of Manufacturers in Industrial Marketing (Case Study: Industries in western Iran). International Journal of Advanced Biotechnology and Research, 6, 2
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Dehghan Nabiallah, Nematollahi Sarvestani Maryam. (2014). The Positioning of Iran Airlines Based on Service Quality Attributes (From the Domestic Tourists' Viewpoints). international journal of management and humanity science, 3, 6
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Najafi Fariba. (2016). Selecting the best supplier using analytic hierarchy process method. African journal of business management, 10, 20
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Malekzadeh Nastaran. (2017). Identifying and prioritizing the factors relating to Tehran's medical tourism. EUROPEAN ONLINE JOURNAL OF NATURAL AND SOCIAL SCIENCES, 6, 4
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، سمینار بررسی سیاست ها و برنامه های توسعه جهانگردی، خلاصه مقاله، مقاله کامل، رهنمود هایی در خصوص کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری، 1382/02/30، 1382/02/31
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، امیدواری سلیمان، خرمی قاسم، اولین همایش ملی گردشگری سرمایه های ملی چشم انداز آینده، خلاصه مقاله، مقاله کامل، نقش نمادهای شهری در توسعه گردشگری شهرهای ایران، 1391/07/09، 1391/07/09
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، همایش ملی گردشگری ، سرمایه های ملی و چشم انداز آینده، خلاصه مقاله، مقاله کامل، نقش نمادهای شهری، در توسعه گردشگری شهرهای ایران، 1392/11/10، 1392/11/10
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, innovation papers, brief article, complete article, export culture in review, 1995/07/01, 1995/07/01
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, the sixth international conference on manufacturing engineering, brief article, complete article, export culture in global competition, 1995/11/29, 1995/12/01
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, world cultural tourism, announcer, complete article, tourism and ancient pilgrimage place in yazd chak-chak, 2008/11/01, 2008/11/01
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، ابراهیمی مهدی، ط اهری موسوی سیدصدرالدین، کنفرانس مدیریت بازاریابی، سخنران، موانع کلان محیطی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری، 1386/11/02، 1386/11/03
تالیف
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1393). مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی. ایران-تهران، انتشارات سمت
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1393). نهاد هاو سازمان های مرتبط با گردشگری در ایران با تاکید بر مفاهیم. ایران-تهران، انتشارات آوای ظهور
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1393). کنفرانس هتل داری نوین و توسعه گردشگری. فارسی
ترجمه
  • Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir. (2015). sales and marketing for the travel profession. iran-tehran, Allameh Tabataba'i University Press
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1382). principles of service marketing and management. ایران-تهران، انتشارات سمت
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1394). اصول بازاریابی و خدمات. ایران-تهران، انتشارات سمت
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، الله دادی مهدی. (1396). بازاریابی 4:حرکت از عصر سنتی به دیجیتال. ایران-تهران، انتشارات الگوی دانش بنیان
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1386). فروش و بازاریابی ویزه دفاتر خدمات مسافرتی. ایران-تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1389). اصول بازاریابی و خدمات. ایران-تهران، سمت
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، نوروزی حدیث. (1394). مدیریت برند: تحقیق، تئوری و کارکرد. آوای ظهور
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1387). بازاریابی گردشگری. ایران-تهران، انتشارات دانشگاهی
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، مرزی وحید. (1393). توسعه محصول گردشگری. ایران-تهران، سیمای دانش
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، مرزی وحید، دلفان آذری مژده. (1393). بخش بندی بازار گردشگری حداکثر سازی اثر بخشی بازاریابی. ایران-تهران، انتشارات مهکامه
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، میرزاآقا زهرا. (1395). بازاریابی بین الملل در گردشگری. ایران-تهران، انتشارات دانشگاهی
سایر
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1389). آشنایی با سازمانه های دولتی ایران و سازمانهای گردشگری. ایران-تهران
  • تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر. (1384). ارزیابی کتاب صنعت جهانگردی. ایران-تهران، سازمان سمت
طرح‌های کاربردی درون دانشکده ای
  • امکانسنجی و برنامه راهبردی توسعه محورهای گردشگری ساحلی و، کاربردی، 1396/03/16
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • امکان سنجی طرح توسعۀ اقامتگاه بومگردی در روستاهای استان بوشهر از طریق مشارکت محلی، کاربردی، 1396/06/07
کارشناسی ارشد
  • عوامل موثر بر افزایش رضایت مسافران از خدمات ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه مهرآباد، محمدحسن بزرگ پور، 1386/01/01
  • اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی از دید گردشگران، نجمه حسن لی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/01/01
  • موانع موجود در محیط کلان در خصوص بکارگیری بازار الکترونیک در گردشگری، 1386/09/01
  • شناسایی الگوی مناسب برای بازاریابی گردشگری ورزشی، کامبیز نیکنام، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/11/10
  • عوامل عمده موثر بر افزایش سطح وفاداری مشتریان ایرانی هتل های 5ستاره تهران، مرتضی رمضانی، 1387/01/01
  • انگاره مردم ایروان از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری، گریگور قضاریان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/11/27
  • بازار گردشگری داخلی فرهنگی بر مبنای متغیرهای جمعیت شناسی و رفتاری، آزاده شمس، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • رابطه اقلیم آسایش گردشگری با تقاضای مقاصد گردشگری منتخب در ایران، آرشین بختیار، 1388/01/01
  • رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده، رضا مرتعی قره بلاغ، 1388/01/01
  • اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری گردشگری شهر اصفهان، صابر رضاتنها، 1388/01/01
  • ارتباط عوامل جمعیت شناختی و رفتار صنایع دولتی گردشگران اروپایی در ایران، بنفشه عطرسایی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • عوامل موثر بر کیفیت ارتباطات در صنعت حمل و نقل هوایی ایران با رویکرد بازاریابی رابطه مند، سارا شراوند، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • اثرات پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی تهران، مصطفی حاج امینی، 1388/01/01
  • میزان استفاده سیستمی از مدیریت دانش در هتل های 4 و 5ستاره تهران، صدیقه عمادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/06/31
  • رابطه اقلیم آسایش گردشگری با تقاضای مقاصد گردشگری منتخب در ایران، آرشین بختیاری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/11/01
  • موانع فرهنگی توسعه گردشگری، مریم خانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/04/07
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب هتل، جواد یوسفی، 1389/06/27
  • رابطه متوله امنیت و عوامل تویپوگرافیک، زهره جوادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/31
  • عوامل موثر بر انتخاب مقصد از دیدگاه...، مریم محسنیان، 1389/06/31
  • ارزیابی ادراک مدیران هتل نسبت به بازاریابی، مهسا منشی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/31
  • عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی، احسان حسنی، 1389/08/19
  • بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران ...، مریم رحمانی، 1389/10/21
  • شناسایی روابط موجود در تعامل تولیدکننده و خریدار، بهنام جعفری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/11/12
  • عوامل بازدارنده ایران به عنوان مقصد گردشگری بین المللی بازدیدکننده از هند، 1390/01/01
  • رابطه ابعاد ارزش ویژه مشتری با رضایت مندی از دیدگاه گردشگران داخلی موردمطالعه هتل های 5ستاره تهران، 1390/01/01
  • اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی تجربه غذاهای ایرانی از دیدگاه گردشگران ورودی مورد مطالعه گردشگران اروپایی، 1390/01/01
  • جایگاه یابی برندهای ایرانی در صنعت لوازم خانگی از دید مشتریان، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/03/07
  • انتخاب الگوی برنامه ریزی توسعه، حامد هاجرپور، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/04/22
  • تاثیر توسعه نام تجاری تاژ به محصولات جدید بر دیدگاه مصرف کننده مورد مطالعه مشتریان شرکت تاژ در شهر تهران، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/20
  • اولویت بندی تاثیر ناهنجاری های اجتماعی، مسعود محمدی، 1390/06/26
  • شیوه اجرایی سفارش خرید بر ایجاد وفاداری...، زهرا ابراهیمی، 1390/06/27
  • اثر آمادگی های الکترونیکی بر پذیرش ....، امیر مختارزاده، 1390/06/28
  • اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید خودروهای سواری پارس خودرو، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/28
  • نقش نامهای تجاری شناخته شده در انتخاب محصول از دیدگاه مصرف کننده/مورد مطالعه تلفن همراه، وحید رحمانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/29
  • نقش نام های تجاری شناخته شده در انتخاب محصول، وحید رحمانی، 1390/06/29
  • اثر آموزش های ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی ...، محمد رضا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/30
  • شناسایی اجزای نظام گردشگری جمهوری اسلامی ایران، آسیه سخی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/30
  • رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش E...crm در بخش های مرتبط با مردم در سازمان بازرگانی استان تهران، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/08/18
  • تاثیر عوامل تصویر مقصد و رضیت گردشگری بر وفاداری، مروارید رجایی، 1390/10/27
  • اولویت بندی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط برای توسعه صادرات، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/10
  • رفتار جستجوی اطلاعات ...، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/11
  • عوامل تاثیرگذار بر مدیریت بازده، مژده کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/19
  • اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر ارزیابی تجربه غذاهای ایرانی از دیدگاه گردشگران اروپایی، نسیمه باغچه، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/26
  • نقش مدیریت اطلاعات و اینترنت در صنعت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/26
  • اثرات متقابل ابعاد مختلف تجربه گردشگری، لادن قهرمانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری ایران، زهراسادات سیدعلی روته، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری ایران-مورد مطالعه: هتل های چهار و ژنج ستاره تهران، زهرا سادات سیدعلی روته، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی در گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • نقش فیلم ها و سریال ها در بازاریابی گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/29
  • ارزیابی کیفیت خدمات از دیدگاه گردشگران، اله سادات کرباسی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/29
  • تدوین برنامه بازاریابی استراتژیک...، سید محمدحسین حسینی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/31
  • اولویت بندی عوامل انگیزشی ( رانشی و کششی )، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/03
  • تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر قصد خرید از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، حسین جلیلیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/24
  • مطالعه تطبیقی انگیزه های سفر گردشگران خارجی از ایران، آذین اعلایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/30
  • جایگاه نمایشگاه های بین المللی گردشگری ازدیدگاه سازمانی، مریم بهزادیان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/04
  • رابطه آموزش نیروی انسانی با کیفیت خدمات مورد مطالعه: آژانسهای مسافرتی استان یزد، سعید جهان بین، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/08
  • مطالعه تطبیقی حد انتظارات اعضای باشگاه وفاداری و مسافرین عادی از کیفیت خطوط هوایی ایران ایر، ندا سادات نراقی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر رفتار مصرف کنندگان با تاکید بر محتوای تولید کاربر در مورد سفر، زینب رجبی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • تاثیر تجربه احساسی بازدیدکنندگان سایت موزه ها بر رضایت و وفاداری آنها، مورد مطالعه : شهر شیراز، خاطره توانا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/03/20
  • مقایسه شخصیت برند خطوط هواپیمایی دولتی و غیردولتی از دیدگاه مدیران فنی آژانس های مسافرتی، مورد مطالعه : خطوط هواپیمایی ماهان و ایران ایر، سید احمد تقویان نوغان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/03/29
  • شکاف های آموزش دانشگاهی و نیازهای صنعت گردشگری، 1392/06/30
  • تاثیر فرزندان بر فرایندتصمیم انتخاب مقصدبرای گردشگری داخلی، هاله لشکری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • تاثیر فرزندان بر فرایند تصمیم انتخاب مقصد برای گردشگری داخلی، هاله لشگری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • تاثیر برنامه های شبکه تلویزیونی استان زنجان بر توسعه گردشگری شهر زنجان، 1392/06/31
  • فرایند دانش آفرینی در سازمان های رسانه ای، 1392/10/14
  • تاثیر بازاریابی داخلی بر بازاریابی رابطه ای در صنعت گردشگری، 1392/10/24
  • هماهنگ سازی آمیزه ارتباطات با چرخه عمر دفاتر خدمات مسافرتی، سعید سعادتی راد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/10/24
  • جایگاه خطوط هوایی ایران براساس کیفیت خدمات، 1392/11/07
  • ویژگی های شخصیت مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی، 1392/11/19
  • رابطه بین زندگی سالم و رفتار مضر از دیدگاه گردشگران داخلی، 1392/11/23
  • انتظارات گردشگران چینی و رضایت آنان پس از بازدید از ایران. مورد مطالعه : شهر اصفهان، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/01/01
سمت‌های اجرایی
  • معاون اداری مالی و دانشجویی دانشکده مدیریت و حسابداری، 1378/02/18، ایران، تهران
  • معاون آموزشی و پژوهشی، 1380/12/05، ایران، تهران
  • مدیر گروه آموزشی مدیریت جهانگردی، 1381/05/06، ایران، تهران
  • عضویت در کمیته انتخاب کتاب، 1385/01/01، ایران، تهران
  • عضویت در شورای فرهنگی دانشکده مدیریت و حسابداری، 1393/01/01، ایران، تهران
  • عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، 1393/01/01، ایران، تهران
  • عضویت در شورای انتشارات دانشکده ( نماینده گروه مدیریت جهانگردی )، 1393/01/01، ایران، تهران
  • عضویت در شورای معاونین مالی و اداری دانشگاه، 1393/01/01، ایران، تهران
همکاری در نشریات
  • فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، علمی پژوهشی، 1392/02/01، 1394/01/20، 17/69819
  • فصلنامه مطالعات کمی در مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی، سایر، 1390/01/01
  • فصلنامه میراث و گردشگری- مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران، سایر، 1389/01/01
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • دومین دوره کارگاه های آموزشی کد اخلاق جهانگردی، 1386/09/01
  • نقش تبلیغات و بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری، 1388/04/17