professor_pic
Hamid Alizadeh
Hamid Alizadeh is full professor of Psychogical Sciences in the Department of Psychology of Exceptional Children , Faculty of psychology and educational sceinces .
International Journals
  • Alizadeh Hamid. (2002). interaction of parenting styles and attention deficit in hyperactivity disorder in iranian parents. CHILD & FAMILY SOCIAL WORK, 1, 24
  • Alizadeh Hamid. (2007). parental self confidence, parenting styles, and corporal punishment in families of ADHD children in iran. The International Journal child abuse and neglect, 1, 31
  • Alizadeh Hamid, Kazemi Farangis. (1392). accept the effectiveness of letter the stress of the mothers who have the children .... international jornal of psychlogy & behavioral research, 4, 1
  • Hassani Akram, Ghobari Bonab Bagher, Alizadeh Hamid. (2014). The effectiveness of forgiveness therapy education on mothers' marital satisfaction and acceptance of children with mental disability. Advanced Social Humanities and Management, 1, 8
  • Ghafarian Mina, Alizadeh Hamid. (2014). Effect of visual-perceptual exercises based on Frostig model on reading improvement in dyslexic students. EUROPEAN ACADEMIC RESEARCH, 5, 2
  • Tirgar Mahshid, Alizadeh Hamid, Kazemi Farangis. (2015). The effectiveness of the training program of the parents based on the parenting efficacy feeling and the stress of the mothers who have the children with Attention-deficit/ Hyperactivity disorder. international jornal of psychlogy & behavioral research, 4, 1
  • Alizadeh Hamid, Walton F. X., Soheili Fariba. (2016). Social Interest in children with and without attention deficit hyperactivity disorder. Journal of Individual Psychology, 72, 4
  • Soheili Fariba, Alizadeh Hamid, Murphy Jason M., Salimi Bajestani Hosein, Ferguson Dreikurs Eva. (2015). Teachers as Leaders: The Impact of Adler-Dreikurs Classroom Management Techniques on Students’ Perceptions of the Classroom Environment and on Academic Achievement. Journal of Individual Psychology, 71, 4
  • donyavi reza, Dortaj Fariborz, banijamali shokouh alsadat, Alizadeh Hamid. (2016). the effect of training executive functions on in creasing visual-spatial ability in students with non-verbal learning disabilities. GMP Review, 5, 18
  • sanagoue moharer gholamreza, Alizadeh Hamid, Ahadi Hasam, Dortaj Fariborz. (2015). Development of a psycho-Educational program for Children with nonverbal disabilities and examining its effectiveness on visual-motor abilities. GMP Review, 5, 18
  • Alizadeh Hamid, Ferguson Eva Dreikurs, Murphy Jason M., soheili fariba. (2016). Development of the Social Interest Scale for Iranian Children (SISIC) Ages 4-12. Journal of Individual Psychology, -, 73
Iranian Journals
  • Zaraii Zavaraki Esmaeil, Alizadeh Hamid, Jafarkhani Fatemeh. (2012). Effect of Multimedia on learning English in Low vision Students. Exceptional Children, 1391/04/02, 12
  • Dastgheyb Seyede Maryam, Alizadeh Hamid, Farrokhi Noor Ali. (2012). تاثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر خلاقیت دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان. Innovation and Creativity in Human Science, 1, 4
  • Aslani Jalil, Alizadeh Hamid, Ebrahimi Qavam Soqra, Farrokhi Noor Ali. (2012). اثر بخشی برنامه ی تلفیقی روانی -آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. Learning Disabilities, 2, 4
  • Ameri Mousen, Alizadeh Hamid, Farrokhi Noor Ali. (2013). تاثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه های مثبتت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش فعالی. Psychology of Exceptional Individuals, سوم, 12
  • Abdollahzaderafi Mahdi, Alizadeh Hamid, Farrokhi Noor Ali. (2013). بررسی نقش میانجی گری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلال ها ی هیجانی نوجوانان. Psychology of Exceptional Individuals, سوم, 12
  • Robatmili Somaye, Borj'ali Ahmad, Alizadeh Hamid, Farrokhi Noor Ali, Nokani Mostafa. (2014). آموزش رایانه یار توجه انتخابی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی با تظاهر بی توجهی. Exceptional Children, 14, شماره 3
  • Delavar Ali, Alizadeh Hamid, Eskandari Hosein, Ahadi Hasan, esmaeili nasab maryam. (2011). مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلر - درایکورس و بارکلی بر بهبود مولفه های محیط خانواده در خانواده های دارای فرزندان با اختلال سلوک. Clinical Psychology Studies, 1, 4
  • Alizadeh Hamid, kaveh manizhe, yousefiloye majid, Rohi Ali Reza. (2012). تدوین برنامه پرورش تاب آوری و بررسی تاثیر آن بر بهزیستی روانی نوجوانان با اختلال های رفتاری برون نمود و درون نمود. Exceptional Children, 12, 3
  • Alizadeh Hamid. (2012). comparison of executive neurological functions between addicted adults and normal adults. 1, 3
  • Alizadeh Hamid. (2012). بررسی اثربخشی روش آموزشی خود دلگرم سازی شوانکر بر سلامت روانی و رضایت از زناشویی والدین دارای کودک کم توان ذهنی خفیف. 14, 19
  • Alizadeh Hamid. (2011). تاثیر آموزش روش ارتباطی مبادله تصویر (پکس) بر مشکلات ارتباطی کودکان در خودمانده. Exceptional Children, 1, 42
  • Alizadeh Hamid, Hashemi Azar Pilehrood janet. (2012). مقایسه کارکرد های اجرایی دانش آموزان دارای اختلال ریاضیات با دانش آموزان عادی. Advances in Cognitive Science, 1, 14
  • Alizadeh Hamid. (2011). بررسی آموزش مدیریت به والدین بر بهبود شیوه های فرزند پروری و کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. Psychology of Exceptional Individuals, 1, 1
  • Alizadeh Hamid. (2011). تدوین برنامه آموزش والدین برای خانواده های دارای فرزندان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و تاثیر آن بر نشانه ها و کارکرد خانواده. Psychology of Exceptional Individuals, 1, 7
  • Alizadeh Hamid. (2012). the impact of a self-control training program on enhancement of social skills in students with ADHD. Journal of Psychology., 1, 8
  • Alizadeh Hamid. (2011). بررسی تاثیر به کارگیری اقتصاد پته ای ذر بهبود انجام تکالیف املا و ریاضی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. Journal of Exceptional Education, 1, 108
  • Alizadeh Hamid, Delavar Ali. (2011). تدوین برنامه افزایش تاب آوری در برابر استرس و تاثیر آموزش آن بر مولفه های کیفیت زندگی والدین دارای کودک کم توان ذهنی خفیف. Exceptional Children, 1, 40
  • Alizadeh Hamid. (2010). اختلال های یادگیری غیرکلامی : چشم انداز بالینی. Exceptional Children, 1, 36
  • Alizadeh Hamid. (2010). تاثیر آموزش دلگرمی مبتنی بر رویکرد آدلر بر روی خود کارآمدی عزت نفس دختران نوجوان. psychological studies, 1, 8
  • Alizadeh Hamid. (2010). مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی با دانش آموزان عادی در مقطع دبستان. 1, 6
  • Alizadeh Hamid. (2010). نیمرخ رشد زبان دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. 1, 42
  • Alizadeh Hamid. (2012). مقایسه کارکردهای اجرایی استدلال، برنامه ریزی-سازمان دهی و حافظه کاری در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی. Psychology of Exceptional Individuals, 1, 5
  • Alizadeh Hamid. (2010). مقایسه میزان سلامت روان، انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و دانش آموزان عادی. Journal of Educational Psychology Studies, 1, 16
  • Alizadeh Hamid, Farrokhi Noor Ali, sadipour Esmaeil. (2011). مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم، آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش آموزان دبستانی. Exceptional Children, 1, 41
  • Alizadeh Hamid. (2004). کارکرد های اجرایی در کودکان با و بدون اختلال هماهنگی رشدی. Advances in Cognitive Science, 1, 6
  • Alizadeh Hamid. (2007). اثربخشی آموزش معنویت به شیوه گروهی بر کاهش افسردگی در دانشجویان. conselling research, 1, 19
  • Alizadeh Hamid. (2005). تبیین نظری اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی : الگوی بازداری رفتاری و ماهیت خود کنترلی. Exceptional Children, 1, 17
  • Alizadeh Hamid. (2007). بررسی ویژگی های روان سنجی و هنجاریابی پرسش نامه شیوه زندگی (BASIS-A) بر روی جوانان 18تا40سال. conselling research, 1, 21
  • Alizadeh Hamid. (2003). تعامل والدین -کودک: تحول و آسیب شناسی. Research in Clinical Psychology and Counseling, 1, 3/4
  • Alizadeh Hamid. (2008). مقایسه پیشرفت مهارت نوشتن.... Psychology & Educational science, 1, 8
  • Alizadeh Hamid. (2006). رابطه کارکردهای عصبی - شناختی اجرایی با اختلال های رشدی. Advances in Cognitive Science, 1, 32
  • Alizadeh Hamid. (2007). تاثیر آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارت های اجتماعی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعال. Exceptional Children, 1, 18
  • Alizadeh Hamid. (2006). parenting styles in iranian families of adolescents with and without conduct disorder. 1, 6
  • Alizadeh Hamid. (2008). تغییر اصطلاح شناسی عقب ماندگی ذهنی به کم توانی ذهنی. Exceptional Children, 1, 21
  • Alizadeh Hamid, Hossein zadeh Panah Ali, Goodarzi Ali Mohammad, Zarafshan Ali. (2013). مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازمان دهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. Researches of Cognitive and Behavioral Science, 3, 1
  • Soltani Kohbanani Sakineh, Alizadeh Hamid, Hashemi Azar Pilehrood janet, Sarami Gholamreza, Soltani Kohbanani Sajedeh. (2013). اثربخشی برنامه رایانه یار آموزش حافظه کاری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی. Journal of Research in Behavioural Sciences, 11, 3
  • Shohodi Mozhdehi Atieh, Mofidi Farkhonde, Alizadeh Hamid. (2013). مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه ی پیش از دبستان. educational psychology, 9, 28
  • Asadigandomani Roghayeh, Alizadeh Hamid, Arabi dana Ali. (2013). تأثیر آموزش حافظة کاری واجی بر افزایش میانگین طول گفته در کودکان با آسیب زبانی ویژه. Exceptional Children, 13, 1
  • ganji kamran, Alizadeh Hamid, zabihi rozita, yaghobi abolghasem. (2013). فراتحلیل مطالعات همه گیری شناسی اختلال نارسایی توجه بیش فعالی در دانش آموزان دبستانی. Quarterly Educational Measurement, 3, 12
  • Alizadeh Hamid. (2009). میزان شیوع .... Exceptional Children, 9, 33
  • Alizadeh Hamid. (2008). اثربخشی برنامه درمانی همسران. 54, 3
  • Alizadeh Hamid. (2004). ترجمه مقاله .جو کلاس وبهداشت روانی کودکان دوره ابتدایی. Journal of Exceptional Education
  • Alizadeh Hamid. (2005). ترجمه مقاله اختلال های یادگیری: انواع فارزیابی، درمان. Journal of Exceptional Education
  • Alizadeh Hamid. (2011). بررسی اثر آموزش مدیریت به مادران بر بهبود شیوه های فرزندپروری و کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی فرزندان. Psychology of Exceptional Individuals, 1, 1
  • Alizadeh Hamid. (2008). اثر بخشی برنامه درمانی همسران جانبازان دارای اختلال استرس پس از ضربه با رویکرد آدلر بر کاهش نشانه های این اختلال در جانبازان و افزایش رضایت زناشویی زوجین. 1, 1
  • Alizadeh Hamid. (2009). میزان شیوع اختلال کاستی توجه و بیش فعالی، اختلال سلوک و اختلال نافرمانی مقابله ای در دانش آموزان دبستانی. Exceptional Children, 1, 1
  • Alizadeh Hamid. (2009). تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد ریاضیات و خواندن دانش آموزان دبستانی با ناتوانیهای یادگیری ویژه. Exceptional Children, 1, 1
  • Alizadeh Hamid. (2009). اثربخشی دوره آموزش حین خدمت بر نگرش آموزگاران مدارس عادی نسبت به آموزش فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی. Exceptional Children, 9, 32
  • Alizadeh Hamid. (2009). تاثیر آموزش مهارت های ادراک بینایی بر بهبود عملکرد خواندن در دانش آموزان نارساخوان. Advances in Cognitive Science, 1, 1
  • Borgali Mahmoud, Alizadeh Hamid, Ahadi Hasan, Farrokhi Noor Ali, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Mohammadi Mohammadreza. (2014). بررسی و مقایسه ی تاثیر روش های آموزشی دل گرم سازی، روش رفتاری و دارودرمانی بر مهارت های خود کنترلی در کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. Clinical Psychology Studies, 1, 1
  • bourjali Mahmoud, Alizadeh Hamid, Ahadi Hasan, Farrokhi Noor Ali, Sohrabi Asmaroud Faramarz, Mohamadi MOhamad. (2014). مقایسه تاثیر روش های آموزش دلگرم سازی، رفتاری، و دارو درمانیبر مهارت های خود کنترلی در کودکان با اختلال نارسایی توجه بیش فعالی. Clinical Psychology Studies, 4, 16
  • Jafarkhani Fatemeh, Zaraii Zavaraki Esmaeil, Alizadeh Hamid. (2012). The Effects of Multimedia in Learning and Retention of English for Low Vision Students at Third Grade Middle School. Exceptional Children, 1, 43
  • Zarafshan Hadi, Alizadeh Hamid, Kazemi Farangis, Saadat Mehrnaz, Goudarzi Ali mohammad. (2011). تاثیر اموزش روش ارتباطی مبادله تصویر پکس بر مشکلات ارتباطی کودکان در خود مانده. Exceptional Children, 90, 42
  • Moodi Masoomeh, Alizadeh Hamid, Ghobari Bagher, Soleimani Mehdi. (2014). تأثیر درمان شناختی رفتاری بر کاهش خشم کودکانِ دچار اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. Psychological Research, 17, 2
  • Akrami Neda, Kazemi Farangis, Alizadeh Hamid. (2014). انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی. Psychology of Exceptional Individuals, 4, 16
  • Bakhtiari Khadijeh, Alizadeh Hamid, Rezaee Omid. (2014). Investigation of relationship between cognitive creativity and emotional intelligence and personality dimensions and academic success in high school teachers. Reef Resources Assessment and Management Technical Paper, 10, 40
  • Khademi Hamideh Sadat, Alizadeh Hamid, Asadzadeh Dahraei Hassan. (2014). بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی. Psychology of Exceptional Individuals, 4, 13
  • Ghafarian Mina, Alizadeh Hamid. (2014). اثربخشی تمرین¬های ادرادکی¬دیداری بر بهبود توجه دانش¬آموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. Middle Eastern Journal of Disability Studies, 4, 9
  • Alizadeh Hamid, Pirzadi Hojjat, Ghobari Bagher, Pezeshk Shahla, Kazemi Farangis. (2015). دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن. Psychology of Exceptional Individuals, 5, 20
  • Alizadeh Hamid, Nemati Shahrooz. (2015). ضرب آهنگ شناختی کُند: به سوی اختلالی مستقل و مجزا. Exceptional Children, 15, 4
  • taziki mostafa, Alizadeh Hamid, Hakimirad Elham, Farrokhi Noor Ali, Moghaddas Ali Reza. (2015). مقایسه ی کارکردهای اجرایی کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی. Advances in Cognitive Science, 17, 4
  • Alizadeh Hamid, Armion Esmaeel, Coolidge Frederick L., Flores Zaena D., Sutton Courtney E.. (2015). The Prevalence of Attention-Deficit/ Hyperactivity Disorder among Primary School Students in an Iranian Rural Region. 06, 03
  • Karimi Behrouz, Alizadeh Hamid, Soleymani Esmaiel. (2013). تدوین برنامه و مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم، آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبستانی دارای اختلال خواندن. Learning Disabilities, 3, 1
  • Ardalan Nima, Alizadeh Hamid, Hakimirad Elham. (2015). مقایسه توانایی سازمان دهی زمانی در کودکان دچار اختلال های یادگیری و کودکان عادی. Journal of Applied Psychology, 9, 3
  • Nikoomohammadi Najmeh, Alizadeh Hamid, Karimi Behrouz, Hakimirad Elham, Aminabadi Zahra. (2015). اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا. Journal of Psychology, 10, 39
  • Soleimani Mehdi, mohammadkhani parvaneh, dolatshahi behruz, Alizadeh Hamid, Overmann Karenleigh A., Coolidge Frederick L.. (2015). A comparative study of group behavioral activation and cognitive therapy in reducing subsyndromal anxiety and depressive symptoms. Iranian Journal of Psychiatry, 3, 10
  • Alizadeh Hamid. (2015). comparison of the quality of school life and social skills in normal children and children with attention deficit/ hyperactivity. 19
  • rezaee kochaksaraee samaneh, Alizadeh Hamid, dargahi abdollah. (2014). Comparison of executive functions in students with Disorder and nonverbal learning disorder. journal of health Breez, 3, 1
  • taziki mostafa, Alizadeh Hamid, Hakimirad Elham, Farrokhi Noor Ali, Moghaddas Ali Reza. (2015). مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی. Advances in Cognitive Science, 17, 4
  • Gashol Mojtaba, ghasemi shoeib, Karami Bakhtiar, Alizadeh Hamid, Arkan Amin, Foladgar Mahdi. (2015). Psychometric Properties and Factor Structure of the Behavior Problems Inventory in Iranian Elementary Students with Intellectual Disability. PRACTICE In CLINICAL PSYCHOLOGY, 3, 4
  • Robatmili Somaye, Borj'ali Ahmad, Alizadeh Hamid, Nokani Mostafa, Farrokhi Noor Ali. (2015). اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی توجه-بیش فعالی (نوع اغلب بی توجه). Psychology of Exceptional Individuals, 5, 19
  • Akrami Neda, Kazemi Farangis, Alizadeh Hamid. (2014). انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی. Psychology of Exceptional Individuals, 4, 16
  • Azizian Marzieh, Asadzadeh Dahraei Hassan, Alizadeh Hamid, Dortaj Fariborz, sadipour Esmaeil. (2017). بررسی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر بهبود توجه، بازداری و حافظه کاری در دانش آموزان با عملکرد هوشی مرزی. Journal of Research in Behavioural Sciences, 15, 1
  • Aminabadi Zahra, Alizadeh Hamid, sadipour Esmaeil, Ebrahimi Qavam Soqra, Farrokhi Noor Ali. (2017). تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی. Psychology of Exceptional Individuals, 6, 22
  • Demehri Farangis, Alizadeh Hamid, Pezeshk Shahla, Kazemi Farangis, Farrokhi Noor Ali. (2016). the Effectiveness of Psychosocial Intervention on Challenging Behavior in Children with High - Functioning Autism Spectrum Disorder. Middle Eastern Journal of Disability Studies, 6, 6
  • Pourseyyed Seyyed Reza, Alizadeh Hamid, Kazemi Farangis, Borj'ali Ahmad, Farrokhi Noor Ali. (2017). تدوین برنامه علاقه اجتماعی درمانی و ارزیابی اثر بخشی آن بر مهارتهای اجتماعی نوجوانان قلدر و قربانی. Family and Research, 14, 34
  • Safaeeyan Elaheh, Alizadeh Hamid, Farrokhi Noor Ali. (2017). پیش بینی کنش اجرایی برنامه ریزی و خودمهارگری در کودکان دارای اختلال کمبود توجه/ فزون کنشی بر اساس سبک های والدگری. Journal of Psychological Science, 16, 63
  • khabbaz Mahmoud, Alizadeh Hamid, Delavar Ali, Ebrahimi Qavam Soqra, rostami reza, behjati zahra. (2015). The effect of social education program (mother-child) on satisfying the basic psychological needs of children with coping disorder. Journal of Applied Psychological Research, 6, 4
  • rakhshani pelin, shahabi zadeh fatemeh, Alizadeh Hamid. (2016). Marital frustration model in relation to dimensional pattern of communication with God, control of thought and language. Institute of Islamic Studies and Social Psychology, 10, 19
  • Hakimirad Elham, moradi zahra, Alizadeh Hamid. (2015). The Effect of Turtle Training Training on Increasing Inhibition of Response in Children with Early Acute Attention Disorder. Journal of Applied Psychological Research, 6, 5
  • moradi amin farzaneh, Alizadeh Hamid, ahadi samira, Hakimirad Elham. (2016). Comparison of loneliness in adolescents with ADHD and normal adolescents. Journal of Empowerment of children, 7, 19
  • emani masumeh, Alizadeh Hamid, Kazemi Farangis, Ghobari Bagher. (2017). Developing a Direct Education Program and Assessing its Effectiveness on Mental Problem Solving Skills in Students with Special Learning Disabilities. Psychology of Exceptional Individuals, 6, 24
  • Aminabadi Zahra, amin abadi saeed, Alizadeh Hamid, pour kaveh atefeh. (2016). Studying the frequency and types of spelling mistakes of students based on demographic variables. Learning Disabilities, 6, 2
  • Alizadeh Hamid, esmaeeli kurosh, soheili fariba. (2015). Construction and Psychometric Properties (Factor Structure and Reliability) Social Interest Scale for Iranian Children 4-12 Years. Quarterly Educational Measurement, 5, 19
  • sadipour Esmaeil, Alizadeh Hamid. (2017). طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیرآموز. Biquarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning, 5, 8
  • Azizian Marzieh, Asadzadeh Dahraei Hassan, Alizadeh Hamid, Dortaj Fariborz, sadipour Esmaeil. (2017). Developing and Implementing an Educational Package for Training ExecutiveFunctions and its Effectiveness on underachiever pupils' Academic Achievement. Biquarterly Journal of Cognitive Strategies in Learning, 5, 8
  • khabbaz Mahmoud, Alizadeh Hamid, Delavar Ali, Ebrahimi Qavam Soqra. (2016). Formulation of educational program for increasing social interest (parent-child) and its effectiveness in increasing social interest among students with disorderly coping disorder. Studies Teaching and Learning, 8, 2
  • Ardalan Nima, Alizadeh Hamid, Hakimirad Elham. (2015). مقایسه توانایی سازمان¬دهی زمانی در کودکان دچار اختلال¬های یادگیری و کودکان عادی. Journal of Applied Psychology, 9, 3
  • Hashemi Malekshah Shahnaz, Alizadeh Hamid, Pezeshk Shahla, soheili fariba. (2016). ثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. Advances in Cognitive Science, 18, 4
  • Karimi Behrouz, Alizadeh Hamid. (2016). مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش مستقیم، آگاهی واج شناختی و ترکیبی بر کاهش خطاهای خواندن دانش آموزان دبستانی. Journal of Applied Psychological Research, 6, 5
  • Mohamadi Noshirvan, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Minaei Asghar, Alizadeh Hamid. (2017). شناسایی صفات زیربنایی سوال های آزمون هوش وکسلر چهارکودکان بر اساس توانایی-های باریک نظریه کتل-هورن-کارول با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جی دینا. Quarterly Educational Measurement, 7, 28
  • Mohamadi Noshirvan, Delavar Ali, Farrokhi Noor Ali, Minaei Asghar, Alizadeh Hamid. (2017). Identification basic attributes of WISC-IV based on narrow abilities of CHC model by using cognitive diagnostic G-DINA model. Quarterly Educational Measurement, 7, 28
  • sadipour Esmaeil, aminabady zhra, Alizadeh Hamid. (2017). رویکرد تشخیصی و درمانی برای ناتوانی های یادگیری. Middle Eastern Journal of Disability Studies, 7, 7
  • Dortaj Fariborz, jafari nodoushan ali, Alizadeh Hamid, Valiyolah Farzad. (2015). اثربخشی آموزش تمرین های تمرکزی و خودتنظیمی بر کاهش نشانه ها و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش فعال/نارسایی توجه ٧ تا 18 ساله. Middle Eastern Journal of Disability Studies
  • Nikoomohammadi Najmeh, Alizadeh Hamid, Karimi Behrouz, Hakimirad Elham, Aminabadi Zahra. (2015). اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج¬شناختی بر کاهش غلط¬های املایی در دانش¬آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا. Journal of Psychology, 10, 39
  • Pourseyyed Seyyed Reza, Alizadeh Hamid, Kazemi Farangis, Borj'ali Ahmad, Farrokhi Noor Ali. (2017). The Effect Social Interest Training on Lifestyle in Bullying and Victim Adolescences. Positive Psycohlogy, 3, 7
  • sadipour Esmaeil, aminabady zhra, Alizadeh Hamid. (2017). 133. رویکرد تشخیصی و درمانی برای دانش اموزان با ناتوانایی یادگیری.. Middle Eastern Journal of Disability Studies, 7, 7
  • Asgari Mohammad, Alizadeh Hamid, Kazemi Maryam. (2016). تاثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانش آموزان. Achievements of psychological, 23, 1
  • mahmudi maryam, Borj'ali Ahmad, Alizadeh Hamid, Ghobari Bagher, ekhtiari hamed, Akbari Saied. (2016). Setting excitement in children with learning disabilities and normal children. Research in schools and virtual learning, 4, 13
  • Alizadeh Hamid, Imani Masoumeh, Kazemi Farangis, Ghobari Bonab Bagher. (2017). آموزش مستقیم: مداخله‌ای رفتاری برای افزایش حافظه کاری و خودکاری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. Middle Eastern Journal of Disability Studies, 7, 2
Presented in External Exhibition
  • Alizadeh Hamid, 6th International Congress of Applied Psychology- Athen, Published Article, brief article, Executive Function in students with and without Mathematics Disorder, 2006/07/01, 2006/07/01
  • Alizadeh Hamid, 13 th Euro Congress on Development Psychology, Published Article, brief article, Lifestyle of Parents of Childern with and without Behavioral Disorders in Iran, 2007/07/01, 2007/07/01
  • Alizadeh Hamid, international congress of applied psychology, Published Article, brief article, profile of language development in students with and without attention deficit hyperactivity disorder, 2006/05/01
  • Alizadeh Hamid, Delavar Ali, 3th international congress on interpersonal acceptance and rejection, Published Article, complete article, development of the parental acceptance rejection questionnaire for parents of exceptional children, 2010/05/01
  • Alizadeh Hamid, 5th international congress of child and adolescent psychiatry, Published Article, complete article, comparitive study of therapeutic methods including cognitive therapy and relaxation training in test anxiety, 2012/05/01
  • Alizadeh Hamid, 2nd international congress on ADHD, Published Article, brief article, a comparitive study on false memory in students with and without ADHD, 2009/05/01
Presented in Internal Exhibition
  • Alizadeh Hamid, هفته پژوهش دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی علامه طباطبایی, poster presentation, brief article, سیر تحولات مفهومی وپژوهشی اختلال هماهنگی رشدی, 2007/11/22, 2007/11/22
  • Alizadeh Hamid, همایش دانشگاه علامه, Published Article, brief article, نظریه بازداری و ماهیت خودکنترلی ..., 2008/04/20, 2008/04/20
  • Alizadeh Hamid, همایش پیشگیری از معلولیت ها, Published Article, complete article, رابطه تاب آوری و سلامت روان بین والدین دارای دانش آموزان چند معلولیتی با عادی در بیرجند و گناباد, 2009/12/22, 2009/12/22
  • Alizadeh Hamid, همایش هفته پزوهش, Published Article, brief article, تشخیص و درمان اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی, 2010/12/16
  • Alizadeh Hamid, همایش دانشگاه علامه, announcer, brief article, به سوی نظریه ای بر سبب شناسی اختلال های رفتاری..., 2005/04/25
  • Alizadeh Hamid, اولین همایش علمی-کاربردی تربیت بدنی کودکان و دانش آموزان استثنایی, Published Article, brief article, اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و مداخله های مربوط به ورزش و تربیت بدنی, 2007/03/21
  • Alizadeh Hamid, نخستین همایش جایگاه نقاشی در تعلیم و تربیت کودکان, Published Article, brief article, نقاشی و کودکان استثنایی, 2003/03/21
  • Alizadeh Hamid, اولین همایش مجازی ره آوران آموزش, Published Article, complete article, تاثیر آموزش رایانه بر افزایش حافظه کاری دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی, 2013/03/21
compilation
  • Alizadeh Hamid. (2012). dictate problems. iran-tehran, publish center
  • Alizadeh Hamid. (2013). psychology. iran-tehran, arasbaran
  • Alizadeh Hamid. (2010). democratic relations. iran-tehran, danjeh
  • Karimi Behrouz, Alizadeh Hamid, Pirzadi Hojjat, karimi ali. (2017). Learning disorder reading. iran-Tehran, Fluent
  • Alizadeh Hamid. (2003). cure characteristic. iran-tehran, roshd
  • Alizadeh Hamid. (2004). identity idea. iran-tehran, danjeh
translation
  • Alizadeh Hamid. (2004). earthquake. iran-tehran, roshd
  • Alizadeh Hamid. (2006). language problems. iran-tehran, roshd
  • Alizadeh Hamid. (2008). اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی : کودکی تا بزرگسالی. iran-tehran, danjeh
  • Alizadeh Hamid. (2006). حرکت درمانی. iran-tehran, roshd
  • Alizadeh Hamid. (2007). individual children. iran-tehran, besat
  • Alizadeh Hamid. (2013). کودکان نافرمان : راهنمای روان شناسان بالینی. iran-tehran, roshd
  • Alizadeh Hamid. (2009). Maintaining sanity in the classroom: Classroom management techniques. iran-tehran, danjeh
  • Alizadeh Hamid. (2009). Discipline Without tears:how to reduce conflict and establish cooperation in the classroom. iran-tehran, rasesh
  • Alizadeh Hamid, Hemmati Ghorban, Hossein Khanzadeh Abbas Ali, alizadeh hamid. (2016). Psychology and education of students with special needs. IRAN-tehran, Arasbaran
  • Alizadeh Hamid. (2012). کودکان خوشبخت : راهبردهای آموزش والدین. iran-tehran, arasbaran
  • Hemmati Ghorban, Hossein Khanzadeh Abbas Ali, Alizadeh Hamid. (2016). psychology. Arasbaran
  • Alizadeh Hamid. (2010). cure. iran-tehran, danjeh
  • Alizadeh Hamid. (2010). students. iran-tehran, arasbaran
  • Alizadeh Hamid. (2010). life. iran-tehran, rasesh
  • Alizadeh Hamid. (2010). learning. iran-tehran
  • Alizadeh Hamid. (2004). hyperactivity. iran-tehran, roshd
Practical Projects outside The School
  • تدوین برنامه آموزش والدین برای خانواده های دارای فرزندان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و تاثیر آن بر کاهش نشانه ها و کارکرد خانواده, National project, 2011/03/21
  • اثربخشی برنامه تاب آوری بر مشکلات رفتاری برون نمود و درون نمود نوجوانان با اختلالات رفتاری, National project, 2011/03/21
  • تدوین برنامه پرورش تاب اوری و بررسی تاثیر آن بر بهزیستی روانی نوجوانان با اختلال..., National project, 2011/04/21
  • رابطه مولفه های محیط خانواده و ..., National project
Fundamental Designs
  • رابطه مولفه های محیط خانواده شامل ابعاد ... در نوجوانان, 2011/03/21, 2013/03/21
Master
  • رابطه شیوه های فرزند پروری با مهارت های..., آیت الله یوسفی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2003/03/21
  • بررسی تاثیر آموزش مهارت های تن آگاهی بر..., مریم رضابیگی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2004/03/20
  • مقایسه توانایی حل مسئله اجتماعی..., سمیه بااخلاق, Practical , Allame Tabataba'i University, 2005/03/21
  • نیمرخ رشد زبان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2005/03/21
  • مقایسه هوش هیجانی..., Practical , Allame Tabataba'i University, 2005/03/21
  • مقایسه سبک زندگی والدین دارای فرزندان با اختلال رفتاری وعادی شهر تهران, Practical , Allame Tabataba'i University, 2005/04/21
  • مقایسه کارکردهای هماهنگ ساز در ذانش آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش آموزان عادی پسر مقطع ابتدایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2005/09/23
  • بررسی رابطه بین منبع کنترل و فرسودکی شغلی معلمان ابتدایی مدارس دولتی شهر نیشابور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • میزان فراگیری و ویژگی های جمعیت شناختی دانش آموزان دوره ابتدایی با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی در شهر گناباد, علی حمیدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • ویژگی های روان سنجی وهنجاریابی پرسش نامه شیوه زندگی بر روی جوانان 18 تا 40 سال, Practical , Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • مقایسه توانایی برنامه ریزی سازمان دهی در نوجوانان با وبدون اختلال سلوک, مرضیه عسگری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2006/03/21
  • بررسی رابطه عوامل خانوادگی با توانایی خواندن در دانش آموزان با نارسایی خواندن وعادی پایه پنجم ابتدایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2006/09/23
  • مقایسه پیشرفت مهارت نوشتن در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعال, Practical , Allame Tabataba'i University, 2006/09/23
  • احساس خود کارآمدی ریاضی, مدرکی, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • تاثیر تقویت ادراک بینایی براساس مدل فراسینگ به ..., امیران دوست, Practical , No Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • بررسی اثربخشی روش آموزشی خود شجاعت دهی..., راضی فتحی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • بررسی ومقایسه شیوع و انواع اختلال های رفتاری در بین دانش آموزان ابتدایی مناطق حاشیه نشین ومناطق عادی استان مازندران, گلچوبی, No Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • اثر بخشی آموزش همسران جانبازان دارای اختلال استرس پس از سانحه با رویکرد آدلر بر افزایش رضایت زناشویی آنها, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • مقایسه خلق وخوی کودکان نوپا در شیرخوارگاههای مراکز بهزیستی با کودکان همسال در شرایط عادی, نیلوفر ویس محمدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • تاثیر مدیریت استرس در والدین ...., علی مدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2007/03/21
  • بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی ..., مهدی رحیمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • اثربخشی آموزش والدین با برنامه استپ..., زهرا سروی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • مقایسه نگرش ارتباطی ، مهارت های اجتماعی و ..., ملیکا بلالی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/03/20
  • مقایسه ویژگیهای جمعیت شناختی و شیوع اختلالهای خوردن در کودکان عقب مانده ذهنی خفیف, Practical , Allame Tabataba'i University, 2008/06/21
  • رابطه نقش های جنسیتی با تاب آوری وخودکارامدی ریاضی در دانش آموزان سال اول دبیرستان شهرستان سقز در سال تحصیلی 87-88, ماریا فاطمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/10/13
  • تاثیر آموزش روش ارتباطی مبادله تصویر (PECS) بر مشکلات ارتباطی کودکان در خود مانده, هادی زرافشان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • بررسی و مقایسه توانایی های دیداری - فضایی دانش آموزان 10 -8 سال ، با و بدون اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, سمانه دهقان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, رقیه اسدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/03/21
  • تاثیر آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر خلاقیت دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/04/16
  • تاثیر مهارت های مثبت اندیشی بر خلاقیت دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان, مریم دستغیب, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/04/18
  • اثر بخش آموزش نشست های خانوادگی به والدین مبتنی بر رویکرد آدلر - درایکورس بر بهبود خود کنترلی دانش آموزان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/06/27
  • تاثیر مداخلات رفتاری ...., محبوبه عطایی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • بررسی تاثیر آموزش بخشش درمانی..., مطلب خمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • مقایسه کارکردهای اجرایی..., محبوبه ازندریانی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • مقایسه خلاقیت هیجانی..., مریم عزیزی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • آموزش والدین, پرستو حریری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • تاثیر استفاده از برنامه ..., دنیا جهانگیری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • تاثیر استفاده از برنامه مداخله رفتاری بر کاهش تکلیف گریزی در کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/04/17
  • بررسی و تعیین عوامل دلگرم کننده و عوامل دلسرد کننده در زندگی زوجهای ایثارگر شهر کرمانشاه, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/04/27
  • بررسی رابطه نظریه ذهن با بازداری در کودکان 7 تا 9 سال دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, نصرلله ویسی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/05/03
  • تاثیر آموزش مراقبه با روش پاسخ آرمیدگی بر بهبود خود کنترلی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, به آذین داوری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/12/04
  • تاثیر مداخله شناختی رفتاری بر افزایش خودکارآمدی نوجوانان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/01/29
  • بررسی تحولی کارکردهای اجرایی در کودکان پرورشگاهی و مقایسه آن با کودکان در شرایط عادی, مصطفی تازیکی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/02/26
  • بررسی تاثیر آموزش بخش درمانی بر تغییر تصمیم زنان متقاضی طلاق شهرستان بانه, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/06
  • بررسی اثربخشی آموزشی مادران با رویکرد آدلر..., Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • بررسی و مقایسه رابطه باورهای خود کارآمدی..., Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • تاثیر قصه گویی بربهبود مهارت..., Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • بررسی اثربخشی خود دلگرم سازی..., Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/10/14
  • آموزش خود دلگرم سازی بر تعارض والد فرزند, شبنم وازر پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/01/28
  • مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی با سطوح خلاقیت, میرزایی مشکول، حمید, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/06
  • مقایسه ی سازمان دهی زمانی در کودکان با اختلال های یادگیری و عادی, اردلان، نیما, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/06
  • مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی با سطوح خلاقیت, حمید میرزایی مشکول, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/23
  • اثربخشی روانی - آموزشی بر بهبود درماندگی آموخته شده و مشکلات درون نمود دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری, شقایق مبارکی مختاری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/23
  • اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر اساس برنامه سازمان بهداشت جهانی (WHO) بر نگرش به زندگی, صادق کثیر, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/23
  • مقایسه توانایی دیداری - فضایی دانش آموزان با اختلال یادگیری غیرکلامی و دانش آموزان در خودمانده با عملکرد بالا, سروش مرادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/23
  • شیوع اختلالات ... در دانش آموزان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/05/06
  • تاثیر آموزش ضمن خدمت..., Practical , No Allame Tabataba'i University, 2015/05/06
  • مقایسه سازماندهی زمان در کودکان با و بدون اختلال لکنت, دانش فر، عبدالرسول, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/06
  • اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, هاشمی ملکشاه، شهناز, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/06
  • تأثیر آموزش مهارت‌های نظارت بر تکلیف به والدین بر عملکرد درسی و تکلیف مداری دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, موسوی، سیدابوالحسن, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/06
  • اثربخشی آموزش مهارتهای خودمدیریتی برعملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی, حسینی، سیدایوب, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/06
  • تأثیر آموزش داربستی بر بهبود مهارت انشانویسی دانش آموزان با اختلال یادگیری, قراخانی، کبرا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/06
  • اثربخشی پرورش حرکات ظریف انگشتان دست بر بهبود ترسیم کودکان درخودمانده, فرجی، فاطمه, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/06
  • مقایسه انواع خطاهای ریاضی در دانش آموزان پسر با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی با غلبه بیش فعالی/ تکانشگری و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی با غلبه کم توجهی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/05
  • تدوین برنامه ی مداخله روانی- اجتماعی و بررسی اثر بخشی آن بر کارکردهای اجرایی و رفتارهای چالش انگیز کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بال, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/05
  • مقایسه ی مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیر کلامی و درخودمانده با عملکرد بالا, سعادتی، محمدرضا, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/05
  • تأثیر آموزش توجه انتخابی بر بهبود بازشناسی واژه و روان خوانی در دانش آموزان با اختلال یادگیری خواندن, ابراهیمی، پرویز, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/05
  • اثربخشی درمان شناختی - رفتاری بر کاهش اضطراب و افزایش توجه کودکان مبتلا به اختلال یادگیری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/05
  • تاثیر آموزش تماس چشمی برتشخیص جلوه های چهره ای هیجان های بنیادی در کودکان در خود مانده, الهام غنی زادگان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/05
PhD
  • مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد اداری و رویکرد فناوری بر بهبود مولفه های محیط خانواده و کاهش شدت نشانه های اختلال سلوک در کودکان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2009/11/23
  • تدوین برنامه افزایش تاب آوری در برابر استرس و تاثیر آموزش آن بر مولفه های کیفیت زندگی والدین دارای کم توان ذهنی خفیف, Practical , Allame Tabataba'i University, 2009/12/14
  • مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزشی، آموزش مستقیم، آگاهی واج شناسی، وترکیبی برکاهش مشکلات املای دانش آموزان دبستانی وتدوین برنامه بر آن, بهروز کریمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/25
  • مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزشی، آموزش مستقیم، آگاهی واج شناسی و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش آموزان دبستانی و تدوین برنامه بر آن, بهروز کریمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/25
  • بررسی و مقایسه تاثیر روشهای آموزش دلگرم سازی، روش رفتاری والدین و دارو درمانی بر مهارت خود کنترلی در کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, محمود برجعلی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/10/16
  • تدوین برنامه تلفیقی روانی-آموزشی و تعیین ..., زینب رسولی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/03/20
  • تاثیر آموزش مادرن با ویکرد آدلر - درایکورس بر نشانه های مثبت و منفی در کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی, محسن امیری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/23
  • بررسی نقش میانجیگری عامل های حفاظت فردی، خانوادگی واجتماعی در رابطه بین طیف آزاردیدگی هیجانی واختلال های هیججانی-رفتاری, مهدی عبداله زاده رافی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/12/29
  • اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه یار برحافظه کاری، بازداری وتوجه انتخابی در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی, سمیه رباط میلی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/03/02
Executive Posts
  • مدیر گروه دانشکده روان شناسی, 2006/12/22, iran, tehran
  • معاون آموزشی, 2011/03/21, iran, tehran
Collaboration in Magazines
  • سردبیر مجله روان شناسی افراد استثنایی, scientific and research-based, 2012/10/20, 581113
  • عضو هیات تحریریه فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی (پژوهشکده کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش), scientific and research-based, 2006/03/21, 902/304/1
Cooperation in The Provision And Workshops
  • تشخیص و درمان ADHD, مدرس, iran, tehran, 2008/12/15, 2008/12/15