professor_pic
حسن اسدزاده دهرائی
حسن اسدزاده دهرائی ، دانشیار رشته آموزش - روان شناسی تربیتی است. ایشان در گروه آموزشی روانشناسی تربیتی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی عضویت دارد
زمینه‌های مورد علاقه ایشان عبارتند از: طراحی و تدوین و ارزیابی الگوها و روش های آموزشی، تدریس و مطالعه. , هوش، حافظه، خلاقیت، حل مسأله، مفهوم آموزی و شیوه های سنجش و کارآمدسازی آنها. , پردازش اطلاعات، سبک های شناختی، یادگیری، تفکر، شناخت و فراشناخت. , نظریه ها و راهبردهای انگیزشی- شناختی (خودسنجی، خودآگاهی، خودگردانی، خودکارآمدی) , مدیریت کلاس درس و طراحی و چیدمان فضای آموزشی، یادگیری سازمانی. , استانداردسازی انواع آزمون ها و پرسشنامه های روانشناختی با تاکید بر یادگیری و آموزش. , زبان آموزی و آموزش زبان و آموزش علوم.
Teaching Courses
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • متون‌زبان‌تخصصی‌2، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌ شناسی‌ عمومی‌ 1، کارشناسی
  • سمینار1 تحقیق و تتبع نظری، کارشناسی ارشد M.Sc
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • روان‌شناسی‌تربیتی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی‌تربیتی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • متون تخصصی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • سمینار2 تحقیق و تتبع نظری، کارشناسی ارشد M.Sc
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • سمینار تحقیق و تتبع نظری (2)، کارشناسی ارشد M.Sc
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان ‌شناسی‌ یادگیری‌ و ‌تفکر، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان‌شناسی‌تربیتی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی‌تربیتی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • روانشناسی‌تربیتی‌، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روش های آموزش، دکتری
  • روان‌شناسی‌تربیتی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • نظریه‌ها‌و‌روشهای‌آموزش، کارشناسی ارشد M.Sc
  • سمینار ( تحقیق وتتبع نظری)، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی تربیتی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روان شناسی تربیتی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روشها و نظریه های آموزشی، دکتری
  • روان ‌شناسی ‌یادگیری - مفاهیم‌ و‌ نظریه ‌ها، کارشناسی
  • روشها و نظریه های آموزشی، دکتری
  • روانشناسی یادگیری، کارشناسی
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • روان‌شناسی‌تربیتی، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روش های آموزش، دکتری
  • مبانی فلسفی نظریه های یادگیری، دکتری
  • روانشناسی یادگیری، کارشناسی
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • نظریه‌ها‌و‌روشهای‌آموزش، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی تربیتی، کارشناسی
  • روان ‌شناسی ‌یادگیری - مفاهیم‌ و‌ نظریه ‌ها، کارشناسی
  • روش های آموزش، دکتری
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • روان ‌شناسی ‌یادگیری - مفاهیم‌ و‌ نظریه ‌ها، کارشناسی
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • زبان تخصصی (1)، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی یادگیری، کارشناسی
  • زبان تخصصی (1)، کارشناسی ارشد M.Sc
  • نظریه‌ها‌و‌روشهای‌آموزش، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روش های آموزش، دکتری
  • مبانی فلسفی نظریه های یادگیری، دکتری
  • روانشناسی یادگیری، کارشناسی
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • الگوها و روش های تدریس، کارشناسی
  • متون‌ زبان‌ خارجه ‌در برنامه ‌ریزی‌ آموزشی‌ و‌ درسی، کارشناسی
  • روش های آموزش، دکتری
  • متون‌ زبان‌ خارجه ‌در‌ مدیریت ‌آموزشی، کارشناسی
  • زبان تخصصی (1)، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روش های تدریس پیشرفته، کارشناسی ارشد M.Sc
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc
  • نظریه‌ها‌و‌روشهای‌آموزش، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی تربیتی-مشاوره، کارشناسی
  • رو‌ا‌نشنا‌سی‌تربیتی، کارشناسی
  • نظریه‌های‌انگیزش‌در‌آموزش‌و‌پرورش، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روانشناسی یادگیری، کارشناسی
  • نظریه‌های‌انگیزش‌در‌آموزش‌و‌پرورش، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روش های آموزش، دکتری
  • نظریه‌های‌انگیزش‌در‌آموزش‌و‌پرورش، کارشناسی ارشد M.Sc
  • روش های آموزش، دکتری
  • روان شناسی تربیتی، کارشناسی
  • روش های آموزش، دکتری
  • متون ‌تخصصی ‌در‌ آموزش ‌و‌ پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، کارشناسی ارشد M.Sc