professor_pic
Mohammad Reza Nili Ahmad Abadi
Mohammad Reza Nili Ahmad Abadi is Associate Professor of in the Department of Educational Technology , Faculty of psychology and educational sceinces .
International Journals
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, kamkar peyman, ali abadi khadije. (2014). ارزیابی سیستم آموزش الکترونیکی دانشگاه های مجری آموزش الکترونیکی. etc, 5, 1
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2014). مقایسه تطبیقی وتحلیلی برنامه های درسی رشته علوم تربیتی در ایران وآلمان. etc, 1, 1
  • Ghasem Tabar1 Sayed Abdollah, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Mozayani Naser. (2016). Identification of Motivational Strategies in Web-based Teaching with an Emphasis on the Role of Teacher and a Model. INDIAN JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 9, 7
  • Azimi Saber, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2015). The development of different types of procedural knowledge at schools. Journal of Applied Environmental and Biological Sciences, 5, 7s
Iranian Journals
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2009). برنامه درسی در دانشگاه. 1, 1
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2007). صلاحیت بهره گیری از رسانه های دیجیتالی. 1, 1
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, saeedian fateme. (2012). بررسی تاثیر آموزش ابراز وجود بر سازگاریهای اجتماعی. 2, 6
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2004). آموزشهای مدرسه ای و آموزشهای رسانه ای. Communication Research, 1, 37
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2007). تاملی بر بومی سازی درس روانشناسی. School Psychology, 1, 1
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2009). بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب. educational psychology, 1, 14
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2008). جایگاه علوم بین رشته ای از نظر مباحث علوم تربیتی. interdisciplinary, 1, 10
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2009). نقش تلوزیون در تقویت خود گردانی وخود کارآمدی زنان سرپرست خانوار. 1, 1
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2008). طراحی آموزش پودمانی در آموزش الکترونیکی. 1, 1
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, MAJDODDIN AzADEH, VISI HADI. (2012). نیاز سنجی و تعیین اولویت های آموزش محیط زیستی معلمان زن مقطع ابتدایی منطقه 17 تهران. Journal of Environmental Sciences, 1, 1
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, maghami m.r. (2012). شبیه سازی آموزشی. 5, 1
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Zebarjadian Zohreh. (2012). مقایسه تاثیر آموزش به روش نقشه های مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساخت گرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی). educational psychology, 8, 26
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2013). جایگاه تعلیم و تربیت اسلامی در علوم انسانی. Education, 13, 2
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2013). تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی اول دبیرستان از نظر برخورداری از مولفه های پرورش تفکر خلاق. ---
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2003). نقش رسانه های جمعی در شکل گیری هویت. Research in Clinical Psychology and Counseling, 2, 5
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, SAIDIAN FATEME. (2012). بررسی تاثیر آموزش ابراز وجود بر سازگاری اجتماعی و خودپنداره مثبت زنان سرپرست خانوار. Clinical Psychology Studies, 2, 6
  • zangneh Hossein, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, fardanesh Hashem, Delavar Ali. (2013). اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود تفکر تحلیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی. Psychology & Educational science, 9, 33
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2009). تحلیلی بر سیاست تمرکززدایی در دو وزارت خانه علم،تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر آیین نامه تفویض اختیار برنامه های درسی به دانشگاه ها. Iranian Bimonthly of Education Strategies In Medical Sciences, 2, 2
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, jamebozorg m.r, taslimi m.r. (2012). پویا نمایی آموزشی. Journal of Kermansha University of Medical Sciences, 3, 4
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2012). تبیین مبانی تکنولوژی با نگرش تسخیر خلقت. Human Sciences MODARES, 1, 2
  • Zebarjadian Zohreh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2012). مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی). educational psychology, 8, 26
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2013). تبیین مبانی تکنولوژی با نگرش تسخیر خلقت. Philosophical religion, 1, 2
  • Khazaei Azar, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2015). تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های ارتباطی دانش آموزان کم‌شنوا. Technology of Instruction and Learning, 1, 2
  • Dana Ali, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Amir Teimuri Mohammad Hasan. (2014). تأثیر به‌کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان. Quarterly Educational Measurement, 5, 15
  • kamkar peyman, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Ali Abadi Khadijeh. (2013). آزمون ساختار عاملی پرسش نامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاه های مجری آموزش الکترونیک شهر تهران. Information and Communication Technology in Educational Sciences, 4, 1
  • zangneh Hossein, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, fardanesh hashem, Delavar Ali. (2014). اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود یادگیری تحلیلی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی. educational psychology, 10, 33
  • musavian samane sadat, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Maleki Hasan. (2016). طراحی درس «اخلاق فناوری اطلاعات» برای دانشجویان علوم تربیتی. Critical research journal of human sciences texts and programs, 15, 4
  • moradi rahim, Khazaei Azar, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, khazai soraya. (2015). بررسی تأثیر طرح درس مبتنی بر بازخورد توصیفی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی. Quarterly Educational Measurement, 6, 20
  • Khazaei Azar, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Sharif Daramadi Parviz. (2015). تاثیر آموزش به سبک محاوره ای از طریق چندرسانه ای بر افزایش مهارت ارتباطی دانش آموزان دختر کم شنوا. Information and Communication Technology in Educational Sciences, 5, 2
  • Esmaeili Bejdan zeynab, Ali Abadi Khadijeh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2014). The effect of Animated Pedagogical agents on Motivation of students learning. international journal of basic sciences & applied research, 3, 1
  • Dana Ali, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Badali mehdi. (2014). تاثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر خودکارآمدی عمومی دانشجویان. A higher education, 6, 24
  • Zaraii Zavaraki Esmaeil, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Broomandfar saeed. (2016). ICT in instrucation: opportunity or challenge?. JOURNAL OF CURRENT RESEARCH IN SCIENCE, 1, 3
  • kamkar peyman, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Ali Abadi Khadijeh. (2014). ارزیابی سیستم آموزش الکترونیکی دانشگاه های مجری آموزش الکترونیکی در تهران بر اساس قابلیت استفاده در یادگیری. global media journal, 5, 1
  • Velayati Elahe, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Sharif Daramadi Parviz, sadipour Esmaeil. (2016). Impact of educational multimedia designed based on cognitive load theory on learning , retention and motivation of mentally retarded student achievement in science. Research in educational systems, 10, 34
  • Barzegar Razie, Ali Abadi Khadijeh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2014). مقایسه اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی. Quarterly Journal of New Thoughts on Education, 10, 1
  • Moradi Mokhles Hossein, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Heidari jamshid. (2014). بررسی اثر بخشی الگوی چند عاملی پرورش تفکر انتقادی در محیط های یادگیری الکترونیکی. Journal of Information and communication Technology, 7, 21-22
  • Rezaei Eisa, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, fardanesh Hashem, Shahalizadeh Mohammad. (2014). تحلیل محتوای کیفی نظریه ارتباط گرایی و ارائه الگوی مفهومی طراحی زیست بوم های یادگیری. MAGAZINE OF E-LEARNING DISTRIBUTION IN ACADEMY (MEDIA), 5, 1
  • Kalantari Hanieye, Ali Abadi Khadijeh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Doran Behnaz. (2015). نقش تفکر انتقادی در استفاده از مواد دیجیتالی. Communication Research, 22, 2
  • Maghami Hamidreza, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2012). شبیه سازهای آموزشی و نقش آن در آموزش نییروهای انتظامی. Management of police training, 5, 17
  • Eftekharnejad fatemeh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Amir Teimuri Mohammad Hasan, Oveisi Narjes Khatoun. (2015). تاثیردوره اموزشی سواد بصری در تجزیه وتحلیل تصاویر اموزشی. Technology of Instruction and Learning, سال اول, 4
  • Habibi samira, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2017). بررسی تغییر رفتار با تکنولوژی رفتار. Scientific Specialty Psychology, Education Sciences and Social Sciences, 1, 1
  • Almasi Hojatollah, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Delavar Ali. (2017). ارزشیابی برنامه درسی کارورزی چهار در دانشگاه فرهنگیان براساس مدل ارزشیابی هدف محور تایلر. Teaching Research, پنجم, 1
  • jangi zehi shestan hamid reza, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Pezeshk Shahla, Delavar Ali. (2017). طراحی و اعتبارسنجی الگوی چندرسانه ای آموزشی برای دانش آموزان کم توان ذهنی. Exceptional Children, هفدهم, 1 (پیاپی 63 )
  • Velayati Elaheh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Sharif Daramadi Parviz, sadipour Esmaeil. (2016). تاثیر چندرسانه ای طراحی شده براساس نظریه بارشناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی در درس علوم. Research in educational systems, 10, 34
  • dehqhanzad hosein, Ali Abadi Khadijeh, Minaei Behrooz, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Delavar Ali. (2017). تدوین چهارچوب طراحی بازی های رایانه ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن بر یادگیری اصول. Research in educational systems, 10, 33
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Rahimian Hamid, Momeni Esmat. (2017). ساخت و اعتباریابی و روان سازی پرسشنامه مدیریت دانش براساس مدل نوناکو و تاکه اوچی در دانشگاه پیام نور. Tomorrow's Management Quarterly, 0, 0
  • Dehghanzadeh Hossein, Ali Abadi Khadijeh, Minaei Behrooz, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Delavar Ali. (2016). تدوین چهارچوب طراحی بازی های رایانه ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول. Research in educational systems, 11, 33
  • saidian Fatemeh, Bagheri Fariborz, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Salimi Bajestani Hosein. (2017). تدوین و اثربخشی برنامۀ آموزش خودمدیریتی با تأکید بر مؤلفههای هشیاری و انتخاب بر جوانان. Culture counseling and psychotherapy, 8, 30
  • Banihashem Seyyed Kazem, Ali Abadi Khadijeh, Pourroostaei Ardakani Saeid, Delavar Ali, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2018). Learning Analytics: A Critical Literature Review. Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, In Press, In Press
  • Pourroostaei Ardakani Saeid, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Borj'ali Ahmad, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2018). Designing the Educational System Architecture According To Compound Affective Feedback and Its Impact on the Users’ Learning and Satisfaction. Research in schools and virtual learning, 6, 1
  • Pourroostaei Ardakani Saeid, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Borj'ali Ahmad, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2018). ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﻌﻤﺎری ﺳﯿﺴﺘﻢ آﻣﻮزﺷﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﺎزﺧﻮرد ﻋﺎﻃﻔﯽ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ و ﺑﺮرﺳﯽ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آن ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﯾﺎدﮔﯿﺮی و رضایت مندی کاربران. Research in schools and virtual learning, 6, 1
  • Abbas pour Abbas, keanfar farhad, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Momeni Esmat. (2017). ساخت، اعتباریابی، رواسازی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناک و تاکه اوچی در دانشگاه پیام نور. Tomorrow Management, 16, 16
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Abbas pour Abbas, boromandfar saeid. (2017). Educational strategies Based on Informantion and Communication Technology (ICT). Iranian journal of educational Sociology, 1, 7
  • Pourroostaei Ardakani Saeid, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Borj'ali Ahmad, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2018). طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایت مندی کاربران. Research in schools and virtual learning, 6, 1
  • Toofaninejad Ehsan, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Sharif Daramadi Parviz, downsen shin, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Delavar Ali. (2018). طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه های اجتماعی مجازی برای دانش آموزان با آسیب شنوایی. Psychology of Exceptional Individuals, 8, 29
  • jangi zehi shestan hamid reza, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, pezeshk shahla, Delavar Ali. (2017). تاثیر چند رسانه ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش آموزان کم توان ذهنی در درس ریاضی. curriculum technology, 2, 3
  • Khazaie Aazar, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, khazaei sorayya, darikvandi zahra. (2017). اثربخشی آموزش مهارت ارتباطی از طریق چندرسانهای بر عزتنفس دانشآموزان دختر کمشنوا. Educational Research, 1, 34
  • motavar masomeh, Ali Abadi Khadijeh, Mozayani Naser, Delavar Ali, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2017). درآمدی انتقادی بر «دوره های برخط آزاد انبوه (موک ها). Critical research journal of human sciences texts and programs, 17, 6
  • Mastour Hanieh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Eslami Saeed, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Delavar Ali. (2018). طراحی، توسعه و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری مبتنی بر سنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ. Iranian Bimonthly of Education Strategies In Medical Sciences, 11, 4
  • Mastour Hanieh, Eslami Saeed, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Delavar Ali, Zaraii Zavaraki Esmaeil. (2018). Real Time Electronic Formative Assessment in Medical Education and Its Impact on Motivational Beliefs and Self-regulation Strategies. Future Of Medical Education Journal, 8, 1
  • Abbas pour Abbas, keanfar farhad, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Rahimian Hamid, Momeni Esmat. (2017). ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکه اوچی در دانشگاه پیام نور. Tomorrow Management, سال 16, سال 16- زمستان 96
  • motavar masome, Ali Abadi Khadijeh, mozayeni naser, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (---). درآمدی انتقادی دوره های برخط آزاد انبوه (موک ها). Consulting research, 17, 6
  • mator masome, Ali Abadi Khadijeh, mozayeni naser, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2017). درآمدی انتقادی بر دوره های برخط آزاد انبوه. Consulting research, 17, 6
  • Zaraii Zavaraki Esmaeil, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Abbas pour Abbas, boroumand far saeid. (2018). آسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. Journal of Training in Police Sciences, چهارم, 19
  • Houshmandja Manijeh, Ali Abadi Khadijeh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Mohammadi Aeen, Delavar Ali. (2017). طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزش مبتنی بر موبایل برای خود مراقبتی بیماران دیابتی. Iranian Bimonthly of Education Strategies In Medical Sciences, 10, 4
Presented in External Exhibition
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, دومین کنرانس بین المللی علوم شناختی -موسسه مطالعات علوم شناختی, brief article, استفاده از هوش مصنوعی در آموزش, 2003/02/24, 2003/02/26
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, کنفرانس بین المللی موسسه اروپایی تحقیقات علوم تربیتی در آلمان, poster presentation, 2003/09/17, 2003/09/20
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی, brief article, Evaluation of General Properti,s of Roshd Network Based on the Instructional Design Sites, 2009/12/09, 2009/12/10
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, هشتمین کنفرانس ملی و پنجمین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی ایران, poster presentation, 2014/02/26, 2014/02/27
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, پژوهش های نوین در علوم انسانی, poster presentation, 2015/05/23, 2015/05/23
  • HOSSEINPOOR KOBRA, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Amir Teimuri Mohammad Hasan, اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی, brief article, بررسی وضعیت بکارگیری آموزش الکترونیکی در دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمانجهاد کشاورزی استان خوزستان, 2015/10/12, 2015/10/12
  • Toofaninejad Ehsan, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, نخستین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات, brief article, complete article, طراحی نوین در یادگیری الکترونیکی با رویکرد فعالیت های جذبی, 2016/02/04, 2016/02/04
  • Bazrafshan Sabereh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Alikhani Morteza, اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران, brief article, مدل p3 مدلی برای طراحی آموزش الکترونیک, 2016/06/14, 2016/06/14
  • Alikhani Morteza, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران, brief article, کلاس وارونه مدل پداگوژیکی نوین در یادگیری الکترونیکی, 2016/06/14, 2016/06/14
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Delavarian Farahnaz, روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی, brief article, complete article, کم توان ذهنی آموزش پذیر و یادگیری زبان خارجی به کمک چندرسانه ای آموزشی, 2016/08/25, 2016/08/25
  • Hanafizadeh Payam, Feizi Kamran, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Alaedini Hamideh, دومین کنفرانس بین المللی رویکرد های علمی و پژوهشی در علوم انسانی, Published Article, تجزیه و تحلیلِ هدفمند و نقد مقایسه¬ای مدل¬های یادگیری-الکترونیکی در مؤسسات آموزش عالی, 2018/06/21, 2018/06/21
Presented in Internal Exhibition
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, نقش رسانه های جمعی در شکل گیری هویت, poster presentation, نقش رسانه های جمعی در شکل گیری هویت, 2002/12/12, 2002/12/13
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, تحلیلی بر دومین همایش تکنولوژی, 2007/12/22, 2007/12/22
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, دومین همایش فناوری آموزشی (رویکرد نوین در نظام آموزشی, نگاهی به آموزش فناوری اطلاعات در مدارس آلمان, 2007/12/22, 2007/12/22
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, آموزش و یادگیری غیررسمی, brief article, پرورش تواناییهای مخاطبین به منظور بهره گیری از رسانه های جمعی, 2008/04/29, 2008/05/01
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, همایش ملی نظارت و ارزیابی آموزش عالی دانشگاه شهید بهشتی, brief article, برنامه درسی در دانشگاه سیبرنتیک, 2009/03/11, 2009/03/11
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, دومین کنگره ملی علوم انسانی-پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی, brief article, complete article, مقایسه ی تطبیقی و تحلیلی برنامه های درسی رشته ی علوم تربیتی در ایران و آلمان, 2012/01/04, 2012/01/05
  • Ali Abadi Khadijeh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Esmaeili Bejdan zeynab, اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در علوم انسانی 20 خرداد 93, brief article, complete article, learning and Animated Pedagogical agents, 2014/06/10, 2014/06/10
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, شبکه های اجتماعی مجازی: بستری برای آموزش و یادگیری, announcer, 2015/05/05, 2015/05/05
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, شبکه های اجتماعی مجازی: بستری برای آموزش و یادگیری, announcer, 2015/05/09, 2015/05/09
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, اولین همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی: بستری برای آموزش و یادگیری, brief article, complete article, الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان غنی ساز در آموزش و یادگیری, 2015/05/12, 2015/05/12
  • Khazaei Azar, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, moradi rahim, Aghapour Elahe, دومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران, brief article, فن آوری اطلاعات و ارتباطات وکاربرد آن در آموزش و یادگیری دانش آموزان کم شنوا, 2015/10/02, 2015/10/02
  • Habibi samira, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, سومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی با رویکرد بین المللی, poster presentation, 2016/08/25, 2016/08/25
  • Fanidpour Hassan, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, اولین همایش ملی برنامه ریزی و تحول در نظام آموزشی, brief article, مقاله, 2016/11/23, 2016/11/23
  • Oveisi Narjes Khatoun, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Feizabadi Narges, Third National Conference on School psychologists, brief article, complete article, New e-learning systems CMS, LMS & LCMS, 2017/02/14, 2017/02/14
  • Abedi Raha, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, محیط یادگیری شخصی سازی شده راهکاری برای افزایش کارآمدی سیستم های مدیریت یادگیری, announcer, 2017/04/09, 2017/04/09
  • Banihashem Seyyed Kazem, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی, brief article, complete article, ضرورت و نقش سواد اطلاعاتی در افزایش کیفیت مدیریت نظام دانشگاهی, 2017/04/26, 2017/04/27
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, SAIDIYAN FATEMEH, جایگاه مشاوره در تعلیم وتربیت, اضطراب با راهکارهایی در دانش آموزان
  • Ali Abadi Khadijeh, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, Esmaeili Bejdan zeynab, اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی, brief article, complete article, Animated Pedagogical agents
translation
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, mansouri doc. (2011). how is teacher school. Iran, Allameh Tabataba'i University Press
other
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, alkafi m.r. (2011). lerning. Iran-Tehran, Hope Publishing
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2013). Monitoring and a senior editor of e-content project entitled 'requirements and frameworks in the context of a national network of electronic content to provide information. ---
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2004). Theoretical Foundations of secondary curriculum with emphasis on religious education. pazhoheshkade
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, naseri seiied hasan. (2002). PHOBE. Iran-tehran, UNIVERSITY
  • raouf ali, Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2002). TEACHER. UNIVERSITY
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2015). critical letter of Education. Iran-Tehran, UNIVERSITY
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza, amiri tehrani mohammad seied. (2012). INFORMATION TECHNOLOGY. Iran-Tehran, pazhoheshgah
  • Nili Ahmad Abadi Mohammad Reza. (2007). مجموعه مقالات دومین همایش فناوری آموزشی. ---
Practical Projects outside The School
  • راهبرد آموزشی ....حیاتی الگوی آموزشی کمپ انجمن یادگیری الکترونیکی, سایر
  • راهبرد آموزشی 7 مرحله ای برای پرورش تفکر انتقادی, سایر
Fundamental Designs
  • طرح ارزیابی درونی گروه تکنولوزی آموزشی, 2007/03/21, 2007/03/21
  • طراحی مدل ترکیبی معماری نظام آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی،, 2016/09/22
Master
  • م‍ق‍ای‍س‍ه ‍ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ م‍ح‍ت‍وای‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ ه‍ای‌ ت‍ل‍وی‍زی‍ون‍ی‌ ش‍ب‍ک‍ه‌ آم‍وزش‌ در دروس‌ ح‍رف‍ه‌ و ف‍ن‌ و زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ پ‍ای‍ه‌ دوم‌ راه‍ن‍م‍ای‍ی‌ ب‍ر اس‍اس‌ م‍ع‍ی‍اره‍ای‌ ف‍ی‍ل‍م‌ آم‍زوش‍ی‌ م‍طل‍وب‌ وم‍ه‍ارت‍ه‍ای‌ ت‍ف‍ک‍ر ان‍ت‍ق‍ادی‌, زراعت زهرا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • ب‍ررس‍ی‌ و ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ پ‍ای‍ان‌ ن‍ام‍ه‌ ه‍ای‌ ک‍ارش‍ن‍اس‍ی‌ ارش‍د رش‍ت‍ه‌ ت‍ک‍ن‍ول‍وژی‌ آم‍وزش‍ی‌ دان‍ش‍گ‍اه‌ ع‍لام‍ه‌ طب‍اطب‍ای‍ی‌ ب‍ر اس‍اس‌ م‍ی‍زان‌ ان‍طب‍اق‌ ب‍ا ح‍ی‍طه‌ ه‍ای‌ رش‍ت‍ه‌ ت‍ک‍ن‍ول‍وژی‌ آم‍وزش‍ی‌, مانده گاریان هانیه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • ب‍ررس‍ی‌ ت‍ح‍ل‍ی‍ل‍ی‌ و ت‍طب‍ی‍ق‍ی‌ ک‍ارب‍رد ف‍ن‍اوری‌ اطلاع‍ات‌ و ارت‍ب‍اطات‌ )ف‍اوا) در ت‍رب‍ی‍ت‌ م‍ع‍ل‍م‌ ک‍ش‍وره‍ای‌ ای‍ران‌، ان‍گ‍ل‍س‍ت‍ان‌ و س‍ن‍گ‍اپ‍وردان‍ش‍گ‍اه‌ ع‍لام‍ه‌ طب‍اطب‍ای‍ی‌، دان‍ش‍ک‍ده‌ روان‍ش‍ن‍اس‍ی‌ و ع‍ل‍وم‌ ت‍رب‍ی‍ت‍ی‌, درون پرور مسعود, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2009/03/21
  • بررسی تاثیر دو الگوی برنامه درسی تلفیقی و سنتی بر یادگیری ، یادداری و رضایت دانش آموزان سال سوم متوسطه رشته علوم انسانی منطقه دو آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر دروس روانشناسی و جامعه شناسی, نیک اخلاق رعنا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/04/30
  • تحلیل و ارزیابی محتوای چند رسانه های آموزشی درس شیمی اول دبیرستان از نظر رعایت قواعد ترکیب بندی نصویری, امینی کل تپه حمید, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/05/18
  • بررسی تاثیر روش تدریس اکتشافی هدایت شده با روش های سنتی در درس ریاضی سوم ابتدایی شهر تهران, خسروی سرشکی مرضیه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/04/17
  • بررسی تاثیر دوره های اموزش فناوری اطلاعات ارتباطات بر افزایش مهارتهای شغلی معلمان در دبیرستان های دخترانه شهر تهران, مریم حسن پور, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/07/27
  • تحلیل محتوای چند رسانه های آموزشی درس علوم پایه سوم راهنمایی بر اساس اهداف آموزشی و اصول انتخاب و سازماندهی محتوا, راضیه نظام الاسلامی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/10/01
  • ارزیابی نرم افزارهای آموزشی تلفن همراه و بررسی وضعیت کاربرد آنها در بین دانشجویان دانشگاه تهران, فرشته الطافی دادگر, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/10/22
  • ارزی‍اب‍ی‌ ن‍رم‌ اف‍زاره‍ای‌ آم‍وزش‍ی‌ ت‍ل‍ف‍ن‌ ه‍م‍راه‌ و ب‍ررس‍ی‌ وض‍ع‍ی‍ت‌ ک‍ارب‍رد آن‍ه‍ا در ب‍ی‍ن‌ دان‍ش‍ج‍وی‍ان‌ دان‍ش‍گ‍اه‌ ت‍ه‍ران‌, الطاقی دادگر فرشته, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/10/22
  • بررسی وضعیت بکارگیری آموزش الکترونیکی در دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان, کبری حسین پور, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/01/17
  • بررسی چگونگی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس هوشمند به منظور ایجاد فرصت های یادگیری توسط معلمان این مدارس, یزدانی ندا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/04
  • م‍ق‍ای‍س‍ه‌ روش‍ه‍ای‌ ت‍دری‍س‌ م‍ع‍ل‍م‍ان‌ درس‌ دی‍ن‌ و زن‍دگ‍ی‌ 1 ب‍ا روش‍ه‍ای‌ ت‍وص‍ی‍ه‌ ش‍ده‌ در ک‍ت‍اب‌ راه‍ن‍م‍ای‌ م‍ع‍ل‍م‌, شعبانی مرتضی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/06
  • ب‍ررس‍ی‌ م‍ی‍زان‌ راب‍طه‌ س‍واد اطلاع‍ات‍ی‌ و راه‍ب‍رده‍ای‌ ف‍را ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ دان‍ش‍ج‍وی‍ان‌ دوره‌ ت‍ح‍ص‍ی‍لات‌ ت‍ک‍م‍ی‍ل‍ی‌ دان‍ش‍ک‍ده‌ روان‌ ش‍ن‍اس‍ی‌ و ع‍ل‍وم‌ ت‍رب‍ی‍ت‍ی‌ دان‍ش‍گ‍اه‌ ع‍لام‍ه‌ طب‍اطب‍ای‍ی‌, کوثری ملیحه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/28
  • امکان سنجی قابلیت دانشگاه کردستان در جهت راه اندازی آموزش الکترونیکی, آتشکار محدثه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/02/28
  • پایان نامه خانم طالبی, طالبی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/03/20
  • ت‍اث‍ی‍ر ب‍خ‍ش‌ ب‍ن‍دی‌ در چ‍ن‍درس‍ان‍ه‌ای‌ ه‍ا ب‍ر ی‍ادگ‍ی‍ری‌، ی‍ادداری‌ و ان‍گ‍ی‍زش‌ پ‍ی‍ش‍رف‍ت‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ دان‍ش‌ آم‍وزان‌ پ‍ای‍ه‌ ی‌ س‍وم‌ در درس‌ ع‍ل‍وم‌ ت‍ج‍رب‍ی‌, ایمان عباسی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/06/24
  • تاثیر چند رسانه ای مبتنی بر الگوی مریل بر میزان یادگیری و یادداری درس علوم اول راهنمایی در سال تحصیلی 90-1389, حسین علیپور, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/07/07
  • م‍ق‍ای‍س‍ه‌ اث‍رب‍خ‍ش‍ی‌ طراح‍ی‌ آم‍وزش‍ی‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر ال‍گ‍وی‌ گ‍ان‍ی‍ه‌ و دی‍ک‌ و ک‍اری‌ ب‍ر ی‍ادگ‍ی‍ری‌، ی‍ادداری‌ و ان‍گ‍ی‍زش‌ پ‍ی‍ش‍رف‍ت‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌, برزگر, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/09/24
  • میزان اثر بخشی آموزشهای ضمن خدمت معلمان به منظور آشنایی با خدمات شهروند الکترونیک, ابراهیمی فرشته, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/10/08
  • م‍طال‍ع‍ه‌ ت‍طب‍ی‍ق‍ی‌ ف‍ن‍اوری‌ اطلاع‍ات‌ و ارت‍ب‍اطات‌ درت‍رب‍ی‍ت‌ م‍ع‍ل‍م‌ ک‍ش‍وره‍ای‌ اس‍ت‍رال‍ی‍ا، م‍ال‍زی‌ و ای‍ران‌, م‍وس‍وی‌ ن‍س‍ب‌، ع‍ل‍ی‌, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/10/20
  • بررسی علل عدم کاربرد رسانه های جدید آموزشی توسط دبیران راهنمایی و دبیرستان شهرستان پاوه در سال تحصیلی 92-91, سبزه فرانک, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/11/07
  • ب‍ررس‍ی‌ ع‍ل‍ل‌ ع‍دم‌ ک‍ارب‍رد رس‍ان‍ه‌ ه‍ای‌ ج‍دی‍د آم‍وزش‍ی‌ ت‍وس‍ط دب‍ی‍ران‌ راه‍ن‍م‍ای‍ی‌ و دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌ ش‍ه‍رس‍ت‍ان‌ پ‍اوه‌ در س‍ال‌91- 92, فرانک سبزه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/11/07
  • ارزی‍اب‍ی‌ وب‌ س‍ای‍ت‌ دان‍ش‍گ‍اه‌ه‍ای‌ م‍ج‍ری‌ آم‍وزش‌ ال‍ک‍ت‍رون‍ی‍ک‍ی‌ در ت‍ه‍ران‌ ب‍ر اس‍اس‌ م‍دل‌ ق‍اب‍ل‍ی‍ت‌ اس‍ت‍ف‍اده‌ در ی‍ادگ‍ی‍ری‌, پیمان کامکار, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/11/20
  • ارزیابی وب سایت دانشگاه های مجری آموزش الکترونیکی در تهران بر اساس مدل قابلیت استفاده در یادگیری, کامکار پیمان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/11/20
  • ب‍ررس‍ی‌ ع‍ل‍ل‌ ع‍دم‌ ک‍ارب‍رد رس‍ان‍ه‌ ه‍ای‌ ج‍دی‍د آم‍وزش‍ی‌ ت‍وس‍ط دب‍ی‍ران‌ راه‍ن‍م‍ای‍ی‌ و دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌ ش‍ه‍رس‍ت‍ان‌ پ‍اوه‌ در س‍ال‌91- 92, س‍ب‍زه‌، ف‍ران‍ک‌, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/12/07
  • طراح‍ی‌ و ت‍ول‍ی‍د م‍ح‍ت‍وای‌ ال‍ک‍ت‍رون‍ی‍ک‍ی‌ درس‌ م‍ب‍ان‍ی‌ ع‍ن‍اص‍ر ب‍ص‍ری‌ و ت‍ع‍ی‍ی‍ن‌ ت‍اث‍ی‍ر آن‌ ب‍ر ی‍ادگ‍ی‍ری‌ و ی‍ادداری‌ ف‍راگ‍ی‍ران‌ رش‍ت‍ه‌ طراح‍ی‌ ل‍ب‍اس‌, خیرآبادی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/12/24
  • بررسی موانع بکارگیری فناوری آموزشی در مدارس متوسطه شهرستان کرمانشاه در سال تحصیلی 91-90, اسماعیل فیروزی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/12/29
  • بررسی میزان برخورداری معلمان ابتدایی مدارس هوشمند شهرستان کرج از شایستگی های مورد نیاز تدریس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات, برازنده آمنه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/14
  • ب‍ررس‍ی‌ م‍ی‍زان‌ ب‍رخ‍ورداری‌ م‍ع‍ل‍م‍ان‌ اب‍ت‍دای‍ی‌ م‍دارس‌ ه‍وش‍م‍ن‍د ش‍ه‍رس‍ت‍ان‌ ک‍رج‌ از ش‍ای‍س‍ت‍گ‍ی‌ ه‍ای‌ م‍ورد ن‍ی‍از ت‍دری‍س‌ ب‍ا اس‍ت‍ف‍اده‌ از ف‍ن‍اوری‌ اطلاع‍ات‌ وارت‍ب‍اطات, برازنده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/14
  • ب‍ررس‍ی‌ م‍وان‍ع‌ ب‍ک‍ار گ‍ی‍ری‌ ف‍ن‍اوری‌ آم‍وزش‍ی‌ در م‍دارس‌ م‍ت‍وس‍طه‌ ش‍ه‍رس‍ت‍ان‌ ک‍رم‍ان‍ش‍اه‌ در س‍ال‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ 90 - 91, اسماعیل فیروزی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/19
  • ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ و ارزش‍ی‍اب‍ی‌ م‍ح‍ت‍وای‌ ال‍ک‍ت‍رون‍ی‍ک‍ی‌ درس‌ ان‍ق‍لاب‌ اس‍لام‍ی‌ در دان‍ش‍ک‍ده‌ م‍ج‍ازی‌ ع‍ل‍وم‌ و ح‍دی‍ث‌ ش‍ه‍رری‌ ب‍راس‍اس‌ م‍ؤل‍ف‍ه‌ ه‍ای‌ اس‍ت‍ان‍دارد اس‍ک‍ورم‌, اک‍ب‍ری‌ ب‍ی‍ات‍ی‍ان‍ی‌، اع‍ظم‌, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/02/24
  • ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ و ارزش‍ی‍اب‍ی‌ م‍ح‍ت‍وای‌ ال‍ک‍ت‍رون‍ی‍ک‍ی‌ درس‌ ان‍ق‍لاب‌ اس‍لام‍ی‌ در دان‍ش‍ک‍ده‌ م‍ج‍ازی‌ ع‍ل‍وم‌ و ح‍دی‍ث‌ ش‍ه‍رری‌ ب‍راس‍اس‌ م‍ؤل‍ف‍ه‌ ه‍ای‌ اس‍ت‍ان‍دارد اس‍ک‍ورم‌, اکبری بیاتیانی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/03/16
  • ت‍اث‍ی‍ر ب‍ک‍ارگ‍ی‍ری‌ ک‍ارپ‍وش‍ه‌ ال‍ک‍ت‍رون‍ی‍ک‍ی‌ ب‍ر راه‍ب‍رده‍ای‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ خ‍ودت‍ن‍ظی‍م‍ی‌, علی دانا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/06/10
  • ت‍اث‍ی‍ر ب‍ک‍ارگ‍ی‍ری‌ ک‍ارپ‍وش‍ه‌ ال‍ک‍ت‍رون‍ی‍ک‍ی‌ ب‍ر راه‍ب‍رده‍ای‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ خ‍ودت‍ن‍ظی‍م‍ی‌, علی دانا مزرعه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/06/10
  • ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ و ارزی‍اب‍ی‌ چ‍ن‍د رس‍ان‍ه‌ ای‌ ه‍ای‌ آم‍وزش‍ی‌ درس‌ ع‍رب‍ی‌ اول‌ دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌ س‍ال‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ 91-92 ب‍راس‍اس‌ اس‍ت‍ان‍دارده‍ای‌ ت‍ع‍ام‍ل‍ی‌, محمد حسن افشار, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/25
  • ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ و ارزی‍اب‍ی‌ چ‍ن‍د رس‍ان‍ه‌ ای‌ ه‍ای‌ آم‍وزش‍ی‌ درس‌ ع‍رب‍ی‌ اول‌ دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌ س‍ال‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ 91-92 ب‍راس‍اس‌ اس‍ت‍ان‍دارده‍ای‌ ت‍ع‍ام‍ل‍ی‌, محمد حسن افشار, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/25
  • طراح‍ی‌ و اع‍ت‍ب‍ار ی‍اب‍ی‌ درس‌ اخ‍لاق‌ ف‍ن‍اوری‌ در رش‍ت‍ه‌ ع‍ل‍وم‌ ت‍رب‍ی‍ت‍ی‌, سمانه سادات موسوی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/01/01
  • طراح‍ی‌ و اع‍ت‍ب‍ار ی‍اب‍ی‌ درس‌ اخ‍لاق‌ ف‍ن‍اوری‌ در رش‍ت‍ه‌ ع‍ل‍وم‌ ت‍رب‍ی‍ت‍ی‌, سمانه سادات موسویان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/01/01
  • طراح‍ی‌ و ارزی‍اب‍ی‌ ب‍رن‍ام‍ه‌ چ‍ن‍درس‍ان‍ه‌ای‌ آم‍وزش‍ی‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر ال‍گ‍وی‌ ت‍دری‍س‌ پ‍ی‍ش‌ س‍ازم‍ان‌ ده‍ن‍ده‌ و ت‍اث‍ی‍ر آن‌ ب‍ر ان‍گ‍ی‍زه‌ پ‍ی‍ش‍رف‍ت‌ ت‍ح‍ص‍ی‍ل‍ی‌ درس‌ ت‍ع‍ل‍ی‍م‍ات‌ اج‍ت‍م‍اع‍ی‌, فاطمه فروزان نژاد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/18
  • ت‍ح‍ل‍ی‍ل‌ و ارزش‍ی‍اب‍ی‌ م‍ح‍ت‍وای‌ ال‍ک‍ت‍رون‍ی‍ک‍ی‌ درس‌ ان‍ق‍لاب‌ اس‍لام‍ی‌ در دان‍ش‍ک‍ده‌ م‍ج‍ازی‌ ع‍ل‍وم‌ و ح‍دی‍ث‌ ش‍ه‍رری‌ ب‍راس‍اس‌ م‍ؤل‍ف‍ه‌ ه‍ای‌ اس‍ت‍ان‍دارد اس‍ک‍ورم‌, اعظم اکبری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/25
  • ب‍ررس‍ی‌ و ت‍ع‍ی‍ی‍ن‌ م‍ب‍ان‍ی‌، س‍اخ‍ت‍ار و وی‍ژگ‍ی‌ه‍ای‌ ک‍ت‍اب‌ درس‍ی‌ در دوره‌ م‍ت‍وس‍طه‌ ب‍ا روی‍ک‍رد ی‍ادگ‍ی‍ری‌ ف‍ع‍ال‌ از دی‍دگ‍اه‌ ص‍اح‍ب‍ن‍ظران‌, ملیحه مردی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/02/26
  • ت‍اث‍ی‍ر ب‍ازی‌ ه‍ای‌ رای‍ان‍ه‌ای‌ آم‍وزش‍ی‌ ب‍ر م‍ه‍ارت‌ ه‍ای‌ ف‍راش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ و درک‌ م‍ف‍ه‍وم‌ ح‍رک‍ت‌ در درس‌ ف‍ی‍زی‍ک‌ م‍ق‍طع‌ دوم‌ دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌, زاهدیان مرجان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/08/24
  • ت‍اث‍ی‍ر وب‍لاگ‌ آم‍وزش‍ی‌ ب‍ردرک‌ م‍ف‍ه‍وم‌ و ت‍ق‍وی‍ت‌ ح‍ل‌ م‍س‍ال‍ه‌ دان‍ش‍ج‍وی‍ان‌ ع‍ل‍وم‌ ت‍رب‍ی‍ت‍ی‌, محمد امینی سمیرا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/09/06
  • طراح‍ی‌ و ت‍ول‍ی‍د ب‍ازی‌ رای‍ان‍ه‌ ای‌ آم‍وزش‍ی‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر ال‍گ‍وی‌ م‍ح‍ی‍ط ی‍ادگ‍ی‍ری‌ م‍ؤث‍ر و ت‍اث‍ی‍ر آن‌ ب‍ر ان‍گ‍ی‍زش‌ و م‍ی‍زان‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ دان‍ش‌ آم‍وزان‌, زینب گرزین, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/11/17
  • تحلیل محتوای چندرسانه‌ای‌های آموزشی براساس معیارهای طراحی پیام آموزشی‬‬‬, سمیه صفائی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • ‫تاثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای برافزایش مهارت ارتباطی دانش آموزان دختر کم‌شنوا مقطع ابتدایی شهر تهران تاثیر‬‬‬, آذر خزائی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • تأثیر جنسیت عامل آموزشی متحرک بر یادگیری، تسهیل سازی عامل یادگیری و انگیزه یادگیری در درس علوم‬‬‬‬, سپیده عابدی فریزنی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • طراحی و تولید کتاب الکترونیکی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی و تاثیر آن بر یادگیری و یادداری دانش آموزان سال چهارم ابتدایی‬‬‬, گویا قدیمی مقدم, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • ‫مقایسه میزان یادگیری زبان‌آموزان از محیط طراحی‌شده برای یادگیری الکترونیکی و محیط سنتی در درس زبان انگلیسی و تأثیر آن بر خلاقیت.‬‬‬‬, نرگس فیض آبادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • ‫تحلیل محتوای کتب پایه ششم ابتدایی بر اساس بازده‌های یادگیری گانیه‬‬‬, رقیه ولی پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • ‫تحلیل محتوای نرم افزارهای آموزشی بر اساس شاخص های واسط کاربر‬‬‬‬, سیده رقیه موسوی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • ‫تاثیر عامل آموزشی متحرک در چندرسانه ای بر یادگیری، یادداری و انگیزه یادگیری دانش آموزان‬‬‬‬, زینب اسمعیلی بجدنی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • ‫تاثیر دوره ی آموزشی سواد بصری در تجزیه و تحلیل تصاویر آموزشی در دانشجویان رشته ی تکنولوژی آموزشی, ‫فاطمه افتخارنژاد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/06/14
  • ‫تاثیر بکارگیری الگوی گانیه بر میزان بار شناختی بیرونی و توان حل مساله در درس ریاضی اول دبیرستان, ‫فردین سالمیان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/06/17
  • ‫تاثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر یادگیری و یادداری سطوح بالای شناختی دانش آموزان در درس ریاضی, ‫ سعید تلخابی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/09/07
  • ‫تأثیر مدارس هوشمند بر میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره‌ی اول متوسطه شهرستان دلفان, ‫ محسن اسلامیان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/09/09
  • تاثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر یادگیری و یادداری سطوح بالای شناختی دانش آموزان در درس ریاضی, سعید تلخابی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/02/27
  • تاثیر بکارگیری الگوی گانیه بر میزان بار شناختی بیرونی و توان حل مساله در درس ریاضی اول دبیرستان, فردین سالمیان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/03/02
  • تأثیر مدارس هوشمند بر میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره‌ی اول متوسطه شهرستان دلفان, محسن اسلامیان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/03/07
  • تاثیر دوره ی آموزشی سواد بصری در تجزیه و تحلیل تصاویر آموزشی در دانشجویان رشته ی تکنولوژی آموزشی, فاطمه افتخارنژاد, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/03/09
  • تحلیل محتوای کتاب راهنمای معلم پایه ششم ابتدایی درس علوم با تاکید بر آموزش راهبردهای شناختی و فرا شناختی به دانش آموزان, هادی صیدزاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/05/21
  • بررسی تأثیر نرم‌افزار محقق ساخته شبیه‌ساز آموزشی درس علوم بر میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی مدارس هوشمند تهران, میرمصطفی سعیدی اردبیلی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/06/21
  • بررسی مقایسه کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان مدارس I با مدارس سنتی, ارمغان بشیری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/06/25
  • تحلیل محتوای کتب کار وفناوری دوره ی اول متوسطه پایه هفتم ،هشتم و نهم از نظر آموزش شایستگی های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات به دانش آموزان, وحید عالدی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/08/22
  • ررسی میزان اثربخشی مدارس هوشمندمقطع ابتدایی با توجه به شیوه نامه هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش، شهر کرج, افضلی سمیرا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/09/12
  • بررسی نیازهای آموزشی معلمان آموزشگاه‌های زبان انگلیسی به منظور آموزش با رویکرد تلفیقی, ‏طاهره شیرکوند, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/09/21
  • تحلیل محتوای بخش مهدویت کتب هدیه‌های آسمان مقطع ابتدایی از لحاظ اصول طراحی پیام آموزشی, سمانه اسفندیاری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/10/29
  • Need Analysis of Teachers in English Institutes Based on Blended Approach, Shirkovand, Tahere, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • ‫تحلیل محتوای کتب کار وفناوری دوره ی اول متوسطه پایه هفتم ،هشتم و نهم از نظر آموزش شایستگی های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات به دانش آموزان‬‬‬‬, وحید عالدی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • ‫تحلیل محتوای بخش مهدویت کتب هدیه‌های آسمان مقطع ابتدایی از لحاظ اصول طراحی پیام آموزشی‬‬‬‬, ‫سمانه اسفندیاری‬‬‬‬, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • ‫تحلیل محتوای کتاب راهنمای معلم پایه ششم ابتدایی درس علوم با تاکید بر آموزش راهبردهای شناختی و فرا شناختی به دانش آموزان‬‬‬‬, هادی صیدزاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • ‫بررسی تأثیر نرم‌افزار محقق ساخته شبیه‌ساز آموزشی درس علوم بر میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی مدارس هوشمند تهران‬‬‬‬, میرمصطفی‬‬‬‬ سعیدی اردبیلی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • ‫بررسی مقایسه کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان مدارس I با مدارس سنتی‬‬‬‬, ارمغان بشیری‬‬‬‬, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • ‫بررسی رابطه میان استفاده از اینترنت و ارتباطات بین شخصی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی‬‬‬‬, سید مهدی سرکشیکیان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • تأثیر استفاده از ویکی ها بر درک مطلب متون زبان انگلیسی دانش آموزان پسر سوم دبیرستان, مرتضی بختیاروند, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/05/28
  • بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزش زبان کُردی به زبان کُردی بر میزان یادگیری درس زبان کُردی دانش‌آموزان کُردزبان پایه‌ی هفتم دوره‌ی اول متوسطه شهر سقز, عفان ابن الخیاط, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/07/16
PhD
  • طراح‍ی‌، ت‍دوی‍ن‌ و اع‍ت‍ب‍اری‍اب‍ی‌ م‍دل‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر ی‍ادگ‍ی‍ری‌ زای‍ش‍ی‌ ب‍ه‌ م‍ن‍ظور اف‍زای‍ش‌ ب‍ازده‌ه‍ای‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ س‍طح‌ ب‍الا در ی‍ادگ‍ی‍رن‍دگ‍ان‌ در درس‌ زی‍س‍ت‌ش‍ن‍اس‍ی‌ دوره‌ی‌ دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌, حسین زنگنه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/04/09
  • طراح‍ی‌، ت‍دوی‍ن‌ و اع‍ت‍ب‍اری‍اب‍ی‌ م‍دل‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر ی‍ادگ‍ی‍ری‌ زای‍ش‍ی‌ ب‍ه‌ م‍ن‍ظور اف‍زای‍ش‌ ب‍ازده‌ه‍ای‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ س‍طح‌ ب‍الا در ی‍ادگ‍ی‍رن‍دگ‍ان‌ در درس‌ زی‍س‍ت‌ش‍ن‍اس‍ی‌ دوره‌ی‌ دب‍ی‍رس‍ت‍ان‌, حسین زنگنه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/04/09
  • ت‍اث‍ی‍ر م‍ن‍ت‍وری‍ن‍گ‌ ت‍ل‍ف‍ی‍ق‍ی‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر دارب‍س‍ت‌ زن‍ی‌ دان‍ش‌ راه‍ب‍ردی‌ در ب‍ه‍س‍ازی‌ م‍دی‍ران‌ س‍طح‌ م‍ی‍ان‍ی‌ ش‍رک‍ت‌ ای‍ران‌ خ‍ودرو دی‍زل‌ ای‍ران‌ ب‍ه‌ م‍ن‍ظور ارائ‍ه‌ م‍دل‍ی‌ م‍ف‍ه‍وم‍ی‌, اع‍ت‍م‍ادف‍ر، ای‍رج‌, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/04/14
  • ت‍اث‍ی‍ر م‍ن‍ت‍وری‍ن‍گ‌ ت‍ل‍ف‍ی‍ق‍ی‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر دارب‍س‍ت‌ زن‍ی‌ دان‍ش‌ راه‍ب‍ردی‌ در ب‍ه‍س‍ازی‌ م‍دی‍ران‌ س‍طح‌ م‍ی‍ان‍ی‌ ش‍رک‍ت‌ ای‍ران‌ خ‍ودرو دی‍زل‌ ای‍ران‌ ب‍ه‌ م‍ن‍ظور ارائ‍ه‌ م‍دل‍ی‌ م‍ف‍ه‍وم‍ی‌, ایرج اعتمادفر, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/04/14
  • طراح‍ی‌ ال‍گ‍وی‌ اث‍رب‍خ‍ش‌ ع‍وام‍ل‌ آم‍وزش‍ی‌ م‍ب‍ت‍ن‍ی‌ ب‍ر وب‌ ب‍ه‌م‍ن‍ظور ت‍س‍ه‍ی‍ل‌ س‍ازی‌ ع‍ام‍ل‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ و ی‍ادگ‍ی‍ری‌ در درس‌ ق‍رآن‌ ک‍ری‍م‌, مونا مخبری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/02/16
  • ‫طراحی الگوی اثربخش عوامل آموزشی مبتنی بروب به‌منظور تسهیل سازی عامل یادگیری و یادگیری در درس قرآن کریم‬‬‬‬, مونا احمد مخبری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • ‫تاثیر منتورینگ تلفیقی مبتنی بر داربست زنی دانش راهبردی در بهسازی مدیران سطح میانی شرکت ایران خودرو دیزل ایران به منظور ارائه مدلی مفهومی‬‬‬, ایرج اعتمادفر, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/03/12
  • تدوین الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب با تاکید بر نقش معلم, قاسم تبار سید عبدالله, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/06/21
  • ‫طراحی و اعتبار یابی الگویی برای ساخت بازی های رایانه ای پرورش دهندۀ تفکر انتقادی نوجوانان شهر تهران, ‫ هانیه کلانتری دهقی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/09/13
  • طراحی و اعتبار یابی الگویی برای ساخت بازی های رایانه ای پرورش دهندۀ تفکر انتقادی نوجوانان شهر تهران, هانیه کلانتری دهقی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/03/05
  • تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در حیطه شناختی, حسین دهقانزاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/04/09
  • طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه بار شناختی در محیط یادگیری رایانه ای و تاثیر آن بر یادگیری یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی, ولایتی الهه, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/01/30
  • تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در حیطه شناختی‬‬‬‬, حسین دهقانزاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/13
  • طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی مبتنی بر نظریه استادشاگردی شناختی و بررسی تأثیر آن بر شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان, حجت اله الماسی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/10/23
  • طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر موبایل برای خود مراقبتی بیماران دیابتی, منیژه هوشمندجا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/12/25
  • امکان‌سنجی راه‌اندازی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک) و ارایه الگوی کاربردی در دانشگاه علامه طباطبائی, معصومه مطور, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2018/01/01
Executive Posts
  • مدیر دفتر برنامه ریزی آموزشی و نظارت و سنجش دانشگاه, 2004/06/26, iran, tehran
  • نماینده گروه در جلسات شورای تحصیلات تکمیلی, 2008/06/22, iran, tehran
  • عضو گروه علوم تربیتی بررسی متون و کتب علوم انسانی, 2010/05/19, 2012/05/18, Iran, Tehran
  • عضو شورای علمی همایش علوم انسانی و آینده ی تمدن ایرانی-اسلامی, 2014/07/08, iran, Tehran
  • عضو کمیته تخصصی آموزش و پرورش در شورای عالی برنامه ریزی آموزشی, 2014/07/21, iran, tehran
  • عضو شورای راهبری توسعه آموزش های مجازی دانشگاه, 2015/06/21, iran, Tehran
  • عضو شورای راهبری توسعه آموزش های مجازی دانشگاه, 2015/06/21, iran, tehran
  • عضو شورای راهبری توسعه آموزش های مجازی دانشگاه, 2015/06/21, iran, tehran
  • عضو اصلی هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی, 2015/08/04, iran, tehran
  • عضو کارگروه علوم تربیتی در شورای تحول, 2016/01/10, 2018/01/10, iran, Tehran
  • عضو کارگروه علوم تربیتی در شورای تحول, 2016/02/09, iran, tehran
  • عضو شورای علمی هشتمین دوره جشنواره بین المللی فارابی و رئیس گروه علمی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی, 2016/05/09, iran, Tehran
  • عضو هیات تحریریه نشریه فناوری آموزش و یادگیری, 2016/08/01, iran, tehran
  • مسئول کمیته تخصصی بازنگری و تدوین برنامه درسی رشته تکنولوژی آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد, 2016/08/20, iran, tehran
  • عضو گروه علوم تربیتی بررسی متون و کتب علوم انسانی, 2016/10/04, 2018/10/05, iran, Tehran
  • عضو حقوقی شورای دانشگاه, 2016/10/15, iran, tehran
  • عضو حقوقی شورای دانشگاه (عضو هیات علمی منتخب شورای آموزشی), 2016/10/15, iran, Tehran
  • عضو کمیسیون علوم تربیتی و روانشناسی هیات ممیزی دانشگاه, 2016/11/13, iran, Tehran
  • عضو کارگروه بررسی توانایی علمی اعضای هیات علمی و متقاضیان استخدام گروه آموزش و پرورش, 2016/11/22, 2018/11/23, iran, Tehran
  • عضو کارگروه بررسی توانایی علمی اعضای هیات علمی و متقاضیان استخدام گروه آموزش و پرورش, 2016/11/22, iran, tehran
  • عضو کارگروه بررسی توانایی علمی اعضای هیات علمی و متقاضیان استخدام گروه تکنولوژی آموزشی, 2016/11/22, 2018/11/23, iran, Tehran
  • عضو گروه تخصصی علوم تربیتی در شورای تحول, 2017/05/24, 2019/05/24, iran, Tehran
  • همکاری در برگزاری مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکترا سال 1396, 2017/07/24, iran, Tehran
  • عضو شورای علمی و رئیس گروه علمی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی نهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی, 2017/08/02, iran, Tehran
  • عضو شورای علمی و رئیس گروه علمی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم رفتاری و تربیت بدنی, 2017/08/08, iran, tehran
  • عضو هیات تحریریه نشریه iranian journal of distance learning innovations, 2018/02/01, iran, tehran
  • عضو گروه علمی علوم تربیتیروانشناسی و علوم ورزشی, 2018/07/04, iran, tehran
  • ریاست گروه علوم تربیتی, 2018/07/22, iran, Thehran
  • عضو کمیسیون تخصصی روانشناسی و علوم تربیتی هیات ممیزه دانشگاه, 2018/11/26, iran, tehran
  • عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی, 2013/03/21, Iran, Tehran
  • مدیر دفتر برنامه ریزی نظارت وسنجش, 2006/03/21, Iran
  • عضویت در شوراها دانشگاه علوم تربیتی
  • مدیر دفتر برنامه ریزی, 2007/08/06
  • عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی, 2008/03/20, Iran
  • پست مدیریت(ستاره دار), 2004/03/20, Iran
  • عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی, 2009/03/21, Iran
  • مدیر دفتر برنامه ریزی آموزش دانشگاه, 2005/03/21, Iran
  • عضو شورای بررسی متون کتب علوم تربیتی, 2008/03/20, Iran
  • مدیر گروه, 2001/09/12, 2002/03/18, Iran
  • معاون دانشگاه, 2013/12/27
  • مدیر دفتر برنامه ریزی, 2007/08/06, Iran
Collaboration in Magazines
  • Iranian Journal of Distance Learning Innovations(Editorial Board), scientific and research-based, 2018/02/01, 2021/09/23, 5/101441
  • Technology of Instruction and Learning, scientific and research-based, 2014/04/07, 2018/04/07, 1111
  • Qualitative Research in Curriculum, scientific and research-based, 2014/04/04, 2021/04/18, 11111
Cooperation in The Provision And Workshops
  • scintific information, 2013/10/23
  • Development of e-content, 2013/12/09
  • Workshop production of electronic content (Practical), 2014/12/17
  • Research on Web 2, 2014/12/20
  • Workshop, 2015/01/27
  • Workshop, 2015/02/10
  • Workshop, 2015/03/04
  • Research on Web 2, 2015/03/11
  • Virtual networks, 2015/05/11
  • Captivate, 2015/12/20
  • Workshop production of electronic content, 2016/03/10
  • e-content workshop, 2016/03/10
  • Workshop production of electronic content, 2017/02/14