professor_pic
حسن ملکی
حسن ملکی متولد شهر ابهر است . مرتبه علمی ایشان استاد تمام می‌باشد. ایشان عضو هیات علمی مدیریت و برنامه ریزی درسی است.
منتشر شده در نشریات داخلی
  • محمدی مهر مژگان، ملکی حسن، عباس پور عباس، خوشدل علیرضا، نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر، مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی، 4، 2، 1391/01/01
  • ملکی حسن، بررسی تاثیر شیوه آموزش آموزش های دینی بر عفاف، اسلام و پژوهش های تربیتی، 7، 1391/04/01
  • ملکی حسن، مزبوحی سعید، الگوی مطلوب فرهنگ دانشجویی، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، 2، 1391/01/01
  • ملکی حسن، طراحی و تولید کتاب درسی دانشگاهی، 1384/01/01
  • ملکی حسن، استاد خلاق، 1388/01/01
  • ملکی حسن، مهرمحمدی دکتر، لرکیان مرجان، طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی هنر، مطالعات برنامه درسی، 21، 1390/04/01
  • ملکی حسن، مفهوم شناسی در رویکرد بین رشته ای
  • ملکی حسن، زارعی حجت الله، سبزی پور امیر، نقش خودارزشیابی در فرایند یادگیری و آموزش دانش آموزان، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 9، 2
  • ملکی حسن، بررسی میزان هم خوانی برنامه درسی، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی، روانشناسی تربیتی، 26، 1391/01/01
  • ملکی حسن، بررسی تناسب محتوای کتاب درسی دین و زندگی سال اول متوسطه، پژوهش های تربیتی، 19 و 20، 1390/01/01
  • ملکی حسن، بررسی تاثیر شیوه آموزش ارزش های دینی بر درونی سازی عفاف، اسلام و پژوهش های تربیتی، 1، 1391/01/01
  • ملکی حسن، مولفه های موثر در تدوین نظام جامع تربیتی در دانشگاه ها، 1387/01/01
  • ملکی حسن، نقد و ارزیابی مبانی برنامه درسی با شاخص های فطرت، مطالعات برنامه درسی، 18، 1389/01/01
  • ملکی حسن، اسماعیل پور دکتر، مقایسه نگرش و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه مدارس دولتی، روانشناسی، 6، 1386/01/01
  • ملکی حسن، جامعه- فرهنگ و یادگیری، مطالعات آموزش و یادگیری، 1382/01/01
  • ملکی حسن، ساختار کتاب درسی و رویکرد حل مسئله، روانشناسی و علوم تربیتی، 1385/01/01
  • ملکی حسن، برنامه درسی معقول، پژوهش در برنامه ریزی درسی، 1386/01/01
  • ملکی حسن، تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی به منظور ارائه مدل، نوآوری های آموزشی، 1390/01/01
  • ملکی حسن، کریمی بهاءالدین، بررسی میزان نقش طراحی آموزشی در تالیف کتاب درسی، روانشناسی تربیتی، 14، 1388/01/01
  • ملکی حسن، حبیبی پور مجید، تفکر انتقادی هدف اساسی تعلیم و تربیت، نوآوری های آموزشی، 1386/01/01
  • ملکی حسن، مبانی و معیارهای نقد کتاب درسی دانشگاهی، 16، 1385/01/01
  • ملکی حسن، حبیبی پور مجید، پرورش تفکر انتقادی هدف اساسی تربیت، نوآوری های آموزشی، 1387/01/01
  • ملکی حسن، تهاجم فرهنگی و قشر جوان
  • ملکی حسن، طراحی ساختار کتاب، 1384/01/01
  • ملکی حسن، رویکرد تفهیمی در برنامه ریزی درسی، علوم تربیتی، 1385/01/01
  • ملکی حسن، ارائه چارچوب نظری در خصوص سازماندهی محتوی، پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت، 1375/01/01
  • ملکی حسن، اصول تربیت اسلامی، 1383/01/01
  • ملکی حسن، جایگاه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی دوره ابتدایی از نظر صاحب نظران و معلمان شهر تهران، نوآوری های آموزشی، 1388/07/01
  • ملکی حسن، تعلیم و تربیت دینی، فرهنگستان علوم، 1380/01/01
  • ملکی حسن، خانواده و جهانی شدن، 1383/01/01
  • ملکی حسن، ارائه الگوی مطلوب طراحی برنامه ی درسی بین رشته ای کارشناسی علوم اجتماعی، پژوهش های برنامه درسی، 1390/10/01
  • ملکی حسن، بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی، روانشناسی تربیتی، 1389/01/01
  • ملکی حسن، تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی، و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 1390/01/01
  • ملکی حسن، ازنظام دیسیپلینی تا رویکرد بین رشته ای در برنامه درسی آموزش عالی، مطالعات برنامه درسی، 1389/04/01
  • ملکی حسن، مطالعه میزان و نحوه توجه به سیره انبیاء (ع) و معصومین (ع) در کتب جدید التألیف فارسی (بخوانیم - بنویسیم) سال 88-87 در مقایسه با کتب فارسی چاپ 79-80 کل دوره آموزش ابتدایی در ایران، مطالعات برنامه درسی، 1390/01/01
  • ملکی حسن، هویت برنامه درسی اخلاق پزشکی، مبتنی برتجارب اساتید اخلاق پزشکی: مطالعه کیفی، اخلاق پزشکی، 1390/04/01
  • ملکی حسن، طراحی برنامه درسی میان رشته ای در آموزش عالی، مطالعات میان رشته‌ای در علوم انسانی، 1389/07/01
  • ملکی حسن، تدوین و استاندارد سازی شاخص های ارزشیابی کیفیت و اعتبار سنجی برنامه درسی دوره کارشاسی پیوسته رشته پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور، 1391/01/01
  • ملکی حسن، تبیین نقش اعضای هیات علمی در برنامه آموزش طب نظامی با رویکرد یادگیری مادام العمر: یک مطالعه کیفی، 1390/10/01
  • ملکی حسن، چالشهای برنامه درسی اخلاق پزشکی مبتنی بر تجارب اساتید اخلاق پزشکی: مطالعه ای کیفی، مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی، 1391/01/01
  • ملکی حسن، برنامه درسی بین رشته ای در آموزش عالی: چیستی و چگونگی، نامه آموزش عالی، 1389/07/01
  • ملکی حسن، ضرورت طراحی الگویی برای برنامه درسی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1389/07/01
  • ملکی حسن، بررسی تأثیر شیوه آموزش ارزش های دینی بر درونی سازی ارزش عفاف مبتنی بر دیدگاه «تربیت منش و شخصیت» توماس لیکنا، اسلام و پژوهش های تربیتی، 1391/04/01
  • ملکی حسن، برنامه درسی ابزاری برای نیل به تربیت اخلاقی، اسلام و پژوهش های تربیتی، 1390/10/01
  • دلاور علی‌، ملکی حسن، تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر بازده های عاطفی یادگیری در دانش آموزان دوره راهنمایی به منظور ارائه مدل، مطالعات برنامه درسی، 1، 17، 1389/04/01
  • دلاور علی‌، ملکی حسن، تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی به منظور ارائه مدل، نوآوری های آموزشی، 1، 37، 1390/01/01
  • ملکی حسن، دلاور علی‌، علی احمدی غلام، حاجی تبار فیروزجانی محسن، بررسی میزان همخوانی برنامه ‎درسی قصد‎ شده، اجرا شده و کسب ‎شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان، روانشناسی و علوم تربیتی، 1، 26، 1392/01/18
  • رحمانی رمضان، مهرورز شعبان، زارعی زوارکی اسمعیل، عباس پور عباس، ملکی حسن، نقش طب نظامی در نیروهای مسلح و ضرورت توسعه برنامه های آموزشی تخصصی در طب نظامی ایران، مجله طب نظامی، سیزدهم، 4، 1390/10/02
  • دلاور علی‌، سیف علی اکبر، ملکی حسن، بیان فر فاطمه، تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر بازده های عاطفی یادگیری در دانش آموزان دوره راهنمایی به منظور ارایه مدل، مطالعات برنامه درسی، 5، 17، 1389/02/24
  • خاقانی زاده مرتضی، ملکی حسن، عباسی محمود، عباس پور عباس، هویت برنامه درسی اخلاق پزشکی، مبتنی بر تجارب اساتید اخلاق پزشکی، اخلاق پزشکی، 5، 16، 1390/01/01
  • محمدی مهر مژگان، ملکی حسن، خوشدل علیرضا، عباس پور عباس، تبیین نقش اعضای هیئت علمی در برنامه آموزش طب نظامی، مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، 9، 4، 1390/10/01
  • خاقانی زاده مرتضی، ملکی حسن، عباسی محمود، عباس پور عباس، 1ضرورت طراحی الگویی برای برنامه درسی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 3، 3، 1389/07/01
  • رضوی سیدعباس، ملکی حسن، عباس پور عباس، ابراهیمی‌ قوام‌ آبادی‌ صغرا، 1بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی، روانشناسی تربیتی، 6، 16، 1389/01/01
  • Maleki Hasan, mehrvarz shaban, Abbas pour Abbas, rahmani bilandi roghaye, Military medicines role in the armed forces and the need to develop specialized education programs in Iran military medicine, Iranian Journal of Military Medicine, 13, 4, 2012/01/01
  • خاقانی زاده مرتضی، ملکی حسن، عباسی محمود، عباس پور عباس، محمدی عیسی، چالش های آموزش اخلاق پزشکی مرتبط با اساتید: مطالعه ای کیفی، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11، 8، 1390/12/01
  • علیاری شهلا، ملکی حسن، پازارگادی مهرنوش، عباس پور عباس، تدوین و استاندارد سازی شاخص های ارزشیابی کیفیت و اعتبارسنجی برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته رشته پرستاری، روانشناسی تربیتی، 10، 1، 1391/01/01
  • محمدی مهر مژگان، ملکی حسن، خوشدل علیرضا، عباس پور عباس، تبیین نقش اعضای هیئت علمی در برنامه آموزش طب نظامی با رویکرد یادگیری مادام العمر: یک مطالعه کیفی، مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، 9، 4، 1390/10/01
  • رحمانی رمضان، مهرورز شعبان، زارعی اسماعیل، عباس پور عباس، ملکی حسن، ابراهیم نیا مهدی، طراحی برنامه درسی طب اورژانس نظامی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج)، 14، 1، 1391/01/01
  • خاقانی زاده مرتضی، ملکی حسن، عباسی محمود، عباس پور عباس، الگوی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی، اخلاق پزشکی، 6، 1، 1392/01/01
  • خاقانی زاده مرتضی، ملکی حسن، عباسی محمود، عباس پور عباس، 1الگوی برنامه درسی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 6، 1، 1392/03/01
  • محمدی مهر مژگان، ملکی حسن، عباس پور عباس، خوشدل علیرضا، جستاری بر شایستگی های مورد نیاز یادگیری مادام العمر در دانشجویان پزشکی عمومی، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 8، 11، 1390/12/01
  • خاقانی زاده مرتضی، ملکی حسن، عباسی محمود، عباس پور عباس، الگو برنامه درسی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1، 19، 1392/01/01
  • عباس پور عباس، ملکی حسن، طراحی و اعتبار یابی الگو ی مطلوب برنامه درسی مساله محور در دانشگاه های الکترونیکی : مطالعه ترکیبی، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1، 23، 1393/02/01
  • بندک موسی، ملکی حسن، عباس پور عباس، ابراهیمی‌ قوام‌ آبادی‌ صغرا، بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر خلاقیت دانش آموزان، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 4، 13، 1393/04/01
  • ملکی حسن، عباس پور عباس، بهشتی‌ سعید، مفیدی فرخنده، الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت اجتماعی مبتنی بر قرآن در دوره ابتدائی آموزش و پرورش، روانشناسی و علوم تربیتی، 1، 29، 1392/07/01
  • دلاور علی‌، ملکی حسن، سعدی پور اسماعیل‌، سلیمی مسعود، مقایسه تاثیر آموزش راهبردهای تصویرسازی ذهنی، تفکر بلند، بازنمایی کتبی و بازنمایی حرکتی بر عملکرد دانش آموزان ابتدایی در حل مسائل کلامی ریاضی، پژوهش در برنامه ریزی درسی، 2، 14، 1393/04/01
  • موسویان سمانه سادات، نیلی احمد آبادی محمد رضا، ملکی حسن، طراحی درس «اخلاق فناوری اطلاعات» برای دانشجویان علوم تربیتی، 15، 4، 1394/10/13
  • Qrabaghy Hassan, Ali Abadi Khadijeh, Rashidi Hassan, Maleki Hasan, Using expert systems and fuzzzy rules to evaluate the quality of educational technology curriculum based on klein s model, international journal of basic sciences & applied research, 3, 4, 2014/01/01
  • Safavi Seyed Mohammad Reza, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Maleki Hasan, Delavar Ali, An Introduction to Lifestyle: Origin of Existence and its Agency in Elementary Education, international journal of basic sciences & applied research, 3, 8, 2014/11/02
  • رحمانی رمضان، مهرورز شعبان، زارعی زوارکی اسمعیل، عباس پور عباس، ملکی حسن، طراحی برنامه درسی طب اورژانس نظامی در یک دانشگاه نظامی، مجله طب نظامی، چهاردهم، 1، 1391/02/01
  • مجتبی زاده مجتبی، عباس پور عباس، ملکی حسن، فراستخواه مقصود، رحیمیان‌ حمید، طراحی و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش کیفیت دانشگاه های کشور، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 9، 2، 1395/01/31
  • مهدوی هزاوه منصورi، ملکی حسن، مهرمحمدی محمود، عباس پور عباس، حیات طیبه، چشم اندازی برای تربیت کودکان: ارائه چارچوب مفهومی برای تبیین ویژگیهای معلم دوره ابتدایی، پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت، 24، 30، 1395/02/01
  • ملکی حسن، خالقی نژاد سید علی، فراستخواه مقصود، عباس پور عباس، ارزشیابی برنامه درسی حمایت شده: چگونه فرایند یادگیری و آموزش را در دوره کارشناسی تسهیل کنیم؟، آموزش در علوم انتظامی، 3، 4، 1394/10/01
  • بندک موسی، ملکی حسن، عباس پور عباس، ابراهیمی‌ قوام‌ آبادی‌ صغرا، تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر بلبان آباد، روانشناسی تربیتی، 11، 37، 1394/08/01
  • مجتبی زاده مجتبی، عباس پور عباس، ملکی حسن، فراستخواه مقصود، طراحی الگوی اعتبارسنجی و تضمین کیفیت برای نظام آموزش عالی ایران به شیوه نظریه ی زمینه ای، فصلنامه پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی، 1، 4، 1394/05/01
  • هدایتی اکبر، ملکی حسن، صادقی علیرضا، سعدی پور اسماعیل‌، تاملی بر برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در آموزش پزشکی، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 16، 10، 1395/03/12
  • حمیدزاده محمدصادق، ملکی حسن، بهشتی‌ سعید، مبانی قرآنی معرفت شناسی برنامه درسی تربیت سیاسی، پژوهش های سیاست اسلامی، 4، 9، 1395/03/25
  • علیاری شهلا، ملکی حسن، پازارگادی مهرنوش، عباس پور عباس، تدوین و ارائه الگوی اعتبار بخشی برنامه درسی کارشناسی پیوسته رشته ی پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 16، 1، 1394/09/21
  • حسنی حسین، فیاض ایراندخت، ملکی حسن، تحلیل محتوای مولفه های درون فردی هوش هیجانی در کتب درسی بخوانیم دوره ابتدایی با تاکید بر دیدگاه بار-ان، پژوهش های آموزش و یادگیری، 22، 6، 1393/02/13
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Maleki Hasan, Moral education status and Islamic ethics Pattern in Curriculum, International Journal of Psychology and Behavioral Research
  • Moghimi-Firozabad Masoome, Rahimian Hamid, Abbas pour Abbas, Maleki Hasan, DESIGN A MODEL FOR EXPLANATION OF PROFESSIONAL ETHICAL BEHAVIORS, TRENDS IN LIFE SCIENCES, 4, 4, 2015/10/01
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • ملکی حسن، یازدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی ایران، مقاله چاپ شده، الگوهای برنامه درسی، 1389/02/10، 1389/02/12
  • ملکی حسن، اولین کنگره اخلاق در پرستاری مبتنی بر مبانی اسلامی، مقاله چاپ شده، ضرورت طراحی الگویی برای برنامه درسی اخلاق پرستاری با رویکرد اسلامی، 1389/11/16، 1389/11/17
  • علیاری شهلا، ملکی حسن، پازارگادی مهرنوش، عباس پور عباس، نخستین کنفرانس ارزشیابی و تضمین کیفیت در نظام های آموزشی، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، تدوین و استانداردسازی شاخص های ارزشیابی کیفیت و اعتبارسنجی برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته رشته پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور، 1390/09/02، 1390/09/02
  • ملکی حسن، اولین کنگره سراسری سلامت دانشگاهها، مقاله چاپ شده، سیاست گذاری برنامه های درسی دانشگاهی، 1390/10/14، 1390/10/15
  • محمدی مهر مژگان، ملکی حسن، خوشدل علیرضا، عباس پور عباس، اولین کنگره سراسری سلامت دانشگاه ها، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، تبیین نقش اعضای هیات علمی در برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد مادام العمر، 1390/10/14، 1390/10/15
  • ملکی حسن، دومین کنگره سالیانه اخلاق پزشکی کشور اخلاق پزشکی در نظام سلامت، مقاله چاپ شده، عناصر و ساختار برنامه درسی اخلاق پزشکی مبتنی بر تجارب بین المللی، 1390/12/03، 1390/12/05
  • ملکی حسن، دومین کنگره سالیانه اخلاق پزشکی کشور اخلاق پزشکی در نظام سلامت، مقاله چاپ شده، چالش های برنامه درسی اخلاق پزشکی مطالعه ای کیفی، 1391/12/03، 1391/12/05
  • مجتبی زاده محمد، عباس پور عباس، ملکی حسن، فراست خواه مقصود، اولین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت درنظام های دانشگاهی، سخنران، 1393/02/17، 1393/02/18
  • عباس پور عباس، ملکی حسن، فراست خواه مقصود، اولین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت درنظام های دانشگاهی، سخنران، 1393/02/17، 1393/02/18
  • عباس پور عباس، ملکی حسن، فراست خواه مقصود، دومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت، سخنران، 1393/05/16، 1393/05/17
  • مجتبی زاده محمد، عباس پور عباس، ملکی حسن، فراست خواه مقصود، دومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت، سخنران، 1393/05/16، 1393/05/17
  • مجتبی زاده محمد، عباس پور عباس، ملکی حسن، فراست خواه مقصود، دومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت، سخنران، 1393/05/16، 1393/05/17
  • مجتبی زاده مجتبی، عباس پور عباس، ملکی حسن، فراستخواه مقصود، دومین کنفرانس ملی و نهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی، ارائه پوستر، 1394/02/23، 1394/02/24
  • خسروی محبوبه، ملکی حسن، نیسی نیا علی، دومین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، مفاهیم آسیب شناسی سیاست گذاری برنامه درسی، 1395/05/14، 1395/05/14
  • ملکی حسن، هفته پژوهش سال 91، سخنران، مبانی معرفت شناسی برنامه درسی
  • ملکی حسن، هفته پژوهش 88، سخنران، رویکرد تلفیقی در برنامه درسی آموزش عالی
  • سلمان‌ زهرا، ملکی حسن، پدیداران مقدم سیما، سمینار سراسری آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان، ارائه پوستر، مقاله خلاصه، بررسی تأثیر برنامه های خانه های اسباب بازی بر خلاقیت کودکان 7-3 سال، 1391/02/26
  • ملکی حسن، دهمین کنگره کشوری آموزش علوم پزشکی - شیراز، مقاله چاپ شده، استاد اخلاق، 1388/02/01
  • ملکی حسن، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، رویکرد فطری معنوی در برنامه درسی، 1386/01/01
  • ملکی حسن، هفته پژوهش، مقاله چاپ شده، مبانی معرفت شناسی برنامه ریزی درسی با رویکرد اسلامی، 1391/09/01
  • ملکی حسن، قرآن پژوهی و طب، مقاله چاپ شده، چالش های برنامه درسی اخلاق پزشکی مبتنی بر تجارب اساتید اخلاق پزشکی: مطالعه ای کیفی، 1390/01/01
  • ملکی حسن، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، نقد و بررسی تشکیلات برنامه ریزی درسی ایران، 1383/01/01
  • ملکی حسن، هفته پژوهش، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، الزامات پژوهشی تولید علم، 1385/01/01
  • ملکی حسن، هفته پژوهش سال 90، سخنران، نقدی بر نظریه بازسازی گرایی اجتماعی در برنامه درسی
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • ملکی حسن، نخستین همایش بین المللی استاد مطهری و دانشگاه، مقاله چاپ شده، مقاله خلاصه، اصول و روش های تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه شهید مطهری، 1388/02/12، 1388/02/12
  • خاقانی زاده مرتضی، عباسی محمود، ملکی حسن، عباس پور عباس، سومین کنگره بین المللی حقوق پزشکی حقوق بیماران، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، نقدی بر حقوق بیمار با رویکرد اخلاقی، 1389/12/03، 1389/12/05
  • حمیدزاده محمدصادق، ملکی حسن، بهشتی‌ سعید، اولین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی-غدیر، سخنران، 1395/02/30، 1395/02/30
  • ملکی حسن، حاکمی جواد، همایش بین المللی سیمای پیامبر اعظم(ص)، مقاله چاپ شده، مقاله کامل، بررسی تطبیقی سیمای پیامبر اعظم (ص) در کتاب های درسی کشور های اسلامی، 1386/01/01
تصنیف
  • ملکی حسن، رویکردهای تلفیق به برنامه های درسی، تصنیف، انجمن اولیا و مربیان، 1382/01/01
تالیف
  • ملکی حسن، انتظ‌اری‌ اردشیر، روش تدریس تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی جلد دوم، تالیف، شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی
  • ملکی حسن، خانواده و برنامه های درسی، تالیف، انجمن اولیا و مربیان
  • ملکی حسن، تعلیم و تربیت و مهندسی فرهنگی، تالیف، رشد فرهنگ، 1388/01/01
  • انتظ‌اری‌ اردشیر، ملکی حسن، روش تدریس تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی جلد اول، تالیف، شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی، 1390/01/01
  • ملکی حسن، با مشکلات همسرم چه کنم؟، تالیف، پیام رسان، 1387/01/01
  • ملکی حسن، مقدمات برنامه ریزی درسی، تالیف، انتشارات سمت، 1386/01/01
  • ملکی حسن، برنامه ریزی درسی پیش دبستانی با رویکرد اسلامی، تالیف، مدرسه، 1390/01/01
  • ملکی حسن، درآمدی بر طراحی و تدوین کتاب درسی، تالیف، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی
  • ملکی حسن، ایده محفل اولیا، تالیف، پژوهشکده تعلیم و تربیت، 1382/01/01
  • ملکی حسن، کتاب درسی دانشگاهی، تالیف، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
  • ملکی حسن، برنامه درسی پیشگیری از اعتیاد، تالیف، مدرسه
  • ملکی حسن، تعلیم و تربیت اسلامی، تالیف، عابد
  • ملکی حسن، انتظ‌اری‌ اردشیر، تعلیمات اجتماعی اول راهنمایی، تالیف، دفتر تدوین کتب و برنامه ریزی آموزشی، 1392/07/01
  • ملکی حسن، انتظ‌اری‌ اردشیر، ناصری محمدمهدی، تعلیمات اجتماعی دوم راهنمایی، تالیف، دفتر تدوین کتب و برنامه ریزی آموزشی، 1392/07/01
  • فتحی واجارگاه کوروش، ملکی حسن، خسروی محبوبه، نوآوری های برنامه درسی در عمل، تالیف، خرسندی، 1394/10/01
ترجمه
  • ملکی حسن، مهارت های استدلال، ترجمه، دانشگاه آزاد اسلامی، 1382/01/01
سایر
  • ملکی حسن، روش ها و فنون تدریس، تصحیح، سپاه مرکزی برنامه ریزی درسی، 1386/01/01
  • ملکی حسن، برنامه ریزی درسی، تصحیح
  • ملکی حسن، مجموعه مقالات پیامبر اعظم و تعلیم و تربیت اسلامی، تدوین مجموعه مقالات، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، 1387/01/01
  • ملکی حسن، مبانی طراحی آموزش، ویرایش علمی، 1387/01/01
  • ملکی حسن، مفاهیم اساسی برنامه درسی، ویرایش علمی
  • ملکی حسن، راهنمای تدریس(فنون و مهارن ها)، ویرایش علمی، 1387/01/01
  • ملکی حسن، مبانی برنامه ریزی درسی متوسطه
  • ملکی حسن، مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی، انتشارات سمت، 1391/01/01
  • ملکی حسن، صلاحیت
  • ملکی حسن، تربیت حسینی، زمزم هدایت، 1386/01/01
  • ملکی حسن، برنامه ریزی درسی راهنمای عمل
  • ملکی حسن، خانواده و تربیت دینی
  • ملکی حسن، برنامه درسی و تفکر
  • ملکی حسن، تربیت اسلامی با رویکرد کلان تر
  • ملکی حسن، آموزش و پرورش فرصتها و تهدیدها، عابد، 1389/01/01
طرح های کاربردی برون دانشگاهی
  • گزارش تحلیلی نقد برنامه های درسی آموزشو پرورش، 1386/01/01
  • بررسی مفاهیم ایثار و شهادت در کتاب های درسی، 1386/04/01
  • تهیه بسته آموزشی دانشکده، 1386/04/01
  • بازنگری سرفصل های دروس مدیریت برنامه ریزی آموزشی، 1390/01/01
  • طراحی فرایند برنامه ریزی درسی آموزش بزرگ سالان
  • بررسی میزان آگاهی و نگرش اولیا نسبت به سوء مصرف مواد مخدر
  • تحلیل و بررسی کیفیت برنامه های درسی و آموزشی کشور با توجه به نیاز های زمان
  • گزارش تحلیلی وضع برنامه ریزی درسی در ایران
  • مطالعه تطبیقی سیمای پیامبر اعظم در برنامه های درسی علوم انسانی کشورهای اسلامی
  • مبانی تعلیم و تربیت از دیدگاه امام
  • مطالعه و تولید راهنمای برنامه درسی
  • نیاز سنجی مشاغل قرآنی
طرح‌های درون دانشگاهی
  • تدوین برنامه درسی دکتری تعلیم و تربیت
  • شیوه تلفیق برنامه های درسی تاریخ، جغرافیا و اجتماعی
  • بررسی سیمای پیامبر در برنامه های درسی کشورهای اسلامی
  • تدوین و تبیین سیاست های کلان توسعه و فرهنگ قرآنی
کارشناسی ارشد
  • بررسی محتوای دروس دینی با ملاک های برنامه ریزی درسی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1380/01/01
  • تحلیل محتوای کتاب فارسی ابتدایی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1380/01/01
  • نقش موثر رهبری در برنامه ریزی درسی، غیر از دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1380/01/01
  • بررسی برنامه های پرورشی دوره متوسطه، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1381/01/01
  • برنامه ریزی درسی تربیت معلم، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1383/01/01
  • تاثیرات تربیتی تقوی ازدیدگاه امام علی(ع)، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1384/06/01
  • نیازسنجی آموزش مربیان پیش از دبستان شهر تهران، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1384/11/01
  • نیازسنجی مربیان مراکز پیش دبستانی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/07/01
  • بررسی تناسب محتوای کتاب دین و زندگی اول متوسطه با اصول انقلاب محتوا از دیدگاه دانش آموزان، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/07/01
  • تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1385/07/01
  • مقایسه تاثیر برنامه درسی پنهان بر آموخته های دانشجویان، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/01/01
  • ارزیابی برنامه درسی دین و زندگی اول متوسطه بر پایه رویکرد عقلایی در تربیت دینی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/01/01
  • بررسی آثار ملاصدرا و استنتاج دلالت های تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/01/01
  • تحلیل محتوایی شناخت در نهج البلاغه و ....تربیتی آن، محمد دخانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/01/01
  • ارزشیابی برنامه درسی رشته برنامه ریزی درسی در مقطع کارشناسی ارشد براساس نیازهای اجتماعی از دیدگاه صاحب نظران ودانشجویان این رشته، معصومه علیدادی باردنی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/02/17
  • ب‍ررس‍ی‌ م‍ی‍زان‌ اث‍رب‍خ‍ش‍ی‌ ک‍ارگ‍اه‍ه‍ای‌ آم‍وزش‍ی‌ دادرس‍ی‌ ک‍ودک‍ان‌ و ن‍وج‍وان‍ان‌ از دی‍دگ‍اه‌ ک‍ارآم‍وزان‌ در پ‍ل‍ی‍س‌ ای‍ران‌، احمدرضا ارسنجانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/03/27
  • ب‍ررس‍ی‌ ت‍اث‍ی‍ر آم‍وزش‌ ض‍م‍ن‌ خ‍دم‍ت‌ ف‍ن‍اوری‌ اطلاع‍ات‌ و ارت‍ب‍اطات‌ ب‍ر م‍ه‍ارت‍ه‍ای‌ ش‍غ‍ل‍ی‌ ک‍ارک‍ن‍ان‌ آم‍وزش‌ م‍رک‍زی‌ ش‍رک‍ت‌ م‍ل‍ی‌ ن‍ف‍ت‌ ت‍ه‍ران‌ در س‍ال‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌85-86، منیره ح‍اج‍ی‌ آق‍ا ب‍زرگ‍ی‌، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1386/09/21
  • ب‍ررس‍ی‌ ن‍ق‍ش‌ طراح‌ آم‍وزش‍ی‌ در ت‍ال‍ی‍ف‌ ک‍ت‍اب‌ درس‍ی‌ از دی‍دگ‍اه‌ م‍ت‍خ‍ص‍ص‍ان‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ درس‍ی‌ و ت‍ک‍ن‍ول‍وژی‌ آم‍وزش‍ی‌ س‍ال‌1387، بهاء الدین کریمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/04/10
  • ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی کوتاه مدت برعملکرد شغلی پرسنل شهرداری مشهد از دیدگاه مدیران وکارکنان، ابراهیم عرب تیموری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/04/25
  • ب‍ررس‍ی‌ ج‍ای‍گ‍اه‌ و ک‍ارب‍رد ف‍ن‍اوری‌ اطلاع‍ات‌ و ارت‍ب‍اطات‌ در ب‍رن‍ام‍ه‌درس‍ی‌ دوره‌ اب‍ت‍دای‍ی‌ از ن‍ظر ص‍اح‍ب‍ن‍ظران‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ درس‍ی‌ و ت‍ک‍ن‍ول‍وژی‌ آم‍وزش‍ی‌ و م‍ع‍ل‍م‍ان‌ م‍ق‍طع‌ اب‍ت‍دای‍ی‌ ش‍ه‍ر ت‍ه‍ران‌ در س‍ال‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌1386-87، حسن علی گرمابی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/04/31
  • ب‍ررس‍ی‌ س‍ب‍ک‍ه‍ای‌ م‍دی‍ری‍ت‌ ک‍لاس‍ی‌ از دی‍دگ‍اه‌ م‍ع‍ل‍م‍ان‌ و راب‍طه‌ آن‌ ب‍ا پ‍ی‍ش‍رف‍ت‌ دان‍ش‌ ام‍وزان‌ پ‍ای‍ه‌ اول‌ اب‍ت‍دای‍ی‌ ش‍ه‍رس‍ت‍ان‌ ب‍ج‍ن‍ورد در س‍ال‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌86-87، محمد حسن مروتی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/06/26
  • ب‍ررس‍ی‌ ک‍ارک‍رد ن‍ظام‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ )گ‍رای‍ش‌ م‍دی‍ری‍ت‌ آم‍وزش‍ی‌) دان‍ش‍گ‍اه‌ پ‍ی‍ام‌ نور، ندا نیکمرد طهرانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1387/09/02
  • بررسی وشناخت میزان بکارگیری اصول ومعیارهای انتخاب و سازماندهی محتوی در کتاب اقتصاد سال دوم متوسطه از دیدگاه دبیران ودانش آموزان شهر شیراز، عفت احمدیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/03/08
  • ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ ن‍ی‍روی‌ ان‍س‍ان‍ی‌ ب‍ر اس‍اس‌ ال‍گ‍وی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ خ‍طی‌ ش‍رک‍ت‌ پ‍ارس‌ ن‍ور، موسی بندک، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/08/26
  • تبیین اثر برنامه های درسی پنهان مدارس در دوره ی راهنمایی تحصیلی بر بازده های عاطفی یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و ارائه مدل در خصوص عوامل اثرگذار این برنامه، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1388/12/17
  • رابطه عمل به باورهای دینی والدین با میزان سازگاری دانش آموزان پایه دوم و پنجم ابتدایی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/01/01
  • ارزش‍ی‍اب‍ی‌ م‍ح‍ت‍وای‌ ک‍ت‍اب‍ه‍ای‌ درس‍ی‌ س‍ال‌ اول‌ دوره‌ی‌ م‍ت‍وس‍طه‌ ب‍راس‍اس‌ م‍ع‍ی‍اره‍ای‌ آم‍وزش‌ زی‍س‍ت‌ م‍ح‍ی‍طی‌ از دی‍دگ‍اه‌ دب‍ی‍ران‌ و دان‍ش‌ آم‍وزان‌ ش‍ه‍ر س‍ب‍زوار در س‍ال‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ 90 -89، زهرا ابراهیم زاده شیراز، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/03/01
  • فریبا ایمانی، 1389/06/01
  • بررسی ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و عزت نفس دانش آموزان، 1389/06/01
  • بررسی رابطه بین نگرش دانش آموزان نسبت به درس ریاضی و موفقیت آنان در این درس در مقطع راهنمایی شهرستان بابل، مریم توفان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/07/01
  • ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ م‍ح‍ت‍وای‌ ک‍ت‍ب‌ درس‍ی‌ ع‍ل‍وم‌ چ‍ه‍ارم‌ و پ‍ن‍ج‍م‌ اب‍ت‍دای‍ی‌ در س‍ال‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ 89 - 88 در ارت‍ب‍اط ب‍ا م‍ح‍ی‍ط زی‍س‍ت‌ و ح‍ف‍اظت‌ از آن‌ و ارائ‍ه‌ راه‍ک‍اره‍ای‌ م‍ن‍اس‍ب‌ ب‍رای‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ درس‍ی‌ در ای‍ن‌ زم‍ی‍ن‍ه‌، مهتاب علوی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/09/23
  • آس‍ی‍ب‌ ش‍ن‍اس‍ی‌ آم‍وزش‌ م‍ن‍اب‍ع‌ ان‍س‍ان‍ی‌ در س‍ازم‍ان‌ پ‍ژوه‍ش‌ و ب‍رن‍ام‍ه‌ری‍زی‌ آم‍وزش‍ی‌، لیمو سیدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/10/05
  • طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی در خصوص تربیت سیاسی در دوره ابتدایی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/11/02
  • طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی بین رشته ای در دوره کارشناسی علوم اجتماعی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/12/16
  • تعیین نیازهای آموزشی کارشناسان آموزشی سازمان آموزش و پرورش، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/01/01
  • طراحی الگوی برنامه درسی اخلاق پزشکی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/01/01
  • طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت و اعتبارسنجی برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته رشته پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/01/15
  • ارزشیابی محتوای کتاب درسی روان شناسی سوم متوسطه بر اساس معیارهای برنامه ریزی درسی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/06/01
  • تحلیل و تطبیق اندیشه و آراء تربیتی سه دانشمند بزرگ خواجه نصیر الدین طوسی، علامه محمد حسین طباطبایی و کنفوسیوس، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/06/27
  • تعیین نیازهای آموزشی (نیازسنجی آموزشی) مدیران مدارس متوسطه کوهدشت به منظور ارائه راهبردهایی برای طراحی و تدوین برنامه آموزشی مناسب برای آنان، کبری کونانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/01
  • نیازسنجی آموزشی دبیران در خصوص پرورش تفکر و خلاقیت دانش آموزان دوره راهنمایی، زهرا گلچین، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/01
  • شناسایی عوامل ترغیب و موانع راه اندازی روش های یادگیری، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/01
  • نیازسنجی آموزشی دبیران در خصوص پرورش تفکر و خلاقیت دانش آموزان دوره راهنمایی شهر بروجرد در سال تحصیلی 9-91، سمیرا موسیوند، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/01
  • ب‍ررس‍ی‌ چ‍گ‍ون‍گ‍ی‌ ت‍ع‍ام‍ل‌ م‍ی‍ان‌ ع‍ن‍اص‍ر س‍ه‌ گ‍ان‍ه‌ آم‍وزش‌ )دان‍ش‍ج‍و، اس‍ت‍اد، م‍ح‍ت‍وا) در ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ ال‍ک‍ت‍رون‍ی‍ک‍ی‌ دان‍ش‍گ‍اه‌ ص‍ن‍ع‍ت‍ی‌ خ‍واج‍ه‌ ن‍ص‍ی‍رال‍دی‍ن‌ طوس‍ی‌، سیدطاهر سیدی نظرلو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/03
  • ارزش‍ی‍اب‍ی‌ م‍ح‍ت‍وای‌ ک‍ت‍اب‌ درس‍ی‌ روان‌ ش‍ن‍اس‍ی‌ س‍وم‌ م‍ت‍وس‍طه‌ ب‍ر اس‍اس‌ م‍ع‍ی‍اره‍ای‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ری‍زی‌ درس‍ی‌ از دی‍دگ‍اه‌ دب‍ی‍ران‌ و دان‍ش‌ آم‍وزان‌ ش‍ه‍ر پ‍ارس‌ آب‍اد م‍غ‍ان‌، هادی بگ محمدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/10
  • ارزشیابی محتوای کتاب درسی روان شناسی سوم متوسطه بر اساس معیار های برنامه ریزی درسی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان شهر پارس آباد مغان، هادی بگ محمدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/07/10
  • طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/09/20
  • مقایسه تاثیر روش های تدریس چیک، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/10/01
  • ن‍ی‍ازس‍ن‍ج‍ی‌ آم‍وزش‍ی‌ ک‍ارک‍ن‍ان‌ اداره‌ ک‍ل‌ ح‍ف‍اظت‌ م‍ح‍ی‍ط زی‍س‍ت‌ اس‍ت‍ان‌ اردب‍ی‍ل‌ ب‍ه‌ م‍ن‍ظور طراح‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ آم‍وزش‍ی‌، جابر حیدری خانقاه، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/10
  • بررسی رابطه بین باورهای معرفت شناختی و میزان سواد زیست محیطی معلمان شهر بابلسر، زینب مرادی افراپلی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/15
  • ب‍ررس‍ی‌ راب‍طه‌ ب‍ی‍ن‌ ب‍اوره‍ای‌ م‍ع‍رف‍ت‌ ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ و م‍ی‍زان‌ س‍واد زی‍س‍ت‌ م‍ح‍ی‍طی‌ م‍ع‍ل‍م‍ان‌ ش‍ه‍ر ب‍اب‍ل‍س‍ر، زینب مرادی افرایلی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/15
  • طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد یادگیری مادام العمر، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/16
  • بررسی موانع اجرای روش های تدریس فعال توسط مدرسان دانشگاه پیام نور کرمان در رشته علوم تربیتی در سال تحصیلی 1390-91، ملیحه اسدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/18
  • بررسی موانع اجرای روش های تدریس فعال توسط مدرسان دانشگاه پیام نور کرمان در رشته علوم تربیتی، ملیحه اسدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/18
  • شناسایی ویژگی های مدارس در ایران، نورمحمد خادمی فرد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/03/07
  • بررسی جایگاه برنامه درسی چند فرهنگی در کتاب های درسی(فارسی، تاریخ و تعلیمات اجتماعی) دوره راهنمایی سال تحصیلی 1390-91، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/06/21
  • بررسی تأثیر الگوی استقرابی تصویر واژه بر یادگیری و یادداری لغات زبان انگلیسی دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهرستان شوشتر، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/06/29
  • بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل، مریم خدارحمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/07/03
  • بررسی رابطه ی مهارت های فرا شناختی) برنامه ریزی، کنترل و نظارت، نظم دهی) و یادگیری از دیدگاه صاحبنظران و دبیران، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/07/19
  • تبیین و شناسایی مسائل و نیازهای دانشجویان در برنامه درسی دروس معارف اسلامی دانشگاههای شهر تهران به منظور ارائه الگوی مطلوب، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/07/19
  • جایگاه فطرت در تربیت کودک و استنتاج دلالت های تربیت اخلاقی در دوره پیش دبستانی مطابق با قرآن و روایات، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/07/30
  • ارزیابی محتوای در آموزش حرفه و فن دوره راهنمایی براساس دیدگاه صاحب نظران و دبیران در سال تحصیلی 90-1389، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/10/03
  • بررسی رابطه ارزشیابی توصیفی با یادگیری خود تنظیمی و انگیزش پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان دتر و پسر پایه پنجم ابتدایی شهر کوهدشت در سال تحصیلی 90-91، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/10/11
  • طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت اجتماعی مبتنی بر برآن در دوره ابتدایی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/10/19
  • ارزیابی اهداف و محتوای آموزش فلسفه به کودکان از دیدگاه تفکر در اندیشه اسلامی، زهرا آقا جعفری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/11/09
  • ارزیابی محتوای کتاب هنر سال اول راهنمایی براساس معیارهای انتخاب و سازماندهی محتوا از دیدگاه دبیران منطقه 2 شهر تهران، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/11/24
  • بررسی نقش والدین در تربیت دینی فرزند.......، زهرا باغانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1391/12/01
  • تحلیل محوری کتاب های ریاضی دوره راهنمایی از دیدگاه الگوی آموزش خلاقیت، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1392/01/01
  • تحلیل محتوای کتاب هدیه های اسمان ششم ابتدایی، میثم شاه ملکی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1392/03/27
  • بررسی و تعیین صلاحیت های شناختی مهارتی معلمان در پرورش روحیه کارآفرینی دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای از دیدگاه صاحب نظران، سمیه نصیرزاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1392/07/01
  • نیازسنجی آموزش ضمن خدمت دبیران زن پایه سوم دبیرستان، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/02/31
  • ارزیابی درون داد و فرایند آموزشی مدارس متوسطه شهر زاهدان..، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/07/07
  • نیازسنجی آموزش زیست محیطی دانش آموزان پایه ششم..، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/08/05
  • نیازسنجی آموزش معلمان پایه ششم شهرستان گیلان غرب، دانشجوی ارشد، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/08/06
  • امکان سنجی اجرای مدیریت مدرسه محور از دیدگاه معلمان و مدیران دبیرستان های دوره اول متوسطه شهر سنندج، سروه ناصری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1393/11/15
  • مطالعه تطبیقی هدایت تحصیلی در پنج کشور جهان با تاکید بر برنامه های درسی
  • ارزشیابی کیفیت درونی برنامه های درسی رشته علوم تربیتی
  • بررسی تاثیر بازی های گروهی بر پیشرفت تحصیلی درس زبان آموزی
  • ارزشیابی کیفیت درونی برنامه های درسی رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسی و شناخت موانع پرورش خلاقیت در دانش آموزان دوره ابتدایی شهرضای اصفهان
  • بررسی تاثیر برنامه ریزی درسی پنهان بر یادگیری های اجتماعی دانش آموزان، علی همایون نیا، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • الگوی مناسب جهت کاهش تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی ایران
  • بررسی میزان آشنایی و به کار گیری روش های تدریس فعال توسط معلمان ریاضی و ارتباط آن با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
  • برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت لوازم خانگی پارس بر اساس الگوی برنامه ریزی خطی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسی اصول و معیارهای انقلاب محتوا در درس مطالعات اجتماعی
  • مطالعه تطبیقی شاخص های کمی و کیفی آموزش ابتدایی در دو کشور ایران و کانادا
  • ارزشیابی محتوای کتاب جامعه شناسی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
PhD
  • ارائه چارچوب نظری، 1389/07/01
  • طراحی برنامه درسی تربیت معلم با رویکرد چند فرهنگی، 1389/08/01
  • طراح‍ی‌ ال‍گ‍وی‌ م‍طل‍وب‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ری‍زی‌ درس‍ی‌ در خ‍ص‍وص‌ ت‍رب‍ی‍ت‌ س‍ی‍اس‍ی‌ در دوزه‌ اب‍ت‍دای‍ی‌، عباس رضوی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1389/11/02
  • طراحی برنامه درسی دکتری تخصصی طب نظامی در...، رمضان رحمانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/01/01
  • طراح‍ی‌ ال‍گ‍وی‌ ارزش‍ی‍اب‍ی‌ ک‍ی‍ف‍ی‍ت‌ و اع‍ت‍ب‍ارس‍ن‍ج‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ دوره‌ ک‍ارش‍ن‍اس‍ی‌ پ‍ی‍وس‍ت‍ه‌ رش‍ت‍ه‌ پ‍رس‍ت‍اری‌ دان‍ش‍گ‍اه‌ه‍ای‌ ع‍ل‍وم‌ پ‍زش‍ک‍ی‌ ک‍ش‍ور، شهلا علیاری شوره دلی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/01/05
  • طراح‍ی‌ و اع‍ت‍ب‍ار ب‍خ‍ش‍ی‌ ال‍گ‍وی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ اخ‍لاق‌ پ‍زش‍ک‍ی‌ ب‍ا روی‍ک‍رد اس‍لام‍ی‌، مرتضی خاقانی زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/09/20
  • طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی، مرتضی خاقانی زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/09/20
  • طراح‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ دک‍ت‍ری‌ ت‍خ‍ص‍ص‍ی‌ طب‌ ن‍ظام‍ی‌ در دان‍ش‍گ‍اه‌ ع‍ل‍وم‌ پ‍زش‍ک‍ی‌ ب‍ق‍ی‍ه‌ ا... )ع‍ج‌)، رمضان رحمانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/10
  • طراح‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ دک‍ت‍ری‌ ت‍خ‍ص‍ص‍ی‌ طب‌ ن‍ظام‍ی‌ در دان‍ش‍گ‍اه‌ ع‍ل‍وم‌ پ‍زش‍ک‍ی‌ ب‍ق‍ی‍ه‌ ا... )ع‍ج‌)، رمضان رحمانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/10
  • طراح‍ی‌ و اع‍ت‍ب‍ار س‍ن‍ج‍ی‌ ال‍گ‍وی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ دوره‌ پ‍زش‍ک‍ی‌ ع‍م‍وم‍ی‌ ب‍ا روی‍ک‍رد ی‍ادگ‍ی‍ری‌ م‍ادام‌ ال‍ع‍م‍ر، مژگان محمدی مهر، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/16
  • طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد یادگیری مادام العمر، مژگان محمدی مهر، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1390/11/16
  • ب‍ررس‍ی‌ م‍ی‍زان‌ ه‍م‍خ‍وان‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ درس‍ی‌ ق‍ص‍د ش‍ده‌، اج‍را ش‍ده‌ و ک‍س‍ب‌ ش‍ده‌ م‍طال‍ع‍ات‌ اج‍ت‍م‍اع‍ی‌ س‍ال‌ اول‌ دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌ در ش‍ه‍ر ت‍ه‍ران‌ و ارائ‍ه‌ ال‍گ‍وی‌ م‍طل‍وب‌، محسن فیروز جانی، حاجی تبار، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، 1392/03/25
سمت‌های اجرایی
  • مدیر گروه دانشگاه علوم قرآنی، 1382/01/01
  • مدیر گروه مدیریت، 1384/08/15، ایران، تهران
  • ریاست دانشکده روان شناسی، 1384/12/22
  • معاونت پژوهشی دانشگاه، 1387/01/21، ایران، تهران
  • مدیر گروه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، 1390/08/29، ایران، تهران
  • عضو شورای پژوهشی دانشگاه
  • عضو کمیته طرح سوال دوره دکتری
  • عضو شورای گروه هماهنگی تربیت معلم دانشگاه آزاد اسلامی، 1382/01/01
  • مسئول پژوهشکده خانواده
  • مدیر گروه دانشکده روان شناسی، ایران، تهران
  • عضو کمیسیون برنامه ریزی دانشگاه تربیت مدرس
  • عضو شورای نظریه پردازی دانشگاه
همکاری در نشریات
  • عضو هیئت علمی مجله رویکردهای نوین آموزشی دانشگاه اصفهان، 1389/07/07، 89/110000/11652
  • عضو هیئت تحریریه دانشنامه برنامه درسی، 1387/06/31، 1/1110
  • عضو هیئت تحریریه فصلنامه دانش بومی، 1388/12/16، 1/51/29922
  • عضو هیئت تحریریه فصلنامه روانشناسی تربیتی
  • سردبیر فصلنامه راهبردهای آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله، 1391/06/21، 340/3/ س-آ
  • مدیر مسئول فصلنامه روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه، 1385/11/17، 1/5/25777
  • عضو هیئت علمی فصلنامه منابع انسانی ناجا
  • عضو هیئت علمی فصلنامه مطالعات برنامه ریزی درسی
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • خانواده و تربیت دینی فرزندان، ایران، زنجان، 1385/04/01
  • تحلیل مهاجرت نخبگان و راهکارهای مدیریت آن، شركت كننده، 1388/10/29
  • کاربرد برنامه ریزی در تبلیغ، ایران، قم، 1386/04/01
  • برنامه ریزی و تهیه طرح درس، ایران، 1383/01/01
  • اصول مدیریت و برنامه ریزی درسی در مراکز پیش دبستان، مجری، ایران، تهران، 1385/04/01
  • نقش خانواده در تلیم و تربیت، ایران، اصفهان، 1385/02/11
  • کارگاه آموزشی برنامه ریزی درسی، ایران، 1384/11/01
  • کارگاه آموزشی طراحی دوره آموزشی، 1383/01/01
  • کارگاه آموزشی برنامه، ایران، زنجان، 1384/05/01
  • برنامه ریزی درسی و تالیف کتب دانشگاهی، ایران، تهران، 1383/03/01
  • کارگاه آموزشی الگوها و روش های تدریس، ایران، تهران، 1382/01/01
  • کارگاه آموزشی تحلیل محتوا برای مدرسان مراکز تربیت معلم فردیس کرج، ایران
  • کارگاه آموزشی روش برنامه ریزی، ایران، قم، 1380/01/01
  • تحلیل اجتماعی مهاجرت نخبگان، مجری، ایران، 1388/09/17
  • نقد و برسی فرقه ضاله بهائیت، 1389/03/23
  • کارگاه های آموزشی ضیافت اندیشه، 1390/04/01
  • برنامه ریزی تحصیلی و تربیتی فرزندان شاهد، ایران، 1386/06/01
  • ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرری، مدرس، ایران، تهران، 1390/05/01
  • نقد شیطان پرستی و عرفان های جدید، مدرس، 1389/02/12
  • نخبه در اندیشه قرآنی، مجری، 1390/07/19