professor_pic
Mehdi Karroubi
Mehdi Karroubi is associate professor of in the Department of Tourism Management , Faculty of management and according .
International Journals
  • Karroubi Mehdi, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba, Hadinejad Arghavan. (2014). A study on relationship between cultural intelligence and cross-cultural adjustment in tour management. Journal of management science letters, 4, 6
Iranian Journals
  • Karroubi Mehdi. (2009). بررسی نقش فولکور(فرهنگ عامه ) در توسعه گردشگری ایران. Tourism Management Studies, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2008). فرهنگ قومی، سرمایه فرهنگی و صنعت گردشگری. Social Welfare, 7, 28
  • Karroubi Mehdi. (2003). ارتباطات غیر کلامی و توسعه صنعت جهانگردی. Journal of Social Sciences, 0, 20
  • Karroubi Mehdi. (2009). نقش ارتباطات انسانی در توسعه صنعت جهانگردی. Iranian journal of management sciences, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2011). رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری. Tourism Management Studies, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2010). ارزیابی نگرش جامعه ی کارشناسان بازاریابی در مورد تاثیر تبلیغات رسانه ای در فعالیت های جهانگردی. Social Welfare, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2012). رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی به ایران. Journal of Tourism and Development, 1, 4-5
  • Karroubi Mehdi. (2013). تاثیر محیط فیزیکی بر ادراک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری. Journal of Tourism and Development, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2008). جهانگردی طبیعت و ضرورت حمایت از آن در ایران. Journal of Environmental Sciences, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (---). مقایسه ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری. Tourism Management Studies, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2003). فرهنگ گردشگری. Tourism Management Studies, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2010). عوامل موثر بر انتخاب مقصد قشم از دیدگاه گردشگران تهرانی با استفاده ازنظریه رفتار برنامه ریزی شده. Journal of heritage tourism, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2009). سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. Journal of Social Sciences, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2012). تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازارتاریخی تبریز. Tourism Management Studies, 1, 19
  • Karroubi Mehdi. (2011). گردشگری و همبستگی ملی. Journal of Tourism and Development, 1, 1
  • Karroubi Mehdi. (2011). راهبرد توانمند سازی کارکنان از طریق آموزش های ضمن خدمت. Strategic Management Research, 1, 49
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mehdi, ghasempour faezeh. (2016). بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری. Urban tourism, 1, 1
  • Ebrahimi Mehdi, Karroubi Mehdi, mohammadi zohreh. (2014). ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها( مورد مطالعه هتل های 3 و4 ستاره استان یزد). Tourism Management Studies, 0, 26
  • Karroubi Mehdi, Barafshan sima. (2015). توسعة گردشگری و تغییر الگوهای فرهنگی در نواحی روستایی )مورد مطالعه: روستای آسیابسر، شهرستان بهشهر، استان مازندران(. Iranian Journal of Cultural Research, 8, 2
  • Farhangi Ali Akbar, Karroubi Mehdi, Sadegh vaziri Faraz. (2015). نظریة داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریة مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران. Journal of Business Administration, 7, 1
  • Karroubi Mehdi. (2011). رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری. Tourism Management Studies, 10, 15
  • Karroubi Mehdi. (2010). بررسی نقش فولکلور (فرهنگ عامه) در توسعه گردشگری ایران. Tourism Management Studies, 0, 10
  • Karroubi Mehdi, Mohammadian mohammad. (2009). سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. Journal of Social Sciences, 0, 45
  • Karroubi Mehdi. (2008). جهانگردی طبیعت و ضرورت حمایت از آن در ایران. Journal of Environmental Sciences, 5, 4
  • Farhangi Ali Akbar, Karroubi Mehdi, Sadegh vaziri Faraz. (2015). نظریه داده های بنیاد کلاسیک، شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران. Journal of Business Administration, 7, 1
  • Karroubi Mehdi, Mohsenian Maryam. (2011). عوامل موثر برانتخاب مقصد قشم از دیدگاه گرشدگران تهرانی با استفاده ازنظریه رفتار برنامه ریزی شده. Journal of heritage tourism, 1, 4
  • Karroubi Mehdi. (2010). ارزیابی نگرش جامعه کارشناسان بازاریابی درمورد تاثیرتبلیغات رسانه ای درفعالیتهای جهانگردی. Social Welfare, 10, 37
  • Karroubi Mehdi, Fayyazi Morteza. (2013). تاثیر محیط فیزیکی بر ادارک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتل های استقلال، انقلاب، کوثرتهران. Journal of Tourism Science Culture, 1, 1
  • Falahi Ahmad, Hasani Ehsan, Karroubi Mehdi. (2013). بررسی جاذبه های طبیعی مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان. Sport Management Studies, 0, 17
  • Karroubi Mehdi, Bazrafshan shima. (2015). Development of Tourism and changing cultural patterns .... Iranian Journal of Cultural Research, 8, 2
  • Ziaee Mahmood, Abbasi Karjegan Davoud, Kazemian Gholamreza, Karroubi Mehdi. (2016). شناسایی و تعیین ابعاد الگوی مدیریت گردشگری شهر تهران. Journal of urban economic and management, 4, 13
  • Mahmoodi Ahmad, Karroubi Mehdi, seyedi peyman. (2016). The Role of limitations motivated to participate in winter sports tourists ski resorts. Tourism Management Studies, 11, 34
  • Karroubi Mehdi, Amiri Zeinab, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba. (2016). the effect of cultural intelligence on job performance. Journal of Tourism Planning and Development, 5, 18
  • Karroubi Mehdi. (2017). ارزیابی اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری برجامعه میزبان مورد مطالعه شهر بانه. Social Studies Tourism, 4, 8
  • Karroubi Mehdi. (2017). گونه شناسی ذی نفعان مناطق ساحلی درحمایت از پارادایم توسعه گردشگری پایدار(مطالعه مورد شهر بابلسر). Human Geography Research, 48, 4
  • Karroubi Mehdi, Vaafaee AMIRABBAS, seyedi peyman. (2017). عوامل موثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصدگردشگری. Journal of Tourism and Development, 6, 10
  • Karroubi Mehdi, Mahmoodi Ahmad, seyedi peyman. (2016). نقش محدودیت ها در انگیزه گردشگران ورزش های زمستان پیست ها ی اسکی. Tourism Management Studies, 11, 34
  • Karroubi Mehdi, Ghaderi Esmaeel, Soltani hourand Amin, MOHAMMADIAN MAHMOUDJIGH NASIM. (2017). بررسی و اولویت بندی محدویت های گردشگران کره ای درایران. Journal of Tourism Planning and Development, 5, 19
  • Karroubi Mehdi. (2016). بررسی نقش واسط ارزش برند مبتنی بر مشتری درتاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده مطالعه موردی رستوران های زنجیره ای. 1, 2
  • Karroubi Mehdi. (2016). تاثیر هوش فرهنگی برعملکرد شغلی مطالعه موردی راهنمایان تور ورودی شهر تهران. Journal of Tourism Planning and Development, 5, 18
  • Ebrahimi Mehdi, Karroubi Mehdi, ghasempoor faezeh, Radmehr ali. (2017). THE EFFECT OF INTERNAL MARKETING ON IMPROVEMENT OF SERVICE PROVIDING. farhang, 4, 7
  • Ziaee Mahmood, Abbasi Karjegan Dawood, Kazemian Gholamreza, Karroubi Mehdi. (2017). Design and Development of Three-Dimensional Model of Tehran Tourism Management (TDMTTM). Tourism Management Studies, 12, 37
  • Ziaee Mahmood, Abbasi Davood, Kazemian Gholamreza, Karroubi Mehdi. (2017). طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهر تهران. Tourism Management Studies, 12, 37
Presented in External Exhibition
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mehdi, Mirzaei Mehrnoosh, 14th International joint WoRLD cultural Tourism Conference 2013, announcer, brief article, The impacts of tourismowners demographic characteristics on their precptions of economical and social - cultural impacts of tourism development, 2013/10/28, 2013/10/30
  • Karroubi Mehdi, روزجهانی فلسفه, Published Article, گردشگری و همبستگی ملل، اثرات و روابط متقابل, 2010/11/21, 2010/11/23
  • Karroubi Mehdi, Jafari Mohammad Amin, اولین همایش بین المللی علمی - راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران, Published Article, تصویر مقصد گردشگری، مروری بر نظریات اجزا و عوامل موثر بر شکل گیری, 2014/10/18, 2014/10/20
  • Karroubi Mehdi, Mobaseri Parisa, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba, یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت (روزجهانی گردشگری), Published Article, قابلیت های توسعه گردشگری فرهنگی در شهر تهران از دیدگاه کارشناسان و مدیران فرهنگسراها, 2015/09/28, 2015/09/29
  • Karroubi Mehdi, Zare Rahim, Maghsoodi Hamed, یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت(روز جهانی گردشگری), Published Article, نقش مدیران و معیارهای موفقیت آنها در تامین سرمایه های مالی صنعت هتلداری....., 2015/09/28, 2015/09/29
  • Karroubi Mehdi, Hadinejad Arghavan, TAghavian seeyd Ahmad, یک میلیادر گردشگر، یک میلیارد فرصت(روزجهانی گردشگری), Published Article, رابطه هوش فرهنگی راهنمایان گشت های خروجی با هوش عاطفی آنان مطالعه موردی درشهر تهران, 2015/09/28, 2015/09/29
  • Mahmoudi Ahmad, Honari Habib, Karroubi Mehdi, نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی, Published Article, brief article, تحلیل رگرسیونی ارتباط بین نوستالژی(خاطرات گذشته)با مقاصد رفتاری گردشگرانورزش های زمستانی, 2017/03/09, 2017/03/10
Presented in Internal Exhibition
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد رسانه, Published Article, بررسی تطبیقی مزیت های استفاده از اینترنت در مقایسه با سایر رسانه های سنتی, 2009/10/28, 2009/10/29
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها, announcer, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها, announcer, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها, announcer, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها, announcer, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها, announcer, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت و جاذبه ها, announcer, 2017/02/16, 2017/02/17
  • Karroubi Mehdi, خلیج فارس, poster presentation
  • Karroubi Mehdi, اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد رسانه- دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند, بررسی تطبیقی مزیت های استفاده از اینترنت در مقایسه با سایر رسانه های سنتی، پژوهشی در بین نوجوانان و جوانان تهران, 2009/03/21
  • Karroubi Mehdi, پنجمین کنفرانس علمی پژوهشی افق های نوین درعلوم جغرافیا و برنامه ریزی معماری و شهرسازی ایران, Published Article, بررسی امنیت بازدید کنندگان در مراکز تفریحی تهران نمونه مورد منطقه 2 تهران
compilation
  • Karroubi Mehdi. (2014). Of Tourism. iran-Tehran, None
  • Karroubi Mehdi. (2016). Understanding Nations Dispositions. iran-Tehran, Allameh Tabatabaei University Press
Practical Projects outside The School
  • تدوین نقشه راه توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران, National project, 2013/02/19
Master
  • شناسایی الگوی مناسب برای گردشگری ورزشی, کامبیز نیکنام, 2007/03/21
  • سنجش تطبیقی دیدگاه گردش گران و کارشناسان بازاریابی دفاتر خدمات مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی, Allame Tabataba'i University, 2007/06/17
  • انگاره مردم ایروان از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری, گریگور قضاریان, 2008/03/20
  • مطالعه تطبیقی انگیزههای سفر در گردشگران درون حوزه ای مسیحی و مسلمان, Allame Tabataba'i University, 2008/07/02
  • میزان استفاده سیستمی از مدیریت دانش در هتل های 4 و 5ستاره تهران, صدیقه عمادی, 2009/03/21
  • بازار گردشگری داخلی فرهنگی بر مبنای متغیرهای جمعیت شناسی و رفتاری, آزاده شمس, 2009/03/21
  • رابطه محیط فیزیکی با اداراک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداریمطالعه موردی هتلهای استقلال، انقلاب و کوثر تهران, Allame Tabataba'i University, 2009/05/31
  • عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان با تاکید بر جاذبه های طبیعی ورزشی, احسان اله حسنی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2009/11/10
  • عوامل موثر برتوسعه گردشگری ورزشی استان کردستان با تاکیدبر جاذبه های طبیعی ورزشی, Allame Tabataba'i University, 2010/02/08
  • موانع فرهنگی توسعه گردشگری ایران, Allame Tabataba'i University, 2010/06/28
  • موانع فرهنگی توسعه گردشگری, مریم خانی, 2010/06/28
  • اثرآموزشهای ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی و ارزش های مهمانداری مطالعه موردی کارکنان فرانت آفیس هتلهای بنیاد در تهران, Allame Tabataba'i University, 2010/07/17
  • اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب هتل, جواد یوسفی, 2010/09/18
  • ارزیابی ادراک مدیران هتل نسبت به بازاریابی, مهسا منشی, 2010/09/22
  • رابطه متوله امنیت و عوامل تویپوگرافیک, زهره جوادی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2010/09/22
  • عوامل موثر بر انتخاب مقصد از دیدگاه..., مریم محسنیان, 2010/09/22
  • عوامل موثر بر انتخاب مقصد قشم از دیدگاه گردشگران تهرانی با استفاده از مدل نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده, Allame Tabataba'i University, 2010/09/22
  • رابطه مقوله امنیت و عوامل تریپوگرافیک از دیدگاه گردشگران ورودی به شهر تهران, Allame Tabataba'i University, 2010/09/22
  • عوامل موثر بر انتخاب مقصد قشم از دیدگاه گردشگران تهرانی با استفاده از مدل نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده, مریم محسنیان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2010/09/22
  • عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی, احسان حسنی, 2010/11/10
  • بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی ایران, Allame Tabataba'i University, 2011/01/11
  • بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی ایران, مریرم رحمانی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/01/11
  • بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران ..., مریم رحمانی, 2011/01/11
  • اثر توسعه گردشگری بر شاخص‏های صلح جهانی در ایران, افروزخسروانی دهکردی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری فرهنگی دربافت تاریخی شهریزد, سیدعلی فاطمی نیا, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • اولویت بندی عوامل بازدارنده مشارکت شهروندان تهرانی در گردشگری کوتاه مدت, ثمینه تاجری نسب, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • ع‍وام‍ل‌ م‍وث‍ر ب‍ر ت‍ق‍اض‍ای‌ خ‍وراک‍ی‍ه‍ای‌ و ن‍وش‍ی‍دن‍ی‌ ه‍ای‌ ش‍ی‍راز از دی‍دگ‍اه‌ گ‍ردش‍گ‍ران‌ اروپ‍ای‍ی‌ م‍طال‍ع‍ه‌ م‍وردی‌ گ‍ردش‍گ‍ران‌ اروپ‍ای‍ی‌ ب‍ازدی‍دک‍ن‍ن‍ده‌ از ش‍ه‍ر ش‍ی‍راز, نکیساجزائریان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • مطالعه رابطه فرهنگ سازمانی قوی و اثر بخشی سازمان در یک سازمان فرهنگی, محسن امیدوار, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام, فاطمه شکاری, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/03/21
  • اولویت بندی تاثیر ناهنجاری های اجتماعی بر توسعه گردشگری در ایران مورد مطالعه استان زنجان, Allame Tabataba'i University, 2011/08/28
  • اولویت بندی تاثیر ناهنجاری های اجتماعی, مسعود محمدی, 2011/09/17
  • اولویت بندی تاثیر ناهنجاری های اجتماعی بر توسعه گردشگری در ایران مورد مطالعه استان زنجان, مسعود محمدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/17
  • تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در آبشار مارگون, فاطمه شکاری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/19
  • اثرتوسعه گردشگری بر شاخص های صلح جهانی در ایران, افروز خسروانی دهکردی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/20
  • اثرتوسعه گردشگری بر شاخص های صلح جهانی در ایران, Allame Tabataba'i University, 2011/09/20
  • عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرانت آفیس هتل ها مورد مطالعه هتل های 4 و 5 ستاره تهران, روح ا... پورقیصری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2011/09/21
  • شناسایی اجزای نظام گردشگری جمهوری اسلامی ایران, آسیه سخی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/09/21
  • عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرانت آفیس هتل ها مورد مطالعه هتل های 4و 5 ستاره تهران, Allame Tabataba'i University, 2011/09/21
  • اثر آموزش های ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی ..., محمد رضا, Practical , Allame Tabataba'i University, 2011/09/21
  • مطالعه رابطه فرهنگ سازمانی قوی و اثربخشی سازمان در یک سازمان فرهنگی, محسن امیدوار, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/02/04
  • مطالعه رابطه فرهنگ سازمانی قوی و اثر بخشیسازمان در یک سازمان فرهنگی, Allame Tabataba'i University, 2012/02/04
  • نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری فرهنگی دریافت تاریخی شهر یزد, Allame Tabataba'i University, 2012/02/05
  • عوامل تاثیرگذار بر مدیریت بازده, مژده کاظمی, 2012/02/08
  • عوامل موثر بر تقاضای خوراکیها و نوشیدنی های شیراز از دیدگاه گردشگران اروپایی, Allame Tabataba'i University, 2012/02/14
  • تحلیل رفتارهای عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران, 2012/03/20
  • عوامل فرهنگی موثر بر حمایت ساکنین روستایی از توسعه گردشگری درروستاهای هدف گردشگری استان کردستان مورد مطالعه روستای پالنگان, سلمان حسینی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/06/17
  • عوامل فرهنگی موثر بر حمایت ساکنین روستایی از توسعه گردشگری در روستای هدف گردشگری استان کردستان مورد مطالعه روستای پالنگان, سلمان حسینی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/06/17
  • تعیین سطح تعهد محیطی در تاسیسات اقامتی تهران مورد مطالعه : هتل های 1-5 ستاره, فرانک رنجبر متعلق, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/07/30
  • نقش انگیزه ها و تجربه پیشین بازدیدکنندگان موزه در بازدید مجدد آنها, مریم عراقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • نقش انگیزه ها و تجربه پیشین بازدید کنندگان موزه در بازدید مجدد, مریم عراقی, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • نقش راهنمایان تور در توسعه پایدار گردشگری مورد مطالعه شهرستان مشهد, زینت بیگله, Practical , Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • نقش راهنمایان تور در توسعه پایدار گردشگری مشهد, زینب بیگله, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • نقش راهنمایان تور در توسعه پایدار گردشگری مورد مطالعه شهرتسان مشهد, زینب بیگله, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • نقش انگیزه ها و تجربه ی پیشین بازدیدکنندگان موزه در بازدید مجدد آنها, مریم عراقی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/09/17
  • ارزیابی کیفیت خدمات از دیدگاه گردشگران, Allame Tabataba'i University, 2012/09/19
  • نقش مدیریت شهری در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی کلان شهر اصفهان, رسول محمدی پلارتی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2012/11/07
  • نقش مدیریت شهری در توسعع صنعت گردشگری اصفهان, رسول محمدی پلارتی, Allame Tabataba'i University, 2012/11/07
  • اولویت بندی عوامل انگیزشی ( رانشی و کششی ), Allame Tabataba'i University, 2012/12/23
  • اولویت بندی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران تجاری خارجی, فرزین شواخ, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/09
  • بررسی رابطه میان رضایتمندی مشتری و وفاداری او بردر صنعت هتلداری ، مورد مطالعه هتل های 4و 5 ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • ویژگی های جمعیت شناختی صاحبان کسب و کارهای گردشگری بر ادراک آنها, ملیسا فربودی جهرمی, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • تحلیل رفتار های عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران, ملیسا فربودی جهرمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • اثر ویژگیهای جمعیت شناختی صاحبان کسب و کار های گردشگری بر ادراک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی -فرهنگی توسعه - مورد مطالعه کلاردشت, مهرنوش میرزایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری ، مورد مطالعه : هتل های 4 و 5 ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • اثرویژگی های جمعیت شناختی صاحبان کسب و کارهای گردشگری بر ادارک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی توسعه گردشگری مورد مطالعه کلاردشت, مهرنوش میرزایی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • تحلیل رفتارهای عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران, ملیسا فربودی جهرمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/01/28
  • ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی و اثر آن بر استراتژی های بازاریابی هتل ها 0مورد مطالعه هتل های منتخب استان یزد, زهره محمدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/02
  • تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر رفتار مصرف کنندگان با تاکید بر محتوای تولید کاربر در مورد سفر, زینب رجبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/02/03
  • مطالعه تطبیقی حد انتظارات اعضای باشگاه وفاداری و مسافرین عادی از کیفیت خطوط هوایی ایران ایر, ندا سادات نراقی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/02/03
  • تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر رفتار مصرف کنندگان با تاکید بر محتوای تولید کاربر در مورد سفر, زینب رجبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/02/03
  • تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر رفتار مصرف کنندگان, زینب رجبی, Allame Tabataba'i University, 2013/02/03
  • مقایسه شخصیت برند خطوط هواپیمایی دولتی و غیردولتی از دیدگاه مدیران فنی آژانس های مسافرتی، مورد مطالعه : خطوط هواپیمایی ماهان و ایران ایر, سید احمد تقویان نوغان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/06/19
  • مقایسه شخصیت برند خطوط هواپیمایی دولتی و غیر دولتی از دیدگاه مدیران فنی آژانس های مسافرتی مورد مطالع: خطوط هواپیمایی ماهان وایران ایر, سید احمد تقویان نوغان, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/06/19
  • مطالعه تطبیقی تجارب موفق گردشگری تندرسی درکشورهای منتخب با تاکید بر کشورهای در حال توسعه, مهرناز سلیمی هیزجی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/03
  • مطالعه تطبیقی تجارب موفق گردشگری تندرستی, مهرناز سلیمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2013/09/03
  • شکاف های آموزش دانشگاهی و نیازهای صنعت گردشگری, 2013/09/21
  • مزایای ادارک شده بررفتار گردشگران داخلی مورد مطالعه استان البرز, سمیرا حبیبی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2013/09/22
  • تاثیر برنامه های شبکه تلویزیونی استان زنجان بر توسعه گردشگری شهر زنجان, 2013/09/22
  • هماهنگ سازی آمیزه ارتباطات با چرخه عمر دفاتر خدمات مسافرتی, 2014/01/14
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتل های 4 و 5ستاره شهر شیراز, فائزه قاسم پور, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/01/29
  • تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر برندسازی وبگاههای گردشگری, Allame Tabataba'i University, 2014/02/04
  • رابطه هوش فرهنگی و تطابق بین فرهنگی در مدیریت تورهای گشت ها, ارغوان هادی نژاد, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/06/14
  • رابطه میزان نوگرایی نخبگان جامعه با توسعه صنعت جهانگردی کشور, هانیه محمدی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/07/06
  • زمینه یابی توسعه هتل های سبز از دیدگاه گردشگران ایرانی, هدی منادی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/08
  • زمینه یابی توسعه هتل های سبز, Hoda Monadi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/08
  • رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی جوامع و نگرش آنان به کسب و کارهای زنان در گردشگری, سیدمحمدمهدی صفدرزاده, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • شناسایی محدودیت های گردشگران ورودی ایران(غیرمسلمان درایران), امین سلطانی هوراند, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی جوامع و نگرش آنان به کسب و کار های زنان در گردشگری, مهدی صفدرزاده, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • شناسایی محدودیت های گردشگران ورودی به ایران, Horand Soltani, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/20
  • اثر نمودهای نرم فرهنگی بر توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مورد مطالعه شهرتسان مرودشت, سلیمان امیدواری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اثرنمودهای نرم فرهنگی بر توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مورد مطالعه شهرستان مرودشت, سلیمان امیدواری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • عوامل موثر بر تجربه گردشگری آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران, زهرا کارکوب, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/21
  • اولویت بندی زمین گردشگری با استفاده از تئوری, Shavandi, Practical , Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • اولویت بندی انگیزه های زمین گردشگران با استفاده از تئوری خود تعیینی مطالعه موردی غارعلیصدر همدان, مرسده شوند دشت, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2014/09/22
  • عوامل موثر بر اعتماد کاربران جهت استفاده از خدمات برخط سایتهای گردشگری, آیدا کرمی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2015/02/10
  • عوامل موثر بر اعتماد کاربران جهت استفاده از خدمات برخط سایتهای گردشگری, آیدا کرمی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/10
  • نگرش جامعه محلی به زنان شاغل در گردشگری با به کارگیری تئوری تهدید یکپارچه, مینو چرخچی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/17
  • تاثیر فیلم های سینمایی بر تصویر مقصد گردشگری مورد مطالعه فیلم سینمایی خسته نباشید, محمدامین جعفری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/17
  • تاثیر فیلم های سینمائی برتصویر مقصد گردشگری مورد مطالعه فیلم سینمائی خسته نباشید, محمدامین جعفری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/17
  • نگرش جامعه محلی به زنان شاغل درگردشگری با به کارگیری تئوری تهدید یکپارچه, مینو چرخچی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/17
  • قابلیتهای توسعه گردشگری فرهنگی درشهر تهران از دیدگاه کارشناسان و مدیران فرهنگسراها, پریسا مبصری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/17
  • اثرتبلیغاتی شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری, مرجان کدخدائی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/02/19
  • تاثیر هوش فرهنگی راهنمایان تور بر عملکرد شغلی آنان مورد مطالعه راهنمایان تور شهر تهران, زینب امیری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/21
  • معیارهای کلیدی موفقیت در هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران, حامد مقصودی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/22
  • معیارهای کلیدی موفقیت در هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران, حامد مقصودی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2015/09/22
  • میزان تاثیر عناصر فرهنگی برنگرش جوامع محلی مورد مطالعه، شهرستان پیرانشهر, محمدرسولی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/01/02
  • میزان تاثیر عناصر فرهنگی برنگرش جوامع محلی مورد مطالعه، شهرستان پیرانشهر, محمدرسولی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/01/02
  • تاثیر رسانه ملی(تلویزیون) بر رفتار مسئولانه زیست محیطی گردشگران، مورد مطالعه جنگل های دوهزار و سه هزار شهرستان تنکابن, عطیه مشایخی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/10
  • تاثیر رسانه ملی تلویزیون بر رفتار مسئولانه زیست محیطی گردشگران مورد مطالعه شکل های دوهزار وسه هزار شهرستان تنکابن, عطیه مشایخی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/02/10
  • نقش برند گردشگری یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی, فائزه حاجی گل یزدی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2016/02/16
  • نقش گردشگری الکترونیک در توسعه گردشگری پزشکی شهر مشهد, ریحانه جزایری, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2016/09/18
  • نقش مدیریت شهری در ارتقای پایداری اجتماعی محله ( مورد مطالعه: محله نظام اباد تهران), مجید فرجی, Practical , Allame Tabataba'i University, 2017/02/18
  • تاثیر موسیقی به عنوان عاملی حسی درشکل گیری حس تعلق دیدار کنندگان به مکان مورد مطالعه مکان های هنری و فرهنگی شهر تهران, دریا بدری کوهی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/18
  • رابط بین ترس از جرم با تمایل گردشگران خارجی به اقامت مجدد در بافت تاریخی شهر شیراز, سروش پرهامی, Fundamental, Allame Tabataba'i University, 2017/09/18
  • رابطه ادراک کارکنان از لذت مشتری به واسطه درگیری شغلی بر ارزش دوره عمر مشتری هتل ها, نرگس مستجیر, Practical , Allame Tabataba'i University
  • تآثیر موسیقی به عنوان عامل حسی در شکل گیری حس تعلق دیدارکنندگان به مکان مورد مطالعه:مکان های هنری و فرهنگی شهر تهران, دریا بدری کوهی, Practical , Allame Tabataba'i University
PhD
  • طراحی و تدوین الگوی مناسب مدیریت گردشگری در شهر تهران, داود عباسی کارجگان, Practical , Allame Tabataba'i University, 2017/02/20
Executive Posts
  • مدیر گروه آموزشی مدیریت جهانگردی, 2006/03/19, Iran, Tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2006/04/04, Iran, Tehran
  • نماینده دانشگاه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران, 2007/10/16, Iran
  • نماینده دانشگاه علامه دروزارت علوم, 2007/10/22, Iran, Tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2008/03/05, Iran, tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2008/03/08, Iran, Tehran
  • نماینده دانشکده مدیریت برآموش رشته های مدیریت هتلداری, 2011/04/24, iran, Tehran
  • عضو کانون هماهنگی دانش و صنعت گردشگری, 2011/07/11, Iran, Tehran
  • عضوکانون هماهنگی دانش و صنعت گردشگری, 2011/07/06, Iran
  • عضو کانون هماهنگی دانش و صنعت گردشگری, 2011/07/06, Iran, Tehran
  • مدیر گذوه مدیریت جهانگردی, 2011/11/12, Iran, Tehran
  • عضو کمیته گردشگری شورای برنامه ریزی آموزش عالی, 2012/01/17, Iran, tehran
  • عضو کمیته گردشگری شورای برنامه ریزی آموزش عالی, 2012/01/10, Iran, Tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2013/11/23, Iran, Tehran
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی, 2013/12/14, Iran, Tehran
  • مدیر گروه مدیریت جهانگردی, 2013/12/11, Iran, Tehran
  • عضو کمیته تخصصی گردشگری, 2014/08/16, Iran, Tehran
  • عضو کمیته تخصصی گردشگری شورای عالی برنامه ریزی آموزشی, 2014/08/23, Iran, tehran
  • عضو کمیته تخصصی گردشگری, 2014/08/23, Iran, Tehran
  • عضو شورای علمی همایش بین المللی روز جهانی گردشگری 1394(یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت ), 2015/09/29, Iran, Tehran
  • عضو کمیته اجرایی ازمون کتبی دکتری, 2016/05/30, iran, Tehran
  • عضو کمیته ارتقا, 2016/05/09, Iran, tehran
  • کمیته ارتقا, 2016/05/03, iran, Tehran
  • عضو کمیته ازمون جامع دوره دکتری رشته جهانگردی, 2016/05/21, iran, tehran
  • مشاور مدیرعامل شرکت هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی, 2016/10/22, Iran, Tehran
  • مدیرشاخه قطب علمی مدیریت گردشگری, 2017/02/25, iran, tehran
  • عضو کمیته ازمون جامع مدیریت گردشگری, 2017/05/22, Iran, Tehran
  • عضو گروه تخصصی گردشگری, 2017/05/31, Iran, tehran
  • عضو کمیته گردشگری شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی, 2012/01/08, Iran
  • عضو شورای کنفرانس بین المللی هتل داری نوین وتوسعه گردشگری, Iran, Tehran
  • مدیر گروه دانشکده مدیریت و حسابداری, 2013/12/11, 2014/12/11
  • عضو انجمن علمی گردشگری ایران
Collaboration in Magazines
  • Journal of hotel and hospitality studies, other, 2017/05/20, 2020/05/14, 106/ا ن
Cooperation in The Provision And Workshops
  • Torism, شركت كننده, Iran, Tehran, 2017/02/07, 2017/02/07