professor_pic
مهدی کروبی
مهدی کروبی ، دانشیار رشته علوم ارتباطات اجتماعی ـ ‌روزنامه نگاری است. ایشان در گروه مدیریت جهانگردی دانشکده مدیریت و حسابداری عضویت دارد
منتشر شده در نشریات داخلی
  • کروبی مهدی، یوسفی جواد. (1389). مقایسه ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری، 5، 13
  • کروبی مهدی، محمدیان مجتبی. (1388). سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. فصلنامه علوم اجتماعی، 16، 45
  • کروبی مهدی. (1381). ارتباطات غیر کلامی و توسعه صنعت جهانگردی. فصلنامه علوم اجتماعی، 0، 20
  • کروبی مهدی. (1382). فرهنگ گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری، 22، 2
  • کروبی مهدی، ابراهیمی مهدی، قاسم پور فائزه. (1393). بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری. گردشگری شهری، 1، 1
  • کروبی مهدی. (1395). ارزیابی اثرات اجتماعی فرهنگی گردشگری برجامعه میزبان مورد مطالعه شهر بانه. مطالعات اجتماعی گردشگری، 4، 8
  • کروبی مهدی، وفایی امیرعباس، سیدی پیمان. (1396). عوامل موثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژه برند مقصدگردشگری. گردشگری و توسعه، 6، 10
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، بهاری شهلا، بذله مرجان، بهاری حامد. (1395). بررسی نقش واسط ارزش برند مبتنی بر مشتری درتاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده مطالعه موردی رستوران های زنجیره ای. مطالعات هتلداری و میزبانی، 1، 2
  • ابراهیمی مهدی، کروبی مهدی، قاسم پور فائزه، رادمهر علی. (1395). بررسی عوامل تاثیر بازاریابی داخلی بر بهبود ارائه خدمات، مطالعه موردی آژانس های مسافرتی شهر شیراز. فصلنامه گردشگری علم و فرهنگ، 4، 7
  • کروبی مهدی، امیری زینب، محمود زاده سید مجتبی. (1397). شناسایی و اولویت بندی شایستگی های موثر بر عملکرد راهنمایان تورهای ورودی از منظر گردشگران خارجی. مطالعات مدیریت گردشگری، 13، 41
  • ابراهیمی مهدی، کروبی مهدی، محمدی زهره. (1393). ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی در هتل ها( مورد مطالعه هتل های 3 و4 ستاره استان یزد). مطالعات مدیریت گردشگری، 0، 26
  • ضیائی محمود، عباسی کارجگان داود، کاظمیان شیروان غلامرضا، کروبی مهدی. (1394). شناسایی و تعیین ابعاد الگوی مدیریت گردشگری شهر تهران. اقتصاد و مدیریت شهری، 4، 13
  • کروبی مهدی، مجیدی فر محمد مسعود. (1396). شناسایی عوامل موثر بر جریانات و جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی و رابطه آن با صنعت گردشگری. فصلنامه گردشگری علم و فرهنگ، 5، 8
  • خزایی پول مرتضی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، ضرغام بروجنی حمید، کروبی مهدی. (1398). بازاریابی کارآفرینانه هتلداری در ج.ا.ا. یک الگوی کاربردی. مطالعات مدیریت گردشگری، چهردهم، 46
  • Nikjoo Adel, sharifitehrani mohammad, Karroubi Mehdi, siyamiyan abojfazl. (2020). From Attachment to a Sacred Figure to Attachment to a Sacred Route: The Foot-Pilgrimage of Arbaeen in Iraq. religions, 145, 11
  • کروبی مهدی، محمودی احمد، سیدی پیمان، خزائی علی. (1396). طراحی الگوی معادلات ساختاری تاثیر انگیزه ها برمیزان رضایتمندی با نقش میانجی امنیت در گردشگران ورزشی پیست های اسکی مورد مطالعه پیست اسکی توچال. پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی، 10، 3
  • کروبی مهدی، قادری اسماعیل، جلیلیان نگار. (1398). امکان سنجی توسعه گردشگری رویداد باتاکید بر رویدادهای فرهنگی و تاثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری مطالعه موردی شهر همدان. فصلنامه مطالعات گردشگری، 14، 45
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، محمدی سمیرا، بذله مرجان، بهاری شهلا. (1397). تاثیر کیفیت خدمات بر اعتماد مشتری در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتل پنج ستاره نارنجستان نور. جغرافیا و وابط انسانی، 1، 1
  • کروبی مهدی، بهاری شهلا، محمدی سمیرا، بهاری جعفر، بذله مرجان. (1397). ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی مطالعه موردی برندعلی دایی. جغرافیا و وابط انسانی، 1، 1
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، محمدی سمیرا. (1397). تحلیل تاثیر عوامل موثر بر رضایت گردشگران مطالعه موردی گردشگران خارجی بازدیدکننده از موزه اذربایجان در تبریز. جغرافیا و وابط انسانی، 1، 1
  • بهاری جعفر، کروبی مهدی، جهانیان منوچهر. (1399). بررسی نقش میانجی رضایت گردشگر در تاثیر کیفیت ادراک شده برند مقصد بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ورزشی (موردمطالعه: منطقه شمالی استان البرز). گردشگری و توسعه، 10، 2
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، محمدی سمیرا، بذله مرجان، بهاری شهلا. (1397). تحلیل نقش اماکن مذهبی در جذب گردشگر. جغرافیا و وابط انسانی، 1، 1
  • کروبی مهدی، بهاری شهلا، بهاری جعفر، بذله مرجان، بهاری حامد. (1398). بررسی روابط ساختاری شایستگی فردی منابع انسانی، ارزش درک شده رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتل داری مطالعه موردی هتل های پنج ستاره شهر تبریز. اندیشه جغرافیایی، 11، 21
  • بهاری جعفر، کروبی مهدی، جهانیان منوچهر، قادری اسماعیل. (1398). تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر تصویر برند و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: منطقه شمالی استان البرز). علوم مدیریت ایران، 14، 55
  • کروبی مهدی، میرفخرالدینی فایزه السادات. (1397). اولویت بندی معیارهای مدیریت عملکرد سازمانی برای صنعت هتل داری بر اساس رویکرد تلفیقی دلفی فازی و برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی مورد مطالعه هتل های چهار ستاره استان یزد. گردشگری و توسعه، 7، 1
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، بهاری حامد، بذله شهلا، محمدی سمیرا. (1397). بررسی روابط ساختار بازدید های قبلی انگیزه ها رضایت و قصد بازگشت مجدد گردشگران(مطالعه موردی شهر تبریز). جغرافیا و وابط انسانی، 1، 2
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، بهاری شهلا. (1397). بررسی نقش واسط کیفیت ادارک شده در تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتل های 5 ستاره شهر تبریز. جغرافیا و وابط انسانی، 1، 2
  • محمودی احمد، کروبی مهدی، حسینی مجید. (1395). بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیستهای اسکی. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، 5، 19
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، بهاری شهلا، بهاری حامد. (1397). تحلیل نقش امامزاده شاهچراغ در توسعه اقتصادی جامعه بومی با استفاده از مدلswot. جغرافیا و وابط انسانی، 1، 2
  • محمودی احمد، کروبی مهدی، متقس شهری محمد حسن، قامتی حسن. (1397). استانداردسازی پرسشنامۀ انگیزة گردشگران ورزشی پیستهای اسکی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 10، 2
  • کروبی مهدی، محمودی مصطفی. (1397). اخلاق گردشگری از منظر قرآن و حدیث و سازمان جهانی گردشگری. قرآن و علم، 12، 22
  • ضیائی محمود، عباسی کارجگان داود، کاظمیان شیروان غلامرضا، کروبی مهدی. (1396). طراحی و تدوین الگوی سه بعدی مدیریت گردشگری شهری تهران. مطالعات مدیریت گردشگری، 12، 37
  • فلاحی احمد، حسنی احسان، کروبی مهدی. (1392). بررسی جاذبه های طبیعی مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان. مطالعات مدیریت ورزشی، 0، 17
  • کروبی مهدی، امیری زینب، محمود زاده سید مجتبی. (1395). تأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 5، 18
  • کروبی مهدی، قادری اسماعیل، سلطانی هوراند امین، محمدیان محمودجیق نسیم. (1395). بررسی و اولویت بندی محدویت های گردشگران کره ای درایران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 5، 19
  • کروبی مهدی. (1395). گونه شناسی ذی نفعان مناطق ساحلی درحمایت از پارادایم توسعه گردشگری پایدار(مطالعه مورد شهر بابلسر). پژوهش های جغرافیای انسانی، 48، 4
  • کروبی مهدی. (1388). بررسی نقش فولکور(فرهنگ عامه ) در توسعه گردشگری ایران. مطالعات مدیریت گردشگری، 1، 1
  • کروبی مهدی. (1398). ارتباط بین ترس از جرم و بی نظمی محلی با وفاداری گردشگران خارجی به مقصد )گرایش به اقامت مجدد(مورد مطالعه: بافت تاریخی شهر شیراز). رفاه اجتماعی، 19، 72
  • Yavari Gohar Fatemeh, Mansourimoayyed Fereshteh, Karroubi Mehdi. (2019). The Impact of Spirituality and Ethical Values on Tour Operator’s Performance: The Role of Empathy and Commitment. International journal of Tourism & spirituality, 4, 2
  • ساعتچیان وحید، کروبی مهدی، محمودی احمد، خالقی بهناز. (1398). تحلیلی بر پذیرش رفتار برنامه ریزی شده اجتماعی دانشجویان در استفاده از دوچرخه و توسعه پایدار شهری. برنامه ریزی رفاه وتوسعه اجتماعی، 10، 39
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، بهاری شهلا، بهاری حامد، محمدی سمیرا، بذله مرجان. (1397). تاثیر هوش هیجانی برعملکرد شغلی کارکنان در نعت هتلداری (مورد مطالعه :کهتل های 5 ستاره شیراز). جغرافیا و وابط انسانی، 1، 2
  • کروبی مهدی، محمدی سمیرا. (1397). بررسی رابطه بین توانمند سازی و روانشناختی و تعهد سازمانی کارکنان در صنعت هتل داری (مطالهعه موردی: هتل های بین المللی پارسیاناستان مازندران). جغرافیا و وابط انسانی، 1، 2
  • کروبی مهدی، مومنی معصومه. (1398). بررسی مسایل مرتبط با منابعانسانی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی. پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار، 2، 2
  • کروبی مهدی. (1398). ارتباط بین ترس از جرم و بی‌نظمی محلی با وفاداری گردشگران خارجی به مقصد (گرایش به اقامت مجدد) در بافت تاریخی شهر شیراز. رفاه اجتماعی، 19، 72
  • خزائی پول مرتضی، تاج زاده نمین ابوالفضل اردشیر، ضرغام بروجنی حمید، کروبی مهدی. (1396). مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتلداری با رویکرد کیفی. مطالعات اجتماعی گردشگری، سال پنجم، ده
  • کروبی مهدی، بنی کمالی سهند، منادی هدی. (1391). تحلیل رفتار انتخاب مسیر توسط گردشگران در بازارتاریخی تبریز. مطالعات مدیریت گردشگری، 7، 19
  • کروبی مهدی. (1388). نقش ارتباطات انسانی در توسعه صنعت جهانگردی. علوم مدیریت ایران، 4، 13
  • کروبی مهدی. (1387). جهانگردی طبیعت و ضرورت حمایت از آن در ایران. علوم محیطی، 5، 4
  • کروبی مهدی. (1387). فرهنگ قومی، سرمایة فرهنگی و صنعت گردشگری. فصلنامه علوم اجتماعی، 7، 28
  • کروبی مهدی، محمودی احمد، سیدی پیمان. (1395). نقش محدودیتها در انگیزه گردشگران ورزشهای زمستانی پیستهای اسکی. فصلنامه مطالعات گردشگری، 11، 34
  • کروبی مهدی، بذرافشان شیما. (1394). توسعة گردشگری و تغییر الگوهای فرهنگی در نواحی روستایی (مورد مطالعه: روستای آسیابسر، شهرستان بهشهر، استان مازندران). تحقیقات فرهنگی ایران، 8، 2
  • کروبی مهدی. (1389). ارزیابی نگرش جامعة کارشناسان بازاریابی در مورد تأثیر تبلیغات رسانهای در فعالیتهای جهانگردی. رفاه اجتماعی، 10، 37
  • کروبی مهدی، محسنیان مریم. (1389). عوامل موثر برانتخاب مقصد قشم از دیدگاه گرشدگران تهرانی با استفاده ازنظریه رفتار برنامه ریزی شده. فصلنامه میراث وگردشگری، 1، 4
  • فرهنگی علی اکبر، کروبی مهدی، صادق وزیری فراز. (1394). نظریة داده بنیاد کالسیک؛ شرح مراحل تولید نظریة مرکز ثقلی هویت برند توریسم سالمت ایران. مدیریت بازرگانی، 7، 1
  • کروبی مهدی. (1390). رسانه های ارتباط جمعی و انتخاب مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری، 6، 15
  • کروبی مهدی، زندی ابتهال. (1390). گردشگری و همبستگی ملی. گردشگری و توسعه، 1، 1
  • محمدی زهره، کروبی مهدی، ضیائی محمود. (1397). طراحی یک مدل تحلیلی کیفی نگرش گردشگری کودکان در جهت توسعه اجتماعی از طریق سرمایه های ناملموس. مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 10، 3
  • ضرغام بروجنی حمید، نوری یوسف، کروبی مهدی، محمود زاده سید مجتبی. (1399). نقش گردشگری در پرورش کودک،در ساحت های تربیتی از دیدگاه قرآن و حدیث. آموزه های تربتی در قرآن و حدیث، 5، 2
  • کروبی مهدی، یاوری گهر فاطمه، سرخیل رضا. (1399). اثر فرهنگ طبیعت گردی بر حفاظت از پارک های ملی. مطالعات مدیریت گردشگری، 14، 48
  • کروبی مهدی، محمودی مصطفی، قادری اسماعیل. (1399). مطالعه عوامل فیزیکی و جغرافیایی موثر بر قیمت گذاری هتل های ایران. برنامه ریزی و آمایش فضا، 24، 1
  • فرزین محمدرضا، محمودی مصطفی، کروبی مهدی، پورفرج اکبر. (1398). ایجاد مزیت رقابتی پایدار در بخش هتلداری (رویکرد تلفیقی عاملیت گرایی و منبع محوری ). مطالعات اجتماعی گردشگری، 7، 14
  • کروبی مهدی. (1398). تاثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی. گردشگری و توسعه، 8، 4
  • کروبی مهدی، فراهانی بنفشه، بهاری شهلا، محمدی سمیرا، بذله مرجان. (1397). تاثیر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در صنعت هتلداری(مطالعه موردی هتل شهریار تبریز). فصلنامه اختصاصی تبلیغات و بازاریابی، 4، 11
  • کروبی مهدی، فراهانی بنفشه، بهاری شهلا، محمدی سمیرا، بذله مرجان، بهاری جعفر. (1397). بررسی روابط ساختاری هوش هیجانی کارهیجانی، رضایت شغلی و رضایت مشتری در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتل های بین المللی پارسیان استان مازندران. فصلنامه اختصاصی تبلیغات و بازاریابی، 4، 11
  • کروبی مهدی، فراهانی بنفشه، بهاری شهلا، محمدی سمیرا، بذله مرجان، بهاری جعفر. (1397). تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری به برند و تصویر برند در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتل های پنج ستاره شهر تهران. فصلنامه اختصاصی تبلیغات و بازاریابی، 4، 11
  • کروبی مهدی، بهاری جعفر، بهاری شهلا، بذله مرجان، بهاری حامد. (1398). ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده مطالعه موردی رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه. اندیشه جغرافیایی، 11، 21
منتشر شده در نشریات خارجی
  • Karroubi Mehdi, Mahmoud Zadeh Seyyed Mojtaba, Hadinejad Arghavan. (2014). A study on relationship between cultural intelligence and cross-cultural adjustment in tour management. management science letters, 4, 6
  • salarvandian fatemeh, Hoseini Seyed ali, moradi aram, Karroubi Mehdi. (2020). Assessing the spatial distribution of sports spaces within walking distance in Tehran. international journal of urban sciences, 24, 4
ارائه شده در همایش‌های داخلی
  • کروبی مهدی، دانایی ابوالفضل، اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد رسانه، مقاله کامل چاپ شده، بررسی تطبیقی مزیت های استفاده از اینترنت در مقایسه با رسانه های سنتی، 1388/08/06، 1388/08/07
  • کروبی مهدی، نجفی پور امیر عباس، حیدری مجید، اولین همایش ملی آینده پژوهی، مقاله کامل چاپ شده، آینده پژوهی؛ رهیافتی نو در توسعه و برنامه ریزی گردشگری، 1391/09/29، 1391/09/29
  • کروبی مهدی، نجفی پور امیر عباس، حیدری مجید، اولین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین، مقاله کامل چاپ شده، ارزش ویژه برند و جایگاه آن دربرندسازی گردشگری، 1391/12/17، 1391/12/17
  • کروبی مهدی، اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها، سخنران، بررس تإثیر صنعت گردشگری بر رشذ اقتصادی و ثبات سیاسی جمهوری اسلامی ایران، 1395/11/28، 1395/11/29
  • کروبی مهدی، اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها، سخنران، ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی هتل ها، 1395/11/28، 1395/11/29
  • کروبی مهدی، اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت و جاذبه ها، سخنران، بررس تإثیر مالیات بر ارزش افزوده بر درآمدهای جمهوری اسلامی ایران، 1395/11/28، 1395/11/29
  • کروبی مهدی، اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها، سخنران، اریابی پایداری کسب وکارها در حوزه گردشگری، 1395/11/28، 1395/11/29
  • کروبی مهدی، اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها، سخنران، خوراک، جاذبه ای برای مقصد گردشگری، 1395/11/28، 1395/11/29
  • کروبی مهدی، اولین همایش ملی گردشگری مدیریت فرصت ها و جاذبه ها، مقاله کامل چاپ شده، بررسی تطبیقی وضعیت منابع انسانی در صنعت گردشگری و هتلداری ایران و کشورهای رهبر با ارائه چالش ها و راهکارها، 1395/11/28، 1395/11/29
  • کروبی مهدی، مشایخی عطیه، اولین همایش بین المللی گردشگری،جغرافیا و محیط زیست پاک، مقاله کامل چاپ شده، بررسی نقش رسانه (تلویزیون) بر رفتار مسیولانه زیست محیطی گردشگران، 1396/03/20، 1396/03/20
  • کروبی مهدی، محمودی مصطفی، پنجمین کنفرانس علمی پژوهشی افق های نوین درعلوم جغرافیا و برنامه ریزی معماری و شهرسازی ایران، مقاله کامل چاپ شده، بررسی امنیت بازدیدکنندگان در مراکز تفریحی تهران نمونه موردی منطقه 22 تهران، 1396/07/20، 1396/07/20
  • کروبی مهدی، محمدی مصطفی، پنجمین کنفرانس علمی پژوهشی افق های نوین درعلوم جغرافیا و برنامه ریزی معماری و شهرسازی ایران، مقاله کامل چاپ شده، بررسی امنیت بازدید کنندگان در مراکز تفریحی تهران نمونه مورد منطقه 2 تهران، 1396/07/30، 1396/07/30
ارائه شده در همایش های بین المللی
  • Karroubi Mehdi, Ebrahimi Mahdi, Mirzaei Mehrnoosh, 14th International joint WoRLD cultural Tourism Conference 2013, announcer, brief article, The impacts of tourismowners demographic characteristics on their precptions of economical and social - cultural impacts of tourism development, 2013/10/28, 2013/10/30
  • Karroubi Mehdi, Rahimzadeh MAsoumeh, Mousavi Seyed Mohammad, 2nd International Conference on Modern Researches In Management, Psychology And Humanities, announcer, Identification of ORganizational Culture Priorities at the Iran Airports and Air Navigation...., 2018/03/07, 2018/03/07
  • Karroubi Mehdi, Bagheri Fatemeh, The 6 th UNESCO UNITWIN conference, Published Article, Challenges to Conservation of Iran's Historical Monument for Tourism Development, 2019/04/08, 2019/04/11
  • کروبی مهدی، فیاضی مرتضی، هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، مقاله کامل چاپ شده، تاثیر محیط فیزیکی بر ادراک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتلهای استقلال ، انقلاب و کوثر تهران، 1388/09/28، 1388/09/30
  • کروبی مهدی، روزجهانی فلسفه، article abstraction، مقاله کامل، گردشگری و همبستگی ملل، اثرات و روابط متقابل، 1389/08/30، 1389/09/02
  • کروبی مهدی، جعفری محمدامین، اولین همایش بین المللی علمی - راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، article abstraction، مقاله کامل، تصویر مقصد گردشگری، مروری بر نظریات اجزا و عوامل موثر بر شکل گیری، 1393/07/26، 1393/07/28
  • کروبی مهدی، حیدری شیدا، اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها، مقاله کامل چاپ شده، سنجش سرمایۀ فکری در صنعت هتلداری شهر مشهد، 1393/07/26، 1393/07/28
  • کروبی مهدی، هادی نژاد ارغوان، تقویان نوغان سیداحمد، یک میلیادر گردشگر، یک میلیارد فرصت(روزجهانی گردشگری)، article abstraction، مقاله کامل، رابطه هوش فرهنگی راهنمایان گشت های خروجی با هوش عاطفی آنان مطالعه موردی درشهر تهران، 1394/07/06، 1394/07/07
  • کروبی مهدی، مبصری پریسا، محمود زاده سید مجتبی، یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت (روزجهانی گردشگری)، article abstraction، مقاله کامل، قابلیت های توسعه گردشگری فرهنگی در شهر تهران از دیدگاه کارشناسان و مدیران فرهنگسراها، 1394/07/06، 1394/07/07
  • کروبی مهدی، زارع رحیم، مقصودی حامد، یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت(روز جهانی گردشگری)، article abstraction، مقاله کامل، نقش مدیران و معیارهای موفقیت آنها در تامین سرمایه های مالی صنعت هتلداری.....، 1394/07/06، 1394/07/07
  • محمودی احمد، هنری حبیب، کروبی مهدی، نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی، ارائه پوستر، تحلیل رگرسیونی ارتباط بین نوستالژی(خاطرات گذشته)با مقاصد رفتاری گردشگرانورزش های زمستانی، 1395/12/19، 1395/12/20
  • کروبی مهدی، مشایخی عطیه، اولین همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک، مقاله کامل چاپ شده، بررسی نقش رسانه(تلویزیون) بر رفتار مسئولانه زیست محیطی گردشگران، 1396/03/20، 1396/03/20
  • یاوری گهر فاطمه، کروبی مهدی، کراقلی مرضیه، کنفرانس بین المللی مدیریت، مقاله کامل چاپ شده، تاثیر محرکهای ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی: نقش میانجی تعامل با برند، 1397/09/19، 1397/09/20
  • یاورگوهر فاطمه، کروبی مهدی، کوراغلی مرضیه، پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، مقاله کامل چاپ شده، تأثیر محرکهای مرتبط با برند در وفاداری بر برند در رسانه های اجتماعی، 1397/09/19، 1397/09/20
تالیف
  • کروبی مهدی. (1393). رفتار جهانگردی. ایران-تهران، انتشارات دانشگاهی
  • کروبی مهدی. (1395). شناخت روحیات ملل(بیست کشور برتر صنعت گردشگری). ایران-تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • کروبی مهدی. (1398). رفتار مصرف کننده در گردشگری. ایران-تهران، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
  • Jahangir Bloorchian Mahdieh, Karroubi Mehdi. (2020). Tourism Product Development in China,Asian and European Countries. SINGAPORE-singapour
کارشناسی ارشد
  • سنجش تطبیقی دیدگاه گردش گران و کارشناسان بازاریابی دفاتر خدمات مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی، مجتبی محمدیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/03/27
  • شناسایی الگوی مناسب برای بازاریابی گردشگری ورزشی، کامبیز نیکنام، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1386/11/10
  • مطالعه تطبیقی انگیزه های سفر در گردشگران درون حوزه ای مسیحی و مسلمان، بیاینا هارتونی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/04/12
  • انگاره مردم ایروان از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری، گریگور قضاریان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/11/27
  • بازار گردشگری داخلی فرهنگی بر مبنای متغیرهای جمعیت شناسی و رفتاری، آزاده شمس، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/01/01
  • رابطه محیط فیزیکی با اداراک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداریمطالعه موردی هتلهای استقلال، انقلاب و کوثر تهران، مرتضی فیاضی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/03/10
  • میزان استفاده سیستمی از مدیریت دانش در هتل های 4 و 5ستاره تهران، صدیقه عمادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/06/31
  • عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان با تاکید بر جاذبه های طبیعی ورزشی، احسان اله حسنی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/08/19
  • موانع فرهنگی توسعه گردشگری، مریم خانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/04/07
  • ارزیابی ادراک مدیران هتل نسبت به بازاریابی، مهسا منشی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/31
  • عوامل موثر بر انتخاب مقصد قشم از دیدگاه گردشگران تهرانی با استفاده از مدل نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده، مریم محسنیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/31
  • رابطه متوله امنیت و عوامل تویپوگرافیک، زهره جوادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/31
  • بررسی رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی ایران، مریرم رحمانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/10/21
  • ع‍وام‍ل‌ م‍وث‍ر ب‍ر ت‍ق‍اض‍ای‌ خ‍وراک‍ی‍ه‍ای‌ و ن‍وش‍ی‍دن‍ی‌ ه‍ای‌ ش‍ی‍راز از دی‍دگ‍اه‌ گ‍ردش‍گ‍ران‌ اروپ‍ای‍ی‌ م‍طال‍ع‍ه‌ م‍وردی‌ گ‍ردش‍گ‍ران‌ اروپ‍ای‍ی‌ ب‍ازدی‍دک‍ن‍ن‍ده‌ از ش‍ه‍ر ش‍ی‍راز، نکیساجزائریان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • اولویت بندی عوامل بازدارنده مشارکت شهروندان تهرانی در گردشگری کوتاه مدت، ثمینه تاجری نسب، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • اثر توسعه گردشگری بر شاخص‏های صلح جهانی در ایران، افروزخسروانی دهکردی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • نگرش جامعه میزبان به توسعه گردشگری فرهنگی دربافت تاریخی شهریزد، سیدعلی فاطمی نیا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
  • اولویت بندی تاثیر ناهنجاری های اجتماعی بر توسعه گردشگری در ایران مورد مطالعه استان زنجان، مسعود محمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/26
  • تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در آبشار مارگون، فاطمه شکاری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/28
  • عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرانت آفیس هتل ها مورد مطالعه هتل های 4 و 5 ستاره تهران، روح ا... پورقیصری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/30
  • اثر آموزش های ضمن خدمت بر شکوفایی شغلی ...، محمد رضا، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/30
  • مطالعه رابطه فرهنگ سازمانی قوی و اثربخشی سازمان در یک سازمان فرهنگی، محسن امیدوار، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/15
  • عوامل تاثیرگذار بر مدیریت بازده، مژده کاظمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/19
  • عوامل فرهنگی موثر بر حمایت ساکنین روستایی از توسعه گردشگری در روستای هدف گردشگری استان کردستان مورد مطالعه روستای پالنگان، سلمان حسینی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/03/28
  • تعیین سطح تعهد محیطی در تاسیسات اقامتی تهران مورد مطالعه : هتل های 1-5 ستاره، فرانک رنجبر متعلق، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/05/09
  • نقش انگیزه ها و تجربه ی پیشین بازدیدکنندگان موزه در بازدید مجدد آنها، مریم عراقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • نقش راهنمایان تور در توسعه پایدار گردشگری مورد مطالعه شهرستان مشهد، زینت بیگله، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/27
  • ارزیابی کیفیت خدمات از دیدگاه گردشگران، اله سادات کرباسی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/06/29
  • نقش مدیریت شهری در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی کلان شهر اصفهان، رسول محمدی پلارتی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/08/17
  • اولویت بندی عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران تجاری خارجی، فرزین شواخ، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/10/20
  • تحلیل رفتارهای عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران، ملیسا فربودی جهرمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/09
  • تحلیل رفتارهای عکس گرفتن گردشگران خروجی ایران، ملیسا فربودی جهرمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/09
  • اثرویژگی های جمعیت شناختی صاحبان کسب و کارهای گردشگری بر ادارک آنها از اثرات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی توسعه گردشگری مورد مطالعه کلاردشت، مهرنوش میرزایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/09
  • ارزیابی بلوغ هوشمندی رقابتی و اثر آن بر استراتژی های بازاریابی هتل ها 0مورد مطالعه هتل های منتخب استان یزد، زهره محمدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/14
  • تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر رفتار مصرف کنندگان با تاکید بر محتوای تولید کاربر در مورد سفر، زینب رجبی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • مطالعه تطبیقی حد انتظارات اعضای باشگاه وفاداری و مسافرین عادی از کیفیت خطوط هوایی ایران ایر، ندا سادات نراقی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1391/11/15
  • مقایسه شخصیت برند خطوط هواپیمایی دولتی و غیردولتی از دیدگاه مدیران فنی آژانس های مسافرتی، مورد مطالعه : خطوط هواپیمایی ماهان و ایران ایر، سید احمد تقویان نوغان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/03/29
  • مطالعه تطبیقی تجارب موفق گردشگری تندرسی درکشورهای منتخب با تاکید بر کشورهای در حال توسعه، مهرناز سلیمی هیزجی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/12
  • توسعه ژئوتوریسم با توانمندسازی جامعه محلی، کیان شفیعی زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/19
  • مزایای ادارک شده بررفتار گردشگران داخلی مورد مطالعه استان البرز، سمیرا حبیبی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/06/31
  • هماهنگ سازی آمیزه ارتباطات با چرخه عمر دفاتر خدمات مسافرتی، سعید سعادتی راد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/10/24
  • بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری مورد مطالعه هتل های 4 و 5ستاره شهر شیراز، فائزه قاسم پور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/09
  • تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر برندسازی وبگاههای گردشگری، الهه شریفی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1392/11/15
  • رابطه هوش فرهنگی و تطابق بین فرهنگی در مدیریت تورهای گشت ها، ارغوان هادی نژاد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/03/24
  • رابطه میزان نوگرایی نخبگان جامعه با توسعه صنعت جهانگردی کشور، هانیه محمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/04/15
  • زمینه یابی توسعه هتل های سبز از دیدگاه گردشگران ایرانی، هدی منادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/17
  • شناسایی محدودیت های گردشگران ورودی ایران(غیرمسلمان درایران)، امین سلطانی هوراند، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/29
  • عوامل موثر بر تجربه گردشگری آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران، زهرا کارکوب، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/30
  • اثرنمودهای نرم فرهنگی بر توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مورد مطالعه شهرستان مرودشت، سلیمان امیدواری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/30
  • اثر نمودهای نرم فرهنگی بر توسعه گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی مورد مطالعه شهرتسان مرودشت، سلیمان امیدواری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/30
  • اولویت بندی انگیزه های زمین گردشگران با استفاده از تئوری خود تعیینی مطالعه موردی غارعلیصدر همدان، مرسده شوند دشت، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/06/31
  • عوامل موثر بر اعتماد کاربران جهت استفاده از خدمات برخط سایتهای گردشگری، آیدا کرمی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/21
  • قابلیتهای توسعه گردشگری فرهنگی درشهر تهران از دیدگاه کارشناسان و مدیران فرهنگسراها، پریسا مبصری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/28
  • تاثیر فیلم های سینمائی برتصویر مقصد گردشگری مورد مطالعه فیلم سینمائی خسته نباشید، محمدامین جعفری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/28
  • نگرش جامعه محلی به زنان شاغل در گردشگری با به کارگیری تئوری تهدید یکپارچه، مینو چرخچی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/28
  • اثرتبلیغاتی شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری، مرجان کدخدائی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/30
  • تاثیر هوش فرهنگی راهنمایان تور بر عملکرد شغلی آنان مورد مطالعه راهنمایان تور شهر تهران، زینب امیری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/30
  • معیارهای کلیدی موفقیت در هتل های 4 و 5 ستاره شهر تهران، حامد مقصودی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/06/31
  • میزان تاثیر عناصر فرهنگی برنگرش جوامع محلی مورد مطالعه، شهرستان پیرانشهر، محمدرسولی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/10/12
  • تاثیر رسانه ملی(تلویزیون) بر رفتار مسئولانه زیست محیطی گردشگران، مورد مطالعه جنگل های دوهزار و سه هزار شهرستان تنکابن، عطیه مشایخی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/11/21
  • نقش برند گردشگری یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی، فائزه حاجی گل یزدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/11/27
  • نقش گردشگری الکترونیک در توسعه گردشگری پزشکی شهر مشهد، ریحانه جزایری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/28
  • رابطه ادراک کارکنان از لذت مشتری به واسطه درگیری شغلی بر ارزش دوره عمر مشتری هتل ها، نرگس مستجیر، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/27
  • نقش مدیریت شهری در ارتقای پایداری اجتماعی محله ( مورد مطالعه: محله نظام اباد تهران)، مجید فرجی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با درنظر گرفتن نقش میانجی ترجیح برند در گردشگری پزشکی، رویا خدامرادی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
  • رابط بین ترس از جرم با تمایل گردشگران خارجی به اقامت مجدد در بافت تاریخی شهر شیراز، سروش پرهامی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • تاثیر موسیقی به عنوان عاملی حسی درشکل گیری حس تعلق دیدار کنندگان به مکان مورد مطالعه مکان های هنری و فرهنگی شهر تهران، دریا بدری کوهی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
  • اثر فرهنگ طبیعت گردی در حفاظت از پارک های ملی، رضا سرخیل، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
  • سنجش میزان رضایت افراد معلول جسمی از مکان های تاریخی منطقه و مزه های شهر تهران ( مطالعه موردی منطقه دوازده تهران)، آنیتا رفیع زاده رفیعی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/04/03
  • مطالعه انگیزه های گردشگری سالمندان در دستگاه های دولتی، سودابه دانشور، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/25
  • تاثیر محرک های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی، مرضیه کراقلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/25
  • اولویت بندی کاربرد رسانه های اجتماعی در مراحل مختلف سفر گردشگران ورودی به ایران، صدرالدین شریفی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/25
  • ارتباط هوش فرهنگی با انتخاب باغ کتاب تهران به عنوان فضای گذراندن اوقات فراغت، مکیا سادات شهر آیینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/26
  • تاثیر بازاریابی محتوا بر قصد خرید گردشگران، آیدا دانشمند جهرمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/27
  • بررسی تطبیقی مجتمع های آب درمانی سرعین با استاندارد های جهانی، نسترن فتوحی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • تاثیر سرمایه اجتماعی جامعه میزبان بر احساس امنیت گردشگران ورودی به ایران در گردشگران شهر تهران، محمدعلی آغنده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/06
  • تاثیر کیفیت خدمات هتل بر تصویر برند، رقیه رضایی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/28
  • تاثیر ادراک ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند در گردشگری، ماندانا محمدزاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/04/23
  • نقش گردشگری سلامت در توسعه گردشگری چابهار، بهاره شهرکی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/06/30
  • نقش میراث فرهنگی ارامنه در توسعه گردشگری شهر اصفهان ( مورد مطالعه : جلفای اصفهان)، مقدی مانقاساریان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/10/11
  • بررسی عوامل تأثیرگذار بر اعتماد گردشگران در شبکه های اجتماعی و تأثیر آن در انتخاب مقصد گردشگری(مورد مطالعه: اصفهان)، ساغر خیاطی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1398/10/24
PhD
  • طراحی و تدوین الگوی مناسب مدیریت گردشگری در شهر تهران، داود عباسی کارجگان، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/12/02
  • مدل مدیریت عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری( مورد مطالعه : هتل های 4و 5 ستاره شهر های تهران و یزد)، فائزه السادات میرفخرالدینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
  • مدل بازاریابی کارآفرینانه برای هتلداری جمهوری اسلامی ایران، مرتضی خزایی پول، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/09/27
  • واکاوی سفرهای کودکی؛منافع ادراک شده، نوستالژی سفر و پیامدهای رفتاری آن، زهره محمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/10/22
سمت‌های اجرایی
  • مدیر گروه آموزشی مدیریت جهانگردی، 1384/12/28، ایران، تهران
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی، 1385/01/15، ایران، تهران
  • نماینده دانشگاه علامه دروزارت علوم، 1386/07/30، ایران، تهران
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی، 1386/12/18، ایران، تهران
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی، 1386/12/15، ایران، تهران
  • نماینده دانشکده مدیریت برآموش رشته های مدیریت هتلداری، 1390/02/04، ایران، تهران
  • عضو کانون هماهنگی دانش و صنعت گردشگری، 1390/04/20، ایران، تهران
  • عضو کانون هماهنگی دانش و صنعت گردشگری، 1390/04/15، ایران، تهران
  • مدیر گذوه مدیریت جهانگردی، 1390/08/21، ایران، تهران
  • عضو کمیته گردشگری شورای برنامه ریزی آموزش عالی، 1390/10/20، ایران، تهران
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی، 1392/09/02، ایران، تهران
  • مدیرگروه مدیریت جهانگردی، 1392/09/23، ایران، تهران
  • مدیر گروه مدیریت جهانگردی، 1392/09/20، ایران، تهران
  • عضو کمیته تخصصی گردشگری، 1393/05/25، ایران، تهران
  • عضو کمیته تخصصی گردشگری شورای عالی برنامه ریزی آموزشی، 1393/06/01، ایران، تهران
  • عضو شورای علمی همایش بین المللی روز جهانی گردشگری 1394(یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت )، 1394/07/07، ایران، تهران
  • عضو کمیته اجرایی ازمون کتبی دکتری، 1395/03/10، ایران، تهران
  • عضو کمیته ارتقا، 1395/02/20، ایران، تهران
  • کمیته ارتقا، 1395/02/14، ایران، تهران
  • عضو کمیته ازمون جامع دوره دکتری رشته جهانگردی، 1395/03/01، ایران، تهران
  • مشاور مدیرعامل شرکت هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی، 1395/08/01، ایران، تهران
  • مدیرشاخه قطب علمی مدیریت گردشگری، 1395/12/07، ایران، تهران
  • عضو کمیته ازمون جامع مدیریت گردشگری، 1396/03/01، ایران، تهران
  • عضو گروه تخصصی گردشگری، 1396/03/10، ایران، تهران
  • عضویت در کارگروه تخصصی گردشگری، 1397/12/13، 1399/12/13، ایران، تهران
  • عضو کمیته علمی دومین کنفرانس نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو(ECO)، 1398/03/28، 1398/03/30، ایران، اردبیل
همکاری در نشریات
  • مطالعات هتلداری و میزبانی، سایر، 1396/02/30، 1399/02/25، 106/ا ن
مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها
  • زنجیره تامین سبز در گردشگری، 1395/11/19