professor_pic
Mehdi Karroubi
Mehdi Karroubi is Associate Professor of in the Department of Tourism Management , Faculty of management and according .
International Journals
  • Karroubi Mehdi, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba, Hadinejad Arghavan. (2014). A study on relationship between cultural intelligence and cross-cultural adjustment in tour management. Journal of management science letters, 4, 6
Iranian Journals
  • Karroubi Mehdi. (2012). رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی به ایران. Journal of Tourism and Development, 1, 4-5
  • Karroubi Mehdi. (2009). نقش ارتباطات انسانی در توسعه صنعت جهانگردی. Iranian journal of management sciences, 4, 13
  • Karroubi Mehdi. (2009). بررسی نقش فولکور(فرهنگ عامه ) در توسعه گردشگری ایران. Tourism Management Studies, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2008). فرهنگ قومی، سرمایه فرهنگی و صنعت گردشگری. Social Welfare, 7, 28
  • Karroubi Mehdi. (2008). جهانگردی طبیعت و ضرورت حمایت از آن در ایران. Journal of Environmental Sciences, 5, 4
  • Karroubi Mehdi. (2004). فرهنگ گردشگری. Tourism Management Studies, 22, 2
  • Karroubi Mehdi, Yoosefi Javad. (2011). مقایسه ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری. Tourism Management Studies, 5, 13
  • Karroubi Mehdi. (2003). ارتباطات غیر کلامی و توسعه صنعت جهانگردی. Journal of Social Sciences, 0, 20
  • Karroubi Mehdi. (2013). تاثیر محیط فیزیکی بر ادراک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری. Journal of Tourism and Development, 1, 1
  • Karroubi Mehdi, mohammadian modjaba. (2009). سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. Journal of Social Sciences, 16, 45
  • Karroubi Mehdi. (2010). ارزیابی نگرش جامعه ی کارشناسان بازاریابی در مورد تاثیر تبلیغات رسانه ای در فعالیت های جهانگردی. Social Welfare, 1, 1
  • Karroubi Mehdi, zandi ebtehal. (2011). گردشگری و همبستگی ملی. Journal of Tourism and Development, 1, 1
  • Karroubi Mehdi, banikamali sahand, Monadi Hoda. (2012). تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازارتاریخی تبریز. Tourism Management Studies, 7, 19
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mahdi, ghasempour faezeh. (2014). بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری. Urban tourism, 1, 1
  • Ebrahimi Mahdi, Karroubi Mehdi, mohammadi zohreh. (2014). ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها( مورد مطالعه هتل های 3 و4 ستاره استان یزد). Tourism Management Studies, 0, 26
  • Farhangi Ali Akbar, Karroubi Mehdi, Sadegh vaziri Faraz. (2015). نظریة داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریة مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران. Journal of Business Administration, 7, 1
  • Karroubi Mehdi, Barafshan sima. (2015). توسعة گردشگری و تغییر الگوهای فرهنگی در نواحی روستایی )مورد مطالعه: روستای آسیابسر، شهرستان بهشهر، استان مازندران(. Iranian Journal of Cultural Research, 8, 2
  • Karroubi Mehdi. (2010). بررسی نقش فولکلور (فرهنگ عامه) در توسعه گردشگری ایران. Tourism Management Studies, 0, 10
  • Karroubi Mehdi. (2011). رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری. Tourism Management Studies, 10, 15
  • Karroubi Mehdi, Mohsenian Maryam. (2011). عوامل موثر برانتخاب مقصد قشم از دیدگاه گرشدگران تهرانی با استفاده ازنظریه رفتار برنامه ریزی شده. Journal of heritage tourism, 1, 4
  • Farhangi Ali Akbar, Karroubi Mehdi, Sadegh vaziri Faraz. (2015). نظریه داده های بنیاد کلاسیک، شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران. Journal of Business Administration, 7, 1
  • Karroubi Mehdi. (2010). ارزیابی نگرش جامعه کارشناسان بازاریابی درمورد تاثیرتبلیغات رسانه ای درفعالیتهای جهانگردی. Social Welfare, 10, 37
  • Falahi Ahmad, Hasani Ehsan, Karroubi Mehdi. (2013). بررسی جاذبه های طبیعی مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان. Sport Management Studies, 0, 17
  • Karroubi Mehdi, Bazrafshan shima. (2015). Development of Tourism and changing cultural patterns .... Iranian Journal of Cultural Research, 8, 2
  • Ziaee Mahmood, Abbasi Karjegan Davoud, Kazemian Gholamreza, Karroubi Mehdi. (2016). شناسایی و تعیین ابعاد الگوی مدیریت گردشگری شهر تهران. Journal of urban economic and management, 4, 13
  • Karroubi Mehdi, Amiri Zeinab, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba. (2016). the effect of cultural intelligence on job performance. Journal of Tourism Planning and Development, 5, 18
  • Karroubi Mehdi, Mahmoodi Ahmad, seyedi peyman. (2016). نقش محدودیت ها در انگیزه گردشگران ورزش های زمستان پیست ها ی اسکی. Tourism Management Studies, 11, 34
  • Karroubi Mehdi. (2017). گونه شناسی ذی نفعان مناطق ساحلی درحمایت از پارادایم توسعه گردشگری پایدار(مطالعه مورد شهر بابلسر). Human Geography Research, 48, 4
  • Karroubi Mehdi. (2017). ارزیابی اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری برجامعه میزبان مورد مطالعه شهر بانه. Social Studies Tourism, 4, 8
  • Karroubi Mehdi, Vaafaee AMIRABBAS, seyedi peyman. (2017). عوامل موثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصدگردشگری. Journal of Tourism and Development, 6, 10
  • Karroubi Mehdi, Ghaderi Esmaeel, Soltani hourand Amin, MOHAMMADIAN MAHMOUDJIGH NASIM. (2017). بررسی و اولویت بندی محدویت های گردشگران کره ای درایران. Journal of Tourism Planning and Development, 5, 19
  • Karroubi Mehdi, bahari jafar, bahari shahla, bazleh marjan, bahari HAMID. (2016). بررسی نقش واسط ارزش برند مبتنی بر مشتری درتاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده مطالعه موردی رستوران های زنجیره ای. motaleat hoteldari, 1, 2
  • Karroubi Mehdi. (2016). تاثیر هوش فرهنگی برعملکرد شغلی مطالعه موردی راهنمایان تور ورودی شهر تهران. Journal of Tourism Planning and Development, 5, 18
  • Ebrahimi Mahdi, Karroubi Mehdi, ghasempoor faezeh, Radmehr ali. (2017). THE EFFECT OF INTERNAL MARKETING ON IMPROVEMENT OF SERVICE PROVIDING. Journal of Tourism Science Culture, 4, 7
  • Ziaee Mahmood, Abbasi Karjegan Dawood, Kazemian Gholamreza, Karroubi Mehdi. (2017). Design and Development of Three-Dimensional Model of Tehran Tourism Management (TDMTTM). Tourism Management Studies, 12, 37
  • Karroubi Mehdi, Amiri Zeinab, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba. (2018). شناسایی و اولویت بندی شایستگی های موثر بر عملکرد راهنمایان تورهای ورودی از منظر گردشگران خارجی. Tourism Management Studies, 13, 41
  • Mahmoudi Ahmad, Karroubi Mehdi, Hosseini Majid. (2016). بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته ) برمقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیست های اسکی. Applied Research in Management, 5, 3
  • Karroubi Mehdi, Majidifar mohammad. (2017). شناسایی عوامل موثر بر جریانات و جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رابطه آن با صنعت گردشگری. Journal of Tourism Science Culture, 5, 8
  • Mahmoudi Ahmad, Karroubi Mehdi, Mottaghi Shahri Mohammad Hassan, Ghamati Hassan. (2018). استانداردسازی پرسشنامه انگیزه گردشگران ورزشی پیست های اسکی. Sport Physiology & Management Investigations, 10, 2
  • Mohammdi Zohre, Karroubi Mehdi, Ziaee Mahmood. (2018). طراحی یک مدل تحلیلی کیفی نگرش گردشگری کودکان در جهت توسعه اجتماعی از طریق سرمایه های ناملموس. Journal of Iranian Social Development Studies, 10, 3
  • Morteza Khazaei Pool Morteza, Tajzadeh Namin AbolfazlArdeshir, Zargham boroujeni Hamid, Karroubi Mehdi. (2017). Conceptualizing Entrepreneurial Marketing in Iran’s Hotel Industry; a qualitative approach. Social Studies Tourism, سال پنجم, ده
Presented in External Exhibition
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mahdi, Mirzaei Mehrnoosh, 14th International joint WoRLD cultural Tourism Conference 2013, announcer, brief article, The impacts of tourismowners demographic characteristics on their precptions of economical and social - cultural impacts of tourism development, 2013/10/28, 2013/10/30
  • Karroubi Mehdi, Rahimzadeh MAsoumeh, Mousavi Seyed Mohammad, 2nd International Conference on Modern Researches In Management, Psychology And Humanities, announcer, Identification of ORganizational Culture Priorities at the Iran Airports and Air Navigation...., 2018/03/07, 2018/03/07
  • Karroubi Mehdi, Fayyazi Morteza, International Management Conference, brief article, complete article, تاثیر محیط فیزیکی بر ادراک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتل استقلال، انقلاب و کوثر تهران, 2009/12/19, 2009/12/21
  • Karroubi Mehdi, روزجهانی فلسفه, brief article, complete article, گردشگری و همبستگی ملل، اثرات و روابط متقابل, 2010/11/21, 2010/11/23
  • Karroubi Mehdi, Jafari Mohammad Amin, اولین همایش بین المللی علمی - راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران, brief article, تصویر مقصد گردشگری، مروری بر نظریات اجزا و عوامل موثر بر شکل گیری, 2014/10/18, 2014/10/20
  • Karroubi Mehdi, Hadinejad Arghavan, TAghavian seeyd Ahmad, یک میلیادر گردشگر، یک میلیارد فرصت(روزجهانی گردشگری), brief article, complete article, رابطه هوش فرهنگی راهنمایان گشت های خروجی با هوش عاطفی آنان مطالعه موردی درشهر تهران, 2015/09/28, 2015/09/29
  • Karroubi Mehdi, Mobaseri Parisa, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba, یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت (روزجهانی گردشگری), brief article, complete article, قابلیت های توسعه گردشگری فرهنگی در شهر تهران از دیدگاه کارشناسان و مدیران فرهنگسراها, 2015/09/28, 2015/09/29
  • Karroubi Mehdi, Zare Rahim, Maghsoodi Hamed, یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت(روز جهانی گردشگری), brief article, complete article, نقش مدیران و معیارهای موفقیت آنها در تامین سرمایه های مالی صنعت هتلداری....., 2015/09/28, 2015/09/29
  • Mahmoudi Ahmad, Honari Habib, Karroubi Mehdi, International Congress on physical Education and Sports Sciences, brief article, brief article, تحلیل رگرسیونی ارتباط بین نوستالژی(خاطرات گذشته)با مقاصد رفتاری گردشگرانورزش های زمستانی, 2017/03/09, 2017/03/10
Presented in Internal Exhibition
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد رسانه, brief article, complete article, بررسی تطبیقی مزیت های استفاده از اینترنت در مقایسه با سایر رسانه های سنتی, 2009/10/28, 2009/10/29
  • Karroubi Mehdi, 1st National confrence on Tourism: Managing opportuinies..., announcer, بررس تإثیر مالیات بر ارزش افزوده بر درآمدهای جمهوری اسلامی ایران, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, 1st National confrence on Tourism: Managing opportuinies..., announcer, اریابی پایداری کسب وکارها در حوزه گردشگری, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, 1st National confrence on Tourism: Managing opportuinies..., announcer, ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی هتل ها, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, 1st National confrence on Tourism: Managing opportuinies..., announcer, بررس تإثیر صنعت گردشگری بر رشذ اقتصادی و ثبات سیاسی جمهوری اسلامی ایران, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, 1st National confrence on Tourism: Managing opportuinies..., announcer, خوراک، جاذبه ای برای مقصد گردشگری, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, 1st National confrence on Tourism: Managing opportuinies..., announcer, بررسی تطبیقی وضعیت منابع انسانی در صنعت گردشگری و هتلداری ایران و کشورهای رهبر با ارائه چالش ها و راهکارها, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, mohammadi mostafa, پنجمین کنفرانس علمی پژوهشی افق های نوین درعلوم جغرافیا و برنامه ریزی معماری و شهرسازی ایران, brief article, complete article, بررسی امنیت بازدید کنندگان در مراکز تفریحی تهران نمونه مورد منطقه 2 تهران, 2017/10/22, 2017/10/22
compilation
  • Karroubi Mehdi. (2014). Of Tourism. iran-Tehran, None
  • Karroubi Mehdi. (2016). Understanding Nations Dispositions. iran-Tehran, Allameh Tabataba'i University Press
Master
  • شناسایی الگوی مناسب برای گردشگری ورزشی, کامبیز نیکنام, 2007/03/21
  • سنجش تطبیقی دیدگاه گردش گران و کارشناسان بازاریابی دفاتر خدمات مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی, Allameh Tabataba'i University, 2007/06/17
  • انگاره مردم ایروان از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری, گریگور قضاریان, 2008/03/20
  • مطالعه تطبیقی انگیزههای سفر در گردشگران درون حوزه ای مسیحی و مسلمان, Allameh Tabataba'i University, 2008/07/02
  • میزان استفاده سیستمی از مدیریت دانش در هتل های 4 و 5ستاره تهران, صدیقه عمادی, 2009/03/21
  • بازار گردشگری داخلی فرهنگی بر مبنای متغیرهای جمعیت شناسی و رفتاری, آزاده شمس, 2009/03/21
  • رابطه محیط فیزیکی با اداراک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداریمطالعه موردی هتلهای استقلال، انقلاب و کوثر تهران, Allameh Tabataba'i University, 2009/05/31
  • عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان با تاکید بر جاذبه های طبیعی ورزشی, احسان اله حسنی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2009/11/10
  • موانع فرهنگی توسعه گردشگری, مریم خانی, 2010/06/28
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب هتل, جواد یوسفی, 2010/09/18
  • رابطه مقوله امنیت و عوامل تریپوگرافیک از دیدگاه گردشگران ورودی به شهر تهران, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/22
  • ارزیابی ادراک مدیران هتل نسبت به بازاریابی, مهسا منشی, 2010/09/22
  • رابطه متوله امنیت و عوامل تویپوگرافیک, زهره جوادی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2010/09/22
  • عوامل موثر بر انتخاب مقصد از دیدگاه..., مریم محسنیان, 2010/09/22
  • عوامل موثر بر انتخاب مقصد قشم از دیدگاه گردشگران تهرانی با استفاده از مدل نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده, مریم محسنیان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2010/09/22
  • عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی, احسان حسنی, 2010/11/10
  • بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی ایران, مریرم رحمانی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/01/11
  • اثر توسعه گردشگری بر شاخص‏های صلح جهانی در ایران, افروزخسروانی دهکردی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • ع‍وام‍ل‌ م‍وث‍ر ب‍ر ت‍ق‍اض‍ای‌ خ‍وراک‍ی‍ه‍ای‌ و ن‍وش‍ی‍دن‍ی‌ ه‍ای‌ ش‍ی‍راز از دی‍دگ‍اه‌ گ‍ردش‍گ‍ران‌ اروپ‍ای‍ی‌ م‍طال‍ع‍ه‌ م‍وردی‌ گ‍ردش‍گ‍ران‌ اروپ‍ای‍ی‌ ب‍ازدی‍دک‍ن‍ن‍ده‌ از ش‍ه‍ر ش‍ی‍راز, نکیساجزائریان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام, فاطمه شکاری, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری فرهنگی دربافت تاریخی شهریزد, سیدعلی فاطمی نیا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • اولویت بندی عوامل بازدارنده مشارکت شهروندان تهرانی در گردشگری کوتاه مدت, ثمینه تاجری نسب, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/03/21
  • اولویت بندی تاثیر ناهنجاری های اجتماعی بر توسعه گردشگری در ایران مورد مطالعه استان زنجان, مسعود محمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/17
  • تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در آبشار مارگون, فاطمه شکاری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/19
  • اثرتوسعه گردشگری بر شاخص های صلح جهانی در ایران, افروز خسروانی دهکردی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/20
  • اثر آموزش های ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی ..., محمد رضا, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/21
  • شناسایی اجزای نظام گردشگری جمهوری اسلامی ایران, آسیه سخی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2011/09/21
  • عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرانت آفیس هتل ها مورد مطالعه هتل های 4 و 5 ستاره تهران, روح ا... پورقیصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2011/09/21
  • مطالعه رابطه فرهنگ سازمانی قوی و اثربخشی سازمان در یک سازمان فرهنگی, محسن امیدوار, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/04
  • نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری فرهنگی دریافت تاریخی شهر یزد, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/05
  • عوامل تاثیرگذار بر مدیریت بازده, مژده کاظمی, 2012/02/08
  • عوامل موثر بر تقاضای خوراکیها و نوشیدنی های شیراز از دیدگاه گردشگران اروپایی, Allameh Tabataba'i University, 2012/02/14
  • تحلیل رفتارهای عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران, 2012/03/20
  • عوامل فرهنگی موثر بر حمایت ساکنین روستایی از توسعه گردشگری درروستاهای هدف گردشگری استان کردستان مورد مطالعه روستای پالنگان, سلمان حسینی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/06/17
  • عوامل فرهنگی موثر بر حمایت ساکنین روستایی از توسعه گردشگری در روستای هدف گردشگری استان کردستان مورد مطالعه روستای پالنگان, سلمان حسینی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/06/17
  • تعیین سطح تعهد محیطی در تاسیسات اقامتی تهران مورد مطالعه : هتل های 1-5 ستاره, فرانک رنجبر متعلق, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/07/30
  • نقش انگیزه ها و تجربه پیشین بازدیدکنندگان موزه در بازدید مجدد آنها, مریم عراقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • نقش راهنمایان تور در توسعه پایدار گردشگری مورد مطالعه شهرستان مشهد, زینت بیگله, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • نقش انگیزه ها و تجربه ی پیشین بازدیدکنندگان موزه در بازدید مجدد آنها, مریم عراقی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • نقش راهنمایان تور در توسعه پایدار گردشگری مورد مطالعه شهرتسان مشهد, زینب بیگله, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/17
  • ارزیابی کیفیت خدمات از دیدگاه گردشگران, Allameh Tabataba'i University, 2012/09/19
  • نقش مدیریت شهری در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی کلان شهر اصفهان, رسول محمدی پلارتی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2012/11/07
  • اولویت بندی عوامل انگیزشی ( رانشی و کششی ), Allameh Tabataba'i University, 2012/12/23
  • اولویت بندی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران تجاری خارجی, فرزین شواخ, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/09
  • اثر ویژگیهای جمعیت شناختی صاحبان کسب و کار های گردشگری بر ادراک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی -فرهنگی توسعه - مورد مطالعه کلاردشت, مهرنوش میرزایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • بررسی رابطه میان رضایتمندی مشتری و وفاداری او بردر صنعت هتلداری ، مورد مطالعه هتل های 4و 5 ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • اثرویژگی های جمعیت شناختی صاحبان کسب و کارهای گردشگری بر ادارک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی توسعه گردشگری مورد مطالعه کلاردشت, مهرنوش میرزایی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری ، مورد مطالعه : هتل های 4 و 5 ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • تحلیل رفتار های عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران, ملیسا فربودی جهرمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • تحلیل رفتارهای عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران, ملیسا فربودی جهرمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/01/28
  • ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی و اثر آن بر استراتژی های بازاریابی هتل ها 0مورد مطالعه هتل های منتخب استان یزد, زهره محمدی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/02/02
  • تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر رفتار مصرف کنندگان با تاکید بر محتوای تولید کاربر در مورد سفر, زینب رجبی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر رفتار مصرف کنندگان با تاکید بر محتوای تولید کاربر در مورد سفر, زینب رجبی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • مطالعه تطبیقی حد انتظارات اعضای باشگاه وفاداری و مسافرین عادی از کیفیت خطوط هوایی ایران ایر, ندا سادات نراقی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/02/03
  • مقایسه شخصیت برند خطوط هواپیمایی دولتی و غیر دولتی از دیدگاه مدیران فنی آژانس های مسافرتی مورد مطالع: خطوط هواپیمایی ماهان وایران ایر, سید احمد تقویان نوغان, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/06/19
  • مقایسه شخصیت برند خطوط هواپیمایی دولتی و غیردولتی از دیدگاه مدیران فنی آژانس های مسافرتی، مورد مطالعه : خطوط هواپیمایی ماهان و ایران ایر, سید احمد تقویان نوغان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/06/19
  • مطالعه تطبیقی تجارب موفق گردشگری تندرستی, مهرناز سلیمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/03
  • مطالعه تطبیقی تجارب موفق گردشگری تندرسی درکشورهای منتخب با تاکید بر کشورهای در حال توسعه, مهرناز سلیمی هیزجی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/03
  • توسعه ژئوتوریسم با توانمندسازی جامعه محلی, کیان شفیعی زاده, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2013/09/10
  • شکاف های آموزش دانشگاهی و نیازهای صنعت گردشگری, 2013/09/21
  • مزایای ادارک شده بررفتار گردشگران داخلی مورد مطالعه استان البرز, سمیرا حبیبی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2013/09/22
  • تاثیر برنامه های شبکه تلویزیونی استان زنجان بر توسعه گردشگری شهر زنجان, 2013/09/22
  • هماهنگ سازی آمیزه ارتباطات با چرخه عمر دفاتر خدمات مسافرتی, 2014/01/14
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتل های 4 و 5ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/01/29
  • تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر برندسازی وبگاههای گردشگری, Allameh Tabataba'i University, 2014/02/04
  • رابطه هوش فرهنگی و تطابق بین فرهنگی در مدیریت تورهای گشت ها, ارغوان هادی نژاد, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/06/14
  • رابطه میزان نوگرایی نخبگان جامعه با توسعه صنعت جهانگردی کشور, هانیه محمدی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/07/06
  • زمینه یابی توسعه هتل های سبز, Hoda Monadi, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/09/08
  • زمینه یابی توسعه هتل های سبز از دیدگاه گردشگران ایرانی, هدی منادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/08
  • شناسایی محدودیت های گردشگران ورودی ایران(غیرمسلمان درایران), امین سلطانی هوراند, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/20
  • رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی جوامع و نگرش آنان به کسب و کارهای زنان در گردشگری, سیدمحمدمهدی صفدرزاده, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/20
  • عوامل موثر بر تجربه گردشگری آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران, زهرا کارکوب, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اثرنمودهای نرم فرهنگی بر توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مورد مطالعه شهرستان مرودشت, سلیمان امیدواری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اثر نمودهای نرم فرهنگی بر توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مورد مطالعه شهرتسان مرودشت, سلیمان امیدواری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اولویت بندی انگیزه های زمین گردشگران با استفاده از تئوری خود تعیینی مطالعه موردی غارعلیصدر همدان, مرسده شوند دشت, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2014/09/22
  • اولویت بندی زمین گردشگری با استفاده از تئوری, Shavandi, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2014/09/22
  • عوامل موثر بر اعتماد کاربران جهت استفاده از خدمات برخط سایتهای گردشگری, آیدا کرمی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/10
  • عوامل موثر بر اعتماد کاربران جهت استفاده از خدمات برخط سایتهای گردشگری, آیدا کرمی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2015/02/10
  • قابلیتهای توسعه گردشگری فرهنگی درشهر تهران از دیدگاه کارشناسان و مدیران فرهنگسراها, پریسا مبصری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/17
  • نگرش جامعه محلی به زنان شاغل در گردشگری با به کارگیری تئوری تهدید یکپارچه, مینو چرخچی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/17
  • تاثیر فیلم های سینمائی برتصویر مقصد گردشگری مورد مطالعه فیلم سینمائی خسته نباشید, محمدامین جعفری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/17
  • نگرش جامعه محلی به زنان شاغل درگردشگری با به کارگیری تئوری تهدید یکپارچه, مینو چرخچی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/17
  • اثرتبلیغاتی شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری, مرجان کدخدائی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/02/19
  • تاثیر هوش فرهنگی راهنمایان تور بر عملکرد شغلی آنان مورد مطالعه راهنمایان تور شهر تهران, زینب امیری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/09/21
  • معیارهای کلیدی موفقیت در هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران, حامد مقصودی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/09/22
  • معیارهای کلیدی موفقیت در هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران, حامد مقصودی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2015/09/22
  • میزان تاثیر عناصر فرهنگی برنگرش جوامع محلی مورد مطالعه، شهرستان پیرانشهر, محمدرسولی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/01/02
  • میزان تاثیر عناصر فرهنگی برنگرش جوامع محلی مورد مطالعه، شهرستان پیرانشهر, محمدرسولی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/01/02
  • تاثیر رسانه ملی(تلویزیون) بر رفتار مسئولانه زیست محیطی گردشگران، مورد مطالعه جنگل های دوهزار و سه هزار شهرستان تنکابن, عطیه مشایخی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/10
  • تاثیر رسانه ملی تلویزیون بر رفتار مسئولانه زیست محیطی گردشگران مورد مطالعه شکل های دوهزار وسه هزار شهرستان تنکابن, عطیه مشایخی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/02/10
  • نقش برند گردشگری یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی, فائزه حاجی گل یزدی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2016/02/16
  • نقش گردشگری الکترونیک در توسعه گردشگری پزشکی شهر مشهد, ریحانه جزایری, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2016/09/18
  • رابطه ادراک کارکنان از لذت مشتری به واسطه درگیری شغلی بر ارزش دوره عمر مشتری هتل ها, نرگس مستجیر, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/15
  • تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با درنظر گرفتن نقش میانجی ترجیح برند در گردشگری پزشکی, رویا خدامرادی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • نقش مدیریت شهری در ارتقای پایداری اجتماعی محله ( مورد مطالعه: محله نظام اباد تهران), مجید فرجی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/18
  • تآثیر موسیقی به عنوان عامل حسی در شکل گیری حس تعلق دیدارکنندگان به مکان مورد مطالعه:مکان های هنری و فرهنگی شهر تهران, دریا بدری کوهی, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • رابط بین ترس از جرم با تمایل گردشگران خارجی به اقامت مجدد در بافت تاریخی شهر شیراز, سروش پرهامی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • تاثیر موسیقی به عنوان عاملی حسی درشکل گیری حس تعلق دیدار کنندگان به مکان مورد مطالعه مکان های هنری و فرهنگی شهر تهران, دریا بدری کوهی, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/18
  • اثر فرهنگ طبیعت گردی در حفاظت از پارک های ملی, رضا سرخیل, Fundamental, Allameh Tabataba'i University, 2017/09/19
PhD
  • طراحی و تدوین الگوی مناسب مدیریت گردشگری در شهر تهران, داود عباسی کارجگان, Practical , Allameh Tabataba'i University, 2017/02/20
Executive Posts
  • مدیر گروه آموزشی مدیریت جهانگردی, 2006/03/19, Iran, Tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2006/04/04, Iran, Tehran
  • نماینده دانشگاه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران, 2007/10/16, Iran
  • نماینده دانشگاه علامه دروزارت علوم, 2007/10/22, Iran, Tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2008/03/05, Iran, tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2008/03/08, Iran, Tehran
  • نماینده دانشکده مدیریت برآموش رشته های مدیریت هتلداری, 2011/04/24, iran, Tehran
  • عضو کانون هماهنگی دانش و صنعت گردشگری, 2011/07/11, Iran, Tehran
  • عضوکانون هماهنگی دانش و صنعت گردشگری, 2011/07/06, Iran
  • عضو کانون هماهنگی دانش و صنعت گردشگری, 2011/07/06, Iran, Tehran
  • مدیر گذوه مدیریت جهانگردی, 2011/11/12, Iran, Tehran
  • عضو کمیته گردشگری شورای برنامه ریزی آموزش عالی, 2012/01/17, Iran, tehran
  • عضو کمیته گردشگری شورای برنامه ریزی آموزش عالی, 2012/01/10, Iran, Tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2013/11/23, Iran, Tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2013/12/14, Iran, Tehran
  • مدیر گروه مدیریت جهانگردی, 2013/12/11, Iran, Tehran
  • عضو کمیته تخصصی گردشگری, 2014/08/16, Iran, Tehran
  • عضو کمیته تخصصی گردشگری شورای عالی برنامه ریزی آموزشی, 2014/08/23, Iran, tehran
  • عضو کمیته تخصصی گردشگری, 2014/08/23, Iran, Tehran
  • عضو شورای علمی همایش بین المللی روز جهانی گردشگری 1394(یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت ), 2015/09/29, Iran, Tehran
  • عضو کمیته اجرایی ازمون کتبی دکتری, 2016/05/30, iran, Tehran
  • عضو کمیته ارتقا, 2016/05/09, Iran, tehran
  • کمیته ارتقا, 2016/05/03, iran, Tehran
  • عضو کمیته ازمون جامع دوره دکتری رشته جهانگردی, 2016/05/21, iran, tehran
  • مشاور مدیرعامل شرکت هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی, 2016/10/22, Iran, Tehran
  • مدیرشاخه قطب علمی مدیریت گردشگری, 2017/02/25, iran, tehran
  • عضو کمیته ازمون جامع مدیریت گردشگری, 2017/05/22, Iran, Tehran
  • عضو گروه تخصصی گردشگری, 2017/05/31, Iran, tehran
  • عضو کمیته گردشگری شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی, 2012/01/08, Iran
  • عضو شورای کنفرانس بین المللی هتل داری نوین وتوسعه گردشگری, Iran, Tehran
  • مدیر گروه دانشکده مدیریت و حسابداری, 2013/12/11, 2014/12/11
  • عضو انجمن علمی گردشگری ایران
Collaboration in Magazines
  • Journal of hotel and hospitality studies, other, 2017/05/20, 2020/05/14, 106/ا ن
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Torism, 2017/02/07